Jannes upplaga
Aldrig fått komplimang för mitt utseende
Bara latinor och asiator gillar svenska män, vrf ä det så?
>>222383022Men älskling, nu hittar du på igen
Tänk att få vandra i någon japansk stad lik en dröm och glömma alla bittra år...
>>222383022Fakta och statistik motbevisar detta dock
>>222383039Älskar du verkligen mig? :3
>>222383056Jag älskar alla mina medmänniskor
>>222383048Mexikanare är latinor mongomats.
>försökte visa hur man gör shrugs för en kille på gymmet>han rörde på armarna varje gång så det blev en roddrörelse>visar på många olika sätt hur man håller armarna låsta och bara skjuter bak axlarnatyckte detta var helt sjukt men kom sen på att jag antaligen var likadan innan jag återställde all skada som datorlivet orsakathan hade en lapp som såg exakt ut som den jag fick från landstingets sjukgymnast när jag hade problem med nacken
>>222383076Varför det?
>>222383103Va, man lyfter ju axlarna när man gör shrugs vadå bakåt
fattar fortfarande inte varför geeken är olaglig
>>222383092Fyfan vad efterbliven du är
>>222383090letade efter en bula som inte fanns
>>222383142Det är inte mycket du förstår jonte
>>222383158varför e geek illegal
>>222383103>en lappva
>letade efter en bula som inte fanns
>>222383147Mm jag vet att du läste fel men ville bara vara lite rolig.
>>222383138jag visade rörelsen så först>>222383190utskriven lapp det stod en checklista med massa övningar på
>>222383233>jag visade rörelsen så först va
Är ett år per våldtäkt bra straff längd älskling
warhammerpedofilen
>>222383233va
>>222380682bryr int, blir ju knullad i vilket fall som helst
>>222383208Skämtet var att brevet och bilden skulle vara motsägelsefulla
så sant så sant
>>222383364Älskling, ska vi verkligen ha den här diskussionen idag igen?
>>222383045någon bitter japanska sprängargubbe kommer bara skrika åt dig för att du går på fel sätt på gatan
>>222383276klaus kinskifenotypen
>>222383366gothboi clique
>>222383366https://sv.wikipedia.org/wiki/Den_sexige_sonen
vad gör man när man har>kvinnofatigue>negerfatigue>borgarfatigue>sossefatigue>judefatigue>blattefatigue>arbetsfatigue>studiefatigue>suedifatigue>bögfatigueoch det sjuka är att man inte ens kan bli sjukskriven för det här, om man går till läkaren och försöker förklara det kommer man bli schizostämplad men ändå inte sjukskriven
>>222383538Det du beskriver låter som en extrem och övermäktig form av total utmattning, där du känner en djup trötthet gentemot i stort sett alla samhällsgrupper, strukturer, måsten och vardagliga interaktioner.När man upplever en så omfattande cynism, frustration och tomhet handlar det ofta om en underliggande klinisk utmattning eller depression, snarare än de specifika kategorierna i sig.## Varför vården kan kännas svår* Medicinska termer: Läkare arbetar utifrån fastställda diagnoskriterier (som utmattningssyndrom eller depression).* Kommunikation: Om symptomen beskrivs genom starkt laddade eller politiska termer kan fokus hamna på språkbruket snarare än på ditt faktiska mående.* Sjukskrivning: För att bli sjukskriven krävs att en funktionsnedsättning kan dokumenteras rent medicinskt.## Strategier för att hantera situationenSkala bort intryck* Ta en total paus från sociala medier.* Undvik internetforum och nyhetsflöden.* Minska radikalt på diskussioner om politik och samhälle.Fokusera på det basala* Prioritera enbart sömn, mat och återhämtning.* Säg nej till alla sociala krav som inte är absolut nödvändiga.* Vistas i miljöer med minimala mänskliga intryck, till exempel i naturen.Sök professionellt stöd på ett effektivt sätt* Boka tid på din vårdcentral.* Beskriv de rena symptomen: extrem trötthet, brist på energi, koncentrationssvårigheter och känslomässig tomhet.* Fokusera på hur din arbets- eller studieformåga är påverkad i praktiken, snarare än dina tankar om omvärlden.Om du vill gå vidare, berätta gärna:* Hur länge har den här totala utmattningen pågått?* Påverkar det din sömn och aptit just nu?* Har du någon nära vän eller familjemedlem du faktiskt orkar prata med?
