JENTER SOM URINERER-utgaven for gutterforrige:>>222462976
>>222475529knegg
Eg må dride
godeste guden det hadde vært godt med en sånn tissejv
>>222475529hvor har det blitt av blåfargen i flagget dittdette virker som hekseri og du bør brennes
KNEGG
>har ikke spist på 24 timer>depresjonen letter>får lyst til å gjøre ting igjen
>>222475622
hva skjer gutta
>>222475730Kjeks
>>222475562Vi venter
>>222475529snille tissedanskeanon
>>222475730fnis
>>222475529>danske mekker ny tråd*suger på tennene mine*du ålreit dreng
kanskje gå på butikken og se om det er mere vodka til 67,95 DKK?
>>222475815Det var dette brevet >>222475582
>>222476158har du dridet
>>222476071Kjeks
>>222476087fy flåbbe det går litterært ikke ann å lide i Danmark
>>222475529snill ståtiss utgave
noen andre som skal feire sankthansaften i kveld?
>>222476201jeg lider da jeg ikke har tissejv og jeg har en deprimert personlighed, desverre
>>222476227>sankthansaften det er bare et påskudd for å brenne barn
>>222475749uforskammet!
noen andre som skal bersje i kveld?
>>222476227Nei for det er ikke idag.
>Liten hær av muslimer på vei mot 'tingetEkstremt høy fare for berikelse i dag.
>>222476268Hvorfor brenner du ikke sotrør og kebab -yngel på bålet da?
det er sånn jeg forestiller meg treningshanreianonser er
>>222476299men det feires i dag skjønner du
>>222476370Syder du fortsatt, kjøtteggogmelkanon?
>>222476403det er jo samme anonog den samme anon igjen som syder of teflonpanner
>>222476370Stygge same, æsj!
>>222476429Kjøtteggogmelkanon trener ikke, han leker jævlig selvgod om du sier du løfter vekter.
>>222476403Knegg kjøtt ig melk anon er meg, det der er en annen fyr
Snart skal det drikkes vodka med rødcola
>>222476389gjennomlooshet jv
>>222475398Høres ut som "gateteater", spør du meg. Men men, bare noe jeg tenkte på.
>anon brever han skal spise pizza>svarer ikke på hvilken typeDet er så trøttsomt
>>222476328Får håpe det skjer noe spanans.
>>222476389Sankthansaften feires tirsdag 23. juni 2026, mens selve sankthansdagen faller på onsdag 24. juni. Kvelden markeres tradisjonelt med at ufsøler sitter foran data'n.
https://www.youtube.com/watch?v=up0JxXuNl6UForstørrere er flinke til å lage russesanger
>>222476569det var en stor en pepperonibeklager at jeg skuffet deg
>>222476569dettedette!!!
>>222476227*jónsvaka
>>222476629liker ikke pepperoni engang.
>>222476629bærnesaus?
Allan Turing knekte nazikoden og han var pelser.
>>222476683pitsa har tomatsaus
>>222476738spydig
sant anon er lat som engangsgrill? ;))))))))))))
Jeg har tilgode å se reelle tall som kan vise at "svært mange" misbruker velferdssystemet vårt. Har du noen kilder som kan underbygge dette, eller er det enantagelse?
>>222477030sjelløst
>>222477058"Svært mange" kan være alt fra 3-3 millioner.
Det er bare en Trådkonge og han anerkjenner ikke maktfordeling.
>>222477380Beppa?
når trusa er varm, da er anonen klar.
jeg er full
>>222477537hva drike?
>>222477588øller nåmen skal på butikken
>>222477613Vodka og rødcola?
>>222477684kanskjeser de oktoberfest-filmer som en norsk mann snakket om siste år
>>222477684Rød-, sort- og sølvkola er ikke engang godt, for ikke å nevne brus stort sett. Hva feiler det deg
>>222477813lenke?
>>222478090https://bunkr.cr/a/FxWYaeGu
det er skidegodt
>>222477883Må ha blandevann så drikker bare brus når jeg skal drikke vodka. Masse isbiter er nødvendig
>>222478294Nam nam, nytelse.
