[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vr / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip / qa] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / asp / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / wsg / wsr / x] [Settings] [Home]
Board
Settings Home
/mu/ - Music



Thread archived.
You cannot reply anymore.



Manlets are pathetic
>>
LOOK AT THIS DUDE
>>
>>78065869
LOOK AT THE TOP OF HEAD
>>
>>78065866
This looks like it could be a deleted lord of the rings scene, where a black hobbit meets the elves
>>
File: 1517993779033.jpg (38 KB, 685x684)
38 KB
38 KB JPG
>>78065907
LOOK AT HIS LIPS
>>
She doesn't look great either. Maybe if she was more thicc.
>>
>wins a Grammy
>most people like him because he's very accessible but isn't an obnoxious cunt like most other top 40 artists
I dunno man, he seems pretty chill. Lanklets are just jello.
>>
>>78065866
Lanky monster and black hobbit.

5'10 Golden Zone
>>
>>78065866
that can't be real. he's that short?
>>
>>78065866
>attacking someone for something they have no control over
>>
>>78066032
BUT SHES 5'10 LMAO
>>
>>78066051
Oh shit I could've sworn she was 6'0
>>
>>78066064
A child's brain is no match for the distaste for food they dislike.
>>
>>78065866
People who think Taylor shouldn't get fat are pathetic.
>>
File: 1518316227136.png (1.23 MB, 912x905)
1.23 MB
1.23 MB PNG
>>78066076
hes just that short
>>
>>78066018
he is an obnoxious cunt, though
>>
File: height.png (279 KB, 1270x676)
279 KB
279 KB PNG
if google is reliable...
>>
>>78066051
She's wearing heels though
>>
>>78066051
She's 5'11 ain't she?
>>
>>78066137
She always looked so damn tall to me. Probably because she's thin as hell. Can't believe I'm quite a bit taller than her(6 ft 2/188cm).

Goes to show how easy it is to overestimate somebody's height when you see them on a computer screen.
>>
>>78066051
She is 5'9"....
>>
Literally the same height as xxxtentacion
>>
File: 1381508078539.gif (1.96 MB, 400x225)
1.96 MB
1.96 MB GIF
>>78065866
The first time I saw this image I was 100% sure it was shopped

>the absolute state of manlets
>>
>>78068110
Don't believe his lies
>>
>>78068187
>having to lie about being 5'6"

I mean shit if you're already a manlet why not at least be honest about it? Those extra 1½ inches aren't going to make a difference.
>>
File: how-tall-is-prince.jpg (39 KB, 600x422)
39 KB
39 KB JPG
Is there a more manlet musician than Prince though?
>>
>>78067539
She says she's 5'11 once and then 5'10 and that she grew an inch in 2015. Very confusing.
>>
>>78065866
There's a 4 inch difference between her and Bruno. That pics taken an above angle and I'm sure she has on heels
>>
I love her.
Her height is great.
>>
File: 1498775053807.png (442 KB, 808x805)
442 KB
442 KB PNG
>5'7
>>
File: aphg.jpg (37 KB, 498x342)
37 KB
37 KB JPG
>>
>>78071825
Wtf
>>
>>78071843
Ariel is 5'4
>>
>>78071825
Ah, the one time Ariel Pink was on TV.




Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.