>>217058590Sådär skulle man bo
tar denna
>>217058652Fattar inte
>>217058652mbv att en indier gjorde det kontot
>>217058736Många såna fall
>>217058590Påminner om när jag för några månader sen satt på balkongen och rökte när det regnade och åskade
>>217058724det är någon cuckskit, ignorerar det
>>217058772jo, brukar ignorerar sån skit
>>217058736Att ge internet till inden var ett misstag
läser heidegger igen
>>217058800ingen vet vad det är
>>217058794men SAAAAR, SAAAAAAAAR
Vi studerar Rudolf Steiner
>>217058827svhokumbayaskit
>>217058800Heideggerpedofilen lägg av nu
>>217058827Har han en röd näsa?
ingen studerar
>>217058869mbv du har en sötsur doft i skrevet
>>217058869Är det hon som åker på robotdammsugaren?
>>217058851Detta, riktiga män neetar
mm sweet chilisås
>>217058883
vuxna svennar be lajk>åååh har du läst den nya kritikerrosade serietidningen?
>>217058926Va?
Svenskor tar självmord i drivor när de ser såna här smala kroppar
Har inte varit i tråden tills nu så läste igenom allt nu och kan bara säga fyfan.....KLUMPIMAGEN!!
>>217058961klump i halsen motherfucker
>>217058961Varför?
>>217058942Är lika smal som henne och det är de flesta andra svho med
>>217055881vem är detta? varför spammar han?
santa maria world
>>217058980Kryddblatten
>>217058942Vilken bred jäkla näsa.
>>217059010demoniskt
>>217059028Va
>>217058869>>217058902Ta ditt liv vidriga psykopatjävel
Visste ni att man kan få böter/fängelse om man förnekar förintelsen?
>>217059160https://en.wikipedia.org/wiki/Haavara_Agreement
>>217059183påminner om återvandring
Påminnelse att 2dspammaren är psykopat som förstör tråden
acneta sussar söt med sin pojkvän ;_;
>>217059317Önskar det, behöver pv först ;_;
>>217059359acnetas drömpv ;_;
>>217059430Ojdå han vet hur man tar hand om sig själv osså bryr sig om andra med covidmasken osså massagen ;_;
>>217059010Fattar inteHar hela tråden börjat bli galna i gamla sextio- och sjuttiotals rullar enda sedan Acneta kom hit?Bra att ha hobbies antar jag. Kände bara inte till denna sida av tråden innan.
>>217059050Okej... Tydligen är det en 90-tals film... Kändes bara så mycket äldre i färgerna osv.
>>217059489simps love new style med tjejer ;_;
>>217059235Asgarvar åt ansiktet innan filtret poppar in
https://youtu.be/JpaCdPhXzpwstomikingar
>>217059359Hur många hosbandos har du egentligen? Trodde det var Elliot Smith som gällde?Inte för att det är något fel när man bara skojar runt med bilder i tråden och så.Om du fick välja, vem skulle du ha på kroppskudden?
Acnetas drömpv ;_;
>>217059581Han ser kramgo ;_;
>>217059553Elliott Smith, Buster Keaton, Private Pyle och Joker från Full Metal Jacket, James Spader, Andreas Wilson, Edward Norton, Hayden Christensen, Fox MulderHade såklart valt Elliott Smith alla dagar i veckan för hans AURA och SJÄL
>>217059639Kan du inte göra ett collage snälla du?Jag känner till de flesta absolut, men orkar inte googla James Spader och Andreas Wilson.Har hade dina föräldrar reagerat om dom såg att du hade en Elliott Smith kudde på rummet? Kunde ju vara en rolig grej annars.
Alla vet att kvinnor gillar denna sorts karlar
>>217059758>saar
Jag kan bara inte tro detDen här världen är så jävla kaosadBlir helt paralyserad
>>217059777Vad har skett? Vill du prata om det?
så här hade alla män sett ut om acneta fick välja
>>217059783Vill inte demoralisera någon
>>217059818Okej, jag förstår. Men jag finns här för dig om du behöver någon.
>>217059841Jag finns inte här om du behöver mig
Varför går ni inte en skön promenad nu på natten och njuter av tystnad och lugnet istället för att sitta här och breva?
