Greek thread After so long ,greek chuds please appear
Greek chuds add no trans or tyrones discord:goooyzo
21F greecei am looking for female friends here in greece. i find it hard to talk to people irl so have no frieds atm. i work from home too that limits the chance of finding a friend as well. add me if you're in a similar situation. you can find me on discord:misschienwel
discord : donotcometoearth
>>35153332I rather stay in free videos kirie mpampi
>>35152708User doesn't work
There was another bread a week ago19MI'm into programming/game dev, video games like stalker, darkwood and outer wilds, anime like girls last tour and I want to eat your pancreas, autism, nature, hiking, running>Looking forKind woman with some high functioning autism to share progress in any valuable life content and emotionally/culturally grow each otherVC, niche survival gaming, (insert your interests here), etc>Not looking forMen, black, trans, gay, fat, rude, bitter, immature, over 30 years old, smoking, invisible, greeklish>Discordchungoid_acc
Δν ξερω γιατι ανοιγω soc ελπιζοντας να την δω δεν μου κανει καλοΝα ξερεις Φοβαμαι καθε μερα οτι θα σε δω στις ειδησεις, δν ηρθες ποτε να παρεις τα ρουχα σ απ το σπιτι...
>>35153469dontcometoearth srry cant type
μαλάκα, ελληνικό soc thread πριν το gta 6?
>>35154845ναι θα μαζευτουμε και οι πεντε για meet up xDμλκ δεν εχω δει ΠΟΤΕ ελληνιδα γκομενα στο 4chan
>>35155004Pame meet up metaksourgio
>>35155028σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσταααντρ..................
>>35155034kai na kinigame anarxoaplitous
>>35155040op skatokefalos amorfotos fasistas spotted
>>35155085δν σου φανηκε αμορφοτος π σου πε για μεταξουργειο σε χαλασε η πολιτικη τοποθετηση κλαιω
>>35155101καταρχας εριξα ακυρο και δευτερον το μεταξουργειο ειναι η μεκκα της αριστερας ενω το κωλονακι της δεξιας? δεν το πιανω
>>35155116νμζω εννοουσε να πατε για πουτανες μπρο οχι για συλλογοτεσπα μην κολλατε σε πολιτικα παιζει να μαστε 5 ατομα σε ib στην ελλαδα κριμα να μην κανουμε παρεααν θελει κανενας μπρο να κανεις add το disc μ ειναι .kujichagulia
Γειά σας οποίος θέλει να γνωριστούμε να κάνει αντ surface_view
>>35155004είναι όλες στο ρέντιτ μπρο
>>35155004den psaxneis arketa
>>35156916re mlk ti ston diaolo kanoun sto reddit?
>>35156916το ρ/γκρις σαμπ είναι πολύ φιλελεύθερο και είναι γεμάτο αν δεις. βέβαια δεν έχω ασχοληθεί γιατι είναι τέρμα κρίντζ
>>35157483>φιλελεύθερο και είναι γεμάτοκαι στο μπουρδέλο όλο και κάτι θα έχει δεν διαφωνήσαμε.
Sorryyy for being αμεα bhai frever
I'm not greek, but gyros pitas are fucking yummy and I wish I could have one right now. that'll be all.
>>35157960Fucking socks
>>35154235πιο φλώρος πεθαίνεις
>>35158483Νταξει μ πέρασε έπρεπε να είμαι Humbertcel για λίγο
>>35159270το ονομα προερχεται απο το γνωστο βιβλιο?
>>35159360Ναι την manic retard συμπεριφορά τ στο δεύτερο μισό τ βιβλίου
>>35159577οι πρωτες 3-4 παράγραφοι ειναι απίστευτες. Γενικα οτι εχει γραψει ειναι πολυ καλο. Μολισ πειρα το The Gift. Meanwhile η κοπελα μου διαβαζει εδω και 3 μηνες το Laughter in the Dark.
