>>222039685OkWaaromWie de NEUK is prosman
Janteun Ras hiernodig mij uit op facebookGroeten uit Urk
>>222039728jah, lang verhaalprosman is in een instelling voor psycheprosman is de éénbenige prosmanator
>>222039780Vermaak mij aub met zijn achtergrondverhaal want ik neem nu toch even een studiepauze
Op een dag zal prosman hier voor een laatste keer vernoemd worden, die gedachte ontroert me bijna
>>222039728de draadpedofiel
>>222039826Dat geloof ik nietlhbt inclusief pedofilie is toch een miem
>>222039851het zijn allemaal pedo's per definitie
>>222039851prosman is pedofiel hij oraat met minderjarigen op discord, dat zei hij zelf
>>222039869Beëindig de pedofilie !
>>222039728de draadkoning
bevrijd damian d die sletten paalden zelf die naakts
>>222039981yep allemaal tegen de muur
pedofielen tegen de muur, beginnende met thomas prosman
>>222039537Beste cafe in Gent. De Fatima (genoemd naar de gelijknamige katholieke heilige). Naast de kunstkech school, die leveren jong volk. Pintje is 2.50€ wat goedkoop is tegenwoordig.
In het "eko"dorp/ wijk, als iemand een monitor heeft of wat het is. Alles kan gemaakt worden op dat het qua design en techniek lang meegaat.Niemand hoeft tegen zichzelf te liegen dat dit soort dingen nu niet zo is.
De publieke urinoirs in Gent . Die stickers hangen er sinds de massale influx van zigeuners uit Bulgarije.
>>222039986deze paal is nep.dit kun je weten nog voor je het opzoekt.als je dit niet kan, ben je nederdraadwaardig.er zijn hier toch alleen maar volslagen debielen en ziedenaren die menen dat ze intelligent zijn.t. ben slimmer dan jou
>>222039986>>222039826Oetz ik dacht eerst dat prosman leo was lmkeWat is er dan met leo gebeurd
>>222040172leo heeft de trein niet overleefdprosman heeft de trein wel overleefd
>>222040172oh ja het gaat overigens non stop over hem welkom in de nederdraad anno 2026 raak er maar vast aan gewendter afwisseling zijn er af en toe twee trennies die elkaar pijpen en frits reutelt er wat tussendoorveel plezier
ik ben geen pedofiel maar ik zat naar zo'n kechie te kijken 16 ongeveer zag er niet slecht uit en ik doe dat dan een beetje met mijn ooghoeken want ze was luid klagend aan het bellen buiten de winkel dusja probeer dan maar niet op de een of andere manier opletten wat voor gesprek het is. Dus ik kijk nog netjes half om haar heen, pak mijn brommer. Denk ok niet verkeerd. Kijk ff om haar wat beter te bekijken en terwijl ik draai staart ze me al recht aan met een vuile dodelijke blik langer dan gemakkelijk was. Zo heel oordelend terwijl ze buiten de winkel aan het bellen was. Ik bevroor letterlijk gwn 1 seconde. mijn ptsd brein kan vechten, vluchten en bevriezen. Altijd vecht ik, maar deze keer ik bevroor gewoon. Ik wilde toen dat ze kk hard op me spuugte en mij wegjaagde fysiek van die winkel. Maar ik zei niks en ging na 1 seconde er vandoor op mijn brommer en vraag me echt af waarom ze mij gewoon aan zat te staren in mijn ogen in mijn ziel en vroeg me af wat ze dan zag... Wat zou haar oordeel zijn als ik daar sta met een jonko in pak met slangenleren schoenen op een fucking elektrische brommer. Ze zou sowieso een slechte review achterlaten op yandex ofzo over haar winkelervaring: "Rare types in de winkel, praatte in zichzel"maar eerlijk jammer dat ik niet ff haar langer aankeek dan ze mij keek om dominantie af te dwingen en haar nat te maken. Gemiste kans
https://www.youtube.com/watch?v=KNHHZ_dZn6Y
prosman is geen pedofielniet naar de huidige begrippen en ook niet omdat iedereen de sexuele en geslachtsidentiteiten kan>>222040016Jij zou evengoed een pedofiel zijnIedereen is altijd compleet verloren verliefd op jongWaarom doen mensen zichzelf dit aan
>>222040271Het is gewoon menselijk om met je pik in je zoons kont te vallen perongeluk vraag bram maar die klungel
