[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/int/ - International

Thread archived.
You cannot reply anymore.

[Advertise on 4chan]

File: monster.webm (2.49 MB, 480x848)
2.49 MB
2.49 MB WEBM
Monsterutgaven
Forrige:
>>221835253
>>221835253
>>221835253
>>
https://www.vg.no/nyheter/i/zO4xvb/smalahove-paa-t-banen-i-oslo

hvem av dere?
>>
File: 516.png (328 KB, 1186x1462)
328 KB PNG
basert eller kringle at han kaster bort tid på å svare tilfeldige kinesiske drittunger som markedsfører deepSHIT?
>>
>>221841789
What's up with that? Why's that can so big? My cock is bigger than that and it's average at most.
>>
>>221842053
>Why's that can so big?
1.5 liters
>>
>>221842053
ninety fluid ounces
>>
>>221842084
*nitti flytende unser
greit at dere banker meg litt nå
>>
>>221842100
det går greit
>>
legger meg
>>
>>221842043
>autistmongo blir verdens rikeste og likevel drittbrever han på internett
Basert spør du meg.
>>
tror folk ble slitne av å breve så hardt i dag
>>
>>221841789

It’s a man
>>
Får vel legge meg jeg også. God natt.
>>
>>221842831
ja
>>
File: 1775410233963353.jpg (118 KB, 1200x675)
118 KB JPG
>>
>>221842642
>>221842867
>de tror vi sover

https://www.youtube.com/watch?v=Z9rAIrWyD-E

ligger parat i skogen her
>>
https://www.youtube.com/watch?v=fB9cj4xPF6k
>>
MÃ¥rn

Tiitter på sprø poltisnutter fra junaiten. Hva gjør dere denne mårn?
>>
>>221844688
har spilt dataspill
skal durtse
så lage mat
så spise
så mer dataspill
så skal jeg sove
>>
>>221844688
Forbereder meg på å gå til voksenbarnehagen.
>>
>>221845116
hvemdan voksenbarnehage?
>>
>>221844688
MÃ¥rn
>>
>>221845316
Villedende ingentinggjør.
>>
File: go mårn.png (1.97 MB, 1024x1024)
1.97 MB PNG
>>221845083
Kos deg! Skal spille også. Prøve baba er deg
>>221845116
Uff! Sender deg energi \o/
>>221845360
Go mårn sør!
>>
File: 1778605595695951.jpg (466 KB, 1972x2048)
466 KB JPG
Frokostmonsterstatus: Konsumert
>>
mårn mårn

var ute og tok ut penger men fikk fullt av forskjellige valører. Jaja det jevner seg vel ut etter hvert.

kjøpte to sekspakker kola uten sukker også
>>
>>221841385
Det var for vanskelig å gjøre dem hvite.
>>
Politiaksjon i Bjørvika: To pågrepet etter mulig øksedrama
To personer skal ha jaget en eller flere personer med skarpe gjenstander.
>>
>>221845681
>Prøve baba er deg
For meg var det Dypsteingalakse: Skurkekjerne
>>
>>221846118
>trøbbel i pappagutt-bydelene
Ikke lenge til det faktisk blir gjort noe nå.
>>
>>221845909
>urina
Nammenam!
>>
>>221846336
ikke faen knegg, unger på ullern har blitt ranet i flere år allerede da blåmennene tar tbanen for å rane 12 åringer
>>
nå fant jeg ut at tusenlapper får plass i lengderetningen i plastlommene jeg kjøpte, så jeg skal samle på tusenlapper fra nå av i stedet for femhundrelapper.
>>
>>221846474
Dette. Offentlig kommunikasjon er faktisk bare negertransport.
>>
>>221846474
*sukk*
>>
>>221846139
Vennespill? Håper dere har det gøy kompis!
>>
>blir værende i verdens dummeste sted som kontinuerlig utsettes for historiens største genetiske, kulturelle og økonomiske forurensingskatastrofe
>tar fremdeles kållektivtranspårt og nekter å legge om livet selvom masjeteaper nå svinger seg i manesjen
>blir ranet
MÃ¥rn :)
>>
>Nimrah Ramzan, nestleder i AUF, mener Frp sprer frykt i sine beskrivelser av innvandringen i Norge.
det morsomste er at de alle er så stygge. og de vet det så godt selv :) alt de drømmer om er å bli hvite, men det kan de aldri bli. de er dømt til en evig underklasse markert av sine gener for alltid. ikke nok med det, globalkommunistene skal sette de på utstilling for de hvite, i de hvites hjemsteder. den ultimate nedverdigelse.
>>
>Gløderen har stått opp.
Sees når det er lunsjpause.
>>
burgere: spist
>>
>>221847243
:)
>>
Har ikke sovet i natt
>>
>>221847381
stakkars
>>
>>221847184
Dette.
>>
>>221847381
Hvemfor? Nattevaktsanon? Eller snudd-døgnet-naut (som meg)?
>>
Jeg tror det sentrale i debatten er at det bygger på denne retten vi føler vi har til vårt eget land og privilegiet som følger, men denne retten er egentlig bare ren flaks og ingenting mer. Ingen av oss har faktisk gjort noe for den, spesielt hvis du sammenligner innsatsen vår med folk fra andre land.

Så argumentet rundt innvandring blir da som at en lottovinner skal fortelle alle andre at de skal sulte og slite. Og den lottovinneren vil da anse enn hvert forsøk på å omfordele formuen som at han/hun blir fratatt en rett eller frihet han har.

Så selv den mest grunnleggende opposisjonen til innvandring er basert på en urettferdig forskjellsbehandling som sier at jeg fortjener mine kår, men du gjør ikke det, uten at noen av dere har gjort noe til å fortjene hver av delene. Ikke helt rasisme, men fortsatt forskjellsbehandling/diskriminering.

Men nå er det ikke hele bildet heller, da velstanden og verdiene i Norge er ikke rettferdig fordelt heller. De rike blir rikere, mens de fattige blir fattigere, selv her i vårt lille Norge, og dermed blir spørsmålet om innvandring enda vanskeligere. Man føler det går på bekostning av det lille man har, men jeg ville argumentert på at dette er å se på feil side av saken, fordi vi har nok penger til å både ta vare på alle nordmenn, men også de som kommer hit. Det må bare bli bedre omfordelt.
>>
>>221847786
Ekte lobotomert
>>
>>221847786
helt enig, En person med MENA-bakgrunn som er godt integrert, med norske prososiale verdier om blant annet kjønnsroller, identitet og samfunnsplikten til hver enkelt, er ikke et problem i det hele tatt og det er bare positivt at hen har kommet hit.
>>
>>221847831
>>221847800
>>
>>221847800
>>221847851
gløder
>>
10:12 - Perfekt tidspunkt å gjøre unna navbuttinga på. Nå kommer vi oss ut alle mann!
>>
File: IMG_0483.jpg (758 KB, 1170x1273)
758 KB JPG
>bjuardser hevder annen bjuardser er mer nordmann enn nordmenn
Det er så trøttsomt
>>
>>221847954
Var på butta 07:30 og kjøpte brus (grans champ)
>>
>>221847368
:D
>>
File: LangtFraNisseland.png (2.89 MB, 1528x1006)
2.89 MB PNG
>>
>>221847786
Klart, hvis man atomiserer samfunnet helt ned på et individnivå, og deretter drar individet ut av en hver kulturell eller sosial kontekst de ellers ville eksistert i, så er jeg helt enig. Da er det veldig urettferdig.

