hahmonkehityspainos
oispa talvi jo
väsyttää
>>222471547oispa
ei kesästä voi nauttia
jaa olinkin myöhässä minun langan kanssa no jaa
>>222471547Mielummin sekin kuin tämmöset keharihelteet en tiedä minkä värinen pitää olla että nauttii tämmösestä mutta on kyllä kuollut olo. Ihanku ois krapulassa kun herää vaikka ei oo alkoholia juonu ku on niin hiki ja väsy kun ei kuumassa saa nukuttua ja päätä särkee.
>>222471580me rakastetaan sua silti
eihän nyt oo vielä ees kunnon helteet
>>222471580Sulla oli kyllä hauskempi alotuskuva.
>>222471621siellä on yli 40 astetta auringossa
>>222471623kaivan kovalevyjen uumenista aina jotain jännää
>>222471547muutan tonne mistä tuo kuva on
oispa pikkutyötystävä
jos ei oo yli 35 astetta nii ei oo helle pitäis suomalaisten oppia tavoille
>>222471670>alepahomo-seutu
>>222471623no höhmun mielestä toi hahmonkehitysjuttu oli ihan hulvaton kun viimeinkin kasvoi sormet ja samalla monitasoinen kun paukat luulee että tissiperse oli homman pointti
>>222471547>>222471594ostakaa ilmastointi. jopa sähkö on ilmaista nytten
22 astetta ulkonavarmaajoku 27 sisällä
>>222471737avaa ikkuna oikeaan aikaan
>>222471728mun ilmastointilaitteesta karkas kylmäaineet eikä oo varaa uuteen
>>222471707en edes tiennyt landepaukku-salen olemassaolosta ennen kuin täytin 26v
>>22247173728 sisällä näyttää oma mittari. Ei mitään järkeä missään voisivat viedä takaisin sinne afrikkaan tämmöset kelit.
>>222471760alaikäban
>>222471751nyymi parka ilmastointi on ihmis oikeus nyt lisätään ilppi toimettomuus tukeen
IV-kone on ruskea koodattu
14 astetta ja vettä sataa ropisee täällä pohjoisessa, comfyä on
pitääpä pistää ilmastointi pois päältä alkaa tulla kylmä
>>222471806oispa
oispa kuuma nyymi
katon tän leffan sit meen pyöräilee ja juon pari olusta jossain
>>222471788tää mutta epäironisesti sähkölaskunhan kela jo maksaakin niin ilppi on vaan luonnollinen jatkumo
ruoka tauko älkää postatko söpöjä animeita sillä aikaa tuun takas kohta.
>>222471858moi
>>222471806sama mutta 26 eli mukavan viileä sää
>Pirkanmaan ehkä kuuluisin liikenneympyrätyömaa käynnistyi uudelleen – Entinen paikallispoliitikko vertaa Sagrada Familiaan
termari täynnä kaffea
mä ajamassa mökiltä kotiin
>>222471951kuvittelisin tietäväni mikä on pirkanmaan ehkä kuuluisin liikenneympyrä, mutta että ehkä kuuluisin liikenneympyrätyömaa?
>>222472008ylöjärvellä joku mitä on tehty kolme vuotta. mikä on kuuluisin, viinikan sekottaja?
>>222471984>>222471984miks jo tänään eikö tänään ole juhlitus
>>222472026>viinikan sekottaja?joo
>>222472032en kestä enään tätä paskaa
>>222472026Miten kauan liikenneympyrän rakentamiseen voi mennä?
>>222472038enää*
>>222472052näemmä yli kolme vuotta
>>222472026>viinikan sekottaja?onko se tämä?
>>222472147juurikin tuo
Mukavata oli käydä litlissä kun niin vähän porukkaa ja rauhallista.Aattelin käyä Prisman ulkopihalla niin siinä parkkipaikalla joku vitun lokki lens mun yli ja sitten teki 180 astetta ja tuli syöksyen mua päin rääkyen.Huusin mitä vittua sille ja se lens pois rääkyen onneks. Mikähän sen vittu ongelma oli?En löytäny 5 litran sopivaa ruukkua, osaako joku selittää miks ruukuissa ilmotetaan välillä tilavuudet ja välillä vaan senttimetrejä ruukun koosta?Ruukkuhan voi olla vaikka 10 litraa iso mutta 10 senttiä halkaisijaltaan, se on vaan sitten vitun kapean syvä. Minusta pitäisi sitten litroissa ilmoittaa aina noi, TAI MOLEMMAT AINA vaikkapa.Maanantaina etsimään ruukkua jostain muualta, oli huono tarjonta muutenkin.