Niemand vindt het ooit leuk als er geen jong bij is(Gatverdamme ik moet het er nog bijzeggen waarschijnlijk, gezelschap)
>>222040172leo is weg, prosman is leo maar nog veek ergerprosman is een crackhead in een inrichting, een maatje van hem die hier ook aan het palen is is metheadprosman denkt dat zijn vader hem heeft verkracht en deel is van een pedonetwerk, hij denkt ook dat hij elk moment HBO gaat studeren en rijk zal worden
>>222040287Nee maar hij is evenzeer slachtoffer
>>222040271Frits pas nou maar op met je harde profeties voordat de joden je ekosapjes drogeren en in de winkel voor je neerleggen. Dan is het derrek janke als je erachter komt dat een oudere windows onveiliger is dan de laatste voor je PC
>>222040312HAHA BRAMMETJE IS PERMANENT, TERMINAAl, ALTIJD HET SLACHTOFFERHAHAHAHAHHij is heel goed in een smerige rat te zijn en bij iedereen het voordeel van de twijfel via medelijden op te wekken. Maar dat gaat maar zo ver als je in een valse realiteit leeft waarin je je eigen gedane misbruik ontkent. Krijg je trouwens ook alzheimers van. Noem je karma
en prosman is ook een enorme schizo zoals je hier ziet
>>222040305>metheadtwee h's in dat woord maatje
>>222040380metheadh
>>222040305en nog steeds vaker geneukt dan jij en mooiere vrouwen gehad die nog niet eens jou waardig genoeg vinden om uberhaubt je bestaan te erkennen. Mij kunnen ze niet omheen. Zemmel
>>222040184Godverdomme leo heeft hij nu een terry a davis geflikt>>222040222Ik ben hier al niet meer geweest sinds 2022 omdat ik op de uni zit maar ben sinds 2 dagen geleden weer hier en het gaat alleen over prosmanZijn het nog altijd dezelfde trennies of wat>>222040305Die paal lmke
ik ben meer een zonderhead
patatje met head ikkeje krijgt hoofd bij de friet
>>222040325Ik zoek anderen om iets te doen aan de hele zaakMaar hoe dat allemaal ligt dat is niet redelijkDe hele zaak is niet redelijkVooral over de pedofilieTen eerste het wordt geïsoleerd op bepaalde personen wat al niet zo is.Het is niet redelijk er iets aan te doen als individu.Ik zit sowizo niet fout.
>>222040305heb zo'n vermoeden dat jij de methhead schizo in kwestie bent met hoe obsessief je paalt over dit onderwerp
>>222040429ja zelfde en ze worden met de dag achterlijker en irritanter
>>222040429hij heeft ook elke maand een nieuw plan, waar ik elke maand met smart op wachtdit seizoen was een beetje saai, hij ging zijn vader aangeven en de inrichting verlaten, hopelijk is dit seizoen leuker
Politieke patvinder ikke
Ik kan geen vd krijgen want ik heb m'n hoofd niet mee.
>>222040305leo leeft nogkweni wie da is maar maakt me ook nie zoveel uit
>>222040508dit is een LHBTIQ+ vriendelijke draad
OEH EEN NIEUWKOMER??? Tijd om mijn kiwifarms bestanden er bij te pakken en al mijn screenshots en feitjes over het leven van een ander te delen!! Miloenen moeten van mijn obsessie weten!!!
>>222040511PffIk wou ooit met bloempot pintje drinken>>222040540Het is letterlijk gewoon medicijnloze leo
>>222040586>miempijltje vergetenOei oei oei nu zeg je het gewoon zelf hahaha.
>>222040325Ik heb het nu vaak genoeg gezegd en er is reële reden dat dit zo is.Praat voortgang dat het onderwerp verandertWat jij zegt is niet hoe zaken liggen o.a. vanuit verdragen.
>>222040578nooit geweest en zal het nooit zijn
>>222040429goe bezigging het goed op de uni en wat maakt dat je terug komt?
>>222040325Maar geef hier eens antwoord op:Jij stelt iets ivm met een individu wat niet redelijk isEn jij begrijpt dat dit zo is
>>222040595hij zit in een gesloten inrichting en mag niet weg tot hij stopt met drugs doen en zijn pillen gewoon neemt, dit zal hij op elke manier die hij weet proberen rooskleuriger te laten klinken dan het is
Weet je wat ook een optie is? Je kan ook gewoon niet aan Prosman denken of over hem praten. Is best makkelijk eigenlijk.