Men samfunnet opererer ikke på et individsnivå.
Hvis en generasjon ikke kan arve deres foreldres' hjem, så faller mye av poenget med å vedlikeholde det bort.
Mye av grunnet til at det nettopp har godt så bra i Norge, er jo nettopp denne idéen om at vi skal bygge et samfunn som er bedre for våre barn, basert på verdier vi har brukt på å forme og videreutvikle.

Hvis dette samfunnet i mindre og mindre grad skal tilhøre våre barn, på grunn av en eller annen idé om en slags ideologisk avlat som vi rike verdensborgere skal gi til våre mindre begunstigede verdensborgere; så forvinner flere of flere av insentivene å opprettholde dette samfunnet lenger.

Det handler ikke om hva vi fortjener, men hva vi ønsker å ta vare på.
>>
File: 1754677954895981.jpg (1.39 MB, 3024x4032)
1.39 MB JPG
havregryn til lunsj igjen
>>
>>221849246
hva med eksil?
>>
>>221847891
feil bruk av gløder
>>
File: se05f0tg1iub1.gif (2.92 MB, 640x326)
2.92 MB GIF
>Tap ved uttak fra fondskonto/aksjer: 170 608 kr og 308 432 kr
>Du har: 801 661 kr i gjeld

Gikk 428 145 kr i underskudd i 2015 :[
>>
https://www.youtube.com/watch?v=KNHHZ_dZn6Y
>>
>>221841789
Ønsk meg lykke til da, gutta.
>>
>>221850007
Lykke til kompis. Sikker på at du vet hva du gjør? Har du en god tone med legen din og et behandlingsopplegg på siden som du følger?
>>
>>221850043
Takk.
>Sikker på at du vet hva du gjør?
Nei, dette er helt nytt for meg. Men etter 18-20 år så er det vel på tide å prøve noe nytt når det bare blir verre. Aner ikke hva jeg skal forvente.
>Har du en god tone med legen din og et behandlingsopplegg på siden som du følger?
Har ikke fastlege. Fikk time til DPS kl12 i morgen. Sier meg fint lite det, så vi for se hva det dreier seg om.
>>
File: rich.jpg (97 KB, 991x672)
97 KB JPG
Fikk lønn i dag, har overført 10 000 til Nordnet. Hva bør jeg kjøpe?
>>
>>221850219
indo og sblk
>>
>>221850219
nestle
>>
File: 1766333227484307.png (672 KB, 997x744)
672 KB PNG
>>221850219
Transatlantic Zeppelin
Amalgamated Spats
Congreave's Inflammable Powders
US Hay
også litt i det fremadstormende Baltimore Opera Hat Company
Da får du ting på stelll
>>
Norge er trygghet, likestilling, og demokrati.
>>
>>221850108
>Men etter 18-20 år så er det vel på tide å prøve noe nytt når det bare blir verre
Skjønner den. Lurer litt på hvordan du fikk det hvis du ikke har fastlege?
>Fikk time til DPS kl12 i morgen
DPS kan være hjelpsomt det, kommer veldig an på hvem du får som psykolog. Pass på at dere blir enige om et behandlingsopplegg som du kan følge sammen med medisinene. Medisiner funker fett det hvis du gjør en innsats selv i tillegg, hvis ikke så bare dreper de deg på innsiden. Og du kommer sannsynligvis ikke til å klare å ejakulere, bare sånn til info. Veldig vanlig bieffekt av Escitalopram. Og IKKE snakk med psykologen om eventuelt rusbruk inkludert alkohol. Du tror ikke hvor puritanske den gjengen der er på sånne ting før du har opplevd det selv. Ikke nevn at du er usføl heller, du kommer nok til å få en ung kjerring som hater ufsøler som alle andre damer.
>>
>10 nmol/L testosteron
Gutta... jeg er en sojapjokk...
>>
>>221847983
Som jeg sa: Vi er i innvandringsdebattens siste timer. Om noen år vil debatten styres av innvandrere fra ende til ende, og da dør den ut. Alt som vil bli diskutert er når og hvor brutalt vi skal kaste ut ukrainerne for å rydde plass for flere bæsjer.
>>
>>221850422
>Lurer litt på hvordan du fikk det hvis du ikke har fastlege?
Er det veldig strengt? Jeg fikk vikar. Jeg sa det bare som det er, jeg er suicidal og aktivt forbereder tingene mine og affærer, "bare i tilfelle".
>Pass på at dere blir enige om et behandlingsopplegg som du kan følge sammen med medisinene. Medisiner funker fett det hvis du gjør en innsats selv i tillegg, hvis ikke så bare dreper de deg på innsiden.
Takk for tips. Skal gi det er ærlig forsøk.
>Og du kommer sannsynligvis ikke til å klare å ejakulere, bare sånn til info. Veldig vanlig bieffekt av Escitalopram
Har ikke hatt sexlyst på en måned, minst, så det går greit.
>Og IKKE snakk med psykologen om eventuelt rusbruk inkludert alkohol. Du tror ikke hvor puritanske den gjengen der er på sånne ting før du har opplevd det selv. Ikke nevn at du er usføl heller, du kommer nok til å få en ung kjerring som hater ufsøler som alle andre damer.
Ja, har hørt skrekkhistorier. Er delvis derfor jeg har nølt med å oppsøke hjelp. Ville også ta jegerprøven, men politiet kan være vanskelige med å gi deg lov hvis du har vært deppa.
Er heldigvis ikke misbruker av hverken alkohol eller dop, røyker ikke engang.

