kaaospainos
deutschland ist gefallen
korjasin uni rytmin eli valvoin eilen homona ja menin normaaliin aikaan nukkumaan ja heräsin normaaliin aikaan (homona) ja nyt ei väsytä ei nukuta tai no väsyttää muttei nukuta kello on jo miljoona ja on vaan valvomis kidutus olo muttei fuwa fuwa sänkyyn uppoutumis väsy olo niinkun yleensä cortisol taso 100% tapan nukku matin
pikkutytöillä pikkupimpit
kuvaa sairaala seteistä
>Throughout his adult life Satie was a heavy drinker, and in 1925 his health collapsed. He was taken to the Hôpital Saint-Joseph in Paris, diagnosed with cirrhosis of the liver. He died there at 8:00 p.m. on 1 July, at the age of 59.[63] He was buried in the cemetery at Arcueil.[64] https://youtu.be/5pyhBJzuixM?t=1107
>>222485416tää oli umpihomo äijä. vähän semmonen warhammer homo mentaliteetiltaan, mutta pääsikin sattuman oikusta komentelemaan oikeita nappuloita ja aiheuttamaan todellista haittaa.
Naapuri laittoi taas kolisemisvaiheen silmään, tätä on jatkunut viikkoja. Ois siistiä tietää mikä ajaa ihmisen tollaiseen käytökseen, onko se huumeet vai ihan vaan tyhmyys.
>>222485557ootko kysyny mitä puuhailee?
iiik. ukkonen saapui nurkille
>>222485587en edes tiedä mikä naapuri se on ja en käsitä mitä se tekee heitteleekö se huonekaluja ympäri seiniä vai mitä. ja ite kun asun edellee ihan reuna-asunnossa nii en ees halua kuvitella millasta tää meteli on joka asuu tän vieressä. jotain se potkii tai viskoo taas.
jokerinauraja ja porakoneistaja palailee mökeiltä
>>222485557mun naapuri teki samaa joku 2kk putkeen mutta myöhempään vasta klo 2-3 aamuyöllä
>>222485639juu tää tekee sitä monesti myös sillon, ite ku oon tämmönen yödatailija niin mun unia ei häiritse mutta varmasti monen unia häiritsee.
juhannus jyrinät
>>222485551reipas kolmosluokkalainen!
tänään käytiin reippailemassa metsässä ja paisteltiin makkaraa, käsi on jo paremmassa kunnossa ehkä huomenna onnistuu kalareissu
>>222485701kiva juttu en tosin tiiä mitä nyymin kädelle on ees käyny
Vittu mikä ottelu
ens viikonloppuna mökille
Jos olis kännissä ei varmaan koskis joka paikkaan mut ollaanpahan nyt selvinpäin kerta on alotettu.
>>222485770koskisin kumikon joka paikkaan
>>222485742juhannus meni jo
>>222485714se kipeytyi jostain syystä vaikken mitään ihmeempää tehnyt, joku lievä venähdys
>>222485792sama homma.
>>222485841juhannuksena olin kotona
tuli mieleen joku poissuljettu lapsuuden muisto kun ajeltiin serkun mopolla niitten porukoiden pihassa ja sitten tietysti kaaduin aika rajusti niin että jalka oli veressä ja näytti siltä kuin joku olis höystäny sitä juustohöylällä mutta paniikissani nousin ylös ennen ku serkku näki mitä kävi, ja muistan vaan peittäneeni sen vitunmoisen haavan kollegehousujen alle vaikka se kirveli ihan saatanasti ja teeskentelin ettei sattunu mitäänmuistelen että olin sitte jalka paskana serkun luona jonku aikaa ja me jopa lähdettiin käymään jossain niitten porukoiden kanssa ja koko sen ajan piilottelin sitä mun veristä jalkaani koska mua nolostutti tai jotainen sitte tiedä kerroinko niille asiasta vai kerroinko vasta kotona äitille mitä oli käyny mutta aika pitkä prosessi se oli että siihen jalkaan kasvo iho takasin
Sinne meni aika lailla 7€.. Vittu, vittujen kevät. Saksa niin vitun paska, koko ajan tukehtumassa.
