uikkarityttöpainos
oksettaa yrjöttää
rokkaan
>>222476427kannattiko
tytön siittäminen
>>222476411raiskaan
>>222476481et saa
>>222476355Kannatan
voisivat vähän pitentää kesää jos jtp 6 kuukautta ois ehkä kiva
>>222476487onko tolla kulli ja munakyrpä
kuudelta ois sauna taidan mennä, sitten viedä nää pullot ja ostaa loppu illan kalijat
pitää iltaisin nousta aitaa vasten että saa edes jotenkin henkeä nyymeillä on huono itsetunto ja sosiaalisten tilanteiden ahdistus vituttaa lukea tämmöistä menkee ulos kerta oletta terveitä
>>222476411*kuiskaa* psst... nyymit.. mitä se kysyy?
>>222476516>näe nainen>mieti kyrpää
mukavaa olla saaristossa kun näkyy paljon pikkutyttöjä ja teinejä uikkareissa ja pyöräilyshortseissa
>>222476533ÄLÄ ALA MULLE AUKOON OON TÄN PUISTON POMO JA MUSIIKKIA SUUREMMALLE
tajusin että ihmis ja eläin mailma toimii defaulttina pohjimmiltaan stirneriläisen filosofian mukaisesti se jolla on isoimmat pyssyt ja valtaa omistaa kehosi etkä voi asialle mitään
>>222476553Tämmöset viestit on hirveen arveluttavia jostain syystä.
>>222476469ei
>>222476548ton lippis viittaa siihen
>>222476570ei tarvitse kusiais paska normojen keskelle kunhan menet ulos
>>222476553panettaa
>>222476553Ei tytöillä ole pyöräilyshortseja ole kuin animessa ja mangassa elä huijaa. Tosielämässä ne on 40v miehiä joilla on pyöräilytrikoot päällä.
>>222476599lippisteksteihin ei pidä uskoa
>>222476618normot kiertää minun puuston kaukaa tietävät kenen puisto tämä on
väsyttää
menin pihalle polttaa jonnebista ja siel istu afrikkalainen jäbä kuuntelemassa kajarilla afrikkalaista musaaku istuin lähelle ja laitoin jonnebikset tuleen se vaihto johonki reggae biisiin nauraa
>>222476516>>222476548miehillä on kyrpä naisilla on tyttöpippeli ja se tekee naisesta vaan paremman
pötkö
>>222476658en voi hyvin
harmittaa kun voi ulkoilla pelkästään aamulla jos ei halua kiduttaa itseään seksikkäillä tytöillä joita ei pääse pläppäämään nyt laitan verhot kiinni tuosta minun ikkunan ohi menee jatkuvasti seksi tyttöjä
tämä on nyymin puisto ei tänne ole asiaahttps://youtu.be/d9L0etxdeIw
>>222476703sen siitä saa kun ei runkkaa tarpeeksi
>>222476641näin enemmän spatsejä kuin uikkareita, yhdellä oli jopa mustien sijasta purppurat
>>222476720*pyöräilysortseja
kylläpä tänään yskittää ja en ole varma johtuuko se eilisestä tuulesta vaiko sikarien polttelusta ellei sitten molemmista
>>222476689söpö nyymi uinumassa ja tuhisemassa....
>>222476703oon käyny melko paljon ulkona ja ei siellä tule vastaan kun mummoja pulsuja ja vammasia
>Iran: Hormuzinsalmi suljetaan
Hankasalmen Jari-Pekassa oli jokin kerfuskopioropotti joka mölisi savon murteella
>>222476771oho tuun sinne kuulostaa mukavalta
>>222476821niin ihana en kestä
katson tätähttps://www.youtube.com/watch?v=ILoQry0YNzc
olipas ulkona ihana ilma t. vammainen pulsu mummo
>>222476809hyvä toivottavasti bensiinin hinta nousee mahd. paljon
>>222476889kuuma hiki ihmisjoukko
>>222476809naurattaa makiasti ei siinä etten pitäisi tätä pelleilynä mutta zog golemi Amerikka läksi sotaan Israelin käskystä ja sopi "rauhasen" herransa selän takana ei hirveästi ihmetystä ettei tämä rauhanen kestä
>>222476720toivottavasti et keksi satuja koska uskoisin tuollaisen piristävän nyymisedän päivää merkittävästi.mulla alkaa nyt juhannusbileet, juomana värska vissyä ja leivän päällä kurkun kaverina kilohailia öljyssä ui juma!!