Du virker erfaren på dette temaet, har du vært gjennom det selv? Hvordan går det i dag? Noen andre gode råd?
>>
>>221850660
ikke han, men jeg har vært gjennom DPS i Trondheim
de var kjempegreie og flinke, men det er bare en midlertidig løsning sånn som jeg forsto det og de sendte meg etterhvert videre til en vanlig psykolog
og det var den værste hurpa jeg noen gang hadde møtt, hun bare hatet meg med en gang hun så meg før jeg hadde åpnet munnen en gang
og vi bare satt der sammen og pratet i over 1Ã¥r mens hun gjorde nesten ingenting ut av det, ikke noen plan, bare hatet trynet mitt
poenget mitt her er at du må ikke være redd for å klage på psykologen din og finne en annen om dere ikke passer sammen
>>
File: DRYS-Stock-Chart.png (121 KB, 1540x816)
121 KB PNG
>>221850219
Har alt i DRYS
>>
>>221850440
Gikk fra 18 til 24 på en mnd ved å sove godt, spist sunt og ikke drikke fåvæ
>>
>>221850959
Sover møkk for tiden, har vært det i ukesvis. Kosthold er ok, kanskje mer rødt kjøtt. Rører ikke alkis.
>>
File: it is what it is.png (238 KB, 628x542)
238 KB PNG
>>221850660
>Er heldigvis ikke misbruker
Brursjan, hvis du tar et glass vin til maten et par dager i uken så er du alkoholiker ifølge den gjengen der. Handler om bruk, ikke misbruk. Bare si at du ikke drikker.
>Du virker erfaren på dette temaet, har du vært gjennom det selv?
Det har jeg, inn og ut av behandling, fem psykologer over ti år. Jeg har ikke mye positivt å si om dem fåvæ, som han andre sier så går det veldig på trynefaktor følte jeg. At folk ikke liker meg fordi jeg ser ut som en neandertal er liksom mye av grunnen til at jeg var deprimert, så det hjalp ikke kan man si. Han siste jeg gikk til var venn med mora mi og sladra til henne om ting jeg fortalte om henne (vi har ikke et godt forhold, men vi bor på samme lille drittsted så jeg må liksom forholde meg til henne i det daglige), så etter at han avslutta oppfølginga mi for et par år siden så gadd jeg ikke prøve på nytt.
>Hvordan går det i dag?
Ikke særlig bra. Har jobb og fungerer greit i hverdagen, men er kronisk nedfor, føler ikke glede over ting og er lettere suicidal. Det er hva det er.
>Noen andre gode råd?
Ta opp samtalene deres på telefonen din i tilfelle de finner på ting og skriver ting i journalen din som ikke stemmer.
>>221850786
>poenget mitt her er at du må ikke være redd for å klage på psykologen din og finne en annen om dere ikke passer sammen
Dette er veldig sant. Jeg burde absolutt gjort dette, men jeg orka ikke fordi jeg var deprimert, utrolig nok. Hadde nok tjent veldig på det i det lange løp.
>>
File: Fga107uVIAIu_dU.jpg (85 KB, 1080x1074)
85 KB JPG
Aldri si til psykologen at du drikker for mye. Ventet 5mnd på DPS og sa det og de bare avviste meg og henviste til rus og psykiatri ved siden av, der var det psykiatri og ikke psykologi, også ville de ha PET.
>>
>>221851086
Lag deg sånne gryter du har i et par dager, 30 min men digg å bare ha. Spiste også fisk 2 gng i uken, sånn frossen laks du finner i frysedisken er billig og undervurdert fåvæ.
>>
>>221851087
>Det har jeg, inn og ut av behandling, fem psykologer over ti år. Jeg har ikke mye positivt å si om dem fåvæ, som han andre sier så går det veldig på trynefaktor følte jeg.
meg igjen, og jeg er 100% enig
for meg er psykologi helt dødt nå og verdiløst fordi etter mange, mange psykologer hvor de aller fleste var forferdelige folk eller bare veldig dårlige til jobben sin så respekterer jeg bare ikke lengre psykologer eller psykologi
og dermed kan det heller aldri fungere på meg lengre
så ikke gjør som meg og sitt hos noen som ikke fungerer til du bare hater hele konseptet
>>
>>221851095
Hva vil du ha av hjelp fra DPS egentlig? Ved mindre du er full av en masse ferske kutt på armer og lignende så vil de få deg ut av systemet deres fortest mulig.
>>
File: bhardsjer.png (498 KB, 1092x815)
498 KB PNG
bhhtææuueræøuuæærrrdhørttchssjepooper nå
>>
>>221851234
Har gitt opp DPS og går til en privatkar som har vært psykolog i forsvaret nå, helt konge det om man har ptsd feks. Helsenorge suger balle, men du kan være heldig. Om du har feks kompleks ptds så kan svært få hjelpe deg uten medisinering, men har også opplevd gode psykologer. Desverre er det som regel sånn at de flytter eller avbryter etter 2-3 mnd også får du en annen
>>
>>221850786
Notert, takk. Har lav toleranse til sånt selv, så det skal jeg gjøre hvis jeg ender opp med ei sånn ei.
Men jeg tror jeg ville foretrukket det over ei som er i den stillingen for sin egen del, bare ute etter dopaminet av å "hjelpe" andre, så de manipulerer deg nesten til å lyve for at HUN skal føle seg bedre. Hatefulle kjerringer er som regel lette å se igjennom, den andre typen tar litt lengre sløst tid.

