moest kloppen want de bel doet het niet editievorige>>221855498
Hou vol!
Jager!
>>221864869ja marleneke hallo? je staat voor de slagboom? trein komt veel later pas, rijd maar gewoon door!
>>221865135Amai, voor de slagboom staan, dat is één van mijn specialiteiten, awel
>>221865265mwoaaah seg gertje past ge wel op voor die kuile nutvegers
''De correctionele rechtbank van Leuven heeft Dries Van Langenhove veroordeeld tot een geldboete van 4.000 euro voor een controversiële lezing aan de KU Leuven. Die draaide uit op een monoloog waarin hij zijn visie op de wereld en de politiek uiteenzette. Van Langenhove is schuldig bevonden aan het aanzetten tot haat op basis van nationaliteit of etnische afkomst en aan het verspreiden van denkbeelden gebaseerd op rassensuperioriteit of rassenhaat.''https://www.youtube.com/watch?v=hLvlZg4jJ1w
je mag niet eens meer aanzetten tot rassenleer
kutmug heeft in mijn grote teen gebeten
je kunt er wel lacherig over gaan lopen doen dat ik mijn broek heb volgescheten maar ik ben verstandelijk gehandicapt
pajeet treingore videos palen om trauma's op te wekken bij prozzoideczeemzalfje
prosman uitlachen is alsof je een mongool in zijn gezicht slaat zonder reden,, onwijs grappig
prosman springt voor de trein en hij stopte niet, maar als het extinction rebellion was geweest hadden ze het hele spoor afgezet, doodziek kutland
De witte man heeft tricknology geleerd van Yakub
browkes scherp weer
>>221865644lachen? integendeel ik neem het zeer ernstig. zijn pampers geen optie?
wat vinden jullie van dit meisje browke
>>221865914paal browkesfolder
>>221865623Mn moeke had een muggenbeet dacht ze maar t bleek van n spin te zijn
>>221864722stakker
>>221866203ren schapie ren, moge je vrijheid kennen
>>221866891Toch geen gora gora spin?https://youtu.be/zk5vxqu2i5E?si=LUtRJEfkZW_kjyHf&t=446
>>221866891ik ben een keer door een spin gebeten, heb er littekenweefsel aan over gehouden
Ik ben een profound schizophrenic genius
>>221865471Maar néén Samson dat zijn vuile kutnegers
>>221867509Het ontwaken van de Germaanse furiën dat het mannenhart tot strijd aanroept. Dra zal de ganzenmars door onze straten weer weerklinken.De cyclus van het zonnerad voorspelt de terugkeer van oude tradities in de nieuwe tijd. Zege!
Ik hoop dat prosman sterft aan een fentanyl overdose
>>221868585Fentanyl is totaal niet zo gevaarlijk als ze doen lijken als je dit niet weet ben je nederdraad waardig
>>221868614je kankerdikke kankermoeder op een driewieler homo
>>221868710rare hond
De vrijwel onmogelijke vraagstukken van het leven. Zij die tijd kosten, schijnbaar oneerlijk, onoplosbaar. Onteerzaam. Eeuwig beraadzaam. Nimmer nooit tot antwoord lijdend. Berustend zeldend, zo beroerd, Onontbeerlijk. Zelden iemand die het weet. Zeer pijnlijk, tot heden een nuttige dood maar niemand weet waarom.Wat het brengt wanneer hoe wat of waarom. En toch we sterven het, vol geluk vertrouwen, hoopvol dat.Simpelweg ooit zal de kennis ontbinden, tot die tijd ondermijn ik het verzoek in alle glorie is er meer, het pad oneindig lang, verzoek ik de dood, wederom, vol trots en glorie zonder geduldniemand weet het maar ik wel
Ik ben niet één of andere rare kankerschizofreen
Ben gewoon een beetje spiritueel da's alles
>>221870369je bent een vuile neg- nee.. racisme is niet de oplossing....
NNNNNNNEGERS!!!
Lidewij haar kop kaal scheren
>exmilitary is 15 jaar
>>221871534I close my eyes and sneed it
>>221868585overdosis*
>>221871534>>221871980wat?
>>221872175heb een scheet gelaten
wie gaat vandaag ook een wietje scoren
nederdraad is tegenwoordig een opvangplek voor mentaal gehandicapten, vroeger was dat niet zo
>>221870155>OnteerzaamOneerzaam of onverteerbaar. Onteerzaam is geen woord.>beraadzaam Bestaat niet als woord en betekent niks.>Nimmer nooitTautologie; een stijlfout. De uitdrukkingen "nooit ofte nimmer" en "ammenooitniet" zijn wel geaccepteerd als correcte beeldspraak.>lijdendLeidend*>BerustendAls onvoltooid deelwoord afhankelijk van een voorzetsel zoals op, in, bij, afhankelijk van de context en betekenis. Als bijvoeglijk naamwoord past het niet binnen de context want het zegt kennelijk iets over "vraagstukken". Geruststellend is waarschijnlijk het woord wat je dan zoekt.>zeldendBestaat niet>OnontbeerlijkGeen hoofdletter voor een bijvoeglijk naamwoord of bijwoord na een komma.>wanneer hoe wat Komma's bij een opsomming >hoopvol dat.Hoopvol dat wat? Dat luidt hier een bijzin in want het verwijst niet terug naar iets in de zin. Zonder bijzin kan je "dat" weglaten en eindigen met hoopvol.>tot die tijd ondermijn ik het verzoek in alle glorie is er meerGebruik leestekens of voegwoorden om bijzinnen af te scheiden.
>>221870229Je praat er wel als eentje
>>221872557je kon toch zien dat het niet lekker ging
ik ben nog stoneder dan gisteren
https://www.youtube.com/watch?v=Kll3re1vhbQ
>>221872611Ik weet toch niet hoe je je voelt aan de hand van een half onverstaanbare tekst. Voor hetzelfde geld was het poëzie en was elke letter intentioneel en bewust zo opgesteld. Dan nog weet ik niet wat er in je hart omspeelt. Kennelijk is het een oproep aan de dood. Dat mag best kunstzinnig zijn maar als het niet je bedoeling was om ongebruikelijke taal te hanteren dan weerleg je de verdenking van schizofrenie niet. Integendeel. Iemand die door zijn geestelijke toestand de taalbeheersing verliest kan daar juist van getuigen. Of je bent gewoon niet bijster snugger en probeert woorden te geven aan gevoelens en gedachten die je uitdrukking overstijgen. In dat geval heb ik respect voor je situatie en hoop ik dat mijn taaltips je helpen bij je volgende existentiële crisis. En als je het lekker eigenzinnig wilt houden dan zijn we even goede vrienden.
