>>222470581>som att säga att duvel är en IPA
amk mår inte bra
>>222470633det tar på krafterna att fäktas med bögbrevare som kåtar upp varandra med bilder
Var Rickard vår Baruch Goldstein?
>dkn ingen reimu flickvän
>>222470682slickar på dig
https://x.com/lulletot/status/2067993305858928644Vad avslöjas här?
Vad är det med högerextrema konton på twitter som Visegrad 24, End Wokeness etc som å ena stunden visar klipp där invandrare misshandlar européer, och å andra sidan skickar ut pro-israelisk propaganda.
>>222470603suedis dricker antigen blasklager eller quirk chungus IPA dock
Oi, can you cunts teach me Swedish, or 'Svenska' as they say in thy native tongue? Min mamma är Svensk and the last time I learnt a Swedish word for a play I was writing, that night at drinks with the neighbours (and thus tipsy), I was like "hey mum, -- guess what -- I learnt how to say rape in Swedish today!" and everyone around the table looked really nervous
>>222470801Din morsa är rent avskum likt babylons horor som säljer sig till fattiga hjon med spetälska. INGEN gillar dig INGEN vill ha dig här INGEN vill lära dig ett dugg. Jag hatar dig och din morsa.
>>222470801you are weak and retarded watch family feud right now
>>222470801Du klunkar i dig rapsolja.
åsikt?
>>222471017håll käften andreas
Decided I don't like the word "dig". Too abrasive for such a common pronoun. It's no thy or thineMight try French or something
>>222471109It's pronounced similarly to 'day'.
Ni måste väl ändå erkänna att det HADE VARIT NICE om man kunde köpa några kalla öl till matchen ikväll och inte bott i ett sovjetsamhälle? ”Du kunde planerat bättre”-maffian välkommen att kommentera!
>>222471153Åk till ICA.
>dkn ingen systerfv
>>222471175Du är en jävla snortagg
va en söt tjej på jobbet som av nån anledning trodde att jag hette Andreas. Det sa hon till mig och det gjorde mig förbannad. Vet inte varför, Andreas är ett helt ok namn, men fan kalla mig inte det.>>222470580Dags att vakna med lite svensk music.Total Soul Rapehttps://www.youtube.com/watch?v=naKY5jXqmOc
>>222471153Har några kvar. Får hoppas att polaren sitter på nån starksprit och/eller hans fru har vin
VARFÖR I HELVETE KOSTAR 100/100 FIBER NÄSTAN 500 FUCKING SPÄNN
>>222471235du är horny
>>222471235
>>222471267Så søtt. Er nødt til å betale 899 kr for 150/150 fordi det er det minste de tilbyr.
>>222471267datorer är bara för rikingar nugå och läs en bok istället
>>222471312you are ugly watch family feud
Embodiment of Scarlet Devil va ett bra spel fanvet dock inte om >>222471286 har spelat det
>>222471267Demoner regerar över oss.
>>222471267telenor >>222471312 cuckade ur och sålde sitt nät (open universe) till globalconnect. allt var frid och fröjd tills dess.
När var mänskligheten friast sist? hur många tusen år måste man gå tillbaka?
>>2224713751200-talet
Mår skitDrack inte en droppe alkohol igårKunde inte somna tills klockan var typ halv fyra, kändes som feber eller influensa
trotsbögen och systerknullaren andreas lilja
Vad ska man beställa för mat idag?
>>222471448drack massa öl och sprit och kunde inte sova till 4 och mår skit nu
Mors lilla Olle i negern gickSpruta stolt med liten vit snopp
varför röstar efterblivna suedis på sossarna istället för V?
