Ragnhild på TV-utgavenForrige >>216722770
>stepappa helt i harnisk fordi jeg fikk enda en jakke levert idag>han maste og peip om fremtiden til kloden og barna>jeg sa at det vil være flere blåmenn enn nordmenn i norge før kloden koker så norge er tapt uansett>han ble dritfurt og nekter å se på meg akkurat nå. KNEGG
>>216738679Kjeks, for en grinebeby
det blir mørbrad av reinsdyr til middagtilbehør: kjøttdeig
>>216738705ja han er helt sånn infantilsk krakilsk. sånn eivind trædal var på radiotv i sånn 2018 men istedenfor sint blir han lei seg og trist. men han roer seg alltid fort ned når mamma er hjemme siden han simper så fælt
Gleder meg til neste tirsdag klokken 18:00
>>216738760Klokken 10*
har 1 0,5 grans iste, 1 0,5 liter mountain dew, 1 0,5 7up uten sukker, 1 0,5 liter farris, 1 0,5 liter powerade og 8 burker 0,33 coca cola på pese pulten
Vanskelig å skjønne årsak-virkning for noen? Selvfølgelig er third spaces viktig for et samfunn. Dårlig økonomiske forutsetninger, utenforskap, lite å finne på og ung alder (lettpåvirkelig) er oppskrift for at det skal ende dårlig. Å legge til rette for ungdom på denne måten er viktig
Dette må taes opp politisk og pst lederen samt lederen for justis og beredskaps departementet må grilles offentlig. Er såpass grove menneskerettighetsbrudd at det bare kan løses politisk. Forventer at hoder ruller
tråden er alltid død på denne tiden. er vel fordi alle nautene har endelig stått opp fra senga for å gå og drite, og alle arbeidskarene suser hjem for å mekke seg middag.trafikken tar seg nok opp rundt 19 tiden da gutta hr fått kvilt middag og strekt magesekkene sine tilstrekkelig for å kunne drittbreve litt før leggetid
>>216738842Helt enig
>>216738752>men han roer seg alltid fort ned når mamma er hjemme siden han simper så fæltJa det er sånn det går. Du har mye makt her. Mora di vil alltid være på ditt lag, antakelig er han livredd for at hun i det hele tatt skal høre at dere er uenige i noe.På tide å sjekke hvor langt du kan strekke denne strikken. Han har allerede kjøpt jakke til deg, men jeg synes du burde bli sulten på mer
Hvor handler dere klær?
Forslag til ny statsdannelse:Staten deles inn i en liten rekke av de viktigste temaer, hvor en person sitter på toppen. En posisjon for Handel, en for Helse, en for Sikkerhet, osv.Disse stillingene blir alle fylt inn ved folkevalg, men ikke av den fulle befolkning.Om du har utdanning eller jobb innen helse, da kan du stemme på hvem som skal sitte i rollen som Høyeste Lege. Om du er politi eller militær, da kan du stemme på Sikkehetsstillingen.Slik kan systemet bli mer avhengig av å faktisk tilpasse seg befolkningens vilje, samtidig som det gjør at de som har peiling på et tema får mer innflytelse i valget enn de som ikke har peiling.
>>216738925mora mi lopper han allerede for de fleste penger han har, så synes jeg skal unne mamma den suksessen tross alt hun som må kysse på han og alt det derre... huff. men kanskje jeg skulle begynne å skvise han litt på siden jeg også..? skimme litt av fløten? tja..
>>216738943Miinto. Er en leverandør som knytter enorme mengder av butikkers varelager fra europa til en nettside, (tenk deg liksom en enkeltstående keeg butikk i Montpellier eller Brusessels betaler miinto for å få ytterligere eksponering så de kan få solgt ting de ikke blir kvitt hjemme i butikk og på nett) og du handler gjennom dem. Får ofte enormt store rabatter for merkeklær.Eksempel, stone island jakke fra en butikk i frankrike satt til 1300 euro, redusert med 50% på miinto, så ga de meg ytterligre 10% rabatt på epost fordi jeg hadde jakken i varekurven i 2 dager. plutselig fikk jeg jakka for 500 euro.
>>216739046Hva om den ikke passer da?
>>216739088miinto har lovpålagt retur gjennom forbrukerkjøpsloven da det er fjernkjøp. de sender alltid med returseddel i pakken. så bare åpne pakken forsiktig og prøv på jakken eller plagget forsiktig, også returnerer du det bare om det ikke passer.du betaler heller ingen toll eller gebyrer utover den endelige prisen som er oppgitt på miinto ved utsjekk.
