Aamukahvi maitovaralla -painos
nams tunna
Wie geht's den so
Perjantai
>>221710115ich habe ein kügelbollen in meine lederhosen
>>221710149Damit solltest du mal zum Arzt gehen uezs
>>221710165bitte langsam ich bin ein auslander und spreche nicht gut deutsch
tuli intti nostalgiat ja oispattaa kertausharjoitukset
>>221710194miksi joku kävi nussimassa kengurun ruumiin pillua ja kirjotti siitä vielä lapun
huomentaaamukahvi liköörivaralla
>>221710210mä oon käyny vapaa ehtosissa pari kertaa ihan mukavaa touhua noista vaan ei saa rahaa
>>221710194kök>>221710178Ist es generell akzeptabel, wenn ich hier Deutsch spreche? Oder wäre Englisch besser? Oder soll ich Deepl bemühen um Finnisch zu sprechen?
>>221710236nymous hasser englisch. meiste nymous hier sprechen deutsch
juon kaljaa ja pelaan runee
>>221710295
super sekava olo taas ja päihteillä ei ole mitään osuutta asiaan hemmetti mitä märsyilyä. tuntuu kokoajan ettei ois edes omassa kropassa paikalla vaan jossain sen vieressä.en mää tajua on tää elämä kummallista lakkaispa vaan elämästä tai jotain hirveen raskasta tämmönen ois ees rehellisesti hullu tai jotain nii ei tarviis ajatella tämmöstä.
>>221710314jos oma keho ei tunnu omalta nii saattaa olla että oot trans
>>221710342sori oon jotain 20 vuotta liian vanha lankeamaan näihin teidän juttuihin. kantsii keskittää toi energia niihin lapsiin suosiolla.
>>221710314työnnäppä peppuun jotain niin tuntuu
>>221710351kyllä monetkin korjaa sukupuolensa myöhemmällä iällä mitä sitä turhaan kärsimään
>>221710358työnsin keittiöveitsen ja nyt sattuu ja tulee verta megana
haluan muuttua nyymin kainalo karvaksi että voisin olla ikuisesti nyymin viekussa erottamattomana
>>221710376nonii tuntuupahan oma keho taas omalta
näin unta että olin hammaslääkärissä ja että hammaslääkäri rupes flirttailee mulle kesken hoidon ja mä olin ihan hämmentynyt kun se on hammaslääkäri ja mulla on niin paskat nyymihampaat et se ei voi mitenkään olla musta kiinnostunut
>>221710467jotenkin siinä on tietty seksikkyys kun niillä on ne hanskat mimostahan se ois jos hampilekuri täti alkais vaan runkkaamaan sua siinä niillä hanskoilla
Hei! Sinulle on saapunut paketti, jonka voit noutaa alla mainitusta noutopisteestä viimeistään 27.5.Kiitos, kun noudat pakettisi pian! Ystävällisin terveisin, Matkahuolto
>>221710480hammaslääkärinaiset aina myös työntää masunsa ihan mun päähän kiinni. kerran kuulin kun sillä oli nälkä ja se vaan kurni mun korvaa vasten vittu mikä asmr kokemus.
>>221710427niilo22 suoritti asepalveluksen mutta nyymit ei. mitä tämä kertoo nyymeistä?
>Wolt alkaa kuljettaa alkoholia ja muuttaa siksi täysin käytäntöjään lähettien suhteenilon ja onnen päivä
>>221710507suoritin palveluksen (b-mies 6kk rättivarastolla)
>>221710524Onko joku laki muuttunu vai miten ne nyt tollee?
mikä perjantai
>>221710524en oo ikinä wolttia käyttäny mutta nyt rupes houkuttaan
>>221710567taka puoli perjantai
enu ja nuuskameitsin suosikki aamianen
>>221710633nää on jotain naisten paskaa molemmat
>>221710633miks toi embrace tradition teksti näyttää noin oudolta
>>221710673psykoosi
>>221710562ylegpt veikkaa näin>Woltin päätökseen vaikuttaa myös alkoholin kuljettamiseen liittyvän lainsäädännön muuttuminen. Woltin tavoite on aloittaa alkoholin kotiinkuljetus. Tätä koskeva laki on valmistelussa ja edellyttänee, että alkoholia kuljettavan lähetin identiteetti on oltava tiedossa.
>>221710688miten tekstillä voi olla psykoosi
>>221710748
ikävä nuoruutta
ikävä hiuksia
>>221710507nyymi on tietoinen ja nyymillä on vapaa tahto
onko nyymin söpöydelle löytynyt vielä mitään tieteellistä selitystä?
ihmiset suhtautu minuun kivemmin kun olin nuori ja söpönyt oon vanha ja iljettävä
>>221710567iltavuoroon töihin perjantai
luulin eilen että on keskiviikko ja puolen päivän aikaan tajusin että ei oo oispa tänään käyny niin aika vetämätön olo ja leikki töissä hidas päivä niin menee hitaasti
Herkkuviineri ja kahvi 4€
>>221710913kallista
>>221710921Homo-citystä aika vaikeaa löytää yhtään halvemmalla
>>221710633Ich kaufe nur noch Aldi Golden Power, die kosten nur 1/5 so viel wie MonsterSchmecken scheiße aber was soll's
>>221710946paistopiste pulla ja paistopiste kahvi. en oikeasti tiedä mitä maksaa.
>>221710913On siinä kyllä kahvilla ja pullalla hintaa, varmaan ihan normaalia nykyään mutta huhhels.
jaahas mun kollareitten perseessä on keskellä tommonen noin 5cm reikä ollu ties kuin kauan ja nyt vasta huomasin miksei kukaan nyymi oo huomauttanu nyt mun kalsarit on vilkkunu koko kansalle tuolla kaljanhakureissuilla ja muilla ties miten pitkään!!