>>217059694Andreas Wilson är förståelig då hans ekda bra film är Ondskan, men James Spader är ju med i en massa filmerHahaha de hade nog tyckt att det var udda men har redan en massa Elliott Smith grejer
>>217059887För mörkt ute, inte tillräckligt med snöMan vet aldrig vad som lurar där ute nuförtiden
köpte en månad sub på blacked raw, mycket hetare än vanlig blacked favä
>>217059906Jo, jag känner ju igen namnet James Spader, men fick helt enkelt inte upp någon mental bild.Tack för att du uppoffrade tiden.>Stil Och IntegritetHar du hängt i tråden så pass länge?Visste inte att du hade massor av merch och sådant? Coolt ju. Hade gärna sett om du vill dela med dig någon gång i framtiden. Gillar själv att samla på en del saker.Pyle och Smith sticker verkligen ut från resten dock om man ska vara ärlig.
>>217059887Är -13°C ute och jag fryser redan hemma. Har elementen på max och dubbla filtar på mig. Ska kolla hentai, runka och sen spela Unmourned
>>217059975du luktar kadaver i munnen
>>217059887Rädd för blattar oironiskt
>>217059925>saar
Är smal och går runt i bara kallingar på vintern med öppna fönster och elementen av. Ni fetton är fan pinsamma
>>217059951Glömde Edward NortonNej, men lär mig snabbtHar en massa merch från en massa grejer ^_^ visst hade jag kunnat det.Vad samlar du på då??Jo, jag vet, ser det bättre nu, har egentligen en hel lång lista men tänker inte breva den i tråden
Har tremors/ryckningar, kommer säkert vara vaken 50-70 timmar igen
Varför är alla trådtjejer besatta av skådespelare? My brevade samma sörja
>>217060021>frostbite för att äga fettonaEpiskt
>>217060062Varför skulle jag få det? Är plusgrader inomhus, bingofettot
>>217060070>Fönster öppna, element avSå du lever I indien? OK SAAR
>>217060022>Nej, men lär mig snabbtDet kan man minsann säga!Vadå för merch och var ifrån? Coolt ju! Kan ju inte säga att jag specifikt är ett fan av Elliot Smith, hade aldrig hört honom riktigt innan du länkade honom, och han är ju helt okej faktiskt. Men oavsett, till poängen, tycker det är coolt med att samla på saker. Vill själv samla, men har inte så mycket pengar och utrymme för att verkligen dyka ner i en specifik grej, utan det blir mer ytligt på flera olika riktningar.>Vad samlar du på då??Gillar media, så är en hel del filmer, men svårt att hitta exakt vad jag vill ha, och spel som jag missade chansen att lira när jag var tonåring. Dessutom gillar jag en del manga, har köpt en hög med gamla sådana där album, typ shojo stars, tycker det är roligt att ha.Hahahha, du gillar snygga killar då alltså? Inget fel på det. Bättre än den ytliga formen av uppskattning som jag har när det kommer till kvinnor utanför verkligheten (verkliga kvinnor är jag dock mindre utseende fixerad på). Men om jag skulle välja någon känd tjej som jag gillar på mer samma sett som du gillar dina snubbar så vore det nog Winona Ryder, tycker hon är skitcool.
>>217060172Helvete vilket patetiskt knotterbögbrev
>>217060157ai bajs
>>217060041Vilka skådespelare gillar my? Hon var tyvärr lite före min tid.>>217060062Heter väl ändå inte frostbite på svenska?
>>217058652>>217058772 tänker på memet där en grupp stereotypiska kineser står och runkar och fotar i ring runt en vit och svart man som mäter snopp
>>217060183Sluta vara så bitter och cynisk. Låt folk ha lite larvigt kul och prata med varandra i god ro.
Vill skrapa bort acnetas klumpar på ryggen
>>217060221Du är 40
>>217060242Nej det är jag inte.
Slut på öl! Slut på ö!!dags att sova
>>217060245Har redan tipsat polisen, bifogat både bild och länk.
>>217060255vill knulla dig i pruppen
>>217060191Antagligen inte, men McDonalds heter fortf McDonalds på svenska. Fun fact
>>217060264Tipsat om vad?
