Juhannusaattopainos
juhannus on paskaa ja pitäisi lopettaa
Toisinaan oon tämä kissa
jee
Tappakaa mut oon läski
>>222449923mistä maasta tää kuva on
pitää avata hiiri ja pistää alkoholia switchiin kun se tuplaklikkaa jne
>>222449977bulgaria
>>222449977Venäjän keisarikunta
>>222449939epäironisesti tää
>>222449988pistä se alkoholi sen sijaan sun kurkkuus niin sitten näet kaiken tuplana eikä se tuplaklikkailu haittaa enää
>>222449977Suomesta
Hyi helvetti minkä hajunen pieru oletettavasti eilisten pakastejuuresten takia, eihän tässä tarvii juhannusta maalle lähteä viettämään kun haisee ihan paskahuussilta asunto kun vähän turauttaa.
söin liikaa taas
>>222450009isopropyylialkoholi ei ole juotavaa!
>>222450085sen voi annostella pyllyn kautta
pyllystellä annon kautta
>>222450104juuh
kannatan tauointeja ei toivottavat kumppanit merkkaa itsensä näkyvästi
menetän kohta hallinnan
ikävä pötsinormoa
>>222450118sama kun hiusten värjääminen. aposematismi on kiva kun kaikki friikit merkkaa itsensä näkyvästi silleen että tietää pysyä etäällä.
>>222449952ei ole tarpeen asettaa tavoitteeksi mystikoiden tai askeettien kaltaista tilaa, jossa ego on täysin tukahdutettu. kyse on pragmaattisesta avusta tuohon ongelmaasi, jossa keholliset tuntemukset aiheuttavat ihan lääketieteellisesti todettuja rajoitteita sosiaaliselle kanssakäymiselle. päinvastoin, jos meditaatio auttaa sinua käsittelemään ongelmaasi, pääset sen myötä rikastamaan tunne-elämääsi kaikin niillä tavoin jotka edellyttävät vuorovaikutusta muiden kanssa.
vois kyllä taas olla nyt juhannuksen jälkeen syntymäpäivään (syksy) asti juomatta
>>222450178tolla on prinsessa persikan naama
>>222450221panettaa
toivat ruokaa pöytään
>>222449988hiirien avaaminen on tehty ihan liian vaikeaksi kun sit pitäs uusia ne tassut. voisivat tietty myös yrittää tehdä hiiriä jotka ei ala tuplaklikata jo takuun aikana, onnetonta suuniteltua hajoamista jtp.oon ite vaan hyväksyny jo että hiiret on tehty hajoamaan, liekö mikään hiiri kestäny 10 vuoden aikana ilman takuupalautusta sitä kahden vuoden takuutaan, epäilen.
aion nyt sitoa tiiliskiviä kehooni ja hypätä järveen hyvästi
miksi mä kävin ostaan jotain helvetin alkoholia en ole menossa mihinkään kuitenkaan
>>222450267köyhiä ritareita nams
>>222450273jos tuplaklikkaa takuun aikana niin kannattaa ehkä laittaa takuuseen
>>222450273mul on kestänyt razer naga trinity joku 10 kohta.
Nyymi hei takki aukiTäältä tulee haukiJoka susta tykkää
toivat lisää
>>222450311kaikkien tuntema vauvasuu.
>>222450291Olette ihan helvetin älykäs! Mut huomasitko miten se viesti siitä jatkui?
>>222450311missä hillo
>>222450323ei kannata ite koittaa korjata jos on takuuta?
en anna paskaakaan mistään
>>222450363pamauttelijat on tommosia
>>222450277oispattaa
>>222450343Saatanan typerä kommunisti ruma huora. Pointti oli siinä että jos suunittelee tuotteen tahallaan hajoamaan kannattais suunitella se kestämään takuun yli. Siinä viestissä vielä oikein sanoin miten ei välttämättä yksikään hiiri 10 vuoden sisällä ole kestänyt ilman takuupalautusta.Niiden avaaminen on silti tehty liian vaikeaksi kun sitten jos takuun päättymisen jälkeen haluais katsoa mikä on vikana ja vaikka puhistaa osat niin ei voi ilman että uusii tassut.
>>222450104>>222450115minä voin niin tajuttoman huonosti
kommunismi on nyymi kommuunin vallitseva aate
>>222450393sama
>>222450438näytän tältä ja olen kapitalisti
>>222450273ei pidä uusia tassuja jos niiden liimat kuumailmapyssyllä ensin pehmentää ja sitten poistaa pinseteillä.niihin jää tarpeeksi liimapintaa, että ne saa pistettyä takaisin paikoilleen
>>222450393äöhööhööähaaaaAAAAAAAA
>>222450479oho sähän oot joku super hakkeri pro, ite en valitettavasti omista tommosta kuumaliimapyssyä oisin muuten ehdottomati kokeillu ens kerralla kun taas väistämättä on edessä että hiiri alkaa tuplaklikata eikä saa sörkittyä ulkoa käsin sitä kuntoon.
>>222450479mistä saa kuu mailma pyssyn
>>222450505>>222450511motonetistä saa ostettua kuumailmapyssyn.
>>222450321eikö ole tarpeeksi sili pippureita neekerille ei kannata vittuilla isommilleen
pili sippureita
hyvää juhannusta nyymssonit!>>222450502öäöööää
>>222450557tapan itteni
miksi ihmiset ei välillä nää jotain ja oo sillee juu mitäpä jos en lisää tähän mitään uutta?
