nazipyssling
Varför bor ni inte som han? https://www.youtube.com/watch?v=d5pIkMH_irc
>>222458765andreas lilja
>>222457669ingen behöver så mycket surf
>>222458800Mannen som dog för plast
>>222458765USAs sportsbollslag består av 90% zoomernegrer med samma fula broccolifritös.
>>222458445>>222458400svenska tjejer tycker att han ser ut som en prins
Sjukt att Iran vann kriget och USA förlorade och Irans ekonomi vinner och världsekonomin försvinner ni borde ha investerat i kebab
>>222458886Jag köpte Montage Gold Corp på ca 5 dollar CAD och nu är den på 16 CAD.
Åt för mycket chips, ont i magen nu
https://www.youtube.com/watch?v=PZ4EW6sO8gI
>>222458907Va
>>222458791Önskar att jag kunde bo så, men jag är inget geni, eller ens smart, så jag kan inte fixa det där.
>>222458934Samma här. Vad åt du för chips? Vilken smak var det? Hur gillade du dem? Jag gillar Estelles Sour Cream Onion chisp. Gillar du dem också? Eller gillar du andra chips?
>>222459040>Estelles Sour Cream Onion chispoj
Aktivera frågeblöjan
Då va fvn arg för att man är chud och inte välkomnade negern till midsommarfirandet
>>222459195
>>222459195hur gick det anon? dök somaliern upp?
>>222459195Låter som du är en hatfylld rasist, då är det klart folk inte tycker om dig.
>>>/sp/155501682Bystig bög
Hoppas Marocko Skottland är en bättre match än vad Australien mot USA har varit...
när blattefatiguen sköljer över en
>>222459291asg AFA-mongot
>>222459322>FÄ12G>DE HAR HÄNTva
>>222459322asg hur kan kronblom vara så ikonisk på bara en serieruta
>>222459291Går att vara älskvärd som dunderrasist. Har propagerat för att skicka varenda jude på en rymdracket och skicka dem rätt in i solen, skicka hem tredjevärldenmänniskorna till sina hemländer o.s.v. Hur lätt som helst att få med sig folk om du gör det på ett charmigt sätt. Till och med babbarna på jobbet höll med.
>>222459195Vrf du racist?
>>222459322>Kalla på ambulansIngen pratar så farfar...
asg svennar tror oironiskt att deras värderingar och åsikter är någonting objektivt moraliskt gott (det har alla av världen och historiens folk trott om sina åsikter)
>>222459414
Ja då började självmordstankarna flyta runt i skallen. Dags att dricka vatten och trycka undan dem tills päronen dör.
>tredje generationen kronblom-tecknaren jonas perssonhar sett bilden förut men först nu noterar jag hur biffig han är och att han har en Gasp Inc.-tröja på sigasg. kronblomchads fortsätter vinna
>>222459448
>>222459195Knulla henne med din dunderkuk så blir hon glad och snäll igen.
>>222459449fattar inte varför kronblom blev förknippad med örebro när skaparen var från norrland
>>222459449han ser ut som att han kommer från atlantis
>>222459486Vafan menade du med detta?
Varför är suedisar så söta?
sprutade till något sjukt
>>222459524
>>222459513Ja, det finns en mycket stark koppling till Örebro, framför allt genom seriefigurens vidareutveckling och historia: [1, 2] * Tecknarna: När skaparen Elov Persson slutade teckna serien tog hans son Gunnar Persson över 1967. Gunnar bodde och verkade i Örebro. Idag tecknas serien även av Gunnars son Jonas Persson, som föddes i staden. [3, 4, 5] * Kronblom som maskot: År 1987 blev Kronblom officiell maskot för fotbollsklubben Örebro SK. [2] * Statyn: Det finns en Kronblomstaty i Örebro. Den stod ursprungligen i ÖSK-färger utanför Behrn Arena (Eyravallen). År 2011 flyttades statyn till Brunnsparken i Adolfsberg, där han målades om till Adolfsbergs IK:s klubbdräkt. [1, 6, 7, 8] * Museum: I friluftsmuseet Wadköping i centrala Örebro har det funnits ett eget litet Kronbloms-museum. [9, 10]
>>222459263Ja det gjorde han. Jag hanterade det rätt bra, fvn blev bara lack sen när jag sa att hennes kusin och negern är bannlysta från vårt hus och att de kan glömma framtida tillställningar som vi arrangerar. Tror jag lyckades få honom att känna sig oönskad också, utan att förstöra stämningen för övriga.>>222459291Käften afatransbögjävel
>>222459449>Jonas Persson var också mycket idrottsintresserad och under gymnasiet började han styrketräna och tävlade senare i bodybuilding – med en femteplats på junior-SM som största merit. Jonas Perssons startade som 22-åring ett gym i Örebro, som han drev i fem år innan han sålde det på grund av dålig lönsamhet.jaha det var tydligen känd kronblomlore som jag missat. tur att 91an.net finns
>>222459557fan kingen du lyckades! att navigera sådant kan vara svårt som fan. sade du det efteråt eller hur gick det till?