om man är cp som alla under 30 är kan man kolla upp vanliga svenska ord på reversohttps://context.reverso.net/%C3%B6vers%C3%A4ttning/engelska-svenska/frostbite
>>217060172Mest band/musiker merch antingen från Etsy eller deras sidorHans musik har SJÄL, han är nog den coolaste musikern någonsin favä..verkligen en man av hög kaliber som har mycket stil och integritet T_Thttps://youtu.be/pLKKS8YnVt4?si=JRJfid7KyFMw4PpIVad samlar du mest på då?? Har inte så mycket pengar heller så brukar spara om det är något jag verkligen vill haVad för filmer och spel har du?? Haha brukade ha en massa manga och anime grejer men sålde allt det T_TFör det mesta så tycker jag om deras aura och personligheter, men utseende är ju alltid ett plus.. fast kan inte kräva att någon ser bra ut när jag själv ser ut som jag gör..Winona Ryder är jättevacker och cool ja, det är ett bra val. Hade själv valt Marlene Dietrich, Isabella Rossellini, Anna Karina och Lee Miller om jag var lagd åt det hållet 0_0
>>217060309Nej tack, att lära sig konversera bättre på svenska för en tråd på 4chan vore like meningslöst som att lära sig Hebreiska
jag har paxxat acnetas äggstockar
>>217060313Etsy? Är inte det mest hemagjorda grejer som folk säljer, typ pyssel osv? Eller hur funkar det?För mycket stil och integritet för den här världen antar jag (´。_。`)Är väl mest spel antar jag, fast var ett tag sedan jag köpte något då jag inte hittar något jag vill ha för det priset jag vill ge. Blir väl typ mest bara filmer som jag köper ibland när jag är på myrorna. Enstaka fall CD-skivor också, men blir ofta besviken. Till-exempel så köpte jag en CD-skiva för Cirque du Soleil föreställning jag såg för många år sedan. Men den enda låten jag faktiskt kom ihåg från föreställningen och vilken var varför jag köpte skivan, hade dom förstört med nytt arrangemang så att den inte alls hade samma känslor som jag gillar.Brukade samla vinyl ett tag men efter jag flyttade hade jag inte råd med stereo och spelare och allt sådant, så jag gav upp på det. Har Elliot Smith någonsin släppt på vinyl?Har mest random filmer som intresserar mig, väldigt svårt att övergreppande säga exakt vilka. Men den senaste jag såg av de jag köpt var Ed Wood, men tyckte inte den var så superbra.Varför sålde du all din manga och anime-grejer?>fast kan inte kräva att någon ser bra ut när jag själv ser ut som jag gör..Jo, förstår det. Men det måste ju finnas en underliggande attraktion. Oavsett hur mycket man säger att beggers can't be choosers, så kan man ju inte vara med någon bara för att man intalar sig att man inte ska vara ytlig eller så.Är tyvärr inte jätte-insatt i alla de där skådisarna. Den enda jag kan är ju Anna Karina och det pga dig.Annars kan jag ju tycka att vissa skådisar är coola i specifika roller, men svårt att säga överlag om dom. Är ju ofta rollen som jag faller för liksom. Typ gillade hon som spelade Vampira i Ed Wood.
>>217060452du har stark kroppsodör
>>217060340Så länge jag kan snacka trams med henne i tråden så är det inga problem.
>>217060498Vore det inte roligare att delta i konversationen och ha det trevligt? Och varför attackerar du bara mig och inte henne?
>>217060452Etsy idag är Temu/Wish 2.0. Det flesta som säljs som "handgjort" är bara kinesskit som säljs till 10-20x högre pris.
>>217060527Fy fan vad tråkigt.>>217060313Sorry, glömde svara på spel.Har gamla spel från typ xbox360 generationen, är nog den jag gillar mest just nu, och en hel del play-station 2. Yeah jag vet, riktigt grabbigt och töntigt.
Är vi gnostiker?
>>217060519du luktar skit i munnen, acneta gillar inte det
>>217060561Det är inga problem, hon behöver inte känna den doften då vi snackar i tråden.Men seriöst, försöker verkligen inte vara spydig eller dryg, tror genuint att du hade mått bättre om du joinade oss och hade det trevligt. Tror inte du också det?
>>217060577jag är snygg och skrattar åt dig
>>217060549Jag hade ps2 när jag var liten men blev inte mycket av attSpelade mest snes64 Super Mario World
>>217060609Jag förstår inte vad det har med något att göra?Jag har inte kallat dig ful eller något sådant.
>>217060625acneta vill inte ha dig, du är ful
>>217060634Jo men som sagt, det är inga problem. Jag är inte ute efter att acneta ska vilja ha mig eller något.Jag vill bara prata med henne och ha det trevligt.
>>217060656vill pussa dig
>>217060670https://en.wikipedia.org/wiki/Kiss_of_death_(firearm)Med en sådan, eller?