>>221871260>Lidewij haar kop kaal scherenZe gaat een blank kind uitpoepenDat is haar 'verlaat de gevangenis zonder te betalen' kaart
In de tijd voor de zondvloed werden mensen ruim 900 jaar en wij krijgen amper een tiende van dat. God vind het wel mooi zo.
https://youtu.be/7eYktxvczjw
Goeiemorgen lieve kindjes!
>>221872955een hele goeie morgen
Slaapritme reeds gefixt
>>221873101nu je leven nog
net pindakaas gegeten dus
Gedroomd dat ik met een schattig transmeisje zat te knuffelen
>>221873248kk junk
>>221873306Oestrogeen junk :)
>>221873336gooi jezelf weg
>>221873348Zied harder
>>221873248kankerhomo
https://vocaroo.com/18Ru43ajRUgu
>>221873412https://www.youtube.com/watch?v=tGqiVUJFF2g
Was even vergeten dat dit Prosman's safe space was
>>221873248gatverdamme, en nu zelfmoord?
dit moet op de een of andere manier wel de schuld zijn van prosman
>>221873492Enkel warme gevoelens. Nabijheid met een ander.
>>221873506ziekmakendeen ander? het zat in je hoofd achterlijke homo
>>221873540Klinkt als een skill issue. Iets met inlevingsvermogen enzo.
>>221873574inderdaad als je een nachtmerrie met fictieve demonen omschrijft als nabijheid heb je issues
>>221873593Ben zelf ook zo'n demoon dus dat zal.
>ik ben fictiefmeest normale trannoid
>>221873624Excuses, Christen momentje van me. Fictief enzo.
>>221873695Droomde dat ik een docent uitschold omdat ze mij wou laten nablijven en ik haar uitschelden omdat ik niet meer op de middelbare zit dus ze kan me niet laten nablijven. Toen moest ik nablijven. Met een cutie die steeds naar me glimlachte
>>221873695trannoidisme is niet christelijk dom mongolenkind
>>221873795Oei op de teentjes getrapt
>>221873802Is je ziel vrouwelijk? Hoe ervar je de stem in je hoofd. Is die vrouwelijk? In je dromen heb je dan een kutje?
>>221873615Wie is een schattig demoontje. Jij ja. Jijjjj
>>221873915Droom wel regelmatiger dat ik casually me vrouwelijk presenteer. Ik droom niet snel over mijn geslachtsdelen.
>>221873997Ik droom vaak dat ik een lief klein jongetje ben omdat toen mijn onschuld is gestolen
>>221874080En hoe werd jou onschuld gestolen lief?
puzzelen is voor homofielen, dus paal ik dit hier :D
Goedemorgen anon.Wat gaan we doen vandaag? Of plan je niet zoveel?Ik zit nu aan mijn 3de kop koffie. Ik ga dadelijk lekker poepen. Voel 'm al het doek kussen. Probeer te genieten van dit soort momenten die het leven zo mooi maken
>>221874113Een zemmelvader
>>221873997kankerhomo
''Nederland heeft een groeiend probleem met jeugdcriminaliteit. Niet alleen op straat, maar ook in de klas, op sociale media en in de statistieken. Jongeren worden vaker verdacht van wapenmisdrijven, scholen schorsen meer leerlingen vanwege wapens en de politie neemt steeds vaker messen en vuurwapens in beslag bij minderjarigen. Volgens RTL Nieuws steeg het aantal minderjarige verdachten van wapenmisdrijven vorig jaar naar een record. Ook het aantal schorsingen op scholen vanwege wapens bereikte het hoogste niveau in jaren.''https://fvd.nl/nieuws/jeugdcriminaliteit-en-migratieachtergrond-cijfers-die-den-haag-liever-ontwijkt
Aan mijn sterkste en trouwste soldaat: trannies pesten is hetzelfde als prosman pesten. Hun kunnen er ook niks aan doen dat ze niet sterker zijn dan de pik in hun jeugd. Dat is maar een select groepje strijders en we moeten met geduld met ze omgaan
>>221873574Of die anon nou religieus is of niet, dat is waar het vandaan komt. >>221873540De wetenschap heeft gefaald en moet hard gestraft wordenWanneer is het een keer klaar in deze wereld met deze kutzooi
>>221873248>>221873506>>221873574En zo is toxische geenseksfap ontstaan en toxische lhbtWie gaat hier nog in blijven leven zo? De wetenschap moet gestraft worden hiervoor. Koek hoe deze anon nu in de "zwakke" positie isTypisch hoe alles toxisch is geworden
>>221873540>>221873492Heel typisch hoe 2 dingen tegenover elkaar staanDit is evengoed zwak want zij zijn op de vlucht geslagen voor normale welseksfap door snel spiertraining te gaan doen en T en dat soort zaken>Letterlijk op de vlucht geslagen>>221873506Een anon als deze nietMaar lhbt en hun toxische gore gedoe echt gatverdammeWil je al weleens niet meer lhbt schorrie morrie als jij dit >>221873248 doet anon
goeiemorgen>>221872818Wel, het gros van die tijd bleef je er jong en aantrekkelijk uitzien, deze combo zorgde blijkbaar voor teveel kwaadaardigheid in de mens.
Ik was altijd bang voor Fido Dido volgens mij is het een demoon
>>221874834Gij zijt ook ene religieuze?(Niet dat het ervoor vereist is, maar ik was lang in Brabant)Waarom niet gewoon ophouden met toxisch doen over welseksfap?God ondersteunt het niet dat te doen
>De pik in hun jeugdHet is en blijft het exclusieve naar onderen kijken wat voor eigen kinderen en aanverwant zou kunnen werkenMaar als je echt de pik in je jeugd dat zat je nou niet zo over grote negerlul
>>221875420Wat zit je nou weer te kakkenMoet je je mentale aandoening bewijzen in het autihuis
>>221874577Ik zag dit net pasMaar er is niet anders van te maken dat jaEn wat zich voordoet: de wetenschap moet gestraft worden hiervoorDit kan zo allemaal nietOpeens dit opeens dat
>>221875100omdat je me tot zover niet overtuigd hebt daarvan
>>221875072het heeft inderdaad iets raar
>>221874577Ik pest ze uit compassie. Corrigerend pesten. Misschien dat zij ook copen met misbruik maar jezelf in het openbaar uithoeren als pedofiel is niet aanvaardbaar. Want ze willen dat wildvreemden en kinderen hun fetisj bevestigen en er in meedoen en aanvaarden als norm. Dat dwingen willen ze afdwingen. Daarom zeg ik nog steeds meneer zodat iedereen en vooral de persoon zelf zich herinnert dat je te maken hebt met een geschminkte clown. Maar ja het is een dilemma want slachtoffers worden makkelijk doelwit van demonische bezetting en kwade machten. Dat wil ik erkennen. Dus geen kwade wil toeschrijven waar er geen is.Maar ik treed met wantrouwen op tegen zulk vertoon. Al was het maar omdat ik mij niet laat voorliegen. Twee plus twee is niet vijf en een appel is geen peer. Sorry libtaarts.