oispa semmonen arka hissukka nyymi joka totuttaa ihmispaljouteen
*sylkee nyymin ruokaan*
Kolmannen olusen avasin
Nuoret naiset on pelottavia ja tietty agressiiviset miehet (nistit jne.) mutta muuten en pelkää ihmisiä eli väittäsin olevani ihan normaali.
>>222477010minä ostin tuon takia semmoisen gerberin taitto puukon mitä pidän aina kalsareissa sillä klipsuttimella kiinni
>>222477045ei nuoria naisia saa puukottaa
>>222476809miksei toi kisu saa mennä junaan
*riisuu nyymin aseista*
>>222477064se onkin vain hätä tilanteita varten minua on vastaan tullut nisti sen verran monasti käyttäytynyt uhkaavalla tavalla että en ota riskejä
>>222477083ei sillä ollut lippua
>>222477137Missä muka lukee että kissa tarvitsee lipun?
>>222477083selkeästikkään ei ollu lippua
>>222477103riisu loputkin nyymi.....
>>222477157jos ei erikseen sallita niin kielletään
>>222477157oletuksena kaikki jotka käyttää junaa tarvitsee lipun paitsi jos erikseen sanotaan että ei tarvitse
minä en voi hyvin
minä en margariini hyvin
>>222477178>>222477200No onpa tyhmää ei kissoilla oo rahaa.
>>222477157pitää erikseen ostaa lemmikkilippu että saat tuoda lemmikin kyytiin
>>222477254Menis töihi niinku se Tama kissa
>>222477255en näe omistajaa niin ehkä tuo ei oo lemmikki vaan itsenäinen kissa
>>222477305tääkissat ovat niin turhia ja laiskoja nykyään ei tee töitä ja luulee että silti ansaitsee junailla ilmaiseksi kun kaikki muut maksaa
>>222477316luulee siis saavansa matkustaa ilman lippua
Mihin myä mennää Raineri?Merisatama..
tulipa mieleen punnerruksia tehdessä että olin jo ylä asteella meidän luokan punnerrus mestari liikunnan tunnilla muistan sen kun kaikki oli ihan yllättyneitä kun olin aina se luuseri jota kukaan ei halunnut joukkueeseen ja huono kaikissa liikunnan jutuissa mutta tein silti enemmän punnerruksia minuutsissa kun kukaan muu en kyllä saanut siitä mitään kunniaa
Neljännen olusen avasin, kolmas tyhjeni vähän liian äkäisesti, hidastan
>>222477570sul on varmaan tosi isot tissit ois kiva nähdä sun rinta jos on kerran noin vahva.... iso tissi nyymi....
>>222477570jaa onko taas saunassa miehinkäis tunnit menossa?
ite konttaan jo viidestä enkä jaksa tehdä ainuttakaan punnerrusta
>>222477570sä olisit varmaan yllättävän hyvä sängyssä nyymi
>>222477597osaan kyllä hytkytellä tissi lihaksia seksikkäästi
Olispa joka kalja yhtä hyvää ku se ensimmäinen kylmä ku korkkaat ulkoilun jälkeen.