>>217060452Nej, det finns en massa vintage bandtröjor där eller bandtröjor som är gjorda av säljare för att banden inte har merch nå merJa, tyvärr, hade kunnat rädda honom...Vad är det för spel som du samlar på då?? Samlar också på CDer även fast det tyo är ert slöseri med pengar, men det är mest för att jag inte har en vinylspelare T_T vad hade dem ändrat då?? Vad för musik har du på vinyl??? Ja, det borde han ha gjort men har inte koll på det då jag inte har vinylspelare 0_0Vad är Ed Wood för film?? Vad handlar den om??? Behövde pengar och använde det aldrig T_TJo, men attraktionen kan ju komma från personligheten eller personen sätt att vara på. För mig iaf så blir personer oattraktiva om de har dåliga personligheter, och attraktiva med bra personligheter.. nej, hade inte varit tillsammans med någon som jag inte ens är lite attraherad utav men man kan inte fina saker med de flesta ^_^Anna Karina är så snygg, är så avundsjuk på henne.Jo, samma här, Edward Norton i American History X är riktigt cool och den rollen fick mig att vilja se hans andra filmer med. Hon ser riktigt cool ut Vampira från den filmen 0_0
>>217060683Du är nazist
>>217060498>>217060561>>217060634Inte vara taskig, aja baja sluta!
>>217060689Du bryter mot lagen
>>217060732Vad för lag
>>217060757hmf, nekar förintelsen, hot
>>217060773Vad är HMF??
>>217060819hets mot faggots matgeek är en faggot
>Feeling a little hostile are we ElliotFy fan vilken jobbig kille. Kan fan inte vara roligt att behöva åka runt på publicitetstour och behöva intervjuas av diverse konstiga typer. Ofta är det ju trevligt, men ibland är det ju jätte jobbiga typer.>>217060689Ah, så typ bootlegs? Jo men det är coolt. Jag gillar bootlegs, har funderat på att börja syssla med sådant själv, tycker det verkar roligt. Har du funderat på att göra dina egna Elliot Smith bootlegs? Typ designa och trycka en egen tröja eller något sådant?Önskar att du hade kunnat gjort det. Ibland är självmord den enda utvägen, iallafall känns det så för individen, men det är ingen härlig utväg, och om någon hade kunnat få honom att må bra istället hade det varit så mycket bättre.Fast CD-skivorna på myrorna kostar typ bara 9kr. Nu hittar man ju tyvärr typ aldrig det man vill ha, vore ju tillexempell föga sannolikt att hitta Elliot Smith där. Men ibland hittar man något okej. Hittade Green Day där och några andra. Men som sagt, för bara 9kr så känner jag inte så stor ånger för att köpa, även om det visar sig vara dåligt.https://www.youtube.com/watch?v=68483tVx0eAGillar originalet för att det känns rätt maffigt, iallafall i mina öron. Men dom hade arrangerat om det till något mycket mer spansk-folk-poppigt typ. Kan tyvärr inte hitta om-arrangeringen.Har lite blandat. Kan ladda upp en bild om en liten stund.Ed Wood är en biopic eller vad det heter av han Tim Burton, den handlar om en misslyckad filmskapare som klassats av kritiker som "tidernas sämsta regissör" Inte sett hans filmer men skulle kalla det för hyperbål. Men han är helt enkelt en udda typ som inte riktigt fattar allt och gör konstiga val.Jaha... Använder väl inte mycket av mina saker heller, men är väl samlare så hade ändå inte villjat sälja av. Men jag förstår, om du hellre vill ha mer Elliot Smith grejer och växt ut mangan och allt det så är det logiskt.Jo, självklart kan attraktion komma av personlighet...
Om nationalister på 60-70 talet hade varit redo att offra sina liv så hade vi inte haft några problem idag. Bara 100-200 pers hade behövts, livstid runt 10 år.
>>217060931Har du schizofreni?
>>217060689>>217060931...Men då tror jag inte ens man behöver tänka på saker som att den andra inte behöver vara snygg för att "man själv inte är snygg". Då kan man liksom inte bry sig mindre, det blir helt sekundärt. Åtminstone vill jag hoppas det.>men man kan inte fina saker med de flesta ^_^Vad menar du?>Anna Karina är så snygg, är så avundsjuk på henne.Tror du det är vanligt hos kvinnor? Vi män kan ju också ofta vara avundsjuka, men om jag utgår från mig själv så har det inte direkt med att man är avundsjuk på en individ, utan snarare avundsjuk på den uppmärksamhet den får. Typ som när alla tjejer gillade Justin Bieber, då ville man liksom inte vara som honom, men man hade gärna uppskattat om brudarna tyckte så om en själv.>Hon ser riktigt cool ut Vampira från den filmen 0_0Gillar hennes attityd, lite sådär typisk kaxig och obrydd överlägsenhet på något sett.Sorry, tog lite tid, gick och borstade tänderna för annars riskerar jag bara skippa det. För att vara ärlig så är typ alla skivor i den nedre hälften bara skivor jag tog över när min farsa ville slänga typ nästan alla sina, då jag tyckte det var trist att slänga. Har aldrig ens lyssnat på just dom. Men den övre hälften är sådant som jag själv har haft intresse över. Är ju verkligen inte mycket, men var ett tag sedan jag ens köpte några, och är lite dyrare än CD.