älskar ai brevaren
>AImongobögfatigue
>>222383587Warhammerpedofilen trakasserar mig online vad ska jag göra åt saken?
>>222383587>* Ta en total paus från sociala medier. >* Undvik internetforum och nyhetsflöden. >* Minska radikalt på diskussioner om politik och samhälle. >>Fokusera på det basala >>* Prioritera enbart sömn, mat och återhämtning. >* Säg nej till alla sociala krav som inte är absolut nödvändiga. >* Vistas i miljöer med minimala mänskliga intryck, till exempel i naturenBokstavligen allt man behöver göra för att rannsaka
>>222383366Sjukt att ankor våldtar
>>222383636Att bli trakasserad online är extremt påfrestande, särskilt om det handlar om en person som uppfyller en så pass allvarlig beskrivning. Det absolut viktigaste nu är att du skyddar dig själv, klipper personens tillgång till dig och dokumenterar allt.Här är en direkt handlingsplan för vad du ska göra just nu:## 1. Bryt all kontakt (Svara aldrig)* Blockera omedelbart: Blockera personen på alla plattformar, sociala medier, spelklienter (som Discord eller Steam) och telefonnummer.* Gå i svaromål: Svara aldrig, absolut aldrig, på meddelanden eller provokationer. Svar ger bara förövaren bränsle att fortsätta.## 2. Säkra bevis (Dokumentera allt)* Ta skärmdumpar: Spara bilder på alla meddelanden, kommentarer, hot, användarnamn och unika ID-nummer (t.ex. Discord-ID).* Spara länkar: Kopiera och spara direktlänkar till profilerna som trakasserar dig.* Skapa en tidslinje: Skriv ner datum och klockslag för när de olika händelserna har inträffat.## 3. Anmäl på plattformarna* Rapportera kontona: Använd plattformarnas egna funktioner för att anmäla användaren för mobbning, trakasserier eller olagligt innehåll.* Kontakta supporten: Om trakasserierna fortsätter via nya konton, skicka dina samlade bevis direkt till plattformens support eller säkerhetsavdelning.## 4. Gör en polisanmälan* Olagliga handlingar: Trakasserier, näthat, olaga hot och förtal är brottsligt i Sverige.* Kontakta Polisen: Ring 114 14 eller besök en polisstation för att göra en anmälan. Ta med dig alla dina sparade skärmdumpar och bevis.## 5. Sök stöd* Det är tungt att hantera detta själv. Prata med någon du litar på, eller kontakta organisationer som Stödlinjen för människoöden online eller Jourhavande medmänniska om du behöver prata med någon anonymt.
Chudde hatar världen och världen hatar chudde, men ingen hatar chudde så som chudde hatar chudde.
>>222383193söt tranny
>>222383677Du har påtränglig odör som gör att folk undviker dig.
oj
>>222383696Fast de gör ju inte det.