>>216738943sportsbutikk. Det dekker 99% av klesbehovet mitt. En veldig, veldig sjelden gang drar jeg innom dressmann for å kjøpe finklær dersom noen har dødd eller jeg må i selskap.
Jeg skriver til deg fordi jeg står i en situasjon som i praksis harfratatt meg både rettssikkerhet, helsevern og menneskelig verdighet –og som har vart i over ti år.Jeg vet at jeg har vært utsatt for ulovlig overvåking fra Politietssikkerhetstjeneste (PST). Jeg klaget til EOS-utvalget, og de bekrefteti sitt svar at de avdekket forhold som ga grunn til kritikk av PST.Likevel nektet PST å avgradere opplysningene, slik at jeg fortsattnektes innsyn i hva som faktisk har foregått.Jeg har over tid utviklet alvorlige psykiske belastninger som følge avdette. Jeg har blitt tvangsinnlagt flere ganger, og står nå undertvangstiltak og tvangsmedisinering. Psykiaterne som behandler meg vetikke hvordan de skal forholde seg til saken, fordi PSTs hemmeligholdog EOS-utvalgets taushetsplikt gjør det umulig for dem å forstårealiteten i situasjonen. Dette har ført til at jeg ikke fårforsvarlig helsehjelp – og at systemet i praksis forsterker skaden istedet for å reparere den.Jeg vil understreke at jeg ikke er ekstrem, farlig eller truende pånoen måte. Jeg er en vanlig borger som forsøker å få klarhet ogrettferdighet etter å ha blitt rammet av det som fremstår som et grovtmaktmisbruk.Når en sikkerhetstjeneste kan bruke graderingsregler til å skjulekritikkverdige eller ulovlige handlinger, og når konsekvensene blirtvangspsykiatri og helseskade for et enkelt menneske, da er det etgrunnleggende rettssikkerhetsbrudd og et politisk ansvar.Jeg håper du som stortingsrepresentant og som en forkjemper forrettferdighet og åpenhet vil bidra til at saken tas opp i Stortinget –gjerne i samarbeid med kontroll- og konstitusjonskomiteen og helse- ogomsorgskomiteen.:^)
>>216739168>uniform utendørsblå adidas joggebukse, tskjorte, hettegenser, jakke, joggesko>uniform innendørsshorts/joggebukse og baris med panelovn på fullt
kjøpt 4 terra harddisk namm
>>216738705>grinebeby>>216738806>mountain dew>7up>powerade>coca cola>pese>pese pulten>>216738842>third spaces>>216738950>Handel>Helse>Sikkerhet>Sikkerhetsstillingen>>216739046>keeg>stone island
>>216739579dette
7Opp uten sukker er beste brusen.
mårn
Gutta hva om det er uironiske kv*nner som besøker norgetråden? Det høres jo prinsippielt umulig ut, men når du tenker på det er det jo egentlig ingdnting som stopper kv*nner i å taste inn URLen på telefonen sin og besøke tråden og til og med breve de idiotiske østrogenpåvirkede meningene sine her, om de ikke nevner at de har en v*gina er det jo tilnærmet umulig å vite om de faktisk er kv*nnelige eller bare vanlige mongolide. Disse kan jo da også potensielt besøke arkivene og profilere uskyldige brevere ut fra små ting slik som språkbruk, filnavn og flagg og spre dette utad i det videre kv*nnenetverket til f.eks sykepleiere og potensielle jver og lignende og få oss svartelistede for noe som kan være støtende for deres delikate kollektive følsomheter. Vi har egentlig ingen måte å vite om dette foregår. Hvordan kan vi beskytte oss mot denne trusselen?
>>216739768liker du å spise kake og bli feit?
>>216739768Jeg er allerede svartelistet fåvæ
>>216739768vi har mange kryssbrevere mellom her og kvinneguiden fåvæ hdvsvd
har bare spist to pistasjekroneis i dag, dette blir en højdare
>>216739851Det er ingen kvinner på kvinneguiden.
>>216739713>jenteølflaut
>>216740083vil ikke ha østrogentilskudd som man får fra øl.
>Til deg som jobber som dørselger for Telenor som bare fortsetter å prate når jeg allerede har sagt nei frem til jeg smeller igjen døra:Jeg hater deg og håper du blir påkjørt av bussen.
>>216739872jeg oppdaget akkurat at jeg er tom for mini Daim Balltop :(
hbbbrrræææeeeøøuufffppffrrrørtsssjjjjjchchcheææpfpfpffffpooootpfher bå
>>216739713det er torsdag...
>>216740244daim er for pensjonister
>>216740331vet
>>216740331bordanon har fri i morgen.