>>222040586
solipsisten pesten door ze te leren dat karma misschien wel echt is en dat echt 100% van je manifetastie gelijk houdt met waar je je aandacht op focust en terwijl hij straks gaat studeren zal zijn aandacht 100% op mij als persoon gefocust zijn en zou houdt hij 0% over om zijn eigen leven iets ervan te maken. Hij heeft dan straks gewoon nog steeds geen identiteit. Zit ie daar als een terminale maagd in het studentenhuis en dan heel de dag gemeen in zijn kamertje over mij tikken en dan gaat hij zich afvragen wanneer er nou een vrouw eindelijk op zijn kamerdeur klopt en hem gaat pijpen OMDAT IE HET VERDIENT. Omdat het zijn recht is! Vrouwen en joden nemen hem dat af (inclusief ik). Daarom kan hij beter 100% gewoon focussen op mij maar dan leert ie misschien nog zo'n 10%. Waaronder waar je aandacht ligt, is wat je cultiveert als toekomstige vrucht om te plukken. En dan beseft hij dat ik gewoon 100% bezig was met, cravings verslaan, contacten leggen, en altijd vooruit kijk en de toekomst in bepaalde interactes vooraf helemaal uitplan en dirigeer als ASPDERGER dirk. Waardoor ik nooit lacking ben want als er iets verwacht wordt van mij. Focussen op nuchter zijn, vrijwilligerswerk, maar ook kansen die ik soms genoeg zie om wat te hosselen in mijn beperkte omgeving. Dan vind ik die kaulo loopholes. Neger ik BEN GRIJS GEBIED. Ik zie alles zwart wit, aspd. Hokjes. Asperger. Schaakbord. Negerts. Financieel adviseur MBO 3 2 examens met 4-8 maanden lestijd ieder, mag 2x zo lang erover doen als het gemiddelde. NEGERS rekenen en boekhouden. IK FIKS DIE TORIE EZ. FF kijken hoelang het duurt voordat ik door de lesstof ben en gwn kijken of ik 1 maand na start vrijwilligerswerk daaraan kan beginnen. Dan 1 van de 2 examens ff 2 weken zonder doel voorbereiden. En dan besluiten of ik die examen niet in 1-2 maanden kan doen maar vind 4 ook goed hoor. Wil toch pas volgende zomer beginnen opnieuw met HBO deeltijd. Mag ook 5.
>>222040668>>222040540>>222040305wowie, duizendmaal dank voor de QRDik kan niet wachten om al mijn vrienden hier over te vertellen
>>222040690weet je wat dit betekent? yep jij gebruikt meth, moet wel
schadecontrole
>>222040644Uni gaat goed, leven is mooi, ben blij met m'n vrouw.Ik dacht ik kom even langs want deze strontplek is wel mijn strontplekBlijf hier alleen niet te lang, denk veel oudflikkers zijn al vertrokken>>222040668Heb je hier een folder vol met prosman of wat
>>222040540jij en hem zijn gewoon 2 freaks die geobsedeerd zijn met 'draadmanipulatie' en denken dat je hier iets aan het bereiken bent terwijl de rest gewoon ieder moment op een ander tabblad kan klikken. jullie leven gaat aan je voorbij terwijl je 24/7 werkloos tikkie takkie op je rgb toetsenbord doet om hier te spammen lmke
>>222040755zei iemand daar prosman?
>>222040724reddit is de hal door en dan naar links
>>222040721dit is dus prosman, veel pleszier met deze woordenkots begrijpen
>>222040745>ik ben met een draadpersonage geobsedeerd dus ik ga er vanuit dat iedereen die mij niet naar de bek praat wel precies die persoon MOET zijnKutleven heb je dan zeg, tering.
>>222040786ik maak de regels niet welkom bij de "methead" club
>>222040755komt van de dossierbelg, er is een andere anon die elke draad zijn fotos aan het spammen isl
zullen we het hebben over prosman? ik vind dat dit onderwerp onderbelicht is
Vrouwen hebben geen verstand van seks
https://desuarchive.org/_/search/text/prosman/Searching for posts that contain ‘prosman’. Returning only first 5000 of 5051 results found.