>>221710965pääasia että saa kofeiinia
>>221710965Mee vaikka jonkun homon kanssa naimisiin. Hankkikaa lapsia ja tehkää vielä niistäkin homoja.
>>221710990reikäset housut on muotia rugged grunge 90s tyyli core
tänään saa tietää onko äipällä syöpä vai ei
>>221711014niiden muotireikien kuuluu olla säärissä tai reisissä ei perseessä keskellä
huomenna meen äitille saan varmaan rahaa siltä niin riittää juominkeihin kun tilillä on joku 7e enää mutta kaapissa 7 olutta
nyymit tottunut syömään pelkkää kaurapuuroa ja makaroonia niin on kaikki kallista
>>221711028alkkarien näkyminen on myös muotia hoppari roikotus 2000s whaletail huora core tyyli
>>221711017eikö joku 1/3 ihmisistä saa syövän elinaikanaan
>>221711066millos muullon se pitäs saada
minua väsyttää olen niin väsynyt
>>221711003miten sä vieläkin jaksat postata noita piilojaakkojas linturaiskari?tässä jaakoton versio
>>221711075missä sä muka näät piilojaako tuolla toisessa t. eri
>>221711075mistä hiton jaakoista sä aina puhut sekopää
>>221711090se olikin peilikuva mun näytössä
>>221711111huutista ja numerot
sosiaalityöntekijä herätti minut kun makoilin flunssaa pois. nyt kuumaa vettä hunajalla
>>221711075sun kehitysvammaan ei auta ei yksinkertaisesti mikään, olemme pahoillamme.
>>221711122onko sillä avaimet sun asuntoon
>>221711138joo ja kiesiin kans
tämä linkki pisti taas miettimään että miten helvetissä nettikulttuuri päätyi tähän tilanteeseenmahdollisimman sietämättömän paskaa settiä jota kukaan täyspäinen ei halua nähdä tai kuulla mutta silti jollain metaironian tasolla joku vammakko tätä sisältöä vieläkin tekee, kuluttaa ja jakaa
>>221711154mikä linkki skitso
>>221711154tämä viesti pisti taas miettimään että miten helvetissä nettikulttuuri päätyi tähän tilanteeseenmahdollisimman sietämättömän paskaa settiä jota kukaan täyspäinen ei halua nähdä tai kuulla mutta silti jollain metaironian tasolla joku vammakko tätä sisältöä vieläkin tekee, kuluttaa ja jakaa
>>221711154mikä linkki
>>221711070nyymit on niin syöpäsiä että luuranko puskee kasvainta vielä kuoleman jälkeen
>>221711168boards.4chan.org/int/sauna/
>>221711181!!viirus homo linkki!!
settikulttuuri on romahtanut
tänään on räp laulajan vapaapäiväkukaan ei tarvitse minua tänääntahdon omistaa itselleni vuorokaudenunohtaa paineet ja kusipään maineen
>>221711017kerro sitten miten kävi
Nyt on labradorinnoutajan vapaapäiväViskaalit rannalla lepäileeLabradorinnoutajan vapaapäiväKuka meitä enää epäilee?
>>221711154vielä enemmän ihmetyttää että miksi sinä kulutat sitä jos kerta inhoat sitä niin paljon. voisit esim sen sijaan laittaa tiettarin kiinni ja mennä istumaan ulos aurinkoon nurmikolle.
skitson vapaapäiväkukaen eaieu fmindfas¨adsf98ö
kaupassa käyty täydensin kalja varastoa huomiselle ja ostin rahkan aamupalaksi puuron kylkeen ja herkku munkin nyt on aamupala syöty ja juon munkki kaffit
alkoi sataa vettä, hurja käänne.
>>221711241joo
Kingi sielukkaana
>>221711252ei alkanut, ei ole hurja käänne
alan kattoo tätä. sit kattos midsommar. keskikesän teemalla mennään
oon nyt valmis lisääntymään. koska saan mun tyttiksen?
>>221711277>oon nyt valmis lisääntymään. koska saan mun tyttiksen?
>>221711277niin että eka huorailit koko nuoruuden ja nyt tarviis kivan tyttiksen?
>>221711284sukukypsän uroksen merkki
>>221711324sota on kivaa siistiä seikkailua pääsispä sotaan jee
>>221711154/saunojat/ on mun ainoita ystäviä
>>221711277ei kukaan nainen halua nyymin 1000 kertaa runkattua lerppa kullia
>>221711267toi on omasta mielestä helposti nolanin huonoin elokuva ja oikeasti huono elokuva ja midsommar myös huono elokuva
kessä hessu juttelee nuorten miesten animeistaan minulle
>>221711277sori, tyttishaku meni johakemukset olisi pitänyt laittaa 5 vuotta sitten
>>221711357et voi gruumata
>>221711354katon oikeestaan vaan erilaisen robin willamsin roolin takia
>>221711357mitä on nuorten miesten animet?
