vorige editie: zelfde als deze, zelfde als de volgende
Heet boyke zomer is begonnen
Ik geloof niet in religie. Mannen pijpen? Heilig overtuigd slurp slurp gluk gluk
Waarom doen mensen altijd mij dissen zovan je djinns zijn zomaar een fragment van je geestelijke manifestatie. Ik bedoel. Wie ben jij om dat te zegge, da ben jij ook
Iedereen heeft een stukje prosman in zich. Maar zelden accepteren mensen hun innerlijke prosman. En jij?
>>222497923gebaseerd
Wees vandaag lief voor je innerlijke junkie. De sluimerende verslaving die naar boven komt wanneer je doomscrollt. Eet. Rookt. Het liefst wil die vandaag nog wat crack
Ik ben niet verslaafd ik ben gewoon te lief voor mijn eigen brein en wat die aan mij vraagt
Aan de bezoekers van dit platform,Tot mijn schrik ben ik gewezen op deze gemeenschap en de weerzinwekkende inhoud die hier naar mijn familie wordt gericht.Wat voor jullie misschien een grapje lijkt heeft ernstige gevolgen in het echt.Net als jullie zijn wij mensen die waardigheid en respect verdienen juist omdat we niet perfect zijn.Dat geldt ook voor mijn zoon en mijn familie.De consequenties van jullie lolletje zijn voor ons om te dragen en we zullen nooit meer hetzelfde zijn.Mijn zoon heeft al genoeg narigheid te verduren gehad dus ik wil jullie vragen om hem met rust te laten, en de rest van mijn familie ook.Hij is duidelijk niet bij zinnen en dat jullie zijn wanen aansporen zegt genoeg over wat voor mensen hier komen.Het spreekt voor zich dat juridische stappen worden genomen als dit escaleert.Laten we er samen voor zorgen dat het niet zo ver komt.Thomas, we missen je.Met bezorgde groet,Mevrouw Van Roosmalen
snelle prosman renneer>zegt dat zijn vader hem heeft geneukt maar dat is niet waar>schizo en liegt over alles>heeft seks met kinderen gehad>zus is een zelfbenoemde dolle mina en zijn moeder is een wicca heks>crackverslaafd en nu kaal>ongelofelijk dikke opgeblazen kop gekregen>voor de trein gesprongen en een been verloren>een keer het aan de stok gekregen met de politie in parijs>vastgezeten en zit op last van de rechter gedwongen in een kliniek voor schizo's>heeft wajong en doet vrijwilligerswerk bij de kringloop>gebruikt postdiensten om drugspaketten rond te sturen>heeft per ongeluk zichzelf en een klant gedokst in de draad via track en trace>scamt ook mensen van marktplaats terwijl hij al onder bewind staat>heeft elke week een nieuw levensdoel door de schizofrenie
ZakenideeEen prosmanai met 100% mijn persoonlijkheid die mensen kunnen appen als ze eenzaam zijn
>mijn moeder is een wicca heks en mijn zus een dolle minaAllebei heksen dus. En ik een tovenaar. Hihi
Ikke: liefMensen die mij proberen te pesten: niet lief
eerste plukje zelfkweek
>>222498358Netjes. Nu lekker laten drogen?
ik heb nog nooit romantiek of intimiteit meegemaakt op mijn 35ste en ik zie er om eerlijk te zijn ook minder goed uit dan deze "prosman"
>>222498488bestel een venzuolaans mensensmokkel hoertje?
Tweede pintje opegegrokken
>>222498547goe bezig, kga da ook doen
>>222498547>>222498560het is zondag stelletje toogbewoners, hoe kun je morgen werken met een kater
>>222498584werken?
>>222498560>>222498547ik ookop 1 of andere manier nu dag 5 op rij ofzo met de fritzen pilzenik heb steeds bier over van gisterenik kan niet meer stoppen help :3
>>222498584Ik drink niet omdat ik het lekker vind, ik drink omdat ik het nodig heb tegen de bibber. Morgen ochtend doe ik gewoon een scheutje whisky door de koffie, vul mijn flacon aan, en ga dan naar het werk.
>>222498387ja nog een paar dagen best
>>222498646>ik ookhij zei het
Fuck Hamas
>>222498540weet ik niet hoor
>>222498670ja ja zal strax nog een (1) (één) zespak gaan halenof misschien dat ik het daar dan net niet mee red
ik denk dat ik vandaag eens geen alcohol ga drinken
>>222498945maar tis foebal
https://youtu.be/zlIaJIwDg_E!!!