Drack massa sprit men jag har finsk kvalitetslever så mår riktigt bra och ska supa mer nu
>>222471454du glömde osså västis ;_;
>>222471267det sjukaste är att bahnhof säljer 10/10 till ett dyrare pris än 100/100 var för mindre än 10 år sedan
>>222471335kolla på svartad RÅ :3
>>222471335Kolla på Girls und Panzer
Orcing not mead pisswhorewormy
>Ryssland verkar ha skjutit ner sitt eget oljeraffinaderi i MoskvaKingarna man kan aldrig besegra en så kreativ fiende
Ska på picknick-dejt nästa helg, vad borde jag ta med mig i korgen?
>>222471505Datorer är för amerikaner och kineser nu. Suedi får odla potatis.
Värmen är outhärdligGreta hade så jävla rätt om att bränna kol...Vi skulle lyssnat...
>>222471673en kniv och sen när ni börjar äta tar du fram den och hugger henne i magen och springer i väg asg
Önskar att jag hade ett par Arboga att svalka mig med. Men fittknullsverige tillåter inte det på en lördagDet här kan resultera i att jag kidnappar Gry Forssell, Och det är Sveriges fel.
>>222471506>gå in på en så kallad SSK-tråd på /gif/>alla killarna är medelstora>ingen tjej får någonsin orgasm
>>222471688Greta är väldigt kino och kopplade ihop imperialism med klimatförstörelse och rövpillrade många söta små gossar
>vaddlar in i tråden>kvackar glatt: kom anon så går vi och badar!>letar upp dina badbyxor och näbbar tag i dom>vaddlar kvickt iväg mot stranden
>>222471339Jodp, jag har spelat det. Gillar inte Patchouli som boss. Har väldigt svårt med henne. Får typ stresspåslag av att höra hennes musik trots att det var några år sedan jag spelade EoSD.
torrbollah final boss har nu spammat sitt tråkiga ank-jagjag i över ett år utan att någonsin få fler än 1-2 svar
>snortight vit klänning>genomskinligVet dom om det?>ingen bh>stringtrosorJag älskar svenska sommarflickor
>>222471862>video+tidning>någon har snott videon
>>222471831>i över ett år>>48996214
>>222471931mm fast det där har absolut noll att göra med ankblöjan
https://www.youtube.com/watch?v=f_6AQA4uzD0
>>222471455gör egen mat istället
Heil dir im Siegerkranz,Herrscher des Vaterlands!Heil, Kaiser, dir!𝄆 Fühl in des Thrones GlanzDie hohe Wonne ganz,Liebling des Volks zu sein!Heil Kaiser, dir! 𝄇
>>222471673myrorna kommer äta upp allt det där
>gör egen mat istället
>>222471930tror den videon försvann nångång 1999
>>222472002https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cb/Heil_Dir_Im_Siegerkranz_%28old_recording%29.ogg
>visste du att om du köpte ingredienser för 359kr och spenderade helga kvällen på att laga mat hade det varit godare än den där cheeseburgare för 15kr
>>222472014Carl Oscar Bohlin om han öppnade ett smashburgerställe istället för att lajva whiggermaskulinitet och dyrka prolapsmakten
>ta (rapsstekta) prinskorven anon det är mycket protein
are you doing the gay frog dance tomorrow?
>>222472102you just missed it buddy
>>2224720841) förintelseförnekande är olagligt2) förintelsen är den mest dokumenterade händelsen genom världshistorien3) du skulle aldrig våga stå upp för dina sjuka konspirationsteorier ivl
Trött på folk som försvarar rika människors rikedomar med att "de har jobbat hårt". Som om inte massor av folk som inte är rika inte jobbar hårt, mycket hårdare än rika.Girighet är en extrem ondska som ska hatas, folk ursäktar det alldeles för enkelt.
>>222472122Folk som förnekar förintelsen är oftast extremt lata och orkar helt enkelt inte studera och läsa på om ämnet. De tar bara in enkel och underhållande information som de hittar i lättsmälta dokumentärer gjorda av nazister, eller roliga bilder på 4chan.
