[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International

Thread archived.
You cannot reply anymore.

[Advertise on 4chan]

File deleted.
>>
suedi b lajk
>chili bea
>>
Tittar ni på plastpiller?

https://youtu.be/mPJ7rH-42Kw
>>
Så många unga killar som fick sina liv förstörda när de sögs upp av SD och blir SD-aktivister under åren 2006-2018. Vi snackar om hundratusentals unga män som krigade förgäves.

Tänk alla vänskaper, alla relationer, alla jobb de gick miste om på grund av deras engagemang för SD, som visade inte vilja göra någon förändring mer än att typ flytta ambassaden i Israel till Jerusalem
>>
öppnas här
>>
File: 17698567854624666.jpg (51 KB, 720x405)
51 KB JPG
>>221697892
Jimpan gick från att säga "Om jag åker tunnelbana i Tokyo, är jag då japan?" till bild relaterad.
>>
File: rubio.png (462 KB, 587x551)
462 KB PNG
https://www.youtube.com/watch?v=wDYNVH0U3cs
>>
Kunde 9/11 teoretiskt sett utförts genom att terrorister puttade så det blev massa metangas som de sedan antänder?
>>
Pojkar Ljuger
Tjejer Gråter
>>
File: ziv5x84hldzlda4y.jpg (98 KB, 994x1184)
98 KB JPG
I Sverige är yttrandefrihet det att man publicerar sådant som är bra för Sverigebilden
>>
>>221698234
>Jag säger inte att du censurerar dig själv. Jag är säker på att du tror på allt du säger. Men vad jag säger är att om du trodde på något annat, så skulle du inte sitta där du sitter.
https://www.tiktok.com/@samgswann/video/7215589500909636869
>>
>>221698026
kingen markus rubius
>>
>>221697989
Han vill bara nå igenom bruset. Vad han verkligen tycker spelar mindre roll, han representerar partimedlemmar och är säkert villig att tycka som majoriteten av dem för att få fortsätta vara "ledaren".
Vad SD gör är att bredda diskussionen som fortfarande är för snäv.
>>
>>221698026
tror att han blir president en dag favä
>>
File: östrogen.jpg (328 KB, 1079x885)
328 KB JPG
>Allt fler tar östrogen, hyllor gapar tomma
>Hundratusentals använder tillskott
>>
>>221698234
Public Service har journalister under amerikansk "säkerhet" över hela världen. Klart som korvspad att de inte är oberoende och neutrala.
>>
>>221698355
Vad har sprutan för effekt då?
>>
>>221698355
kvinnor är ett sånt jävla jagjag
>>
throwback till när chudfinnen blev antagen till gymnasiet ;_;

https://www.hbl.fi/2011-11-22/har-ar-hostens-studenter-2011/
>>
>>221698355
Mitt ex tog det där och fick större bröst och röv, men hon blev också mentalt ostabil.
>>
File: 2026-05-21T184118.000Z.jpg (301 KB, 581x527)
301 KB JPG
På KTH kan Liv inte lida
>>
hi again
>>
File: 1773770107051573.jpg (758 KB, 1000x1414)
758 KB JPG
>>221698355
hihi
>>
File: 1536325216242.jpg (120 KB, 618x761)
120 KB JPG
Det går inte att ha en välfärdsstat och samtidigt tillfredsställa kvinnors alla krämpor.

Välfärden var bara möjlig för att förr i tiden sa man åt kvinnor att hålla käften när de höll på att gnälla om sin fitta.
Idag så ska de har ett dussin läkarbesök om året, ett dussin olika medikament och ändå så vill de har mer.

Matematiken går fan inte ihop och det är sjukt att ingen vågar prata om det.
Samtidigt så heter det att alla vill jobba mindre.

Min lösning: Män jobbar 30 timmar i veckan och kvinnor jobbar 50 timmar i veckan.
Idag så betalar vi lika mycket i skatt men kvinnor brukar (slösar) välfärden oproportionellt mycket mer än männen gör.

Män b lajk
>Ont i bröstet? Kallsvettning? Andnöd? Smärta som strålar ut i armarna? Äh det löser sig nog ifall jag får sova lite.

Kvinnor b lajk
>Jag nös 2 gånger i rad? Det måste nog vara cancer eller ALS. *ringer 1177 och tjatar tills hon får läkartid och tvingar till sig 4 stycken olika sorters röntgen som inte visar något och blir arg och hänger ut sjukhuset i aftonbladet för att hon kände sig kränkt och inte fick sig tagen på allvar för hon var kvinna och alla sveriges kvinnor mensar i takt och de rödgröna börja gråta och skrika om vårdköer*

Kvinnan är inte ett seriöst kön.
>>
>>221697840
Hamas är inte ens mänskliga gentemot Gazas ursprungsbefolkning. De har utövat islamistisk terror över kvinnor och barn för att avla barnsoldater till sin "heliga kamp" (terrorism) emot Israel.
Det är friheten de säger att Israel tar ifrån dem. Efter Hamas gräver upp vattenledningar och utför terrorattentat så bygger Israel murar. En del Israeler börjar ta lättåtkomligt land. Egentligen förtjänar Gazaborna att de islamistiska legosoldaterna utrotas och får del av friheten som många andra forna palestinier har lyckats få i Israel.
Jag vet ingen tid Palestina har haft en chans att bli bra. De har inte ummahns stöd så som Israel har västerlandets.
Stöd för terrorism har de däremot ifrån skurkstaten Iran.