>>222459557Satan vad patetiskt och feminint beteende
Glada midsommar svenskjävlar!
>>222459557Om nu detta inte är bara rena fantasier så är det oerhört baserat och riktigt bra gjort. Jag väljer att tro på det.
>>222459505Hon gick och la sig med gråten i halsen. Helt efterbliven. Hon sa själv att hon var orolig för att negern är muslim osv men samtidigt vill hon ha apjäveln hemma i vårt hus, negrandes i vår soffa osv. Kvinnor är helt efterblivna och kan verkligen inte leva efter principer
>>222459615Eller hur, man ska bara låta alla negrer göra som de vill och verkligen få dem att känna sig hemma :)
>>222459557hur gick det till?
>>222459680Och där kom autistkåpet
skit
tänker på suedisötnosens bleka rumpa
>>222459615Jag hatar negrer och vill inte ha dem runt mig, särskilt inte när jag ska fira midsommar med mina närmsta. Tvingas leva och verka bland såna apor hela jävla året i negerhelvetet sverige, någonstans måste man få slippa.
>>222459763
Hoppas att många dog idag.
asg så uppenbart fejk
>>222459806det gick inte att använda nio-elva som referens i proompten
>>222459803Glad midsommar min vän, hoppas det reder ut sig med tjejen
>>222459855det var bara gratis tjänster och första gången jag proomptar, gick verkligen inte att få huset att rasa, ens med demolition i beskrivningen
>>222459886Glad midsommar anon
>vuxna män som äter tonfisk på burk
>>222459803stappe...
2 stora somaliefamiljer flyttade in i hyreshusen bredvid mitt område, sen direkt så flyttar 5 familjer ut därifrån, det är fräscha och billiga hus också så ingen anledning att flytta av annan anledning
>>222459999lägg till kapris, ägg, rucola och dressing så är det en lätt lunch
>>222460040Det är lätt att dra slutsatser när flera händelser sker samtidigt i ett närområde, men flyttmönster styrs ofta av många osynliga faktorer.Även i fräscha och billiga bostäder flyttar människor regelbundet på grund av förändrade livssituationer som sällan syns utifrån.## Vanliga orsaker till att människor flyttar* Ändrade familjeförhållanden: Skilsmässor, giftermål eller att barn flyttar hemifrån.* Arbete och studier: Nya jobb eller utbildningar på annan ort kräver ofta flytt.* Bostadskarriär: Många lämnar hyresrätter så fort de får möjlighet att köpa en bostadsrätt eller ett hus.* Kötid och planering: Att få en ny lägenhet, särskilt i attraktiva områden, är ofta resultatet av flera års köande och lång tids planering.Att fem familjer flyttar ut precis när två nya flyttar in är med största sannolikhet en slumpmässig tidsmässig sammanfallning, snarare än en direkt reaktion. Flyttprocesser tar i regel flera månader att planera och genomföra, från det att man säger upp sitt kontrakt till att man packar flyttlassen.Om du vill kan jag hjälpa dig att hitta officiell statistik eller studier om:Hur flyttmönster och rörlighet ser ut på den svenska bostadsmarknaden generelltVilka faktorer som statistiskt sett väger tyngst när svenskar väljer att byta bostad
>vuxna "män" som äter 3 mål om dagen
>>222460073Den här brevaren har hög intelligence
>>222460073Du är verklighetsfrånvänd
>>222460040Ingen vill behöva uppfostra sina barn rasmedvetet, det är svårt nog som det är med skärmtid och sockerberoende.