>>221711354suurin osa nolanin leffoista on oikeasti huonoja elokuvia
>>221711378Seinen (jap. 青年, ”nuoret miehet”) on muun muassa mangan ja animen kohderyhmä, johon kuuluvat nuoret miehet. Seinen-teokset käsittelevät usein samoja teemoja kuin poikien shōnen, mutta seinen on tarkoitettu kokeneemmalle lukijakunnalle, joten sen tarinoiden juonet ovat kypsempiä, ja väkivaltaa, seksiä tai alastomuutta esitetään suoremmin
>>221711378berserk ja nhk. kaikki miehet on nykyään hikkychudeja
*esittää nyymille väkivaltaa, seksiä ja alastomuutta suorasti*
*tulee ja kuolee*
pötsärin pillu
pallopään perse reikä
ilmaiset aamupalat tuli lentokentältä vaikka periaatteessa ei olisi pitänyt tulla
oispa villi näätä joka syötittää vihollisen ilmapuolustuksen että ne voidaan sit räjäyttää vittuun kun nähdään missä ne on
kauhee vesisade
https://youtu.be/R4xWbRBLj2I
taas nyymit väittää että sataa mutta eihän tuolla tule pisaraakaan
juon kaljaa nyymit
>>221711552mitä sinulla on näätiä vastaan
>>221711582illem malla sataa vähän ja ilmatieteen foreca arvioi että voi jopa tulla salamia
>>221711606nams
taas nyymit väittää että mataa mutta eihän mun sängyssä ole ketään
>>221711620ole se nyymi jonka haluat mataavan
huomenta minä heräsin
tänään opin että jenkit pisti ydin latauksen niitten torpeedoihin kyllä räjähtää ryssän laivahttps://en.wikipedia.org/wiki/Mark_45_torpedo
>>221711395niin tarkotin just että onko tässä nyt kyse just jostain homojen tappelujutuista vai oikeista miesten animeista.
>>221711656ja syvyys pommeissa myös näemmähttps://en.wikipedia.org/wiki/Mark_90_nuclear_bomb
>>221711664ei ole kyse ttsj piirretyistä
haisen pahalta joten meen suihkuun. oon aika hyvä ongelmanratkaisija.
>>221711656>>221711679ennen laittoi kaikkeen muttei nykyään enää ole
>>22171171850-60 luvulla oli esim. se ilmatorjunta raketti (ei ohjus, se vaan lens suoraan) joka ammuttiin lentokoneesta ja siinäkin oli ydin kärki. tuolloin se oli tehokkaampi tapa osua varmasti kun tekniikka oli semmosta että oli vaikeampi osua niillä yhtään mihkään niin se kompensoitiin tälleen sitten
>Ulkoministeri Valtonen: Suomi saavuttamassa Naton viiden prosentin puolustusmenotavoitteensinne meni tuki rahaset
nyymi ei uskalla
>>221711590miks oot tommone
>Ammuttu perheenisä taisteli hengestään yli tunnin Taivalkoskella – näin viranomaiset selittävät hitauttaannatossa ollaan
>Supon mukaan Venäjä ja Kiina painostavat vakoojiksi ihmisiä Suomessa aiempaa enemmän. Painostuksen kohteena voivat olla myös niissä käyvät suomalaiset.reissarihan oli kiinassa jonkun aikaa sitten
>>221711793vaikutushan on ihana
>>221711745ala kasteilta vietiin rahaset ja vankilat puskettiin täyteen, ensi vaalikaudella on sitten SDP:n vika kun pitää hoidella niitä peukku narkkeja ja vitun moista velkaa pois ja korjata hyvinvointi valtiota ja siinähän menee taas koko vitun kausi niillä niin eivätpähän saa mitään aikaiseksimiten voi olla että oikeistolainen posse saa näin paljon kustua hommia niin lyhyessä ajassa ja SDP vassarit ei saa mitään korjattua 3-4 kaudellakoko tasavalta pitäisi ajaa nurin äänestyksellä ja keksiä jotain parempaa tilalle kun ei selvästi toimi systeemi
>>221711814tuntuu että nää oikeisto puolueet tekee tätä aika monessa maassa että omalla kaudella paskotaan kaikki ja myydään kaikki julkinen pois että saadaan omat taskut täyteen sitten tulee joku toinen puolue valtaan ja pitää korjata vanhat sotkut ja ei varmaan ehditä edes lähtöpisteeseen asti ja tulee uudet vaalit taas
>>221711809sä oot ihana
>>221711814molemmilla puolueilla ykkös prioriteetti on imuroida tänne mahdollisimman paljon ruskeitakokoomus tarvitsee halpatyövoimaa ja demarit uusia äänestäjiä kun entiset alkaa kuolemaan vanhuuteen
>Lauantaina on luvassa viikonlopun paras ulkoilusää. Maan etelä- ja keskiosassa on poutaista ja aurinkoista.>Aurinkoisinta on lännessä. Lämpötila on laajalti 20 astetta Keski-Lappia myöten, etelässä voidaan hätyytellä hellerajaa.
>>221711017soitto tuli, ei syöpä
>>221711814>korjata hyvinvointi valtiotaJoo, verorahojen haaskaus ja talouden paskominen onkin "korjaamista". Puhumattakaan haittamaahanmuutosta, jonka kustannuksilla voitaisiin elättää kaikki nyymit moninkertaisesti.
>>221711861päivän hyvä uutinen
>>221711861mukavata
>>221711814sama homma että persujen vika kun tulee intialaisia tänne kun sanna päätti että opiskelijat ja perheet kaikki tänne ja perheenjäsenille kaikki kelan tulet välittömästi
>>221711864itekki kokoomuksen äänestäjä
taidanpa keittää vielä kahvit
>>221711837taitaa olla tarkoituksella tehty noin, köyhät köyhistyy ja olot kurjistuu samalla kuin oikeisto pellet kerää rahat talteen ja paskoo ihmisoikeudet maahan>>221711847onko tämä kansan toive? miksi vitussa pitää äänestää jotain puolue paskaa joka ei aja kenenkään etuja muuta kuin joidenkin saatanan puku pellejen jotka mällää vero rahat ja lainat päälle ympäri pitäjää joihinkin paska projekteihin että saavat ääniä>>221711864haista sinä mursu paska, eipä ollut SDP:n aikana linnat täynnä ja pakko rakentaa uusia, eipä ollut kadut lojumassa kodittomia ja narkkareita tähän malliin, ei niitä tuki rahasia anneta säälistä ne annetaan sitä varten että saadaan paska luukut vuokrattua ja saadaan pidettyä linnat varattuna niille jotka sinne kuuluu ja kadut pidettyä puhtaana ettei tarvi vältellä ulkona liikkumista jonkun piikki narkkarin pelossa>>221711884sanna oli petturi joka lahjottiin hyviin jatko hommiin takin käännöstä, minkälainen vasemmistolainen pääsee niihin töihin suoraa politiikasta mihin sanna meni perseensä puskemaan, kannatiko äänestää nukke vasemmiston kärkeen?