>>222498648Ah de ziekte van heineken, dan zei ik niks
frits is verliefd op de draadtrannie
>>222499033wie niet?
Wie was er in gent beland
>>222498975foebal is nie echt voor mij
>>222498488Je bent waarschijnlijk toch minder een mislukking als ik. Als je gewoon sociale angsten hebt richting vrouwen dan leer je dat nooit aan hoe je romantiek initieert. Snap wel dat het lastiger wordt je ertoe te zetten hoe langer dat duurt
>>222498648Kifesh ga naar powercaps.vip en koop benzos en neem dan 1tje voor de bibbers een week. Dan halve 1 week. Dan kwartje. Dan bende er van af
>>222499208>Je bent waarschijnlijk toch minder een mislukking als ikmisschien. ik ben 35 en verdien nog geen 3000 bruto. nog nooit op vakantie geweest, geen rijbewijs.
>>222499033>>222499047Iedereen is standaard verliefd op.....
Incelzwemmetje gedaan, was wel lekker om gewoon in het water te dobberen, turend naar de luchtven de wolken voorbij zien gaan.
Zo'n vrouwen top ding aantrekken en een jurkje en vrouwen slippersen even check hoe het moet zijn/r/Transgender_Surgeriesja ik weet nergens anders alleen deze klote site
>>222499253>rijbewijsIk ook nie>salarisHalf dat netto van de staat>nooit op vakantie geweestBen jij niet call center anon na noot te zijn anon? Als je kan werken na zo lang noot te zijn en je er nog steeds toe te zetten. Kan al dat andere ook toch? Maar dan is de hamvraag. Stel je hebt een rijbewijs. Een vd. Dan ben je misschien ook helder genoeg om te beseffen dat je dan alsnog dezelfde persoon bent toch? Wat is succes
Gebaseerde Frits
Incelneukje gedaan laatst
>>222499341was het een lekker wijf en was het gratis, ik had fruits gedownload en al die wijven wilde een relatie GAAAADVERDAMME
>>222499360Nee en ja wel gratis als je de wine en dine niet meetelt (pep en wiet)
Maar het is toch gewoon te gek voor woordenVolgens mij wat het echt is, is jongere jongens boven vrouwenzelfs wat het echt helemaal compleet zou moeten zijn zou bij wet verboden zijn gemaaktDan vind ik het ook niet verwonderlijk dat zoveel trans
>>222499360>>222499376Ze is oprecht niet de knapsfe maar ze is wel heel heel heel lief meiske dat scheelt. Uiterlijk boeit me niet veel. Stel ik zou daarop alleen maar stacies willen dat kon vroeger op mijn 17e tot 23ste tot de Norwood. Mijn been is oprecht minder een afknapper dan de Norwood. Nu maar zoeken naar een vwo 5 kech met oom-problemen
>>222499406Frits heeft de code gekraakt>mannen verkiezen de meiden boven jonge jongens>meiden kiezen mannen van status>de overgebleven jonge jongens worden meidenTadaa
>>222499084ikke gisteren
Besef je zonder Norwood zou ik een 7 en op een goede dag met wat moeite een 7.5 zijn Zucht
>>222499476word gewoon rijk bro
>>222499469Homo je woont in gent...
>>222498488Ik heb het wel eens gehad, voor het eerst met 29.Maar de realiteit is dat je het nog steeds mist, ik ben nu 33 en geen relatie, ik voel me niet beter als ik terug denk aan die paar vrouwen, want ik ben niet het verleden, ik ben nu. En nu ben ik alleen, en ik kan niet met terugwerkende kracht genieten van momenten uit het verleden want het verleden bestaat niet, ik weet verdomme niet eens of ik het me wel goed herinner of dat die paar keer seks in mijn geheugen meer fantasie dan herinnering zijn.En precies daarom maakt het ook niet uit of je wel of niet geneukt heb. Het enige wat telt is of je nu een paar tetten in je gezicht hebt of niet.En ik heb dat niet.
