[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International

Name
Options
Comment
Verification
4chan Pass users can bypass this verification. [Learn More] [Login]
File
  • Please read the Rules and FAQ before posting.

08/21/20New boards added: /vrpg/, /vmg/, /vst/ and /vm/
05/04/17New trial board added: /bant/ - International/Random
10/04/16New board for 4chan Pass users: /vip/ - Very Important Posts
[Hide] [Show All]

Janitor applications are now being accepted. Click here to apply.

[Advertise on 4chan]

File: 1755525562218071.gif (3.58 MB, 480x346)
3.58 MB
3.58 MB GIF
Ook welkom: Friet
>>
File: 1683058496241307.jpg (22 KB, 600x522)
22 KB
22 KB JPG
nou goed, beter dan een kikkereditie zullen we maar zeggen
>>
>>214905071
fantastische draad, uitstekende draad, draad van extreem hoge kwaliteit, mijn pet af naar u meneer, bravo
>>
>>214905036
>>214905349
Klassieke justitieanon palen
>>
>>214905349
de werkelijkheid is geen laboratorium dus we kunnen inderdaad niet alle factoren reguleren
maar je kunt toch iets zeggen over de omslagpunten van de oorlog? die lagen toch bij stalingrad en leningrad? dat kun je moeilijk ontkennen
>>
>>214905428
Fout, wierd-duk-paalt-hier paler.
Ik weerleg juist de notie dat den commies zogezegd fabeltastische marvel helden waren die het allemaal even oplosten voor het grote goed, zoals de pedotrannies en cohorten graag zouden mogen denken.

>>214905447
ik ga geen argumenten voor jou maken
jij dacht te menen dat de sovjets de doorslag gaven en ik heb dat standpunt, met jouw erkenning, weerlegd.
hoe jij dit gedachte experiment wil vervolgen is geheel buiten mijn invloed.
>>
De Sovjets waren schurken
>>
File: 1756292746342138.png (95 KB, 602x597)
95 KB
95 KB PNG
>>214905563
Precies wat justitieanon zou zeggen
>>
File: IMG_4903.jpg (2.05 MB, 4032x3024)
2.05 MB
2.05 MB JPG
>>214905341
Kun je misschien een paar speerpunten opschrijven voor een hoog kwaliteit draad? Waar moet deze precies aan voldoen?
>>
>>214905563
volgens mij heb je weinig weerlegd anon
je zegt alleen
>het had ook anders kunnen zijn
>je kunt het nooit bewijzen
ja dan houdt de discussie hier op, als voor jou geen enkel bewijs goed genoeg is
>>
>>214905611
nee die heeft niet de verbale capaciteit, dankuwel
>>
File: 1651243336968.png (188 KB, 512x468)
188 KB
188 KB PNG
>>214905071
heb gisteren frietjes met mayo gegeten
>>
>>214905071
telefoonflikkers runnen je draad
>>
File: file.png (3.67 MB, 1737x1092)
3.67 MB
3.67 MB PNG
oepsiefloepsie!
>>
>>214905611
jij merkt te veel op
>>
>>214905447
>JA MAAR ER IS EEN WAARSCHIJNLIJKHEID DAT... DUS ZE WAREN 100% DOORSLAGGEVEND
wat een kankerachterlijke pindabrein ben jij
>>
>>214905590
Ik raad Stalingrad van Beevor aan, het is echt niet normaal wat de Sovjets deden tegen hun eigen burgers tijdens de oorlog, de Sovjets zijn deels ook zelf verantwoordelijk voor de vele burgerslachtoffers in de USSR tijdens Barbarossa
Ze mochten bijvoorbeeld steden niet verlaten, anders werden ze neergeknalt, en als je sowieso in een gebied vastzat met de Duitsers, en vervolgens kwamen de Russen het terugveroveren, dan was je een gore spion en mocht je naar de werkkampen