>>216740331jeg elsker hvor fort ukene går etterhvert som man blir eldre, da er det ikke like kjedelig å vente på døden
jeg er 5 fot og 7,7 tommer høy. det vil si 1,76 m. burde jeg si at jeg er 5'7'' eller 5'8'' når jeg er i amerika?
Reinsdyr mørbrad i skiver i kraft av økologisk gris med litt glassnuddler. rød cola på boks til leskedrikk ÅÅÅÅ FY FLÅBBE
>>216739713Bra brev! Skål! Men hvor er spriten??
>>216741006flink som lager mat
>>216739768Norgetråden har alt for stor hjernekraft til å bli lirt av små norske hjerner. Er til og med enkelte som påstår at tråden er kraftigere enn joik
Sjansen for at politikerne vil sjekke ut saken min er minimal. Menneskerettighetsbruddene vil bli sett på som proposjonale og jeg vil ikke kunne få den psykiatriske behandlingen jeg har krav på. Det er rausjukt hva dere har gjort og hvordan. Men det åpenbare er å legge saken dau før jeg ender i samme situasjon som andre som har blitt knullet over av forvaltningen. Men jeg er ikke slik. Jeg kommer faen ikke gi meg før jeg har svar eller fått staten dømt i menneskerettighetsdomstolen i haag.Dere er sosiopatiske svin som har ødelagt meg og forverret sykdomsbildet mitt kraftig. Selv om alle rundt meg sier at jeg burde legge saken død så har jeg et prinsipielt ansvar i å ansvarliggjøre dere for hva dere har gjort mot meg. Tanken på at dere gjør dette mot flere er ikke til å håndtere Jeg vet hvor suicid og jævlig man kan bli etter slikt misbruk. Dere bør skyte meg hvis eksponeringen av hvordan dere har køddet med meg truer nasjonal sikkerhet
>>216741132Ojsann, det var en del ord.Synd at jeg ikke kommer til å lese dem.
>>216741184frekking
>>216740716dette>>216741080skål, kjøpte bare hard seltzer
>>216741184Håper du er stolt og føler deg rettferdiggjort i handlingene som har kostet meg alt
Jeg er kanskje en stygg som faen taper men den utenomrettslige straffen dere har utsatt meg for har ødelagt megEr faktisk så mange rettstatsprinsipper i dette som blir brutt at jeg ikke ser proposjonaliteten Denne krigen kommer bli jævlig vanskelig
Sykt at dere kommer fortelle en ensidet side av saken til stortinget og det vil skje i hemmelighet slik at jeg ikke får muligheten til kontradiksjon Jeg kan faktisk ikke vinne når dere lener dere på nasjonal sikkerhet
>>216740802Skal du til uniten? Heldig fåvæ
>>216741082Snillanon :)
Kan du ikke bare anta at du ikke blir overvåket, Beppa?Jeg går rundt naken i leiligheten min hele tiden. For alt jeg vet sitter naboen med kikkert og glaner inn vinduet men jeg unngår å tenke på det. Det er best at man ikke tenker over det.
>>216741487Det dere har gjort kan ikke ignoreres. Dere har tatt fra meg tryggheten så vel som psyken min. Og det kan jeg grundig dokumentere.
Jævlig morsomt at livet mitt dreier seg om dette farnskapetDere har tatt fra meg alt
>>216741599Vi kan fremdeles ta mer.
>>216741612Kjørr. Jeg ligger an til å ta mitt eget liv uansett hva slags svertekampanje dere vil kjøre for å begrave saken Bare vær glad jeg respekterer norge så mye at jeg kjører ting gjennom systemet
>>216741006>Reinsdyr mørbrad>>216741406>uniten
beppa er en grinete beibimann
spille på pesen?
middagsstatus?
bestilte meg 2 stk vinly fra usa, men siden vi bor i støres norge må du betale moms på frakt også. fy flåbbe.
>>216741823Jeg er kanskje grinete men jeg blir tvangsbehandlet for en sykdom jeg ikke har, jeg har mistet nesten alle relasjonene mine, jeg har utviklet alvorlige helseproblemer og jeg står igjen uten en dritt Jeg vil faktisk ha det norge jeg ble lovet ved fødsel Rettssikkerhet, krav på behandling og tillit til myndighetene
>>216741868Er på fjerde dag meg faste, skal spise i morgen (til lunsj).
>>216741888det koster med mangfold ;D
>>216740802>jeg er 5 fotburde ikke si noe om det
>>216741858nei, orker ikke det idag. ser på fisketanken sesong 2.