Ble bannlyst fra lestdet for å si at muslimer ikke burde kunne bli sikkerhetsklarert for forsvaret. Altså, fy faen.. Jeg er så lei..
>>222478187>bunkrEkke det bare for porno?
>>222478187moro
Gråter litt
>>222478374kan laste ned noe porno derfra ja
>>222478390gått?
>>222478396Fy faen
>>222478413jeg har vært en nedlaster i over 20 år, hva med deg?
>>222478424Skal barna dine arve samlingen?
>>222477261>han vet ikke ræpplinjen fra trådens favoritt ræpper
>>222478424Hvor mange terrabyte er samlingen din på?
Husk at det står ordrett i koranen at man aldri skal ta kristne (dvs. hvite) eller jøder som allierte eller venner. Mao. anser de oss likt de anser jødene, og alle vet hvor mye muslimer hater jøder.De hater deg og vil helst at du dør.
>>222478470Islam er fredens religion
>>222478187Kjeks ;)
>>222478470å okei
>>222478444skal ikke ha barn, heldigvis>>222478453sånn mange. dette er pornomappene
Livet er ikke lett
>>222478390bra. du må herdes.
Spørsmål til trådekspertisen: Hvilke to pitsaer bør jeg anskaffe til middag i dag?
>>222478542diavoli og bolognese
>>222478520>5.5 terrabyte med porr
>>222478336Søstera mi kjøpte med bare 1kg isbiter… tror hun jeg er veik på Drammen eller? Skal drikke en liter sprit
>>222478520Basert. Har du andre sjangre enn piger der tisser?
>>222478602har vært oppe på 6 men har konvertert noen filmer til annet format og da sparet litt ettersom harddisker nå koster 1 million kroner
>>222478470de psy-opper alle folkegrupper på forskjellige språk med KI dine ynk i norgetråden er ubetydelige
>>222478339kanskje min politiske ideologi bare skulle vært listen over hva man blir bannlyst for å si på r norgeknatre?
>>222478654tror jeg har sånn to filmer med jenter som ikke tisserdet er noe lesbisk sex sexhar ikke noe med gutter som puler jenter, det er ekelt og burde forbys
>>222478671>dine ynk i norgetråden er ubetydeligeAlle ynk her er ubetydelige.
>>222478633>Søstera miEr hun søt?
>>222478542Først så tar du litt vann og sukker og tørrgjær i en skål. Her kan du også ha i litt oregano og basilikum, dersom du ønsker litt smak. Vent ti-tjue minutter, og la gjæren styre på. Tilsett mjøl og elt til det eren jevn deig. Spre deigen ut over en flate, gjerne et bakeark på en komfyrplate, men bunnen til en springform/kakeform oljet i litt olivenolje funker også. Spre over tomat-saus. Mutti pizzasaus funker utmerket. Spre over revet ost. Norvegia eller jarlsberg funker bra. Du kan også bruke litt feta-ost eller mozarella eller parmasan dersom du har god råd. Skjær opp noen tynne skiver paprika, rødløk, oliven og sjampignon og ha dem på toppen. Dryss litt pepper og gjerne gressløk over. Voila
>>222478717slutt å syt da
>>222478542kebabpitsa og doktor øtger ostepitsa.
>>222478734Ja men hun har type
>>222478711bra
>>222478786A eller B?Diabetes kan være farli!
>>222478740flink
>>222478823>A eller Bman har enten Diabetes Type Teflon eller Diabetes Type Stål
>>222478823Anon da!
Slinningsbålet minutt for minutt https://www.youtube.com/watch?v=rjn-8V9ZMwc fra klokka 21
>>222479046Leste Slamsug som Slamsung
Sverige spelar om 40 minutt!
>>222479046lenk det igjen når det byyner
så hva tenker dere om de filmer?
>>222479292terningkast to
>>222479292Lurer på åssen han mannen fikk rigga seg til sånn at han fikk filma alle de tissejentene.
slettet facebookprofilen mingodt
Er svensk ekte?
>>222479460Jeg bruker min bare til messenger-delen. Sosialisering gjør jeg på vrprat og i spillet War of Rights.