>in4dat Alwin een lulverhaal komt ophangen over waarom dit niet klopt volgens zijn commie flutboekjes
>>
File: 1672685219246821.png (1.04 MB, 694x867)
1.04 MB
1.04 MB PNG
>>214905638
om te beginnen met het subject
uitsluitend "/nederdraad/" (in hoofdletters of kleine letters), dus met de streepjes en zonder verdere tekst)
dan het thema. idealiter is dat een OG /nederdraad/-thema, iets wat met Nederland/Vlaanderen en hun cultuur te maken heeft. dit is vrij aardig in de OP (het is trouwens friet en geen patat, maar daar heb je wel rekening mee gehouden).
dan zou ik eigenlijk ook altijd "welkom/niet welkom" willen zien, gewoon om even aan te geven welke gasten we graag in de draad zien
dit zijn zo maar enkele tips
bonustip: een lekker wijf doet het ook altijd goed bij mij
>>
File: 1668958634639480.png (34 KB, 817x443)
34 KB
34 KB PNG
>>214905778
>neergeknalt
>>
Linksgezinde ouders hebben mij een nazi gemaakt.
>>
https://m.youtube.com/watch?v=clYOGCOFJ0w
>>
>>214905639
dat zijn inderdaad mijn argumenten waarmee jouw slecht onderbouwede "standpunt" is weerlegd, en ik heb nog geen tegenargument gehoord
je hebt zelfs erkend dat "ik" gelijk heb met de woorden "het lijkt me onwaarschijnlijk (...)", want dat is het domein van speculatie, en dat is de kern van mijn argument: je kan speculeren wat je wil, maar daarmee heb je geen onderbouwd standpunt, slechts een geprevelde fantasie.
het gaat er niet om dat ik gelijk heb.
het gaat om de waarheid bloot te leggen.
dat kan alleen als je oprecht bent en de regels van de retorica volgt.
ben je dat niet, dan heb ik ook geen interesse in een vervolgdiscussie.
ik heb je standpunt weerlegd met duidelijk gearticuleerde argumenten
als jij die wegwuift is dat sua culpa.
blijf dan maar prevelen, ik ga je laten.
>>
Patatje oorlog is culinair erfgoed.
>>
>>214906000
cijfers bevestigen
>>
Al die pro pali wappies enkeltje gaza geven oetz.
>>
File: 1726729761374603.png (34 KB, 657x527)
34 KB
34 KB PNG
>>214905787
oh trouwens, een kikker is ook goed
>>
>>214906073
Het grappige is dat toen ze massaal vanuit west europa naar egypte gingen om daar bij de grens te gaan protesteren ze massaal door de plaatselijke bewoners werden weggejaagd
>>
>>214906075
Normaal gesproken wel maar door de spam van kikkerpalers kunnen we die plaatjes beter vermijden.
>>
File: lmke oetz.gif (739 KB, 220x220)
739 KB
739 KB GIF
>Beiden Stalin en Zhukov hebben gezegd dat ze de oorlog nooit hadden gewonnen zonder de Amerikaans-Britse land-leen
>Het is een raadsel hoor

En commie ratten geloven letterlijk dat zonder Amerika de USSR alsnog had gewonnen
>>
>>214905638
een grappige (nederdraad)miem

dat is alles
lage kwaliteit: kikkers, koemdraden, battiedraden, etc etc.
>>
>>214905969
goed, je wilt het een semantische discussie maken
mij best hoor
ik wil de regels van de logica, niet die van de retorica volgen
>>
Nazi Duitsland en de USSR zouden waarschijnlijk tot een patstelling komen zonder Amerika, en het zou wel heel raar zijn als Amerika dan niet alsnog zou participeren, maar stel dat ze dat echt in zijn geheel niet zouden doen, dan zouden de USSR en Nazi Duitsland waarschijnlijk een vredesverdrag tekenen ergens aan het einde van de jaren 40 na een bloederige oorlog.
Duitsland en de USSR zouden elkaar volledig kunnen vernietigen met nucleare wapens, waardoor beiden uiteindelijk noodgedwongen zouden moeten stoppen met vechten.