>>222485952sielv
siis anteeks miten tällänen bändi on yhtäkkiä tuskassa? eihän noilla meriiteillä pääse edes lavatansseille esiintymään
>>222485957ois kannattanu laittaa kaikki punaselle
>>222485990en oo tuskassa ikinä ollu mutta eikö noisa tapahtumissa nyt aina ole jotain filleribändejä jossain kolmoslavalla jotka on paikalla kahvipalkalla?
>>222485990onko toi olevinaan iso ja tunnettu orkesteri? ei soita minun kelloja ollenkaan
>>222486009Mutta mähän laitoin? Sen sijaan olisi pitäny laittaa kaikki mustatulle.
ei oikein jaksaluulen että ainoastaan tyttiksen syli voisi pelastaa
>>222486017en tiiä oon vaan kerran ollu tuskassa mutta kuulostaa absurdilta että siellä on joku tusina kalja garage bändi arch enemijen ja in flamesien joukossa, pakosti tää on vedettävä suhteilla
>>222485990ehkä ne on joku paikallinen make a wish syöpäpotilas bändi
>>222486116Tajuan sun tilanteen ja harmistuksen mutta sä puhut tästä joka ikinen yö.
>>222486078Kyseessä on siis vanhan tutun bändi josta kertoi 3-4 vuotta sitten, kuuntelin niiden biisin ja tuumasin että joo parempi on mitä odotin...aattelin että tavastialle vois ollakkin rahkeita mutta mitä vittua ukot on jo tuskassa
>>222486080saksa pelaa valkoisissa paidoissa, murjaanit punaisissa
>>222486294Natsi-Saksan väri on punainen ja Norsunluuranikon pelaajat on mustia koska musta maa.
toivotaan että saksa tekee näistä saippuaa toisella puolikkaalla
antonio rüdiger on vähän sellanen tyyppi että ei yhtään olis outoa jos se onnistuis telomaan pari vastustajaa
Tää tuomari on oikeesti ihan vitun outo
>>222486246jos en pian saa tyttistä niin loppuu puheen löpinä lopullisesti
katon potkupalloa näinsiinnäpä vasta laji!
>>222486380eikös se ollu se tyyppi joka puri sitä vastustajaa vastikäänmutta niinhän oliver kahnkin muistaakseni puri jotakuta niin jokin noita saksalaisia vaan kai riivaa
mietin reisiä ja katon potkupalloa oli yksi tosi hyvän näköinen lenkkeilijä kultablondi ja ruskettuneet sopivan paksut reidet ja kaksi koiraa mietin että menisin päivystämään sen lenkkipolulle penkille ja juomaan kaljaa ja sitten kun se menee ohi niin juoksisin kiinni ja kysyisin vaimoksi tai että ottaisko edes suihin
Saksan puolustus on olematon lol
>>222486498pissaispa satania mun päälle
rakastan goypalloa ei kiinnosta oma kansa tai maa mutta jos mun joukkoe häviää turvaudun väkivaltaan
>>222486498suarez oli ainakin se yks eteläamerikan jannu joka puree jatkuvasti muita pelaajia niin se sai lisänimen cannibal
tykkäsin paljon siitä yhdestä kohdasta kun se ruskea äijä potkaisi sitä palloa
miksei missään urheilulajissa ole raiskausta
Saksa on hätää kärsimässä, uskomatonta, Norsunluurannikkoa vastaan
>>222486565ehkä mulla on se jossain /sp/ kansioni on toki lähinnä vain 2020 EM kisoja
>>222486639mitä outoo tossa on ku noi on kaikki mustii
>>222486635on jääkiekossa (pukkarissa)
>>222486554>>222486082
muutama hollantilainen nöyryytys myös näistä kansioista löytyy
>>222486659Saksan liigataso on kuitenkin olevinaan vähän ''eri tasoa'' kuin Afrikan skene pelaajille, olkoot mustia
pötkömätä
Miks ihmeessä paikannimiä käännetään? Tajuan jos ne on eri merkistöllä mutta miksi vitussa vaikka ruotsin pääkaupunki on Tukholma. Tai Praha on englanniks Praque niinku eh etoo t. pien anime? Ja esimerkkejä olis satoja en vaan käsitä mikä pointti tässä on miksi ainakin suomen ja englannin kielessä tehdään näin?