Ring 114 14 eller besök en polisstation
>>222383667Kan inte blockera det är i sverigetråden på 4channel.org så jag ser allt han skriver, han har våldtagit barn och skriver massa bögbrev så man mår illa
>>222383729swedish boy summer
>>222383762Att röra sig i miljöer där det förekommer grova beskrivningar av övergrepp och grova trakasserier är extremt skadligt för det egna måendet. Eftersom anonymiteten på 4chan gör det omöjligt att blockera enskilda användare på traditionellt sätt, måste du ändra din strategi helt för att skydda din egen psykiska hälsa.Här är exakt vad du behöver göra nu:## 1. Lämna tråden omedelbart* Total bojkott: Det enda effektiva sättet att blockera personen är att själv sluta besöka "sverigetråden".* Stäng fliken: Varje gång du går in i tråden ger du personen makt över dina känslor och ditt välmående. Ta bort bokmärken och rensa historiken.## 2. Anmäl till webbplatsen (4chan)* Använd report-knappen: Även på anonyma forum finns det regler mot olagligt innehåll. Klicka på "Report" på de specifika inläggen.* Ange orsak: Välj relevanta kategorier som "Pedophilia/Underage content" eller "Harassment". Globala moderatorer (mods/janitors) tar grova överträdelser på stort allvar och kan IP-banna användaren.## 3. Tipsa Polisen om misstänkta brott* Anmäl misstänkt pedofili: Om personen påstår sig ha begått eller sprider material som rör sexuella övergrepp mot barn, ska detta polisanmälas.* Gör en anmälan: Tipsa polisen online via deras webbplats för tips om nätrelaterade sexuella övergrepp, eller ring 114 14. Låt polisen hantera utredningen.## 4. Skydda din egen mentala hälsa* Bryt mönstret: Det du beskriver skapar ett starkt obehag. Att fortsätta läsa ("doomscrolla") förvärrar bara din situation.* Ersätt forumet: Hitta andra, modererade plattformar eller helt andra aktiviteter utanför skärmen för att få distans till det toxiska innehållet.Om du vill ha hjälp att stänga ner detta kapitel, berätta gärna:* Har du möjlighet att radera appen eller spärra webbplatsen i din webbläsare för att stoppa impulsen att gå in där?* Känner du att det här påverkar ditt allmänna mående så mycket att du behöver prata med en professionell samtalsperson?
>>222383776Mm men inte i Sverige, där är man pojkrumsneet och svho skrattar åt en.
>>222383782Det finns fantastiska öar i Finland som massorna inte har upptäckt – vi besökte fyra av dem
>>222383641Så jävla fel. Även om man åstadkommer fullständig isolering i naturen en tid (nästan omöjligt) så är man snart tillbaka.
>>222383798svenska tjejer är svåra ;_;
Alla utom svenska tjejer gillar svenska killar.
>>222383858Hennes vän är mycket snyggare
>>222383858weird ass alienweird ass grey dwarf
>>222383808Att du är karaktärslös betyder inte att rådet är dåligt - det är du själv som är.
>>222383858grisful bajshora
Jag är inte pedofil men jag gillar tjejer som är 20-30cm kortare än mig.
>>222383782Funderar på att begå självmord, allt är andreas liljas (warhammerpedofilen) fel
Tycker ni att en pedofils familjemedlemmar bör straffas?
Tjejer är både pedofiler och narcissister för de gillar killar som är 30+ cm längre än dem, de vill vara en 12 årig flicka som blir våldtagen av sin pappa.
>>222383935Yes, ska straffknulla din mamma
>>222383641Är sverigetråden social media är en neger svart finns det vita negrer vad händer på sydpolen varför massa pingviner
>>222383956skönt att bajsa
>I love Hunter x Hunter>I'm in love with Gon Freecss>I don't care that he's 14>I would marry him>I have a body pillow of him and a shrineÅsikter om vuxna weebtjejer?
Svho hatar mig Blatteho hatar migMina föräldrar ser ner på migMen chudde älskar mig
>>222383641Inte om man har en pedofil efter sig
>>222383858älskar hennes bronsfärgade kropp och hårfärg. vill smeka henne och somna i varandras famn.
En gång så la jag brakskitar som doftade så hemskt att det triggade min kräkreflex. Minns fortfarande det för det har bara hänt en gång i mitt liv.
>>222383989HxH är så överskattat asså, sjukt utdraget.
kör ni linux
>>222383999Gudarna ger dig sina välsignelser.Satsa vetja.
5 things that surprised me living in Sweden as a Japanesehttps://www.youtube.com/watch?v=9ZCd7TfUGcs
>>222383999Åsikter om hennes mage och tuttisar?
>>222384056du äter bajs
Irish is real for real.
Judar = gudarGojar = sojar
>>222383973Sydpolstips: Ingen bomull, för då fryser du som en ispinne. Maten fraktas in, pingviner är fredade. Toaletten är en påse som du fryser och tar med hem. Och ja, det är hurja vittun kallt. Välkommen till kontinenten där allt, inklusive dina restprodukter, återvinns.