Je bent echt delulu als je denkt dat zonder enige hulp van Amerika de USSR Berlijn was binnengekomen, je beseft je niet hoe dicht Nazi Duitsland kwam bij een overwinning in de USSR, ze stonden bijna bij de olievelden, de kessel bij Stalingrad nekte de Duitsers, want geen productie = geen overwinning.
>>
>>214905639
je hebt het inverse nooit bewezen er is niets te weerleggen idioot
>>
jullie kunnen alleen leven op de draad als justitieGOD de kikkertjaad zichzelf een avondje rust gunt
>>
>>214906441
Idi is geen Jood, Idi is Moslim
>>
de koude oorlog was enkel joodse infighting wanneer gaan jullie beseffen?
>>
>>214906301
nee, geen semantische discussie, absoluut niet.
dat is ook niet wat retorica is. geen strijd van woorden maar een poging om tot objectieve conclusies te komen.
je hebt nog niet onomstotelijk laten zien dat de sovjets hoofdzakelijk het derde rijk tot val hebben gebracht.
ik heb laten zien dat dit standpunt niet realistisch kan worden onderbouwd, en daarmee je standpunt als onrealistisch bestempeld. dat is waar we nu staan.
ik heb nog geen tegenargument vernomen.
dat is ook niet per se noodzakelijk: je kan weglopen in frustratie, je kan manipulatief en oneerlijk doen, je kan kinderachtig en gemeen doen, je kan zeggen dat ik gelijk heb maar toch graag speculeert over hypothetische scenario's, de bal ligt in ieder geval bij jou.
het station "hoofdzakelijk de sovjets hebben de duitsers verslagen" is in ieder geval gepasseerd, tenzij jij met aanvaardbare argumenten komt.
>>
het grappige is dat Hitler gelijk had over de koude oorlog, maar Amerika wilde gewoon niet aan de kant van Nazi Duitsland staan
waar Hitler voor waarschuwde gebeurde uiteindelijk toch en eindigde het menselijke leven op aarde
>>
>>214906455
Wat bedoel je?
>>
>>214906543
Joden zijn de gevangenisbewaarders van deze gevangenis planeet, wanneer gaan jullie dat beseffen.
Blanken komen van buiten dit zonnestelsel, daarom hebben ze ook vaak een fascinatie voor ruimtereizen.
>>
>>214906665
>Amerika wilde gewoon niet aan de kant van Nazi Duitsland staan
Tijdens de koude oorlog gingen ze al snel nazi redden zodat ze konden samenwerken.
>>
stormachtig weer
>>
File: 1728268081797164.jpg (66 KB, 716x716)
66 KB
66 KB JPG
>>214906707
fout
blanken zijn gemaakt door yakub om zwarten te tergen zodat ze door de stroggel andere rassen zullen transcenderen en zo mentaal en fysiek sterk genoeg zullen zijn om seks te hebben met mijn voormalig en toekomstige vden
>>
File: 1735468052189436.png (171 KB, 1548x910)
171 KB
171 KB PNG
>>214906423
hoezo zou dat raar zijn, 90% van de amerikaanse bevolking had geen enkele behoefte om duitsland te bevechten

pas na jaren van het verspreiden van propaganda door de oss (britten in amerika) keerde het tij
>>
denys gerault vond het noodzakelijk om verantwoording van john tolkien te vragen waarom zijn werken geen seksuele thema's bevatten.
oh het was 1971
ik heb meer respect voor ouderen van nu en dat zijn totaal verziekte boemers
laat staan een hoogleraar en zo'n briljante creatieve geest die twee wereldoorlogen bewust heeft meegemaakt
>>
jullie zijn radicaal en gestoord ik ben van de landelijke recherche en kan jullie vertellen dat jullie allemaal in de gaten worden gehouden
>>
>>214907018
AIVD hier. Wij hadden al een melding aangemaakt. Maar bedankt voor je waakzaamheid.
>>
>>214906982
verleiding is nota bene een hoofdthema in the lord of the rings
oh maar waar is de anale homoseks
>>
Ik heb mijn TikTok gewist. Want ik werd er alleen maar geil van.
>>
>>214907056
MIVD hier, we zijn er al sinds de corona pandemie mee bezig maar bedenkt.
>>
Ik heb dit toevallig gestudeerd aan een hoge pief uni in Nederland, graag antwoorden op deze vragen:

1. Waarom zeiden Stalin en Zhukov beiden dat de USSR nooit had gewonnen zonder land-leen?

2. Op sommige vlakken gaf Amerika de USSR 1/3e van de logistiek (treinsporen, trucks, etc) en waarom is het volgens jou niet aannemelijk dat dit heel veel heeft geholpen?