>>222479492jeg sosialiserer ikkehar sluttet med sånn ting
>>222479506Hva liker du å gjøre, bortsett fra tiss?
tenn på bålet
>>222479577spiller gamle spill på peselytter musikkser filmer (ikke porno)min favoritfilm er eternal sunshine of the spotless mind, tenker snart å se den igjen
>mitt pålegg:meierismør, lodderog, jarlsberg>ditt plegg:stabburets leverpostei, mills majones, norvegiavi er ikke lik
>>222479460flink tror jeg
>>222479636>spiser brød istedenfor rå leverKITÅKD
>>222479627flink som har mange hobbyer!
>>222479627>eternal sunshine of the spotless mind
Evig solskinn i et plettfritt sinn
er det bare meg eller har sånne ting som spill strømming og spill jøderøring i stor grad begynt å dø ut?både Rykk og Jøderøret er så dødt iforhold til hva jeg husker før kåvid
>>222479761ja idvl strømming har tatt over. isposeidon har et nytt program nå.
>>222479761Gidder ikke se på levende
>>222479755bra filmjeg liker den originale slutningen mer end den som de valgte å bruke
nei søren der var klokka blitt langt over 18... jaja, har jo allerede drukket 3 øl i dag så jeg trenger ikke mere...
>>222479903vaseprat
>>222479761>spill strømming og spill jøderøring i stor grad begynt å dø utvenneløse mongoer vil holde koken i strømming fordi tekstbaserte nettsamfunn vil bli oversvømt av KI
>>222479903trenger 30 øl
>>222479881Den hvor de sletter hverandre igjen og igjen?
>>222479969nå snakker vi.
>>222479984ja, den slutningen liker jeg
rullejv
>tar ti strutsepress på hvert ben og avslutter med en grov rasistisk ytring foran tråden
>lavpriskjeden Kiwi>holder frem en gigantisk banan i stedet for en kiwifor noe tullball
>>222480127Det er en unødvendig vri fåvæ
>>222480134
>>222480125hvorfor var han slem med kjæresten(e) sine egentlig?
Hvorfor skal vi følge OECDs retningslinjer?
>>222480246de var jenter
>>222480259men de var jo snille jenter som var glad i han å gjorde masse gøy ting med han?
>>222480250bla i arkivet
>>222480285>snille jenterfins ikke snille jenter, bare jenter som er flinke til å late som
>>222480246AD/HD
>>222480236kjeks
>>222479969fordi du får venner på besøk?
>>222480134det ville blitt stygt hvis hun falt
>>222480246de var kostnadskorridoren fornektere
>De var noke jævelige me masse nøttar!
Ououo nei beibi vær snill ikke gå ououo jeg vil du skal bli
LØSLAT MARIUS
>øøøøøøøy øøøøøøøyyy>øøøøøøøøyyyy ræææææææl>drekka meir>øøøøøøøøøøy >*rap*
>>222480813norsk kultur
Sverige taper mot Nederland.
>>222480980hfbs
å nej
>>222480980beste nyhetene jeg har hørt
Trusen taper mot Trøbbelet.
>I filippinene er det vanlig at familiemedlemmer, kusiner og naboer deler på ett internettabonnement for å holde kostnadene nede.Sjel.Så unødvendig med 30 forskjellige trådløssignal fra boligblokken i sentrum.
>>222481020det er sikkert kjempedyrt for dem uansett
https://www.nrk.no/artikkel/en-trussel-mot-fellesskolen-661Knatre?
>>222481020hadde aldri spurt naboen om noe sånt fordi jeg har agorafobi
>normisser har klistrert på bruninballlandslageffekter overaltdet er så over
>>222481112Men svaret kan ikke være å bygge en skole der det er enklere å fjerne eleven fra klasserommet enn å gi dem hjelpen de trenger.Svaret må være flere voksne, bedre oppfølging og mer kompetanse til å møte elever som strever.
>>222481112Kan vi få vite det etniske opphavet til disse utagerende elevene?