savutan lihiksiä maissia ja nakkia hiilillä kun en osaa grillata
>>222477673lonkero on parempi
koitin punnertaa tänä keväänä yli 20 vuoden tauon jälkeen ja niska meni paskaksi, vieläkään kunnossa ja ala vatsan tukilihakset on kipeät ja siitä aiheutu siemensyöksy kipuja ja lisäkiveksiin kertyy nestettä
>>222477690läski
minusta kylmä kalja maistuu jotenkin ällöttävältä etenkin jos on ollut pakastimessa siihen tulee semmonen outo makea vivahde josta en tykkää yhtään
>>222477700Tyttösuu
tiuskaisin manne kerjäläiselle ettei tämä elämä niin herkkua kenelläkään lopettakaa sukulaistenne kanssa minun häiriköinti ei mennyt perille jpku noille kusipäille antaa almuset että voivat rakentaa kusipää linnansa romaniaan
>>222477706ääliö!
nyymin tyttösuu ja pusuhuulet
>>222477709Kylmänä ei maistu miltään eli maistuu hyvältä. Pätee jokaiseen juomaan
tosiaan kumma juttu ettei näissä itä Euroopan maissa löydä kerjäläisiä paitsi nämä kusipäiset romani mannet heitän kuset
metsästäjä hämppäri mun seinällä
mitä sille skitsofreeniselle skeittari-lolcowille kuuluu?
>>222477804tapa se
kerrankin oman ikänen nainen jutteli mulle niin se oli joku vitun sekopää koiran ulkoiluttaja vissin kävi kyykky kusella mekko päällä leikkipuistossa aamulla
muistelin et kilohaili ois ollu parempaa jtp. ei tää pahaa oo mutta aika mautonta.
>>222477830itsehän olisin jo lapsien teko puuhissa
>>222477804vie suosiolla ulos jos sun kotona ei oo tarpeeksi ruokaa
>>222477804luin että hamppari seinällä
>>222477722oot vaan kateellinen herra rodulle samasta syystä jengi kihisee juutilaistenkin olemassa olosta ja ei muuten ollut sattumaa että molemmat oli holo kaustin uhreja
>>222477876sama oispa hamppari
mustalaisilla pää täynnä paskaa suomessa nöyrtyvät ja maksavat niiden hameet ja huvit että voikin olla paska ja ylimielinen ihmis ryhmä
>>222477844ens kerralla ostat nahkiaisia
>>222477900ei minulla ole muuta mannelle kuin häijy katse kun näin tarpeeksi syljen kuppiinsa kusipäinen heimo
kuuma
>>222477945sä oot
>>222477945haluaisitko yhden amppareistani?
>>222477945mä olen ihan jäässä
>>222477973ui juma
>>222477937parempaa kansaa on aina vihattu ei tämä niin herkkua ole
>>222477994manneti kota & slava Romania(ei ei EI ryssän peukolon alla)
>>222477735vesi maistuu kylmänä ja lämpimänä ei miltään
>>222477830Oman ikäiset naiset on vanhoja haahkoja
>>222478063joo ei se varmaan alle 35 ollut (toivottavasti)
>>222476355oispa uikkari tyttöjä olemassa
Postatkaa kuvemmin
>>222478124
>>222478109uimahallilla on kiva käydä kahvilla kattelemassa tyttöjäei kannata ottaa kiikareita matkaan kummiskaan, tai kännykällä kuvata
ACAB mtf blm lippu VITTU mä vihaan mun conservatiisisia vanhempia niin ja free palestiina tai jotain
>>222478138eikö se kahvi sekoitu siihen kloori veteen
Mitähän helvettiä oon pitäny tuota naapuria ihan normaalina tyyppinä niin se oli aivan kamoissa pihalla. En usko että pelkällä alkoholilla pääsee tollaseen kuntoon tai jos pääsee en kyllä tiedä miten. Oon asunu tässä monta vuotta ja en oo ikinä nähny tota sillee että ois voinu tietää sen olevan jonkun vaikutuksen alasena ja nyt se on kuset housussa ilman kenkiä pihakeinussa.