3. En/als je punt 2 ontkent -of in het algemeen, kun je uitleggen hoe je gelooft dat de logistiek van de USSR sterk genoeg was om na Stalingrad (denk operatie bagration) om Duitsland binnen te vallen (zogenaamde diepe offensieven waarbij logistiek belangrijk is) wanneer Rusland al tijdens case blue kampte met logistieke problemen, dus VOOR diepe offensieven?

4. De USSR moest uiteraard herstellen in 1941, dus mocht Amerika geen factor zijn, dan zou Nazi Duitsland dus volledige focus kunnen leggen op de USSR ervan weerhouden zich te herstellen. Maar landen zoals Engeland en Amerika bliezen Duitse productie voor meer dan 35% procent op, en dit zou dus niet gebeuren waarmee je kunt argumenteren dat Duitse productie dubbel de productie zou zijn van de USSR in 1941.
Kun je uitleggen hoe jij denkt dat de USSR zijn productie zou kunnen opschonen tot het punt dat ze Duitsland zouden kunnen binnenvallen zonder hulp?

5. Als Amerika geen hulp zou bieden, dan zou Japan zich focusen op de USSR, kun je uitleggen hoe jij denkt dat de USSR Nazi Duitsland EN Japan zou kunnen verslaan op twee fronten?
>>
mossad hier ik wil g-dverdomme een keer arrestaties zien doe eens een keer jullie werk luie donders jullie zijn het israel verschuldigd stelletje ex-collaborateurs, nazi honden
>>
>>214906642
ik ga slapen anon
we gaan morgen verder
ik destilleer jouw standpunt even - zoals eerder - tot
>je kunt beide standpunten nooit definitief bewijzen
maar dan kunnen we helemaal wel stoppen met discussiëren. ik werk met waarschijnlijkheden, niet met zwart-wit "waar of onwaar"-logica
>>
GGZ hier, we houden alleen fris en prosman in de gaten.
>>
>>214907200
>>214907302
BVD hier, uw collega uit België onder Nederlandse VPN. Wij zijn vooral geïnteresseerd in de anons die onder Belgische vlag radicaliseren.
>>
File: 1691956205678114.png (144 KB, 815x544)
144 KB
144 KB PNG
>>214907250
ik ga daar later wel eens op in anon
>>
Geert Wilders hier. Jullie moeten allemaal eens normaal doen
>>
>>214907278
je valt in herhaling
ik heb allang en herhaaldelijk gezegd dat een speculatie geen aanvaardvaar argument is voor een serieus standpunt
speculeer wat je wil, ik heb daar geen problemen mee, maar stop met doen alsof je een punt te maken hebt, of herformuleer je punt
en als jij bijvoorbeeld zegt "waarschijnlijk gaf sovjet rusland duitsland, en niet de geallieerden, de doorslag bij de val van het derde rijk", dan verwacht ik dat je dat kan onderbouwen.
maar nu doe ik jouw werk. ik zou niet moeten hoeven vissen naar jouw standpunt.
ik heb alleen weerlegd wat je eerder zei, en je lijkt er maar niet aan te willen geloven.
>>
hoi ik zit nu nieuwsuur te kijken en er zitten 2 joden aan tafel als experts, hoe kan het dat ermaar 28k joden in nederland zijn en ZE ALLEMAAL OP DE TV EN IN DE MEDIA TE VINDEN? HOE KAN DIT?
>>
>>214907512
ik speculeer NIET
ik werk met waarschijnlijkheden
>>
>>214907428
kikkerjannie je bent DOODZIEK
>>
>>214907428
ik ben niet zoals die andere andere anon of veel anons hier die denken dat Nazi Duitsland de USSR zou verslaan, maar ik geloof zeker weten dat de USSR nooit Berlijn hadden binnen kunnen vallen zonder hulp van Amerika
het is echt schrikbarend hoe slecht de logistiek van de USSR was, ze schoten vaak Duitse krijgsgevangenen dood omdat het onmogelijk was om ze tot krijgsgevangenen te nemen
ze konden hun eigen burgers niet eens evacueren in de grote steden, man ze konden vaak hun eigen soldaten niet eens naar de veldziekenhuizen krijgen, daar was de USSR gewoon te groot voor, te afgezwakt na 1941, en te overrompelt door Duitsland
>>
>>214907554
ik heb geen interesse in semantiek, dat is onoprecht
werken met waarschijnlijkheden = kansen afwegen = speculeren.