>>35159270πολλες πολλες ομοιότητες
δεν μου αρέσει αυτο το καταραμένο board όλα υπενθυμίζουν το τι εκανα αν και θα ελεγε κάνεις αναγκαιο κακοθα με θυμηθείς σε μια επόμενη ζωη
>>35159708>>35159727Σε κάθε ζωή και σε αυτή. Δεν έκανες τίποτα κακό και δεν σε κατηγορώ, συγνώμη π δν κατάφερα να σε σώσω. Ακόμη μπορείς μόνη σου. Σε αηα πολύ και υποσχέσου μου ότι θα προσέχεις
>>35159727Psofa skrofa AVG
>>35159633Με ποιο απ τα δυο λες να ξεκινήσω; Μου αρέσει η Ρωσσική λογοτεχνία αλλά δν ξέρω σε τι μετάφραση να την διαβάσω κ πάντα μ είναι λίγο εξοντωτική. Ήθελα να ξεκινήσω το Νοστρόμο για το καλοκαίρι
>>35159792Αν βρίζεις την φίλη σου και δεν είσαι άκυρος ειλικρινά θα σε βρω να περπατάς με την όπισθεν για πάντα
>>35159799You got issues. Kill yourself filthy simp..
>>35159818Νιγγα είσαι τόσο chronically ονλάιν που ασχολείσαι με ανθρώπους που δεν ξέρεις βρες ζωή
>>35159821Projection. Kill yourself. Do a flip. Do it. You don't belong on this board.
>>35159708>>35159727Α ναι και να διαβάσεις το βιβλίο του Coelho που σου έδωσα
>>35159823Ναι ευτυχώς δεν ανήκω σ αυτό το board είναι αηδιαστικό και καίγονται τα μάτια μου
>>35159799Den eimai autos des to tag pio pano
>>35159796Ανάλογα το mood. Για το The Gift δεν ξέρω μιας και δεν το έχω ανοίξει ακόμα. Ο Nabokov γενικά έγραψε σχεδόν τα πάντα στα αγγλικά. Πάντα να επιλέγεις την πρωτότυπη γλώσσα γραφής (εκτός από ειδικές περιπτώσεις γνωστών μεταφράσεων που βελτιώνουν ή αλλάζουν τη ροή, πχ η Οδύσσεια του Fagles). Γενικά δεν διαβάζω μεταφρασμένα στα ελληνικά, οπότε δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό. Από βιβλία του Nabokov για πιο εύκολη ανάγνωση θα έλεγα το The Enchanter (μια προτο-Lolita) που διαβάζεται μονορούφι σε ένα απόγευμα. Επιπλέον, το Laughter in the Dark, το The Luzhin Defense και το King, Queen, Knave είναι πιο light, χαλαρό και ευχάριστο διάβασμα. Σε πιο βαριά βιβλία υπάρχει η Ada (ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία), το Pale Fire και κάτι λίγο πιο ελαφρύ από αυτά τα δύο, το Pnin. Έχει γράψει και άλλα βιβλία αλλά τα προηγούμενα πρέπει να διαβαστούν σίγουρα αν σου αρέσει γενικά ο Nabokov.
>>35159857Μπρα το διπλό copy paste με έπεισε. Οκ ευχαριστώ πολύ και γω στα αγγλικά προτιμώ να διαβάζω και συνήθως σκέφτομαι στα αγγλικά ούτως ή άλλως. Θα ξεκινήσω με το The Enchanter και το Ada αλλά θα προσπαθήσω να τα διαβάσω όλα. Ξέρεις από γαλλική λογοτεχνία να μου προτείνεις; Το αγαπημένο μου βιβλίο είναι το La Peau de chagrin του Honoré de Balzac
>>35159868lol ναι, κάνω πάντα copy-paste από Notepad.Περί Γάλλων έχω καλή εντύπωση για πολλούς. Ένας είναι ο Zola και η σειρά των 20 βιβλίων του Les Rougon-Macquart. Είναι όλα πολύ ωραία. Αν δεν θες να τα διαβάσεις όλα, προτείνω Germinal, L’Assommoir και Au Bonheur des Dames (The Ladies’ Paradise). Η Oxford World’s Classics τα έχει όλα και οι μεταφράσεις είναι top.Ένας ακόμη συγγραφέας που θα προτείνω είναι ο Houellebecq, του οποίου έχω διαβάσει όλη την πεζογραφία. Οι ελληνικές μεταφράσεις του είναι πολύ μέτριες. Στα αγγλικά είναι μια χαρά. Βιβλία που προτείνω ανεπιφύλακτα είναι The Elementary Particles, Whatever (η χειρότερη μετάφραση τίτλου που έχει γίνει ποτέ — κανονικά θα έπρεπε να λέγεται The Extension of the Domain of Struggle και προς τιμήν μας στα ελληνικά το ονομάσαμε Η επέκταση του πεδίου της πάλης), Submission, Serotonin και The Map and the Territory. Σχεδόν όλα του τα βιβλία δηλαδή lol. Επίσης, μικρό διαμαντάκι σαν το The Enchanter είναι το Lanzarote, μια συμπυκνωμένη εκδοχή του Platform (αξίζει να διαβαστεί κι αυτό).