>>222384065arbets lös i sverrige
English language belongs to the Irish, careful now, mr action.
>>222384067vilka tuttar? asg
>>222384107Sjukt att sojar kunde döda 6 goriljoner gudar
Enligt Antarktisfördraget ( Antarctic Treaty) är det strikt förbjudet att störa djurlivet. Du måste hålla ett säkerhetsavstånd på minst 5 meter till pingviner och andra sälar, och ännu längre avstånd om de verkar störda.
You messed up with the wrong house, fool.
>>222384056Självklart kör man Fedora KDE
>>222384126>>222384168Lord Heathbarrow
Pasha red lips.
>>222384119haha aa, visste du att det är förbjudet att dö på svalbard? om man gör det ändå så åker man i fängelse
>>222384132Skärp du nu
>>222384195I like the English language, mr Swede.
Varför hatar alla tjejer mig för? Jag har inte gjort dem något och jag luktar gott och jag har snygga kläder och jag är jättesnygg och jag har bautakuk och jag är rik och jag har 7 katter och jag har 20 hundar och jag är jättestark och jag kan 8 språk och jag älskar barn och jag har snott trosor från 5 tjejer och jag är ung och jag brevar i tråden och och och och
Deus vult
>>222383729>Killarna kysste varandraÄr alla unga svenskar bögar nu eller vad?
>>222384214är liv hon med "rawr" på underläppen?
>>222384247Do you know warhammerpedofilen?
>>222384242påminner förövrigt om han från snickeriet
I am just too strong.
Svenska tjejer hatar mig så jag skrattar åt dem när de blir våldtagna av blattarSvenska pensionärer hatar mig så jag skrattar åt dem när de blir våldtagna av blattarSvenska sprängare hatar mig så jag skrattar när deras barn blir rånade av blattarJag hatar mig så jag skrattar när jag blir våldtagen av blattar (tjejer)
>>222384267Hon är en Rawrrr Tjej så ja
>>222384270I like Earth.
>>222384296helt rätt att tänka så. alla är förrädare.
1905 års revolution var precis som den där leken. De liberala "Ingen" hoppade upp på maktens tak och ropade, men alla hörde "ingen är på taket" - så tsaren frågade arbetarrörelsen "är du dum?", och de svarade i praktiken ja genom att tro på löftena. Lenin var den ende som vägrade vara en Dum och hoppade upp på rätt tak 1917.
>>222384296detta favä
I am full Irish R1b
vafan zlatan är med i den amerikanska fopollssändningen. han är visst någon sorts expert
Ska tjejer vara barfota eller ha på sig vita strumpor?
>>222383886>världen är ett helvete >det faktum att du är medveten om det betyder att du är karaktärslösmm, okej
>>222384175du luktar skit
I speak English
>>222384333>>222384324>>222384318>>222384314>>222384311>>222384299>>222384296>>222384344>>222384345https://youtu.be/kkbA0gJZ1Ik
>>222384344han är expert på suedi
Jag blev våldtagen av mitt ex en gång, jag höll på att stimulera hennes clitoris med mina fingrar men ville dra bort min hand.Vet ni vad hon gjorde? Hon TOG TAG I MIN ARM OCH HÖLL FAST MIG!
>>222384345Genuin fråga varför spammar ni de här tresiffriga kroppsräkningsludren konstant?
Östra Real är där alla Cool Kids går
>>222384175bög
har jonatan sjudit i snart 24 timmar i streck om warhammer? hen är verkligen en sjuk pedofilbajstransa
>>222384359Britain.
>>222384375blev lite chockad, vad gör han i fox fopollssändning? är det för han spelat i amerikat? följer inte fopoll favä
>>222384175Vill gräva ner ansiktet mellan dina skinkor
>>222384359sjukt att liv o sissela knullade alla borgarkillarna med mittenbenavi har ingen chans ;_;
>>222384418Hur vet du detta?