speculaties hoef je wat mij betreft niet te kunnen onderbouwen want dat zijn maar zinspelingen, gedachtes, ideeën. en dat verwelkom ik hartelijk, maar wees dan ook eerlijk naar jezelf, en niet verwaand in je fantasieën alsof die een weergave zijn van de realiteit.
slaap lekker.
>>
>>214907442
Doe zelf normaal
>>
>>214907597
nee jij
>>
ik zou eerder zelfmoord plegen dan aan het oostfront vechten, zelfde voor paschendale, of isonzo want ik heb hoogtevrees
>>
Justitieanon DOODZIEKE geest die voor de commies hult
>>
navo voorzitter mark rutte hier
pappie trump en usa is hess en mammie is rusland
heeft iemand mijn fuhrer gezien? ik ben slechts zijn interim
>>
wanneer weet je eigenlijk of je ECHT hoogtevrees hebt en niet gewoon zoals andere mensen een gezonde afkeur hebt voor hoogtes?
als ik drie vloeren naar beneden kijk in een groot pand dan begin ik door mijn benen te zakken en voel ik me misselijk, hebben jullie dat ook?
>>
Hewal hier, kom prinsenplein als je tantjes wilt tuffen of goede theetje.
>>
>>214907756
ik heb ook hoogtevrees ja
het is een beetje zoals angst voor spinnen denk ik
een fysieke reactie zonder reëel gevaar, die bij de een wel optreedt en de ander niet
>>
>>214907716
frits verschijnt meestal vanzelf wel
>>
>>214907826
meest hetero belgoïde
>>
Ik verdien een kasteel, met een martelkelder, waar ik ongestoord zo'n bruin bijstandsprinsje kan molesteren.
>>
>>214907780
zielige larper
>>
>>214907887
besef dat de immigratietoestand begon bij de blanke impuls om de mindere rassen te onderwerpen
je kan geen slavernij hebben én vrouwenrechten
het is het een of het ander
als je slavernij hebt en de vrouwen krijgen rechten heeft je volk nog drie generaties .
>>
>>214907802
dan heb ik wel echt hoogtevrees denk ik
>>
>>214908039
ik heb me dit ook al afgevraagd en ik heb gemerkt dat ik de reactie die ik voel niet zie bij de meeste mensen, het moet dus wel aangeboren zijn. ik voel daarentegen geen weerzin voor spinnen, ik vind het juist leuke, mooie en fascinerende diertjes.
het is dus geen kwestie van stoer doen of zwak zijn als jij wel of geen instinctieve angsten ervaart.
ik denk een kwestie van genetische expressie.
>>
Er zijn te veel kwaadaardige mensen. Het zit me echt dwars. Ik vertrouw deze samenleving voor geen meter meer.
>>
>>214908175
ik ben ook gek op spinnen, maar ik ben doodsbang voor open water, dat en hoogtevrees zijn mijn enige fobietjes
>>
>>214908039
Gewicht van je zonden weegt te zwaar op je schouders
>>
File: 1736355409414658.jpg (910 KB, 1808x3731)
910 KB
910 KB JPG
>>214908013
>als je slavernij hebt en de vrouwen krijgen rechten heeft je volk nog drie generaties
het is voorbij...
>>
>>214908260
had ik vroeger nou maar niet de batterijen uit mamas afstandsbedienig gehaald voor mijn gameboy...
>>
File: 1717058343209771.png (73 KB, 369x265)
73 KB
73 KB PNG
>>214908292
GODVERDOMME WEER VERGETEN BATTERIJEN. TE HALEN VANDAAG
>>
>>214908255
Er zat hier eens een spinnetje in mijn huis in een web, ik zat toen in een zware tijd en ben tegen de spin gaan praten als een uitlaatklep. Toen ik mij beter voelde was plotseling de spin dood. Ik had het gevoel dat hij naar mij toe gezonden was als beschermengel en toen zijn taak volbracht was is hij weer weggegaan.
>>
File: deus vult.jpg (192 KB, 800x800)
192 KB
192 KB JPG
Kan het Christendom weer een opleving krijgen in Europa? Al was het alleen maar om de Mohammedanen te verdrijven van onze landen?
>>
>>214908736
Nee.
>>
>>214908647
ls ook zo, dat is de Heilige Geest, als je gelovig bent kun je dit voelen, vandaar ook dat mensen die niet in God geloven ons vaak voor gek verklaren
Sinds ik weer terug ben gevallen in mijn geloof heb ik in 2 jaar sprongen in mijn leven gemaakt waar ik meer dan 10 jaar geen stap in vooruit ben gegaan, bizar hoeveel liefde God voor ons heeft, waar heb ik het aan verdient?
>>
>>214908736
Filippenzen 2:10-11
Iedereen zal getuigen dat Jezus Christus Heer is
>>
>>214907554
>ik denk niet in zwart-wit logica maar mijn zwart-wit standpunt is zeker correct want.. ehmm.. het was niet exact 50-50 dus de SU was doorslaggevend, nee ik ga mijn gedachtegang niet verklaren
>jij denkt gewoon niet in waarschijnlijkheden zoals ik
>>
>>214908736
Geen zin om naar de kerk te gaan, maar mag ik wel meedoen met moslims verdrijven?
>>
>>214909317
wees protestants, dan hoef je niet naar de kerk
>>
ik heb in september nog niet gedouched, jullie"?
>>
>>214909461
Niet een volledige douche sinds een week of twee, maar af en toe wel de pielemuis onder de kraan tegen kopkaas
>>
morgen prinsjesdag kijken hoe blauwharige neusringen met pali vlaggen worden afgevoerd
>>
wat is een palestina, nog nooit van gehoord
>>
File: 1706662893125557.jpg (300 KB, 976x850)
300 KB
300 KB JPG
>>214909461
>>214909493
>>
>er zijn nog mensen die nog nooit een neger hebben gezien
de wereld is nog niet verloren
>>
File: 1755203459646123.png (3.2 MB, 1024x1536)
3.2 MB
3.2 MB PNG
MENSEN PAS OP