päästivät ulos sairaalasta naurattaa makiasti minun petinen heitän pötköselleni
Tuli ainakin tasoitus vittu vihdoin kaiken tun kuristumisen jälkeen
mulla on kaikki paikat ihan kipeenääääääääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
https://www.youtube.com/watch?v=uLSUQYzqXZ0&t=60skaunista
>>222487020Muista venytellä liikuntasuoritusta ennen ja jälkeen..
>>222486820juu miksi käännetään maitakaan tai oikeastaan mitään ACAP legalize it 420 booty wizard
>viimeinen vartti jäljellä
>>222487080No.. no niin ihan hyvä kysymys sekin. Eihän tuo mitään muuta kuin monimutkaista asiaa kun samalle paikalle joka kielessä on eri nimi. Ymmärrän sen että kyrilliset tai aasia merkkiset nimet kirjoitetaan niin lähelle kun ne voidaan että ne voi lukea meidän merkeillä.Suomalainen kykenisi sanomaan että Big Ben on Londonissa tai Stockholmissa on paljon homoja.
>>222487151panettaa
laitoin munat pannuun kun rupes hiukomaan
saksa enemmänki paksa tai siis paska
big benis in london :---DD
vassen takareissi
>>222487225juuh eli t. suzu
>>222487127semmoista se on
Tää on kyllä niin vitun säälittävää Saksalta että jos mä mun 7€ menetän niin toivon että Norsunluurannikko tekee maalin ny ja voittaa, ei jumalauta mitä paskaa.VOITTAKAA AFRIKAN MUSTAT, VOITTAKAA
VITTU MIKÄ TILANNE JA TUKEHTUU TUOSSAAAAAAAAAAAAAAAA
Miten nää voi olla jotain miljoonamiehiä ja nää ei osaa edes kuolettaa palloa öööh?
>VITTU MIKÄ TILANNE JA TUKEHTUU TUOSSA>AAAAAAAAAAAAAAA
JA NY SAKSA TUKEHTUU MAALINTEOSSA LOL>>222487449Jotain mafiajuttuja pakko olla
>>222487470no se oli vaan hieno torjunta mutta toi norsu ei oikeesti saanu tehtyä mitään
taitavat tappaa tuon ngubun kun palaavat norsun luu rannikolle
TAAS TUKEHTUU SAKSASaksalla ollu jotain 10 tukehtumista koko ottelun aikana>>222487502Joo mutta oli täydellinen paikka tehdä maali, ton parempaa ei voi saada, vittu mitä munauksia koko ajan
kaikki pallot suoraan mokelle. yrittäis edes
itkettääpotkupallo normot pilasivat mun yösaunan
>>222487546oho
>>222487553peli loppuu parin minuutin päästä mut miten me nyt tää pilattiin?
>>222487449ehkä ne tarvis kaksi juomataukoa per puolikas että ajatus luistais paremmin
saksa tekee sensaksa tekee sen
oho nyt ne voittaa kuitenkin tylsää
OHO MUN 7€ ELÄÄ VIELÄEIEIEIEIE VITTU EI, HAISTAKAA PASKA SAKSA, NORSUNLUURANNIKKO ANSAITSI TASAPELIN/VOITON
>>222487553on kyllä käsittämättömän paljon myötähäpeää herättävä meno täällä nykysin
https://i.4cdn.org/sp/1781992301107936.webm
>>222487639''ammattifutaajia''
postatkaa lolipornoa niin neekeripallonormot poistuu
kihiC
>>222487639jee mustia miehiä juoksemassa nahkakuulan perässä
>>222487546miltähän tuon piirtäjä näyttää
>>222487546en muista tätä kohtausta bambista
>>222487691normot tykkää
>>222487546Hörähdin Kermitille
>>222487659tasovalitus onnistuu mutta ei ollu itestäs edes tuohon.