>>222472171nimensä kyllä ansainnut
>>222472191ei viinikan liikennesekottaja kyllä mitenkään ihmeellinen ole vaikka näyttääkin kaoottiselta kartalla.t. ajoin autokoulun tampereella
>>222472185varmaan poikasia sillä lokilla siinä jossain lähistöllä ne on tommosia vammasia kesäsin
>>222472185sillä lokilla on varmaan pesä siinä lähellä. ne rupeaa hyökkimään ihmisten päälle jos niillä on poikasia. kerran oli kuntouttavan työtoiminnan katolla joku tiiran pesä ja ne koko ajan syöksyi ihmisten päälle jotka tuli edes lähelle sen paikan parkkipaikkaa
>>222472147missä kohti tässä kuvassa on se liikenneympytä ööh
>>222472185tokmannessa on edulliset ruukut
eilen yöläl kun olin tossa terassilla niin lenteli lepakko tuossa
allahi armahda että oli pitkä ja herkun moinen gyronen heitin huiviini
>>222472248>>222472299No ompa aggressiivinen yksilö kun kuitenkin niin valtava parkkipaikka. Outoja epeleitä kun eivät enemmän metsään päin asetu jos noin hermostuvat ihmisistä.>>222472319Joo katoin kans, kaipa siellä voisi maanantaina käydä.
>>222472322grilliin joutaisi nams
>>222472185lidlissä valikoima kiertää ite ostin puuilosta tossa viime viikolla sieltä ainakin löytyy, ikeasta yllättäen ei oikein löytyny niitä semmosia perus saviruukkuja tai ehkä vaan oon tyhmä
nunni, ähky syöty.
>>222472185olisit kiitollinen että sait huomiota linnulta
>>222472338mulla hyökkäs kerran päälle kun kävelin enkä kattonu eteeni siinä oli pikku lokki juoksemassa ihan rakennuksen seinän viertä niin se vanhempi kävi käsiksi
hirviän moinen tungos kaupungilla moni tietää korfusta viimeksi kävin reikassa korona aikaan normiaiset pysyivät kotonansa
Jauhelihapihviä syödessä mietin että toihan näyttää ihan amogukselta ja mietin että pitäs varmaan hoitoon päästä.
>>222472456vittu sä oot sekasin XD laitokselle NYT!
>>222472480tiiän oon ihan kreisi kuulun siihen osi ospournen kreisi trreiniin
>>222472404muistahan kertoa että suomessa on nyt juhan nus ja suomessa juhtilaan juhan nusta eli mid somme ria
nyymin kaa homostelemaan
herran jumala että voi iskeä yht äkkiä kova väsymys ei ole ikinä ollut näin kova väsymys kohtaus nukuin hetken aikaa ja luulin että nyt on aamu mutta vieläkin väsyttää
>Maanjäristys ravisteli Kreikkaaolen päässyt lihomaan
ahdistaa ja pelottaa ja masentaa ja itkettää
oispa nyymi....
>>222472612jos väsyttää kannattaa nukkua päiväunet.
kreikkalaisia savi ruukkuja nämä käyvät aina käsi kädessä
>>222472622hauska koira
>>222472622Ei tartte, syö jotain hyvää ja nauti hetkestä.
Toimispa auton ilmastointi, liian kallis vaan korjata se tollaseen tonnin pommiin
>>222472818katso juu tuuppi tutoriaali ja korjaa itte
>>222472818luulin että mulla on kompura risa mutta olikin pelkkä relee vaihdoin töötin ja ilmastoinnin päittäin niin nyt pelittää
>>222472860naurattaa aina nää omien rahojen tuhlaajat
vois lähteä rannalle juomaan kaljaa kunhan jäät valmistuu pakastelokerossa
>>222472938mäkin käyn pyörälenkillä kohta ja pysähdyn jossain juomassa olusia
>>222472935entä jos noi on sen tyttiksen ostamia
>>222472848Osa on jo useita satasia >>222472891Pitääpi testata, meinaan aineet on vaihdettu ja valo syttyy napista, huoltoukko sanoi että luultavasti kompura
>>222472860kaupassa tekevät tuota joka viikko vanhentuneille alkoholituotteille. kerran katselin kun jollekin työharjoittelijalle oli annettu tehtäväksi kaataa joku puolillaan täynnä oleva ostoskärryllinen alkoholijuomia lavuaariin
>>222472962sitten ne pitäis kiitollisena kaataa kurkusta alas
se on anti sionismia eikä anti semitismiä en tiedä mikä se sellainen sionismi on kysy sitä minun politrukilta käydäämpä sitä synagoogaa ja rabbia
>>222472958>>222472938voisin käydä myös tuollaisella pyörälenkillä ennen ruokaa. sitä varten hakisin kyllä oluset kaupasta koska kotona ei ole kun 12 jotka ei kyllä riitä jos jo nyt aloittaa.