Hur kan man argumentera för att Hamas är frihetskämpar utan massiv hjärntvätt för att blunda för de här faktan?
>>
sjukt att i suediland är det nästan juni och man ska vara lycklig om man lyckas få en dag i veckan där det blir över 20 grader

vilket skämt
>>
File: truecel stare.png (359 KB, 640x429)
359 KB PNG
>>221698355
>>221698851
kv*nnor får ta sånt för att komma ikapp i livet men vi incelmaxxade incels fick inte ta testo för att bli stora o starka med bautaballe och ha en chans att lyckas mot tjäd, det är oironiskt för dom vill behålla samhällets dominans hierarki där bara tjäd som föds med rätt genetik får njuta av fördelarna
>>
Alla dessa jävla äckliga veganer som ska predika och moralisera om att de är minsann bra människor och du suger

MANNEN ÄT DITT LÖV OCH HÅLL KÄFTEN
>>
Observation: Unga Svenska killar finns inte att se på allmäna platser när det inte är något event.
Är bara blattar, vuxna karlar, gamla damer och grupper med tonårstjejer. Iförsig är jag bordeline NEET och är ofta ute vid tider då man kanske borde vara hemma (sent på vardagar och tidigt på helger) så det kanske förklarar saken. Å andra sidan ser jag inte varför just dem inte skulle vara ute då...
>>
>>221699058
i skåne har det varit sommar i snart en månad
>>
>>221699089
Jag tycker att det är ok, de förtjänar att känna sig duktiga.
>>
>>221699165
Det är inte "ondskefullt" att äta kött
>>
>>221699089
jag väljer att berömma dem
att de är så självuppoffrande ger mig mer utrymme
det är när de ljuger om nyttan med det och lögnerna för politiska konsekvenser som de går för långt
>>
File: 1759559234814905.jpg (244 KB, 1536x2048)
244 KB JPG
>>221699029
kingligt brev
>>
>>221699195
Industriell köttproduktion blivit ond och om du handlar deras kött så bidrar du till ondska.
>>
Tjejer får ta p-piller från 13 års ålder som är fyllda med östrogen som ger de större tuttar men vi killar får inte ta testo som ger oss större kuk
>>
>>221699195
Det är en fråga om personliga värderingar.
De har ett socialt sammanhang som baseras i kosten och det är bra för folk som vet sig må bättre av att äta kött.
>>
>>221699255
Det är orättvist
>>
>>221699120
Ok men alvarligt, varför är det så här?
>>
ironin i att neetar sitter och klagar om att andra får bidrag
>>
>>221699326
Jag har rika föräldrar och får studiebidrag utan att behöva plugga men klagar ändå på välfärden för jag hatar blattar.
>>
>>221699241
Kött är godare ju mer djuren lider.
>>
klagar för att jag vill att alla ska må lika dåligt som jag
jag är krabban som drar ner dig och nu kommer jag och drar ner dig i hinken
>>
>>221699326
>Mer än en miljard kronor betalades ut i sjukpenning till 11 000 gängkriminella åren 2020–2023.

>– Det är väldigt, väldigt mycket pengar, säger Henrik Thapper på Försäkringskassan.

>Enligt Försäkringskassans rapport jobbar korrupta läkare för gängen och skriver ut falska medicinska underlag.

Vad är ironiskt menar du? Svenska neets får inga bidrag medan kaosblattarna cashar ut
>>
>Marianne Ny fattar nu det ovanliga beslutet att återuppta en nedlagd förundersökning. Och vad mera är, hon fattar samtidigt det än ovanligare beslutet att utse sig själv till förundersökningsledare.
>Det finns en huvudregel vid överprövning av åklagarbeslut: Om överprövningen leder till att en förundersökning återupptas så ska den åklagare som gjort överprövningen inte själv träda in som förundersökningsledare.
>Marianne Ny struntar i den regeln.
Man kunde göra en juridisk thriller kring det skumma suedilandet bakom Sverigebilden med dalahäst och midsommarstång.
>>
>>221699326
Omöjligt att få bidrag om inte är ett mongo, de tvingar dig att studera eller ta praktik inom någon månad
>>
fit javal
>>
>>221699255
se >>221699077
>>
hur fan lyckas dom få bidrag egentligen? man måste ju ha i princip tomt bankkonto för att få soc?
>>
kvinnor vill ha hård kuk och hårda män
som en skock får väntar de på att bli ledda
att de är vilsna är pga. mjuka kukar och mjuka män
>>
>>221699463
sedan när?
>>
>>221699544
>Enligt Försäkringskassans rapport jobbar korrupta läkare för gängen och skriver ut falska medicinska underlag.
>>
>>221699476
Sjukt att Israel lade 730 miljoner amerikapengar till på hasbara och allt de hittade åt sverigetråden var den här idioten
>>
>>221699569
Sedan jag gjorde det för typ 5 år sedan
>>
>>221699425
Helt sjukt att det finns svenskar som inte röstar SD.
Helt sjukt att trådNEETar pratat om detta i över 10 år innan nbögar ville erkänna hur illa det faktiskt är.
>>
>>221699602
fast SD är ju fyllt med sprängare och alkisar som älskar att lura FK på pengar
>>
File: neetkingen.png (1.23 MB, 1104x880)
1.23 MB PNG
>>221699425
gäller att vara driftig, suedi
>>
>>221699583
kan nån skriva en guide i hur man blir kompis med en chill läkare och lyckas få permanent sjukersättning?
>>
>>221699583
Ja vi blev väl lovade läkare och ingenjörer eller?
>>
>>221699628
Ok men de ska börja kasta ut blattar på nationaldagen så det gör mig glad iallafall.
>>
>>221699598
Så typ sedan Arbetsförmedlingen hotades av nedläggning.
Det kanske finns en chans för dem trots allt.
>>
>>221699679
de har ju redan börjat gråta och skrika om "tonårs"utvisningar
kommer inte att bli något av det och det vet vi alla
>>
File: mag7af74nzcm8s8z.jpg (56 KB, 994x770)
56 KB JPG
>>
>Germania av Tacitus
>Poetiska eddan
>Proseddan av Snorri Sturluson
>Heimskringlan av Snorri Sturluson
Vad med behöver jag för att bli chudpillrad?
>>
Lill-Uffe gottar sig verkligen i att stora fina NATO kommer och besöker Sverige. Tänk att få äta finmiddag med Rubio och massa andra höjdare. Viktigt för lill-uffe att så i centrum också.
>>
>Ok men de ska börja kasta ut blattar på nationaldagen
Högeroids föddes fan med hjärnskada
>>
>>221699769
>De
SD har inte börjat gråta om något sådant, är bara de rödgröna som klagar på det.
>>
>>221699791
Protestlista? Haha, men lila rara söta Suedi, vad tror du att det kommer åstadkomma?
>>
>>221699817
Är sant, har t.o.m. "bekanta" som kommer bli påverkade och ha familjemedlemmar utslängda :)
>>
>>221699848
>SD har inte börjat gråta om något sådant
Jimmie har bokstavligen sagt att han håller med om att tonårsutvisningarna bör stoppas, mongomats
>>
>>221699769
>"tonårs"utvisningar
De beror ju på att jurister clownar sig för att misskreditera SD.
Jurister låtsas inte hitta skäl för att låta spädbarn stanna. Eller ostraffade nyss fyllda laglydiga 18-åringar.
Samtidigt hävdar de att våldtäktsmän är omöjliga att utvisa.
Det beror helt på hur jurister tolkar signaler från regeringen och existerande regelverk.
Det är inte SDs fel.
>>
>>221699911
>fram till den nya lagstiftningen är på plats
Ja de får stanna två veckor och sedan kommer deras familj få bestämma om de också vill med.
>>
>ganska uppenbart att det har varit en del beslut som kanske inte rimmar med den allmänna rättsuppfattningen eller allmänt sunt förnuft
asg
>>
Märks att ni blir hårda av att bråka och längtar efter att knulla varandra i munnen
>>
>>221699962
Se >>221699989
Han säger bokstavligen att vissa utvisningar är orimliga och de bör få stanna
>>
>>221699425
gemene svensk tittar bort när en ung svensk tonårstjej gör tjänster åt krimblattar
gemene svensk låtsas som om ingenting har hänt när de blir hotade av invandrargäng
>>
har inge rostbröd hemma så äter knäckebröd med hamburgardressing
>>
>>221699769
d1a