>>216740802Bare si dverg
Jeg var en forvirret drittunge Ikke en fare for samfunnet
>>216741918flink og snart ikke tjukk lenger
>>216741918gigabasert
hva er egentlig historien bak beppa og pst?
>>216741963hold tåta på deg
>>216742050Mobbing.
>>216742050Jeg var en stygg drittunge som sa mye dumt på internett mens jeg falt for russisk pravda. Det ledet til at pst mobbet dritten ut av meg mens et rekrutterings forsøk feilet siden jeg er defekt
>>216742125hvor ofte har du avføring?
>>216742125så de prøvde å rekruttere deg til å gjøre faenskap for demses?
>>216742189Ofte nokAt jeg er en stygg taper er forbi enhver tvil men at jeg må lide dette uendelig er faktisk en skjebne så jævlig at det er uaktuelt
>>216742220>>216742220Ja men jeg har psykiske problemer. At dagens trusselbilde krever kreative løsninger ekke noe jeg sier i mot. Men når de avviser mennesker de har dratt gjennom et sirkus som har skapt problemer uten sidestykke, så føler jeg virkelig at tjenesten og staten burde ta seg sammen
>>216742268prompo?
>>216742268Hfbs at jeg har blitt en lolku etter den ekstremt manipulative behandlingen av e-tjenesten er uten tvilMen hfbs
>>216742332hikst
Rettigheter.
Hadde det ikke vært for skadene de har påført livet mitt ville jeg for lengst forlatt denne bedritne siden og resten av faenskapetMen skadene er alvorlige og jeg vil heller dø enn å lide dette faenskapet ut livet
Stresset av helvete dere har skapt har gitt meg hjerteproblemer
>>216742455sikker på at det ikke er all narkotikaen du dytter i deg som har gitt deg helseproblemer?
>>216742478Jeg har ikke rørt narkotika på mange, mange år
beppa er en tiss
>>216742626Jeg er kanskje en drittsekk. Men dere kunne faktisk avsluttet eller respektert meg nok til å kommunisere direkte så jeg hadde hatt en grunn til å respektere dere tilbake. Istedenfor så tar dere utsagn ut av kontekst og vil male meg som ekstrem, ustabil, voldspotensiale eller hva faen Jeg ekke perfekt og dere har ikke bare vært slemme men totalen sier at jeg har tapt mer enn jeg burde akseptere
>på faste>Drikker en slurk cola>blir helt risten og skjelvenfy flåbbe coca cola er jo doppe!
får vell drite litt.
savner hivladning-anon jeg
>>216742840brus er usunnt
>>216738636Män vill bara ha en sak och det är vidrigt
apekatt?
>>216743202
Nå blir det torsk med kerrs pink, kokt gulrot og eggesmør.
>>216743419du er jo nordnorges beste kåkk
>>216743202har vi noen apekattjver som er norske? i usa har de jo kate mara den vakreste apekatten av demses alle
>>216743298DRITINGS
>>216743473Det er like vestlandsk (ytre) som det er nordnorsk.
>>216743612Og sørlandsk.
Jeg beklager. Mye var faktisk veldig, veldig kult og morsomt.
>>216743505Ække dette litt sånn derre rassissttissk?
>>216743202Spise bæsjen hennes, nam nam.
skriv bra brev og gi meg deg da
>>216744204sutte rass?
Jeg beklager. Det var faktisk veldig kult jeg er bare schizofren som faen. Trekker anmeldelsene
>>216743505heit
>>216744209Bare hvis du starter en direktestrøm h or du leser opp brev fra tråden.
>>216743506hva?
Spesialenheten kan anse dette brevet som at jeg trekker anklagene om tjenesteforsømmelse
Jeg vil selvfølgelig sende en formell beskjed om at jeg trekker anmeldelsene Dere forsøkte hjelpe og jeg er schizo
>later som at Spesialenheten kunne gjort en dritt
>>216744294nei, du skal det :)>>216744299lag ny med den
Jeg trekker klagene/anmeldelsene og skal forlate drittsidenDet var faktisk veldig kult jeg er bare schizo
>>216744721Jeg har ikke noe imot innvandrere forbi at jeg synes politikken har vært for dårlig
Nafo
Skal la dere være i fred
Hvis regjeringsadvokatene leser dette så står kravet mitt om 30mnok
>>216744845De hvite må gi enda mer til de brune?
>>216745051...
>>216742069Hissig liten krabat
>>216745074Vi trenger et svar, statsminister Anonsen! Ellers må vi utføre planen og gi 30 BNOK til de brune!