Ene Alwin is weer bezig in Groningen, zijn modus operandi is kleine jongetjes benaderen en ze vunzige passages uit de boeken van Gerard Reve voorlezen vooraleer hij ze meeneemt naar zijn zolderkametje en ze daar betast
Mocht je hem in Groningen tegenkomen, BEL DE POLITIE
>>
>>214909642
ik vind het ook een engerd maar ik zou niet willen dat jij in de problemen kwam als dit als juridisch lasterlijk kan worden opgevat
denk om jezelf maat
>>
Ik ben een verlichte Vrijdenker
>>
>>214909689
smaad en laster
>>
>>214909698
je bent een liberale battie
>>
dat reclameplaatje op 4chan met de gordel om die dikke tiet heen zorgt dat ik steeds naar porno van dikke wijven ga zitten kijken
>>
>>214909698
De duivel deed dit
>>
>>214909829
keer zo een geneukt
leuk dikke tieten
maar ik raakte snel afgeknapt op de vetkwabben
>>
>>214909915
ik zoek het juist op maar ik neuk meestal alsnog dunne sletten
>>
>>214909970
ze zat de hele tijd topless bij mij op de bank omdat ze bang was dat ik haar zou dumpen na de seks
>>
>>214910279
gebaseerd, gelukkige pik
>>
>>214910297
ze had gelijk
>>
File: 1680293566485902.png (286 KB, 480x480)
286 KB
286 KB PNG
>>214909970
ik neuk niks
>>
>>214910666
tinder is je vriend
>>
>>214910666
>Gura
gebaseerde /vt/rans anon
>>
>>214910707
maar vrouwen zijn de vijand
>>
File: 1756287717589484.jpg (17 KB, 225x225)
17 KB
17 KB JPG
We hebben nog 30 minuten te gaan. Ik wil alleen maar zeggen dat iedereen die na middernacht paalt de meest kansloze sneuhaas is en niemand zal ooit van je houden.
>>
als ze gematigden blijven afknallen zullen radicalen het podium overnemen
>>
>>214910743
gore battie jij mag dat woord niet gebruiken
>>
File: cheese stick.gif (3.96 MB, 480x316)
3.96 MB
3.96 MB GIF
>>214905071
>>
>>214910887
Is Saba beter?
>>
>>214910921
praat niet tegen mij pedo
>>
>>214910834
technisch gezien paal jij nu ook na middernacht
>>
File: 175735683385531334.jpg (388 KB, 3001x2401)
388 KB
388 KB JPG
Hi Dutch anons, my gf has a tattoo that she’s getting removed, but I find it suspicious why she would go to the trouble. She said she got it at a club in Amsterdam while drunk and regrets it, that it’s some Dutch phrase but doesn’t remember what it means. Is she lying?