svenskar försvinner hellre som folkgrupp än råkar trampa en enda invandrare på tårna
>>
>>221700054
Suedi är sjuk i huvud
>>
>>221699865
Yttrandefrihet är bra för Sverigebilden :)
>>
>>221700017
Tycker det låter som om han bara följer de juridiska processerna som är nödvändiga för tillfället. Varför vill du bara svartpillra för?
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/akesson-oppen-for-att-stoppa-utvisningar-inga-problem
>>
Majoriteten av alla svenskar bryr sig helt enkelt om sin egen ras och är okej om den skulle bli en minoritet och blandas bort. Om nu svenskarna själva inte bryr sig, varför dampar ni sönder? Det är inte möjligt att rösta sig ut ur denna situationen då det inte finns ett stöd hos folket. När 40-50% av alla under 40 är icke-etniska svenskar och ingen bryr sig så är det ju bara över ur ett demokratiskt perspektiv.
>>
sveriges framtid kommer se ut som typ amerikanska södern/israel/sydafrika/brasilien
>>
>>221700177
>Varför vill du bara svartpillra för?
Asså hur jävla efterbliven är du riktigt? Detta är TEATER, SD är en del av eliten och kommer ALDRIG massutvisa invandrare. Att du inte fattar detta år 2026 är fan helt sjukt.
>>
>>221700184
Tror snarare att man inte vill bli kallad rasist, samt att man hör berättelser om hur synd det är om de stackars blattarna och att vi bara MÅSTE ta in flera miljoner i Sverige.
>>
Det märkts att ni bor nära invandrare eftersom ni sjuder hela tiden, själv bor man i helsvenskt villaområde.
>>
>>221700301
du bor hos dina föräldrar

hur ska du göra när du flyttar ut? jo du får bo i förorten
>>
File: lamy2glb6u06a89u.jpg (52 KB, 994x1133)
52 KB JPG
>>
>>221700184
Det är en bra poäng. Jag tycker inte om Sverige. Jag tycker inte om svenskar, jag tycker om inte om svensk kultur, livsstil, filosofi (om man nu kan kalla det det), jag tycker inte om det svenska rättssystemet, jag tycker inte om svensk konst. Varför bryr jag mig egentligen? Jag skiter fullständigt i detta pissland.
>>
>>221700264
Det finns inget du kan göra för att ändra på detta, om nu ett politiskt parti som seriöst ville massutvisa andra generationens invandrare skulle växa i opinionen hade alla invandrare och svenskar på vänstern (vilket är majoriteten av befolkningen) börjat kraftsamla för partier som är emot detta. Du kommer aldrig någonsin kunna börja massutvisa dessa människor så länge vi har "demokrati" och vår nuvarande elit (USA)
>>
>>221700240
Du har nog rätt att vi aldrig kommer få massutvisningar på ett demokratiskt vis, men jag är hellre vanföreställd än svartpillrad, och de kanske iallafall låter oss köpa mer tid.
>SD är en del av eliten
Ok? Tänker du att alla i "eliten" är direkt styrda av Nathaniel Rothschild eller vadå?
>>
>>221700264
d1a
det tar tid att avprogrammera en hel befolkning och det kommer alltid att finnas en grupp tokstollar som en agendadriven media kan framhäva som större och mer självklart andel än den verkligen är
>>
>>221700400
när medelklassen, till och med kulturvänstern, inser att de måste leva nära krimblattar så måste de förändra sina åsikter
>>
>>221700418
SDs jobb är att samla ilskan och missnöjet hos högern/nationalister och få de att tro att systemet faktiskt fungerar samtidigt som de endast kommer få symbolpolitik och inget de faktiskt röstat på SD för. SD får endast existera som politiskt parti och samarbeta med borgarna för att de är villiga att tjäna sionsterna inom eliten och se till att deras intressen i Europa/Sverige säkras.
>>
>>221700483
Du vad

https://www.hemnet.se/bostad/fritidsboende-80m2-vallen-skelleftea-kommun-vallen-18-21724432
>>
https://x.com/AssarChristian/status/2057481251221578154