>>222481020jeg kunne delt, men sperret for lestdet og kanalen for alle de andre haha
>Nå, kjære mann, kan du endelig la tårene trille – uavhengig av om du opplever at laget vinner eller taper, og uten at noen stiller et eneste spørsmål om hva alle disse følelsene har å si for din maskulinitet.bruningball bør forbys
>>222481174spør en av kronikkforfatterne:Zaid Norzai AhmmadPåtroppende leder av Elevorganisasjonen
>>222481174De er de er negere og MENAHilsen lærer
>>222481209>NAI VITA MANN, DERA FAIL VI IKKE OPPFORE! BETALA MER, BETALA MER NO
>>222481218snart får du buardsj som buardsjer ned klassetrommet også
>>222481308
>>222481112jeg ble sendt på gangen en gang i åttendeklasse, kanskje jeg skal saksøke skolen
>nrk har reklamer i vmhva betaler jeg for?
>buardsjtenk at en spesifikk mongo i månedsvis har forsøkt å påtvinge dette megmeget i hver eneste utgave, hver dag
>>222481426Takk FrP for å skattefinansiere NRK så ingen slipper unna
>>222481429Dette.>t. den opprinnelige bardsebreveren
>>222481429Generalstråder tiltrekker sånne.
>>222481429jeg likte den fra første sekund jeg så den optimale skrivemåten
>>222481349jeg ble sendt på egen time med rektor helt alene hver eneste gang den av lærerne som ikke greide å håndtere meg hadde time med ossdet høres jo skummelt og suspekt ut, men i realitet var det kjempekos fordi han pratet bare om gode ting livet også spilte vi gitar
>>222481429Samme med [...]skræling.HIF bæsjepoop.
nederlenderen ser jo svensk ut!
>>222481520>[...]skrælingsandskræling? ;)))))))))))))))))
>>222481619hikst og knegg ;)
>>222480134>Hun er så schtøgg at kamerahennen retter kamera opp mot himmelen når hun snur seg mot henRitz!
hvis du uironisk ser på blåmannball og er et kveg som heier på blåmannballlandslaget bør du dds
>>222481429>månedsvisBuardsj er flere år gammelt anonsen, er du nyhoms eller?
>>222479046>>222479268Det har startet, er en time tomprat først før de fyrer opphttps://www.youtube.com/watch?v=rjn-8V9ZMwc
>>222481619Negerlendere er det verste!
>>222481707det er mange nyhomser her som laiver gammehomse og blir avfyrt når vi snakker om bruningerbare noe jeg la merke til
>Søt skuespillerinne i en serie>Laster ned alt hun har vært med på>Alt er søppel:(
hvorfor er fiskepinner gule egentlig??
https://www.nrk.no/video/milsim-robyn-er-femboy-og-foler-seg-trygg-naar-han-leker-krig_87d94072-73c8-4b0d-8b17-1909738dcc6f
>>222481822Så du skal få noe å spørre om gutt!
>>222481936>føler seg trygghva skal det bety, liksom? går han ellers rundt i konstant frykt?
hei
>>222481991Må vel være det. Han er sikkert en sånn syk jævel som lengter etter død og fordervelse, ekte kriger
gikk til sverigetråden for å mobbe litt, men de er så rare at jeg ble egentlig veldig forvirret før jeg iheletatt brevet og bare lukket fanenfølte at jeg kunne ikke gjøre det værre der inne for å si det slik
>>2224816194-0ydmykelse
>>222482100De er ganske spesielle ja
>>222482156> 1-0Brobbey6'> 2-0Brobbey17'> 3-0Gakpo47'> 4-0Gakpo54'> 4-1Elanga59'den ekte ydmykelsen
>>222481714>tjæmpe tjækt
Drikker vodka og rødcola nå
>>222482240det er jo en slags moderne form for gladiator slaverekte mennesker ser på brunoster som sliter i sola
>>222482321heldig ;( jeg må vente en ukes tid
>>222482415hvemfor det
vodkaen koster nå 69,95 kr. hva faenspiste kylling og broccoli til middag
>>222482321tiss her.
>>222482376Dette er fremtiden du valgte.
>>222482472et land av melk og hånning
>>222481936Hørte i milsimmiljøet at en av journalistene til NRK hater milsim etter at hun ble dumpet av en kjæreste som deltok i det og at det er grunnen til attentatartiklene derfra.
hva er rød cola? i Danmark har vi blå cola (Se bild)
>>222482621nammhva er den bedste øllen?