>>222472935Lapsena mun naapurissa asu semmonen aika simpsonit hullu kissamummo tason hullu kissamummo joka osti kartongin röökiä viikottain vaikka ei tupakoinu koska sen suunitelma oli ostaa kaikki rööki maailmasta että tupakointi loppuu. Toki siihen aikaan kartonki röökiä oli myös asia jonka pystyi ostamaan vaikkei olis nokian toimitusjohtaja, mutta on tuo aika hullu suunnitelma silti. En tiedä mitä se sitten teki niille röökeille, kai heitti vaan roskiin.
>>222473009mä oon jo alotellu mutta pitää nuo tölkitkin viedä ja aattelin käydä saunassa mutta en mä varmaan tuolla kuuteen asti viihdy jos nyt lähden plus tölkkejä pitää tuottaa että niitä voi viedä
>>222473009minä mietin että jos ottais vähän väkeviä matkaan. kotona olis n. 10 olusta
jos elettäis cyber punkki maailmassa oisin chromemaxxaaja
jos olisi maali purkkia mukana töhrisin neekeri viestin narkkarin diippien kelojen päältä
>>222473080itse olisin kyberavaruuden anime hypertasolle postaava kaulaparta pedofiili läski joka juo kaljaa ja runkkaa
>>222473089tykkäätkö napostella oliiveja? ovat suosittuja tuolla
ihana rentouttava kihinäloma kreikassa
Emma Ratia tajusi Youtubea katsellessaan, että keppihevosilla kilpailu on oikeaa urheilua – nyt hän on Suomen mestariEmma Ratia, 18, puolusti mestaruuttaan keppihevosten SM-kisoissa Seinäjoella kesäkuun alussa. Katso videoreportaasi paikan päältä.
Aika kuuma tänään sisällä..*laittaa ilpin päälle*
juoru vetänyt kalpeaksi pitää kastella useammin tuo on kiva kasvi kun heti näkee milloin se ei voi hyvin kun lehdistä katoaa vihreys
>>222473209kuuma sulla on pojupimpin sisällä
eiku hemmetti. potkupallo alkais jo kahdeksalta. ei tuossa kauaa kerkeis ottamaan kuppia ulkosalla
>>222473150oliivit on minun herkkua saattaa kaksikin purkkia mennä ykösellä nams
join 2 litraa viinaa ja kopan kaljaa parin päivän sisällä laskuhumala ahdistus alkaa puskemaan päälle
>>222473314aloitat nyt niin kerkee
>>222473366johan on ollut jano
Oli vielä sipsiä ja dippiä jäljellä mutta ostin lisää sipsiä ja dippiä. Juon vielä tänään perseet ja sitten ensiviikolla laihdutuskuuri
>>222473332mustat kaiketi preferenssinä
>>222473366ikävätä sanoa mutta darra ahdistus on ainakin omasta mielestä vielä pahempi
muistakaa juoda vettä rapula olo johtuu suurimmaksi osaksi neste hukka tilasta minä heräsin yöllä hirveään rapula oloon ja lutkutin 1,5 litran pullon vissyä ja aamulla heräsinkin ihan normaaliin olo tilaan
>>222473531no eipä ollakaan kokeiltu tota
>>222473563kantsii kokeilla
Hevoja
>>222473454tottahan king ne s marketin mustat eivät ole liian suoloisia pari kolmekin purkkia saattaa mennä illassa
>>222473651vau
>>222473651jaa, menit sitten raveja katseleen. oletko pro raviveikkaaja?
>>222473651eläinten rääkkäystä sanompahan vaan
>>222473693oon manne
>>222473693En mut 150 meni totoon
https://youtube.com/shorts/SrQYYu2ry08?is=mgZsqMFzMmFOUKJSnyt on muuten faktat pöydässä ei tuohon ole kahta sanaa
>>222473687oon kattonu tätä kohta minuutineikö toi koskaan sammu!?
>>222473775hetki vielä
>>222473895https://www.youtube.com/watch?v=_sB0O_t4BCo
>>222473651sykkii
iso hevos kulli
tekee mieli kaljaa mistä saisi 200e pikavip lainan ilman tilitietoja
jonkin sortin maasto kätkö!!!