Haluisin mielummin kuuma ilma pallon ja lentäsin sillä uusiin maailmoihin niinkuin spyrossa.
jos olisin low inhib normo kysyisin vaan alkakerran naiselta pääseekö kaljottelemaan mutta en oo
>>222450576kuu mailma pallon*
en oikeastaan tykkää alkoholista.ei tällä ole mitään muuta hyötyä kuin puuduttaminen.
ilma rummutan kännissä sabattia oon kirjaimellinen bill ward
Äitini sanoi että minun vatsani oli kasvanut taas.
on juhannus joten runkkaan juhannus nimiselle doukkarille
olisi kiva jos joku liikuttaisi kyrpääni
>>222450598mäkää en tykkää alkoholista, en sen mausta enkä oikeastaan enää edes sen vaikutuksista.silti päädyn juomaan sitä aina. voi kun tämän voisi jotenkin selittää järjellä. tänäänkin jäi juomatta vain sen takia että lähikauppa onkin kiinni.
>>222450623moi
Olisi näköjään pitänyt seissata ne maalaamani kehykset ennen liimamaalia, olisi todennäköisesti tullut parempi lopputulos helpommalla
>>222450576ihana
hupi videohttps://www.youtube.com/watch?v=AVVW1itIJ58
joku hikkykostaja moottori sahaa
>>22245031110 eri leipää ja perunaa mitä vittua
jotkut nyymit ovat vaan niin hiton söpöjä en kestä
>>222450650mitä jos tilaisit ostokset robotilla niin et saisi koskaan alkoholia mukaan?
ihmisten räjäyttäminen on mukavaa puuhaa eikä yhtään psyko paattista
>>222450750venäläiset sotilaat ei ole ihmisiä tosin
sinä siis et halua jatkaa elämistä mutta et halua kuollakkaan?ei ihme ettei kukaan ymmärrä, eihän tuossa ole mitään järkeä!
oispattaa itsensä räjäyttäminen dynamiitilla bunkkerissa
>>222450741oon ollu pari viikkoa jo selvinpäin ja muutamana päivänä hyödyntänyt tuommoista robopalvelua just siks että ei tuu ostettua kaljaa.mitä ihmettä tässä videossa tapahtuu, miksi toi koitaa varastaa pikku robon? koskakohan joku jekkuministeri suomessa kaappaa semmosen s-robon pakettiautoon ja postaa nettiin jonkun lunnasvaatimuksen vähän sillee ronald mcdonald hengessä (https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001700477.html jos joku ei muista)
ihmisten räjäyttäminen harhaisella tunne pohjaisella logiikalla on mukavaa puuhaa eikä yhtään psyko paattista
adachi ei tehnyt mitään väärin
miltä nyymit näyttää tänään
>>222450811>mitä ihmettä tässä videossa tapahtuu, miksi toi koitaa varastaa pikku robon?kerfus on vähintään 15000€ hinnaltaan.>lunnasvaatimuksen vähän sillee ronald mcdonald hengessämuistan ja hupaisesti nauran
Kolmas tai neljäs kalja juotu, aika onnistunut tää mun hitaaseen tahtiin tissuttelu -haaste. Kohta voisi saunan lämmittää
>>222450863
itse olen maltillinen mutta en arvaa sanoa onko ne hassumpia ne viteot kun ryssä juoksee ympäri puuta droonia pakoon vai ne kun seisoo paikallaan pellolla silmät kiinni mitäs läksivät höhöö
>>222450863Lopeta. Olen vanhempien luona ja tälläinen himoitsee minua runkkaamaan.
>>222450923älä yritä juksata kaikki tietää että runkkaat noille gore pätkäsille apinan poraus viteoille
hirveä ikävä y2k-psykoosia ja it-kuplaa
>>222450936miksi vanhempien luona ei voisi runkata?
>>222450942meitä oikeuden liittolaisia on useampi
>>222450948sori on vaan tarjota it kupla tä-psykoosilla
>>222450768onhan ne ihmisiä. miksi tämä on sinulle vaikea asia? eikö ihmisten tappamisesta saisi nauttia? kautta aikain suuri ilo miehelle on ollut vihollisen kuolema.
siitä nyymille
>>222451019vihollisen dehumanisaatio on luonnollista ja oikein.ihminen on eliö jolla on ihmisoikeudet. vihollisella ei ole ihmisoikeuksia, joten se ei voi olla ihminen.
>>222450811Se aleparopottihan tietääkseni alkaa pitämään mekkalaa jos sitä alkaa nostelemaan tms. ja onhan niissä gps-paikantimet niin en nyt tiedä mikä idea on sitä yrittää varastaa kun saa vaan poliisit suoraan luokseen
>>222451048olet myös venäläisten vihollinen joten et taida sinäkään sitten olla ihminen
>>222450936no sitten vaan goonaus sessiot tulille
>>222451023mun asunto on tätä pienempi ja parvi mukaanlukien mulla on paljon vähemmän elintilaa
>>222450948ööh mutta meillähän on it-kupla kakkonen täyttä vauhtia menossa?
>>222451048noi on kaikki sun paska vammaisia mieli kuvituksia mitkä ei pohjaudu mihinkään todellisuuteen mieti sitä
>>222450267I would eat this.>>222450311I would eat this too.
>>222451068no todennäköisesti olen venäläisten tappolistalla kun mun kotona on käynyt "puolalainen taulukauppias" niin sopivasti ollaan samaa mieltä tästä asiasta. en ole ryssille ihminen, eikä ryssä ole minulle ihminen.ilomielin voidaan tappaa toisiamme.