oispa paapomisen lopettaja puolue
>>221711937>haista sinä mursu paska, eipä ollut SDP:n aikana linnat täynnä ja pakko rakentaa uusia, eipä ollut kadut lojumassa kodittomia ja narkkareita tähän malliin, ei niitä tuki rahasia anneta säälistä ne annetaan sitä varten että saadaan paska luukut vuokrattua ja saadaan pidettyä linnat varattuna niille jotka sinne kuuluu ja kadut pidettyä puhtaana ettei tarvi vältellä ulkona liikkumista jonkun piikki narkkarin pelossa13-vuotias kuvittelee että raha tulee seinästä ja että nistit ei elä jo valmiiksi tuilla ja käytä niitä kaikkia rahoja päihteisiin.
tulin uikkari peräsin tytöille
>>221711937kansa äänestää edelleen samoja korruptiopuolueita kuin aina ennenkin joten voidaan sanoa että se on kansan toive tulla korvatuksi ja köyhdytetyksitai sitten suomessa ei ole ihan niin luotettava vaaliprosessi kuin on aina uskoteltu
>>221711814>>221711837hyvinvointivaltio kuolee koska suomessa on liikaa loisivaa paskaa
>>221711967>raha tulee seinästävaltion rahat tulee veroista ja lainoista kuten jokaisella vitun kaudella sen jälkeen kun lähti neuvostoliiton hienot raaka öljyn välitys diilit vittuun, loppu se fantasiassa eläminen että oikeiston leikkaukset olisi jotenkin tuottoisaa suomelle ne vaan siirtää tuki rahaset eri taskuun ja nostavat veroja ja ottavat lisää lainaa samassa kuin muutkumman kaudella lojuivat narkit ja kodittomat kaduilla siihen malliin että on linnat täynnä?>>221711993olisiko ongelma että poliitikot voivat luvata kuun taivaalta ja ei ole mitään sanktiota siitä vaikka kesken kauden avaisivat venäjän rajat ja sanoisivat splasiipaa puuttinille ja kuuta ei siltikään näkyisi äänestäjille?
>>221711993ota huomioon että "kansa joka äänestää" on enemmistö eläkeläisiä
>>221712021jep, eläkeläiset tuhoaa tämän maan
>>221711937SDP mm. laillisti varastamisen ettei "linnat täyttyisi", mutta se oli niin typerä päätös että se oli pakko perua
>>221711982ihme pervo
>>221712021>voi ei meidän työkyvyttömätlihavimmat loiset on oikeaston verokevennys apinat, verottajan piikkiin poliitikot ja suomen hienosto jotka lahjovat toisiiaan tyttärien viuluilla ja hyvillä veli diileillä jotka repivät vaan lisää veroa että pysyy kansa tarpeeksi köyhänä>>221712026joo ja heidän eläkkeisiinhän ei kosketa samalla kuin nostetaan eläke ikää niin korkealle että puolet kuolee ennen kuin pääsee eläkkeelle ellei jotkut äpärät taas nosta sitä eläke ikää>>221712044vittun nyt menee s-ryhmä nurin ku jamppe pöllii leivonnaisia jotka menisivät muutenki hävikkiin
>>221712022>kumman kaudella lojuivat narkit ja kodittomat kaduilla siihen malliin että on linnat täynnä?Aika taianomaista ajattelua tällainen, että hallituspuolue aiheutti takautuvasti koronapandemian, Ukrainan sodan, Iranin sodan, pitkäkestoisen jo kauan jatkuneen energiakriisin, suomalaisen verotusjärjestelmän, eläkejärjestelmän, tukijärjestelmän, kilpailukyvyn puutteen ja yleisen taloudellisen tilanteen.Tosi taitavaa sakkia kun läpi ajan pystyvät hallitsemaan.Minkä takia te apinat aina kuvittelette, että hallituspuolue on syyllinen kaikkeen mitä tapahtuu juuri sillä hetkellä? Paitsi jos se on teidän suosikkipuolue, niin sitten se on vastuussa ainoastaan kaikesta hyvästä.
vittu oikeisto kulta lusikka pellet ei ees vittu tiää elämäst vittu mitää vie multa vaan vähänki vitun pois etten voi ees elää mun vitun elämää kun on nii vitun loisia ja poliisit vittu acab vaa tukee välivalta koneistoo vittu yhteis kunnan ongelma on vittu rikkaat vaa
>>221712066pakko kysyä, oletko sä nettomaksaja vai loisivaa paskaa? tai toisaalta tiedän kyllä vastauksen
>>221712071miten voi hoitaa "kaikki pysyy kotona ja ottaa rokotteita" aikana valtiota paremmin kuin silloin kun saadaan ukraanalaista orjatyövoimaa?mikä tässä ei mätsää? mikä muuttui kahden kriisin välillä, miksi on edemmän kodittomia kaduilla, miksi osa-aika työ ei enään maita, miksi narkit nykyään roadmänittää?