kingen
>>
>>221700483
Nej, detta kommer inte hända. Människor anpassar sig väldigt snabbt så länge det bara stegvis blir sämre. Det kan bli hur jävla dåligt som helst och så länge det inte sker supersnabbt kommer folk att anpassa sig.
>>
File: 1756188681735570.png (1.24 MB, 1440x1920)
1.24 MB PNG
>>221700538
asg
>>
>>221700400
>om nu ett politiskt parti som seriöst ville massutvisa andra generationens invandrare skulle växa i opinionen hade alla invandrare och svenskar på vänstern (vilket är majoriteten av befolkningen) börjat kraftsamla för partier som är emot detta
Så... du säger alltså att OM SD nu vorde mer radikala än de öppet visar så hade de inte kunnat säga det...? Nu vill jag inte hävda att de faktiskt är det, men jag hoppas... jag hoppas.
>>
>>221700517
Även om allt det där var sant så ser jag inte varför man inte ska rösta på dem ändå, de kommer iallafall gör något åt gängen.
Men om du nu har en bättre ide på vad som bör göras så hör jag gärna.
>>
>>221700483
Det finns förmodligen stora investeringar i mer kaos för att främja branscher som har tjänat på det i andra länder.
De verkar isåfall ifrån den liberala sidan både till höger och vänster, genom tankesmedjor och lobbyism.
>>
>>221700557
Det kan hända om man faktiskt talar upp och säger något.
Men det skulle innebära att ta en risk.
>>
>>221700644
För att det visar att du är nöjd med den kontrollerade oppositionen och kommer fortsätta rösta för den även när den inte levererar något. Dvs du bevisar att judarna har rätt om gojar, ni är helt jävla hjärndöda.

Jag skrev detta för någon vecka sedan
>Att du inte röstar villkorslöst på kontrollerad opposition som vägrar ens symboliskt minska invandringen. Ska SD vara kontrollerad opposition så måste de åtminstone förtjäna det genom att försöka. Att ge de fortsatt stöd efter dessa 4 år betyder att du ger de tillstånd att fortsätta som de gör. SD måste straffas för sitt förräderi genom att tappa väljare, rösta på valfritt parti utanför riksdagen för att visa ditt missnöje.

>Skulle SD få ~20% igen så kommer de aldrig någonsin ens bry sig om att minska invandringen för de fattar att deras väljare är helt hjärndöda som kommer fortsätta rösta SD oavsett, svenska MAGAtards i allt förutom namn.
>>
>>221700738
Vadfan spelar det för roll om jag "visar att jag är nöjd" med något om hela våran elit ändå är styrd av judarna?
>och kommer fortsätta rösta för den även när den inte levererar något
Om SD får större andel röster än förra gången och ändå inte gör något med sitt mandat tänker jag inte rösta på dem någonsin igen, men varför skulle jag ge upp på dem när de äntligen börjat få igenom någonting? Du låtsas som att SD fick 100% av rösterna och ändå inte har gjort något.
>Dvs du bevisar att judarna har rätt om gojar, ni är helt jävla hjärndöda.
Judarna var väl inte heller så smarta när de ändrade västvärldens demografi och tillät Kina att bli världsmakt efter USA? Hur tror du Israel kommer klara sig när de inte längre har västvärlden bakom sig och hela världen hatar dem?
>>
Varför dog tråden?
>>
>>221700645
Med tanke på att det inte finns någon konservatism i Sverige öht är situationen isåfall en aning prekär.
>muh "socialkonservativa" SD
Det ser man igenom med uttalandet om söndagsöppet på Systembolaget.
>>
>>221701122
inga argument
>>
>>221700910
>Vadfan spelar det för roll om jag "visar att jag är nöjd" med något om hela våran elit ändå är styrd av judarna?
För att eliten måste vara förankrad hos folket och åtminstone låtsas att de representerar folkets vilja. Det finns en begränsning på makt, eliten kan inte göra vad som helst utan måste få folket köpa in i systemet.

Om SD förlorade 50% av deras väljare skulle de behöva be om ursäkt för att de inte fixade invandringen och sparka nuvarande ledning som var så "inkompetenta" för att vinna tillbaka väljarnas förtroende. Det hade tvingat SD att "skärpa sig" och faktiskt leverera någorlunda minskad invandring än 100k om året.
>Du låtsas som att SD fick 100% av rösterna och ändå inte har gjort något
SD har sagt att de fick igenom sin invandringspolitik till nästan 100%, detta är SDs invandringspolitik. Lika många invandrare som under sossarna. De kunde inte ens få igenom ett moratorium på medborgarskap. SDs enda jobb var att minska invandringen men de kunde inte ens få igenom det. Detta är inte inkompetens utan förräderi.
>Judarna var väl inte heller så smarta
Nej det är de inte, judar som grupp har inte ett högt iq. De är inte smarta och har hubris. De har använt sig av maffiatekniker (utpressning, mutor och hot) för att få makt. Eliten behöver inte vara särskilt smart för att styra. Men var främst ett skämt.