Näillä on samat naamat
>>222474097täly luke
no en hirveen pitkää pyöräreissua tehny en keksiny mitään kaljanjuonti mestaa ja pyörän renkaat alko tyhjenee mutta join mä yhen tuon paskasen joen varrella
>>222473244kiva kuvaolisipa tuollaisia supersankareita olemassa
naapurustossa on joku koiran omistaja ämmä joka tykkää huudella sen koiralle tähän malliin kun se haukkuu ulkona>HAU HAU HAU HAU>VITTU>...>HAU HAU HAU>LOPETA>...>HAU HAU HAU HAU>VOI VITTU LOPETAjonkin ajan päästä ne molemmat hiljenee ehkä tuo toimii mutta hitaasti
>>222473655eipä tarvii ihmetellä miks verisuonet kovilla ja ei mikään liiku kropassa
>>222474287huutaispa tommonen ämmä mulle noin
>>222474287jos koiraan haukkuun huutaa niin se koira oppii siitä että sinäkin haukut eli minä haluan haukkua koska me tehdään tätä samaa nyt. 99% koiranomistajista ei tiiä vittuakaan koiran kouluttamisesta tai miten ne oikeesti käyttäytyy
kärsinaina pitää kärsiä
k/e ostaa ei-ajokuntoinen paketti auto pajalle ja korjata se kuntoon?
iso kesä maha
>>222474321tiedätkö missä ammatissa saa eniten kärsiä
>>222474363miten sä saat sen sinne pajalle
>>222474372nyymin ammatissa
miksi koirat viehättää roska sakkia niin paljon
>>222474372ohjelmistosuunnittelija
>>222474363jos se on jotenkin erikoinen vaikka joku liteace tai syncro muuten tuskin maksaa vaivaa
>>222474397hinaa toisella autolla
>>222474399>>222474406teurastajana (koska sioilla on kärsät)
tiputin puhelimen hietikolle panssari muovi meni paskaksi
>>222474372sika tilallinen
>>222474455nauroin just niin kovaa että sydän pysähty minuutiks
>>222474464mulla on puhelimessa takalasi rikki ja nyt kun heilutan sitä niin kuuluu että jokin osa on sisällä irti, otan maanantaina yhteyttä giganttiin josko takuu korjaisi
miksei nyymit hanki commodore callback puhelintapakottaa ja aktivoi ne nyymit jotka käyttää puhelinta siihen että kattoo aukioloajat käyttämään joskus omaa muistia ja aivojaan ja pystyy pyörittämään kaupan sovelluksia jos on yks niistä joka on tarpeeks idiootti lankeamaan niihin
>>222474486mun näyttö myös irtoaa liimoistaan jos ei olis suojakuorta niin se irvistäis puoleen väliin
ostin six päkin ja paketin halvinta lauantai makkaraa nyt kaupungille vaeltamaan
>>222474507joku amerikka aivo puhelin
>>222474464meneekö tuommosesta mimmonen panssarintorjunta ohjus läpi
oispa söpö anime
>>222474507mä voin tehdä noi kaikki "ominaisuudet" nykyselläkin vaan jättämättä tekemättä
oispa paketti auto niillä on mukava ajella monen laista paketti autoa oon ajanut ainakin peukeot nyrkkeilijää foortin transua renault ruuhkaa tojota korkeaässää mersu pikajuoksijaa sitikan hyppijää tojota oli minun suoisossa
>>222474464itse raaka koiratan mun puhelimen en osta mitään vitun muovi paska kuoria
avasin mun uuden katto lampun ja käänsin yhden osan oikein päin ihmettelen vähän miksi joku on sen kääntänyt eri päin mutta toisaalta miksi ei kun niin helppo kääntää toisin päin jos siitä pitää. en kyllä tiedä miksi edes ostin tän mulla on valaisimia enemmän mitä paikkoja ehkä vaihdan johonkin ainakin hetkeksi paikalleen.
>>222474593konsumerismi kulutus yhteiskunta nyymi
kulku koira natustaa lauantai nakkia minä se tykkään katsoa kun eläimet syövät
>>222474613oon kirppri addikti pakko ostaa jotain
>>222474486>nyt kun heilutan sitä niin kuuluu että jokin osa on sisällä irtieikai se tule kamerastamun uusi luuri piti ääntä ravistaessa niin cooglasin ja kameroissa on ilmeisesti joku liikkuva osa nykyään josta kuuluu ääni
>>222474642jaksaisinpa ite käydä kirppareilla mut sen verran mitä oon käyny niin ei sieltä vaan löydy yhtään mitään minulle
>>222474554on kyllä jotenkin hupaisaa miten vähän ihmisillä on itse hillintää, jos ei halua tehdä jotain niin miksi ei vaan voi jättää tekemättä? en keksi yhtäkään syytä miten simpukka luuri olisi parempi kun nykyaikainen kosketusnäyttö luuri. vaikka kaipa tuo on lähinnä jotain nostalgia vammailua mitä en myöskään jaksa ymmärtää mutta eipä ole minulta pois sanoimpahan vaan
>>222474658>callbackmitäpä veikkaat onko "nostalgia vammailua" vai ei
yritin taistella päikkäreitä vastaan mutta ne vaan tapahtuivat ilman lupaani.