>>217060732>*Blåser i visselpipan*>*Skriker obegripliga ord*>*Vandrar raskt fram och tillbaka*>>217061070En del säger att Autism är Schizofreni utan hallucinationerna.
>>217058794tredje världen alls favä
Fy fan vad jobbig han intervjuaren är.
jag är så innerligt trött på avarter
vill spruta i er
dag 30 av jobb sök
Har ni testat DMT än?
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/fn-50-000-kvinnor-dodades-av-nagon-i-sin-narhetkan inte sluta flabba
>>217062263ja, jag kände mig som jag var i en time lapse
Vi ska läsa Ramayana
>>217062407varför? Kunde inte avsluta bhagavad gita
>>217062438https://www.youtube.com/watch?v=G-g48Q8l9TMKolla på denna då, han berättar i två videos.
>>217062509påminner mig av dettahttps://www.youtube.com/watch?v=bar3GOzDNzg
dags för morgonkaffis
>>217062825svart?
Varför hade vita mannen kino psykfallsfantasier men nu är den tråkmedicinerad?
>>217062893yes box är inte kvinna eller bög
I sverige tråden hänger vi
å nej nej nej
jaha tydligen så är det bara tisdag
>>217063584ja jäklar vilken vecka
Asg minns ni när suedi sa att Putin styr Trump?
niggerboll
den bruna biomassan bara växerkarma för miljarder aborter
>>217063892Första du tänker på när du vaknar?
>>217063584I Afghanistan vallar man får som "jobb" och röker hasch. Tokigt hur "den fria världen i väst" kallar det för terrorism och tycker vi har något som helst ansvar att förslava dem under kapitalismens konsumtion av polyestertyg, engångsprodukter och raklödder.
>>217063902För mig är det hur det finns inget fel med kort mustasch
tror inte att jag orkar med längre
>bo i lådan av betong och gips, vägg i vägg till sex andra >stig upp efter en natt av grannarnas toalett besök för att åka till jobbet >så folk kan fortsätta rösta för att låta utländska börsnoterade företag ta ut svenska skattemedel som vinst åt deras utländska investerare
asg
>>217064156sueco style
>>217064156sluta klagavi lever i den bästa tidsepoken. folk har aldrig haft det bättre
>>217064156sossarnas drömvärld
>>217064220>vi lever i den bästa tidsepoken. folk har aldrig haft det bättrevilket folk?
>>217064223det är något vackert med att utnyttja kapitalismens livsnerv för att hjälpa andra nationer att ha en fungerande välfärdsjälvklart ska man få avkastning för mödan
Mjä
>>217064263alla
>ibs bajsar och bussen kommer om 9 minuter Kuken! Stressen gör att jag bara ibs bajsar mer!
Vi påpekade att de politiska linjer som då fördes var dömda att sluta i katastrof. De talade om vad de kallade "multirasism", vilket helt enkelt var en universell förväxling. Ta mänskligheten, lägg den i en påse, skaka ihop den, och Gud vet vad som skulle komma ut. De ville bli av med det som existerade. Alla världens små grå människor, som hatar den vackra mångfalden i mänsklig utveckling, de vill alltid bli av med det naturliga, det ädla och det vackra. De ville bli av med den; de ville göra all natur lika grå som de själva. Det var deras djupa instinkt. Vi var alltid emot det. Vi sa: nej, det kommer inte att fungera, och det är oönskat att det ska fungera. Vi kan leva i fred och vänskap, sida vid sida, i separata nationer och separata utvecklingar, men vi kan inte ha en förväxling av folk och raser som är vitt skilda och divergerande; det kommer inte att leda till något annat än problem.
sossar ger kvinnor abortersossar förstör religionsossar tvingar på invandraresossar tvingade folk in i förortersossar fångade folk i bidragsberoendesossar förstörde svenska företagsossar förstörde skolornasossar skickade pengar till antivita terroristkommunistersossar dödade vår nation och vårt folkOch djävulen som hade bedragit dem, kastades i sjön av eld och svavel, där också vilddjuret och den falske profeten är. Och de skall plågas dag och natt i evigheternas evigheter.