>>222478157homo kuva
>>222478171onko se vaipoissa ja 1vee? sit ymmärrän kyl
>>222478171Kai se sitten on normaali selvin päin
>>222478171Yksi päivä suotanee ihmiselle 700 päivästä olla vähän sekasin
>>222478161höh häh
>>222478171nykyäänhän joka toinen normaloidi piikittää vähintään peukkua ihan normaalia ootko lukenut viime aikoina yhtään uutista huumeiden käytön lisääntymisestä
Tällainen fiksu kello on ihan kiva ollut mutta näin kolmatta päivää kännätessä toi meikämandoliinin leposykkeen ja uniarvojen päivittäinen huonontuminen ei tee hyvää mielenterveydelle
>>222478189Ei kyllä se on joku n. 25v ota tai jätä 5 vuotta oon paka arvioimaan ihmisten ikiä.>>222478190No ainakin sen mitä oon satunnaisesti pari minsaa jutellu sille nii ei oo vaikuttanu miltään nistiltä mutta se oli siis aivan jalattomassa kunnossa siinä juttelemassa joillekkin muille vastaaville tapauksille. Ei sillä mitään hätää vaikuttanu olevan ja seuraakin oli mutta on vaan niin outoa nähdä joku josta et edes tiennyt että se käyttää mitään päihteitä kuset housussa tason sekasin.
>>222478171oon miettiny miten juuri juhannus saa ihmiset noin sekaisin ei muina juhlapäivinä sekoilla niin paljoa paitsi ehkä opiskelijat vappuna
>>222478142vittu olisipa MUN isä välittänyt musta... VITTU yhyy yää nyyh
mun taloon on muuttanut joku tyty jolla on iso nuori koirapaneekohan ne
nyt se sekosi otti faktat sen verran mielen päälle
>>222478138kävin talvella ja keväällä usein uimahallilla ja näin siellä tyttöjä mutta kovin huonosti kun ei ollut silmälasit päässä
>>222478302musta koira arvatenkin
>>222478256Niin mutta jos se ei tunnu muuten käyttävän mitään tai ei ainakaan kämpän ulkopuolella niin kuka on sillee juhannuksena et nyt alan vetää viinaa ja pillerreitä sekasin tai jotain, kuten sanoin ei pelkällä alkoholilla päästä tohon kuntoon tai siis tottakai alkoholilla saa kuset housuun mutta sitä ennen sammutaan. Toi oli aivan sekasin ryömii maassa tuolla nyt sen keinun vieressä ja yhtä sekasin olevat kaverit mölisee vieressä. Toi ei oo semmosta humalaisten humalatoimintaa oon sellasta nähny elämässäni tarpeeksi, toi on jotain sekakäyttösekoilua.
>>222478302sä vaan tiedät
>>222478314kumarran>>222478309eikö uimalaseihin saa vahvuuksia
kuka vittu on oikeasti jopa nykyaikana niin epätoivoinen että menee varta vasten tiirailemaan jotain tyttöjä kun voit nopealla internet haulla löytää loputtomasti kuvia
>>222478326soita poliisit pidättämään mokomat julkiset pahikset
oranssi kissa oli taas pitkästä aikaa ikkunassa kun kävin kävelyllä niin jäin taas leikkiin sen kanssajoku kerta joku vielä huutaa mulle että mikä mua vaivaa
>>222478343Koska hakemalla saat mitä haluat mutta tuolla ulkona se on aikuisen miehen gacha-peliä mitä näkee.
kävin kopin tädin olkaa vasten itkemässä onneksi en ole saunan pedofiili
>>222478343En mene varta vasten tiirailemaan tyttöjä minnekkään mutta kyllä mua piristää tyttöjen kesävaatetus eikä se oo sama kuin selailla pornoa netistä.
vittu olisipa munkin isä välittänyt musta... Yhyy vittu! Äitin kasvattama selkärangaton häirikkö kihisee ei muuten olla isän kanssa missään tekemisissä & täysin eri kusipää
Taasko se alko? Aika on kehä jne mutta saunan jutut kiertää kehää vähän liiankin nopeasti
sekoan kohta
meen nyt ulos nauttimaan suvi-illasta
>>222478505puhutaanko vanhojen tansseista
saan sydänkohtauksen ihan just
en jaksa
koivuilla suomeni panssaroikaa
>>222478505onneksi on täysin eri kusipää joka tänne ongelmiaan postaaa vuodesta toiseen kukaan ei täällä pienten piirien foorumilla voi mitenkään tunnistaa että olit ketä postasi
Viidennen olusen avasin, kiukaan myös sytytin
voi pojat mikä ateria jäiköhän edes tilaa oluelle
mulla ei oo kiuasta eikä olutta eikä mitään itkettää
>>222478684sulla on mut kulta
>>222478692mä rakastan sua niin paljon
>>222478692asl?