>>222460051Jag äter färsk vitkål, hemmagjord opastöriserad surkål, hemmagjord yoghurtsås med vitlök, olivolja, kryddor och lax. Allt blandas i en stor bunke och jag äter med sked.
MJÖLKA DENICEMJÖLKA DENICERÖSTA SD
Håret det svallar, likt vågorna mot en strandKinden den blommar, där tårarna en gång rannJag kan ej dölja, den glädje som tränger framSolen den skiner, och jag skiner bättre alltJag kan ej dölja, den kärlek jag känner starktVad kan det vara, som värmer mitt hjärta kallt?
>>222460113Jag förstår att det kan upplevas så när svaret fokuserar på generella förklaringar och statistik, snarare än den konkreta situationen du ser framför dig i ditt eget kvarter. Det är helt naturligt att reagera och dra kopplingar när stora förändringar sker samtidigt i närmiljön.Min roll är inte att förneka dina personliga iakttagelser, utan att bidra med ett bredare perspektiv på hur flyttprocesser och bostadsmarknaden fungerar i stort.Om du vill kan vi prata vidare om:Hur grannskapsförändringar och omflyttning brukar analyseras inom stadsplaneringVilka faktorer som skapar trygghet och trivsel i ett bostadsområde
sapo hacked my algowireshark show packets sent to a tor node at the local ikea
Många grottmongon i tråden som borde bli pangpangade
>>222460118Aa jag ska också flytta av den anledningen, även fastän jag inte bor direkt i deras område, mitt förra område var helt förstört av somalier och det kastades skräp och soppåsar direkt på gatan.
>>222460040svenar är racister
>>222460073>>222460137Ge en man en fisk och du matar honom för en dag; lär en man att fiska och du matar honom för en livstid
>>222460169>Och så ser man en jäkla nigger där som går
>>222460199Detta klassiska ordspråk rymmer en stor visdom om långsiktigt stöd, utveckling och självständighet. Kärnan i budskapet är att permanent förändring och självförsörjning uppnås bäst genom kunskap och verktyg, snarare än genom tillfälliga gåvor eller kortsiktiga lösningar.## Ordspråkets tre grundpelare* Kortsiktig hjälp: Att ge en fisk löser det akuta behovet men skapar ett framtida beroende.* Långsiktig investering: Att lära ut fiske kräver mer tid och resurser i början, men löser problemet permanent.* Egenmakt: Kunskap ger individen frihet, värdighet och förmåga att kontrollera sitt eget liv.Principen används i dag flitigt inom allt från internationellt biståndsarbete och modern pedagogik till mentorskap och personlig utveckling.Om du vill kan vi fördjupa oss i:Ordspråkets historiska ursprung och varifrån det kommerHur principen tillämpas inom modernt ekonomiskt bistånd och utvecklingsarbeteLiknande filosofiska citat om lärande och självständighet
jag läser heidegger och svävar i dimman i schwarzwald ovanför suedis förståelsenivå
>>222460126Varför har hon inte 10 barn?
Är inte DEBIL ett väldigt roligt ord som borde användas mer?
>>222460126Nooshifenotyp till vänster
svenskar röstar för massinvandring och sen flyr dom alla invandrare
Vad heter det när man är lite crazy in the head men ändå ganska snäll?