>Nazister är värre än kommunister för de senare har iallafall ett ädelt målDen här sortens tänk av icke-kommunister är roten till så många av västvärldens problem. När de tänker på extremvänstern så ser de bara målen de är ute efter, när de tänker på extremhögern ser de bara medeln. Om nu nationalsocialismens mål HADE kunnat uppnås på ett demonratiskt och liberalt sätt där ingen blir skadad, skulle det verkligen vara så hemskt? Hade det verkligen varit värre än att kommunismen uppnås på ett fredligt sätt? Skit i om det gör dig obekväm.Det är även här kruxet ligger: folk idag känner sig djupt obekväma med ideologier som försöker säga att vissa saker eller människor är bättre än andra, även om det uppenbarligen är så.
>>222472122va varför babblar du om förintelsendet är din egen sjuka racisthjärna som fabulerar och skarvar ihop slutsatser nu
>>222472137Håller med, vi borde därför byta till ett system baserat på moraliska grunder.
Fan vad varmt det är
>>222472193var du rolig nu eller precis detta jag menar med att du inte vågar stå upp för dina åsikter, då du direkt gör dig rolig och säger "hö hö hö asså näää jag skoja ju bara det är ett meme ju!!"
>>222472182Förintelseförnekare kan betydligt mer om förintelsen än vad 99% av befolkningen kan. Det ligger i sin natur om man ska förneka sådant, om man nu inte är en korkad blatte.
>>222472137Va i Stockholm igår och åkte förbi Djursholm. Jag måste erkänna att jag blev avundsjuk.Hur i helvete har någon råd med såna fina hus precis vid vattnet? Det är en sån jävla värld förbi min att jag inte ens kan förstå vilka som bor där.
>Förintelseförnekare kan betydligt mer om förintelsen än vad 99% av befolkningen kan
>>222470538
>>222472220Fast om ens kunskap är felaktig så är det negativ kunskap och därmed sämre än att inte veta något alls.
>>222472268Åker tunnelbana istället. För lat för att promenera
God tid att påminna tråden om att det finns färre svenskar än judar i världen.
jaha då kan man inte åka inceltåget pga något påhittat oväder drar in från bajskusten
>>222472356väderjuden har något emot dig
>>222472109https://www.youtube.com/watch?v=lrYvJHWRNH8
https://www.youtube.com/watch?v=xr0H8-xURVg&t=9s
>>222472042och hur är det fel?
>>222472436håll käften
>>222472459håll truten
>>222472190>demonratiskt och liberalt
>>222472137suedi lyckas äntligen tjäna 40k innan skatt och ba>mjää huehuehue jag är överklass nu dax att rösta på moderaternaoch förstör hela fucking landet
>>222472487håll ankan!
>>222472512Folk blir arga av att betala några tusen mer i skatt för att hjälpa de svaga istället för att bli arga för att ägarna tar flera tusen kronor av deras arbete så de kan leva ännu lyxigare.
>håll ankan!
Man måste rösta på M om man har jobb.
>>222472595måste hångla, frotta och pumpa ditt jordgubbshål
>>222472566den där hårstilen passar honom
>>222472564när man säger åt suedi att vi kanske borde beskatta miljardärers tillgångar istället för att bara låta dom knulla oss i röven så börjar suedi knottra om att vi behöver dom för "le jobb" och skit men han inser inte att dom inte skulle ha några jävla företag eller tillgångar och inte vi slavar och samhällets infrasturkturer fanns där för dom att utnyttja (som vi betalar för genom 1/3 del gratis arbete)
>>222472595Det blir kul, önskar att jag hade folk att titta på det med
jag kan se varför kvinnor på goodreads röstar ner fantomen på operan så mycketefter att fantomen inceldampat och haft ihjäl folk och varit nära att ha ihjäl tjejen också så kommer en epilog där en annan man får sista ordet:>Poor, unhappy Erik! Shall we pity him? Shall we curse him? He asked only to be 'some one,' like everybody else. But he was too ugly! And he had to hide his genius or use it to play tricks with, when, with an ordinary face, he would have been one of the most distinguished of mankind! He had a heart that could have held the empire of the world; and, in the end, he had to content himself with a cellar. Ah, yes, we must needs pity the Opera Ghost.>As I stood by his remains, I prayed to God to have mercy on him despite his crimes. For it was God who had made him so monstrously ugly. här slätas också över att hans backstora är att han mördat massa personer i persien och byggt fällor och tortyrkammare. asg
Man förstår varför kingen gillar mamma incest jag vill också knulla hans mamma
>>222472671*om inte vi
>>222472671>Men då flyyyyttar de ju bara utomlands!!Så otroligt trött på folk som försvarar dessa slavhandlare och deras rikedomar.