>>221851087
>tar et glass vin til maten et par dager i uken så er du alkoholiker ifølge den gjengen der. Handler om bruk, ikke misbruk. Bare si at du ikke drikker
Såpass ja. Jaja, jojo. Jeg drikker ikke i det hele tatt uansett, men greit å vite.
>Ikke særlig bra. Har jobb og fungerer greit i hverdagen, men er kronisk nedfor, føler ikke glede over ting og er lettere suicidal. Det er hva det er.
Faen. Er det jeg er redd jeg også er dømt til. Håper ting blir bedre for oss alle.
>Ta opp samtalene deres på telefonen din i tilfelle de finner på ting og skriver ting i journalen din som ikke stemmer.
Er de folka SÅ galne? Godt råd, jeg er sikkert for godtroende da det ikke har falt meg inn det da.
>Han siste jeg gikk til var venn med mora mi og sladra til henne om ting jeg fortalte om henne
Ja, der hadde jeg ikke nølt et sekund før jeg gikk til politiet eller hvem det skulle være for å ødelegge karrieren hans. Taushetsplikt skal liksom være hellig, og selv om du ikke hadde bevis på at det skjedde så er en anklagelse om sånt nok til å skremme bort de fleste som er usikker på å søke hjelp fra den personen
>>
drikker øller, spiser lang lang pølse
>>
File: ezgif-8a15d605f3ef5030.mp4 (1.36 MB, 720x1280)
1.36 MB
1.36 MB MP4
>>
>>221851513
I had this somali dude at work who would always bring a banana to every meal no matter what. Apparantly they have baskets of them and you can have them for free at east african restaurants.
>>
File: Apu hug.png (97 KB, 689x473)
97 KB PNG
>>221851204
>så respekterer jeg bare ikke lengre psykologer eller psykologi og dermed kan det heller aldri fungere på meg lengre
Bra sagt, dette er nok mitt problem også. Jeg vil ha "hjelp", men jeg har fått en så dyp mistro til systemet at hjelpen de vil gi ikke hjelper meg lenger. Jaja.
>>221851338
>Er de folka SÅ galne? Godt råd, jeg er sikkert for godtroende da det ikke har falt meg inn det da.
For meg så var de det. Jeg var godtroende også og det beit meg i ræva. Det finnes gode folk der også, så jeg skal ikke skremme deg for mye, du kan ha flaks. Men det kan være greit å dekke sin egen rygg, bare i tilfelle.
>Ja, der hadde jeg ikke nølt et sekund før jeg gikk til politiet eller hvem det skulle være for å ødelegge karrieren hans.
Jeg vet jeg burde, men jeg bor som sagt på samme lille drittsted som disse menneskene, både psykologen og mamma, pluss jeg har ingen beviser. Jeg har nok å stri med, orker ikke introdusere 10x så mye problemer i livet mitt ved å starte en drittstorm med disse folka.
>HÃ¥per ting blir bedre for oss alle.
Håper jeg også <3
>>
>>221851559
snakke norsk
utlendingene må også snakke norsk og bruke oversetter
NÃ…RSK
>>
File: 54656_c171_231016_pd.jpg (60 KB, 800x600)
60 KB JPG
>hadde en ung kvinnelig psykolog som ville at jeg skulle sparke i en stor ball og rope for å få ut aggresjonen mot far
>satte en stol foran meg og ville jeg skulle snakke til pappa

Man må være litt påpasselig og ikke få en kvinne. Sånt skjer ikke i DPS da, og jeg vil heller ikke skremme folk fra det fordi de kan faktisk hjelpe. Føler at det hjelper å faktisk snakke med noen. En jeg hadde sa at tankene er som et Mikado-spill og at vi skal sakte sortere pinnene, synes det var godt sagt.
>>
>>221851513
Skjønte ikke. Er stereotypen at vi spiser lite? Skulle ikke tro det sånn de fleste i tråden holder på.
>>
>>221851513
fat nigga
>>
>>221851764
Er det egentlig lov til å være ærlig med sine behov og si "jeg ønsker å snakke med een godt voksen mann", eller blir man direkte anmeldt for sånt i Støres Norge?
>>
>>221851513
Jai trange polvar på matan min!
>>
kjepp
>>
>>221851845
Stereotypen er at vi ikke nærmest tvangsforer gjester slik som i andre kulturer, heller helt motsatt at vi nesten ikke serverer noe.
>>
>>221851845
stereotypen er at norske foreldre ikke mater barn som er på besøk, men ber de vente mens ungen deres spiser middag
jeg opplevde jo det jeg og som unge, men de aller fleste bydde på middag og ihvertfall gjorde vi de hos oss
>>
>>221851911
Mener man har rett til å bytte psykolog om man er misfornøyd, akkurat som at du kan bytte sosionom på NAV. Du kan feks si noe tull som at eksen traumatiserte deg og at du vil ha en mann og ikke kvinne.
>>
>>221852052
Har aldri opplevd dette hos norske folk, men en asiatisk gutt ville at jeg skulle være oppe å spille ps2 mens de spiste.
>>
>>221852133
De skulle sikkert spise kyllingføtter, svinelivmor, svinerumpehull, apekatt, katt, hund, eller en annen asiatisk delikatesse han var flau over.
>>
skal noen på galopp på øvrevoll i morgen? hvordan kler man seg? hvem satser man på?
>>
File: lacoste.jpg (105 KB, 580x580)
105 KB JPG
>>221852181
>>
>>221852170
Det var nudler og kylling også drakk faren chivaz regal og sov på sofaen
>>
Hvemdan få psyk'O'log? Er det mulig å bare kontakte en direkte eller må en gjennom fastlege-ydmykelsesritualet for å spørre om tillatelse?
>tre ukers venteliste for fastlege
>blodprøve og spørreskjema om hvor trist en er
>tre ukers venteliste på resultater
>8 måneders venteliste på psyk'0'log
>>
>>221852425
du kan ringe privatpsyklologer
>>
File: 150324.png (76 KB, 360x360)
76 KB PNG
NÃ¥r du en gang cummer neste summer, skal vi atter, drikke cum.
>>
>>221852034