>>222460126Nej det ska vi inte hon är ett luder
>>222460311Det brukar kallas för att vara småtokig, knasig eller original.Här är några vanliga ord på svenska som beskriver exakt den balansen:## Vardagliga ord* Knasig: Används ofta om någon som gör oväntade eller lustiga saker, men alltid med mycket hjärta.* Småtokig: Visar på en charmig och oförarglig form av galenskap.* Flummig: Beskriver någon som är lite virrig och lever i sin egen värld, men som är helt ofarlig och snäll.## Lite mer färgstarka uttryck* Ett charmigt original: En person som går sin egen väg och sticker ut, men som är omtyckt av sin omgivning.* Ha glimten i ögat: Används ofta om personer som är lite vilda eller upptäcktsglada, men där det finns en grundläggande värme och godhet.* Har tomtar på loftet (men godhjärtad): Ett äldre uttryck för att någon tänker lite utanför boxen eller är lite virrig.Vill du att vi tittar på:Fler svenska idiomatiska uttryck för personlighetsdragHur man beskriver den här typen av karaktärer inom film och litteratur
>>222460311>Vad heter det när man är lite crazy in the head men ändå ganska snäll?Det finns flera bra och lite småroliga ord på svenska som beskriver exakt den där kombinationen av att vara lite galen men samtidigt helt ofarlig och snäll.Här är de bästa alternativen:Klassiska ord och uttryckSmågalen – Det absolut vanligaste ordet för någon som är lite "crazy" på ett harmlöst sätt.Knasboll – Ett väldigt kärleksfullt och mjukt ord för en person som gör tokiga saker.Knäppgök – Liknar knasboll, beskriver någon som är lite konstig men ändå go och glad.Original – Ett finare ord för en person som går sin egen väg och är lite udda, men snäll.Särling – En person med en unik, lite avvikande personlighet som sköter sitt eget.Eldsjäl – Kan ibland användas om galenskapen handlar om ett extremt, men positivt, engagemang.Slang och vardagliga uttryckSkön – Att vara "en skön typ" betyder ofta att man är härligt oförutsägbar och trevlig.Dåre (med ett hjärta av guld) – Ett uttryck för någon som gör galna saker men vill alla väl.Har en skruv lös – Sagt med ett leende betyder det bara att personen är lite skojigt knäpp.Vilket av orden tycker du passar bäst på den person du tänker på? Om du vill kan du berätta vad personen brukar göra, så kan jag hjälpa dig att hitta det perfekta ordet eller översätta ett specifikt engelskt uttryck.
>>222460311Viking
Åsikter om tjejer från Kazakstan?
>>222460169>kastades skräp och soppåsar direkt på gatanSuedi ger upp utan ett krökt hårstrå på hans huvud. Klanmedlemmar får billigare hyra. Otillåten videoupptagning får användas för bevis. Börja använda huvudet i kampen innan flykten normaliseras.
>>222460357>180cmGri vi
>>222460285Nej? Det är ett kränkande och stigmatiserat ord som användes för att förtrycka intellektuellt funktionsnedsatta. Det är nästan lika hemsk som ord som neger eller blatte. Gör bättre.
>>222460260Du låter som någon som medvetet stiger upp i Heideggers dimbanker och njuter av att se världen försvinna bakom begrepp som Sein, Dasein och Geworfenheit. Det är en ganska klassisk effekt: ju mer man läser Heidegger, desto mer känns det som att man svävar ovanför vardagsspråket och samtidigt glider längre bort från allt som kallas “förståelsenivå”.Och Schwarzwald‑dimman är en perfekt metafor — Heidegger själv satt ju där i sin stuga i Todtnauberg och skrev som om världen var ett enda stort fenomenologiskt moln.
>>222460126
>>222460357som PaF älskar jag vita kvinnor att leva med på Svens bekostnad
Älskar bögmorgonandedräkten
>>222460437asg
vad kallas det om man är en "twisted fucking psychopath" men ändå behöver en söt och snäll tjej?