>>222040325Er moet bloed vloeien dat is wat moetwraak geen ontzag of genadebloed aan de straatstenen
r/netherlands Nederlandse 4chan thread maakt awkard imitatie van r/Netherlandsuuhmm..moet je DIT zien
>>222040721bek houden kale kankerjunk
>>222040653Frits ik heb gewoon geleerd dat het menselijke is het kunnen en beseffen van de seksualiteiten. Allen. Alleen sommiggen delen daarvan hebben schadelijke connotaties. Er zijn veel oordelen over seksualiteit en alle vormen. Dit slecht, dat beter. Vies, of lekker. Zwart wit. Toch? Nou wat als ik gwn weet dat iedereen 100% mens is en dus gwn zijn eigen dingen die hij lekker en vies vind. PRIMA. Als dat zo is zo is het dan. Maar ik zeg alleen dat als jouw lekker iemand anders dat vies vind. Dan hou je het bij je en dring je het niet op. Doe je dat wel en je negeert wat iemand daarin wilt of zegt. Als je dan door dramt terwijl iemand dat niet wilt, niet kan beseffen als persoon, of je gwn schijt hebt aan wat iemand er van vind omdat jij aan je trekken moet komen. Dan verdien je een nekschot. Altijd zou ik 100% niet over iemand zijn niet willen heengaan. Waarom? Het is beter om 100% consensueel in harmonie allebei goed te gaan op iets. Dan iemand te overtuigen van wat jij goed vind, als iemand anders dat ook goed vind. Prima. Vind diegene dan niet, dan moet je gwn ook een man zijn en het voor je houden als je er anderen mee lastig valt. Doe je dat niet dan krijg je van mij corrigerende tikken op straat in je lever. Dusja. 100% harmonie fritsie, allebei willen. Elkaar begeleidend. Dan kan veel. Sleutelwoord begeleiding is nevernooit geforceert. Als je je genoodzaakt voelt seksualiteit te forceren? Ben je lager dan een hond
ik ga r/thenetherlands NU informeren over prosman ik houd het niet meer uit
>prosmanbestaat
>>222040325Ik laat mij niet degraderenEr moet wraakdit is een suggestie naar mij toeik wil bloed aan de straatstenen
>>222040903het komt zoals het gaat fritsie...
>>222041031Het is een ernstig probleem allemaalOf het nou geld is of wetenIk begrijp mensen er niet in dat ze het maar zo latenIk ga geen onwaardige dingen aan
Samen met zwerfkatje op bed liggen terwijl hij tegen mijn been aan knuffelt :3
jonges kga koekje ete....
>>222041118lief
Ik wilde altijd drugstester wordenNu heb ik drugstesters bij wie ik bezorg enmensen bellen wanneer ik on the road benwant ze willen de ekte nep en die cocainegeen cap man, never lacking, want mijn stash eng, dus die stack went, tergend, wanneer die gat jamt, dus geen stress als die toch bangt want dat was toch weer een lesson van zowel smith zoals wesson. Had je maar niet moeten pretenden, dat je de man bent, zoals ik ben, kenker
>>222040888Vrouwen neuken niet, vrouwen worden geneuktImke wat een pathetische schepsels
>>222041164wie vroeg jou?
>>222041164kale kankerjunk
>>222041164goed bezig>>222041181iedereen, zijn fans en zijn haters willen altijd op de hoogte blijven van prosman, zonder hem zijn we nergens
>>222041226echt niet
>>222041249oh daarom gaat het al weken nonstop over hem
>>222041249dit
Free mn nigger prosman, geef hem gratis druksLock up bram en steek hem een mes in de klootzak, geen genade voor pedo's
>>222041170Geen respect voor vrouwen en flikkers; geen respect voor geneukten oetz.