Suesilandet dör nu
chudfinnen är tillbaka med breva bilder på warhammerpedofilen istället för andedräktsbrev
>>222472726Blev han triggad när vi gjorde narr av förintelseförnekare eller vad hände nu?
>>222472724ha dig djuphalsa min 21cm feta kuk
Tråden "Sverigetråden - Bakfulla upplagan" på 4chan's /int/ präglas av en blandning av svenska och engelska inlägg med en raljant och ofta grovkornig ton. Diskussionen pendlar mellan vardagliga ämnen som bakfylla, systembolagets öppettider och mat, till mer laddade politiska och ideologiska debatter om skatter, klasskillnader och invandring.Flera användare uttrycker frustration över svensk politik och samhällsstrukturer, samtidigt som andra försvarar eller nyanserar bilden. Tråden innehåller även typiska 4chan-inslag som identitetspolitiska käftsmällar, rasistiska och sexistiska påhopp, samt spår av historierevisionism.Trots det kaotiska flödet och den aggressiva jargongen speglar tråden en del av den samtida svenska samhällsdebatten, sedd genom 4chan-kulturens cyniska och polariserade lins.
wallah han mår inte bra saknar han whp så mycket
Vågar inte satsa pengar på vårt landslagJag litar inte på Sverige
kastade bort vodkaflaskan, inget mer
lökar så innåt helvete
>>222472916>kastade bort vodkaflaskanJag gråter. Önskade att jag hade starktProblemet med mig är att jag sänker enkelt en 70s på en kväll så det är aldrig värt att köpa
>>222472703suedis är sannerligen trälbergs och miljardärernas duktigaste små stövelslickare
har 600 hp men kunskapen har inte gjort mitt liv bättre
Hade ni också velat ha en systerfv?
>>222472959 drack du rent
>>222473077Hur ser du framför dig att det fungerar? Flyttar hon in hos dig? Har ni ett fejksovrum för när päronen kommer på besök?
>>222473016Du fick inte något bra jobb med det?
>>222473121bara på hemtjänsten
nu kom mata!https://www.youtube.com/watch?v=UIgZpeWmpZA
>>222473180>>222473160>>222473156>>222473152>>222473126>>222473107>>222473028>>222472974
Ser att missfostret har ett av sina skov igen
tappar allt hår på hjässan
>>222473231Åk till Thailand och fixa håret
jonatan firar midsommar med att spamma tråden med proxy ett bortkastat liv
Hyresvärden tog emot miljoner från Telia och bytte från kommunens fibernät (de vägrade muta hyresvärden) och Telia höjde sedan avgifterna med 200kr för alla hyresgäster.
>>222473276ägd
REDO FÖR POZZFÖRSVARA LANDET? ALDRIGFÖRSVARA BLATTAR? JA
>>222473276el goblina del suedicas...