>>222482621>AI i øletååå faen
>>222482652det er faktisk den der da den ofte er på tilbud og er sterkere end normal pils
Alt øl i Danmark er skidegodt og koster nesten ingenting.
>>222482466grunner ;(
kan kjøpe billig øl men får aldri en tissejvlorteliv
>>222482778kunne vært verre, jeg har ikke tilgang på verken billig øl eller jv
>>222482778du kan få en ordinær jv?
>>222482857nei det tror jeg heller ikke...og hva skulle være poengen med en ordinær jv?
>>222482897hygge
>>222482953hmm jahardt å være jomfru
Burde jeg sende melding til jven som åpenbart er interessert i meg? Orker nesten ikke tanken på jv og hun er glad i å drikke og sånt og er en del yngre enn meg så tror ikke egentlig vi passer veldig bra sammen. Dessuten er jeg ikke i stand til å flørte så jeg driter meg bare ut uansett
>>222482993er i samme båt
>>222483015hun er sikkert opptatt med å suge kuk
>>222483050Kanskje, men det kunne jo vært min kuk da, ikke sant?
>>222483043jeg er 32 år gammel mann...
>>222483076jeg også for faen
>>222483076Jeg er 34 og jomfru. Vet det også er en på 36 og en i førtiåra i tråden som også er jomfru. Vi lider.
gamle menn i tråden
>>222483142en av oss...
Ble 30 for noen måneder siden.Tror ikke jeg mister den snart hvis denne tråden er noe å gå på.
>>222483174som aktiv trådbrever er det bare 1 måte å miste møydommen på: ledsager
>>222479046Nå tenner de på https://www.youtube.com/watch?v=rjn-8V9ZMwc
>>222483015Skulle til å svare ja men mens jeg leste det innså jeg at du er mongo som ikke har gjort det enda og heller spør ufsølnaut på et lesothisk bokbinderforum så det er nok over for deg før du en gamg begynte. Men ja du burde det, du har ingenting å tape. Og nei, du er like stort ufsøltapernaut etter at hun avviser deg, som det du var før. Litterært ingenting å tape.
>>222483174det er ikke så mange i denne tråden, mange mister jomfru BHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
>>222483215>ålesundåh fy flabbedet mest berikete stedet i møre og romsdal, her kan det bli liv
>>222483263Jeg får vel sende en melding da, hun er jo veldig hyggelig, det hadde vært godt å få kost litt, det er trost alt 8 år og 2 dager siden sist..
Det er nesten temmelig pinlig nøyaktig 13 år siden jeg koste med en jente sist. Det var også siste gang jeg klinte med en jente, men ikke siste gang jeg kysset en jente. Det blir 10 år siden sist gang jeg kysset en jente i oktober i år.
>>222483354storepus
>>222483446øsh nei, norske jenter er faen meg ekle
problemet er at de ekte ufsølene her oppfører seg som lestdettører
betalte over 70kr for en boks nikotinfri snus
jeg har det ikke så bra, er trist
>>222483506På hvilken måte?
Har aldri kost med en jv med norske språkinnstillinger, kanskje jeg kan krysse det av lista om en stund..>>222483510Hvorfor?
>>222482376Bortsett fra at gladiatorene får betalt mye mer enn deg og meg.
ok gi det til meg heterofilter det knekketid nå eller ikke?
>>222483486Dette.
>>222483580drikker et schous sommer øller. namme
>>222483534>Har aldri kost med en jv med norske språkinnstillingerKun kost med ledsagere?
husker dere da jeg var til psykiater
>>222483527Hva er det nååååå da?
>>222483736Nei, bare vanlige utlendinger
>>222483534>HvorforTenkte at det ville være billig med tanke på tobakksavgiften, og, men da jeg stod der i selvbetjeningskassa og ventet på aldersgodkjenninga for øllerne ble jeg helt paralysert når jeg så prisen på prisen på skjermen, jeg handlet på instinkt og la NFC-kortet mitt inntil kortleseren umiddelbart fordi jeg ønsket å unngå å snakke med butikk-betjenten mer enn absolutt nødvendig
>>222483774det er egentlig det hele, hele livet mit er en fiasko
>>222483764Vet psykiateren din at du liker tiss?