>>222499491Ik mag niet eens naar buiten zonder toestemming van de ggz werkers neger. Dat doen ze expres want ze weten dat deze boy iedereen de moeder zou hosselen. Ze zijn bang voor wat ik kan zijn
>>222499476Kwee nie wat dat is maar laat je niet gek maken broeder.Jezelf beoordelen op basis van wat je denkt dat anderen vinden is jezelf onnodig straffen en tekort doen.
>>222499497>ik ben niet het verleden>ik ben het nuKrachtige realisatie van je en sterke gnosis. Jij komt er wel
>>222499531Nee maar het is wat ik zelf vind. Ik piekte toen ik 17 was en eerlijk gezegd zou ik ook blijer met mijzelf zijn als ik er niet bij zat als een zwerver maar iets meer me best deed. Maar de midden termijn negatieve symptomen van schizo zijn niet makkelijk. (Nuchter disinteresse in alles. Moeite met zelfzorg. Moeite met kamerzorg. Alle basis kost 10x meer energie) fuck g dan is het toch logisch dat ik in de val trap van uppers die mij weer een beetje naar niveau en net naar boven in mijn algemene belevingswereld en functioneren tilt. Ondanks de uitwerking. Soms wil ik me gewoon normaal en beter dan normaal voelen. Niet neutraal met een randje van pff moellek
>>222499497Ff de filosofie tho. Heb hetzelfde idd het nu is wie je bent. Maar wie je nu bent is gevormt door wat je hebt meegemaakt wil je een nu-strijder zijn zal je al je perspectieven en zijn gevormt door wat je al hebt meegemaakt Los mketen laten. Kan je elk moment dat je dat wilt je daadwerkelijk ook Los zetten van eerdwr gedachten conclusies? Ik pribeer het maar het kost moeite
>>222499495nee, vroeger woonde ik in Gent, nu neem ik de fiets mee op de trein
>claviculair kan geen Franse vrouwen versierenWejow iemand die denkt dat alles om looks en geld draait wordt gescot door parijse vrouwen...? Oei....
aan iedereen die klaagt over de warmte: stel je niet zo aan en ga van de zon genieten. Zon in Nederland is al zeldzaam genoeg
>>222499705Ik ga in Belgie wss 25 gram cali afhalen. Ga over een aantal weken naar Luxembourg en dan fix ik dat ffkes op de terugweg. Ben benieuwd of ik veel risico loop met de trein naar nederland
>>222499337Dit is een vrouw
>>222499775Met of zonder piemel?
>>222499745Het valt mee, meestal is er geen controle, maar soms gebeurt het wel eens dat ze met een hond langskomen op de trein. Maak dat het dubbel vacuum verpakt is voor het zekerste.
>>222499787met piem
https://youtu.be/NJzSomVqKm4
>>222498080klinkt allemaal wel gebaseerd oetzin welke kliniek zit de Prosman-GOD?
>>222499945mag niks zeggen
>>222499960van wie niet?van mevrouw Van Rosmalen?
>>222500003de jannie
>>222499745ik ben ooit gepakt met hash door een drugshond met de trein van nederland naar antwerpen. Maar ja dat is natuurlijk wel de omgekeerde route
>>222500018de jannie is ziekdoodziek (in mijnkraft natuurlijk hè)
>>222500026in een pot vaseline steken, dat deed mijn maatje altijd zodat hij wiet kon roken in belgie
>>222500046was gewoon pech, dat ze controle deden die dag. Voor de rest wel gewoon 280 keer geslaagd de grens overgestoken met wiet
Aangezien de Judassen geen campagne kunnen voeren en de PVV ernstig verzwakt is, heeft Forum de beste kaarten om de grootste rechtse partij te worden in het geval van nieuwe verkiezingen.
bauwdeh kk nazi
>>222500046je kan ook je zak wiet in een grotere ziploc zak steken dat je vult met koffiepoederwel eerst handen en je zak wiet wassen met water en zeep
haring is kankervies
je moeder stinkt naar haring
>>222500226ik schop je dood
>>222500242moet kunnen
>>222499921
Lekker elke haring likken terwijl de visboer niet kijktEchte katjongen ik :333 mrauw
>>222499921Koek waarom zou iemand in godsnaam een youtuber willen zijn. Je zou maar
>>222500304Ik sta bovenaan met gidi inshallahPro(sman)
De mentale aandoeningen in deze wereldZij zijn de kerk-rat van de atheïstisch-links-wetenschappelijkZoals in christelijk
>>222500304>PRO + 5dit land moet coute que coute kapot hè?