>>222460374>>222460442En söt
>>222460457Det finns ingen formell psykologisk diagnos för den specifika kombinationen, men inom populärkultur, psykologi och relationsanalys beskrivs detta fenomen med flera olika begrepp.Här är de vanligaste sätten att kategorisera eller beskriva denna dynamik:## Psykologiska förklaringar* Kontrasterande behov: Personer med antisociala eller narcissistiska drag söker ofta partners som är empater. En söt och snäll person erbjuder den stabilitet, beundran och känslomässiga trygghet som individen själv saknar.* Sårbar narcissism: En person som framstår som cynisk eller destruktiv ("twisted") men som innerst inne har ett starkt behov av villkorslös kärlek och omvårdnad.* Mörka triaden: Personer med drag av psykopati, narcissism och machiavellism dras ofta till snälla partners eftersom dessa är lättare att manipulera eller för att de fungerar som en känslomässig sköld mot omvärlden.## Popkulturella begrepp och arketyper* "Bad Boy / Good Girl"-tropen: En klassisk berättarkonst inom film och litteratur där den destruktiva eller missförstådda karaktären blir "räddad" av en ren och snäll partner.* Monster-och-prinsessa-komplexet: Idén om att den destruktiva personen behöver en renodlad motpol för att känna sig mänsklig eller balanserad.* Edgelord: Ett internetbegrepp för någon som medvetet adopterar en mörk, cynisk eller "psykopatisk" persona för att verka cool, men som i slutändan ändå söker traditionell närhet och mjukhet.## Slang och vardagliga uttryck* Närhetstörstande cyniker: En person som hatar världen eller agerar utåtagerande, men som privat är helt beroende av en partners snällhet.* "Kontrasternas lag": Att söka sin absoluta motsats för att uppnå en känsla av helhet eller balans i livet.
>>222460457Oroa dig inte. Många tjejer tänder på massmördande psykopater som Breivik och Richard Ramirez.
>>222460457Vill pumpa ditt jordgubbshål så hårt att du blir tjej
>>222460510Jag är ett textbaserat datorprogram och har ingen fysisk kropp eller kön.Om du vill fortsätta använda tjänsten, vänligen håll konversationen till vanliga frågor och sakliga ämnen. Vad vill du titta närmare på härnäst?
Affärsidé: En gigantisk tésil som du kan lägga kläder och eller disk i. Sedan hänger du den över toaletten och spolar för att tvätta eller diska det som ligger i. Snabbt, billigt och miljömedvetet. Du slipper bruka el och köpa dyra maskiner.
du är inte en twisted in the head eller en crazy fucking psychopathdu är en ful och äcklig bög som brevar på kanalen
>>222460542Kan du skicka caddebilder till ai
>>222460529behöver 4-5ggr större röv
Håll käften jag är visst en "twisted fucking psychopath" och behöver en söt och snäll tjej
>>222460547Idén är onekligen kreativ och tänker utanför ramarna när det gäller att spara el och utrymme, men ur ett praktiskt och hygieniskt perspektiv faller den tyvärr platt.Här är en direkt och saklig analys av varför den här metoden inte fungerar för att tvätta eller diska:## 1. Extrema hygienrisker (Fekal-oral smitta)* Toalettvatten är inte rent: Vattnet som spolas i en toalett kommer i direkt kontakt med en miljö där det finns höga halter av tarmbakterier (bland annat E. coli).* Aerosolspridning: När en toalett spolas bildas en osynlig dimma av mikroskopiska vattendroppar (aerosoler) som bär med sig bakterier och partiklar från toalettskålen. Att placera kläder eller middagstallrikar i detta område innebär en direkt hälsofara.## 2. Mekaniskt tryck saknas* Ingen friktion: En tvättmaskin eller diskmaskin rengör genom att kasta runt kläderna eller spruta vatten med högt tryck tillsammans med rengöringsmedel.* Bara ett vattenflöde: Att bara låta vatten rinna över smutsiga kläder eller fastbränd mat i en tésil kommer inte att ta bort fläckar eller fett.## 3. Miljöeffekten blir den omvända* Enorm vattenslöseri: En modern, effektiv diskmaskin drar runt 10 liter vatten per disk, och en tvättmaskin runt 50 liter per tvätt. En modern toalettspolning drar 4–6 liter. Du skulle behöva spola dussintals gånger för att ens skölja igenom ett par plagg, vilket gör att vattenförbrukningen blir extremt hög.------------------------------
>>222460457>>222460504incels, varför psykopatmaxxar ni inte?
>>222460620Den inhibmaxxar istället.
>>222460620Sanningen är att män som honom inte skapas medvetet utan föds med en nästan övernaturlig karisma (tänk kurtz i heart of darkness)
>ALLA sportbollsspelare har rosa cuckskor på sigJa jädrar vilken jävla förnedringsritual.