Köpte airfryer och ismaskintips på bra airfryer mat och vad för drinkar jag kan göra med ismaskinen
>>222473328Lätt styrketräning och så promenerar jag. Jag simmar också. Visste du att det är jättelätt att bara breva ett ben eller mage på kanalen om man vill få massa oskulder att simpa för en om man har vårt problem? Jag brukar göra det ibland men det är inte nyttigt beteende egentligen
lever ett misslyckat liv
>>222473365Detta, är man libertarian/för en fri marknad måste man också inse att företag har rättigheter att censurera på vilket sätt de vill
>>222473328du köper maskiner utan att veta vad du ska använda dem till du är helt från vettet
njuter av min drink och ni knottrar
>>222473416LIBBEEEE
lyssnar på schönberg och dricker earl grey the
>>222473471 fanta exotic och vodka är jävligt gott.
>>222473309först får man en länk där man ska svara på en massa frågor. gjorde det men fick inget svar så jag blev väl diskvalificerad direkt
>>222473328Laxfilé, du slipper rök som annars kommer från en ugn.
>>222473470du är varmt välkommen hem till mig i Strängnäs
asgarvhttps://www.svd.se/a/ArGd1r/jatteexplosionen-kan-ha-orsakats-av-rysk-robot
>>222473494De var gifta och var relativt lyckliga i 70 fucking år. Kan du tänka dig att varje dag vakna i 70 år och känna att det finns mening med tillvaron? Har fan noll förmåga att känna medlidande med gamlingar. De levde drömmen.
>>222473416DITT SJUKA AS DU ÄR HELT FRÅN VETTET
>>222473092Klart. Kanske en skvätt Sprite i om jag ville känna mig lyxig.annars så va jag alltid mer en Southern Comfort snubbe än vodka.En sån flaska sänker man lugnt på en kväll och de smakar så otroligt gott. Dom där jävla lantisarna i New Orleans vet hur man kokar ihop sprit
>>222473549ratfylla är ett nyliberalt påhitt
>>222473566har heemad lever och blir full på en kvarting
>när man träffar en baddie från brasilien
>>222473674du vill äta hons bajs ;_;
>>222473566Gillar den här om jag måste dricka
Jag slår sönder självmordlådan jag byggt och bor i
>>222472664Närmsta han kommit sex asg det här tänker han ofta på
Bajshoran ghostade mig
>>222474162Nämen lilla gubben då
Tar en promenad och letar efter snygga tjejer att titta på, ses sen.
>>222474162shitwhore ghosted me
>>222474184fuck you neger
>>222474131>>222474095Geekskrattet asså
>>222474180Kuken är torr och behöver fuktas helt enkelt
>>222474184ska till Bergshamra senare, hoppas jag kan spana på tjejer på vägen. Jag älskar att se tuttar ute i det vilda. Och jag älskar att tjejer bjuder på det helt öppet.
>>222473416tappa vikt
>>222473521Ryssarnas inkompetens är gränslös
>>222474162samma hände mig när jag skrev att jag var arbetssökande asg
>>222473416Vidrig tumme + gridsfläckar på pekfingret
>>222472883gos
>>222474162ta din hämnd
Var kan man kolla på matchen gratis?Vill inte ge prenumerationsberg nöjet
>>222474446Bra försök säpo
>>222474446strmd punkt link
>>222474446https://fmhy.net/video#live-sports
>>222474446Ditt favoritsunkhak har den på storbildsskärmen?Klä dig sött så bjuder dom dig kanske på öl och drinkar, din slyna
>Maria Berg var som chef van att prestera mot budget och resultatkrav. Trots skavet inombords kämpade hon på. Men när håret föll av i stora tussar började sökandet efter hälsa. Steg för steg förde det henne till ett helt nytt liv – som prästinna med shamansk healing som specialitet.
>>222474491Kingen
>>222474582visar du din rumpa och kommer du att pulla din jordgubbshål
>>222474582Åh grode perfekt att frigöra all uppdämd frustration efter matchen
>>222474678ditt önskehål är mitt önskemål
Ni plågar mig
kongofukten... jag dör...