>>222500387We zijn zondaren en moeten gestraft worden. Woef
>>222500304Dat zou een geweldige uitslag zijn, 4+ partijen voor een meerderheid.
>>222500217rolmops is toch best lekker?
>>222500473Ik word er schijtziek van, maar een kiesdrempel o.i.d. krijg je er nooit door als dat tegen het belang van elke partij ingaat.
harinkjes in tomatensaus uit blik van de Aldiof hun sardinesdat is zaliglekker op een boterhammetje
>>222500329https://www.youtube.com/watch?v=FuxEaX2Jg8U
ben eerder een makreel man ikke
De sardines uit blik van de Aldi, als je vergelijkt met andere supermarkten. Ik weet inieder geval dat die van de Aldi origineel zijn uit Portugal, dat visgebied.Sardines te krijgen uit de Portugal regio, dat is niet zomaar normaal...
>>222499612Ja maar ach, als je jouw zelfwaarde zo afhankelijk maakt van externe factoren zal je altijd onzeker zijn, zelfs al zouden je huidige problemen nú opgelost zijn.
>>222500503Ik zie het probleem niet zo, behalve dat je twee keer twee partijen hebt die zeggen dat ze iets tegen migratie willen doen maar die dat toch niet waar kunnen maken (VVD en JA21 omdat ze verdienen aan de migratie, FvD en PVV omdat niemand op ze gaat stemmen als Nederland weer blank is)
>>222500596Ik denk dat zelfzorg geen externe factor is. Dat is hoe ik me voel. Geef geen neuk om wat anderen denken. Doe het voor moi dan
Als je belevingswereld van de wereld om je heen een externe factor is blijkbaar ben je schizofrener dan ik
>>222500636>Geef geen neuk om wat anderen denkenDit geloof je waarschijnlijk zelf niet eens, alles wat je paalt zegt precies het tegenovergestelde.
Dat de Aldi, hun sardientjesregio 37 visgebied is het geloof ikDie komen echt uit de Portugal regioMaar ik vind ook sowizo de vis uit blik die de Aldi verkoopt lekker
>>222500719Je mag mij gewoon niet zeg dat dan ipv dingen te projecteren op woorden die er niet zijn lmke mongool. Ik benoemde geen een externe factor. Daar ging mijn paal niet eens over. Je paalt gewoon iets dat er niet eens mee te maken had en nu forceer je je punt uit het niks.
Kmoet wel onzeker zijn....
>>222500787 zeker?
>>222500304
>>222500381 (Ik)De rechtsDe mentale aandoeningen in deze wereldZij zijn de kerk-rat van de atheïstisch-links-wetenschappelijkZoals in christelijkVolgens mij is dit echt zoAls ik opgebracht wordt dan ga ik het uitzoekenEn ik ben niet van de doghma's ik vind de links evenzeer lief
>>222500886>De rechts
>>222500436ja zo lijkt hethet moet wel een straf van God zijn
"Leuk" verhaaltje ditpuur omdat het gaat overhttps://youtu.be/NJzSomVqKm4?si=L2MgxdgPCfer80_9natuurlijk niet omdat er iets fout gaat enzoIk vind dit anti-sissy-hyno
>progressief nederland 25 zetelseindelijk betaalbare woningen, de banken aanpakken, meer sociale huur, hogere minimumloondat gezeik over muh huidskleur en bomen neem ik dan wel voor lief
wanneer gaan we de bourgondische kweekwiet roken bij belganon? ik neem wat duvelkes mee en je hoeft daarna GEEN tikkie te betalen gne gne...hehehe
>>222500995>Ik vind dit anti-sissy-hyno
ben dus toch non-binaireen echte koekepeerik wist het eigenlijk al maar ik moest nog wat beter naar mezelf luisteren en mezelf toestemming geven om het te accepteren UwU
>het ras
>>222501051ik accepteer je anon, doe waar je je goed bij voelt, mag allemaal
>>222501083jippie ^w^
HOMOOOOOS
>>222501051volgens mij help het jou als ik begin over jongens jonggoed en maarhet is niet verboden iets te zeggen dat gaat over fouten in de wetOf over eigen kinderende absoluten staat van jou of mijn domeinWaar helemaal niemandkom op met die moeder beervader beerhe he he
zelfhatende LHBTers gang
aziatische vrouwen zijn mij seks verschuldigd
>>222501024koek, het was zo'n autoflower plantje, wordt maar een meter groot, orange bud
DOODMIJ
>>222501384>hij heeft geen mobiel airco'tje oei oei oei
>>222501028>>222500944foto van den fritzler
>>222501181he he he
>>222501226represent
>>222501005Zeurde ze maar om bomen ipv zeiken op auto's en eisen dat we het land volproppen met zonnepanelen en windmolens.