>Mies puri konstaapelia juhannusaattonavittu acab
jaa, tuo seuraava peli on vasta kolmelta. kakkaa
>>222487806Märsy kun jää Japanin peli näkemättä taas
>>222487806nukkumaan kai sitä sitten
>>222487824>>222487825onneksi areenasta voi katsoa jälkitallenteena sitten kun herää
>>222487824Miks?
>>222486820varmaan joskus satoja/tuhansia vuosia sitten on ajateltu että ne on helpompi lausua omalla kielellä. nykyajan globaalissa maailmassa siinä ei sinäänsä toki enää oo paljoakaan järkee.
>>222487845Ei kukaan kato noita muuten kuin livenä.>>222487852Koska Japani kiinnostaa ja mulla on 7€ liossa.
>>222487894Mutta siis kui et nää sitä?
>>222487909Koska se alkaa seittemältä ja herään kymmenen maissa
>>222487865Nyymi sanoo kyiv ja türkiye ja bharat
>>222487942Mikset herää sit aikasemmin?
sanon pakarat
>>222487927teemu postas ton jo ja sai rage kohtauksen
oispa söpön nyymin pyöreä pymppy ja pehmeät pakarat mun hierottavana
>>222487991Ei viiden tunnin unista herätä kesken kaiken ellei oo suojeluhälytys.
>>222488016Oot outo
>>222488061tommonen rilli rousku
>>222488098Ei tuossa ole mitään outoa, ei kukaan vittu herää kesken unien kattomaan jotain futista 90 minsaa.
>>222488140Olipas tyhmä viesti, varmasti jotku herää.
Ööö mis mun massit on kai noista pitäs kaljan verran saada mainostelu tuloja...
postasitte joku 3 painosta täyteen sillä välin kun olin poissa
>>222488284Onnea heille että onnistuvat tuollaisessa.
>>222487553moi nyymi mä rakastan sua haluisitko puhua jostain mikä sua kiinnostaa enemmän
Vittu että on itikoita ku satoi koko päivän. Makoilen nyt autossa ja juon kylmää kaljaa webaston lämmössä
>juo viiniä koko ilta nopeaan tahtiin>ei mitään kännin aavistustakaan>juo yksi 4,3% kotimaista olut>välitön kännimitä vittua
>>222486500tapa ittes homo runkkari
>>222488482Soitan poliisit puhalluttamaan
>>222488793Oon ollu parkissa koko päivän
https://www.youtube.com/watch?v=2lwIkwd-CnQkatselin mieslapsia ja suomi sekä minttu mainittiin
>>222488804oon nähny ton tytön pissa kuvia.
>>222488821Ei niitä kiinnosta
kylläpä tulee rupsua taas vaihteeksi
>>222488832Eiks meidät mainittu jo joskus kun ne joi salmaria vai oonko nähny vaan unta?
>>222488889nyt kun mainitsit niin ehkä ne tais juoda salmaria joskus
>>222488804Mun Alolavaimo>sample
https://youtu.be/f8MDnK79Iz4?t=1463otin selvää asiasta ja löyty heti
pillua pitää panna
>buckfasttoi oli joku huijauskoodi gta 1 tai 2 pelissä
poatatkaa se marge simpson kuva
>>222485450hyvä rytmi vittu yks päivä vittu ei voi olla rytmi jos on vaa yks yö vittu tarttee rytmiin ainaki 3 et voi sanoo et on rytmi vittu
paranoidi olo
NTMA error 247
>>222488985Soita paranoidi!
marge simpson on mun verhon takana
>>222488985samis
>>222489040hajosiko botti?