>>217064389Denna blandningspolitik, vad betyder den egentligen? Den betyder inte "frihet"; Det betyder inte "broderskap" eller något av det där skumma och skumma som lärs ut. Det är bara masken för några av de värsta krafterna på jorden för att utnyttja folken i framtiden, som de har gjort tidigare. Var och en av oss i den här salen var gammal nog att se före kriget, var och en av er vet vad som hände; hur finanskrafterna på trettiotalet gick in i dessa efterblivna länder: in i Indien inom imperiet, in i Hongkong, in i Japan, in i Kina, och utnyttjade dessa folk för att producera billiga, svettade varor, vilket ruinerade Storbritanniens och Europas stora industrier, vilket satte Lancashire i konkurs inom bomullshandeln, Yorkshire i konkurs inom yllehandeln. Och dessa stackars kulisdjävlar utnyttjades för en lön på några shilling i veckan, för vilket syfte? För att göra det möjligt för staden London och Wall Street New York att göra större vinster...!
>>217064391100 mjäcoins har satts in på ditt konto
Många kopierade pedofilbrev nu
är hitlermustasch lagligt?
>>217064398Det är därför det gjordes; det var hela syftet, men med vilket resultat? Kina kastades i kommunismens armar, världens största befolkning, helt enkelt som en gåva till kommunismen, för om man behandlar människor så är det det enda möjliga resultatet. Om det inte finns någon som räddar dem, ingen som hjälper dem, och de helt enkelt har malts ner i fattigdom, svettas och utnyttjas, vad kan man då förvänta sig, förutom att de blir kommunistiska som de gjorde, och alla dessa länder som har utnyttjats, kastats och kastats åt sidan av finansvärlden, och nu blir offer för kommunismen, så finansvärlden söker nya exploateringsfält. Vart vänder de sig, när de gamla är utmattade, när många fattiga arbetare dog av lunginflammation och andra hemska sjukdomar i sina svettverkstäder, eller när deras uttömda exploateringsfält; vart vänder de sig nu? Nya betesmarker, nya skogar, ny jungfrulig mark, och sedan reser man en Union Jack, eller en annan europeisk flagga, och under den flaggan där man tillåter dessa saker att hända som vi har gjort tidigare, och de stackars djävlarna kommer att svettas och utnyttjas i Afrika, liksom de andra stackars djävlarna i Kina, Indien och Japan. Ett stort nytt fält för svettverkstäder ska öppnas, så att dessa nya industrier, som vi skapar i Storbritannien idag, kommer att förstöras som de gamla industrierna gjordes: förenklade, rationaliserade maskiner, med några få vita lantmätare, och sedan massorna av billig färgad arbetskraft, slitna från jorden och förda till svettverkstäderna för att arbeta och slita och hosta sig ur sig med tuberkulos, tills de också kastas på svettverkstädernas skrothög.
>>217064387gos osså mys :3
>>217064326asg
balatro är ett riktigt suedispel
>>217064477Du förstör gos och mys
I was trolling streamers last night and this flat-chested strayan bitch with tatts was playing Ghost of Tsushima and I said >Gangsta tatts nigga, you been hitting the bench? Nice pecs bro no homo. You can see the definition in his chest Could tell she was genuinely upset Fucking stupid foids btfo
>>217064516va
>>217064453Är det värdigt Storbritannien? Ska det vara Europas framtid? Och ska denna konkurrens organiseras inom vårt europeiska brödraskap? Att föra in dessa svettfält i Afrika, in i vår europeiska civilisation, så att finansmakten i ett europeiskt land kan använda den mot finansmakten i ett annat? Hela världens stora finansiella centralmakt, nu flyttad från London till Wall Street New York, ska kunna, på den mängd pengar, rikedom och makt som den tillför den, gång på gång, utöva sitt inflytande i politiken, tills, som ni ser idag, det är barnsligt nonsens att säga att en brittisk regering styr Storbritannien! Det har ingenting att göra med den brittiska regeringen eller det brittiska folket! Världens regering är finansregeringen, pengarnas makt, och endast pengarnas!
>>217064536nigas pela pel och många tita på snälla och tysta
Folk brukade motivera sig att gå till fabriken med drömmen om att en dag själv kunna köpa varan som de producerade på löpande band Eller för att producera krigsmateriel till försvaret av ens jordbruksmark.Idag åker man till jobbet för att alla andra gör det. För att man inte vill vara ensam kvar hemma.
Selfclear shall man gnat on morning
mjä... ska man gå och lägga sig snart kanske?
>>217064744mjäää ZzzzzzzzzZzzzz mjäääää ZzzzzZzzz
spiral bergsgeten, spiral bergsgeten, bergsgeteeen spiiiral
>>217064536Jag trollade streamers igår kväll och den här plattbröstade, vilsekomna brud med tatueringar spelade Ghost of Tsushima och jag sa>Gangster-tatueringar, nigga, har du suttit vid bänken? Snygga bröst, brorsan, ingen bög. Man kan se definitionen i hans bröstkorgMan kunde se att hon var genuint upprördJävla dumma foids btfo
>>217063546Asg vidrig grifter hora. Simparna straffas av Gud för sin ynklighet.