>>222501226>>222501497Je moet jezelf niet haten dat doet de rest van de wereld al voor je
homo's kopstompen op de stoep
het ras reeds gepaald
mijn glimlach en optimisme: weg
>>222501485betekent:hee hee heeNiet in de zin van hahaha
ai heeft de software industrie kapot gemaakt elke debiel kan nu een app en website maken
>>222501579hopelijk vliegt alles tegelijkertijd spontaan in brand
vader beer = kinderlokker
Ik meen dat het lhbt probleem is, dat de wet verbiedt wat het echt isEn dat dit overal gezegd mag wordenWant de gelegenheidDat iemand het zou zeggenHet kan nog wel 10.000 jaar duren voor het opgelost wordtdat iemand het al kan zeggenhttps://www.npoklassiek.nl/weinig reclames volgens mij op zondag
>>222501579Websites maken was toch al jeetwerk
>>222501693benchod
>>222501653vind den vader beer in jezelfen hoe ik zeg dat de agressie van dingen moet liggen
https://www.youtube.com/watch?v=YrLk4vdY28Q&list=RDYrLk4vdY28Q&start_radio=1
BENNY HINN!!!!!!!! BENNY HINN!!!!!B. BENNY HINN B? BENNY HINN! B? BENNY HINN!!! BENNY HIIIIIIIIINN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! be..nny hinn?? BENNY HINN! BENNY HINN!!!! BENNY HINN B? BENNY HINN B? 2+2=2? BENNY HINN!!!!!!!!!
>>222500852Nee....
Lang erover nagedacht wat ik ben van binnen maar moet het nu wel accepteren. Smerig onderkruipsel ikke
Ik hoop dat de blanken kapot gaan maar wat is het dat als je een ander ras zoals chinesen of weet ik veel moslims zoveel geld en technologie kan geven als je wilt maar dan alsnog niet kunnen innoveren?
>>222501735Ik wil wel een papa beer in mij OwO
>>22250100525 zetels is geen meerderheid, dat is gewoon de klassieke overwinningsnederlaag
>>222501051Wacht... Er zitten hier twee non-binaire anons?
ik wee nie waarom ik dat hebhttps://youtu.be/EImVucJO7Ok?si=6VCW3CwbH3q_cpM4
>>222502087neewant we hebben onze fritzje
https://youtu.be/YuCpTi0EtbU?si=NiDS6zvGndIYAur9dit heb ik gewoonik ervaar dat zostark
Morgen lekker 50 corona sigaren halen. Tantoe lekker zijn die ouwe. 2x zo dik als mijn duim
VWCE en chill
>>222502269>ja in deze grootste bullmarkt ooit gezien is dit op het hoogtepunt van de bull markt een intelligente beslissing.
>>222502302maakt geen flikker uit of het bullish is of niet, het is een ETF waar je de eerste 10 jaar niet eens aan moet denken, als er binnen nu en 10 jaar een crisis is boeit dat me ook niet, dan wacht ik het alsnog af, langer zelfs als het moet
https://youtu.be/YuCpTi0EtbU?si=NiDS6zvGndIYAur9echt ene jode eh dit :3 :3https://youtu.be/YuCpTi0EtbU?si=NiDS6zvGndIYAur9wat dat is met mij ik weet het niet>>222502087vanwegen den fritzjes in deezen draadjes doen we zo gek niet
>>222502350Ja je denkt dus alsof de bullmarkt nog 10 jaar gaat doorgaan (gaat ni gebeuren). Je kan letterlijk nu VWCE kopen, binnen 3 jaar -50% doen en dan binnen 10 jaar nog 20% verlies hebben
Jongens mijn digitale plaatje gaat naar de maaaahaaaaan! HahahahaahhaEn dan ben ik de delulu nigga....