>>222488931liian isoja kuvia tälle paskasivulle
marge simpsonista tuli mieleen et joskus jonnena runkkasin kuvalle missä houmer pani sailor moonia ja sano että tou.
>>222488875Keitän niille kahvit ja tarjoon mustikkapiirakkaa ja sit haukutaan mustalaisia
>>222489086eiku keksin uuden error koodin keksin oman error koodin mitä käytän
>>222489111ootko sä ajanu keskelle metsää autoon istumaan ja selaamaan saunaa..?
>>222489127Löysin elämän tarkoituksen
oispa auto
>>222489091Tykkään kun Suiren menee ''Usodesu~''
>>222489190mikse niin sanoo
>>222488972kiva tietää hereillä olo on kärsimystä
hassua että eilen voin huonosti ja tänään voin hyvin
>>222489278Viettelee nyymiä
>>222489104linkkiä kaipaamma
>>222489408yritin itseasiassa etsiä mutten löytäny.
>>222489313butters good
>>222489313en oo voinu hyvin yli kymmeneen vuoteen jos ei lasketa päiviä kun oon ollu tosi päihtyny
>>222489489sen siitä saa ku on hyvä lapsuus kannattaa olla paska lapsuus nii asiat on aina paremmin
vituttaa et kaikki mun ongel mat on ite aiheutettuja!
>>222489513mun lapsuus ei ollu täysin surkee mut oli muutama tapaus joka tuhos mut henkisesti ja sitten armeija pilas edes sen mahdollisuuden että asiat vois parantua
>>222489489merkitykselliset ihmissuhteet on tärkeitä hyvinvoinnin kannaltaajan viettäminen tällä sivustolla sen sijaan edistää pahoinvointia
nyymit pitäis tappaa
ilman nyymejä mulla ei olisi mitään
Äh ei tästä tuu ny yhtikäs mitään. Kerrankin menin aikasin nukkumaan ja sit herään 3 tunnin jälkeen. Sipsiäkin tekis yhtäkkiä mieli, mut sit täytys ajella yli 20 kilsaa kauppaan. Ihan varmaan joku alkohuume kuski ajaa nokkaan jos tähän aikaan lähtee liikkeelle, vittu.
hyvää juhannusta nyymit
>>222489702toi on kyllä mega märsyä ettei pysy unessa.
Pysyispä ikuisesti unessa
laitoin satasen tuista iranille t. hullu ukko
>>222489702prisma pitää olla kävelymatkan päässä toi ei oo mitää elämätä
masu on kipee (liikaa salaattia ja kilohailia).
olispa jotain
>>222489802Naulahaili
katon tän että ymmärrän mitä briteissä tapahtuuhttps://www.youtube.com/watch?v=WcxYLMp1eFM
mun virallinen vointi on jotain 6+ mut maximi mahdollinen on ehkä 8 niin vaik vointi onkin melko paska niin vointi cap ei oo kovin korkee jos sen näin aatteleepi
Täly amishi video kertoo mitä nasa piilottaa sulta
Taktinen kusirynnäkkö onnistui vaan 3 itikkaa livahti sisälle
>>222489561mitä tapahtui intissä?
>>222489601mulla on varmaan estynyt persoonallisuushäiriö joten juuh hienoa mutta mikään ei tuu muuttuun>>222490141kiusaaminen mutta ei siitä sen enempää
>>222490177nugis?
2.5/5, aika laiska kausimaku. vähä niinku sipulisempi ja paprikamaisempi räntsi.