>>222474657pitää vaan keksiä lisää keräilyn kohteita niinku mä
>>222474682keräilen jo asioita mutta liian niche juttuja että löytyis ikinä kirpparilta semmosia
>>222474675mähän veikkasin jo että on
muna lemustaa pistävälle vaikka aamulla pesasin ihan ja en oo muuta tehny sillä tänää kun pitänyt pöksyissä
ei pitäisi kulku koiraa silittää mutta tuli nuolemaan kätösiä minä se tykkään isoista karvaisista koirista
rabiesnyymi
>>222474705muna kaipaa käyttöä levossa vaan mätänee
https://www.youtube.com/watch?v=fQAVUpCGM0Itulee nykyään tää aina mieleen kun kuulee juhannuksena yöttömästä yöstä
https://www.youtube.com/watch?v=YAoiT4qt0LE
iso karvainen koiran kulli
krapula, toivottavasti äiti ei halua tulla tänään kylään
>>222474758mullakin mutta jos on mikään muu päivä ja mainitaan yötön yö niin sitten ei tuu toi mieleen
>>222474758arvasin että alan woke 2: BBC dikki viteo jäi minullakin soimaan päähän voisi remedy tehdä pelejä suomesta eikä amerikan kulttuuri sodista
>>222474806älä ilkeile alan itkemään
>>222474729pääsispä panee ampiaista
>>222474799nyymi se on huolissaan susta. niin olemme mekin
>>222474778eihän ne ole karvaisia
oispa nyymi
kissan kulli on piikikäs tiesittekö nyt tiiätte
>>222474839sinähän sen tiedät hyvinkin
nautin olostani
Luin eiliset saunan saunakeskustelut (saunan keskustelut kerrostalojen saunoista) ja joku arkkitehti on varmaan ymmärtänyt jotain koulussa väärin niitä 1 kylpyhuone 2 pukuhuonetta saunoja suunnitellessaan.
>>222474865sama, joku kaheksas kalja menossa
>>222474845oisipa ihana ikioma nyymi jonka kanssa olla täällä mökillä täällä on yksinäistä
>>222474873ai mikäs niissä on
>>222474856panettaa
Piti paeta mökistä tähän terassille kun sisällä on viileät 20 astetta lämmintä. Kiva toi puu rakennusmateriaalina, harmi kun se syttyy palamaan niin helposti
oho hups join viime lauantai-torstai välillä jotain 70 alkoholi annosta aivan järkky darra torstaina ja perjantaina tuntui jopa että näkyi pieniä hallusinaatioitanaamassa ihottumaa ja kuiva iho ryyppäämisen seurauksena torstaina en pystynyt syömään mitään hädin tuskin edes juomaan vettäperjantaina en edes juonut darra alkaa jo paranemaan nyt en kyllä juo vähään aikaan
>>222474900Aivan turhia.
>>222474758ihme musiikkia näissä remedypeleissähttps://www.youtube.com/watch?v=Qo8VOF3hmqE
>>222474947aina luulen itteäni juopoks mutta ei tuu noin paljon juotua ikinä tai noin pitkiä aikoja enkä saakkaan kyllä ripulia ja kahen päivän darraa pahempia oireita
koitan tilata kirjoja, mutta nämä toimitustapa vaihtoehdot on kaikki paskaa. olis lähellä tosi iso postin pakettien noutopiste, mutta ei anna sitä vaihtoehdoksi kun on eri postinumeron alueella. ihan märsy
>>222474947
>>222474965no pointtina on se että seuraava voi mennä jo saunaan kun toinen vielä suihkuttelee mutta ei minun kerrostaloosa ole tolleen mutta täällä äitin rivari kämpässä taas on
>>222474989mikset vaan lataa netistä kirjasia pdf tiedostona
>>222475010koska mobi ja epub paljon parempia formaatteja ja ne vaan pistää sit kirjanluku laitteelle (e-muste) pdf vähän kömpelö tuohon
on kyllä kivaa ku ite ei oo oho hups juopotellu paitsi kun muistaa että on joka päivä ihan hirvee olo silti. nytkään jos ei tietäs että ei oo krapulassa niin itekkin luulee että on krapulassa kun on väsy ja kuiva ja ihan voimat loppu.
>>222474865Sama täällä
>>222474947nyymi rakas kultapieni himmaa vähän sä kuolet tätä menoa
>>222475010en tykkää lukea kirjoja näytöltä. haluan kirjan käteen
joku päivä muutan pienen lammen ääreen ja sudenkorennot ja kalat ompi siinä ja kattelen niitäsammakot myös
>>222475008Niin jos on kaks pesuhuonetta tuossa onkin järkeä mutta nyymien kuvissa oli yks pesuhuone jossa ei ole järkeä ja epäilen sitä jonkun insinöörin aivopieruksi.