>>222451048vihollisen dehumanisaatio nimenomaan on ihmisoikeuksien kautta kehittynyt moderni psykopatologia. roomalaiset eivät dehumanisoineet orjuuttamiaan ja tappamiaan kansoja.
>>222451123joo, sulla on varmaan tästä aiheesta rooman tieteelliset sosiologiset tutkimukset, joissa käsiteltiin vihollisten dehumanisaatiota.
tahma tiedote/v/:ssä on tahma >>/v/741419112informaatio päättyy
>>222451023Pitäisi varmaan tallentaa RT-kortit ulkoiselle kovolle kun opiskelijana minulla on vielä niihin ilmainen pääsy
>>222450936runkkaa sun isoa kullias meille nyymi
>>222451177ei kiinnosta
>>222451093I put it in my mouth
tahma tiedotenyymin pöksyissä on tahrainformaatio päättyy
>>222451278ei älä kerro muille
>>222451158ei ole, konsepti oli täysin vieras antiikin kansoille. miten siitä olisi voinut kirjoittaa mitään? vihollisia toki vihattiin ja heihin liitettiin negativiisia mielikuvia. kenenkään päähän ei kuitenkaan pälkähtänyt, että viholliset eivät olekaan ihmisiä siitä syystä, että ovat vihollisia. onhan se hyvin kummallinen ajatus.
>>222450868>muistan ja hupaisesti nauranei ne näköjään vaatinu siitä mitään lunnaita, muistin ihan väärin ite ku nyt lueskelin netistä. ne halus vastauksia kysymyksiin jostain roskan määrästä ja geenimuunellusta lihasta.>>222451066no laittaa jammerin viereen että pikkurobo ei saa yhteyttä maailmalle.
>>222451299>onhan se hyvin kummallinen ajatus.projisoit täysin omia näkemyksiäsi tässä ja teet sen naurettavasti. vihollisen dehumanisaatiossa ei ole mitään kummallista ja tietäisit tämän, jos olisit edes koskaan ikinä miettinyt tätä kysymystä omasta näkökulmastasi.lienet c-paperinen, tai auta armias, n*inen, kun et ymmärrä mistä tässä on kyse.
>>222450868mitä hyötyä kaupassa ympäriinsä ajavasta sipsirobosta on..? että sipsihylly ois aina eri paikassa?
>>222451328kerro mistä on kyse niin nymphit alkaa ymmärtämään
Laitoin saunan tuleen
>>222451299uskon että vihollisen kunnioittaminen on vain ylemmän tason ihmisille eikä normoille. kuva liittyy.
>>222450868mä oon runkannut kerfukselletieteenkin vähän taiteellisia vapauksia otettu eli ei se ollut vaan toi hylly jolla on kissa naama mutta silti
>>222451328onhan se kummallista. etkö itse ole miettinyt asiaa? miksi vihollista ei voi vihata ja toivoa hänelle kärsimystä ja kuolemaa kuin sillä edellytyksellä, että hän ei olekaan oikea ihminen? jos hän ei ole ihminen, miksi se toisaalta oikeuttaa toivomaan hänelle kärsimystä ja kuolemaa?
>>222451369vihollisten dehumanisointi auttaa sua tappamaan niitä tarvittaessa.vihollisten tappaminen on paljon vaikeampaa jos kohtelet niitä ihmisinä samoin kuin esim. naapureitasi tai kavereitasi tai perheenjäseniäsi.on täysin luonnollista dehumanisoida viholliset, että et joudu pohtimaan tai kärsimään ihmisten tappamista. paljon tehokkaampaa vaan dehumanisoida ne ja tuhota ne niin kuin ne olisi esineitä.>>222451418koska se on tehokkaampaa ja helpompaa. vihollisen kohteleminen ihmisenä aiheuttaa psyykkistä taakkaa ja ongelmia, mitkä dehumanisointi suoraan välttää.tappamasi ryssät / kommarit / natsit / japsit /jne. ei ole ihmisiä, niin sun ei pidä lainkaan huolehtia tai kyseenalaista toimintaasi moraalisesta näkökulmasta. sä et tapa ihmisiä, sä tuhoat viholliskohteita.
>>222451456tossa ei edelleenkään oel mitään logiikkaa eikai kukaan pidä kaikkia ihmisiä naapureina tai kavereina haluaisin minäkin tappaa vaikka ketä mutta pystyn älyllisesti ymmärtämään että se on ihminen enkä ole niin vammainen että en ymmärtäisi tätä
>>222451276Are you albanian?
>>222451391jos kunnioitat tappamiasi ihmisinä ja olet sujut sen kanssa, niin olet joku vitun psykopaatti.
>>222451514sinä olet joku velli perse mikä pystyy tappamaan vaan eläimiä
kassa anna meinas taas myydä sikspäkin yhden tölkin hinnalla.huomautin asiasta, vähän hei tarkkaavaisuutta, vaikka pääseekin parin tunnin päästä juhannuksen viettoon.
mä pystyisin tappamaan vaan itseni tai oikeastaan en pysty tappamaan itseänikään tappaispa joku psykopaatti mut tappakaa mut haluan kuolla
>>222451535>vihollisen kunnioittaminenmitä kunniaa on siinä, että sun komppanian tulenjohtaja käskee kranaatinheittimet räjäyttämään 50 ihmistä pellolla palasiksi?millä tavalla tämä kunnioittaa ihmisiä? ylemmän tason ihmiset kunnioittaa sitä, että kymmenet ihmiset kuolee ilman edes, että ymmärtää minkä takia ne kaatui?tää sun asenne on vaan toinen kouppauskeino.