>>216742050Jeg gikk psykotisk. Kunne vært noe men jeg er ikke stabil nok. Trøstepremie på 30mnok ?
>>216745206Nei. Likt for alle. Bare personer med funksjonsnedsettelse skal få privilegier forbi normen. Kvinner, brune og febrilske skal behandles likt med hvite menn
>funksjonsnedsettelseAlle med dette burde få 30mnok
4-1
>>216738636Oy kjærringer og homser! Nå er vi i VM dere! Gratulerer!
>>216745415Greit
>>216745419Greit så kult, kjempe bra, stolt
>>216745419kan fortsatt tape 10-0 mot italia og tape kvalifisering etter det
>>216744528dfn jeg har en dialog med min advokat om millehaugen saken fordi noe veldig likt skjedde i saken min men først nå virker det sannsynlig at det skjedde
Jeg kommer bli sett på som ekstremist uansett hva
>>216745521lel, man kan bare håpe, men lyset svinner..
>>216745629Hva mener du skjedde?
>>216738636
>>216745629Nice to see wannabe criminals hær, men du er fake. Du er en kødd, ett null og har ingen verdi. Vennlig hilsen Norsk oldfag.Har vel knapt sona tenker jeg.
hjemme fra jååbb. nå: mat
Prompo.Prompo Ronko.
>>216745974Ronko. Prompo Ronko.
>>216745906hold kjeft mongo
>>216745658noen andre trykte på avtrekkeren og jeg medvirket ikke.
>>216746098Kjæft skrævsylt!
melket analkjertel
Tenker på Porco Rosso hver gang dere brever det der
>>216746354>Porco RossoPrompo Ronko
>>216746354PorcoPorco Rosso
>Har bare valget mellom forsendelse med dyr DHL eller dritdyr DHL>mongoene får pakken 45 min unna kl 10 i dag>7 timer senere er pakken i Spania
>>216746481dette!
ronkoprompo ronkeren breveren har stil og klasse. eleganse.
>>216746535knegg ;D. DHL funker greit i Oslo og Bergen. men DHL på bygda... nåde deg.
>>216742220>prøvdeBasert på hvor mye faenskap han driver med i tråden så vil jeg si at de ikke bare prøvde men fikk det til.
>>216746666>satanistiske siffre bekrefterer Beppa rett og slett staten som trengte noen andre til å overvåke tråden nå som Tore skulle pensjonere seg, og Beppa koster bare litt antipsykotika i måneden mens Tore han skulle jo ha lønn etter ansinitet og pensjon.
>>216746666Jeg har ikke hjulpet fremmed etterretning
bløt avføring
*trimmer tråden*
en teskje bløtt kommer, til ære for vår vinter høst sommer
>>216746784Det er min teori i alle fallDe bruker beppa til å ikke bare overvåke tråden men styre hva vi snakker om, blåse opp PST sitt selvbilde og dermed demoralisere ufsøler som oss ved å få PST til å fremstå som almektige og urørbare og samtidig bedrive narrativkontroll og kontrollert opposisjon ved å få alle nassetassene til å fremstå som litterært psykotiske.
>>216746881ja. det er svært problematisk for den "norske" stat at det finnes nordmenn som påpeker ting som at Kona til Stoltenberg faktisk er jødinneklart sånt ikke egner seg for det norske folk å høre.
kona med stor K. må være syklen
beppa? mer som bæsja!
Fy faen som jeg hater Jesper Mathisen.
>>216746951Nettopp. Derfor er det bedre å hyle avslutt til man blir blå i ansiktet.
>>216747078knegg. hvorfor? han er forøvrig en sleip type. han og to andre hadde forretningssamrbeid. de selger selskapet. de bestemmer seg for å fortelle partneren at de solgte for mindre enn det de gjorde, slik at de to andre fikk mer penger. hans forsvar da han ble konfonrtert var jo at han "tredje mann ble jo kjempeglad for den summen æ sa" knegg.
>>216747118Jada
Står 84,9 på vekten akkurat nå og eneste grunnen til at det viser under 85 er fordi jeg akkurat har sprut buaærdsjet ned hele vannklosettet. Jeg er så sulten og har allikevel ikke mistet nesten noe vekt siden i sommer.
>>216747195I tillegg til å ha tatt av meg alle klærne for å dursje altså
>>216747195>>216747217gå mer ufsøltur. 5 timer dagen, minst.
Jeg er jo akkurat som Erling!
Jeg trur jeg skal drepe pappa og få barn med mor for å så stikke ut mine egene øyner, tanker?