Kan vel se den. Maten er kanskje bare en unnskyldning til å møtes her, mens andre steder er kanskje hele poenget å spise
>>
>>221852181
Hva er det? SÃ¥nn hesteres-tipping?
>>
File: peanøtt.png (1.36 MB, 1500x1500)
1.36 MB PNG
>>
>>221852425
hvor bor du? oslo da kan jeg anbefale, men ellers må du kontakte fastelege og få henvisning. Du må ha hvite løgner, null rus, null suicide greier. Du trenger det fort og du trenger Sobril for angsten siden du har det.
>>
>>221852425
jeg vil anbefale privat sektor om du har råd
i offentlig sektor, som er mye billigere, er det de som er dritt på jobben sin som havner
om man er verdt noe som psykolog i dette landet så er man i privat sektor, sånn er det bare
>>
File: cigarette.jpg (64 KB, 640x640)
64 KB JPG
>>221852748
>bare stå annerledes så blir du kvitt en kronisk neurologisk lidelse som litterært forandrer hvordan hjernen din ser ut
Total sprengerdød, og det er alt jeg har å si om den saken.
>>
>>221852778
>suicide greier
>>221852996
>neurologisk
>>
File: punch.gif (1.34 MB, 323x374)
1.34 MB GIF
>>221853150
Kjeften
>>
>>221852778
Takk tjommi. Visste ikke at det var så ille! Føler en del angst når jeg er ute og sånt, men er nok mest en treningssak
>>221852542
>>221852812
hmmm problemet er jo uendelig nautskap, men kanskje jeg ikke trenger å gå altfor lenge
>>
Fy flåbbe gutta, for et mareritt jeg våknet fra akkurat nå! Drømte at morra mi levde, og at noen hadde sendt et fiktivt krav mot meg på 600'000 kr. til namsmannen! :( og namsmannen ville ikke si hvem det var eller sjekke om kravet var reelt engang. Fy flåbbe
>>
>>221841920
det ser ut som den saueknegger
>>
>>221853150
>venneløs
>taper
>deg
>>
>>221853150
Fortreffelig brev
>>
>>221853232
Slem mor?
>>
>>221853453
ja, hun stjal en million fra meg før hun kreperte for noen år siden, fikk aldri pengene tilbake. Hun ødela alt vi barna hennes skulle arve også.
>>
>>221852599
rikets eneste galoppbane
>>
Er borettslag den dummeste økonomiske løsningen ? Og det beste er å selge så fort så mulig?? Nei jeg bare spør, føler jeg dumma meg ganske så loddrett ut, nei jeg leide billig før, men eierne solgte huset så måtte flytte, men jævla sjeldent slikt skjer, så burde bare leid et nytt sted!!! Det ble litt sånn spontant for å være ærlig. Jævla drit altså.. har i grunn aldri likt meg i borettslag leiligheten min. Men faen altså, er jævla styr å selge med megler og alt mulig. Fysj. Så nå er det gjort. Hva hadde dere gjort?
>>
Kunne ønske jeg var en livsnyter som han ved siden av meg som har en pint tuborg og rullemekkings i sola.
>>
>>221853683
>>221853683
hadde beholdt leiligheten du eide men men du har vel ikke noen problemer med å få leid da sikkert.
>>
jåbba litt mer på låta :)
https://voca.ro/17ZCV3dhUrfw
>>
det er så kjedelig når noen liksom skal prøve å bli ny trådmongo
>>
File: 23453457756875.png (581 KB, 766x524)
581 KB PNG
>får avslag på asylsøknad fordi historien hans ikke henger sammen
>løper inn i nærmeste kirke og ber om kirkeasyl
>bor i kirka i TJUE Ã…R
>politiet blir endelig lei nok til å bare gå inn i kirka og ta han ut
knegg, gladnyhet??
>>
>>221853868
vet ikke historien hans. Norge sender ut folk som genuint trenger beskyttelse men lar somaliere bli.
>>
>>221853868
>har ikke klart å finne han på 20 år
bør vel kvalifisere til skriftlig advarsel i alle fall for den som er ansvarlig hos UD
>>
>>221853898
>vet ikke historien hans
nei, det er det ingen som vet, det er det som er problemet siden alt han har gitt fra seg har vært løgn
>>
>>221853741
>hanreislag
>utleie
>>
>>221853898
Norge trenger genuint flere somaliere.
>>
>>221853868
>Kirka lar en ulovlig neger få gratis opphold i 20 år
Kristushanreier... er dette virkelig hva vi står for?
>>
>>221853981
likevel, alle somaliere fra riktig klan får opphold
>>
>>221853993
Dette, men uironisk. HÃ¥per inderlig at Oslamabad blir Moslandishu.
>>
tenk at vi har masse bjuardsere fra arabia og afrika ansatt innad i vitale organer som nav, politi, påtalemyndighet osv :D for en glede :D
>>
>>221854311
disse apparatene fungerer jo nesten ikke i dag heller, så jeg lurer på hvordan det skal gå når de siste sprengerne som er ledere nå har dødd ut
tenk på hvor dårlig toget og bussen går NÅ, liksom
>>
demoraliseringsanon er du her
jeg har et stalltips til deg
>>
>>221854311
Norge er ett nav.
Snart er overgangen til ett velferdssamfunn fullbyrdet.
>>
En kveld vi drakk vin, fortalte jeg Berit hemmeligheten min. Det skulle jeg ikke ha gjort
>>
går til butikken, har på hatt
>>
>psykolog
vær din egen psykolog anon
still deg selv noen teite spørsmål til å begynne med. ikke jug, og ikke vær redd for å være ærlig med deg selv
kom deg ut av promperommet hvis du sitter fast, gå en tur i skogen.
>>
>>221855035
Du sa du ville at Berit skulle bæsje i munnen din?
>>
File: pepekøntri.png (521 KB, 654x726)
521 KB PNG
https://youtu.be/xUyRW1HEYcg
>>
>>221855418
yeeehaaaw
>>
Kyllingbiter til middag, så skal jeg spille det nye Jens Bånd spillet.
>>
>>221855655
>Jens BÃ¥nd spillet
>>
>>221855756
Fortell meg hva som er galt her, o'store mongo.
>>
>>221855816
Jens BÃ¥nd-spillet
>>
Eg må drite
>>
>>221855871
Jasså
>>
er folk fortsatt slitne etter all brevingen i går?
>>
>>221841789
Farsekaker med remulade og spærmsaus.
>>
https://noclip.website/