>>222451514Junger ei ollut mikään psykopaatti, tajusi vain että se on kaikki suurta peliä. Vankeja ja vihollista kunnioitti aina. Välillä kirjoitti että tuntui pahalta kun ampuivat jonkun nuoren brittiupseerin yms.
>>222451456siis ymmärrän toki täysin, mikä välineellinen arvo dehumanisoinnilla on JOS samalla täytyy pitää kiinni ihmisoikeuksista, ihmisarvosta ja vastaavasta. mutta ihmisoikeudet itsessään ovat tuore instituutio. voidaan myös kysyä on, mikä on ihmisoikeuksien todellinen pakottavuus ja sisältö, jos voidaan hyväksyä niiden suojan poistaminen keneltä tahansa viholliseksi määritellyltä.
en jaksa nyt teidän autismi keskustelua meen runkkaamaan ja itkemään
>>222451614>Junger ei ollut mikään psykopaatti, tajusi vain että se on kaikki suurta peliä.eli psykopaatti. ihan tyypillinen psykopaatti "pelaa peliä" välittämättä ihmisistä ja empatiasta. tää on niin stereotyyppistä psykopatiaa kuin olla voi.
>>222451605en tiiä mistään kunnioituksesta mitään totesin vain että olet velli perse
>>222451642Ei ole. Psykopaatti lahtaa vangiksi otetut viholliset välittämättä ollenkaan.
oon tvistattu vitun psyko paatti
https://www.twitch.tv/lumituberJÄI MOMBASAAN
>>222451685oon hienostunut filosofi soturi
>>222451667mikä vitun elokuvaymmärrys sulla on psykopatiasta? oikea psykopaatti lahtaa tai on lahtaamatta ne ihan vaan sen perusteella mikä on hyödyllistä "pelin" näkökulmasta, eli juuri sitä mitä jungeri sun mukaan teki, eli "pelaa peliä".jos se hyötyy niiden lahtauksesta, niin se tappaa ne.jos se kärsii niiden lahtauksesta, niin se ei tee sitä.
>>222451706psykopaatti ei tee mitään erillistä pointtia että välittää vankien turvallisuudesta ja että heitä pitää kohdella kunnioittavasti
>>222451547mulle kävi kerran myös noin ja myös huomautin asiasta en tajua miks vitun k mafia. oon vaan liian kiltti ihminen.
>>222451704>https://www.twitch.tv/lumituberenemminkin limatuber xDDD
>>222451728nimenomaan tekisi jos siitä on sille hyötyä.sä jo paljastit sen psykopatian mainitsemalla, että se "pelaa peliä". tässä pelissä on hyödyllistä>välittää vankien turvallisuudesta ja että heitä pitää kohdella kunnioittavastikoska se parantaa jungeri-psykopaatin omaa sosiaalista statusta esittämällä sitä itseään parempana ihmisenä kuin se on.etkö sä tajua, että tää on kirja jonka se itse kirjoitti omasta kokemuksestaan omaa itseään ja omaa statusta pönkittääkseen?
>>222451704miks noi kaikki tuuperit aina laulaa vaikkei ykskään osaa laulaa
>Halleyn komeetan seuraavan perihelin on laskettu tapahtuvan vuonna 2061moniko nyymi on yytsimässä
rakastan sitä kun 2 vammaista luulee tietävänsä jonkun totuuden jostain ja jankkaa siitä asiasta loputtomiin yrittäen käännyttää toisen vammaisen omaan vammaiseen mielipiteeseensä eikä kumpikaan tajua miten vammaisia ovat
>>222451778Sulla on vain moderni moraali. Onko kaikki historian kunniallisesti taistelleet miehet vain kaappi psykopaatti valehtelijoita.
>>222451801tykkään kun joku nyymi hankkii narsistisesti paremmuuden tunnetta tällä tavalla haukkumalla muita ja esittämällä itseään parempana kuin ne nyymit
>>2224517970
>>222451793miksi normot laulaa karaokea paareissa?
>>222451829Tämä konsepti menee yli hilseen saunan autisteilta
>>222451824en esittänyt yhtäkään väitettä itsestäni huomaatko miten keksit päässäsi vammaisia juttuja mitä pidät totuuksina
>>222451877implikaatiot on ilmiselvät. oletko joku vitun autisti kun et ymmärrä tätä?
>>222451897taas keksit jutun päästäsi höhö
haisen aurinkorasvalta
>>222451829ihan eri asia
>>222451793vtuberit tekee niin joten pitää tehdä niin jos on vtuber
>Nainen kuoli veteen Lauttasaaressavaarallista tuo vesi
>>222451976onneks en mee koskaan veteen koska en osaa uida
>>222451976ihon väri?
oispa reiska tyttis
>>22245201670 vuotias
>>222452016tod näk valkoinen koska ollaan suomessa jossa suurin osa ihmisistä on valkoihoisia
>>222452061>Suomalaisista aikuisista uimataitoisia on noin 53 prosenttia. Luku perustuu viralliseen pohjoismaiseen uimataidon määritelmään, jonka mukaan uimataitoinen on henkilö, joka pystyy veteen pudottuaan uimaan yhtäjaksoisesti 200 metriä (josta 50 metriä selällään).mitä helvettiä oletin että toi olis heittämällä yli 70%
Mitä helvettiä näin taas naapurin ja sen tyttökaverit alasti takapihalla täysin yrittämättä olin vaan tulossa kaupasta kotia. Mut on altistettu nyt isommalla määrälle tissejä kuin koko elämäni aikana viimeisen parin viime viikon kuluessa. Viimeks oli sentään pyyhkeet nyt oli kaks aivan nakuna istumassa juoma kädessä.