Du är naiv och förstår inte hur makt och politik fungerar. Det är okej, de flesta gör inte det. Du kanske kommer göra det i framtiden. SD kommer aldrig minska invandringen, deras enda plikt är att tjäna den sionistiska falangen inom eliten. Att massorna vägrar fatta detta är anledningen till att vi aldrig kommer lösa problemet.
>>
File: 1752067824809797.png (1.52 MB, 1112x1118)
1.52 MB PNG
>>
File: 1774709824682997.png (2.15 MB, 891x891)
2.15 MB PNG
tangkar?
>>
>>221701415
Sluta göra musik, jag är den enda som har nånting intressant att säga nuförtiden
>>
File: IMG_944.png (2.94 MB, 1080x2424)
2.94 MB PNG
Hörnet på Döbelnsgatan och Dag Hammarskjölds väg....hem....
>>
>>221701415
ingen bryr sig om dom pissluffarna nu
>>
>>221701446
gå o dö
>>
i alla svenska storstäder skulle man kunna fängsla endast ett par 100 tals kanske 1000tals människor och våldsbrott hade minskat MARKANT, och polisen vet vilka dessa 1000tals människor är, dom flesta brotten utförs av samma personer, dom vet deras nätverk, rutiner och människor relaterade till dessa, och polisen har resurserna för att lösa dessa problem övernatt, men dom har låtit det pågå i åratal för att rättfärdiga den nya världens massövervakningssystem
dom som vet dom vet
>>
>>221701382
i rafset trippar han ut i mörkret på sina horklackar för att ockupera gloryhålet i stadsparken
snart står ett dussin män i kö för två ibland tre proteindonationer till den hungriga hemliga tjejen i natten
>>
File: 20260521_230724.jpg (90 KB, 896x1152)
90 KB JPG
oj
>>
>>221701415
så drip och 90pastel släsh 90dödsmetall
hualeva! det tar en gammal man tillbaka till en svunnen tid fast nu uppenbart utövad med ungdomlig kreativitet
hur låter det då?
>>
>>221701275
>eliten kan inte göra vad som helst utan måste få folket köpa in i systemet.
Och de skulle sluta göra det... hur? De flesta bryr sig inte så mycket om politik innan det är för sent.
>Om SD förlorade 50% av deras väljare skulle de behöva be om ursäkt för att de inte fixade invandringen
Nej, de skulle bara kunna skylla på att de andra partierna inte tillät dem att göra det som behövdes. Men sedan ser jag inte riktigt din poäng här... du säger att SD är kontrollerad opposition, så de kommer väl bara låtsas ändra på sig ändå? Vad är poängen att sätta press på dem om de ändå inte kommer ändra sig?
>och faktiskt leverera någorlunda minskad invandring än 100k om året
Deras politik har inte ens satt igång på riktigt än.
>SD har sagt att de fick igenom sin invandringspolitik till nästan 100%
När sa dem det?
>Du är naiv och förstår inte hur makt och politik fungerar
Jag var nere i de där judeträsken själv när jag var typ 14, men har insett att politik är mer komplicerat än så.
>massorna
Revolutioner börjar aldrig med massorna. Det behövs en liten organiserad grupp män som kan ta tillfälle i akt och har militärträning för att sätta igång sådant. Helst ska de ha många som sympatiserar inom militär och polis också.
>>
>>221701511
https://www.youtube.com/watch?v=bC6pmtUxe0o
>>
File: 1773888401458794.jpg (66 KB, 640x853)
66 KB JPG
Ja jävlar i mig, här flyger det paragrafer.
>>
chewing on one rusted smeargoose
>>
>>221701737
det finns teorier om att invandrare och deras klankriminalitet är en planerad syndabock för kaoset som sen ska bombas bort för att bereda mark åt det kommande århundradets moderna ombyggnad med grafenförstärkta byggmaterial, lokal energiproduktion, flygande persontransport med mera
Det lämnar mark åt betesdjur för hållbara konsumtionsvaror (ull, läder) och håller landskapet öppet åt biologisk mångfald.
>>
>>221702075
va
>>
>>221702075
>syndabock
nu var du rolig
>>
>>221701721
>judeträsken
????????????
>>
>>221702112
boom Shiva boom shankar
Ur askan återföds alltid det nya europeiska samhället men det kräver sin eld och den behöver både bränsle och syre - främmande kultur och traditioner. Elden brinner alltid för att kittla vårt trots emot den kalla friden.
>>
>>221702075
Syndabocksbögpedofilen...
>>
File: 20260521_233910.png (371 KB, 538x570)
371 KB PNG
horklackar
>>
gatmeek
>>
>>221702390
kommer ihåg att nån anon gröntextade en liknande händelse i suecia, nån som har den?
>>
>>221702469
Ingen i tråden gröntextar längre för alla har blivit äckliga mobilbrevare
>>
>>221702390
fick snoppen rörd like a boss
>>
tråden är hemsökt av teosofen Fredrik Krebs spöke
>>
>>221702075
Jag är för denna plan. Vilka ska jag stötta?
>>
>>221702271
Att se eliten som en mäktig judisk överhet som är mer eller mindre ostoppbar istället för en grupp idioter som inte vet vad de gör.
>>
>>221702271
ett träsk där det bor massa judar
>>
>>221702560
party cockers in da house tonight
>>
varför är det flera trådar uppe och varför är alla så långsamma, fattar inte
>>
>>221702701
me gusta
>>
>>221702624
När fan gjorde jag det? Jag skrev bokstavligen
>judar som grupp har inte ett högt iq. De är inte smarta och har hubris. De har använt sig av maffiatekniker (utpressning, mutor och hot) för att få makt.
>>
>>221702600
Jag tror att om man är sig själv så är man dömd att i första hand uppfylla Guds vilja.
Med uppmaningar och läror litar inte jag på att mänskliga begär hålls borta från ens egen väg genom livet.
>>
SD-knotter är så gulliga
>NÄSTA VAL SÅ SKA DU SE!
SD samtidigt
>ja analfabeten mohammed är svensk om han lär sig språket!
>>
Torktumla min själ
>>
File: Shawarmas.jpg (808 KB, 1080x2157)
808 KB JPG
Har ni råd att äta god mat varje dag?
>>
hur kommer jag över mitt ogillande av suedis
>>
File: HI3jWlGXIAAqVYa-down.jpg (203 KB, 586x739)
203 KB JPG
https://x.com/realizzzo/status/2057094093201691115
>>
File: 1747878420634433.jpg (984 KB, 2048x1697)
984 KB JPG
>>221702571
va
>>
>>221702865
Lär dig skillnaden emellan dark suedi och ljus suedi.
>>
>>221702865
det är suedianskt att vara negativ
>>
>>221702878
Argentinska ligan med kek.
Foliehattarna kanske hade rätt, han flyttade till sydamerika och nu lever hans barn där.
>>
Killarna snackar skit, men de visar aldrig vad de går för
Jag har koll på er grej, alla ska se upp
Alla mina bröder är på 50, så ni vet att vi är här
Fullt med folk, fienderna borta, vi ska visa vad vi går för
Alla mina bröder är riktiga gängmedlemmar, snackar den där jävla slangen
Rappar om det, gör samma sak, låt kulorna hänga
Vi kommer att dyka upp, nigga, ¡ándale!, på sangre
Vi ställer upp, vi tävlar inte, du kommer att dö idag
På platsen, bränna 50 000, fan, 100 000
Fan, mina fickor är tomma, skit i ett gummiband
>>
Jag säger till en nigga att inte rida kuk, inte blicka
Lämna det till de dubbla tjocka låren, tvillingsystrar
Släpp ner den och vingla, vingla upp, mami stövlade upp
Hon går ner och glufsar, glufsar upp för mina pengar upp
Glid, glid in i Bentley-lastbilen, Wraith-lastbilen
Din bästa vän är en kuksuge, jag kallar henne stor
As-salama-lama alaykum, din stora hatare
Du är inget annat än en hatare, hatare, inflytelserik jagare
Nu fångar vi honom vid kycklingstället, upp ett par kotletter
Poppa den där niggan med hundra shots, ra-ta-ta-ta-ta
DayDay gjorde den där niggan Diddy Bop, cha-cha-cha-cha-cha
Han trodde att vi skulle knocka ihop, bitch, jag boxas inte
Och de här niggarna pratar alltid skit, bla-bla-bla
När du ser mig, vad pratar du om, fan pratar du om?
Niggas vill alltid jaga inflytande, bitch, jag är inflytande
Säg åt dem att gå upp ur mitt ansikte nu innan jag grrt
Är du dum, dum eller dum, va?
Spela mig som en dummy, typ bitch, är du dum?
Är du dum, dum eller dum, va?
Ja, du har lite pengar, men du är fortfarande jävligt ful
Dum, lyssna
När jag pratar, lyssna bättre
Vi kan få honom att dansa, bachata
Glid över, gör cha-cha
Grrt, bah-bah
Få en nigga att säga adios
Dímelo, mami
Fresca, din otäcka
Bränn upp, tänd den
De ser mig och blir upphetsade
Två steg, snurra runt, så flyg, pilot
De är sjuka, har varit heta, långt före coronaviruset
Nigga, vem gjorde det? Nigga, vem gjorde vad?
Nigga, det är min skit, bit inte i det
>>
hatar nbögar och kv*nnor så jävla mycket hatar hatar HATAR
>>
>>221703001
varför är moids så arga
>>
>>221703022
asg tvätta fittan ylva
>>
File: 6579536100.webm (2.32 MB, 418x480)
2.32 MB
2.32 MB WEBM
är rosenrasande
>>
>>221703060
Moo Deng är så gullig :3
>>
Ingenting bra hände i mitt liv.
>>
DÖDA NBÖGAR