gøy
>>
>>221856295
Hva er det her for noe barnslig tull?
>>
File: hq720.png (323 KB, 339x386)
323 KB PNG
>>
>>221856317
homo
>>
File: mfn.png (267 KB, 351x404)
267 KB PNG
>Tyskland kunngjorde planer om å sende 900 000 syriske flyktninger tilbake til hjemlandet.
>Syria avviste planen og sa at de burde bli i Tyskland.
Hvorfor ønsker ikke Syria leger og ingeniører?
>>
>>221856405
Ja, at det er no homogreier har jeg skjønt.
>>
File: anon ute blant folk.webm (1.88 MB, 960x540)
1.88 MB
1.88 MB WEBM
>>
>>221856532
meg til høyre
>>
File: 1279800241866.png (189 KB, 624x444)
189 KB PNG
https://www.nrk.no/norge/dom-solstad-1.17898651
>182 millioner i saksomkostninger.
hvordan kan en rettsak koste 182 millioner

>1 dommer
>4-5 advokater
>1 kaffeservitør
>1-2 referatskrivere
>1000 kroner/timen
>13 uker
>1-2 pakker med printerpapir fra clas ohlson

>8 timer ganger 5 dager ganger 13 uker er 520 timer
>1000 ganger 520 er 520k
>>
>>221856564
Hørt om monopolpenger? Dem er ikke verdt det samme som ordentlige sedler.
>>
>>221856564
>>1000 ganger 520 er 520k
ok greit og ganger 10 personer er 5 mill
men detter er likevel langt under 182 millioner og jeg tror ikke 1000 kroner timen er realistisk
>>
hvis noen fortjener 1000 kroner timen er det lærere og renholdere og sånt ikke en jusstudent som sitter på promperommet og spør chatgpt om hvor i lovdata man finner den eller dette
>>
>>221856564
5 advokater ganger 520 timer er faktisk 2600 timer til en pris av minst 3'000 kroner timen
>>
Muslimer har fått klarsignal til å bygge en stormoské i Ski i Nordre Follo. Muslimsk Kultursenter Ski har rundt 1000 medlemmer, og de betalte 10 millioner kroner for tomten, mens bygget vil koste rundt 60 millioner. Det blir en moské som kan romme 700 personer, bønnerom for menn og kvinner, koranskole, kafé, og en inntil 15 meter høy minaret. Sistnevnte brukes vanligvis til bønneutrop.
>>
>>221856715
hvor mye av disse pengene kommer fra nav og hvor mye fra saudi arabia?
>>
>>221856769
Ja
>>
>>221856564
>1000kr timen
Knegg. Alle de gode advokatene i de store firmaene tar minst 5000kr timen, du glemmer også at disse advokatene har masse fullmektiger som jobber under seg som også skal ha lønn.
T. Pappa er advokat
>>
>>221856218
Ja det suste virkelig i går, var moro
>>
File: fren.png (53 KB, 859x549)
53 KB PNG
>>221853515
>>
>>221856843
>T. Pappa er advokat
Ã¥ faen
jeg mente ingen av tingene jeg har sagt til deg, alt var bare tull. la oss bare glemme det, okei?
>>
File: isl.png (1.3 MB, 1400x700)
1.3 MB PNG
>>221855337
>>
>>221856515
Baserte Syria. La dem tåle konsekvensene av sine handlinger.
>>
File: ups.png (931 KB, 1192x1562)
931 KB PNG
>>
File: adv.jpg (69 KB, 672x841)
69 KB JPG
dere er herved advart!
>>
>>221857221
>>221857228
hva faen DDDDDDDDD:
>>
faktumet at det blir stadig flere advokater er et tegn på at samfunnet er dysfunksjonelt, der kjærlighet og gjensidig forståelse hersker saksøker folk ikke hverandre de prøver å løse problemer på et fredelig vis nå et konsensus selv når uenigheter oppstår
>>
>>221857221
>>221857228
Sku gjerne hatt besøk av hu, jeg.
>>
>>221857221
>>221857228
Hvor mye i timen for å få besøk?
>>
Tror dere Jens Pistol kan redde Rettferdighetsligaen og Lynvingen på det store lerret? hfbs'er for min del fåvæ, håper bare et studio annet enn Steinsolid kan ta over på spille-fronten
>>
>>221857221
Knegg hadde flirt meg ihjel om en purk kom på døra for å prate OL at det er skrevet stygge ord

Hadde vært artig egentlig spurt purken om de ville sendt barnet sitt på bjørnjolt videregående skole
>>
>>221857278
Schizo
>>
>>221857340
Ryktes at rød tråd spill er en kandidat
>>
>invitert på ufsøljobbintervju
Rødpill meg på Haugesund, er det virkelig bare knarkere og thaimassasje?`
>>
>>221857374
>Ryktes at rød tråd spill er en kandidat
hvor mye globohomo vil ragnar klare å dytte inn i spillet da?
>>
>>221857396
høres ut som et sted for meg
>>
>>221857396
>Rødpill meg på Haugesund
ble tilbudt en jobb der for 4 år siden, men jeg takket nei fordi jeg fikk et annet tilbud. det er det eneste jeg vet om haugesund
>>
>>221857340
>Tror dere Jens Pistol kan redde Rettferdighetsligaen og Lynvingen på det store lerret?
tror egentlig folk er lei av superhelter fåvæ, selv om jeg likte fredsmeglerserien
>>
barn og unge ser ikke film, de ser bare på tiktok
>>
>>221857511
er ikke bare barn og unge de jeg jobber med på fabrikken har barn og de har vist dem hvordan man bruker tiktåkk
>>
>>221857396
Og masse vind 24/7. men du får veldig god pris på bolig der
>>
>>221857221
Enhver havn i storm.
>>
>>221857706
*besøker deg får seksuell trakassering på nett*
>>
>>221857228
>>221857221
kanskje jeg VIL ha besøk? har hun tenkt på det?
at jeg sier ting på internett fordi jeg bare vil bli lagt merke til og få en form for oppmerksomhet jeg mangler i dagliglivet mit??
nei hun har vel ikke det.
>>
File: 1546626772135.jpg (108 KB, 1200x675)
108 KB JPG
>>221857228
>>221857221
Hvor langt strekker ytringsfriheten seg i Norge egentlig? Jeg er fra bygda, her er det ingen som bryr seg, så jeg har aldri tenkt særlig over det. Er det direkte ulovlig å si det skumle N ordet for eksempel? Kan man benekte at kokokausten skjedde? Hva med å kalle en person på gaten forskjellige stygge ord, kvinnehat for eksempel?
>>
>>221857658
Har sett litt på markedet og var veldig overrasket at jeg har nok på BSU for å kjøpe og betale mindre i lån i haugesund enn jeg betaler i leie nå.
>>
>>221857757
Im du må spørre, er du del av problemet, tsjøddus
>>
>>221857757
De laget en så vag lov som mulig og lagde kriteriet «hatefulle ytringer» så du kan i praksis straffes for å so hva som helst
>>
File: 1758029975510712.png (15 KB, 681x195)
15 KB PNG
:|
>>
>>221857757
>Er det direkte ulovlig å si det skumle N ordet for eksempel?
bare i byen
>>
>antall barn født av fremmede folkeslag har nådd ny rekord i Storbritannia, 40%!
>>
At vi har et mangfold i landet vårt, høy tillit mellom folk og lever side om side, er en utrolig viktig verdi i vår demokrati
>>
Mangfolf, demokrati og tillit er den nye oljen
>>
File: 11113463634567.png (1.45 MB, 1704x1062)
1.45 MB PNG
knegg, jeg brevet ikke denne tidligere idag fordi det var noen som sa igår at de var så lei av blåmannbreving
men siden dere er igang likevel, de endret bilde og overskrift på denne, hikst!
>>
jeg har ikke tilstrekkelig froskebilde som skildrer hvordan jeg føler det inni meg...
>>
>>221858391
da har lagt til intervju med forskjellige bærdshjere som de i hui og hast har gravd frem idag
de sier at de også er redde for de slemme utlendingene og løsningene er mere hus og egne hjem til innvandrere og la de gjøre som de vil her i livet
>>
>>221855816
>o'store
>>221856289
>spærmsaus
>>221856642
>chatgpt
>>221857340
>hfbs'er
>>221857341
>for å prate OL at det er skrevet stygge ord
>>221857715
>får
>>221857757
>N ordet
>>
>>221858525
Den ska tiili krøkas
>>
>Onsdag undertegnes en forsvarsavtale med Frankrike
gleder meg til hersens 9GGERS er permanent stasjonert i nisselandet for å beskytte hainn stat!!!
>>
>>221858391
>lei av blåmannbreving
anonser som er det er suspekte blåmenn
>>
File: IMG_0490.jpg (1.44 MB, 1170x2135)
1.44 MB JPG
>>
>>221858391
>Befolkningen er mer positiv til arbeidsinnvandrere, som anses som en ressurs for norsk økonomi
SMÃ… NORSKE HJERNER
>>
>>221858969
hva mente politiet med å sende inn kjerringer uten burka
>>
File: IMG_0491.jpg (1.31 MB, 1170x2041)
1.31 MB JPG
Små norske hjerner er ikke et megmeg
>>
>>221841789
vem är det där?
>>
>>221858979
Inderbølgen 2029 nærmer seg med stormskritt
>>
burgerstatus: spist
>>
File: 1755124054701428.png (16 KB, 720x644)
16 KB PNG
>>221859036
>>
>>221859036
Smakte det smerte?
>>
>>221859064