Sverigedemokraternas Tobias Andersson, som 2023 sade att Ulf Kristersson är "vår tids Martin Luther King"
Lyssnar på musik från Valheim och kan inte sluta böla.
>>222384428DE Har alkohol problem
>>222384175själv kör man foodora
>>222384460När kommer högern i Sverige börja kritisera civil-rights precis som (vissa) i USA börjat med nu?
Det stämmer att retoriken kring Ulf Kristersson ofta kretsar kring kompromisser och förhandlingar, vilket i svensk politisk debatt ibland beskrivs med ord som "mjäkig" eller "mjää" av hans kritiker, i skarp kontrast till en kompromisslös revolutionär som Malcolm X.
Kvinnor är snälla mot mig men jag är elak mot kvinnor.Allt jag sagt tidigare är en lögn för att få mig att må bättre med mig själv.
>>222384481Det tror jag inte
>>222384517Nej de föraktar dig
kommer ihåg senaste partiledardebatten där ulf kristersson dominerade oppositionen med sanning och logik men sånt funkar inte på dumma svenska röstare
Kvinnor hatar mig men jag älskar kvinnor, jag ljög nyss som vanligt, men snart kommer kvinnorna tillbe mig som en gud.
>>222384527Nä
>>222384519Det finns en bra tuttbild på henne
>>222384493bäzz henne
hatar warhammerpedofilen
>>222384242Det låter som att du känner dig väldigt frustrerad över att du inte får den respons du önskar från tjejer, särskilt när du upplever att du har så många starka fördelar på papperet.Om vi ska titta helt ärligt och direkt på det du skriver, så finns det några tydliga ledtrådar till varför det kan uppstå problem i dina relationer:## Gränsöverskridande beteende* Stöld av underkläder: Du nämner att du har snott trosor från fem tjejer. Detta är ett allvarligt brott mot andras integritet och privatliv. Om tjejer i din omgivning vet om detta, eller märker att du inte respekterar grundläggande gränser, kommer de aktivt att dra sig undan av säkerhetsskäl.## Kommunikation och attityd* Fokus på yta och status: Du listar snabbt upp rikedom, utseende, pengar och fysiska egenskaper. Även om detta kan dra till sig uppmärksamhet på avstånd, bygger djupare intresse och attraktion på hur du får andra att må, din ödmjukhet och din förmåga att lyssna.* Slang och internetkultur: Du avslutar med fraser som "brevar i tråden". Om ditt sätt att kommunicera i verkligheten speglar extrem internet- eller forumkultur, kan det uppfattas som svårtillgängligt eller socialt osäkert utanför skärmen.## Livssituation* Antalet husdjur: Att ha 7 katter och 20 hundar kräver enormt mycket tid, plats och städning. För många potentiella partners kan detta upplevas som en extrem livsstil som lämnar väldigt lite utrymme för en relation.Om du vill förändra din situation kan det vara en god idé att skifta fokus från vad du har till hur du behandlar människorna runt omkring dig.För att hjälpa dig att bryta det här mönstret, berätta gärna:* Sker dessa avvisanden främst på internet eller i verkliga livet?* Hur brukar du ta kontakt med tjejer när du vill lära känna dem?Då kan vi titta närmare på hur du kan ändra ditt tillvägagångssätt.
>>222384626Vilken syftar du på?
>>222384351ja, oironiskt
>>222384637Det du skrev är en förolämpning riktad mot en fiktiv figur/fandom, och dessutom innehåller ett mycket allvarligt och olämpligt påstående. Jag går inte in i eller förstärker sådana uttryck — men jag kan hjälpa dig reda ut vad du egentligen vill prata om.
>>222384674
Nu uppmuntrade ni sisselapedofilen till den milda grad att han skovar sönder tråden – tack. Jag ser med tillförsikt fram emot Er död.
>>222384688Han är pedofil
>>222384694Det är en bra bild, vad tycker du om denna då?