Oeps etf niet ntf. Ben misskien wel een domme nigga
ik moet schijten
>>222502545niet tsundere doen Prosmangun de anderen ook een wintsje
>>222502570Nft. Het is bevestigd. Zeer domme nigga ikke
short jezelf
Zomer arc boys. Wat zijn jullie doelen?
Is het schizofrenie als ik de hele dag door monoloog heb met iemand in mijn hoofd die niet bestaat?
https://youtu.be/YuCpTi0EtbU?si=n0ijHWM_RkIVmrej
Ik zid in kanker AZC ik kom out soeriya inshallah snel verblaaigunning ik ga woon hier in Nederland en werk
>https://youtu.be/YuCpTi0EtbU?si=n0ijHWM_RkIVmrejik gebrijp niet waarom dat zo ismaar het is zohet gaat compleet over mijnen fritz-hoofEn ook nietb misschien maak ik alleen excuses voor de leugens in dezen wereld
>>222502716Ga terug Wassim
>>222502087De andere is die anon met de koele tattoo's ik ben gewoon een van de homopalers en nu ook enbie :3
>>222502670dat is de aivd
>>222502670Dit heb ik de hele dag doorHet is pas schizo als de stemmen van buiten komen
>>222502716veel plezier heb je misschien ook interesse in een mooie blanke vrouw? gewoon van straat plukken 's nachts, helemaal geen probleem
>>222502908Hij mag mijn vrouw anders wel hebben ik kan haar toch niet bevredigen
geen weer voor blanken
>>222502908Nee deze is niet goed en haram
Kakkner>>222502962>>222502962
o mariekje enniehttps://youtu.be/zSUHkWd44vU?si=qQv1y2ynajOQ69Q7He kom op met die mamma beer en pappa beer ik fritz heb het goed verwoord hoe we uitvarenHoe er enen pak slaagh uitgendeeld moet gewordenHet is NIET om n0g 10.000 jaar
heb twee koelblokke voor mijn ventilator staan, kan me nog herinneren dat een anoneke hier zei dat dat alleen maar de luchtvochtigheid verergertmaar goed die anon is wss al dood
https://youtu.be/zSUHkWd44vU?si=qQv1y2ynajOQ69Q7
Allemaal leuk die luchtvochtigheid maar hoe zit het met de kutvochtigheid want jullie zemmels maken volgens mij helemaal niks nat
>>222503375Jij mist een been
https://youtu.be/zSUHkWd44vU?si=qQv1y2ynajOQ69Q7mariekje-annie
kutvocht getsiederrie je verwacht toch niet echt dat ik daar mijn lichaamsdeel in ga steken zure sloot
>>222503276>ik fritz heb het goed verwoord
mijn battiepakkies werken zo goed dat ik zelfs met een dekentje in de zetel zit
the things that I sa-hayylukewarm water in a bowl
Ugh, wil een tukkie doen op de bank maar er komen steeds vliegen binnen godverdomme.
https://youtu.be/zSUHkWd44vU?si=qQv1y2ynajOQ69Q7https://youtu.be/zSUHkWd44vU?si=qQv1y2ynajOQ69Q7https://youtu.be/zSUHkWd44vU?si=qQv1y2ynajOQ69Q7
Bestaat vrije wil?
>>222503641dan weet je ook eens hoe dat voelt als de grenzen wagenwijd open staan
of course not because something goes wro-hong and stuff I find this anti-sissy hypno
>>222503375Zou olijfolie werken als glijmiddel?
>>222503728Ik ben Hollander, mijn hele leven staan de grenzen al wagenwijd open tho...
>>222503490Maar strontresten is dan wel oke. Rare vent jij
>>222503706Tis enkel de essentie van je bestaan.
>>222503767ja daaromdan kunnen die vliegen er ook nog wel bij
>>222503848Ik probeer een tukkie te doen tho en ze zoemen steeds om me heen en tikken me steeds aan, ik wil dat ze weggaan.
>>222503936ja ik wil ook dat ze weggaan maar dan moet er wel eerst een andere wind gaan waaien
>protman denkt dat ik nft koopmaak je maar geen zorgen over HYSAs en EFTs met je maandelijkse 500 euro drugsgeld, je kunt nog geen 3 dagen in de toekomst kijken
>>222504022>maakt er een persoonlijke aanval van uit het niksHaha maar verder ben je wel een gelukkig mens tich
Haha lekker die junk die ik ben compleet dnug omdat iemand letterlijk hier gewoon de nieuwe rockefeller gaat worden en miljardair. Let maar op
>>222504147tegen wie praat je?