prosman zijn kartonnen doos in brand steken enhet vuur uitslaan met een ploertendoder
>>222041271dat zijn 2 a 3 schizos hooguit (jij + prosman + nog een junk)
Z-Zei iemand daar PROSMAN?! DE PROSMAN?! Geliefde prosman en zijn schizofrenie??? En her zal toch niet…WEER over PROSMAN gaan????JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PROSMANNNNNNNNNN JAAAAAAAAAAAA
>>222041313oh zijn haters herpalen al zijn foto's en posts niet al wekenlang ofzo
>>222041280>>222041308>>222041344>>222041345bek houden achterlijke kankerjunks ik prik je lek
ik wil NIKS van prosman weten maar ik houd wel een prosman mapje bij waar ik elke dag zoveel mogelijk mee spam
>>222041345 het is niet alsof jij en prosman het niet blijven voeren ook domme flikker
>>222041365ai ai klein ziedmomentje >>222041387oh dus je erkent dat je non stop aan prosman denkt ok
>>222041345>>222041387>>222041381>>222041412kankermongolen ik doe je wat !!! jahahaha
>>222041387ik maak geen "faces of int" draden om zijn foto's te spammen mongolenkind>>222041424denk het niet
>>222041424ik wurg je geile beer
>>222041118aww lief :3
ik heb soep kom op mijn nivo
>>222041381deze paal is nep.dit kun je weten nog voor je het opzoekt.als je dit niet kan, ben je nederdraadwaardig.er zijn hier toch alleen maar volslagen debielen en ziedenaren die menen dat ze intelligent zijn.t. ben slimmer dan jou
>>222041118waarom sta je bed in de keuke
>>222041443>>222041458ik maai jou en heel je inteelt familie neer kale nikker ik slacht ze allemaal lachend af voor je ogen
>>222041495waarom maakt prosman je zo boos
geen mens te zien, vlug vlug een klein stikkie gerookt
prosman 15 hoog uit een bijlmerflat sodemieteren zo hoppa uit elkaar spatten voor de ogen van kleine nikkertjes maarja die ptss kunnen ze wel weer ontleren met ketikoti
>>222041495ik werk diarree je keel in met een trechter en reken maar dat ik bonen heb gegeten zwarte nikker
>>222041487Ik heb alleen een aparte badkamer de rest zit allemaal in één ruimte
>>222041523als je smoor verliefd bent op hem ga je toch gewoon naar zn adres teef flikkertje
>>222041527nu eftjes je been amputeren en een hamster bijten en we hebben er een draadsoldaat bij
>>222041527o wee als dit gent is he
Krautrock en hasj
ik heb een badkamer waar prosman in stukken terecht komt
>>222041564wat maakt de badkamer zo apart, heb je allemaal lachspiegels en een clown die je rug wast?
>>222041607Spannond
>>222041584als ik dat was zou ik het overwegen maar dat is niet het geval, toch bedankt voor de tipmaar ik vroeg iets: waarom maakt prosman je zo boos?
ik ben de nederlandse jeffrey dahmer ik giet kokend water bij prosman naar binnen tot hij een waterhoofd heeft, kan dat schizo junkenbrein toch alleen maar van opknappen
>>222041593Inderdaad, Gent Dampoort
Omdat prosman zo getraumatiseerd is door de verkrachting vind ik dat hij gratis druks op kosten van de belastingbetaler verdient. De druks verzachten de pijn die hij elke dag voelt vanwege de ptss
>ik ben de nederlandse jeffrey dahmer ik giet kokend water bij prosman naar binnen tot hij een waterhoofd heeft, kan dat schizo junkenbrein toch alleen maar van opknappen
>>222041648je bent homo dusok, ben je daarom zo geobsedeerd met iemand die jou niet ziet staan? maakt dit je zo boos?wil je hem pijnigen omdat hij je liefde niet beantwoordt?
>>222041648Je doet niks tho
>>222041631hou je kankermuil praagflikker of ik wacht je op in boekarest en breek elk bot in je lichaam denk maar niet da tik het bij prosman laat
Mensen zouden willen dat ze zouden haha
prosman verdient een dagje efteling en een happy meal en een overnachting in een luxe bordeel
je beseft niks
>>222041689prosmanzieder is... gebaseerd?
>>222041648bek houden tenenkrommend homo nerdje
jeffrey dahmer was helemaal niet gay was gewoon geintje
ik heb liever ankarino spam dan pr*sman
dahmer shirt dragen in de potenkroeg
als ik de hele tijd mijn aandacht fixeer op prosman en zoveel mogelijk over hem praat gaat hij misschien weg
>>222041772mijn favoriete spam was halt twijgcontrole, die anon was de beste spammer
>>222041751>>222041788>>222041817paal nooit meer bij voorbaat dank
leopalen waren ook gewoon kino net als prosmeneer
Mijn tester rookt alles tot de laatsts druppelJouw schwester blowt zemmels zonder te Bukken Want ze is zes
leo woont weer bij zijn ouders, dat is het laatste wat ik nog weet
stel je voor je bent op de feestje en dan kome ineens van die alterantieve poepmeisjes zo je in de hoekje insluite en peste zo van HAHA JIJ BENTE KINCELKEENDJE terwijl ze in je balle knijpe hahahahahahaha
>>222041894meneer dit is een albert heijn
>>222041659dit is de druppel
zijn we allemqal weer rustig, zijn de begeleidsters gebeld?