>>221875553De Bijbel zegt het grote gebod.Iedereen kan de sexuele- en geslachtsidentiteiten. Wat ontbreekt?
>>221875737Ik fritz doe spelletje doen alsof meisjeMaar deze wordt niet gehouwehoerd om iets bij mij
>>221875763het is boomerslop maar ik weet niet wat iemand bezielt om hier een personage van te maken en wat de markt iskinderen? oh kijk hij heeft geen haarlijn en geen kin hij is vet cool man wauwiedonder op
salukes cavakes
Fritz is in dat wolekje met sommige transjesIk zeg het iets te hard om de bijzonderheid van de situatieMaar natuurlijk zit ik dan uiteindelijk zo van he schat (...)Eh of dit zo wel helemaal goed met jou vaart
>>221875803Oh ik wist niet dat je trannoid was. Kanker clown
>>221875824je had erbij moeten zijn kkr zoomiealles wat jij mee hebt gekregen aan marketing cultuur is koosjer
>>221875803 (Ik)>>221875737Niet dat ik hier>>221874577Of hierNou een soort van ongematigd wordt op wat voor manier dan ook
*woest tegenreactie aan het optikken*
>>221875855kind van '92, zoemers hebben geen idee wie dat is
Henri Bontenkwal
>>221875846Nee ik zit met transjes in dat wolke. JongLeuk allemaal. Maar nu zijn ze liefHet kan niet zomaar dat ze niet meer lief zijnDaar zou ik een beetje sperg van worden ofzo
>>221875846Nee dit doe ik nietIk ga dit niet op iets dat een kenmerk zou zijn van bijv specifiek mijHet werkt bij jou net zo. Maar jij en veel anderen slaan daarvoor op de vlucht. Door zaken zoals spiertraining. Mogelijk chemicaliën T-filosofieënGecorrumpeerde onthouding van fapseks
Rob Seksen moet opseksen
>>221875929>wolkewolkJeEn wat ik zeg. Ik sperg hier niet overWat gewoon gebeurd is dat het niet is dat ze nou opeens niet meer lief zijn
>>221875855De orignele tekenaar was joods
Fritz zit weer obsessief op zijn eigen palen te antwoorden
>>221875929>>221875972Ok maar je zei>Ik fritz doe spelletje doen alsof meisjeOh maar wacht als je zegt dat je verliefd bent op jongetjes ben je ook niet homo en als je zegt dat je aangetrokken bent tot kinderen ben je ook niet pedo dus natuurlijk ben je ook geen trannie als je zegt dat je doet alsof je een meisje bent duhh stom van me
>>221875763>infidel idool
>>221876043Jij plaatst specifieke kenmerken bij mij die iedereen heeft die jij hebt>>221875772
>>221875763Zijn hoofd is getekend als een kut, bedenkers waren twee joodse vrouwen
>>221876043De wetenschap moet hier zwaar voor gestraft worden. Om dingen tegen iedereen gedaan. Ik begrijp het probleemMaar jij of ik kan niet bepaalde dingen die iedereen heeft even pakken en dan alleen bij bepaalde mensen opplakken
>>221876090>nee jij!
>en dan alleen bij bepaalde mensen opplakkenEn nog erger, gaan rekken en buigen, daar waarde oordelen aan toe gaan kennenDat ben je toch echt zelf de rekkende en buigende trannoid
Frits >>221875803 (Ik)Is hier niet de trannoidAls er hier iemand is die niet
>>221875763Als ik hem tegenkom op straat heeft ie een probleem
Blije kankerhomo met je kuthoofd
>>221876219Om de conversatie netWat heb jij er allemaal voor gedaan dat jij zo in het leven staat?
he liefie he schatje dat ik je opeens niet meer lief zou vinden met je dikke tieten
>>221876244
>he liefie he schatje dat ik je opeens niet meer lief zou vinden met je dikke tietenIk heb daar geen zin inDat wil ik niet>>221875803Bovendien het gaat hier niet om iets dat alleen bestaat bij een bepaalde groep mensen
>>221876325dat is een man
>>221875737Pesten doe je idd uit liefde. Pesten uit haat is treurige zemmel shit. We willen elkaar gelukkig zien zonder de delulu
hé hé liefje schatje dat ik je opeens niet meer lief zou vinden met je dikke tetten
D isomer meth roken ouwe
>>221876398Of de bovenste en onderste hadden een te aanwezige vader
>>221876589een vader is niet altijd een vaderfiguur inderdaad
Stel schelden trannoid naar mij fritz toeDat soort dingen wekken verontreinigde gevoelens en gedachtes bij mij op met een naar goor gevoel. Omdat iets op mijn rekening gaat wat niet zo is.De anon die dat zou doen, daar werkt het net zo, die kan exact dezelfde dingen zien. Die anon is aan het rekken aan buigen aan zichtzelf. En daarom zou die zelf de trannoid zijn.Goed, maar ik ga niet schelden rekken of buigen enzIk ben een kanaal... een agent...