>>221712021>hyvinvointivaltio kuolee koska suomessa on liikaa loisivaa paskaajoo nekin nyymit jotka täällä valittelee että pitää elää loppukuukausi 9€ budjetilla elää varmaan ihan sika leveää elämää tuki rahasilla lisää leikkauksia vaa nii kyllä alkaa kiinnostaa työt
>>221712102veronmaksaja duunari, menehän tuki apajille itse siinä pelossa että jäät jostain paitsi puku pelle
>>221712103>miksi pitkäkestoinen tilanne jatkuu ja huononee ajan myötäVoit miettiä sitä kun menet tänä iltana nukkumaan. Tulevaisuuden hahmottaminen on vissiin aikamoinen ongelma.
>>221712116>joo nekin nyymit jotka täällä valittelee että pitää elää loppukuukausi 9€ budjetilla elää varmaan ihan sika leveää elämää tuki rahasillaKirjaimellisesti ryypätään ja nisteillään meidän rahat, että ne loppuu kesken kuukauden. Ootko sä oikeasti 14-vuotias?
>>221711775>ensiapu ei voi mennä sisälle ennen kuin poliisi on turvannut alueen, joten ensiapu ei voinut mennä auttamaan kun poliisilla kestihei mulla olis tohon ratkaisu: yhdistetään poliisi ja ensiapu
>>221712116sanoin että niitä on liikaa, en että ne elää leveästi
>>221711861harmi
kaikki duunarit mitä tiedän juo kyllä tasan yhtä paljon kaljaa ellei enemmänkin kun nyymit mutta ne ei voi juoda viikolla koska ne menee aamulla töihin
>>221712158>hei mulla olis tohon ratkaisu: yhdistetään poliisi ja ensiapu
>>221712125>ei ole vika siinä että tukiverkot on revitty ja käytetty pukupellejen tennis verkoksi, työllisyys tilanne vain on niin paska muuten vaan vaikka ukrainasta vuotaa vitusti hyvin koulutettua kokenutta sakkia ja osa-aika töihin vuotaa ruskeita enemmän kun mahtuu sisäänsuomi numero yksi, voitettiin espanja työttömyydessä, mutta ei hätää meillä on siltikin huutava työvoima pula joten verot kattoon ja tuet vittuun eikös, ja pistetään vielä vähän tuota velkaa päälle eihän näillä verohiluilla rakenneta tunnin junaa
>>221712116En oo niin tyhmä että pitäisin sitä hallituksen tai edellisen vikana että ryyppään rahani. Jos ne antais mulle vaikka satasen enempi kuussa niin arvaa mitä, mä vaan joisin satasella enemmän.
moni ei halua myöntää että valkolaisten pitäisi vaan kasvattaa pallit takasin ja laittaa:nekrut vittuunosake meklari kuppaajat torille jalkapuuhun nistit ja muut loiset kuopan reunallevanhukset köyhäintaloon velliravinnolle jos ei kiinnostanu työikäsenä varmistaa omaa hyvinvointia vanhana
*framemoggaa nyymin*
>>221712066En tiedä onko tämä hienostunut syötti vai jonkun aidosti vammaisen mielipide. Mutta olen aina ihmetellyt miten vasemmistolta puuttuu kyky ymmärtää numeroita sekä omien tekojensa seurauksia. Ja miten muiden kustannuksella eläminen koetaan jotenkin oikeutetuksi
eikö teillä pitäisi olla töissä
>>221712234ei mulla oo varaa palkata ketään enkä omista mitään firmaa
>>221712214>siis minun numerotvelalla ollaan tälläkin kaudella, siltikin on varaa tunnin juniin ja poliitikkojen pelleilyyn, siltikin on varaa antaa vero kevennyksiä omille äänestäjille ja suuriin eläkkeisiin ei kosketakaikki vaan revitään tukiverkosta ja sitten kohautetaan olkapäitä kun on linnat täynnä ja kadut lojuu täynnä spurkuja ja narkkejaespanja voitetaan työttömyys listoilla mutta mitään ei tapahdu maahanmuutto rintamalla, ja muista HUUTAVA TYÖVOIMA PULA!
>>221712189>ei ole vika siinä että tukiverkot on revitty ja käytetty pukupellejen tennis verkoksi,Voisit koittaa miettiä askeleen taaksepäin, että minkä takia tukijärjestelmä on rappioitunut. Muiden rahoilla eläminen ei voi jatkua ikuisesti.>työllisyys tilanne vain on niin paska muuten vaan vaikka ukrainasta vuotaa vitusti hyvin koulutettua kokenutta sakkia ja osa-aika töihin vuotaa ruskeita enemmän kun mahtuu sisäänSekositko sanoissasi, vai oikeastiko et ymmärrä minkä takia työttömien määrän lisääminen ei suoraan lisää avointen työpaikkojen määrää?
>>221712246toi tunnin juna on kans yks vitun farssi orpo koittaa vaan pönkittää omaa egoaan tolla pakka rynniä tää läpi nyt hei
>>221712253>kato ne maahanmuuttajat on lisännyt meidän työttömyyttäfaktaa, miksi on portit levällään ja "huutava työvoima pula"?1+1=4?