een fartjob is wanneer ze je eikel in haar poepert steekt en er op toetert
Jullie manifesteren kaka
>>222041920AAAAAAAAAAAAA NEEEEEEEEEEEEEEEEE MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAAA *poept en kotst op de grond terwijl ik naar buiten word gesleurd door twee personeelsnegers*
>>222041689Je doet niks tho, je durft niet eens een konijn te kopen en die in je achtertuin te onthoofden. Je bent nog zwakzinniger dan Fouad.
>>222041959ik heb gisteren je moeder een poepjob gegeven, day zegt dat ik in haar kutje heb gepoept
>>222041982dit klonk heel grappig in je hoofd
gewoon kutje dichtschijten moet gewoon kunnen toch heren
>>222041922Neeeeeeee
>>222042004dit klonk heel grappig in mijn hoofd
>>222041959blowjob? liever nie werke denk ik nie aan
Halt! Twijgcontrole, iedereen vooroverbuigen, nu!
khad vroeger keerzo met mn veedee toen so zeks ghad en toen dact zij da zij zwanger had ma haar ouders mogte nie wete over aborsie klieniek dus toen hadk haar voor de verjaadag zo de kindhamer gegeven hahahahaha
>>222042004gewoon volschijten dat kutje en dan bevalt ze van het negertje wat ze zo graag wilde adopteren
>>222041922laatst ging het nie sorrymaar volgende keer als je naar Gent komt gaan we pintje drinken :)
nog steeds een beetje diarree ben een squirter
Ik ben schizofreen :D
>>222042112moep kanker zwarte
zat te denken om wellicht weer een keer command & kanker te spelen
>>222042112t. ilona smallhttps://www.youtube.com/watch?v=XCqqZGfvGgE
>>222042126Agggknowledged
ik ben een soort moderne kane als je er over nadenkt
brikkie voor een prikkiehalve kilo allebei een bittyze geeft groenshowt er tittygeeft zjnoendoe die killiemake poenals een goon ineens gonealleen nu, niet toenbase coke1 been, 2 schoen3 men 4 plans5 kilo 6 jews 7 tellies 8 tunes 9 keer van de 10 gaat het goed en zo niet dan moet je 100 zijn of je gaat onder de grond
>>222042122Ben kankerblank, kanker wanker
Hoeveel skietzo's hebben we hier?ProsmanMoepieFrits
>>222042180bane?
>>222042487het vuur rijst
>>222042395Schijn voort jullie gekke diamanten
>>222042395voc josti
>>222042646Kwil ook een keertje lsd doen maar ben bang dat ik oon in het rijtje ga belanden dan
Ok klaar met studerenTijd voor avondeten
We gaan de Algerijnen slachten
ik ben een janpaard en bitches houden van mijn janzwaard krijg zelfs me geld terug van hoere
>>222041318het is een chronische vorm van prosmose
>>222042395frits kan sowizo alvast van het lijstje af
>>222043404mvg frits
https://www.youtube.com/watch?v=rV76A9XmQHk^check dees!
HIJ POEPTE IN ZN BROEKJE
>>222042395Iets hier wil koste wat kost schizoen dit is geen goede zaak in het algemeenDe overvolheid van de gezondheidszorg. Het ligt sowizo niet goed, en dan nog zaken als uitkeringen vastgelopen kliniekenJIJ neemt dat op jeIemand die schizofreen is en zich in het normale leven begeeft, dit ligt niet goedZij die dit gedaan hebben moeten daar hard voor gestraft wordenTerrorisme is niet toegestaan maar daar duidelijke begrijpelijke aanleiding voor geven...
ben schizo moe zzzzz
>>222043447Herinnering dat Brabanders en Hollanders niet gelijk zijn aan elkaar.
>>222042944lsd stelt letterlijk niks voor lafaard. het is een levensveranderende ervaring voor het type goj mens die een mentale crisis hebben omdat ze voor het eerst in hun leven "diep" over iets moesten nadenken lmke
>>222043533moepie?Wat veroorzaakte de agressie bij jou over die visies?Dat je ervaarde steeds tegen muren op te lopen ermee?