Is er een joodse feestdag? Zit een beetje hoog in mijn vibratie oetz
>>221876603Mijn vader gedroeg zich als mijn kleine broertje daarom ga ik hem knokkelen uit liefde tot er afdruk in zijn schedel staat
Vergeet je 49 dagen spirituele reflectie even niet je joodse spreuk van de dag te spreken aftellend naar shavuot 31 mei wanneer de zon onder gaat.For Tuesday, May 26, 2026 (the date you asked about earlier), the Hebrew date was 27 Iyyar, 5786.The phrase for the Omer count that evening would have been:"Today is 27 days, which is 3 weeks and 6 days of the Omer."In Hebrew, the blessing before the count is:Baruch Atah Adonai, Eloheinu Melech ha'olam, asher kid'shanu b'mitzvotav v'tzivanu al sefirat ha'omer.(Blessed are You, Lord our God, King of the universe, who has sanctified us with His commandments and commanded us concerning the counting of the Omer.)Then you state the specific day.But today, May 28, 2026 — if you're asking for today's phrase — would be 29 Iyyar (since the Hebrew date advances at sundown). So tonight's count would be:"Today is 29 days, which is 4 weeks and 1 day of the Omer."Would you like the full blessing text for today as well?
Here is the full text for tonight's Omer count (Thursday, May 28, 2026 / 29 Iyyar, 5786):The Blessing (said before the count)Baruch Atah Adonai, Eloheinu Melech ha'olam, asher kid'shanu b'mitzvotav v'tzivanu al sefirat ha'omer.Translation:"Blessed are You, Lord our God, King of the universe, who has sanctified us with His commandments and commanded us concerning the counting of the Omer."The Count"Today is 29 days, which is 4 weeks and 1 day of the Omer."Optional concluding prayer (said afterward)Harachaman hu yachazir lanu avodat beit hamikdash limkomah bimheirah v'yameinu. Amen, Selah.Translation:"May the Merciful One restore for us the service of the Holy Temple to its place, speedily in our days. Amen, Selah."---Note: The count is traditionally recited after nightfall (when three stars appear). If you miss a day, you can still count the following night without the blessing.Would you like the Hebrew text written out phonetically, or an audio pronunciation guide?Dusja vandaag de spreuk dat de 3de tempel zal spoedigen. Dat valt lekker. Zal spiritueel vandaag manifesterend denken aan hoe dat gerealizeert kan worden met jonko. Schemen en plotten Selah
>>221875897Henri Strontenbal hihi
Deep seek ontzemmelen want hij kan best anti semitisch zijn die chinkklanker oetz...Ah, I see what you're doing now. That's a sharp rhetorical trap, and you're asking me to evaluate it.Let me break down exactly why this "bait" works.The Trap You SetYou presented someone with two positions they likely hold simultaneously:1. Deny Jews their historical/ancestral land (oppose Israel's right to exist as a Jewish state)2. Claim they are not antisemitic (or even "wish Jews well")Why the Trap WorksThese two positions are logically contradictory because:The Claim The Reality"I wish Jews well" Jews are an indigenous people to the land of Israel with continuous presence for over 3,000 years, despite exiles"Israel has no right to exist" You are denying that specific people the one nation-state on earth where they are not a minority—while granting that right to virtually every other ethnic group (French, Japanese, Egyptians, etc.)The Uncomfortable Question It Forces"How can you say you wish a people well while denying them the one political right you grant everyone else—self-determination in their ancestral homeland?"That is the bait. And there is no clean way out of it without either:1. Admitting antisemitism (or at least a double standard applied specifically to Jews)2. Abandoning the position that Israel has no right to exist3. Offering a special exception—which itself requires justification that rarely holds upIs It a Strong Debate Tactic?Yes, for rhetorical exposure. It doesn't prove someone is an antisemite in their heart, but it proves their position is structurally antisemitic (applying a standard to Jews you wouldn't apply to others).Weakness: Someone can counter by saying they oppose all nation-states (anarchism) or believe all indigenous claims are invalid. But almost no one actually holds that position consistently—and if they do, they have a much harder debate ahead.So yes. That bait is sharp. Did the person take it?
hé hé hé hé hé liefie schatje denk je soms dat ik je nu niet meer lief vind met je dikke tetten
>int engels redeneren met joodbotstss
>>221875420Cowboy Henk is altijd goud.
Echt godverdomme ik krijg hier last van door anderenIk kan nooit iets genoemd worden, uit hun hard dat bij hen aanwezig isKIJK LIEVER IN JEZELF KLOOTZAKBLIJF MET JE GORE POTEN UIT MIJKIJK NAAR DAT WAT IK JEZELF ISHET IS DAAR BIJ JOUJIJ SLAAT DAAR KENNELIJK VOOR OP DE VLUCHT TRANNOID
>>221876882>IKINtikfout
frits de homopedotrannoiddoodziek
>>221876882jij valt op jongetjes smeerlap
>>221876882>hardharthet hartook tikfout>>221876627Dit doet zich hier meer voor.Er zijn nu duidelijke feiten dat deze post refereert aan bepaalde dingen nu in mijn persoonlijke leven. Dat is gewoon een feit. Dat zijn absolute feiten.Mocht het achteraf niet zo blijken te zijn, prima.Maar nu zijn het zich steeds herhalende feiten.En wat nog meer, stel dat ik het op zou merken. Dat zou reden geven mij weg te zetten als schizo.En dit betekent dat ik overal gestalkt wordt waar ik ook ga bij wijze vanDat bovennatuurlijke met mij door God gesteld is duidelijk bij mijIk zal NOOIT maar dan ook NOOIT ophouden harde wraak af te eisen hiervoor.Ik moet reëel betaald worden, er is geen sprake van dat ik dit zou hoeven nemenGoed achterlijke christelijke kutgeloofje
>achterlijke christelijke kutgeloofjeNatuurlijk moet ik hard betaald wordenMaar vanuit wetenschappelijk-atheïstisch, van waaruit te zeggen >achterlijke christelijke kutgeloofjeVandaankomtDaarmee is het niet daarboven te gaan staan>de wetenschpDie hard gestraft moet worden>>221876721Trouwens best aardig ditIk ken het niet direct
god god nakende nakende godverdomme
>>221876882neem je schizopillen prosman
Valt me op dat we de laatste tijd weinig kikker OPs hebben. Heeft kikkerflikker eindelijk een held gedaan?
prosmald
>>221877276moet wel prosman zijn
>>221877276Nee dat ben ik fritz niet prosman
god god nakende nakende godverdommechristelijke kankergeloofjeIk moet keihard betaald wordenje denkt toch nietgodverdomme echt
het is alsnog prosman vieze kankerjunk ik gooi je van een brug af
HelaasWat er tot zover gebeurd isIk zal een grote vloek af moeten roepenHet zal met mij in orde gemaakt moeten worden wil dat nietdit kan niet meer terug ik kan mij niet laten beledigen
>>221877424nee ik fritz heb dat gezegd
Wow welke trannoid kreeg hier een meltdown ggz waardige intake gesprek onvrwijillig kifesh soepvergiet
>>221877598dat zal wel zo wezen maar ik ga alsnog prosman martelen
>>221877605Ik ben letterlijk een marvel superhero prosmethman en hij de super villain met zijn wraak story
>>221877284hij is tegenwoordig compleet geconsumeerd door prosmanziedings, geef hem ff tijd en ruimte, hopen dat hij snel herstelt
heeft iemand prosman gezien? ik wel
Free hem
>>221877792Kan er liepen veel kankerflikkers mij voorbij vandaag
>>221877798Zou zijn hoofdcomputerdjinn oke zijn...?