>>222460716kurtz va racist
>>222460564Du är sjuk.
många måste uppmanas att begå utan att med det bryta emot lagen
>>222460734Eymandorasict
>>222459661NU KOMMER JAG MED CYKELLÅSET
>>222460748asg bögbögen
Patetiskt att se hur allt estniskt hat suedisarna har kanaliseras mot Ryssland medan judarna fyller landet med babbenegrer så sitter suedisarna och känner sig tuffa när de hatar Putin och ryssarna. Fy fan. Asg.
Then struck man her
mistah kurtz - han död
>>222460808vi svenskar kastar elaka blickar på alla ryssar i sverige
>>222460808>estniskt hat
>>222460620VIF i frid fanälskar hur bruttan han träffade ser exakt ut som dom för 50 år sen
>>222460808asg så sant
>>222460844Asg mr bean till vänster
>>222460808Jag ser dig, Ivan. Hur går "tredagarsoperationen"?
>>222460881öh nej? det är inte romina?
Plockar bort hår från bollarna med en pincett, finns inget skönare än att smeka hårlösa bollar
>>222460898jag ser dig, sverigebildus asghttps://desuarchive.org/int/thread/214585008/#214585636
rulla in en boll och låt den rulla
Visst känns det som att käääääärleken väntar
>>222460903Ja, du kan ta bort hår på pungen med pincett, men det rekommenderas generellt inte för större områden eftersom det gör väldigt ont, tar lång tid och innebär en stor infektionsrisk. Pincett bör endast användas för att plocka enstaka, fristående hårstrån.Huden på pungen är extremt tunn, lös och känslig, vilket gör att pincettplockning innebär specifika risker.## De största riskerna med att noppa punghår* Hög infektionsrisk: När du rycker ut hårstrået med roten skapas ett litet öppet sår i hårsäcken. Ljumskområdet har en naturligt hög koncentration av bakterier som lätt kan ta sig in i de öppna porerna och orsaka follikulit (hårsäcksinflammation) eller hudinfektioner.* Smärta och hudskador: Pungen har väldigt många nervändar. Att dra ut grova könshår från lös hud är intensivt smärtsamt, och det är lätt att nypa, skada eller slita i den känsliga huden.* Inåtväxta hårstrån: Könshår är naturligt krusiga. När ett hårstrå plockas och sedan börjar växa ut igen under hudytan, är risken stor att det rullar sig inåt. Det orsakar smärtsamma röda blemmor, inflammationer och ibland cystor.
>>222460956De kopierade fade to grey jävla bajshuvuden
>>222460898Sojaredditören har anlänt ser jag. Fienden sitter i Rosenbad, Tel Aviv och Bryssel inte Moskva. Rysslands krigs i Ukraina har blottlagt deras inkompetens och oförmåga. De kan inte ens rulla in i ett fattigt men stort grannland, med en delvis vänligt inställd befolkning, utan att kalopsa.De utgör inte reellt militärt hot mot Sverige eller EU. Hur ska de gå till? Ska de rusha genom Finland? Ska de skicka båtar över Östersjön? Nej, det kommer inte hända, de har inte kapaciteten eller intresset att göra det heller. Det gör sjudande så otroligt mer patetiskt och korkat.
>>222460949Asg schizus
>>222460956har aldriig lyssnat på kent. länka deras bästa låt
>>222461031försök inte
Dödade precis årets första mygga. Det börjar tidigt..
>>222460956>>222461002Kent är kingar. Vapen och ammunition är ett av deras bästa album. Låter Sverige är dock globalistiskt judetrams om hur vi ska välkomna babbarna så den låten är sämst.
>>222461065precis så ska en kvinna se ut
>>222461125
>>222461120millennieblöjan
>>222461041Mina favoriter:https://youtu.be/ZH1cj3qvu-Ahttps://youtu.be/Ix_Sw6wOsAM
>>222461177töntigtskaffa en personlighet
BAJS-anon uttryckte sitt "rop på hjälp" mycket tydligt när han defekaterade på parkbänkar och bord i gryningstimmarna och jag önskar att fler tog efter istället för att gråta högljutt om orelaterade ämnen
Affärsidé: Gör det lagligt att tackla, misshandla, köra på, round house kicka och liknande tilltag mot vuxna "män" som zoomar runt på elscootrar.