>>216747284Godt tips men jeg tviler på at jeg finner tid til det. Jeg pleier å svømme da, 1000m en til to ganger i uka. I tillegg mangler jeg godt tøy for nå som det er så kaldt. Vinterklærne mine fra i fjor er alt for store, og jeg må bytte litterært hele garderoben.
>>216747285en verdensstjerne?
>>216747361God plan, Ødipus
>>216747364ja du er på god vei anon
>>216747443Takk anon. Vi kommer alle til å klare det!
>fyr på studiet som er ålreit og grei sånn forøvrig legger ut på story at det han har gelder seg mest til er å lese om civil rights saker på utveksling i usaer så tragikomisk at jeg ikke har ord. normisser, og særlig de normissene som har blitt segregerte fra blåmenn gjennom gode akademiske skussmål hele livet.. er så naive mongoer at jeg blir helt kvalm. de lever som om verden er en samfunnsfagtime i 2003.
>>216747443>>2167474715 timer tur hver dag er nok litt overilt, men jeg skal sikte lavt. Gå 30 min hver dag i hvert fall. Er en start og uendelig mye bedre enn ingen. Så kan jeg sikkert øke det etterhvert.
Jeg må visst ha blingset, jeg trodde jeg hadde ligget på 85 i hele sommer men ser at jeg lå på 87-89 i juli og først bikket under 85 i september. Da er ikke stagnasjonen så komplett som jeg fryktet.
>>216747319Hvor er blåmenna? Det er ikke en busstur uten >en inder som har en jalla-samtale på høytaler>en neger som spiller negerdunk på høytaler>en musling som sitter med hettegenser og stirrer på deg med et blikk som er både tomt og truende>en afrikaner med 5 unger, 2 av dem hyler hue av seg og 3 andre slenger seg rundt i bussen som apene i Kristiansand>en brokkolisuser og en annen muslim som begge snakker kebabnorsk
>>216747492Det er ganske sykt å bevitne ja
>>216747629Jeg sa hei til to blomkåklhoder på en tursti, de holdt på å drite på seg og så fulgte de etter meg i bilen sin etterpå.
den gjengse folkeskikken til en tilfeldig hedmarking er så patetisk lav. ekte mongoer
Se så kult maleri
i morgen kjøper jeg en 0,7 kalinka
FAEN I HELVETE!!!
>>216748262hvem har malt det?
>>216748299HIF>>216748279Nei, ikke gjør det
>>216748299kjøp nytt?
>>216748311jeg
>>216748339hvorfor ikke kjøpe?
>>216748504jødemaskin?
>>216738806skal på kiwi før trumfen stenger. tenker det blir 2 bæreposer med bobler
Tilfeldig? Nei.
>>216748517Anon... du lar vel ikke den elektroniske jøden inn i boligen din?
>>216748311Franskmann, Gustave Moreau
Samiske kvinner er de beste dominatrixene
>>216748518bobler?
>>216748632farris og sikkert 2-3 av demses 0.33 pappeskene
>>216748613Nei, det er jødinner
>>216748666ok satan
>>216747195>sprut buaærdsjet>>216747492>story>civil rights saker
Mye satan i tråden i dag.
>>216748814Slik har det blitt i Støres Norge
Svarer kommunisten, barnet eller høyremannen meg først
Har staten svartelistet eposten min eller gidder ikke de folkevalgte å lese vrælet fra proletariet
>>216748381alkoholis er ikke bra for deg
Norge, Sverige og Finland går inn i en hytteHver av disse tre setter én gjenstand på bordetHva er disse gjenstander
Han derran "El Roger" ligner veldig på kååmer fyren egentlig
>>216748981Kalinka, Absolut og Koskenkorva
>>216748756
>>216749020>Årets deltaker Kjendisnorge er spesielle greier
>>216749052
>>216748955men det føles så godt
faen meg dyrt for å drittbreve litt
> Norge må ta stilling til EU-medlemskap på nytt, mener MDG-leder Arild Hermstad og Venstre-leder Guri Melby. Bakgrunnen er EUs beslutning om å innføre beskyttelsestiltak på jernlegeringer – en ordning som også rammer Norge.
>>216749155hvordan viser den hvor mye bitmynt du har tilgjengelig,?
>>216749194de vet alt om deg
HVORFOR SVARER IKKE DE FOLKEVALGTE MEEEEEEG
>>216749399du må henge i miljøet
>>216749412Ikke faen
30mnok er ikke urimelig (i følge advokaten min)
>>216749182Ja det er litt over 30 år siden de feilet sist. Men i de siste fem årene har de kuket til Norge slik at små norske hjerner blir mer tiltrukket av et EU-medlemskap. Innen tiåret er omme vil det bli en ny folkeavstemning hvor vi sier ja tim EU.Men men, vi kommer vel til å få muligheten til å stemme oss ut av EU igjen hvert 20-30 år :)
>>216749557Nei til eu. Ja til eøs.