päh juottivat minulle kaljasia yritän kovasti ettei jää hengen alle yh äitin kasvattamalle pikku mulkulle kusi päälle haukon henkeä ja pistän jauhot suuhun
tytöt
>>222478770oikeasti?
näin viime yönä unta että jossain Afrikan maassa kuljin bussilla olikin tuntematon maa w'allah onneksi kyttöävät minua
>>222478770joo
>>222478857näitkö unta että loisit muiden kustannuksella
>>222478857menipä kaljaset äkkiä päähän
haukon henkeä en muuta sano ahdistaa ja pitää nojata seinää vasten haukkomaan henkeä
kernaasti haukon henkeäni happi on hyväksi minulle en saa täyttä henkeä sVaikka kuinka yritän
olis pitäny ostaa lisempää karsua makiata suklaatia
lämmintä on
åitääpå vielä sairaalassa hakeutua minun nenään en saa happea kaikki kunnossa sairaalassa apustavat
väsyttää krapulattaa
letkunen minun nenässä tähän on tultu harmittaa kysyin kyllä harmittaa vanhempien puolesta
>>222478332Pitääköhän optikko pervona jos pyytää uimalaseihin vahvuuksia?
>>222479210herkkuahan tämä on meille kaikille
Lähden nyt saunaanHarmi ettei sieltä pääse uimaan
>>222479243ei tämä elämä niin herkkua ole kenellekkään vanhempien puolesta harmittaa läksi taju ja katson jalkapalloa sairaalassa taasen
hei ystävät, katson nyt kirvesvideonhttps://www.youtube.com/watch?v=Kv1fF6SZI60
hain olutta
en minä kysynyt ambulanssia en saa henkeä laitoin vanhemmille viestiä
>>222479311en oo sun ystävä mutta moi
siskot
tämä yönen tällä kertaa Kreikassa en minä kysynyt tätä makkoilen petissä
>>222479281oisko parempi sun vanhemmilles josset ois koskaan loisinut niiden kustannuksella
>>222479311onko videon implikaationa ihan oikeasti että 60€ kirves on muka jotain halpaa vai onko tämä vaan klikkisyöttiä?
Jaha, Matsuri postas dildon pillussansahttps://jpg6.su/img/1000060093.tXKPzWd
>>222479417viirus linkki
>>222479417bpdemoni varoitus
>>222479406en saa henkeä yksin happi naamari on hyväksi minulle piti koppavasti käydä sairaalassa en saa henkeä ilman
Kuudennen olusen avasin, rantakäärme luikerteli terassille ja säikähdin
https://www.youtube.com/watch?v=CzNuDZvKtXgpaska haisee ja balalaikka soi
>>222479487tapoitko?
>>222479410ne myy fiskarssejakin johonkin 80 canadan dollarin hintaan ja hyvät kirveet satasesta helposti kahteen ja puoleensataan
reissari trauma dumppaa
>>222479505väsyttää
miten normot jaksaa panna tälläsillä keleillä?
naruset minun nenässä täällä ovat hoitajat ystävällisiä istun maski suussa ja katson jalka palloa ei keuhkot kestä kävelyä kaupinnilla
>>222479542Ilpit päällä
>>222479542mä jaksaisin panna sua nyymi
>>222479523On siinä hiotulla metallinpalalla hintaa
>>222479541väsyttää
hupsista, röyhtäilin liian kovaa ja tuli oksu
>>222476355>>222476411>>222476499>>222476553>>222476720good edition
maistaapi hyvälle minun Euroopan sairaalaan hoito kortti huokausen syvää happea
>>222479625se on kyllä pirun hyvä olla
>>222479509Pakeni ennen kuin ehdin ottaa kuvan siitä kuten nykyihminen
>>222479487>rantakäärmenoita on oikeasti olemassa jossain?