>>222490177mulle on diagnosoitu toi ja skitsoidi persoonallisuus kans
nyymikiusaus herkku
>>222490190vittu väärä kuva, meinasin näitä. noi poogenit on vahva 3/5.
nyt nukkumään
>>222490186no en oo eikö sekin saanu jonkun poikaystävän ja kaikkee>>222490195toivon että tää pahenee skitsoidiks enkä välitä enää niin paljooveikkaan että jos on rinnakkaisulottuvuuksia niin 9/10 meikäläisistä on lopettanu päivänsä kauan sitten
Diagnosoito skibidi persoonallisuus
nukuttaa ehkä nukku matti ei olekaan hyljännyt mua
nää on kuulemma joittenki ruotsalaisten influenssereitten, mutta ihan sama. tältä sipsit maistu lapsena. 5/5 ja lisää haluan.
>>222490278koska tää nepsy sana keksittiin vitun autistin tilalle?
>>222490296mä en hyväksy tälläistä kielen käyttöä saunassa
>>222490177eikö armei jassa olis ollut hyvä tilaisuus rankaista kiusijia
niin totta
>>222490318en taju
oispa tyttö jota pläpätä
pakko eutanaasian paikka kaikille autisteille ja muille vammakoille ompi minun mielipide miksi emme avittaisi evoluutiota sen sijaan että tapellaan sitä vastaan ja hidastetaan ihmis apinan kehitystä parempaan ja terveempään suuntaan
>>222486758sielukas kuvavaan mitäs sitten tehdään jos 100% käyttää? häh?
mata nee
>>222490385harvat noista lisääntyy joten mitäpä tuo evoluutioon vaikuttaisija senhän on nykymaailma näyttänyt että kasvuympäristö ja varhaiskasvatus vanhempien puolelta on kriittisen tärkeääjos luulet että jenkit on kalluja tällä hetkellä niin ootappas kun niiden gen a päätyy työelämään
>>222490177kiusaamis pelon takia hain rmeijasta vapautuksen ite
>>222490385nyymit on kaikki jumalan luomia täydellisiä nepsy palleroita
nams kaapissa oli vielä hunajan jämät, ei tarviikkaa olla tätä päivää ilman herkkuja
Kusin ja pierin ja rupes naurattamaan ni kusi ja pierentä sytkytti naurun tahtiin ja nauratti vielä enemmän
>>222490560no kiva että on kivaa
>>222490385kielii heikosta evoluutio ymmärryksestä tälläinen tarzan patsasta palvova kommentti (homoeroottinen alistuja) eikä kovin vankka uskomus myöskään kun muuten aloittaisi itsestään? tai sitten vaan rakki alistujan fetissi mielihyvä kommentti
ootteko muuten huomannu että jos kusee niin sitä ei voi pysäyttää kesken jännä
>>222490616no voipas.
mikäköhä olis tekniikka et ajatus olis loppuun käsitelty päässä
>>222490624Riittääkö sulla muna lihakset pysäyttämään kunnon turbo paloletku kaljakusen?
>>222490665ootko varma ettet oo tyttö?
tuli evoluutioöyhötyksestä mieleen hassu twitter-kuvakaappaus jossa todettiin miten nykynaisilla on hitlerin eliittijoukkoja tiukemmat eugeniikkakriteerit miehille
>>222490665riittäät. eri
>>222490685Vastaa kusimykseen homo
>>222490686twitter "miesten" kriteeri naiselle on misaki tervetuloa yleen anime animaatio sarjasta
>>222490749ja tämä on liikaa pyydetty
minäolenMIES
>>222490758täytyy olla vähintään yhtä komea kun tatsu
>2026 >Doesn't eat bananas Are you developmentally disabled, potassium deficient, or both? >But they taste bad And? Sure Cavendish bananas suck, but they're not bad once you get used to them >It's like eating a giant benis Only manchildren can't deal with eating something penis shaped >They're expensive Who forces you to eat 6 a day, fucking dirt hammer
>>222490840Banan?