>>222452140kai soitit poliisille
>>222452140kaipa nussit
>>222452183Ei kai mikään laki kiellä olemasta omalla pihalla alasti. Tai en oikeestaan tiiä ehkä saattais kieltääkkin jos se näkyy tollee kaikille ohikulkijoille mutta en nyt soittanu.
en omista lapiota jolla voisi kaivaa maata
>>222452140kai ystävällisesti tervehdit naapuria ja vieraita ja toivotit hyvää juhannusta
>>222450104Tämä, mutta auringon sijaan tulitikku.
>>222452139uin kerran yhtäjaksoisesti 1200m>>222452140kaipa kuvasit
>>222452309minun mielessäni normaali ihminen ui mutta ilmeisesti ei ui
>>222452139unohdit nyt että suomen aikuiset ovat aivan eri värisiä kuin oletat.
miten ihminen voi olla niin vammainen paska että ei osaa uida kun kaikki muut eläimet osaa uida auto maattisesti
SUOMI
>>222452405mä en nyt jotenki usko tätä väitettä et kaikki eläimet muka osais uida automaattisesti.
>>222452451näemmä olin väärässä jos tälyyn on luottaminen
>>222452451apina-ihmisapinat ei osaa uida!oon nähny dokkareita videoita ja eläintarhoja joissa tätä käsitelläään
doukkari videoita
vielä kaksi päivää että juhannus on ohi. en malta odottaa
>>222452506>kirahvi on tunnetusti huono uimarino eikö se vois vaan kävellä pohjaa pitkin ku pää pysyy pinnalla kuitenkin ba dum tsh
>>222452276>>222452309>kaipa kuvasitEn oo mikään pervo vaan joutunut näihin tilanteisiin täysin pyytämättä ei ole minun vika helvetti soikoon toi on ihan yleinen polku missä kävelee ihmisiä jos ne on menossa tänne päin.
>emojivittu ei tuo ole oikea sana
>>222450665Jatkan aihetta, koska se osuu selkeästi kaikkien muidenkin nyymien kiinnostuksenaiheisiin. Maalausopaskirjan mukaan seissi valmistettaisiin veteen suovasta, alunasta ja liimasta. Kysyin sitten nyt kotipuolessa ollessani äidiltäni, että sattuuko siltä löytymään palasuopaa kun siinä ei varmaan olisi turhia lisäaineita. Löytyi siltä, siivouskomerosta alkuperäisessä ostoskassissa lähes käyttämätön pala. Ostospäivä ja kuitin mukaan 4.10.1993. Nyt kun gooblettelin niin ei palamäntysuopaa enää edes saa kaupoista nykyään. Hassua ajatella, että tuo on odotellut käyttötarvettani kaapin pohjalla koskemattomana yli 30 vuotta.
>>222452782hymiö
>>222452782hymiö tai hymppäri.
>>222452828Oho, no se on vanha. Ite otin pari vuotta sitten käyttön Finnlaysonin käsipyyhkeen jossa oli markkahintalappu vielä kiinni mutta toi on melko varmasti vanhempi.
>>222452832>>222452884hymiji
>>222452828mäntysoopaa on joskus ollut paloinakin? kaikkea sitä.
>>222452948Nuorinyymi..
hympsykkä nympsykkä pympsykkä
>>222452948ennen kaikki oli paloina mun äidillä on semmonen vanha taulukin mikä toimitettiin 1000 eri palassa ja se piti ite koota että tuli maisema näkyviin! Ilmeisesti ennen tykättiin paloista.
>>222452948>>222452828mulla on avaamaton mäntysuopapala vuodelta 2021
>>222450863kaljaa juon
>>222452948Ei siitä ole kovin pitkä aika edes kun vielä myytiin, kun löytyy vielä vanhat kauppalinkit
tehkää palapeli
>>222452991Kannattaa säilyttää, hinta raketoi
>2026 >Doesn't eat bananas Are you developmentally disabled, potassium deficient, or both? >But they taste bad And? Sure Cavendish bananas suck, but they're not bad once you get used to them >It's like eating a giant benis Only manchildren can't deal with eating something penis shaped >They're expensive Who forces you to eat 6 a day, fucking dirt hammer
tuli mieleen ne mini banaanit en oo koskaan syöny ehkä mini banaania
>>222452908Itse katselin joskus torissa oli myynnissä Tampellan käyttämättömiä peflettejä muovipakkauksessaan jostain 70-80-luvulta. Olisi varmaan pitänyt ostaa
mä syön kolme banaania viikossa nams helppo ja halpa hedelmä mandariinejakin joskus syön ja omenoita jos on halpoja
>>222450104turrutan tunteeni alko holilla
en muuten ole varmaan kertaakaan elämässäni ostanut panaaneita
>>222453144miksi
>>222453287täh
>>222453310en ainakaan muista että oisin ikinä syönyt omassa kämpässä panaania varmaan viimeeksi joskus lapsena kun äityli on ostanut niitä en itse asiassa muista millon olisin viimeeksi edes syönyt panaania oon enemmän omena miehiä
>>222453289Ainakin siksi koska minulla ei ole nyt laudeliinaa kun unohdin entisen yhteen yleiseen saunaan
>>222453287ähtärin eläinpuisto halus rekrytoida mut sinne apinaks koska oon banskujen suurkuluttaja
koskaan ei tuu vastaan oikeaan suuntaan meneviä kulkijoita näillä yksisuuntasilla pyöräteillä.