>>222479625ei ole oikein väärinkäyttää toisen maan terveydenhoitojärjestelmää.
>>222479682ootko joku elokapina homo kun et uskaltanut tappaa kiusankappaletta
>>222479602mamma mia
>>222479602voin todella huonosti
>>222479733lähettävät laskusen Suomeen kerta eu sopimuksissa en saa henkeä nukun makiasti täällä ja kysyn lääkäriltä apua
eikä voi mikään lääkäri mitään vielä on pari kymmentä maata käymäti en saa henkeä eikä siitä sen enempää
>>222479806ameriikan neekeri kun sanoi ettei saa henkeä niin se teloitettiin siihen paikkaan
>>222479826onneks reissari on euroopan neekeri
>>222479826missä noin kävi
naurattaa makiasti nyymien viestit en saa henkeä veivät ambulanssilla sairaalaan mukava hengittää letkun kautta
>>222479869se oli se nisti yrjö floidi sillon muistakko
vittu mun hapet vittu *piikittää fenttiä koneen täydeltä ja pelleilee kaupassa väärennetyn rahan kanssa*
>>222479870mä oon kans ollut letkussa ambulanssissa kun sain teemu kohtauksen ja aloin sätkiin ja huutaan TEEMU TEEMU TEEEEEMU ja äiti ei saanut mua rauhotettua edes sitruuna herkulla
>>222479734Niistä ei ole mitään haittaa, kyyt on eri asia jos vahingossa häiritset niin kusipäät myrkyttää
>>222479542muistan kun naapuri jaksoi nylkyttää vaimoaan 5min he myös erosivat vähä aika sittennaurattaa vaan kun olen itse jaksanut runkata 3-4 kertaa yhdelle hyvälle hentaille
>>222479909mutta eihän sitä teloitettu se sai jonku sairaus kohtauksen huumeista tai jotain kun poliisit vähän retuutti polvea kaulalle
mutta letkuset apustavat minua miksi hän käyttää maskia?
>>222479937menitkö paneen vaimoa eron jälkeen
>>222479915naurattaa makiasti sinun viestisi makkoilen sairaalan petillä
>>222479915tää on selkeesti teemun väärälippu viesti kun kaikki tietää että se on teemu joka niitä sitruunoita syö eikä king tai sen alamaiset
>>222479947ehkä hän miettii miksi postaat suomen lipulla vaikka olet balkanin niemimaalla
Jee muistin käydä saunassa ja jee taas yksi selvä päivä lisää, meinasin jo skipata saunan että ehdin käydä ostamassa juomista onneks kauppa meni aikasemmin kiinni niin oli helppo päättää mennä vaan saunaan. On kyllä heikoilla hangilla tämä toiminta kun taas iski vaan tommonen nerronleimaus että jos nyt kuitenkin hakis sitä juomista koska miks ei.
Seitsemännen ja kahdeksannen olusen avaan saunassa brb
>>222479998lääkkeet lord on se ylin mikä tätä maailmaa pyörittää
happea letkun kautta makkoilen sairaalan petillä naurattaa makiasti happea minun letkun kautta hävettää hieman kun tuuperruin keskelle ihmis ryhmää
>>222479542Pitäiskö sun keskittyä omiin panemisiin ensin? Koitin sanoa tän jotenkin vähemmän ärsyttävästi mutta ei tätä oikeen voi kierrellä mitenkään.
en taida ite jaksaa saunoa tänään huomenna sitten aamu sauna
>>222480002teemulta meni proxy tilaus umpeen
>>222480062oispa tyttis jota panna
muistakaatan nympsit pistää aurinko rasvaa kun menette ulos ettei teidän kaunis sileä posliini iho pala
>>222480092toi on sisko
>>222480122Tarviiko illallakin?