https://www.youtube.com/watch?v=d1sN6OIA80s
>>
>>221703107
Inte mitt heller, så fucking vad?
>>
har knullat mer än den genomsnittliga trådbrevaren och det gör mig bättre än er
>>
Jag hittade en dosa baksnus i kylen
>>
>>221703139
du är pedofil
>>
gråter och skriker och lider mest av alla
>>
>>221703107
>>221703118
https://www.youtube.com/watch?v=wAPR1-1vErU
>>
>>221702853
God mat är så ytligt. Köttproduktion är cash croppad med GMO foder för högt energiinnehåll. Tillväxthormon och antibiotika injiceras i boskapen så de bygger muskelvävnad även utan en komplett näring.
Sedan tillsätts MSG, salt och rökarom under fettbad så givetvis både ser det bra ut och smakar underbart.
Men fattas någon väsentlig mineral på grund av fusket? Påverkar det vår hälsa att djuren utfodras med glyfosat besputad soja?
Det kan ta en mänsklig generation att skåda resultaten men då kan det vara försent att förstå orsak- och verkanssambanden.
Företag har haft årtionden på sig att konstruera falska förklaringar och legala skydd.
Men GOTT var det så man blev fet och glad.
>>
det enda jag känner till är ångest och elände. mig är det mest synd om
>>
>>221703139
jag har knullat mycket och tycker inte att mer sex gör en till en bättre person
>>
>>221703113
khabib är en nbög
>>
>>221702853
Åt rå rödlök en kväll och vaknade upp med smaken av chips nästa morgon.
Ser det som ett möjligt snacks hack.
>>
>Moderaterna vill skapa ett drönarvärn med 10 000 skyddsutbildade personer hämtade från myndigheter, skyddsobjekt och kritisk infrastruktur som sjukhus, energianläggningar och försvarsindustri.
>Initiativet motiveras av drönarattacker i Ukraina och Mellanöstern och innebär utbildning i passiva skyddssystem som nät och maskering, drönarsystem och metoder för att verka mot fientliga drönare.
>I fredstid ska personalen sköta sina ordinarie arbetsuppgifter och öva, medan de i krigstid går över till att försvara anläggningar, till exempel med sandsäckar eller genom att fånga drönare i nät.

öö va? ska suedis kasta sig mot drönare
>>
>>221703204
med män?
>>
rålök ökar testosteron också
>>
Saknar hon :(
>>
>>221703330
vem? ._.
>>
>>221703344
katerina
>>
>>221703344
molly
>>
>>221703344
Anna
>>
>>221703344
hex
>>
https://www.youtube.com/watch?v=ldsF16Gts2o

https://www.youtube.com/watch?v=s1lu7quTmRw
>>
File: mollySmug.jpg (196 KB, 1080x1080)
196 KB JPG
>>221703379
Molly...
>>
>>221703416
Var i Stockholm nyligen och det var hextjejer överallt
>>
>>221703416
hon är typ 12 år gammal din sinnessjuka pedofil
>>
gråter och skriker