It looks kind of like WxH in cursive. Her name doesn’t start with either letter, pic related but maybe more stylized.
>>
File: FB_IMG_1757940774591.jpg (76 KB, 381x488)
76 KB
76 KB JPG
>>
>>214911523
Yes that means nothing.
Probably initials from someone she fucked.
>>
echt ziek dat alwin gewoon wegkomt met kindermisbruik
>>
File: FB_IMG_1757973487574.jpg (108 KB, 1018x1440)
108 KB
108 KB JPG
>>
>>214911623
jij zou mijn zus wel willen daten, die heeft een moestuin en geeft me elke week dingen, ze had dit weekend pompoensoep gemaakt uit de tuin
>>
>>214911727
rahil papalaatmepiemellos?
>>
>>214911587
gniffel je in jezelf elke keer als je dit zegt
>>
How well can you guys understand old English? I've heard Dutch is closer to old English than modern English is.

https://www.poetryfoundation.org/poems/43521/beowulf-old-english-version
>>
>>214911941
NDA maar ik zeg echt de raarste racistische dingen en dan moet ik vervolgens mijn lach inhouden IHEL
>>
>>214911969
gayowulf
>>
Wat zal ik bestellen?
>>
>>214911969
i dont recognize half of the letters
>>
File: 1757723081960331.jpg (16 KB, 236x303)
16 KB
16 KB JPG
woont hier een meneer ayak
>>
File: images (2).jpg (17 KB, 447x447)
17 KB
17 KB JPG
romanian men and dutch women are a match made in heaven
you just know that thick romanian cock stretched that tight dutch pussy so hard
>>
>>214912359
een grote homoneger
>>
>>214912478
leer nederlands kutzigeuner
>>
>>214912478
paal nederlands landloper
>>
wat deed jezus toen hij in de hel op bezoek was allemaal, grote schoonmaak gaat moeilijk want ze zijn al in de hel
>>
>>214912478
Paal een foto van je woonwagen
Kan je goed vioolspelen?
>>
>>214911580
Thanks. Maybe I’m confusing the letter for something similar? J instead of H or something. But there was definitely a small x between the letters
>>
>>214913767
well i suggest you take another look at it de arimasu i know our stupid bitch janitor is from amsterdam so maybe you could entice him
>>
File: 175763510749620564.jpg (36 KB, 652x685)
36 KB
36 KB JPG
>>214913969
More faded now but could be
JxH
HxW