>>221712190se on vittu kokoomuksen vika et sä juot noin paljon etkö tajuu hei
>>221712246>le whataboutismiEipä siinä, nykyhallituksen talouspolitiikka on eittämättä paskaa, mutta tuon nyymin talouspolitiikka olisi vielä paskempaa
>>221712285kokoomus kurjistaa nyymin oloa mikä saa nyymin juomaan enemmän näinhän se menee
meen nyt kokeilee araxoria runessa mulla ei vaan oikeen oo mitään hämähäkin mäiskintä keppiä
>>221712279Eri aloilla on eri työllisyysluvut. Se, että insinööreistä on huutava pula ei tarkoita, että duunarihommissa olisi.
söin 700 grammaa nistaria ja 4 ruisleipää
söin 700g ruisleipää
>>221712303ukrainasta tulee tänne jatkuvana sitä sinun kokenutta insinööriä karkuun sotaa, ruskeista maista tulee duunarihommiin väkeä niin epätoivossa että tekevät osa-aikaistakinmillä alalla tämä vitun huutava työvoima pula on kun ei osata laittaa porttia kiinni?
söin 1400g jauhelihaa
Oikeisto purkaa "hyvinvointivaltiota", sikäli kuin sellaista on koskaan ollut, mutta vasemmisto tuhosi sen solidaarisuuden joka oli hyvinvointivaltion taustalla
voisiko olla vain faktaa että jos avoimiin työpaikkoihin on kova kilpailu niin pääsevät puku pellet kyykyttämään helpommin?ei suinkaan, ei meidän kokoomus ikinä
https://www.youtube.com/watch?v=iIpfWORQWhU
pyhä sielu politiikka jankkaukset jotka ei johda mihinkään
>>221712354miten skandinavia liittyy suomeen
tukia leikataan sitten kun ei systeemi voi elättää näitä työttömiä, mutta verokevennyksiin on tietyille aina rahaa, turhiin projekteihin riittää rahaa ja meidän velka on rakentavaa velkaa kato niin sitäkin pitää ottaa enemmän kuin koronan aikaan vaikka sillon huudettiin että velka hanat kiinnikauanko pysyy hallitus kasassa kun tätä show:ta jatketaan?
>>221712333>ukrainasta tulee tänne jatkuvana sitä sinun kokenutta insinööriä karkuun sotaaEi tule.>millä alalla tämä vitun huutava työvoima pula on kun ei osata laittaa porttia kiinni?Kaikki mikään vähänkään kehittyneempi ja korkeateknologisempi ala, jossa kuka tahansa fiksu muuttaa mieluummin Saksaan rahan perässä kuin jää tänne pienellä palkalla mätänemään.
>>221712365natsitkin sai alkunsa siitä kun pubissa jankkasivat
>>221712383Tiedätkö mistä pahoinvointivaltio on kopioitu
>>221712354se solidaarisuus kylläkin hajoaa väestölukuun ennen mitään homogeenisyyden hajoamistamitä enemmän väkeä asutuskeskuksissa asuu, sitä vähemmän yhteisöllisyyden tunnetta onhelsingin tilanne olisi melkein täysin sama vaikka se olis 100% suomalaisia verrattuna nykytilanteeseen
>>221712399>ei tuleettä semmoista sitten, saksahan oli tietysti se korkeakoulutettujen vetovoimaisin maa, ei ukrainan insinöörit suomeen halua niinhän?
>>221712423Siitä vaan todista väitteesi tilastoilla ja lähteillä.
>>221712396taloushan on epäironisesti lähtemässä nousuun päin.
nyymien mielipide sähkö twingosta
>>221712359tottakai sen on faktaa. parempi kysymys on se että miksi "työväenpuolueet" auttavat kokoomusta kyykyttämään työväkeä?
>>221712441vähän sieluton twingoksi
yahman aloha>>221712441Iloinen
>>221712416Eli jos olisit oikeassa, hyvinvointivaltio olisi mahdoton?
Kaksi päivää helluntaihin
Angry birds country
>>221712359fakta on että mamujen varsinkin ruskeiden ainoa tarkotus on laskea palkkakuluja ja nostaa asumiskuluja senkös takia kokoomus niitä rakastaa
>>221712476no joo, olen aina itse ollut sitä mieltä että hyvinvointivaltio on ollut mahdottomuus alusta asti koska se menee ihmisluonnetta vastaantarkennan muuten että en ole ollut osallisena tässä keskustelussa missään vaiheessa ja toi on mun eka postaus asiaan liittyen jos sitä mietit
>>221712519Do you guys call him kalla anka too
>>221712416>se solidaarisuus kylläkin hajoaa väestölukuun ennen mitään homogeenisyyden hajoamistaEi hajoa. Tästä on ihan tieteellistä todistusaineistoa. Esim. Harvardin politiikan tutkimuksen professori Putnamin >E Pluribus Unum: Diversity and community in the twenty-first centuryjossa ihan selvästi huomataan korrelaatio monikulttuurisuuden/monietnisyyden ja sosiaalisen luottamuksen, koheesion ja yhteenkuuluvuuden tuhoutumisen kanssa. Kaikki alan meta-analyysit toistaa tätä lopputulosta.Jenkeissä suuryritykset seuraa työntekijöiden liittoutumisen riskiä niiden monoetnisyyden, rotumonimuotoisuuden perusteella: mitä sekavampi sakki, sitä pienempi riski.>helsingin tilanne olisi melkein täysin sama vaikka se olis 100% suomalaisia verrattuna nykytilanteeseenEi olisi. Olet liian nuori edes tietääksesi mitä on menetetty.
teki mieli lihaa nii ostin kokonaisen broilerin
>>221712434mistä meinasit saada etnisyys tilastoja korkeakoulutettujen ammattejen saajista?tukehdu pullaasi>>221712439hieno barometri mitata kuinka hyvin suomessa menee>>221712445voisiko olla sen takia että molemmat ovat veroraha pulla sorsia ja juhlistavat samassa pöydässä samoilla rahoilla?
ei vaikuta nyymin elämään
>>221712569>mistä meinasit saada etnisyys tilastoja korkeakoulutettujen ammattejen saajista?Miksi teit väitteen, jolle et pysty antamaan todisteita?
>>221712532miksi joka kerta kun te teette jotain pahaa niin ongelma on ei se että teette jotain pahaa vaan että koko maailma näkee sen
>>221712561Miksi teit väitteen, jolle et pysty antamaan todisteita?