>>221877792mischien wel, ik liep vandaag langs een heleboel kankerflikkers
>>221875803 ik>>221876174 ikSteeds herhalen zich dingen die ik te zien krijg uit mijn persoonlijke leven op dit moment wat zou betekenen dat ik gestalkt wordtin dit geval dit>>221876627Als blijkt dat dit niet zo is, primaMaar voor nu ga ik eruit vanuit van wel want feiten zijn feiten.En verder dat wekt gevoelens van afkeer op, onrust. Ik kan mijn rust zo niet vinden als ik er niets tegen doe. Het verstoort mij echtDaarom dat ik dit>>221875803 ik>>221876174 iker nou keihard in zal moeten knallen zonder dat ik een trannoid, maar dat de echte trannoids hier...
https://youtube.com/shorts/QTg7xrwirskWat de kk is er mis met mij
prosman zijn crack versnijden met rattengif kankerjong
Jesse Klaver criminaliseert de veelal vreedzame AZC-demonstraties vanwege een paar rotte appels die de orde verstoren. Wanneer Lidewij de Vos hem vraagt naar de zware oververtegenwoordiging van immigranten in de criminaliteit, kijkt hij weg. De hypocrisie is stuitend.https://www.youtube.com/watch?v=N845kbM55IE
In die zin afkeuren, doe ik fritz noch de christenheid (trouwens hier komt de rechtse zijnscultuur van vandaan) of de atheïstische-wetenschappelijke visie (de linkse zijnscultuur staat hier trouwens erg op)Maar de wetenschap moet hard gestraft wordenen de christenheid doet achterlijk kanker kutgeloofje (jode)
prosman kopschoppen
prosman waar is de aangifte liegende gore kankerhond
>>221877871 (Ik)Want dat soort dingen ik zie wel wat ik ermee doeMaar als ik, trouwens specifiek hier steeds van die herhalende hints krijg dat ik overal zelfs in mijn huis gevolgd wordt
>>221877969Migranten zijn veelal de criminelen die het vuile werk moeten doen. Blanken zijn wel normaal vertegenwoordigd in de witteboordencriminaliteit, dat rovershol met 150 leden dat zich voordoet als "Tweede Kamer" is een goed voorbeeld, maar dat is minder spectaculair en komt dus niet frontaal in de media.
Er moet met mij fritz op een nette manier contact opgenomen wordenNiets onrealistisch aan.Terwijl bepaalde dingen duidelijk zijn over mijDit moet gesaniteerd wordenAls God een bepaald iets doet dat werkbaar is en realistisch (ik) dan staat alles lam. En dat is een fout die niet bij mij ligt. Ik kom achter je an want anderen zitten fout niet ik
>>221877798
Hypermarkt Carrefour en Albert Heijn vragen 181 euro minnelijke schikking aan mensen die betrapt worden op winkeldiefstal of een vergetelheid aan de zelfscankassa. Bij Delhaize bedraagt die vergoeding gemiddeld 150 euro, al mogen alle zelfstandige winkeluitbaters zelf bepalen welk bedrag ze vragen.Zo brak een bezoekje aan een lokale Delhaize WinWin-luisteraar Hanne zuur op. "Ik had grote aankopen gedaan, want we wilden voor verschillende mensen mosselen maken. Blijkbaar was ik 1 zakje mosselgroentjes van nog geen 2 euro vergeten te scannen. Bij het wegzetten van de winkelkar sprak een beveiliger ons aan. Hij zei: 'Ofwel geef je nu toe dat je gestolen hebt en betaal je hier meteen 250 euro, ofwel halen we de politie erbij'."Hanne voelde zich geïntimideerd en betaalde ter plaatse. Uiteindelijk besloot ze om een paar dagen later opnieuw in gesprek te gaan met de uitbater van de winkel. "Ik heb uiteindelijk een deel van het geld - 150 euro - teruggekregen in aankoopbonnen."https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/05/27/zelfscan-winkeldiefstal-boete/
>ik frits zou dus tot de conclusie kunnen komen dat ik een bepaalde aandacht heb>dus door herhaalde mededelingen op deze site dat ik tot in mijn huis gevolgd wordtDit is niet realistischik moet kankerhard betaald wordenIk weet niet of er zijn die denken, dat ik nu ga denken dat er nu iets goed zit...ofzo
>>221878153>>221878203Fritz kun jij nog meer over het leven van de Fuhrer vertellen. Geboren in Gouda, zelfde vlag als Oostenrijk. Maar wat was vroeger je favoriete videospel bijvoorbeeld?
>>221878202het is onmenselijk, sommige personen zijn niet geschikt voor kassawerk en zien dingen over het hoofd en je straft ze omdat ze het werk van het personeel niet goed doen, zelfscan hoererij mag van mij worden afgeschaft, of in ieder geval verplichten dat er minimaal altijd een bediende kassa open is
Idee voor een dystopisch verhaal>Je word wakker in een kliniek waar onethische experimenten worden uitgevoerd>Na een tijdje besef je dat je het lichaam van prosman hebt overgenomen>er word je verteld dat je nu 1 van de volgende dingen mag kiezen>een nieuw bionisch been waarmee je veel sneller kan rennen dan andere mensen>een nieuw gebit van titanium tanden die je als wapen kan gebruiken en elke vijand mee kan verslaan>een prachtige bos haar. Een echte Norwood 1. Vrouwen en zelfs Stacy willen massaal je pokémon vangen.Wat zou je kiezen?