>>222043246goe bezig
https://youtu.be/0J2QdDbelmYRob Jetten is homo
>>222043633https://www.youtube.com/watch?v=r0NW-ARwOw4
Homo's hebben nog wel gelijk dat ze dat niet aangaan met gezin zonder directe gelijkgestemde medestander
>>222043546De nieuwe genetische data toont aan dat de moerasregio's in NL en B afkomstig zijn van Westerlijke jager-verzamelaars, daterend van ver voor de Indo-Europese migraties. Men dacht dat die uitgestorven waren, wat blijkt nu, absoluut niet. En Indo-Europese migranten vestigden zich in de hoger gelegen regionen in het oosten van onze streken, terwijl in de westerlijke moerasregio's de jager-verzamelaars verbleven.
>>222043756Het Nederlands is ook een van de oudste talen.Wij Nederlanders en Belgen, de echte Brabanders, zijn ook nakomelingen van Jafet.
meer algerijnen dan nederlanders>de staat van Nederland
>>222044035Kom organiseren met mij (frts)
Ik zie het compleet niet zitten de kant die alles opgaat. >Het etenOokal vergiftigd
goeie thuiswedstrijd voor algerije mooi
>>222044035JAAAAAAAAAA NEGERS DIE ACHTER EEN BAL AAN RENNEN JAAAAAAA GOJ BAL
Was nooit geen buitenspelScheids heeft zijn bril zeker niet op
>>222044386je staat er slecht op de komende maand
>>222044386GOL GOL GOL GOL GOL GOOOOOOOOOOOOOOOLLOLLLL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
>>222044201t. dieumerci "dieudonne" nova zembla-zembazemba
Als je erover nadenkt waren Belgen de eerste negers
>>222044480koek maar het WK begint gewoon volgende week elke dag uren voetbal
>>222044533Ja kan nie wachten ben die anon nie
>>222044623kenda
'k ga een filmke opleggen, het gaat over een mensenetende boomstronk op een tropisch eiland
https://youtu.be/5Cfbebkq-Xc
Is moepi er nog hier?
Ben ziek als een hondwdn waarom het is gvd net zomer?
>>222044707Ja ben hier
jullie zijn geobsedeerd door mijn bestaan terwijl ik jullie niet eens ken lmke
letterlijk wie?
>>222044679netjes
prosmankind
>>222044839hoi tatta thomas
>>222044719nog altijd van die slechte kebabschotel?
>>222044852Ik eet geen kebab
>>222044825Bram Prosman (veroordeeld pedofiel)
Epstein runt de draad
>>222044825Thomas Prosman (veroordeeld pedofiel)
>>222044780Die agressie die je had door die visies.Hoe kwam dat?
>>222044907runned hij de draad?
https://youtu.be/eeDXUXzfKXQZeer belangrijke culturele video
>>222044948De draad, de gayscene en de game
Tommy junior prosman-goldstein
tatta thomas draadactiviteit blijf op uw hoede
>>222045016De game is kinderen neuken? Hou mijn bier vast..
>>222045068Dat is de gayscene
Tommy (Tomasini) Prosmanini uit Palermo
>>222044780Waarom had je agressie door die visies dat je bij de politie terecht kwam?
>>222044944Ik dacht dat er vrouwen verkracht werden en dat ik de verkrachters te grazen moest nemen
Tomasso Prosmani uit Calabria
Vol enorme natte diarree borrelen in mijn buikje dat gaat flink knallen worden dadelijk
>>222045155Waren er ook dingen die duidelijk wel gebeurd zijn. Zonder die agressie?Dus andere gevallen
>>222045155werden ze ook, heb wat tienermeisjes bij jou op de stoep te grazen genomen
>>222045226Dat soort dingen, met of zonder risperdal, ziet dat dit niet zo is.