>>221712561ootko semmonen lihan rakastaja
ihan puhtaasti työssäkäyvänä vituttaa työttömät joten haluan niiden kärsivänaika suomalainen olen ajatusmaailmaltani
>>221712590>suomen järjestälmän kaatuminen ei vaikuta tukiraha nojaajaansaa olla äitillä aika mahtava kirstu ja ulkomaan loma koti>>221712597>missä on todistus aineisto?takaisin kyttäkoulun penkille
>>221712613tykätäänkö jossain päin maailmaa siitä että me runkataan ryypätään ja paskapostataan (sinun) rahoilla?
>>221712621>takaisin kyttäkoulun penkilleJoo, mikäs todellisuudessa ja todistusaineistoissa, kun voidaan sen sijaan vetää puhtaasti fiiliksillä ja tunteilla. Melko tyypillinen vasemmistolainen.
>>221712626väittäsin, että jos valtion talous on kunnossa niin ei ketään työttömät haittaa
>>221712605I don't speak swamp sry
>>221712532Aku Ankka
>>221712645enemmän ei vaan ajatella loisia jos oma talous on kunnossa mut kyllä vihaa löytyy heti jos nähdään esim. joku dokkari nisteistä tms. elämäntapatyöttömistä
>>221712621kaksi viikkoa vielä
>>221712668OmoshiroiI wonder why the difference but you guys are mysterious so I'll let you keep your secrets
>>221712643kenellä on varaa lennellä ukrainasta suomeen?kuinka paljon väkeä sieltä on tullut suomeen?voiko pitää paikkansa että sieltä tulee vain jotain ruskean tasoista käsityöläistä ja että suomi ei ole yhtään hyötynyt korkeakoulutetusta aatelistosta joka karkaa sotaa?mieti logiikalla
huomenta heräsin
>>221712685because we speak a completely different language that is not even indo european
>>221712703otan osaa
*miettii logiikalla*
>>221712677>tämä systeemi ei voi pyöriä näillä luvuilla loputtomiin, jossain kohtaan systeemi hajoaa alta ellei tule radikaalia muutosta>ei vittu joo huomenna hajoaaei ole ihan se väite tuo kaksi viikkoa, vaan se että jos saat viikossa 100e hupi rahaa mutta tuhlaat 150e niin jossain kohtaan laittaa velkoja hanat kiinni ja tulee repimään irtaimiston
mulla on vahva aavistus että gta 6 tulee olemaan aika paskaa
>>221712626Suoraan sanottuna itseäni ei nyymit haittaa ollenkaan. Mutta en oikein jaksaisi kuunnella vassareilta ja eläkeläisiltä saarnoja siitä kuinka verorahoilla eläminen on perusoikeus ja he ansaitsisivat enemmänkin muiden rahoja tekemättä mitään. Noita saarnoja kuunnellessa tulee väkisinkin ajateltua että ehkäpä yhteiskunta pärjäisi ilman em. ryhmiä
>>221712723hupirahaset menee veroista
>>221712709So vague and mysterious... The finnish soul is truly interesting..
kahvetti
>>221712733vitonen oli jo paskaa nii ei oo odotuksia tota varten höhöö ton kaljan nimi on pisswasser kuinka riipivän kutkuttavaa ja nokkelaa satiiria
>>221712745+100-150= -50montako -50 antaa velkoja ottaa ennen kuin on hana kiinni?mitä tekee systeemi jossa verot on jo katossa, jossa tuki systeemi on kaadettu polttopuuksi ja jonka budjetti on laskettu lainan päälle?kokoomus ei ole korjannut mitään, ne ovat vain siirtäneet verorahas virtaa eri suuntaan samalla kun ovat kurjistaneet köyhimpien oloja
>>221712698>kenellä on varaa lennellä ukrainasta suomeen?Kenellä tahansa. Ei yksi lentolippu paljoa maksa. Eurooppalaiset junayhtiöt muutenkin antoi ukrainalaisten pakolaisten kulkea ilmaiseksi. Kenellä on varaa mennä ilmaiselle junamatkalle?>kuinka paljon väkeä sieltä on tullut suomeen?Sehän on sun osoitettavana tässä, kun teit väitteen, että sieltä tulee lukuisia korkeakoulutettuja insinöörejä. Noh, paljonko niitä on tullut?>voiko pitää paikkansa että sieltä tulee vain jotain ruskean tasoista käsityöläistä ja että suomi ei ole yhtään hyötynyt korkeakoulutetusta aatelistosta joka karkaa sotaa?Joo, miksi ei. Minkä takia korkeakoulutettu aatelisto tulisi Suomeen?>mieti logiikallaJärkeily omien tunteiden perusteella ja ilman todisteita on paskempi kuin jos olisit miettimättä kokonaan. Omien vinoumien ja typeryyksien rationalisointi iskostaa ne paskuudet vaan syvemmälle sun psyykeeseen.
>>221712733Tottakai tulee. VC oli vika hyvä GTA
>>221712786>korkeakoulutetuista on puutemiksi ne on sitten omatkin siellä mäkkärin kassalla?
>>221712764kesti kauan tajuta koska soijalatte on kummallinen ajatus
>>221712764en älyä mikä on kahvi lasta
*jakaa nyymin nollalla*
>>221712056
vc oli aika kämänen kun pelasin sen 7 vuotta sitten ekaa kertaa läpi
*lähestyy positiivista tai negatiivista äärettömyyttä riippuen mistä päin katsoo*
>>221712817Afrikkalaisten alkuperäiskansojen homoseksuaalisten kulttuurikäytäntöjen maisterintutkinnolle ei ole paljoa kysyntää työmarkkinoilla.Sitä paitsi suurin osa työttömyyden kasvusta on ulkomaalaistaustaisia. Suomalaisten keskuudessa tilanne ei ole läheskään niin vakava.