>>222503936https://streamable.com/4pq22dkom op mijn niveau
>>222504263Tegen de simulatie admins
>Thomas we zijn druk ga even jezelf vermaken en buitenspelen
>>222504263Tegen mij, Protman denkt dat veilig beleggen gelijkstaat aan illusies hebben over rijk worden, terwijl elke mongool op aarde dit weet en doet, vaak via een grootbank zelf, IPV te HYSA hoppen
Fijne verjaardag, Nijntje!!
>>222504499ik verdien een gele vd
>>222504522jij verdient een minimuloonjob en schulden
>>222504467Als je er niet rijk van wordt dan is het letterlijk een nutteloze besigheid. Maar ok
>>222504579bij een grootbank verlies je geld, maar volgens mij krijg ik straks op mijn donder van je begeleidster als ik je dat uitleg. en je zonder het te vragen alles van je raborekening trekt
en met alles bedoel ik 3 euro
>>222504635Ja want ik ben te dom om te snappen dat rente lager dan inflatie geld verliezen is. Ben ook eigenlijk een grote uber mongool en ben eigenlijk ziek jaloers op de mensen die letterlijk bezig zijn met hun 100en verantwoordelijkheden zoals beleggen, werken en families stichten. Hun zijn ook gwn beter als mij 100x omdat ik daar niet voor kies die retrace. Moet wel onzeker zijn....
>>222504417Taken.
Maar ben je gelukkig? Geen antwoord ontvangen. Ik wacht nog...
>>222504768Tege wie prot je?
I like your flag.
Information please...
>>222504723de rest van je leven afhankelijk zijn van een aalmoes voor je drugsverslaving is een goed leven?
>>222504856أهلاً
>>222504856please fuck my gay ass mohammed
>https://youtu.be/zSUHkWd44vU?si=qQv1y2ynajOQ69Q7https://youtu.be/zSUHkWd44vU?si=qQv1y2ynajOQ69Q7>https://youtu.be/zSUHkWd44vU?si=qQv1y2ynajOQ69Q7echt den fritz pakt je echt an nou
>>222504929Lily of the apricity.com and Teigan and some United Kingdom girl and the American are doing prostitution in the French institute next to 5 gym in Cairo next to Gayer Anderson Musem where I live.
meer informatie alsjeblieft
https://youtu.be/EMRJT2ebvAk?si=Rr_zesMlsNV0je2Y
>>222504964Sure...
>>222504999Sory maar ik nie snap nie
>>222505028Brb going to Egypt
>>222504988https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hLo1gDK5O4JM4EJB>https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hLo1gDK5O4JM4EJBhttps://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hLo1gDK5O4JM4EJB>https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hLo1gDK5O4JM4EJB
>>222505010Amen.
>>222505065The posted so on media.
>>222504814salaam aleikum
aalmoes prosman moet bedelen voor geld en kan niet eens sparen
>>222505083Welcome.
Ik verdien gewoon een gele vd
>>222505149I had sex with an egypt girl once, 9/10, would recommend.
>>222505133I am Fares I am full Belgian/Dutch R1b...
>>222505203What about an Egyptian male?
>>222505203I am checking the French institute to see what's going on and say hello.
I got you, bro.
>>222505308What did the French institute say
>>222502647Dikke tattoos nemen
https://youtu.be/EMRJT2ebvAk?si=S5bCbyKtOhRtSBW-
>>222505441love op je ene hand, en homo op de andere
https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=Ze1fOOBgFUXG7O-n>https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=Ze1fOOBgFUXG7O-nhttps://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=Ze1fOOBgFUXG7O-n>https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=Ze1fOOBgFUXG7O-n
Den fritz vervloekt jeZij het in het hiernamaals of niet
>>222503763Flikker hierJa heel goed zelfs maar je scheten ruiken wel naar griekse salade naderhand
>>222505216I wish you many camels
ff schijte tijdens het all you can eat buffet ff kotsen en dan verder voor de volgende gangheb de hele plank met hors doevre opgevreten nu tijd voor het vleesje het visje en je weet het visje moet zwemmen dus daar doen we nog 5 glaasjes bubbels bij
>https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=T4J6G0SKqI5O65RwIk zal mijn zijn en wezen wrekenik heb je meer dan...