>>222453436en oo koskaan nähny pyörä tietä yt. bönde
>>222453436missä hemmetissä on yksisuuntaisia pyöräteitä, en oo ikinä nähny? jotain helsingin hupatuksia?
>>222453457>>222453474juu hesassa on muutettu noita yksisuuntasiks paljon. kadun kummallakin puolella kaista, ja pitäs tajuu mennä oikeeta reunaa menosuuntaan nähden.
Olipa lämmintä vettä, sai saunan yhteydessä pulikoida ilman pikkunyymin surkastumisia
vaikuttaa siltä että yksi päivä pysyttiin taas raittiina ihan puhdasta laiskuutta kun lähikauppa meni paljon aiemmin kii kuin oletin ja kauempaan kauppaan ois melkein 5min kävely. varmasti parempi näin mut iski semmonen oispa alkoholia olo päällä märsy.
nyymit kuoli
>>222453643ei laiska jaksa tehdä syntiä t. jeesus vai konfucius vai buddha mikälie jatka samaan malliin vaan
>>222453643itse meen aina kauppaan aamu kymmeneltä jottan vältän moiset mokat
peruna snacks ja american dippi on tämän päivän sipsidippiyhdistelmä
>>222453643parempi näin. join 2 litraa viiniä enkä nauttinut yhtään. loppukesän voisin olla juomatta.
>>222453921no nii varmaa on mutta on kyllä tyhjä olo silti. ei mun elämässä oikeen oo mitään muuta sisältöä ku joko yrittää olla juomatta alkoholia tai sit juoda alkoholia, käytännössä kokopäiväduunia olla tämmönen pauka.
>>222453890mulla oli dipittömiä ja pelkästään suolattuja sipsejä nams oli hyviä
>>222453962>mutta on kyllä tyhjä olo silti.niinhän se on juodessakin, tai ainakin mulla.
pistän käteni hellan päälle nähdäkseni että vuodanko vielä verta
>>222453987Muistelen että yleensä se menee hetkeks pois mutta niin kyllä se sieltä takaisinkin tulee aina sit tosi nopeesti. Kai oon jo kaks viikkooa ollu selvänä joka on yleensä just tää aika kun alkaa kuvitella että ehkä siitä tuliskin hyvä olo.
>>222453979hullu
>>222453643en oo juonu viinaa 8 kuukauteen
mikä se on nyymeille
näin spurgun lidlissä ja ajattelin ettö toi on varmaan nyymi
>>222454103>9k+ tuntiaWorld of Warcraft>4k+ tuntiaWarframe, Black Desert Online, FFXIV>2k+ tuntiaPath of Exile 1 + 2, Dwarf Fortress>1k+ tuntiaFactorio
https://youtu.be/qAsHVwl-MU4
>>222454110mietin noin kun nään jonku 150kg heebon
Cha-cha-cha >>222454103FFXIV söi jonkun 10 tuhatta tuntia minun elämästäni
Nakkivene
>>222454182>>222454255öö
Meen saunaan.
Noh mutta ainakin tästä tuli nyt selvä päivä enää ei kerkeä kauppaan jee. Otetaan vaikka sämpylää metukalla sitten.>>222454093no huhhuh toi on aika hurja suoritus.
mulla on eniten tunteja dotassa ja vain joku 900 tuntia mutta oonkin paska normaloidi ja en oo kyllä pelannutkaan ainakaan 10 vuoteen oikein mitään
>>222454103Men of War Assault Squad 2 ja Squad.
>>222454410mulla on ton verran vaan siitä kun se aina unohtu taustalle päälle joskus useiksikin päiviksi ja se laskee pelin päälläoloajan ei pelattua aikaa
>>222454103Ennen se oli Destiny.Nyt se on Uma Musume Pretty Derby.
>>222454255>>222454182>FFXIVkat peli
>>222454103oon sasuaali tosin apexin tunnit on jossain tuhannessa oikeasti ja sitten overwatch joku 1000 myös
>>222454617niin ja tf2 on oikeasti yli 2200
suurin osa nyymeistä on varmaan mökillä nussimassa niiden tyttistä
minun isillä on silent huntterissa ja il kakkosessa varmaan 20000 tuntia
Aattelin juosta ensi kesänä maratoonin, nyt juon kuitenkin kaljaa
>>222454658miks isit tykkää simulaattoreista omani tykkää pelata IL2 sturmovikkia ja muita lento kone (sota) pelejä
>>222454650Ei kyllä minä oon ihan kotona selvinpäin ja tyttistä ei ole. Miksei tuon nännit näy eikö niitten pitäs olla tisun kärrjessä vai oonko mä vaan pahasti pihalla tissien toiminnasta?
kaupunki tyhjänä juhannuksena
>>222454650oon mökillä yksin ei ole myöskään alkoholia tai muitakaan huumeita
me pelattiin isin kanssa vaan ralli pelejä ja tappelu pelejä sillon kun pleikkari tuli
nyt muistui mieleen kun isi tuli joskus 10 vuotta sitten kännissä kertomaan yöllä peli idean joka oli joku "tapa ryssä" jossa ideana on pelata rokalla siinä kohtauksessa tuntemattomasta jossa se ampuu niitä ryssiä siellä lumessa oikein hyvä mies
>>222454764tuolla ulkona on naapuruston nistit ja alkkikset meluamassa
>>222454103sain carpal tunnelin faktooriosta
I'm coming to Finland this winter to watch hockey. Any recommendations for dogs to fuck?
tuolla ulkona on käristys kupoli
>>222454780oma isi tuli yöllä kännissä huutamaan siitä miten mun äiti on tyhmä huora kun olin joku 6v
>>222454829nyt kun mietin niin onhan tuostakin varmaan ainakin 15 vuotta
mitä vittua on 27C miten pysyn hengissä
>>222454829mitäs läksi höhö
>>222454829no vittu on kyllä tyhmä huora.