>>221712323nams>>221712332nams
>>221712890missä yliopistossa tuota alaa voi opiskella
>>221712890eläke paise se onkelma onmpi mutta tästä ei moni uskolla puhua
>>221712874mistä asennosta tota on läpsästy kun käsi on noin
>>221712874juu raiskaus
>>221712890miksi sitten on niin paljon kodittomia ja narkkeja kaduilla keräämässä tölkkejä ja lojumassa?
Blue archive and it's consequences have been a disaster
>>221712933juuh gatsanistit pitäis kaikki tappaa
>>221712928Koska nistit on ihmisjätettä, jotka menettää kotinsa narkomaniansa takia. Ne ryyppää ja narkkaa kaiken rahansa, omaisuutensa ja vuokra-asuntonsa.Ei ketään voi pakottaa ottamaan vastuuta itsestään, ainoastaan auttaa niitä siinä. Jos nistit ei kykene tai halua ottaa vastuuta, niin ei kukaan niitä oikeasti voi auttaa. Ja mikään keskitysleirille heittäminen ei ole auttamista, vaikka sillä saataisiinkin ongelma ratkaistua.
>>221712765>>221712788no joo kai se on silleen selvää mutta ei tuo voi olla mitenkään hyvä kun pelaajahahmoinakin on joku ruma ruskea girlboss huora ja valkoinen cuck ukko ja tarina kertoo niiden bonnie and clyde gringe rakkaustarinasta niin kuin kukaan haluais nähdä semmostamun mielestä vice cityn jälkeen kyllä oli hyviä pelejä kuten san andreas, liberty city stories ja gta 4 mutta 5 oli aika kakkaa
>>221712933why did you burn my tongue? i was enjoying my spicy food but then you burnt my tongue, shame on you evildoer>>221712978entä ne kodittomat jotka ei narkkaa, mistä ne kupin heiluttajat tulivat?
>>221712941Loli drone operators?
>>221712918pyllypiiskaa
>>221713006Because ur my strongest soldier <3
>>221713006>entä ne kodittomat jotka ei narkkaaEi tuollaisia ole.
>Pirkka päivä>Prkka-parhaat tuote-esittely>Pirkka Amppari-hahmo myymälässäVoi jukra!
>>221713033>ainoastaan narkit ovat kodittomiaoletkos lukenut asunto kriisistä?
Keitän kahvit
rauhoittava teehetki aika koittakaa tekin jo rauhottuahttps://www.youtube.com/watch?v=UOpgS3JDs10
væsyttææ olen væsynyt
>>221713083mene vittuun siitä hyssyttämästä ja ryystä tees eri pöydässä
>>221713079hitsi mäkin keitän justiinsa me käytännössä kahvitellaan yhdessä ihana NYYMI
>>221713074suomessa saa lähes pakostu kaikki asunnon ellei itse halua että ei saa. oon tuntenu kolme asunnotonta ja ne oli kaikki päihdeongelmaisia jotka ei halunnu sitä asuntoa t. eri>>221713074
>>221712920ei saa raiskata idoli tyttöjä
laitan kohta kuudenkympin nyymit koneeseen
oon juonu tänään 6 kuppia kahvia eli ei enempää minulle
jokainen nyymi on mittis
>>221713074Yksikään ihminen ei ole koditon minkään asuntojen hinnan takia.Kela maksaa valtioneuvoston sääteisesti tietyn vuokran (asumiskustannukset):https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/saadoskokoelma/2025/965ja sitä alemmaksi ei siis kenelläkään ole syytä alentaa vuokraa, mutta yhtä lailla jokaisella on mahdollisuus tämän hintaiseen asumukseen.
>>221712748we wuz
>>221713131oon tuntenut yhden asunnottoman joka oli semmonen luottotietonsa menettänyt nistise kierteli ja eleli kaverien (ml. minä) nurkissa ja pummi niiltä rahaa jotain kaks vuottaei vaan kuulemma millään saanut asuntoa koska luottotiedot menneet ja "ongelmia" jne vaikka se olis voinut soittaa minä tahansa päivänä sossulle ja pyytää asuntoa niiden kautta paitsi oli yks semmonen rajoittava tekijä koko jutussa ja se oli että se ei halunnut lähteä asumaan kauemmas sieltä naapurustosta mistä se sai alunperin häädön koska kaikki sen nistikaverit asusteli kans siellä, ne kaverit joiden nurkissa se haisi yritti auttaa sitä ja hankkia sille useamman asunnon tuttujen kautta jotka uskaltais ottaa luottotiedottoman nistin sinne asustelemaan eikä mikään niistä asunnoista vaan kelvannut
olikin vapaa pyykkivuoro just ny vein nopee pyörimään noi sitten sinne
pyykit tuleen
nyymit nyymikoneeseen ja nyyminpesuainetta päälle
ja pistän partsille sit kuivumaan paitsi pitää sit ottaa pois siinä välissä jos alkaa sataan mutta alkanu vituttaan kun on vähän tunkkasia mun pyykit josksu
väsyttää
nyymit ihan pyykki ekstaasissa tänään
oispa nyymi
>>221713383oispa nyymi jota halata, pussata, paijata, hieroa
pitsat partsille kuivumaan
>>221712918mä läpsäsin (oon aika lyhyt)
völölölö
päläpäläpälä
>>221713376äläpä mollaa nykyautot ovat vaan kaikin puolin parempia ja hienompia kuin koskaan ennen
sämpylöiden teko aika
>>221713403äitin parveke jauheliha pitsat...
>>221713513>>221713513>>221713513
>>221713500Mun nakki sun sämpylän väliin