>>217064716Själv går jag till löpande bandet för drömmen om en lyxigare hyreslåda mellan tystare hyresträlars likadana lådor. Oironiskt. Vore lyxigt att också slippa ta ansvaret jag har att leva bland en utbredande klankriminalitet.
nu är jag i tråden
Du är en svartskalle och hör därför inte hemma här. Det här lidandet är reserverat svenskar.
Yeji
You are one blackskull and hear therefore not home here.That here leading is reservated swedens.
Jobbat en timme, dags för 30 min fika
förr arbetade man för att försörja familjennu arbetar man för att försörja staten
>>217064948asg så sant så sant
>>217064948Jobbar staligt.
>>217064976"""""""""""Jobbar"""""""""""
Vart är cf och mgp? Planerar de något?
>>217064976>staligtmm det märks
98% skatt i det här landet
>>217065071håll käften åk till jobbet
>>217065153för lite azz
fråga för er animebögar:vart kan man titta på draken’s kulor, originalet alltså? och varför ska det vara så svårt att hitta något man vill ha i pisslandet sverige
>>217065153>vitjag sover
>>217065153är det en asiat? måste veta jag kan inte runka annars!
poki får massa hat på twitter ;_;
>>217065153där ska jag in
>>217065240Mongomats, ba ladda ner
>>217065277hon behöver bara tuttbreva för att sluta men hon väljer att inte göra det så hon får skylla sig själv helt enkelt
Knegarna vaknar till larmets tjut klock 05:30, klunkar kaffe, stressbajsar, tar bussen full med blattar till kontoret och spenderar 8 timmar med att fylla i Excel ark.Neeten vaknar 11:30 av solljus och fågelkvitter, njuter av youghurt, färsk frukt och ägg till frukost innan han tar sin stillsamma morgonpromenad i naturen. Resten av dagen spenderar han sen med att studera tysk idealism och författa nya, stora filosofiska verk vars eko kommer höras genom framtida tidsåldrarna.
>>217065300sitter knappt på dattan längre, hade hellre vilja sett det på telefonen favä
Kanske en tupplur på jobbtoan.
>>217065277bra hon är en ful efterbliven blatte
>>217065338king shit
>>217065311>>217065345hon köpte en vigselring till sig själv ;_;
Hon är det sista jag tänker på innan jag somnarJag drömmer om henneHon är det första jag tänker på när jag vaknarJag tänker på henne hela dagenJag kan inte leva utan henneMen hon vill inte ha mig mer
>>217065277>>217065366
>>217065548Jävlar... chudde ser ut SÅ?!
>>217064976fuck you nigger
>>217065643asgeak vuxendagis för svho
Tydligen fick man bidrag idag (samhallslön)
>>217065850hur går det på jobbet?
>>217065481Asg oofy doofy
>>217065885Vi har typ ingenting att göra på vintern när det inte finns snö eller is, kör runt lite och sen sitter mycket
>>217065956Önskar jag fick ditt jobb
>>217065956asgarv och så får ni skattepengar för det VILKET SKÄMT. är det lika mycket betalt oavsett "arbets"börda?
>>217065894Du är patetisk
sjukt att det bara finns mongon i tråden
>>217065986Ja, är fast anställd så får lön oavsett hur lite det finns att göra
>>217066009vilka knegar på samhall nuförtiden? är det bara mdongo och bapdallah eller hjälper dem fortfarande svenskar?
https://youtu.be/4PIi1LWkfDE?si=C68Kr6GtBfMjVy5MThere's a club if you'd like to goYou could meet somebody who really loves youSo you go and you stand on your ownAnd you leave on your ownAnd you go home, and you cry, and you want to die
en konstnärlig själ
>>217066123https://youtu.be/3uJh6Famdgo?si=8sPNIhkbIH9ZSd9A
>>217066179mysteriet med Fredrik, resan in i en sorgsen mans psyke
>>217066207han är nog den framtida versionen av många svenska män. sådana som skulle ha kunnat lyckats inom det konstnärliga ämnet de gillade och var duktiga på men som av många anledningar misslyckades. delvist omgivningen, delvist dem själva, delvist mentala problem. en självuppfyllande profetia där det dåliga självförtroendet och mindervärdighetskänslan tog över. ett slösat liv
https://youtu.be/T2mHVrIcRWo?si=O7M2NoNZr9oQH5fhDid I really walk all this wayJust to hear you sayOh, I don't want to go out tonightOh, I don't want to go out tonightOh, but you will, for you mustI don't owe you anything, noBut you owe me somethingRepay me now
>>217066048>>217066293A dreaded hungry daySo I meet you at the chippy tonightFish and Chips are in your mouthWhile Pie is in mineSo we go insideAnd the gravy overflowsAll these dishes, all these fishesWhere are they now?On plates and spoonsOn their way to my mouthThey were batteredAnd then friedAnd then eatenSeems so unfairI'm not yet full
>>217066307alla ska bli nykterister
>>217066312Haha vilken låt är det??