>>222483806nei, hadde to samtaler og ble sendt ut med melding om at jeg ikke har autisme eller personlighetsforstyrrelse
>>222483833Burde kreve pengene tilbake fåvæ
>>222483857det var gratis, bor jo i danmark
>>222483833Noe har du nok.
>>222483833>ikke har autisme eller personlighetsforstyrrelseprøv igjen, annen kommune kanskje
>>222483877Ja, men tok jo av din tid, burde få minstelønn for hver time du brukte der.
>>222483890kjeks
kan ikke lide i nytelseslandet danmark
>>222483534I samma bås fåvæ. Jeg bør nok bli med en norsk dame for et enkelt liv, men etter å ha observert norske damer idvl... fysj.
kan ikke nyte i lidelseslandet norge
>>222483949ikke bare bare å få nautgryn der ser det ut til
>>222483890>flyttet til NYC eller LA
Hvorfor så jeg så jævla mange animehomser i byen i dag? Det var flere jenter (eller "jenter", de hadde fyldige rumper men man vet aldri i disse dager) som gikk rundt kled ut som animejenter.Er det noe animedritt på gang eller er det bare hovmod som lekker?
>>222484068hvis de er fine så kan det ikke være hovmod.
>>222484046det er det ikke nei, jeg har fått meg jobb og det var desverre ikke andre muligheterdet er så veldig kjedeliglivet var bedre som naut men det kan man ikke være for evigt
anon e ein stygge tape
>>222484068>anon er homosånn går nå dagen
>>222484152Gjør bedre.
>>222484132>livet var bedre som naut men det kan man ikke være for evigtmå finne en måte å være naut for evig! orker ikke lortejåbbhanreilivet!!!
>>222484162Korfor er æ homogen?
>>222483785hvemslags?
>>222484213Ikke den anonen.Pakkis.
>>222481936>føler seg del av gjengenliker han å bli gjengsmellet i rævva?
>>222484239hvordan greier du? imaginiser lukten
>>222484289Det var faktisk ingen merkbar lukt. Men det var fanden så mye kroppshår.
tiss og bæsj og ikke reven redd
>>222484213Øst-europeiske utgaver
>>222484198Fordi far din hadde homogen og morra di hadde resivt hetrogen, rips i fred anonsen
bardsjer nå
>>222484218sex
>>222484469>Homogent Norge? Nei fy faen, jeg er ikke skinkerytter.
brev mer da homser. jeg trenger stimuli og dopamin
>>222484711ser tyskland - elfenbenskysten
>>222484711
fotboll!
>>222484561Har en venn som sa engang at det er like homo å pule en dame i ræva; som å bli pult i ræva av en mann.
>>222484815Han har aldri følt omfavnet av en damerumpe.
Du trenger ikke å si det to ganger! Men i steinalderen...
>>222484815Vennen din har rett
>>222484790det er jevnt
Tenk å være en søt jente. Livet er på veiledningsmodus med støttehjul og publikum, du kan bli nøyaktig hva du vil gjennom nyta.Også bestemmer du deg for at du vil bli en kort, feminin mann.
>>222484833Sant skal siest, så har jeg aldri sett han klå på en dame, eller var vitne til noen av dem øktene med damene han har skrøtet av..
>>222484711Var sikker på at du hadde hengt deg selv nå! Noen spesiell grunn til at du har utsatt det?
>>222484769sex
trusekrem
la oss breve og lage ny, jeg må klage og syte høylytt og sutrete om dette drittbålet i ålesund og alle må se det på toppen av neste tråd
>>222484929ny:>>222484935>>222484935>>222484935
noen som lager ny med jenter som urinerer?
Helt sykt at noen karer har kjærester og masse sex og penger og kule jobber og førerkort og venner og går på fester og konserter og får studere og får barn og familie og eier hus og sånn mens jeg er fattig og bor hos mamma og spiller videospill og sånn
>>222484769min jøgler jv du kan jaggu jøgle
>>222484954