>>222045209heb ook al de hele avond knaldiarree, maarja zoals Jezus Christus ooit zei, nu hoef je ten minste morgen de hele dag niet meer te schijten
>>222045155harry dresden motherfuckers
moepie verdient een onvoorwaardelijke mammievd
>>222045259Ik ben de Sinterklaas van de Slingerschijt
>>222045255risperdal? bestaat dat nog?dat kreeg ik vroeger ook voor mijn autisme, dat mogen ze tegenwoordig dus niet meer doenkreeg daar hele soepige sperma van en durfde dat niet tegen de autistenknijpers te vertellen, of spierkrampen weet niet meer of het concerta was of risperdal
>>222045352wat krijg je tegenwoordig dan knal voor je kop zeker
>>222045402ze hebben me alles gegeven; concerta, risperdal, ritalin, risperidonwerk gewoon thuis, en als ik een draaikont krijg ga ik een blokje om vogeltjes kijken
zou een gemedicineerde frits ook zo slap lullen?
>>222045541niemand hoeft weg van mij maar donder op met je gedegradeerde praatjes
>>222045637frits?
>>222045648het ras?
>>222045688gaat het jongen?
ik lust graag hollandse garnalen
>>222045914Ik ook, maar ik ken ze nie betale
>>222045962moekunne aftoe
Mensen zijn vaak een enorme kut dat is wel duidelijk
Ik begrijp dat nietHet leidt niet tot wenselijke dingen
>>222045986Frits nu moet je wel ff gauw normaal gaan doen
>>222046025paar klappen er op zoals een beeldbuis televisie en hij doet het weer
moepie wil gwn een dikke piemel tussen zn billetjes begrijp dat nou
trennie pijpen voor meth = sigma grindset
>>222046025Mensen zijn vaak een gigantische kut>>222046114nee nee
>Mensen zijn vaak een gigantische kutLmke
>>222046232Heb je helemaal gelijk in Frits maar ze krijgen uiteindelijk allemaal hun verdiende loonhehe..hehehheh....
>>222046352hun tijd komt
ikke rechts
>>222045215Ik snap niet wat je bedoelt
>>222046671ik (frts) ben homo
Koeman OUT
Nederland wereldkampioen lmke
>>222046119Mijn kontgat is exit only
allemaal chimpanzees op het voetbalveld deze sport wordt vager met de dag
>>222046774goede paal van de DRAADKEIZERIN
battiesterftecijfers zijn te laag
omdat heterseksuelen allemaal aids hebben
>>222046786piemelexit
>>222046774
Benieuwd hoe dun ik kan worden zonder een volledige skelettenkop te krijgen
>>222047251waarom toch altijd die vieze navelpiercings
Wat lopen al die Algerijnen stoer te doen in Rotterdam?
Wat lopen al die Rotterdammers stoer te doen in Algerije?
Wat lopen die Rotterdammers (Algerijnen) stoer te doen in Nederland? (Algerije)
>>222047251gewoon je schedel ontdoen van vlees met een stanleymes
>veel drugs gebruikt>ongelofelijke dikke opgeblaze kop gekregen>kaal door de drugs>voor de trein gesprongen>één been verloren>een keer het aan de stok gekregen met politie in parijs>vastgezeten>toen gedwongen in een kliniek voor schizo's beland, op last van de rechter>heeft wajong>gebruikt nog steeds postdiensten om drugspaketten rond te sturen>heeft per ongeluk een klant gedokst in de draad via track en trace>scamt ook mensen van marktplaats terwijl hij al onder bewind staat
>>222047517Ben niet Prosman
>>222047552jammer, ik mag die mafketel wel, tenminste geen zelf obsessieve kankerpoot die compulsief verlepte snollen paalt
>>222047604Heeft Prosman nog een poot om op te staan?
>>222047517>>222047534>>222047552>>222047604>>222047641bek houden kale neets
>>222047641nee
>>222047641meer dan jij, uitgehonderde auswitz flikkerwe hebben geen kampen meer nodig want jullie martelen jezelf allemaal vrijwillig dood, mengele had het niet kunnen verzinnen
>>222047641een stompje die hij in konten stopt
>>222047660ben niet kaalen absoluut niet kleinpikkie
Zo'n opmerking maakt wel wat los zeg
>>222047690ik ook niet ik heb mooi lang haar
>>222047251>>222047604
>>222047735Dit is een tokkie antwoord op een linkiewinkie
>>222047735gebaseerde baas, opkankere met die kankerpedos op de werkvloer laat ze maar verhongeren
>>222047758trennie
>>222047690echt wel kankernicht. lelijke gebitloze crackbaby draadhoertje
>>222047791>>222047791>>222047791
Oef ik heb een mental breaky nodig, ik zit vast in een dark night of the soul
>>222047660vuile linkse junk
>>222046498wat een mogger