>>217066368https://youtu.be/dfXqxjMkyQ4?si=_rXUB3OCEed4KAMb
ut med alla babbepojkar och en såhär till varenda skattebetalande arbetare
>>217066424nej fy här gillar vi bara vita kvinnor
>>217066424
>>217066471plappa bbl curryröv
fore chilled in day
>>217066275påminner förövrigt om mig
fattar inte vem fredrik är
>>217066562skulle utveckla inveckla och avveckla om du fattar vad jag menar
>>217066390Tack ^_^
>>217066670en deprimerad gubbe som gör videos där han klagar och gnäller men han filmar på ett så konstnärligt sätt
>>217066723bögar får inte lyssna på smederna och morrissey. det är incelneetmusik för känsliga unga män som drömmer om hitler, ceasar och alexander den store
>>217066752va det du beskrev är ju bögmän
>>217066752>ceasar och alexander den storebrunkodat
>>217066768>brunkodat
>>217066768Hitler om något är brunkodat
runkbodat
fy fan
går in i värmen och incelglasögonen immar sig mjäää kan inte se något mjäää
>>217066798Finns en supersimpel lösning faväLämna ALDRIG skolådan
Oj
>>217066798liam...
>>217066851sanningsatombomb världen är ond och farlig
>>217059160Ja jäklar vilken yttrande frihet
>>217066860ingen fattar vad du menar
>>217066891Fattar inte chuddes besatthet med yttrandefrihet. Vi har aldrig haft fullständig yttrandefrihet i något land tidigare. Särskilt inte Sverige. Men ändå så vill chudde ugh RETVRN till något traditionellt. Fattar inte. Vad vill han återvända till?
>>217066752Men om man är en känslig ung kvinna då?? Tänk om jag har lyssnat på The Smiths längre än dig!
>>217066783>>217066781
>>217066939Åh du grode
>>217066562tyvärr så är hon ja du vet vad only
>>217066768din bajsröv är brunkodad
>>217066980incel?
>>217066942asg är det fotoaffär?
>>217066992Så här ser alla ut som dricker mjölk som måltidsdryck. Inga undantag
aldrig sett detta ivl
>>217067013Jaha något problem med det eller? Det är den officiella trådfrisyren
>>217067045Det är bättre norwoodkåp än incelsnagg
>>217067060Snagg och överkamning är kåp, det där är att omfamna det naturliga
>>217067023hon är skattebetalande arbetare endast
Har varken klippt eller rakat mig på 10 år. Är grovt norwoodad med skägg ner till pungen.
>>217067045Han bara njuter
>>217066935Sverige hade total yttrandefrihet innan lex Åberg DOCK
>>217067146Kingen
om jag snaggar mig 2 gånger per år hinner luggen räcka till ögonbrynen, 1 gång per år till näsborrarna
det första som försvinner i en diktatur är yttrandefriheten
Neger
>>217067150Öh nej. Ärekränkning, förtal osv var fortfarande olagligt
https://www.systembolaget.se/produkt/vin/edward-bloms-glogg-7216701/
>>217067254Vem köper glögg? Man gör den ju själv
>>217067254ja jäklar en fet jude honom ska jag finansiera
>>217067273Suedi högern när de ser en israel
>>217067273Va det är inte södermam på bilden
>>217067266vet inte hur man gör glögg
saknar knäck
>>217067273Han är katolik
>>217067294Men herregud... Du blandar vin med kryddor och socker
älskar promenera genom tallplantaget och räkna hur mycket varje träd kostar, det är medicin för själen
>>217067356förstår inte vad du menar
kolla på denna varelse, detta ting
>>217067378Ja verkligen. Hoppas du inte ser några djur dock. Hoppas jägare dödar alla så skogsvärdet inte går ner
>>217067378Vad kostar ett träd?
>>217067356funkar det med grillkrydda?
>>217067430>>217067430>>217067430Ny tråd
>>217067319ja det var ju det han sa?