>>222480122juuri ajattelin että voisin käydä suihkussa pesemässä aurinkorasvat poisen hieman limainen olo
>>222480092toi peli oli tosi hyvää pehmopornoa
>>222480122pyöräilin 3h ilman mitään rasvoja
haukon henkeäni aitaa vasten mutta joku tuli kertomaan kuinka löytää minun hostellin nyt en pysty mutta arvostan että ovat kilttejä haukon syvään henkeä ja istun alas
Ööh miksi ruotsin jalkkismaajoukkue on melkein kokonaan valkoinen vaikka ruotsi on täynnä n-henkilöitä? Eikö niistä ole edes palloa potkimaan siellä?Olin ihan varma että ruotsi ois pelkkiä mustia ja ruskeita mutta paskat ihan ruotsalaisia täynnä joukkue.
>>222480130siskot on hyvää nyymille
https://areena.yle.fi/1-78239767alankomaat - ruotsi alkamassa. tulin just sopivasti kotiin 6km kävelyreissulta, mistä kerty vaan 3 tölkkiä matkaan. bongasin mamun jolla kainalossa hoikka sporttinen valkonen muija sekä bongasin jonkun nörtin joka jutteli nörttitytylle overwatchista
onkohan maailman loppu tulossa kun mun netti pätkii ja kuvat ja sivut ei lataudu välillä
joku papparainen bongasi just mun nokan edestä 4 seltseri/lonkku tölkkiä niin ne tarttui sille matkaan. saattaa selittää miksi oli niin vähän tölkkejä rannalla kun se ukko oli varmaan just putsannut tien reunukset
>>222480122nyymit ei käytä hormoonihäirikkö rasvaa vaan pukeutuu tyylikkäästi peittäviin vaatteisiin ja hätätilanteessa fysikaalisia voiteita
>>222480244mulla on sama ongelma. cloudflareen ei saa kunnolla yhteyttä.
Hollanti 4 - Ruotsi 1
kannattaa olla koditon
Tokio Hotel koru oli edelleen saunan pukkarissa, jospa se ei enää fanita billiä ja tommia vai mitkä ne nimet siinä korussa nyt olikaan en muista enää.
Ranska kieltää alkoholin myynnin musiikin päivänä kuumuuden vuoksi Mia Gertsch20:00Huomenna sunnuntaina vietetään Fête de la Musique - eli musiikin juhla -päivää.Eri puolilla Ranskaa päivää juhlistetaan monenlaisilla tapahtumilla, mutta tänä vuonna monin paikoin ilman alkoholia.Ranskan hallitus on päättänyt kieltää alkoholin myynnin tapahtumissa niillä alueilla, joille on annettu korkein mahdollinen hellevaroitus. Lämpötilat saattavat nousta jopa 40 asteeseen.Fête de la Musique -juhlaa vietetään perinteisesti eri puolilla maailmaa 21. kesäkuuta.
hokio totel
>>222480338suomiloidit nousisi kapinaan jos täällä häpäistäisiin pyhää juhannus perinnettä noin
haen kaljaset kaupasta en vielä ole vanhemmille maininnut että paha olo ja kuolema odottaa parin vuoden sisällä
>>222480212toivottavasti se ilma mitä haukot on täynnä pieruja ja syanidia
>>2224802921-0 jo
mulla on ollu jo vuosia joku avohaava korvassa joka aina vaan märkii tuli mieleen että pitäisköhän tuota käydä näyttää lääkärissä
>>222480403se on syöpä
>>222480403käy näyttää ruumishuoneella jos antaisivat alennusta
>>222480384etkö olekaan sairaalassa?
oon hormoonihäirikkö
>>222480396paha olo vanhempien puolesta itse voin heittää henkeni ja lähteä seuraavaan maahan mutta kovasti harmittaa minun vanhempani puolesta keuhkot on parantumattonasti kipiänä
>>222480429läksin tieheni eivät voi minua pakottaa pysymään poissa
>>222480403kannattaa varmaan näyttää, kuulostaa huolestuttavalta ettei vuosissa haava parane voi olla merkki jostain isommasta ongelmasta.ja hitto mikä seksi pötkylä azusa oispa tommonen sylissä.