https://www.youtube.com/watch?v=LBblbAmQFqQ
>>
>>221703460
hur ser hon ut nuförtiden?
>>
>>221703472
trodde de försvunnit från storstäderna
>>
>>221703367
hade ett ONS med en tjock tjej från Tinder som heter Katerina
>>
>>221703500
Nej, det är där som subkulturer fortfarande finns
>>
>>221703522
berätta mer. tänk om det är samma asg
>>
File: 1766340372896172.mp4 (850 KB, 848x688)
850 KB
850 KB MP4
>>221703491
>>
>>221703460
hade pussat favä
>>
>>221703528
säg du först
>>
>>221703460
Vad hette tjejen i gävle?
>>
>>221703527
När jag ser de är de i storstäder är de nästan aldrig därifrån, antingen från landet eller typ Östeuropa (vilket råkar vara sant för hex)
>>221703535
hon har ett synnerligt pussbart ansikte favä
>>
>>221703551
nej vågar inte, du först
>>
>>221703588
oavsett vad jag säger kommer du säga "omg det är samma tjej :o"
>>
>>221703573
Mannen du skriver som en kratta
>>
tänker på mitt liv och gråter
>>
>>221703598
nej det kommer jag inte. eller ja, det beror på hur vagt du beskriver
>>
>>221703530
när du blir kallad för pedofil ;_; (vilket du är ;_;)
>>
File: 3DxA1nt.jpg (100 KB, 1075x1098)
100 KB JPG
>>221703603
Elakt skrivet, blir virrig efter lite fredagswhiskey bara...
>>
>>221703626
tjejen jag träffade hade lugg och en söt hund
>>
vet ni känslan
>>
>>221703344
https://www.youtube.com/watch?v=KHC3P2w_rzc
>>
kan se skallen genom håret
>>
>>221703658
det är torsdag ditt pedoäckel
>>
>>221703667
då är det nog inte min, min hade lockigt mörkt hår och blåa ögon
>>
>>221703694
Nej det är fredag nu
>>
>>221703681
Järn/koppar balansen
>>
File: 1777560683503225.jpg (367 KB, 1440x1440)
367 KB JPG
en sån
>>
File: 1766117502071527.png (7 KB, 375x519)
7 KB PNG
har alltid känt mig utanför i alla sammanhang och vad jag än gör så får jag en gnagande känsla i magen av att det är fel
>>
>>221703705
låter snygg
min hade ett gulligt ansikte men tyvärr för fet jämfört med hons bröststorlek

lovade att vi skulle träffas igen dagen därpå men det gjorde vi aldrig....
>>
helsinki verkar mysigt med coola sajberpank vibes

https://www.youtube.com/watch?v=u6Gde66ObUg
>>
>>221703720
har käkat järntabletter ibland

kan det förstöra
>>
>>221703715
okej så du erkänner att du är pedofil, tack
>>
File: 1751171715500.jpg (905 KB, 2213x2009)
905 KB JPG
>>
>>221703768
gillar bröst och könshår för mycket för att vara pedofil favä
>>
>>221703753
hade tyckt han var rolig om han inte var skrämmande psykopatisk och erkände att han kollat på cp
>>
>>221703758
För mycket koppar (ofta orsakat av p-piller, kopparspiral eller höga zinkbrister) kan blockera andra viktiga mineraler som håret behöver, och kan bidra till håravfall genom att öka oxidativ stress i hårsäckarna.
>>
File: 2025-07-22T033202.000Z.jpg (565 KB, 1179x2096)
565 KB JPG
Varför gillade han denna bilden så mycket?
>>
>>221703736
samma här. även när jag hängde med nationella pysar så kände jag mig utanför för dom brydde sig bara om gymmet och kampsport. känsliga unga män samt poeter som jag hör inte hemma någonstans
>>
File: 1759627931331479.jpg (100 KB, 943x1000)
100 KB JPG
how to spot a persian baddie
>>
>>221703811
han är ju dock ful
>>
File: 1769543405821573.jpg (440 KB, 1216x901)
440 KB JPG
systrarna krebs
>>
>>221703739
ja men vad ska man göra, känns inte värt det egentligen. hade bara tur faktiskt
>>
>>221703844
va, vilka
varför ser båda ut som utomjordingar
>>
File: 1772951457144.webm (1.28 MB, 480x360)
1.28 MB
1.28 MB WEBM
>>
>>221703811
den påminner om öknen med all steril sten och öknens kraft att kunna bre ut sig över tidigare fertil mark
>>
File: 1766326286738502.jpg (385 KB, 891x900)
385 KB JPG
>>221703865
vet inte. någon skrev krebs i tråden och när jag googlade så fick jag upp den här häftiga albinokinesen
>>
>>221703867
asg, klassiker
>>
File: 1774979758805.webm (2.79 MB, 432x848)
2.79 MB
2.79 MB WEBM
Helg snart!
>>
>>221703888
ayy lmao
>>
>>221703812
det känns verkligen som att det finns en plats där man hör hemma men jag vet verkligen inte var. har inte orken att söka för jag har gjort mig tillfreds med att vara ingenting och ingenstans
>>
>>221703792
>nån random incel på 4kanal säger konstiga saker eller är elak på nån horas ryckchatt
skrämmande psykopatisk
>nbögar och kv*nnor utför riktig våld och trauma mot incels i verkligheten och förstör permanent våra liv
detta är normalt och ok
>>
File: 2025-08-18T214445.000Z.webm (2.43 MB, 720x1280)
2.43 MB
2.43 MB WEBM
>>221703913
>>
>>221703913
varför breva sånt här offentligt asså va
>>
>>221703952
är hon strippare ;_;
>>
>>221703943
känner mig mest hemma med sprängare och äldre. är liksom ingen press och man jämför sig inte med dem som man gör med folk i sin egen ålder
>>
>>221703913
var är grabbarna?
>>
>>221703913
ikonisk video