Op enen dag kom ik wel zo verin het hiernaamaals zal ik wraak eisen>wraaken ik eis die ook nu of je gaat mijn
>>222505201>>222505516bende kk turbo autisten
oh nee den belgique moet voetballen
https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=T4J6G0SKqI5O65Rwik zal al mijn machtenvoor wraakgenade zal er niet zijn>>222505983https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=lbYnLiFRlK7UaXdL
ik heb toch echt god...Dezen keer zal ik wel zo ver komen
let dat den prosman zich nog als enen meisje gepaald heeftecht
>>222506323prosvrouw?
ik den fritz heb je alles overgeleverd>echtwoehoeden prosman paalt zichzelf als enen meisdje
https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hFokzCinhJWiue6kJe gaat doen wat ik zegOFuiteindenlijk zal ik in het hiermaalsen zal ik daar zijnen dan wil ik vloek vloek tenzij je mijn opbrengt Echt ik ben zo gemotiveerd, nu of in het hiernamaalsIk wil wraak ruszieecht
https://www.youtube.com/watch?v=kj0wa9S5q7Ede eerste drie minuten
zij het hier of in het hiernamaals ik ga je iets doenechtOm eerenlijk ten zijnhttps://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hFokzCinhJWiue6k
https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hFokzCinhJWiue6kHeb je weleens gehad dat dit volkomen legaal gemaakt gaat worden
>>222506948seg frits wat bedoelde je nu eigenlijk gisteren? kan je dat even uitleggen?
>>222506984https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hFokzCinhJWiue6k
https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hFokzCinhJWiue6k
dat is heel schnel besloten>prosmannetje neleeft
B E L G I E *klap* *klap*
https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hFokzCinhJWiue6kand his mamma cries
mama heeft de diarreepantoffel gevonden
https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hFokzCinhJWiue6kMaar ik zal niet stervenIk zal het moeten maken tot het hiernamaalsop mijn zelfDat ervaart den fritzler>compleet op mijn zelfMaar je gaat eraan als je niet geheel rap doet wat ik zeg
ik heb een bord pasta
>>222507537kan gebeuren
Wij spelen straks
https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hFokzCinhJWiue6kAs the snow flieees
Not dis tymeye niggershttps://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hFokzCinhJWiue6kmijn zoontjeookal was het mijnen sperma niet
>>222507824>>222506984
het bord pasta is weg
ja maar je bent wel fritzler sopermaEN NIEMAND KOMT AN WAT IK VERWEK
>>222507718ik ga kijken samen met /sp/ en de /nederdraad/
>Het was mijnen schperma neehet is toch mijnen schepermahttps://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hFokzCinhJWiue6k
belgolen
kgaan rap nog duveltje halen in nachtwinkel
pasta in de buik
>>222507977opschieten de match is zo ik ga niet op je wachten Jean-Claude Van Damme
https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hFokzCinhJWiue6kande look de other wee
>>222508003amai
>>222508003en straks in de fluit
>Nathan Ngoy is een Belgisch voetballer van Congolese afkomst.
>>222508042
https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hFokzCinhJWiue6kSome dee
mijn favoriete Belgische spelers zijn Lukaka, Stinkpupu, en Le Pipi (Waals)
fijne excuses aan de molukkersdagmisschien kunnen we er een soort thanksgiving van maken
As her young man DIEShttps://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hFokzCinhJWiue6k
NGUUBUUUUU GOL JAAAAAA
>>222508179>ras is niet echt hoor jongens, we zijn allemaal gelijk, maar nu moeten jullie blanken wel allemaal sorry zeggen voor iets wat 0.00001% van Nederland heeft gedaan
sorrydeze verontschuldiging is gesponsord door homoseks en blanke genocide
https://www.youtube.com/watch?v=Z-hbUEDI7sc
>>222508295>>222508295>>222508295
>>222507443IS ER LEVEN OP PLUTOOOKUN JE DANSEN OP DE MAAAAAN
fritsko diarree
>>222508264heh waarom?
>>222508232jaaa ons volkjes importnegers zijn beter dan anderen
>>222499921dat is een kanker stom koppel, die vrouw is kanker irritant en die jongen een beta
>>222508319het is vandaag sorry-dag
>>https://youtu.be/KaYbwbkeC4w?si=hFokzCinhJWiue6kand his moomey burnsand as her young man diesand mine moomee cries