>>222479937Kuuntelitko nylkytystä seinän läpi vai katselitko ikkunasta vai kertoiko naapuri? Voitko kuvailla tarkemmin?
>>222480534neljäs kuva pitäisi olla nykymedian mukainen ruskea LBGQTAI+ pyörätuolimuslimi natiivi haltija
väsyttäå
>>222480534tää on niin totta
höhöö sanoin hoitajalle etten saa henkeä lisäsivät happea nyt on taas hyvä olla
oksidoikaa mut
nyymin oispatuksen kohde juuri nyt?
>>222480630väsyttää
>2-0Ruotsi on megapaskaa
>>2224802922-0
vessaan läksen lipittämään minun oluset
makutestissä fjord chips dill pickle sipsit: hieman makea ja hapan, mutta liian mieto maultaan. 2/5
>>222480630rahaa
>>222480674oon tehnyt kirjastossa noin paitsi se oli siideriä
>>222480718mä ja nyymi
siinä nyymeille gore kuva avo haavasta. tuosta tulee märkivää nestettä joka sitten kuivuu semmoseksi rapeaksi kerrokseksi. ja ihan sama rapsutanko sen pois vai annanko olla niin kun käyn suihkussa niin tuo haava on vieläkin olemassa
>>222480738laita pepantteenia
>>222480738joku sieni-infektio tuo varmaan on. hae apteekista bakteeri/sieni voidettta ja pistä siihen
>>222480738apteekista hydrocortisont. samaa vikaa ollu
>>222480779hydrokortisoonia kannattaa olla aina kaapissa auttaa kaikkiin iho ongelmiin parissa päivässä
>Huomenna sunnuntaina vietetään Fête de la Musique - eli musiikin juhla -päivää.>Eri puolilla Ranskaa päivää juhlistetaan monenlaisilla tapahtumilla, mutta tänä vuonna monin paikoin ilman alkoholia.>Ranskan hallitus on päättänyt kieltää alkoholin myynnin tapahtumissa niillä alueilla, joille on annettu korkein mahdollinen hellevaroitus. Lämpötilat saattavat nousta jopa 40 asteeseen.
>>222480738ihana nyymi naamas näkyy
>>222480738No ei niin paha kun ajattelin, hiertääkö sulla jotkut tietsikan kuulokkeet tuota? Pitäiskö kokeilla vaikka olle ilman kuulokkeita että se sais tuulettua rauhassa?
>>222480292Mikset sanonut tätä tuntia aiemmin? Olisin laittanu 20€ Hollannille, vitun nyymit
>>222480738Lihan syöjä bakteeri kohta tippuu korva pois
Ruotsihan burgeroi ihan megana lol.
kattooko nyymit julkkista vai mikä juttu?
abi my brain no dey work
>>222480967joo katotaan julkkista, mee nukkumaan söpö nyymi
>>222480967jalkkista jopa
Kaamee väsy, uinahdan iha justiinsa
kumarsin katusella henki loppui on The beach voisi olla hyvä elokuva minun nyymeille kaikki on ohi
oispa jalat
vähän tekis mieli tupakkaa mutta ei pitäis kipeenä polttaa
en oikeasti saa henkeä pitääkö se taas lähteä sairaalaan harmittaa
>>222481063george floyd
>>222481063ootko miettiny että otat hapen jotain muuta kuin keuhkon kautta
>>222481086>>222481086>>222481086uus
Nyymi makaa kadulla huutaa ai känt priith!XDDD
tehkääpä uusi
>>222481082>>222481090naurattaapi makiasti kela sen maksaa antavat minulle happea
>>222481107tosi hassu vitsi heitin etu kenoon huusin että soittavat ambulanssin en minä jaksa enää happea minulle
>>222481087hyvin sanottu siellä koukkunekkä, naurattaa urheilu goyt
OISPA SUKLAATIA