älskar deras gester och uttryck
>>
File: 2025-09-15T093029.000Z.webm (1.61 MB, 720x1280)
1.61 MB
1.61 MB WEBM
>>221703968
nee
>>
>>221703950
>begår flera brott på stream impulsivt utan att bry sig om konsekvenserna, typ ringer in bombhot till casino cosmopol
>pratar om sitt förflutna där han stal pengar från stulna kreditkort
>erkänner att han sökt upp och kollat på CP
>låtsades vara flykting och bodde på flyktingboende i typ en månad bara för skojs skull
>snackar allvarligt om att ha mordplaner
killen är oberäknerlig och farlig
>>
>>221703985
abdi, abdul-saeed, mahmed, mdongo och abu abakar kommer senare på kvällen
>>
>>221703952
>>221703994
oj, visste inte att hon orrade sig så ._.
>>
File: 1777775487677.jpg (11 KB, 325x325)
11 KB JPG
>>221703998
>låtsades vara flykting och bodde på flyktingboende i typ en månad bara för skojs skull
>>
File: 1689619614407144.webm (2.62 MB, 300x300)
2.62 MB
2.62 MB WEBM
>>221703952
>>221703958
>>221703985
>>221703989
>>
>>221703994
hon används som fickfitta av amerikanska sorority gubbar ;_;
>>
>>221704025
asså det är ju kul men samtidigt psykopatpillrat
>>
>>221703982
delar inte den upplevelsen. jag känner mig som ett ufo när jag pratar med äldre, de kollar på mig som om jag pratar ett annat språk när jag försöker säga helt vanliga saker. sprängare känns extremt nedlåtande att prata med. bemöts som ett missfoster vart jag än går
>>
>>221704018
är säkert en tillfällighet att tjejernas lågbegåvning går dessa namnen förbi
>>
>>221703950
nbögar baa
>hur kan man vara så ond mot ett barn?
också nbögar
>jaja nu ska jag låsa in massa barn i helvetetsrum hela dagarna och tvinga de lyssna på någon kärring som ger de order tills de blir våldtagna och begår självmord sånt måste man bara leva med
>>
>>221704044
Har han bevis för detta ens, känns som han myttar en del
>>
>>221703998
asg kingen som ger tråden kino content
>>
File: 2025-09-05T160356.000Z.webm (2.69 MB, 720x1280)
2.69 MB
2.69 MB WEBM
Tjejer vet hur man har kul
>>
File: 1765505131977.png (308 KB, 360x640)
308 KB PNG
Igen han eta binan
>>
>>221704129
asg han äter banan på tvären
>>
när va senaste trådströmmen egentligen? känns som åratal fyfan vill teleportera tillbaks till hösten 2024
>>
>>221704100
han brevade bildbevis från flyktinglägret + minns breven han gjorde i tråden när han låtsades vara flykting, nåt år innan han förklarade att det var ett gyckel som han hade dragit
>>
>>221704116
>>221704129
>>
>>221704146
ingen kollade
>>
>>221704167
Va
>>
>>221704116
dom e knulldockor för djn osså chefen ;_;
>>
File: 2025-10-07T172238.000Z.webm (1.49 MB, 720x1280)
1.49 MB
1.49 MB WEBM
Hur hade ni reagerat om en söt brunpaj gjort detta framför er?
>>
>>221704169
bokstavligen hela tråden kollade
>>
>>221704197
knullat hon på stranden så hon fick strand i fittan
>>
Uppmuntra inte sisselapedofilen
>>
>>221704197
hade sökt upp din adress och skurit upp din mage med kniven tills inälvorna faller ut med kniven
>>
ALLA BÖRJA OMEDELBART MED BÖRDEMAXXING
DETTA ÄR INTE EN ÖVNING
DETTA ÄR DITT LIVS PRÖVNING
>>
File: 1769676281334.webm (2.55 MB, 576x1024)
2.55 MB
2.55 MB WEBM
>>
>>221704233
>LIVS
LIV
>>
File: 1753937402484.jpg (180 KB, 675x960)
180 KB JPG
>>
>>221704315
nej
>>
>>221699020
cfkodatbrev
>>
>>221704279
vems bröst är det därs? liv har väl inte så stora
>>
>>221704315
Man ser att hon är en översminkad 60 åring
>>
File: 1750466050084.jpg (235 KB, 1656x2208)
235 KB JPG
>>
>>221704116
jag hoppar upp på bordet som wolverine med mitt abus
>>
>>221704367
Livs är respektabla
>>
ja e wolverine
>>
>>221704401
hon är dock en ful bajshora som borde bli gängvåldtagen
>>
>>221704418
väl genmält
>>
>>221704401
hon är sjukt het favä
>>
Chudde be lajk grr vilken hora hoppas hon blir våldtagen

Chudde also do be lajk men usch för alla dessa kriminella invandrare som våldtar svenska tjejer
>>
>>221704451
länge sedan man såg ett bra brev med d1a formatet, vad hände?
>>
>>221704477
Vem fan är du?
>>
>>221704451
>ingen
>absolut ingen
chudde:
>VÅLDTÄKT VÅLDTÄKT
>VÅLDTÄKT
>VÅLDTÄKT
>>
>>221704489
pedofiltysken
>>
>>221704450
Hon har en jordgubbe i munnen
>>
va, hur blev klockan så sent från ingenstans
>>
Imorgon blir det en tur till bolaget. Ska köpa vin, rom, öl.
>>
File: 1779155010460448.mp4 (2.54 MB, 1280x720)
2.54 MB
2.54 MB MP4
>>221704605
>>
File: 1779149757697793.gif (3.43 MB, 280x388)
3.43 MB GIF
min reaktion när jag inser att det är fredag imorgon
>>
ogillar asiater förutom japaner
>>
dansa med oss
klappa era händer
>>
Blessed are the geek for they shall inherit the earth
>>
>>221704908
du försökte inte tillräckligt mycket för att brevet skulle vara roligt
>>
>>221704908
skrattade irl av detta brevet
>>
>>221704908
asg bra brev
>>
File: 1758929234112859.png (747 KB, 596x596)
747 KB PNG
saliga äro de enfaldiga
>>
File: 1778795588346591.mp4 (3.51 MB, 374x666)
3.51 MB
3.51 MB MP4
>>221705024
>>
såg på rick astley på grönan idag och ja man kan ju säga att han var bra på musik
>>
>>221704080
mbv att vi skulle ha jävligt trevligt på krogen
>>
>>221705067
never giving you up :DD
>>
>>221705113
haha ja sant :-D
>>
File: 1752015734423088.png (904 KB, 592x595)
904 KB PNG
>>221705110
>>
Say Geronimo
Say Geronimo
>>
>>221705138
pov(penis ovan vagina): du skålar med mig
>>
https://www.youtube.com/watch?v=UIZMkS47HgA
>>
baj
>>
Snart är det dags att byta tråd
>>221687858
>>
>>221705200
asg att du har suttit och bumpat din homosexuella tråd, danslegobögen
>>
>>221704129
ASGARV
>>
>>221705200
Du dödade tråden
>>
Amk gör uppror mot sin millenialpappa och forcerar det i tråden

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.