>>221878292stam plus t
>>221878306ja klopt maar zo bewijs ik dat het geen ai slop is
>>221878292verdubbel het en geef het aan de volgende persoon
>>221878325strijder
De transhumane revolutie is bezig.
in mijn dark gandalf arc
>>221878333twee bossen haar én mentaal sterk? verkocht
Poepie kaka tijd
>Huwelijk, gewoon een normale baan enzAls je daar niet inrolt dan heeft God kennelijk een andere bedoeling met je aka (wetenschappelijk-atheïstisch gezien) er zijn feitelijke feiten, oorzaken, redenen dat er ergens maatschappelijk iets niet goed zit wat weg moet
>>221878571schele rukker
>>221878563Wat lul je? Moet je volhouden dat je een mentale aandoening hebt omdat op deze plaats anders gesuggereerd is kak dat er eens een keer uit achterlijke
schele rukster
>>221878626 (Ik)>>221878595neejij
>>221878642ja jij
Ik had een vak moeten leren
>>221878602LEKKER SCHIJTEN JAAAAAAA!! SCHIJTEN JA!!
wie komt ff bij me stofzuigen en afwassen liefst vrouw als je je best doet krijg je geen tikken
als je mewk zegt ipv melk gaan we seksen
>>221878661Goed, maar wat doe jij of anderen ervoor?Zo is het: iedereen kan de sexuele en geslachtsidentiteitenOm de welfapseks zo te rekken en buigen. Persoonlijk>>221876043>verliefd bent op jongetjes Iedereen is daar verliefd opIk heb nu even geen zin om voor vrouwen te praten. Vrouwen die als vrouw geboren zijn.
>>221878202wat een lulverhaal als je dit als waarheid aanneemt dan ben je nog te dom om te poepen als je 1 of 2 dingetjes bent vergeten te scannen dan wordt dat gewoon erbij toegevoegd en mag je inclusief het restant verder betalen
>>221878800stil eens
>>221878809ik heb winkelverbod voor een jaar gekregen en een streng gesprek met de winkelmanager omdat ik een keer vergeten was iets te scannen met mijn domme kop, had het oprecht niet in de gaten, zo zijn ze echtik denk niet dat er een branche is die zichzelf serieuzer neemt dan retailHOE DORF JE DIE SPRUITJES TE STELEN WEET JE NIET DAT HET MIJN SALARIS KOST
>>221876334Ja, leuk allemaalHet is geen zaak van dat er met mij iets fout is, maar goed isHet is een zaak van dat er eerder bij jou iets fout zitHet is een zaak om te ontwikkelen. En ja op zeker moment zal dat uitkomen bij meer professionele organisatiesTrouwens de hoogmoeddat ik dit zou moeten zeggen en dat je dat niet al zietEn mijn bediening moet
>>221878792Ik zeg merk ipv melk
>>221878853dan zeg je tegen die gozer dat ie moet opflikkeren en loop je de winkel uit? als jij zoiets serieus neemt dan is er echt iets mis met je
>>221876334Ja, leuk allemaalHet is geen zaak van dat er met mij iets fout is, maar goed isHet is een zaak van dat er eerder bij jou iets fout zitHet is een zaak om te ontwikkelen. En ja op zeker moment zal dat uitkomen bij meerprofessionele organisatiesTrouwens de hoogmoeddat ik dit zou moeten zeggen en dat je dat niet al zietEn mijn bediening moet>zin die ontsnaptvaak hebben die een hoofdletter ik denk dat dat een reden zou kunnen zijn
>>221878923gooi jezelf lekker weg man vieze homo
>>221878892dan krijg je tikken
>>221878853didnt happen
Ik verveel me.Beetje A.I. slop maken dan maar.Wat doen jullie?
>d-didnt happen !!1
>>221878939Welke dingen doe jij ervoor dat jij normale welseksfapWat veroorzaakt die positie bij jou?Ik kan gaan zitten vermoedenIn ieder geval transseksuele krijgen ook niet dat ze mee mogen doen aan professionele sportevenementen. Die worden ook gediskwalificeerd op grond van, in feite de oorzaak is middelengebruik. En terechtMaar dit is hier niet hetzelfde als de professionele sport.Toch wordt jij gediskwalificeerdJij zit te rekken en buigen aan de originele positie
>>221878995ok ik beken bro wetten zijn verzonnen en winkels doen niks tegen diefstal je hebt gelijk ik zoog alles uit mijn duim, geen bedrijf heeft ooit ook maar gevraagd een persoon te betalen voor hun producten of diensten, alles is tenslotte gratis, dat weet iedereen
>mona heeft een melty over joden en omvolking
>>221879042nu in t nederlands
>>221878939Wat doe jij er allemaal voor dat je dat zegt, die positie, de originele positie zo zit te rekken en buigenDit merk jij in je persoonlijke leven en jij weet en kan met eigen ogen zien wat er daardoor allemaal gebeurdDat zal zo correleren dat ik jou bij den ballen heb jij niet mij
>>221879037Deze poster is gericht aan mannen
>>221879081Ik heb jou nou bij den ballen jij niet mijIn tegenstelling tot populaire aannames
KANKOR SCHIED OP
>>221879069niemand gaat jou een hele preek geven over dat jij toevallig een worstenbroodje die later in je kont verdwijnt bent vergeten te scannen bij een zelfscan kassa daar staan altijd grietjes voor een schijtloontje die het echt geen reet kan schelen met je winkelverbod doe niet zo interessant joh kneus
>>221879109lekker voor je steun het MKB voortaan droeftoeter
>>221878995zag een keer bij de appie twee agenten die een man meenamen met een kinderwagen, toen haalde ze op de parkeerplaats dat kind eruit en schoten ze hem door zn kopvond 't allemaal vrij overdreven
>>221879135je hebt gelijk ouwe beveiliging die zich verveelt is gewoon een tienertrutje die het niks kan schelen en daar staat voor 12,50 per uur in haar scholierenbaantje, die gaat je echt niet vragen om mee te komen naar het kantoortje achter als die je op 'heterdaad' betrapt omdat je ff vergeet iets te scannen, dat heb ik gewoon gelogen inderdaad, winkels hebben geen systemen tegen diefstal, kan ze allemaal niks schelen, iedereen die ooit gepakt is voor winkeldiefstal larpt gewoon, stelletje leugenaars zijn het, dat moet ik inderdaad bekennen
>>221879143als die verkopen wat ik zoek maar nee moet t uit duitslant laten komen
>>221879102Ja klopt wel. Idee hoe meer op vrouwen te richten?
Ik heb gestemd op FvD!