Maksakirroosi ei ole kiva tapa siirtyä tuonpuoleiseen nyymit
>>222475030ne voi konvertoida jollain sovellutuksella
>>222474947monta kaljaa toi on
>>222475079aa aivan ymmärsin vähän väärin sun viestistä joo eihän tuossa nyt ole mitään vitun järkeä
kusen nyt mun rahan säästö dieetin syömällä huomisen annoksen tänään. pitää kerjätä rahaa loppu kuusta porukoilta
>>222475084calibri osaa ainakin
>>222475047mä nautin susta nyymi....
>>222475084ihan hirveetä säätöä ja tulee paskaa jälkeä
>väsyttää>mene pötkö>ei väsytäselittäkää
hukkasin avaimet tapan itteni
>>222475054en normaalisti ryyppää läheskään noin kovaa vaikka joka viikko on mennyt ehkä keskimäärin 10-15 annosta pitkän aikaanyt alan taas raittiiksi kyllä tämä tästä syksylläkin olin yli 3kk selvin päin kunnes retkahdin pitää jatkossa välttää retkahtaminen
vukkasin ahaimet
Monin nimin häntä kuultu on kutsuttavanNiin kuin kiroaa kuoleva KuolemanRukoilee synkkien myyttien jumalaaVihtahousua, Saatanaa, Vapahtajaanaurattaa makiasti lupaan tulla tänne kummittelemaan sitten kun minua ei enää ole
>>222475081harva saa kuolla kivasti ja aina saa itsensä hirttää.
>>222475100ulkoa löytyy nyt paljon tölkkejä mitä keräillä. pohdin jopa kävelyreissua muovikassin kanssa
kuuntelen ging grimsonia
>>222475163nyt on hieno apustaja saanko tallentaa
>>222475097Jep, mutta useampi nyymi oli piirtänyt kuvan että semmoset saunatilat niiden kerrostalossa on ja sitä kummastelen näin jälkikäteen kun en paikalla ollut.
minun isi ukko kuoli kun sen maksa meni rikki käytiin siivoamassa sen kämppä oli mukava ammoniakin tuoksu ja musta läntti sängyn patjassa
>>222475175toi on paras levy ja red
kuvitelkaa oman nyymin rakkaus ja lämpö
>>222475244red oma suosikki
>>222475249https://www.youtube.com/watch?v=Utxb-kzvFZU
>>222475226onneksi nyymi ei pistä vahinkoa eteenpäin
>>222475226harmittaa sinun puolesta kerroin jo minun isille että minut saa tuhkata ja heittää tuuleen kerta tykkään matkustaa hautoja en pidä minään
>>222475250minulta löytyy ne see deellä ja itseasiassa tuo itcotck ihan vinyylilläkin isän perintönä (oon vähän ihmetelly miten sillä oli ees se kun se oli enemmän hard rock ja blues miehiä)
>>222475217semmonen täällä vaan on. yks pesutila joka on suoraan yhteydessä saunaan ja sitten kaks pukuhuonetta. vanha talo rakennettu aikaan jona naapurit vielä tunsi toisensa ja kävi yhdessä saunassa, niin noissa pukuhuoneissa monesti istutaan iltaakin.
vois mennä keittiöön tekeen hedelmistä ja vihanneksista hakkelusta ja heitellä huiviin ennen kuin menevät pilalle
>>222475226minkä ikäinen se oli ryyppäsikö paljon
niin ja minun isillä on ainakin kymmenen kertaa isompi hupi jahti kuin sinun isällä
>>222475226minun isä kuoli syöpään sairaalassa
>>222475273Tää kuulostaa siltä että lypsät siltä rahaa
Kaupunki on näköjään hommannu tohon lähi uima rannalle uudet hienot pukkarit ja vessatkin, missäköhän lotossa ne on voittaneet.
>>222475273ei oo isien homma poikiaan haudata sanompa pojan velvollisuus olla ihmisiksi ettei isin tarvitse surra
>>222475339minun isillä riittää rahaa älä sinä siitä huoli
>>222475289Ite asun vanhassa talossa ja meillä on kaks pukkaria, kaks suihkuhuonetta ja yks sauna ja sen homman toimintaperiaate on helppo tajuta. Ehkä mä oon sitten vaan eri tavalla viritetty aivoilta ku en ymmärrä kuka haluaa istua iltaa talonyhtiön hikisessä pukukopissa.