>>222490897Banaanijäbä :D
rozen maiden oli myös anime animaatio missä sievät tytöt (nuket) tunkeutuivat hikky pojan elämään, ja mikä hikky pojassa nukkeja viehätti oli se miten tämä ymmärsi nukkejen elämää ohjaavan tarkoituksen päälle, ja tämä oli myös mikä erkaannutti arjen maailmasta vaikka oli oikeasti aika haluttua kamaa
>>222490812olen yhtä komea
tulin sänkyyn nyymit
twitter miesten ininä on pohjommiltaan sama kuin "pick-me" naisilla, halutaan tehdä vaikutus vahvaan mieshahmoon että saadaan suojelua
>>222491012pyhkäse poies
>>222491077näytän kirjaimellisesti kuvan äijiltä
>>222490932kielen mimosaa
tiesittekö että ruotsi on aasiassa
joku sanoi mun tyynyä vasten olevaan korvaan pidä tiukasti kiinni
>>222491120näennäisyysriippuvuus on älyllisyyden alhaisimpia aitoja ylittää
en taaskaan tajua mitään mitä täällä puhutaan
>>222491168ootko se vai ootko eri
>>222491210oon tossa vasemmalla ja oikeella
>>222491210mitä ne näyttää pikku arisulle
>>222491263saunaa
Heräsin, krapula. Nyt kyllä parin viikon tauko juomisista
>>222491269ymmärettävää.
arisun tyttöpaikat
>>222491277Heräsitkö edes tytön vierestä?
mun unelma olis joku päivä auttaa yks nuori nyymi pois toimettomuudesta
>>222491434ai joku tietty
>>222491434onneks oon keski-ikänen nyymi niin ei tuu tollaset häiritteen
>>222491427Ei kai nyt noin oikeassa elämässä tapahdu
oispa etana
>>22249147150v on vielä nuori!!
>>222491511Mikä pointti juoda jos ei pääse tytön kanssa pläp hommiin?
>>222491570tulipa voimakkaasti tämä mieleen
>>222491471henkisesti nuori myös ok...
>>222491593olin henkisesti vanhus jo teininä
>>222491597henkisesti vanha teininä on henkisesti nuori vanhana kun muut on henkisesti teinejä kuolinvuoteella
tytön pieni pimppi
kainslot kellertää
kainalot
>>222491657
pitäs olla nukkumassa mutta en oo>>222491657>>222491768mitä himputtia nyt taas
>>222491839
>>222491839valvotaan koko yö ja päivä
Oon ollu nyt suunnilleen viikon täysin ilman nikotiiniä ja ei voi kuin ihmetellä miten tämän lopettamisen pitäis olla hankalaa. Pakko tästä on tulla kovemmat oireet osalle ihmisistä koska yhden illan päänsärky ei voi olla syy alkaa narkata uusiks.
väsyttää
>>222492089tyhmien ihmisten oon kuullu usein kehuskelevan sillä miten helppoa lopettaminen on
>>222490511kaikki tulee tajuamaan että suurin osa työ elämästä nyky muodossaan on turhaa paskaa ihmisen elämän kannalta tulee suuri työ elämän muutos ja kaikki tulee olemaan onnellisempia
>>222492303ei tajuu ei tule
>>222492303tulee vain yhteiskuntien romahduksia kun jengi on niin tyhmää ettei niistä ole edes kaupan kassalletrendit on nykyään jo selvästi nähtävissä siellä missä tilanne on pisimmällä mutta eihän mitään ikinä tapahdu vai mitä
ite just heräsin ja näin unta että kävin vieläkin peruskoulua kun mun vanhat luokkalaiset oli jo hyvissä työpaikoissa
>>222492350niin tulee ja hyvä että tulee kaikki turha shaiba joutaa romu koppaan kaupan kassojakaan ei tarvia mihinkään en itsekään ole käyttänyt ihmis kassoja vuosiin
mata