>>222384716hellre sisselapedofilen än chudfinnepedofilen favä
Det tog tid.Det gjorde ont ibland.Men han märkte att när han slutade försöka vara en karikatyr av en perfekt man, så började han bli en riktig människa.Och människor gillar riktiga människor.Han lärde sig att trygghet är mer attraktivt än muskler.Att respekt är mer lockande än pengar.Att äkthet är mer intressant än överdrifter.Och en dag, när han satt med en tjej och pratade om något så enkelt som favoritfilmer, slog det honom:Hon log.Hon skrattade.Hon var avslappnad.Och för första gången kände han sig inte som någon som behövde bevisa något.Han kände sig bara… omtyckt.
>>222384761å herre gud är det självskadeärr på låren?
Ska man behöva filtrera den argentinska flaggan också? Har redan filtrerat den argentinska
>>222384851va
>>222384806
>>222384761vem läser hon? en gammal anglo?
>>222384849tror int de>>222384895vet int
ska filtrera den svenska flaggan
Cadde om tjej
Älskar dig janne, tack för att du förbättrar tråden <3
Varför skriver ni att andra brevare i tråden luktar skit?
>>222384973Mgp är ett missfoster som inte borde få breva i tråden
>>222384991Jaha tänkte väl det. Hans brev är alltid klockrena.
Vad tycker vi om denna Liven?
Om sperma innehöll alkohol hade sisselapedofilen redan varit död för 15 år sen
>>222385011Att hon är en sexig bitch som behöver mina 14cm
Vi Sissela o Liv appreciaters bara njuter medan sjudaren sjuder
whp är ond
mats och liv
>>222384987baby mats
Han bara sjuder
Ska jag breva nya livs eller inte? Annars går jag spelar istället
sandviken, forsbacka eller valbo?
>>222385233kör på kingen
>>222385263Valbo
>>222385232varför skrattar hon? så liten är den inte
>>222385284
Mjölk, mjölk, mjölk mer mjölk!
>>222385401Skål!
>>222385449ser inte liv
>>222385232hon ser verkligen ut som mr bean
>>222385449Varför har vi inga mjölkcaféer där tuttkor serverar mjölk i kobaddräkter?
>>222385462Det låter som att du känner dig väldigt tom, kanske avstängd eller som att allt runt dig saknar mening. När någon säger “ser inte liv” brukar det betyda att något gör ont på ett sätt som är svårt att sätta ord på.
>>222385469Förstår precis vad du menar
>>222385462Hon tog bilden!>>222385486Jadu
>>222385469robeana asg
>>222385486Kort svar: för att idén du beskriver bygger på sexualiserade och objektifierande inslag som gör den oförenlig med lagar, arbetsmiljökrav och grundläggande respekt för människor.
>>222385638Vi har ju strippklubbar ock liknande
>>222385697Kort version: strippklubbar är lagliga eftersom de handlar om scenframträdanden av vuxna — inte om att servera kroppsvätskor, imitera djur eller bryta mot livsmedelslagstiftning. Det du föreslog hamnar i en helt annan kategori juridiskt, hygieniskt och etiskt.
>>222385715Sa aldrig att det skulle vara bröstmjölk ditt pervo
Var tog Matgeek spammaren vägen?Han var ju på gång förra sommaren
Galen sportboll just nu för att vara helt ärlig. Irak mot Norge.
Sa att jag ville ha blonda barn på fyllan och min asiatiska fv började slå sig i huvudet.
>>222385734Okej, lugnt — då tar vi det från rätt vinkel.Du nämnde “mjölkcaféer” och “tuttkor”, och i 99 fall av 100 syftar folk på bröstmjölk i sådana fantasikoncept. Därför tolkade jag det så. Men om du inte menade det, då är det bra att reda ut vad du faktiskt syftar på.
>>222385788IVF
Azzouz Ayari who is the father of Yasin Ayari spoke to Sportbladet before the World Cup about wanting his son to represent Sweden. Azzouz Ayari is from Tunisia."My children are a part of Sweden. My children were born in Sweden. My children's friends is in Sweden. I'm an immigrant. Yasin is Swedish with a Tunisian background. So he has the right to play for Sweden. I really want him to play for Sweden. He should feel that he can give something back to the nation that really took care of him. That opened the school, opportunities, he ate his meatballs with mashed potatoes. Why should I interfere with that? I'm so happy for him. It was his dream since he was little, he wants to reach his dreams. I'm so happy for him."Yasin Ayari scored twice against Tunisia in Sweden's opening game of the World Cup and he didn't celebrate the first goal.