>>35159904Μου έχουν ξανά προτείνει να διαβάσω Houellebecq καιρός είναι υποθέτω, αν διαβάσω The Enchanter και Lanzarotte το ένα μετά το άλλο είναι υπερβολή; Βασικά από όλη την βιβλιογραφία του Ουελμπέκ με ποιο να ξεκινήσω κατά τη γνώμη σ;Μακάρι να ήξερα κ γω κάποιο τζεμ να σου προτείνω αλλά ξεκάθαρα έχεις διαβάσει περισσότερο από μένα
>>35159931Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με «υπερβολή» εδώ. Μπορείς να τα διαβάσεις και τα δύο σε δύο απογεύματα μιας και είναι αρκετά light.Σχετικά με τον Houellebecq να ξέρεις ότι ουσιαστικά γράφει το ίδιο βιβλίο αλλά με διαφορετικά αρωματικά κάθε φορά. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει νόημα να τα διαβάσεις όλα, η αλλαγή του σκηνικού αλλάζει αρκετά τα πράγματα. Οποιοδήποτε και να επιλέξεις για αρχή είναι καλό.Θα έλεγα να αφήσεις για τέλος το The Elementary Particles επειδή είναι λίγο πιο βαθύ από τα άλλα (όχι ιδιαίτερα περισσότερο, είναι γενικά απλός ως συγγραφέας σχετικά με τη φήμη των Γάλλων). Καλή και εύκολη αρχή είναι το Submission και μετά το Whatever (nuclear blackpill βιβλίο). Έχει γυριστεί και μια πολύ προσεγμένη και vibe ταινία την οποία προτείνω αφού το διαβάσεις. Από εκεί και πέρα, ό,τι σου αρέσει από τη θεματολογία των βιβλίων που σου είπα στο προηγούμενο post, μαζί με Platform και The Possibility of an Island.Γενικά διάβασε το description και ό,τι σε τραβά διάβασέ το. Γαμάνε όλα, εκτός από το τελευταίο του βιβλίο, το οποίο θεωρώ κλάσης υποδεέστερο από το The Map and the Territory, εκτός από τις τελευταίες 50 σελίδες, οι οποίες δεν δικαιολογούν τις άλλες 500+.
>>35159965Εννοώ λόγο της θεματολογίας. Ευχαριστώ πολύ, ελπίζω να σε ξανά πετύχω για αν σου πω ποια διάβασα και εντυπώσεις
λολ μλκ λογοτεχνικη συζητηση επιπεδου στο 4chan. νταξει οκ τι αλλο θα δω
>>35159995Όντως παράδοξος οι πρωταγωνιστές έχουν αρκετά κοινά, αλλά και τα δύο βιβλία ανήκουν στον δικό τους αιώνα. Ειδικότερα για τον Houellebecq, όσο διαβάζεις να έχεις στο μυαλό σου πότε γράφτηκαν αυτά τα βιβλία και πόσο μέσα έπεσε ο πούστης.>>35159995>>35160084Δεν βρίσκομαι συχνά στο /soc/. Δεν βρίσκομαι συχνά στο 4chan καν πια αφού τελείωσα τις σπουδές και ασχολούμαι με το κόμμα. Με αναγκάζουν να κάνω αγροτικό για να πάρω ειδικότητα οπότε όλη μέρα θα βλέπω μαλακίες σε κανα ξερονήσι για έναν χρόνο.
>>35159783>>35159823>>35159833most embarrassing 50 vaguemaxxed replies in a threadeven the german femboys have surpassed this greek situation