>>222474611ja det är bra strömmar. zlatan är på fox också och det är asg
>>222474678om du visar rumpa och leker med ditt hål så bjuder jag på med min feta kuk
>>222474808nog om mig
>>222474582Vilken sida? (är bara nyfiken)
sjukt att libbe dök upp
>>222474585sinnessjukt samhälle
>>222474964>>222475032Du luktar så starkt i munnen
>>222474582Hade varit f1h1 med en kospel kk och knulla hen via cam så tråden hade kunnat se
Bögandedräkten är så jävla kino
>>222474964du har inte borstat tänderna
>slutade spamma tobbs bilder >börjar med andedräktbrev
Coke zero med vodka och mycket is, sedan har man i en skvätt svartvinbärssaft.
>>222475306Ditt hål smakar jordgubb
>>222475306Hade varit svårt för mig att få en fru men kk från närcon kan jag nog fixa
@Gridstarm
https://desuarchive.org/int/search/text/%22Ok%20ok%22/country/se/
Hört i skåne:>Fraugan og jau haur en hejl dejl me kogsplejj men nået sunt bli de nok ikke ikvell *spottar ut snuset*
GULLI GULLAN HO HOO SOM EN GÖÖÖKJAG BJUDER DIG TVÅ RUM OCH KÖÖÖÖÖK
ASGhttps://desuarchive.org/int/thread/156977268/#156978347
>>222475508oof
>>222475508Oh brother
https://desuarchive.org/int/search/text/Frugan/filter/text/
>>222475580ett bortkastats liv
>>222475580asgeek man ser dina senaste sökningar
>>222475608asg
Hej nu är jag hemma från promenaden, såg några söta tjejer men det var rätt dött ute. Känner mig ensam.
>>222475650tog du några kåta bilder?
>>222475508kollade på datumet och insåg att det var året jag gick ut gymnasiet och började neeta och nu sitter man här 5 år senare med ett förstört liv hur fan gick allt så fel
>>222475729Gick du ut gymnasiet 2021? Fucking gos mann1
arkivus mår inte bra
>>222475746säkerhetsbolaget som kapat sidan
>>222475608det där är dina sökningar dock
>>222475701Nä sånt gör inte jag, ni får gå ut på egna promenader
>>222475608inte han men jag ser inget
>>222475794finns bara myror och småfåglar där jag tar mina promenader
>>222475608Det är dina mongomats
>>222475608asg mongomilton
Läste Heidegger men la ned boken och gick ut på bryggan istället.
>>222475855du har övergett jorden
>>222475855150IQ beslutfilosofi är kåp
>>222475855caddestajl
https://desuarchive.org/int/thread/10512019/#10517846vad gör han idag
>>222475906kan nog tänka mig att frugan gått upp 40 kilo och är fet som ett as
åt för ,mycvket midsoim,m,ar m,at
coop har stängtork int
vill dö när jag tänker på det jag sa och gjorde för 20 år sen
https://youtu.be/gT1aACwFM-M
hassan är skyddad av maktens korridorer
>>222475974asg samma
skrika osså gråta osså slå i huvud ;_;
Det sista vi har är att fylla en bytta med bajs och kiss och kasta in det i deras svala jävla kontor.
lyssnade på owe thörnqvist och han gjorde ju helt koksade låtar alltså. dom var fan rätt galna på 50-talet
>>222475974Tänk inte på det.
>>222476083Han är en pozzad kommunist
>>222476155utveckla. har ingen aning om detta
Tydligen är han 97 år gammal och mer viril än er
dricker ett glas vatten
https://youtu.be/6EpgrY9M7oM?si=-fryhTg6om3wv92q
>>222475608du måste bränna ner trådenbara fortsätt bränn ner skiten
>>222476236va
mitt bortslösade niggerliv
fattade aldrig vad varvet, essinge, mälaren, E18, IP eller järvafältet var.