>>216749518Geir Lippestad?
huff da
Sitter uironisk og bheærdsjer nå
>>216749412>du må hengesånn er det når vi kongelige drittbrevere blir styrt av tøffelmarxister
>>216749182>Innfør sanksjoner mot Norge>Norge blir medlem for å unngå sanksjoneneEU er jo kjempesmarte!
>>216749835EU brukte et helt standard triks for å få land til å gjøre som de sier, og Norge gikk fem på.
>>216749808æsj
>>216749598Nei, chatgpt. Men takk for tipset
>>216749557bare se hvor mange som stemte frp i år fy flåbbe forstørrere er helt kokt
>>216750040Frp er jo mot EU-medlemskap?
>>216750036>chatgpt
>>216749899Skulle ønske Norge hadde et pressmiddel vi kunne brukt tilbake. Noe vi produserte som EU var helt avhengige av og ville skapt kaos hvis vi strupte tilgangen til.Men så produserer vi jo ikke noe i dette nisselandet så vi må bare underkaste oss Brussels..
>>216750109er du sikker?
>>216750036Du har fått KI-psykose
>Norway>3.4% IslamSkjegge Asbjørnson ler fra graven
>>216750111En god venn å ha når verden er ute etter å ødelegge for deg
>>216750121Kan jo ikke stole på stortingspolitikere, men:> Den Europeiske Union (EU) ble i sin tid opprettet med formål om å fremme fred, frihet og samhandel i Europa. I den senere tid har imidlertid EU utviklet seg i overnasjonal retning. Man har beveget seg vekk fra de opprinnelige tankene, og mot et overnasjonalt byråkrati i Brussel som ofte legger hindringer i veien for folk flest. Derfor er Fremskrittspartiet imot norsk medlemskap i EU, og mener at Norge for ofte ukritisk godtar det som vedtas av EU. Norges forhold til EU skal avgjøres gjennom folkeavstemning.
>>216750142Nei. Jeg sjekker all fakta den presenterer. Faktisk en god partner når det kommer til å skrive formelle henvendelser.
Det handler om å kontrollere narrativet.
>>216750190ok så ikke så kokt som jeg trodde men frp er likevel ganske kokt
>>216750146https://m.youtube.com/watch?v=LW_4cg-UxpY
det snør
>>216750260heldig. jeg får minusgrader i natt men ikke snø :(
>>216750219Jeg vet hva slags bilde dere vil maleMen totalen er faktisk i mitt favør
>>216750291jeg vil jo ikke ha snø da
>SVÆRE pupper
>>216750195ChatGPTs hovedformål er å holde brukerengasjementet oppe og dette gjør den ved å stryke egoet til brukeren mest mulig. Faktisk svært uetisk produkt fåvæ. Det at du omtaler et dataprogram som en partner sier mye om din sinnstilstand, du er nok meget ensom, dette kapitaliserer chatGPT på.
i trondheim har vi snø smelt snø smelt snø smelt syklusen for å dekke byen med det glatteste materialet moderne vitenskap kjenner til slik at jeg faller på rumpa og har vondt i 5 uker etterpa
>>216750383huff ja, glad jeg flyttet derfra
>>216750362Jentungens klær passer ikke lenger :(
Det snør aldri her i Arizona ... Jeg vil ha snøballkriger ...
>>216750383Her er det slaps og snø når du skal på jåbb om morran, regn når du skal hjem, og slaps når du drar ut søppeldunken før du legger deg.
>>216750368Hfbs? Den skriver pent og bruker store ord og samler relevante forskrifter basert på en beskrivelse av urett begått. Chatgpt styrer dialogen min med regjeringsadvokatene
>>216750466Det har begynt en fra AZ på jåbb med oss.
>>216738636>>216745726>>216746133Tenk hvor store digitale pupper vår(sv)herre kommer til å feire med ikveld da gutta. Han er jo stor og voksen mann nå. Det må store skattestøttede digitale melkeorganer til for å kunne tørste hans hunger.
>>216750575kjeks
>>216739768Er 100% garantert flere kvinnelige luskere innom ukentlig, sikkert et par som brever av og til også. Vi har jo hatt flere bekreftede kvinner i tråden opp gjennom åra, Burgerinnen og Frøya f.eks.Jeg personlig elsker kvinner og vil gjerne ha flere av dem i tråden
>>216750383>snø smelt syklusen
>>216750328hvorfor ikke? det er koselig og du kan fyre i åmmen.