>>222475273taisi se minunki isi ukkokin tuhkata jos en nyt ihan väärin muista itse tykkäisin siitä tiibetiläisten tyylistä minkä näin madventuresista että ruumis annetaan korppi kotkille syötäväksi tai sitten metsään saisi heittää raato eläinten hyödynnettäväksi mutta ei varmaan onnistuisi suomen kaltaisessa puritaani valtiossa>>222475301olikohan 57 tai 58 alle 60 joka tapauksessa ja joo taisi tykätä viinan mausta tai muuten vaan oli kova jano usein >>222475331toivottavasti sai herkku opioideja ei ole syöpä kivut varmaan mukavia mitä olen kuullut tai riippuu toki syöpä kasvainten paikasta aika paljon varmaan oliko isi ukollasi mikä syöpä
>>222475386isän vika jos ei poikaansa paremmin siittänyt ja kasvattanut
>>222475386sanompa suoraan että en valinnut tätä eikä se ole minusta kiinni rehellisesti vituttaa kun nyymit ulisevat kuinka paskaa ovat kun huono itsetunto jne
>>222475395Etkö sä ikinä tunne mitään syyllisyyttä loisimisesta
oikeasti mihin vittuun mä laitoin ne saatanan avaimet perkele miten mä onnistun perusteellisesti hukkaamaan jotain mikä oli mulla kädessä kun astuin taloon sisään
>>222475288kerran pyörittelin kirpparilla jotain painavaa repressiä itcotckista mutta jätin ostamatta kun oli niin ruma naarmu takakannessa. jälkeenpäin olen miettinyt että olisi sen voinut ostaa kun levy oli hyvä ja hinta ok. omalta isältä en saanut kun jotain halpoja kokoelmalevyjä ja jonkun paikallisradion jäämistöä. radion jäämistössä oli kyllä muutama ihan kiva.
fyysiset kirjat on mukavia kun niissä on vähiten bing bing jahuu adhd harhautuksia mutta harmillisesti niitä ei oikein voi tulostaaluku laite ei ole optimaalinen kun sekin voi luonnottomasti morphautua miljoonaksi muuksi kirjaksi (pläräys)tieto kone on kaikista pahinmusiikin kuuntelussa on samoja juttuja kun esimerkiksi mp3 soitin lienee saman tasoinen vehje kuin luku laite ja cd soitin on sitä edelleen parempi ainakin tässä kun siinä on fyysien componentti hidastamassa ylimääräistä albumi poukkoilu dopamiini mehustusta
>>222475422en valinnut tätä sairautta tänään oli hyvä päivä mutta jatkuvasti pahempi olla
>>222475419kyllä elämän tyylillä on iso vaikutus vaikka olisi mikä synnynnäinen ongelma
>>222475413oli kurkussa se syöpä ja levisi vissiin keuhkoon ja ehkä enemmänkin sillä oli semmonen gnarly hengitysreikä tossa rintalastan yläpuolella se oli aika hyi vittu homma
>>222475443kirjoissa tykkään siitä kun fyysisesti näkee paljonko on jäljellä ja paljonko luettu. tai vaikka kuin paksu on seuraava kappale. näistä syistä en pidä e luku laitteestani
Olusen avasin
Myydäänkö tässä vastoja vai vihtoja? Vihta on enemmän länsisuomalainen ja vasta itäsuomalainen sana. Molemmat ovat yleiskielessä hyväksyttyjä. Kuva: Emmi Korhonen / Lehtikuva
>>222475432ovat eteisen hattuhyllyllä
meen itkemään
>>222475524jotain ihmeen puunoksia myydään miks tosta maksaa
>>222475459Mikä sairaus on kyseessä? Riippuvuus?
>>222475524jotain saatanan aurausviittoja näyttää myyvän
isillä on diabeetus ja vaikka mitä lääkkeitä minulle ei ole mitään en ole katkera kaikki nähty jo
>>222475331lol
nyt nyymit muistaa saunavispilän
>>222475543fibroosi ja harmittaahan se haukkoa henkeä
>>222475526löytyi, olin vaan ajattelematta heittänyt ne eteisen pöydälle ja jotenkin onnistuin heittämään ne suoraan tyhjään kynttiläruukkuun
>>222475475niin se osaapi olla rivoa hommaa syöpien kanssa puljaaminen ja kun miettii että joku 2/3 kaikista ihmisistä saa syövän joskus huhuh mutta elämä on
9/10 kaikista ihmisistä saa syövän ja kuolee 40 vuotiaana
suurin osa ihmisistä kuolee elämänsä aikana
>>222475588yo sori siitä mutta eikö kystinen fibroosi oo neekerisairaus
>>222475633onneks oon 1/10
muistin juuri että mulla on litra viiniä kotona 12 kaljan lisäksi huoh
maha oli kipee ja tuli isot animet, yllätyin ettei tullu löysää animea vaan ihan kiinteää mutta mukava yllätys. mahakipukin hävis melkein kokonaan nyt ei satu enää ku polviin selkään ja jostain syystä vasempaan jalkapohjaan tää on vähän outo kipu.valitettavasti väärä kuva koska joku oli postannu jo kakkaraporttianimen aiemmin.