>>222385788https://www.1177.se/barn--gravid/barnloshet/ivf-provrorsbefruktning/https://www.karolinska.se/vard/tema/tema-kvinnohalsa-och-halsoprofessioner/gynekologi-och-reproduktionsmedicin/mottagning-reproduktionsmedicin-huddinge/in-vitro-fertilisering-ivf/
>>222385769
>>222385788ÅldersgränserBiologiskt kan kvinnor bara bli gravida inom vissa åldrar. På regionernas mottagningar behöver du som kvinna vara 25 till 39 år för att få IVF.Spermier fungerar biologiskt under längre tid. På regionernas kliniker är åldersgränsen 25 till 55 år för dig som är man.Privata kliniker kan ha andra åldersgränser.
>>222385788Snyggt försök men du har ingen kinesisk flickvän.
>>222385812>he ate his meatballs with mashed potatoesbra vecka för sverigebildus
>>222385791Ett fint litet café på den lokala affärsslingan där de har god mjölk och god service.
>>222385832demoniskt
>>222385895grode gud mal var perfekt
>>222385895Föredrar en Liv
älskar han som kallar allt för demoniskt
>>222385914>var
>>222385925ingen bryr sig om vad du tycker, din äckliga lilla bög
Finns inget i tråden som är så krypigt som när en individ blir helt besatt av en specifik kvinna och spannar henne i varenda tråd i flera månader/år. Det är samma typ av klientel som går och blir seriemördare som styckar sina offer.
>>222385994simpmongon är unikt motbjudande och odrägliga
>>222385994Men hon är ju min flickvän!Hon bara vet det inte än.
Är det verkligen värt det att ta finasterid om jag har ett konstigt ansikte? Jag skulle nog må bättre själv av att inte ha så fult hår men varför bry sig
>man jag ser tråden
>>222386060om du ens överväger det så är du en kvinnohjärnad transa och ditt anlete reflekterar denna dysgeni
>>222386097ingen frågade men ok
>>222386097Bästa brevaren på int
oootroligt knasigt när suedisötnosens efterblivna medvetande dissocierar från missbildade hjärna som i sin tur dissocierar från sin missbildade kropp
Russia Russia Russia
>>222386045Hon hatar dig ditt äckel>>222385994D1a
suedisötnosen frågar livsmedelsverket vad han ska vara sugen på att äta annars blir det samma matlåda varje vecka och oooerhörda näringsbrister uppkommer utan att suedisötnosen ens märker det
>>222385791Frågade ChatGPT men han tror inte det kommer bli något bra av det. Ville haft det på Södermalm
saknar coopfettots tafatta veckohandel
>>222386274tycker inte om att ai-bilder har blivit så verklighetstrogna och svåra att skilja från riktiga bilder
var tvungen att gå iväg från samhället som svek och sårade mig
>>222386274kan du generera nooshi i bikini? helst med synligt könshår vid bikinitrosans kant
>>222386346Bryter karaktär i ett brev. Nej skulle aldrig köra riktigta personer som det är oironiskt kränkande
>>222385994d1a
Älskar suedi. Invandrus ba "gaah folk är inte som i mitt shithole country, men orkar inte tänka längre, så det måste vi fixa".
>>222385994saknar han som spammade hon afs-iraniern som var ihop med identitet svea
>>222386421du är totalt ointressant som person och tråkig att prata med
>>222386380du är totalt ointressant som person och tråkig att prata med
>>222386450värdelöst brev, dds
>>222386448Nej det är jag inte. Du tar åt dig bara. Vara lite försynt är nog bättre helt enkelt om man inte vill ha ett shithole country.