>>222492381kai käsität ettei sellaisista vajukeista ole mihinkään sen monimutkaisempaankaan rooliin yhteiskunnassalopputulema on se että ei ole sitä ruokakauppaa eikä muitakaan sivilisaation merkkejä mutta kaippa siinä vaiheessa on kaikki turha shaiba karsittu pois
nuoriso pilalla laiskoja tymiä eivät haluu tehä töi pukeutuvatkin oudosti
>>222492420jep luonto kyllä korjaa turhat ja haitalliset jutut pois kuten ruoka kaupat ja sivilisaation siinä ei auta ihmisen alkaa koppavaksi
antsuttaa
>>222492350ite olet liian ylpeä kassalle
>>222492786ei tässä maassa insinöörin paperit riitä kassalle
heräsin jo tänään voin paremmin hyvä kun päästivät eilen illalla tieheni
>>222493148perin mukavata
paskalla istuessa lukaista luikautin aamu uutiset
heräsin taas
>>222493320mitäpä nelikymppinen akka enää miehellä tekee
>>222485343nytt kikkeli tuli kovaks
>>222485493osaan pelaa ensimmäisen osan hänen Gymnopedie #2sesta
heräsin ja tänään näyttäis olevan lämpimämmät kelit mitä lupasivat aikasemmin. vois olla toisen onkireissun paikka, mutta ekana kaffea aamiaista
tankki peli suomalaisin nimin en tiennyt että tämä devi olisi suomalainen jos edes onhttps://store.steampowered.com/app/3327430/Carcass_Clad/
Heräsin. Oli vähän turhan hiostava yö nukkua
Mökiltä kotiuduttu, näin kotimatkalla ketun ja tiellä oli kuollut mäyrä. Nyt meen vessaan nauttimaan sivistyksestä
Äiti kysyi eilen että onko mulla sijoituksiaoon 100% nyymi niin hämmennyin vastasin ”e-ei…”sitten se sano että mun veljen lapsillakin on (se siis on tehnyt niille tilit joihin se sijoittaa joka kk vähän rahaa)en aina ihan ymmärrä mun äidin huumorintajua
>>222493583kaikki teksti näyttää olevan suomea, ei vain nimetenpä usko että kukaan ulkkis lähtis moista tekemään
https://yle.fi/a/74-20232590>Poliisi ratsasi huumeita Ranskassa – löysikin aidon Picasson>Ranskassa poliisi etsi huumeita Pariisin esikaupunkialueella sijaitsevasta talosta, mutta samalla löytyikin Pablo Picasson varastettu maalaus, kertoi syyttäjäviranomainen lauantaina.>Lausunnon mukaan syyttäjänvirasto oli aloittanut varkautta ja varastettujen tavaroiden kauppaa koskevan tutkinnan. Viraston mukaan neljä henkilöä tuotiin perjantaina välittömään oikeuskäsittelyyn tapauksen johdosta.>Tapauksesta ensimmäisenä raportoineen Le Parisien -lehden mukaan tutkijat suorittivat etsinnän viime maanantaina Champigny-sur-Marnen kaupungissa Pariisin itäpuolella. Lehden mukaan poliisi takavarikoi Picasson lisäksi kannabishartsia, luksusvaatteita ja useita tuhansia euroja käteistä.>Créteilin syyttäjänviraston mukaan löydetyn maalauksen aitous on varmistettu, ja se todella on kuuluisan espanjalaisen kuvataiteilijan Pablo Picasson (1881–1973) teos. Virastosta ei kutenkaan tarkennettu, mistä Picasson maalauksesta on kyse.>Le Parisien -lehden tietojen mukaan löytynyt maalaus olisi yksi Picasson rakastettuihin kuulunutta Marie-Thérèse Walteria esittävistä muotokuvista. Sen hinnaksi on arvioitu 12-15 miljoonaa euroa.mukava
>>222493591sen siitä saa kun juopi
>>222493583hieno juttuitseäni tämä kiinnostaa enemmän kuin suupesu, jota en ole ees pelannut vielä
>>222493692Ai teetä?
Rupes yhäkkiä puuskaisesti tuulemaan, kohta varmaan jyrisöö
>>222493786>>222493786>>222493786