>>2224541031570 tuntia Kenshiä
>>222454733ei tissin kärjet tuossa kyllä näy mun mielestä
>>222454733oispa tommoset pienet paatit mun sängyssä
>>222454650>nymit>nussimassahuoh
>>222455127suurin osa nyymeistä on normoja jotka käy töissä ja niillä on tyttikset. Sen tietää kun täällä on vaan 3 nyymiä öisin.
runkkaaminen on myös seksiä eli nussimistanyymit ovat siis aika moisia seksi maksimoijia
naapurin kissa naukuu mun oven takana
>>222455178Itku tulee koska tiedän että oot oikeassa. Monella kaverillakin jotka on oikiasti supernörttejä on perheet ja lapset ja kaikki. Mutta ei minulla.
vituttaa fakecelit
>>222454983peisetti
>>222455270ei ole muitten hyvä elämä meiltä pois minusta on ilon moista että jollakin menee mukavasti
>>222454764oli tosijjaa. koppavasti pyöräilin keskustassa päin punaisia, kun kerta ei autoja näy.
>>222455270tyttiksen puute on aika raskasta näin pidemmän päälle.
>>222455178Olen työtön ja tytötön hylkiö mutta yritän silti pitää yllä säännöllistä unirytmiä
>>222455178mä oon paskaluuseri mutta oon aamuvirkkuei saa yleistää
Juon vielä yhden olusen ja sitten saapi riittää tältä päivältä, jatkellaan huomenna
>>222455178mulla on ei-24-tuntinen unirytmi ja valvon tehdasaikaan aina jonkun aikaa. ens kuussa valvon taas yön läpi.
>>222454780Eikös tämä ole jo olemassa? Joku 90-luvun pikkupeli
kaikkien nyymien ei alun perinkään ole tarkoitus saada tyttistä luonto äiti on tarkoittanut pelkästään alffa urokset saamaan lisääntymis oikeuden on pelkkää jutkutin juonta ja urpaani legendaa semmoinen ajatus että kaikilla pitäisi olla tyttis ei läheskään kaikki elukatkaan pääse lisääntymään eikä se niitä häiritse koska kukaan ei ole niille väittänyt että se olisi jotenkin väärin
Tulin saunasta. Vissiin mun viime viikon raivoaminen oven kanssa kun joku oli jättäny salpaan ja yritin pakolla avata sitä niin tehny jälkensä kun salpa oli kokonaan poissa tänään ovesta, lol. Hyvä näin, en ymmärrä noita edellisiä skitso naapureita jotka jätti salpaan sitä ovea kun on elektroniset lukot noissa ja vain tietyllä kellonajalla pääsee sisään omalla poletilla.Tänään tuoksui vahva vista muuten pukkarissa.
>>222455522sivilisaatio on rakennettu luonnon vastustamisen päälle. ihan ok on vaan että alfa-maket pääsee panemaan, mutta sitten ne panee yhteiskunnan raunioissa.
luonto äiti voi haistaa sitten paskat vitun runkkari kun laitto kuitenkin nyymeille ihan samat halut paritella tyttöjen kanssa vailla mahdollisuutta paritteluun.
luonnon säännötja nyymit juoksee kun aurinko nouseeheidän henkensä uhalla
>>222455559En ymmärrä alkuunkaan, miten saunan oven voi jättää salpaan kun sunhan pitää olla sisäpuolella siellä että voi laittaa sen kii häh vai kiipeskö ne ikkunata ulos.
>>222455616Kaksi pukuhuonetta samalle saunalle, molemissa salvat ja elektroniset lukot. Eli tarkotuksella tyypit menee toiseen pukuhuoneeseen ja laitto salpaan oven ja sitten toista pukkaria ulos. (Mun poletti heittää virhettä toiselle pukkarille joten en oo pystyny avaamaan sitä kuukausiin mutta en oo jaksanu valittaa, tosin nyt viime viikkoina alko noi lukkopelleilyt jostain syystä)
>>222455660entä jos ne oli vielä siellä pukuhuoneessa ja sä yritit tunkeutua sinne kun ne oli nakuna
Joko on se vaihe illasta kun saa linkata sopivan kökköä kotimaista musiikkia? Linkkaan jokatapauksessa https://youtu.be/NdgFE26zJT4
>>222455575joo mutta sitä ei voisi vähempää kiinnostaa nyymin haistattelut sori siitä sen tarkoitus vaan on viedä ihmis kuntaa eteenpäin parhailla mahdollisilla geeneillä siinä ei ole yhden nyymin mielipiteellä ja pahalla mielellä minkään laista paino arvoa kokonaisuutta tarkastellen
>>222455678En tahdo uskoa kun minun vikan vuorona ja edellisen välillä on yksi tunti tyhjää ja menen muutenkin 30 minsaa myöhemmin eli 1.5 tuntia niiden vuoron loppumisesta aina.
>>222455481nyt kun mainitsit, jostain tuon aikakauden pelistä on jäänyt mieleen "nahkurin orsilla tavataan", mutta ei mitään muuta. olisikohan se tuo?
>>222455660siis miksi ne... mitä hittoa siis kiusallaanko vai onko ne jotenkin tyhmiä eikä tajua että on tarkotus poistua samasta ovesta mistä tulikin?