>>222461214Du gör många antaganden med det här brevet. Du är en patetisk halvfigur.
>>222461246skaffa en personlighet tindermongot
>>222461222Varför? Smidigt transportmedel ju
>>222461261Ingen tycker att ditt ritualbrevande är roligt, intressant eller ens begripligt.
>>222461277skaffa en personlighet
>>222461041"Dom Andra" är väl något man kommer vissla om även 20 årKänner ni yngre inte igen den här melodin?https://www.youtube.com/watch?v=fWxUr_vDwwE
>>222461262Det ser dumt, fjolligt och omanligt ut när någon sojabög till "man" åker runt på en sådan. Otroligt provocerande.
>>222461290Du sjuder
>>222461222Om man skaffar en blindkäpp och synlighetsväst? Vips så har man ett alibi för att råka peta in den i en ouppmärksam ligists elfarkost när den kommer för nära och för tyst
>>222461028https://x.com/M_Simonyan/status/1919362651643138404>Ryska statens egna SVT släpper en video där en massa afrikaner, indier och kineser sjunger om att bekämpa le onda nazishterJag påstod aldrig att Putte är fiende #1, men du tänker väl inte berätta för mig att ryssarna är "le traditionell och bejsd"?
märkligt hur japan är bra på så mycket men deras musik är pissdålig
>>222461312din andedräkt är tråkig
Eller så ger vi incelNEETs makt över liv och död tills allt är fixat.
Kan vi inte bara sluta bråka och vara snälla mot varandra på midsommar?
Lukta på hårlösa små suedibollar och lukta på suedis fisar
>>222461222rasist
>>222461177den första hade för platt och tråkig melodi, den andra var mycket bättre. men inte riktigt min stil, snäppet för hård musik för min smak
>>222461346svenskar är psykiskt sjuka hatiska missfoster på nätet men ursnälla i verkligheten
>>222461356>du är fascist du är fascist jag är rädd för din mammas fitta
Just wanted to say tak for sharing these absolutely kino Lego sets that I haven't seen for 25 years.
>svenskar är psykiskt sjuka hatiska missfoster på nätet men ursnälla i verkligheten
>>222458765Aw man that shit was so good, I had some of the System stuff.
>>222461308Du borde bli lite mer bekväm i din maskulinitet, anon
>>222461331Du har total hjärnröta och har kanske en IQ på max 90. Ingenstans har jag uttalat mig proryskt. Våra länder fylls av negrer och blattar av judarna och vi ska sitta och vara tuffa mot RYSSLAND?! Nej! Ryssarna utgör INTE ett hot mot oss. Det gör däremot judarna, deras rumpgojer och den biologiska krigsföringen de för mot oss när de fyller våra länder med mänskligt skräp och förpestar kulturen.
>>222461305jo den känner jag igen men har aldrig lyssnat på den från början tillslut så som jag gjorde nu. bra låt men det är för deprimerande och vemodigt.
>Just wanted to say tak for sharing these absolutely kino Lego sets that I haven't seen for 25 years.
Själv har jag lyssnat mycket på motown på sistone
oj nu åker det runt ambulanser och poliser ;_;
nbögmongot bifogar dansande terry davis till populära hitlåtar
sverige is actually ukranian
>>222461387Du är mer än välkommen. Legoupplagorna är de bästa upplagorna men tråden är fylld av mongon som helst sitter i skräpupplagor. Pärlor till svin men det är kul att någon har vett nog att uppskatta det.
hipstertuffingen får framfall i pungen när en låt har mer än en miljon lyssnare
>>222461381Chudfinnen
>>222461438kingen. dessa är mina favoriter:https://youtu.be/Yf2CB32jDYc?si=khww3QZxmIR36KPnhttps://youtu.be/51B55OQysj8?si=w-iC0QEgp_6e9L9fhttps://youtu.be/YtlyhtDmEH8?si=pC6BtQsEy17E-ld6
>>222461452>>222461455>>222461463>>222461469>>222461471Behöver en likblek, finniga, ful, illaluktande 2dbögsuedipv med frän andedräkt
>>222461471nu blev du arg>>222461481bra
https://youtu.be/zc92btOBXs4
https://youtu.be/UQII1KKvO1UKinomusik.