3 april 2024 var ikke min skyld. Jeg ble villedet av pst til å tro at jeg bidro til å drive en honningskrukke. Inkompetansen den dagen har plaget og belastet meg psykisk
>>216750640har ikke ovn
>>216750611bare hvis de brever pupper
>>216750696Breve video av at de tisser i et glass og drikker det?
>>216750611
>>216750612Krystallofusjoncykelen
>>216750678hva har du?
>>216750784>boygirl
>>216750784flinke
Narrative er irrelevant. Skadene påført er unektelig på grunn av pst sin innblanding Jeg politianmelder ikke men forventer at staten går til forlik
Dette har vært en ekstrem psykisk belastning
*kaster et glass med tiss i fjeset på beppa*
>>216750503Er det chatGPT som har overbevist deg om at du vil få 30 millioner kr også? >>216750611Nei altså dette er en machotråd for menn og deres problemer og kvinner kan altså holde seg på instagram og snapchat fåvæ. Jeg personlig brever mye kringle her når jeg er i diverse sinnstilstander og det er kun ment til å beskues av likegyldige mannlige øyne. Tror det er en paragraf i trådreglene også om at kvinner ikke har tilgang.
>>21675096030mnok er ikke så urealistisk mtp hvor grove menneskerettighetsbrudd det er snakk om samt hvor mange paragrafer pst har brutt Er kanskje litt høyt men det er snakk om 10 år av livet mitt, og det ødela utdanningsløpet mitt så det å punktfeste tapt inntekt er faktisk vanskelig. Jeg har også blitt utsatt for de sterkeste tvangstiltak psykiatrien har som en konsekvens av dette.
https://www.youtube.com/watch?v=NBGOryiqZZI
Jeg har blitt ufør for faen
å gud bedre hold nå for faen kjeft beppa, du er helt ufattelig ensporet og kjedelig
Jeg tenkte først at våpenskjoldet til etterretningstjenesten var dritstygg men så tok jeg den
>>216751126Den er kul fåvæ
>>216751126At Odins ravner ser hele verden og bringer ham nyheter om fjernt og nært? Det er da vel ikke vanskelig å forstå?
>>216751126>Munin og Hugin>dritstygg
fy flåbbe de ble dritsure på den russebussen som hadde en tegning av en løve med en boks øl
>>216750716nei, det er ikkje meg
>>216751126Dette er jo haram som faen
>>216751064ugh
>>216751124Er faktisk slik at dette er livet mitt nåSkulle ønske jeg fortsatt hadde energien til å gjøre andre ting
>>216750797gassovn for kriser, og ellers bare varmekabler i gulvene.
>>216751200det er ingen andre enn deg som sitter og brever 24/7 om det kjedelige ufsøllivene sinefy faen ass
>Priskrigen på julevarer i gang>Oda er først ut med større kutt i prisene. Og konkurrentene følger etter. GUTTA!!!!!!!!!!!!!
>>216751228Husker da marsipanstang til en tier var normalen jeg og ikke "priskrig"
>>216751228jeg skal kjøpe i morgen
>>216751146Jeg så etter en logo med masse lynbolter da den kom opp og jeg tenkte hva faen.
>>216751253zzzaapppp
>>216751196Nei. Dette er Haram
hakke spist på 4 dager og ser nå på en kar på jødetuben som spiser masse deilig mathttps://www.youtube.com/watch?v=YFJ8Ag_DCd0i morgen skal jeg spise masse masse deilig mat
>>216751126
>>216751295knegg ;)
>>216751222Da får du sette på en peis video på degrøret.
>>216751332>>216751332>>216751332>>216751332>>216751332>>216751332
>>216751228Jeg har diabetes 2
>>216751316forsvarets forskningsinstitutt?
>>216751295Fy faen...
>>216751366kino
>>216751385>faenHan bor nok her
>>216750960>instagram>snapchat
>>216751305OH WOW
>>216750784Øverst til venstre, "hun" med fotbildet og nederst til venstre er alle transer. """Ragnhild""" var ikke ekte og bildet av henne er KI, hun klarte ikke svare på enkle spørsmål om sitt eget liv da hun var i tråden, som f.eks. hva kallenavnet hennes var da hun brevet på /b/. Er også tvilsom til om NRK-dama burde inkluderes, da hun bare var i tråden på offisielt oppdrag.
>>216750190spist 6 egg, 100gram kjøttdeig, 100g hallouimi og drukket 1 liter sjokomelk