Or maybe it’s written in Dutch
>>
>>214914537
Hxv
Or
Hkv

Doesn't mean anything in dutch.
>>
>>214914725
Thanks. Could that be someone’s name then? Or a tattoo artist’s signature or something. She said someone did it for her on the spot at a club
>>
>>214915037
Probably someones innitials, someone tattooing on the spot in a nightclub sounds like bullshit to me.
>>
>>214915037
Dont kill her tho if she was lying, we just lost lisa (17).
>>
>>214914537
It means she's a whore
>>
>>214915037
it means that they're initials and one of them is her ex's/favorite bulls name, why would she be getting it removed suddenly now that she's with you?
>>
File: raar-jiskefet.gif (1.56 MB, 640x478)
1.56 MB
1.56 MB GIF
>>214914537
raar
>>
Goedemorgen schatjes
>>
>>214915306
>>214915326
>>214915514
>>214915730
>>214915949
Please make up a ridiculous lie so I can have hope
>>
goedemorgen
>>
File: 1725928772450876.gif (358 KB, 500x375)
358 KB
358 KB GIF
>>214917743
she got a tattoo of a bunch of letters that mean something in dutch in the middle of a club
>>
File: 1613247069855.jpg (7 KB, 250x212)
7 KB
7 KB JPG
goeie morgen vriendjes
>>
File: images (4).jpg (11 KB, 199x253)
11 KB
11 KB JPG
>>214918511
Goeiesmorgens buurman
niet vergeten vandaag is prinsjesdag
>>
File: 462.png (183 KB, 1149x832)
183 KB
183 KB PNG
>>214918544
a ja?
>>
Tjetgiepiete hoe word ik net zo'n shabbos goy als merz dat ik ook spontaan in tranen uitbaest als ik aan de hocolaust denk....
Gvd... Wacht... Even... Die zielige joden in de oven.... Waarom helpt niemand hun. Waarom helpt niemand het superieure ras?
>>
File: 1692104191723209.jpg (42 KB, 480x474)
42 KB
42 KB JPG
>>214918823
>Waarom helpt niemand hun
>>
>>214918823
Prosbattie hjb, je hoort hier niet
>>
>>214919101
Nee klopt ik heb seks en ben niet onomkeerbaar verbitterd en gezwartpilt over het leven zoals de echte zieders hier. Maar toch blijf ik
>>
>>214918511
good morning honeybun x
>>
Gisteren flashte in het autihuis mijn friend met chemsex benefits mij haar kutje in de qoonkamer en toen probeerde ze mij een kus te geven alleen ik kan niet tegen genegenheid dus in mijn autisme keerde ik mijn wang
>>
knn btn
mkk btn
>>
Ben ik een flikker als ik 2 stuks fruit per dag eten best veel vind?
>>
>>214919262
>>>/pol/ rapidokes zoetino
>>
>>214919337
met lego spelen rapido autistewist
>>
>>214918544
Ik moest even checken, maar inderdaad.
Ben niet onder de indruk van de koning noch het kabinet, het zal wel niks worden vandaag.
>>
frissinokes buiten lieve jongens svp giacca aandoen en lippen insmeren boobookes anders chapped lips geen lief bisouke
>>
>>214919551
Spreek eens normaal.
>>
File: 1737029610232346.jpg (139 KB, 1024x651)
139 KB
139 KB JPG
haha
>>
>>214919256
mocht je aan haar drie overgebleven zwartgeblakerde tanden sabbelen na het lurken aan de methpijp?
>>
File: 1536411373505.png (22 KB, 968x852)
22 KB
22 KB PNG
>>214919551
merci voor de tip
>>
File: rip-in-stukjes.png (1.24 MB, 1540x929)
1.24 MB
1.24 MB PNG
Container omgewaaid, auto stuk.
Wat nou?
>>
een arische morgen aan mijn mede-blanken gewenst
niks anders dan onheil toegewenst aan de rest die hier niet thuishoren
>>
>>214920294
Met die storm en regen voel ik me nu wel een beetje ongewenst.
>>
Niet op cash zitten. Geld moet zweten
>>
thuis werken in een trui zonder broek
>>
Tis koud, tis nat, tis waaierig. Ben da beu.
>>
>>214920586
nee schat het is knus lief en fris
>>
File: 1757875828345123.jpg (3.05 MB, 3596x2960)
3.05 MB
3.05 MB JPG
>dvw geen vd om van deze knusse dag te genieten
>>
https://www.moonofalabama.org/2025/09/ukraine-as-security-guarantees-get-buried-other-stupid-ideas-emerge.html#more
>>
Goedemorgen allemaal :)

Wat gaan jullie vandaag doen?
>>
File: 1746744295754396.png (1.27 MB, 1080x1350)
1.27 MB
1.27 MB PNG
>>214921121
Fantaseren over vrouwen.
>>
>>214921185
ze heeft damaged hair
>>
>>214921185
dvw ik nooit zal weten hoe het is om mijn hoofd te begraven tussen 2 grote borsten van een blonde dame

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.