>>222455725>sen tarkoituseipä ollu
gigis takas kotona onkireissun jäljiltä. reissu venähti kun oli hubaa niin siinä pyörähtikin muutama tunti pitempään kuin oletin. sain ekana saaliina jonkun 150g särjen jonka vapautin kun en halunnut tehdä siitä sapuskaa kun oli liian pieni että jaksais sotkea keittiötä, sitten tarttui alle 50g affen ja hetkeä myöhemmin salakka mitä koitin käyttää syöttinä isoille kaloille, mutta kukaan ei napannut kiinni. menen nyt pesulle kun kädet haisee kalalle, lärvi sikarille, varpaat kuolemalle ja muu kroppa hielle.kohta olis maillarilla potkupalloaki
>>222455788no se olikin vain minun mieli pide ja päätelmä ei siitä sen enempää nyymi voi olla eri mieltä mutta ei se silti tyttistä saa
>>222455772molemmat ovet pistetään salpaan kun sähkölukkoihin ei luoteta (sen takia niissä ovissa on salvat), mutta sitten unohdetaan avata se toinen salpa sieltä pukuhuoneesta mitä ei käytetty.
>>222455660mun yks top pervoilu hetkiä pienenä liittyy tommoseen saunaviritelmään, ilmeisesti noi on kovin yleisiä vanhoissa kerrostaloissa että on just tollee kaks pukkaria ja sit sauna. Tai voi kai olla uusissaki mutta se meidän kerrostlao oli aivan mega vanha tyylii kaupunginosan ensimmäisiä.
>>222455818aha>Salakka (Alburnus alburnus) on makeassa vedessä ja murtovedessä elävä hopeankirkas särkien heimon kalalaji. >Ruokakalana salakkaa ei arvosteta, mutta täkykalaksi se kelpaa hyvin. Salakan suomut ovat tiukassa verrattuna moniin muihin täkyinä käytettäviin kaloihin, joten sitä voi käyttää hyvin myös vetouistelussa. Salakka soveltuu syötiksi myös onkeen, jolloin saaliiksi saadaan pääasiassa suuria ahvenia.
>>222455850Kuulostaa kauhean vaivalloiselta. Jos teillä ei ne vuorot mee limittäin sit kuitenkaan niin miks se toinen pukkari on edes käytössä?
>>222455871Mikä se pervoilu hetki oli?
>>222455908Voihan se olla mahdollista että jopa pari vuoroa edellinen jättää salpaan sen pukkarin ja kaikki niiden jälkeen tulevat käyttää samaa pukkaria mitä nekin eikä täten tiedä lukossa olevasta pukuhuoneesta mutta mä oon sitten se ainut joka käyttää oikeanmaista pukkaria.Sattuman kauppaa.
oon epä ironisesti työntänyt ruuvimeisseliä perseeseen yleisessä saunatilassa huvinsa kullakin
>>222455973toivottavasti työnsit sitä kahvaa kun se toinen pää on kovin terävä
>>222455973meillä oli aikoinaan intissä joku jantteri kuulemma tunkenu sysärin perseeseensä
kuuntelen NHK World Radio Japan
voima fanta sioissa ei ole mitään väärää
>>222455911olin itekseen käymässä saunassa kun iskä oli jossain reissussa niin menin sinne heti sillä sekunnilla kun vuoro alko että naapuripukkarissa oli vielä naapurin tytöt ja sit runkkasin saunassa kun kuuntelin niiden juttelua. elä kysy mitä järkeä tässä on mutta jonnekiimassa pelkkä ajatus alastomasta tytöstä riitti mega panetukseen.ne vuorot siis meni sillee limittäin en osaa selittää järkevämmin että tavallaan oli 30min sauna-aika ja 30min pesuaika niin vuoroja saa tuplamäärän.
pitäisköhän kaataa viinat viemäriin?
>>222455969Juu lähinnä koitan tajuu miks teillä ees on molemmat pukkarit käytössä jos ne vuorot ei mee sillee et toisen saunavuoro alkaa kun toisen pesuvuoro on vielä menossa.
>>222456072Ei tuossa mitään ihmeellistä ole, kyllähän tyttöjen äänet voi kiimassa olla eroottisia. Sitä varten se ASMR kai on yleistynytkin mutta itse en välitä tuosta.
>>222456064*fantasioi nyymin voimaannuttamisesta*
>>222456097Tunnissa luulisi ehtivän tekevän kaiken tarpeellisen, kyllähän sitä tosiaan tulee mieleen menneisyydestä hetkiä kun oli limittäin vuorot että oltiin vielä pukkarissa kun seuraava tuli jo päälle. Eli kyllä molemmat on käytössä. mun vika vuoro vaan on omillaan eikä ennen oo ketään.
>>222456111nii lähinnä se että runkkasin salakuunnellen oven takana olevia naapurin tyttöjä se oli se pervo osuus siinä. ei se nyt ihan sama oo ku kuunella jotain asmr koneella.
runkkasin kerran saunassa ja meinasin pyörtyä
>>222456190sama homma, käy vissiin sydämmen päälle se rehkiminen. alalauteilla on viileämpää näin kokemusasiantuntijana mainittakoon.
>>222456250hyvä tietää että en ole ainut
ajatelkaapa vaikka tyttöjä saunassa
>>222456372>>222456372>>222456372
>>222456072>jonnekiimassa pelkkä ajatus alastomasta tytöstä riitti mega panetukseen.Ymmärrän täysin.