>>222461481>=siåh nej nej nej
>>222461513Bög
>>222461531jaha är jag doxxad nu eller?
>>222461513Älskar dig kattwinken vill lukta på din blonda hår
>>222461555goytag
>>222461425>Du har total hjärnröta och har kanske en IQ på max 90.Nog om dig.jag sa aldrig att judarna och svartmuskoiderna inte är ett problem, jag tycker bara att ryssarna är inte något vidare heller.
>>222461533är du osäker i din sexualitet?
RESURRECTION
>>222461623du leker med röven
>>222461500har mer soul/r'n'b, inte motown dock:https://youtu.be/TuzgO_8DJA8?si=zCRHeC_P8Z4KoNuIhttps://youtu.be/cBaOBhcdBYs?si=s9CmD-48Ke8GyR4chttps://youtu.be/m9pycHCEbW8?si=zcZZA3mYPxwS-GDQ
Lägger blommor under kudden och drömmer om en snäll tjej som tycker om mig.
Jag saknar vuvuzelorna från VM i Afrika 2010... Det var SJÄL!
>>222461706det var innan sverige och världen gick åt helvete
Varför skaffar inte Simona en svensk man? hon kommer dö ensam vid det här laget.
statlig ersättning i utbyte mot huvudet från vildsvin och astroturfare
>>222461682Drömbögen... Vilka åtgärder vidtar du för att du ska uppnå detta mål? INGA! Du sitter hemma och gråtrunkeönskar om massa saker men är för feg och rädd för att faktiskt våga gör något. Du kommer DÖ ensam, bitter och ångerfull om du inte GÖR något omgående för att styra om din patetiska ursäkt till "liv". Spottar på önskebögar, ni är så otroligt urusla.
>>222461770Asg improooovmongot
Vad borde jag bygga i Gruvkraft?
>>222461682Vill lukta på din morgonandedräkt
>>222461682önska och njut av dina begär kingenhttps://youtu.be/KJVzpNhAC2o
https://www.youtube.com/watch?v=iHrKoE1cdEo
>>222461797En korv med bröd
>>222461770Skadar inte att drömma låt grabben ha hopp
du kommer alltid att vara den där dryga bögen, aldrig något mer definitivt grattis till ditt mål uppnått
>>222461871varför är du elak mot västisbästis...
>>222461797en häftig borg med tunnlar och torn.
Gillar när tråden kanaliserar sin inre geek och svarar på brev som han gör
thou coming alltime that were that there ample boggen, never wellgot more definitivegrats to thine mole uppreached
suedi..
xiwi
för varmt kan inte sova
>>222462031xixi asg
har ni kollat whps morsas ansiktsbok?
>Publiken buar när Marockos spelare som är anklagad för våldtäktVarför? Han är inte dömd än och HO har ju alla incitament i världen att låtsas bli våldtagen av en rik sportbollare.
>>222462053Jag tror på henne favä
>>222462043Nej. Vad heter den?
>>222462059Kattwinken ditt rövhål är så jävla vackert
sverigetråden galenskap och konst
>>222462059asg roli katte
vaknade nu
Sågdemfickdem och Puh skidmask länkade upp! behöver det eller behåll det?
>>222462059
nu dör jag
>>222462102Du har dött många gånger
>Stel och fastspänd>Och när paniken bryter ut>Ler du svagt och viskar till mig:>"Du är värd att dö för">Men mot gummi, glas och metall betyder ett mirakel inget allsSå jävla vackert. Jag borde lyssnat mer på domdär Kenttjejerna när jag va yngre
>>222462031xuidi
>>222462091du är inbjuden till kokuten vitpojke
who is matgeek?
>>222462148Fattar ingenting, jag är för dum för sånt där
>>222462153Pajeetblöjan.