>>221859089
nei men det smakte lite, tror det er fordi jeg drikker varm sukkerfri kola ;(
>>
gedigen stor kvise midt på brystet
er dette fordi jeg sprer hatytringer?
>>
Du bare vet
>>
>>221859182
varför har era poliser så fula uniformer och bilar? ser ut som kommunalarbetare
>>
>>221859215
jævle svenske homo som ser på politiet og tenker at problemet er at de ikke har kule nok klær
fysj
>>
fy flabbe er hanseatene er no skikkelig hanreier
nærmeste de har til go gutt er varg og han fantaserer litterært om at datteren hans blir gjengmsmellet av 9GGERE
>>
>>221859182
IGJEN?? Dette skjedde jo for noen måneder siden ohså knegg var bjuuuards da også
>>
>>221859142
Støre tettet talgkjertelen personlig
>>
>>221859182
>tror pikselering gjemmer bhardusrcjerfjes
ler og ler
>>
>>221859215
>Volvo på bildet
>>
>>221859259
oj vad arg du är. har du fått äta ditt pinnekjött idag?
>>
>>221859182
klankonflikt på hamres inn (bokstavelig talt hehe) i tidlig alder!
>>
>>221859215
>kommunalarbetare
det er jo litterært det de er da din mongo
>>
File: 1753843201430632.png (1.06 MB, 1000x667)
1.06 MB PNG
>>221859215
har du sett hattene politiet deres går rundt med eller
>>
>>221859369
fan va arg
>>
politiet skylder meg ett gratis drap siden jeg er uskyldig dømt for det fra før, jbsd
>>
>>221859389
>politiet deres
jeg tror ikke denne sverigeanon er svensk i litterær forstand
>>
>>221859389
Er jo sånne kokkehatter fengselsinnsatte bruker
>>
>>221859420
knegg ;)
>>
knegger og ler når jeg tenker på at svensketrådens versjon av b*ppa er en regelrett drittbrever som bare brever bilder av bæsj hele dagen lang og fysisk, spirituelt og mentalt driter ned tråden
>>
>>221859389
inga fel på hattarna
>>
>>221844688
har vært på jåbb
har løftet vekter
nå bheæørdøurschjer jeg
>>
>>221857396
Heldig som er verdig nok til å bli invitert til intervju
>>
>>221859672
Spurte ikke.
>>
>>221859007
>>221842887
>>
Har sånn kantneskytter på tlf og ble fortalt jeg trengte hardplast. Den har tatt sånn ti slipp i gulv og asfalt. Er hjørnene vet.
>>
>>221857992
Ã…! Du nyter!
>>
>>221859728
en transa? vafan. öööh.... vad heter... den?
>>
File: æsj_en_svensk.jpg (48 KB, 618x322)
48 KB JPG
>>221859760
>>
>>221859617
du er en slik söt jente og jeg vil gjöre syke ting med deg i sengen
>>
>>221859752
Er bedre med myk plast mot trykk en hard. Hard knus alt på impakt, mens myk demper fallet
>>
>>221859752
vil så gjerne kline med deg mens du snakker med pappa di i telefon
>>
>>221859782
varför är ni så arga idag?
>>
>>221859617
ingen förstår vad du menar kan du skriva på svenska så man fattar va fattar ingenting
>>
>>221859760
https://www.instagram.com/victoriabrodalen/
>>
tenk at sånn er det side opp og side ned i svensketråden
hele dagen lang
>>
>>221859806
Okay, va e nummert? Passer dårlig fredag men vi kan tikka bioen
>>
>>221859617
man blir bannad i tre dagar om man brevar en bild på matprofilen Johan Hedberg alias Matgeek
>>
>>221859821
a säkert att det där är en man. nu blir jag förvirradva i helvete försiggår?
>>
Fleskeberget som jobber på butikken er alltid så hyggelig og blid. Håper han har en fin dag.
>>
>>221859848
jepp vi mötes på stortingsgata 12, oschlo og ikke glem buren
>>
>>221859855
>Matgeek
hva var egentlig greia med matgeek-spam og hvorfor brukte noen flere år av livet sitt på det?
>>
>>221859863
kiwianon?
>>
>>221859882
för att matgeek är en sån jäkla lolkossa.
>>
>>221859882
ja du, var ska man börja?
>>
jeg trenger pikk
>>
>>221859865
Søteste pojken jobber på Klingenberg. Drev og flørtet sjøl om han var streit hele VGs. Var så cute og vi holdt hender og greier.
>>
File: 1741714164321.jpg (157 KB, 828x550)
157 KB JPG
>>221859901
Coop :)
>>
>>221859982
fikk du pult ham
>>
>>221857221
Har lyst til å få besøk slik at jeg kan filme samtalen
Hva må man si for å få besøk?
>>
File: slit.png (190 KB, 1938x1694)
190 KB PNG
Akuratt når en blir kvitt en sutre, Espen, Hadrian, rotløs eller bpa, så MÅ det bare dukke opp en ny en!
>>
>>221859987
Kom till ICA och träffa ICA-Jerry
>>
File: 1778265654237054.jpg (1.62 MB, 3024x4032)
1.62 MB JPG
havregryn til kvelds igjen
>>
Så enslags dverg på butikken i dag som gikk med en sånn handlevogn for barn
>>
>>221860032
svenskene er bare her fordi en hanrei sutra i tråden deres og ba dem komme hit for å drite ned
>>
>>221860032
Alle meg.
Jeg er Hans Rotløs.
>>
>>221860013
Han tok med børste og gredde håret mitt. Og jeg fikk ta på hans. Han hadde sånn Naruto hår.. en dag hørte jeg han si til en Pakistani i klassen at han hatet bögor och da ble jeg trist. Seriøst dritsøt.
>>
File: 1748448519868485.jpg (10 KB, 240x240)
10 KB JPG
hur ser era nazister ut? i sverige ser de ut så här
>>
File: 1528183690138.png (144 KB, 1354x889)
144 KB PNG
>>
File: svensk_pepe.png (90 KB, 805x1239)
90 KB PNG
>>221860208
>>
File: Vidkun_Quisling.png (986 KB, 674x915)
986 KB PNG
>>221860208
https://youtu.be/7hrRl4bDVSk?si=LQP8-Ug68hDLs-MA
>>
>>221860256
breva norsk_pepe.png, vill se hur han ser ut
>>
>>221860274
intressant
>>
File: 1542631896978.png (79 KB, 620x453)
79 KB PNG
>>221860296
>>
File: twtwtwtwt.png (646 KB, 650x450)
646 KB PNG
We call it the fat chopper.
>>
>>221859855
Kan bekrefte, har prøvd.Og likevel renner tråden over av bajsbögporr (bokstavelig talt).
>>
>>221860369
Delicious
>>
>>221860369
>We
>call
>it
>the
>fat
>chopper.
>>221860409
>Delicious
>>
FÃ¥r man flytta hit?
>>
>>221860419
Jævla bot
>>
>Juniorstilling for nyutdannede ingeniører!
>Minimum 5 års erfaring med 9ggerskript
>>
>>221860428
Ja så lenge du er ekte svenske og ikke nysvenske.
>>
Livet er ikke for alle! Men det er en trøst at de første 100 årene er de verste.
>>
>>221860134
du burde sagt at han ble skapt for kuk.
>>
>>221860428
det har vi prøvd før
da kom bæsjebreveren deres hit
nei
>>
>>221860419
Sindre er i storform idag.
>>
This letter exists just to avfyre sindre
>>
File: komfortabel_fjotolf.jpg (23 KB, 395x392)
23 KB JPG
>>221860208
>>
File: matnørd.jpg (16 KB, 400x400)
16 KB JPG
/norgetråden/ er offisielt et fristed for alle svensker som vil breve matnørd
>>
>>221860428
Er du henta kuksuger fra Sverigetrådet, ja du kan være vår cumhora
>>
File: 1514282961356.png (29 KB, 657x527)
29 KB PNG
>>221860210
Shakkanon. Tromsömannen som bare brever hengdeg, sjakk, og paralyserte kvinnfolk.