>>222476236han tror att han kan se alla sökningar, två mongon i tråden
>arkivcuckarnaasg
>>222476273milgomoltas...
>>222476260>>222476288förståndshandikappade blöjor som inte fattar ett skitni är varför han måste bränna ner tråden
>>222476266
neo>>222476363>>222476363>>222476363>>222476363>>222476363
>>222476377Var det matblöjan som kastade stolen i matsalen på tjejen?
>>222476400vem?
>>222476377va det där är inte matrix
fattar int
Utifrån de nya inläggen i tråden (från och med rad ~40) kan man se en tydlig utveckling från den inledande bakfylle-humorn till betydligt tyngre och mer polariserade ämnen.Här är de främsta förändringarna och nya temana:>Från fylla till ideologi: Tråden rör sig från skämt om Systembolaget till en svärm av politiska och filosofiska diskussioner.>Klass & skatter: En het potatisklyfta uppstår kring klasskillnader, där vissa försvarar rikedom, medan andra attackerar "girighet" och ifrågasätter varför arbetare accepterar orättvisor.>Historierevisionism: Tråden blir mörkare med en infekterad debatt om Förintelsen, där tonen snabbt blir aggressiv och polariserad.>Identitetspolitik: Det förekommer skarpa åsikter om kvinnor och ras, vilket förstärker den polariserade stämningen.>Konspirationer: Även konspiratoriska tongångar dyker upp, som när ryska robotar nämns i samband med en explosion.Summering: Tråden har utvecklats från en lättsam bakistråd till en intensiv och konfliktfylld plattform för samhällsdebatt. Den cyniska och polariserade 4chan-andan finns kvar, men intensiteten och allvaret i diskussionerna har onekligen ökat.
>>222476846Du är vacker
>>222481105jo jag vet, tack vare det har jag fv favä
>>222472585>[Deleted]>47 st asg
va
Tycker vi borde vänta till sida 10
Utgående från mina trådundersökningar så har doxus varit här sedan åtminsone 2018.Ganska skrämsligt.
Usch dom hittade en bomb i Finland jag får panik och börjar gråta
Snart dags för senstarms ström
>>222482813vem är det och vad strömmar han?
>>222482830Snusk
>>222482865Var strömmar gridstarm?
>>222482830det är västeråsbögpedofilen och han streamar från discord
>>222482914>discordstreamoerhört pedofilkodat
>>222482899@senstarm nigger
>>222482947Är inte pedofil så använder inte discord
>>222482969https://www.stallman.org/discord.html
>>222482969kom in i matchen
snipp snapp snut nu var sagan om suedi slut
>>222482983Jaha
Tråden inleds med bakfyllehumor och klagomål på Systembolagets stängning – en lättsam start som snart övergår i politisk ideologiEn svensk-användare ber om språklektioner, får både seriösa tips och grova påhoppKlassklyftor blir ett het ämne: rikedom ifrågasätts, girighet kritiseras, och debatten om skatter på miljardärer går hetEn infekterad förintelsedebatt blossar upp – förnekelse, kunskap kontra desinformation och aggressiv polariseringIdentitetspolitik, rasism, sexism och konspirationer (ryska robotar) förekommerMitt i kaoset dyker vardagsämnen upp: bad, musik, matlagning, tv-spel och ensamhetTråden avslutas med meta-kommentarer som beskriver utvecklingen från lättsam bakistråd till intensiv samhällsdebatt – en spegling av svensk polarisering genom 4chan-kulturens cyniska lins
nu är vi SD:are och nationalister glada
>>222483055Hurså vann Israel eller?
>>222482990Nej, tänker inte bli pedofil bara för att du vill det.
Sissynazismen är det svenskaste vi har.
>>222483121>>222483121>>222483121Ny
>>222483134nej vi ska vänta till sida tio
>>222483051Man blir orolig när man får en en objektiv syn på hatet som flödar här men som man blivit blind för. Ett sluttande plan egentligen...