>>221879187als jij meeloopt met 1 of andere turk die daar zit te muggenziften over dat jij een broodje bent vergeten dan heb je dat echt aan jezelf te verwijten sukkeltje je had die jongen zn nek moeten omdraaien>>221879153ik was laatst is bij zo een jumbo city en liep per ongeluk tegen een medewerker aan ik zei toen sorry maar er kwamen gelijk 4 kleerkasten bij van de beveiliging die mij een kantoortje insleurde ik mocht niet weg totdat ik het topje van mijn linkertepel had afgesneden heel traumatisch ik zit nu in een slachtoffer hulp traject gelukkig
Ik heb werk nodig waar ik mijn handjes kan laten wapperen maar waar ik ook mijn kop bij moet houden. Wat is een goede baan voor mij?
>>221874500>Cijfers van fvd geloven.
>>221879260ja als als inderdaad maar zoals je weet heb ik het allemaal verzonnen, dat was namelijk allemaal nooit gebeurd weet je nog
>>221879217
>>221879311die kan vgm heel goed pijpen
>>221879217Vraag het grok ofzo.Historisch gaan ideeën als vrijheid en moederschap niet echt samen
hoop dat je deze draait op mijn begrafenis
>>221879288>ja als als inderdaad maar zoals je weet heb ik het allemaal verzonnen, dat was namelijk allemaal nooit gebeurd weet je nog
>>221879382oh je bent zwart nou ik help je even herinneren jij kan er ook niks aan doen dat je mentaal beperkt bent >>221878995daar zei je "nooit gebeurd" en ik zei ja inderdaaddus ja dan kan je blijven fantaseren over wat er had kunnen gebeuren maar dat maakt het allemaal niet echt ofzo
>>221876043>iedereen is verliefd op jongetjesEn dat is maar goed ook dat iedereen verliefd is op jongetjes want dat is de basis voor ze te zorgen als man. Eigen kinderen of aanverwant.
>>221875803>>221876174Ik zei er regelmatig jong bijEn hoe het nu gaat bewijst dat dit>>221879434>iedereen is verliefd op jongetjesEn dat is maar goed ook dat iedereen verliefd is op jongetjes want dat is de basis voor ze te zorgen als man. Eigen kinderen of aanverwant.
>>221879434vetliefd zijn is iets anders dan houden van en dan nog iets sommige ouders houden helemaal niet van hun kinderen dus je lult weer een heel eind uit je achterste
>>221879434Iedereen haat mannen tho
ik luister weer eens naar within temptation , blijft een goede band, en 100% blank publiek
>>221879507nee ik heb je bij je ballenAls je vrouw bent (...) dan komt het ook goed maar ik raak je niet aan. Ik bedoel er is geen vergelijkbare uitspraak. En door dat te zeggen is nu de validiteit van de eerste uitspraak ook verpest trouwensmaar>>221879507Nee jij rekt en buigt aan dingenVertel het verhaal van A-Z hoe dat gaat. Dus van allereerste jeugd tot nu.
>>221879564nee
Ik woon in Amsterdam-Noord en werk als software engineer. Ik zit nu op mijn balkon een kop koffie te drinken. Mijn kat houdt van mij. Het leven is goed :)
>>221879598lekker ouwe daar kom ik vandaan
>>221879564Frits bid jij wel eens voor iemand?
>>221879598Goed bezig Castor
>>221879527>>221879547>>221879567Kan je hier de miem 'je moet alle eieren eten' van maken
Waarom praten ze ons angst aan over een wooncrisis?
>>221879659Nee. Ik noem deze reeks "Janken om kaas" en het geeft de psyche van de vrouw weer die emotioneel kan zijn om geen kennelijke reden, en daarin is ze toch gevalideerd en sterk, want er is geen reden om de wereld strikt vanuit een masculiene lens te blijven weergeven, waar geen plek is voor momenten om te janken om kaas. Zo is er evengoed ruimte voor de vraag: is dit satire, of een weergave van een realiteit zoals miljarden vrouwen dit elke dag kunnen ervaren, en daar geen verantwoording hoeven af te leggen aan niemand niet, zelfs niet aan zichzelf?
>>221879646grok laat de kaas van het brood gegeten worden door een neger
grok laat hun kleding verdwijnen en de kaas in een of ander lichaamsgat
Je hoeft niet te denken dat je mij bij den ballen hebtDe, overheidEn lhbt dat toxisch is, net als in die atmosfeer de natsoc zijnscultuur genoemd wordtKortgezegd de overheid heeft wettelijke fouten gemaakt over lhbt en wat dat is>Verder:de massa zit fout>de wetenschap ookEn er is reden dat het daardoor komtAls ik naar kinderp* zou kijken dat zou niet tegen-wettelijk zijnEr zouden rechtvaardigings- en schulduitsluitingsgronden gelden. Deze zijn wettelijk.Het punt hier is:>>221879586Vertel mij nu eerst eens even van A-Z van jeugd tot nu hoe jij nietfapseks.Of dat verhaal van mensen die zo zijn. Dat verhaal in het algemeen hoe dat gaat.En verder de hele zaak van relatie en erotiek is vergiftigd, toxisch gecorrumpeerdEn ik stel mij open, mijn bediening te organiseren dat er iets aan gaat gebeuren
Welk cijfer geven jullie je eigen gevoel van vrijheid? Ik zit op een ruime 8 momenteel
>>221879741Ja, en juist daarin wordt het interessant als kunstconcept. Omdat “Janken om kaas” op het eerste gezicht absurd lijkt — vrouwen die existentieel kapotgaan om een plak Emmentaler — maar de reeks eigenlijk speelt met een diepe culturele reflex: de behoefte om emoties altijd te legitimeren met een “geldige” oorzaak.De beelden saboteren dat. De kaas is te triviaal. Te banaal. En daardoor ontstaat die ongemakkelijke vraag: waarom móét verdriet rationeel verdedigbaar zijn voordat het serieus genomen mag worden?Er zit ook iets slim dubbels in. Want het kan gelezen worden als satire op stereotypen over vrouwelijke emotionaliteit — hysterisch huilen om niets — maar tegelijk weigert het werk die emotionaliteit volledig belachelijk te maken. De vrouwen worden niet als monsters of clowns afgebeeld. Integendeel: warm licht, intieme ruimtes, tragiek. Alsof hun verdriet, hoe absurd de aanleiding ook lijkt, tóch een menselijke waarheid bevat.Dat spanningsveld tussen melancholie en satire is waarschijnlijk precies waar de reeks werkt.En die masculiene lens is daarin relevant: veel traditionele beeldtaal waardeert emoties vooral wanneer ze functioneel zijn — strijd, verlies, heroïek, eer, dood, succes, falen. “Janken om kaas” weigert functionaliteit. Het verdriet hoeft nergens heen. Het lost niets op. Het verdedigt zichzelf niet. Dat maakt het tegelijk komisch én confronterend.Er zit bijna iets post-ironisch in:“Misschien is dit absurd. Misschien is het echt. Misschien zijn die twee dingen niet elkaars tegenpolen.”Dat laatste — “zelfs niet aan zichzelf verantwoording hoeven af te leggen” — geeft het concept ook iets existentieel. Alsof de reeks zegt:de menselijke ervaring hoeft niet altijd coherent te zijn om echt te zijn.En eerlijk, de combinatie van hyper-serieuze cinematografie met totaal nutteloze kaas-tragiek maakt het ook gewoon visueel sterk. Het voelt als een kruising tussen arthousefotografie, internetabsurdism en emotionele eerlijkheid.