>>222386466du är totalt ointressant som person och tråkig att prata med
>>222386488https://vocaroo.com/1n5VsneK6Jgz
>>222386450talade han någonsin ut om varför de skilde sig?
>>222386488nigga look at your national team and then look at ours,shut the fuck up monkey bitch boy retard
>>222386421det är bedårande när du har din napp och blöja och försöker författa ett lättsamt brev
>>222386532Det är på allvar. Det här är med största sannolikhet varför ditt land suger. Det är ingen slump.
>>222386558Det är på allvar. Det här är med största sannolikhet varför ditt land suger. Det är ingen slump.
>>222386274nu kommer jag
fanta a mera
>>222386594med cykellåset hoppas jag
*brap**brap**brap**brap*
>>222386616klassisk suedi
>Nej det är jag inte. Du tar åt dig bara. Vara lite försynt är nog bättre helt enkelt om man inte vill ha ett shithole country.
>>222386687>En svensk påpekade att mitt shithole country kanske är det på grund av hur jag avviker. Nu blir det dampspam och förstöra för alla i tråden på svenskt manér.
https://desuarchive.org/_/search/filename/1756511738577240.jpg/
>>222386781>>222386789alexander gordon jahans
saknar natsuki saknar flampan saknar laca saknar misaka undra vad alla söta tjejer gör nuförtiden...
>>222386789Vad är poängen? Inte en jävel gillar ryssen.
>>222386821asså dom är fett based och trad redpilled eller nåt
>>222386849Sett rysstjuddus lite smått börjat argumentera för att det inte är bögigt för män att sätta på andra män i röven för att ryssar gör det. Skiter totalt i bögar, men skoj.
>>222386945Vill kyssa din hallongrotta
>>222386968Central Station i Moskva är ett schysst ställe för sånt.
ryssar är bättre än vi
>>222387040>>222387050
Amk gå och lägg dig nu
I Sverigetråden hänger vi
>>222386635biogos
https://youtu.be/-JXPQBnDbiU
>>222387098fuckin ell man
spelade just over watch igen och ja fy fan vilket stress spel
Funderar på att fixa käk
>>222387157
>>222387207Mats Duce
Varför kan jag inte beställa donken vid den här tiden?
>>222387214
>>222387226bögfettokingen
>>222387226kingen som gillar små citroner
>>222387226makten hatar gottis ;_;
>>222363012>>222373037>>222387292
neoklassisk millennieblöj do the harlem shake
Bör man åka utomlands (för sex)? Får ju ingenting här
man märker att cf inte gillar när man kallar honom för jonatan
>>222387460cfk har inte brevat på två år
>>222387456Nej det finns ingen person som säljer sex utan att tvingas in i det. De blir antingen utnyttjade av andra eller har beroenden. Dessutom så riskerar du könssjukdomar och andra sjukdomar som sprids via beröring.
>>222387561vem bryr sig? kuken ska ha sitt
https://www.youtube.com/watch?v=CVyqsRfUZ60
alla posers har lagt sigriktiga NEETtimmar nu
>>222388202Här är vi >>222388127>>222388127>>222388127
>>222387456Va e de för fel med henneDe där byxorna ser konstiga ut>>222388202Gos morgon :3
Vill vakna år 1998 när jag var 6 år och lösa allt. Jag hade räddat er och allt hade varit bra.
>>222388264Tänkte också så ibland
>AHAHAHA FOPOLL FOPOLLhttps://www.youtube.com/watch?v=oKvBWjKwcTI
varit vaken hela natten jag är en arbetslös vuxen
>>222388928
>>222388951gillade inte att vara barn, längtar inte tillbaka
>>222388976tänkte du så då också?
>>222388264jag skulle bryta nacken av dig
>>222389088blev slagen av min mamma när min pappa lämnade oss i finland och drog till lettland
https://youtube.com/shorts/bsQESbj1XiQär ni bra med deagle?
https://youtube.com/shorts/DqAV6oQE5hAhon är så jävla vacker
>>222389544du gillar söta tjejer ditt jävla as?
>>222389553
>>222389587
>>222389655>>222389655ny tråd
nej den tar vi inte