>>222475689nams syöpäholia
>>222475689mä voin hävittää noi sun ongelmat sano vaan sana
vaan sana
>>222475664>Keuhkonsiirto: Joissakin tapauksissa, erityisesti nuoremmilla ja nopeasti etenevää tautia sairastavilla, voidaan harkita keuhkonsiirtoa.jos siihen tulee toivottavasti eivät anna jonkun homon tai neekerin keuhkoa sairaalassa on hyvää happea minulle
oispa ___________
>>222475728en oo toi nyymi mutta voitko hävittää mut
>>222475757väsyttää
https://youtu.be/CZJ63DoQZUs
>>222475766ootko juotavaa etanoli herkkua
>>222475803ööhen
oksettaa ajatella jonkun homon tai neekerin elin minun ruumiissa mieluummin tukehdun tähän
en tiiä oonko israelin puolella vai en
>>222475370siellä pukkarissa voi tälläkin hetkellä joku tyttö riisua märkiä uikkareita yltään ja joku tyttö voi olla vessassa pissillä
oispattaa homon tai neekerin elin syvällä mun ruumiissa haluaisin tukehtua siihen
>>222475831natossa ollaan
>>222475752>parempi kuolema kuin neekerin keuhkotpeisetti?
nyt se sekos
panettaa en kestä enää
kuolema vai chi chi?
>>222475857ei voi kuin kumartaa king bussi kuski ihmetteli mitä teen näytin sinun viestin ja pysäytti bussin kaikki matkustajat kumarsivat tänään on hyvä hengittää ja olen vitsikkäällä päällä
nyt se nekos
jokainen nyymi on mittaamattoman arvokas
>>222475844Onko kukaan nainen ikinä sanonu sua pervoksi? Mietin vaan.
each nymph is invaluably valuable
>>222475925kun kaikki on mittaamattoman arvokasta niin mikään ei ole
tiesittekö että kaikki maailman onngelmat johtuu seksuaalisesta rajoittuneisuudesta ja seksuaalisuuden tukahduttamisesta
pitäis lähtä kotiin grilliä kuumentamaan
kaikki ihmiset kaikkosi minun puistosta tämä on nyt minun puisto olen tämän puiston kuningas musiikkia kovemmalle
>>222475588toivotko ikinä ettet olisi vaivaksi läheisillesi
>>222476033soitan poliisit että tulevat hiljentämään sinut
koneen rossu oli alkanut huutaa niin latasin malwarebytesin ja löyty 19 jotain ei haluttua ohjelmaa nyt ei huuda enää kone
>Genetics and age: Most patients are diagnosed between the ages of 50 and 70.hieman olen häijyllä päällä tänään ei minulta kysytty tätä
>>222475980Eli, tästäkin ongelmasta päästäisiin seksiboteilla?Mutta naiset ja heikot miehet on tuollaisia vastaan jo.
meen ulos haukkumaan ja puremaan ihmisiö
Jos jollakin muullakin on lauantaisin saunavuoro niin muistutan kaikkia että on lauantai kerta se nozomi tissi sähkö katko kesä loma vammais nyymi ei oo muistuttamassa saunassa asiasta. Kännykkä piippasi asiasta ettei unohdu.
>>222476064sopii yrittää
>>222476117tuun jättämään myrkytettyjä makkarapaloja sun tielle
miksi tytöt saa kulkea julkisissa paikoissa seksikkään näköisinä tuo pitäisi luokitella seksuaaliseksi häirinnäksi tai sitten raiskaus pitää laillistaa
nyymi puree
>>222475831ai pelaaks ne
>>222476173kyllähän säkin saat kulkea sixpäkki paljaana
>>222476103sä oot heikko mies ja susta pitäis tehdä seksi botti (tyttö (poika))
mieluummin tukehdun sairaalassa kuin elän jonkun neekerin tai homofiilin paskan täyttämällä keuhkoilla ei minua tarvitse enää kauaa täällä katsella
Toisen olusen avasin
>>222476218jep ja tytöillä pitää olla oikeus raiskata minut en pane pahakseni
>>222476184aiiajaiai lopeta
mulla on vesi kauhu!
>>222476258mäkin voisin laillisesti raiskata sut
>>222476327vain jos oot tyttö homoilusta ja homo ajatuksista pitää langettaa kuoleman tuomio
oon kovasti ruskettuvaa sorttia
>>222476355>>222476355>>222476355
>>222476258entä pojilla
>>222476353sori ei toimi noin et saa pitää kakkua ja syödä sitä. mä saisin raiskata sut