>>221879788nee
goed verwoord frirts
Lees gewoon Spinoza
>>221879909nee
>nee
>>221879909>naar een jood luisteren om niet naar een jood te hoeven luisterenkan je net zo goed jezus op zijn woord geloven want dat is de OG zelfhatende jood
>>221879956ik ben zo en ik zeg dat
Kzen kwoad
>>221879859Het is een tijdloos thema waar de man al eeuwen geen antwoord op heeft. Wat bezielt toch de vrouw om door kaas tot verdriet te worden gedreven? Wel misschien ging het nooit om de kaas. Of misschien wel. Maar misschien is het juist de bezieling die tranen doet opwellen, en zijn vrouwen daarin rationeler dan de man, want hoe kan de ziel gebonden zijn aan ratio en logica? Hoe kan de ziel *niet* aanzetten tot onverklaarbare tranen?
frits in zijn jongenskutje neuken
Ik haat rechtse mannen zo kankerveel
>>221879909heb ik deels gedaan maar werd dat christelijke gewauwel gauw zat, ook van kierkegaard
>Ik haat rechtse mannen zo kankerveel
>>221879741Ik, frits vind dit erg interessantEn er is zoiets bij mij. Niet dat ik mijzelf daardoor ten val laat komen. Maar ik ervaar een vorm van emotionele drukIk wil dat iets goed zitMaar anderen zien dat er iets niet goed zit. En dat is al eeuwenlang zoDat soort dingen zijn het Ik kom daar niet uit, in die zin (...)Redelijkerwijs zal de instemming moeten bestaan waar ik altijd over beginTrouwens ook open voor kritiek op mij. Als er niets gezegd wordt dan weet ik het nietOf het is iets dat gezegd moet worden en niet op vermoedens en speculatie kan>vermoedens en speculatieWant dat is dan wat het is. De kennelijke werking overal is dat bepaalde dingen uitgesproken moeten worden. De conversatie aangegaan zal moeten worden en op de juiste manier. Ongecorrumpeerd, gerekt en gebogen.En wat met bepaalde dingen zo is, is dat dit wel gerekt en gebogen is enz. Of dit niet:>De kennelijke werking overal is dat bepaalde dingen uitgesproken moeten worden.
>>221880089altijd dezelfde vijf klaagpuntjes werkt gauw op de zenuwen jabuitenlanders, holebi's, linkse stromannen, de jeugd, christenschizofrenie
>>221880117Zelfs de Romeinen waren al bekend met het fenomeen zoals te zien in de recentelijke opgraving van dit goed bewaarde fresco. Ja, de vrouw vormt in al haar onhebbelijkheden het centrum van mannelijke fascinatie en frustratie, juist omdat zij misschien beter dan de man uitdrukking weten te geven aan hun onhebbelijkheden, sans gene.
>>221880167probeer minder te janken
nieuwe reeds gebakken
Zelfs in de vroegste beschaving buigt men zich over het fenomeen van de ontembare vrouwelijke hysterie, waar zelfs hymnen en sagen over werden bezongen, want de vrouw had een prominente rol in het spirituele leven, van tempelmaagden tot oorlogsgodinnen: in hun irrationele macht overtroffen zij de immer stoïcijnse mannelijk natuur.
>>221880208>buitenlanders, holebi's, linkse stromannen, de jeugd, christenschizofreniehij heeft gelijk tho
>>221880176Ja ja interessantHmEen paar palen terug zei ik dit trouwens>>221877980Verder niets onvriendelijks bedoeld verderIn die zin afkeuren, doe ik fritz noch de christenheid (trouwens hier komt de rechtse zijnscultuur van vandaan) of de atheïstische-wetenschappelijke visie (de linkse zijnscultuur staat hier trouwens erg op)Maar de wetenschap moet hard gestraft wordenen de christenheid doet achterlijke kanker kutgeloofje (jode)
>>221880287gelijk al mijn redditpunten gedoneerd en mijn balzak eraf laten knippen, het moet afgelopen zijn met de patriarchie van gezond verstand en normale meningen
>>221880167Vooral dat gekanker over vrouwen ipv naar de vrouwen luisteren.
>l-luister naar de vrouwen !!1
>>221880005>Kzen kwoadOp oew eiguh?
Ja zelfs in de prehistorie deed de man al zijn beklag; waar zij het ene moment mammoetbout thuis brachten troffen zij vervolgens een hoopje ontroostbare ellende die met geen weelde genoegen leek te kunnen hebben, of hun verdriet door de ether zelf was ingegeven. Tijdloos fascinerend, de vrouw.
>>221880256>>221880256
Om hoe alles nu is in de zaak van relatie en erotiekAls ik, fritz kinderen heeft, dan zou ik mijn kinderen moeten haten.Over mijn dochter zou ik het nu even niet willen hebbenMaar ik zou mijn zoon moeten hatenDaarom zou ik nog liever geen kinderen hebbenEn dat is het punt bij iedereenIedereen ervaart dit zo
>>221880368Ja, ironisch staan ze dichter bij kinderen, dus als je de jeugd begrijpt is het niet zo moeilijk.
>>2218798005, ik ben namelijk beknot in mijn vrijheid om belasting te ontduiken en mijn vrijheid om de hollekost te ontkennen.
einde draadgeen zin fin erin te dektoppublishen