Leste gamle tråder i arkiven for moro skyld og det slo meg hvor "normal" Shakk/Rullestolanon var den tia. Enten har han hatt en stroke siden det, eller så har det skjedd noe i livet hans som gjort at han blitt et annet menneske. Men men. Perioden jeg tenker på er sommer 2016, bare sök på rullestol jv.

Det er veldig vanskelig å få kontakt med han, siden han ikke prater om noe annet enn de få særintressene han har (sjakk og kvinner uten bruk av beina). Da tenker man liksom, at det er helt greit at han er her siden tråden faktisk förer samtaler om sjakk av og til. Men da ingen har nevnt intressene hans, sitter han bare her, og sier til folk at de skal avslutte livene sine. Han er som den fyren i klassen, som du aldri forsto deg på, da du prövde å få med han i gjengen liksom. Bare noe jeg tenkte på.

Hvis det handler om at det bare er meg han misliker, da hadde han gjort det helt fra starten av. Men det stemmer ikke, det er bare å lese de trådene jeg snakket om, da han fortsatt virket som et vanlig menneske, og var i stand til å breve noe annet enn "hengdeghenghdeghengdehgneghen"
Og jeg hadde ingenting imot han da heller, men nå syns jeg han er på plass 2 av de verste brevene, etter asasanon.

Det er liksom bare trist å se, hvor han kan gå fra en kvalitetsbrever som faktisk gikk an å snakke til, til en person som skreecher "hengdeghengdeghengdeg" hver tråd, hver dag. Det er som gamle intervjuer med Donald Trump da han er rolig og flink til å snakke for seg, og nå oppförer han seg som en gammel mann med dementi på debatter og intervjuer. Det har bare gått nedover, liksom. Men men.
>>
>>221860499
vågar inte. städis är ute efter oss var vi än brevar
>>
>>221860499
Greit at Svensker kommer hit så lenge ATTE DEM KAN OPPFPØRE SEG.
>>
>>221860274
>>221860484
Hjältar.
>>
File: apuanders.png (137 KB, 678x627)
137 KB PNG
>>
>>221860561
>städis
Er det svensk vaskedame?
>>
>>221860468
Hø? Er det det vi kaller rettskrivingsanon?
>>
>>221860575
Det var det vi sa i 1905 og det er det vi sier i dag.
>>
File: 1534632660602.jpg (274 KB, 786x901)
274 KB JPG
husker sverigeanon, lurer på hvordan det gikk med han
>>
>>221860047
din tarmflora skriker
>>
>>221860596
https://youtu.be/_QxxO0uVlbw?si=8_T6N78OV7A1_vKd
>>
File: Sindre.png (199 KB, 492x385)
199 KB PNG
>>221860620
ja, NRK dåksa han ifjor
>>
Jeg mekker matnørd-utgaven.
>>
>>221860629
Nå det er navn jeg ikke har hørt på laang tid...
>>
>>221860646
Er det bestefar din?
>>
>>221860659
Baserat
>>
>>221860629
tjo bre
>>
File: banos.jpg (363 KB, 836x546)
363 KB JPG
hva skal svenskene jobbe med nå som det er slutt for banos?
>>
*kremter litt for høyt*
Trenger ny tråd, kanskje?
>>
Hva faen er problemet til NRK egentlig?
>>
>>221860639
>han har råd til tarmbakterier i Støres Norge
Du lider ikke nei
>>
>>221860692
Nei men hele slekten var med i NS. Har en hel uniform fra SS. Den er verdt mye mye nå men vil aldri selge. Vi tok til og med tyske etternavn, så dedikerte var vi
>>
>>221860743
va tränger ni in er i en ny tråd
>>
De 300 er litt av en film. Dem prestane koste seg gløgg ihæl.
>>
>>221860725
>Banos
Og der kom tårene
>>
>>221860743
Er på vei
>>
>>221860782
Hvordan ble dere ikke lynsjet etter 45?
>>
>>221860782
meg også
>>
>>221860749
Hæ??
>>
>>221860659
Hva kalles vi som legger inn små skrive feil med vilje bare for og generere (Deg)er og irritere flise-spikkerne? Brød smule kastere?
>>
>>221860810
du vet nazipartiet het arbeiderpartiet i tyskland også, tjommi?
>>
>>221860782
Har du en sterk seksuell forbindelsene til uniformene?
>>
>>221860879
>>221860879
>>
>>221860837
>jeg bare latet som jeg var dum!
>>
>>221858997
Et tilfelle av (((Tidlig liv))) på hun Tale?

[Advertise on 4chan]

Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.