pakollinen sukkissunnuntaipainos
>>222500238ripulin katkuinen painos
voisi pelata jotain
>>222500238nuuh>>222500264NUUH
hyvä, ei tarvinnu tehä pissapainosta
Mietin että voisihan tänään vielä saunan lämmitellä myöhemmin illalla kun on tälläinen kiva pitkä viikonloppu ja töihin ei tarvitse ennen iltapäivää huomenna mennä.
paskanpidättäjille kyssärikäykö teillä niin että jos ette käy paskalla pariin päivään niin paskat lokeroituu eri annospaketteihin? eli ei käy niin että tulisi tuon jälkeen yhdellä kerralla massiivinen määrä, vaan menet sitten saman päivän aikana 2-3 kertaa paskalla ja joka kerralla tulee normaalimäärä
>>222500276nuuh
miks nyymit ei enää darrahomoile?
>>222500374nyymit ei juo eli ei ole darraa
>>222500344jotenkin pelottavan näkönen sauna
>>222500349käyn joka aamu aamukakalla
nyt korkkaan huoneen lämpöisen (27) herkku kaljasen
turhan pitkä matka ylösen haukon henkeä munkin näin ja läpsytimmä kätösiä nyt pitää pistää istumalteen en saa henkeä nyt koppavasti nojaan aitaa vasten ja haukon henkeä
>>222500427kohta taas happi letku kärsässä tuota menoa ei voi riekkua kun nuori gaselli
>>222500349ööh paskon 3-5 kertaa päivässä niinkuin normaalit ihmiset niin ei tarvii miettiä tollasta. kohta taas joku ummetuspro tulee kertomaan miten paskoo kerran viikossa ja sillee suoliston pitäis toimia.
enkä lähde enää mihinkään sairaalaan yritän kovasti
>>222500238haluan haistaa yuin peppua
>>222500456sama, joskus enemmänkin
>>222500427makiasti naurattaapi
joskus nään mega viirus unia joissa hakkeri kiusii kauko ohjaa hiirtä
>>222500471sama, joskus enemmänkin
miks nyymit on kakka koneita
>>222500427george floydi ei saa henkeä
kaljottelu aiheuttaa jatkuvaa lierustelua
huomenta nyymit
>>222500548naurattaa makiasti luin uutisista että mette maaritti sai uudet keuhkoset vain kahden viikon odottelun jälkeen ja vituttaahan se meidät tavikset(ei jännämiehen jätteet ja kruunun prinssin ihastus - lapsi raiskaa huume päissään mutta ei minun ongelmani olen uhri) meillä on samat setit mutta en hirveästi tunne sympatiaa tätä huoraa kohtaan
vois alkaa naurulehmäksi
>>222500639cybermaniksi cybermanin paikalle
>>222500535mun raato on kone joka muuttaa ruoan kakas ja spermaks
>>222500456ei ole normaalia tommonen
polvet on kipeät, massu on kipeä, niskaa särkee, ahdistaa hereilläolo ja jotenkin vasen jalkapohja on kipeä kun sille astuu mutta hei ainakaan en oo kännissä heh.
raiskaan nyymin taas
en saa keuhkoja prinsessa minua muka parempi kokoomus vie minun keuhkot afrikan neekerille
lääkkeet ei toimi
kohta oon kännissä jahka vien kauppiaalle pari pussia tyhjiä tölkkejä ja se vaihtaa ne täytenäisiin
oispa nyymi
jännä miehen jätteet jotenkin sai hurmattua kruunun prinssin ei ollut epsteini mikään ongelma tiesi täysin missä mennään ja kasvatti pojastaan selkärangattoman raiskaajan itki metialle kuinka mikään ei ole hänen viattoman uhrin vika vaikka ei haitannut nauraa makiasti epsteinin lapsi uhreille täysin tietoinen oli asiasta uhriutui ja sai uudet keuhkoset kahdessa viikossa valehtelisin jos sanoisin että ei vituttaisi
>>222500779otappa muutama kaljanen ja pinori niin helpottaa
>>222500739lasket leikkiä mutta jännä miehen jätteet raiskaavat toivottavasti on pitkä vankeus tuomio vaikka kuinka huoran lapsi
>>222500238>>222500715Eikö näillä keleillä ole turhan kuuma pitää sukkahousuja?
>>222500739>>222500779mitäs läksit
Hyvä, että kaikki nyymit ovat raittiin juhannusviikonlopun jälkeen hyvin levänneinä valmiina uuteen viikkoon
>>222500811rehellisesti vituttaa toiset ovat tasa arvoisempia kuin toiset
Tänä kesänä en ole kuullut heinäsirkkoja. En suostu uskomaan että kuulo on heikentynyt
>>222500926heinäste sirkat herää henkiin vasta heinäste kuuss
Pari viikko sitten nyymit mainitsi että Teemu "valtakunnanburgeri" Milto on aktivoitunut netistä taas ja sillä on nykyään lapsi, oon tässä lueskellu pikkuhiljaa herraa käsitteleviä *lislankoja ja se on kyllä seonnut aivan lopullisesti. Se lepää ei ole enää mitään verrattuna tähän nykyiseen ja oikeastaan kuuluisi koko mies lepäämään tahdonvastaiseen hoitoon.
Meen päiggärs
>>222500973mitäpä kaikkea se on puuhaillut
meen iguiseen uneen
>>222501072
>>222501000Merkittävämpänä asiana tehnyt lapsen pitkän internetistä katoamisensa aikana, eronnut sitten naisesta, naisen sijainnista ei tietoa mutta lapsi otettu huostaan koska Milto on Milto. Varmaan osittain tuosta stressistä kun lapseen ei saa pitää yhteyttä on sitten lahonnut lanttu aivan lopullisesti.Nyt päivät kuluu sitten lastensuojelua vastaan sotiessa ja sen lakkauttamista vaatiessa, grokin kanssa riidellessä koska grok on narsistinen ja fasistinen ohjelma ja erittäin sekavien omakehitteisten salaliittoteoriavideoitten julkaisun parissa. Niin ja tietysti purkukuntoisen mökin korjailussa tein itse ja säästin metodeilla.https://x.com/ToivojaTeemuSiitä vaan lukemaan jos kiinnostaa.
ylen söin
mette maaritti nussi jännämiehiä ja paskoi ulos raiskaavan ylimielisen kakaran heti on ensimmäinen elin jonossa ja sai kahden viikon sisään uudet keuhkoset tuntisin sympatiaa jos ei olisi vastuuta pakeneva huoranen
>>222501189länsimainen lääke tiede ei tunne muita hoito keinoja kuin lääke tehtaiden pillerit ja leikkaukset kaikki muut hoito keinot on pannassa ja on hullu jos yrittää mitään muuta
>>222501236eivät minulle tarjoa kuin saatto hoitoa vituttaa rehellisesti tämä asia
Ihme ettei itsellä ole lanttu määräänsä enempää lahonnut, ottaen huomioon miten paljon täälläkin olen viettänyt aikaa
>>222501298kai se on kiinni siitä lähtötilasta. jos on hullu valmiiksi niin krooninen sauna ei varmasti tee hyvää. jos ei oo hullu niin sitten pää pehmenee vaan pikkasen.
ei täällä lanttu lahoa jos tätä paikkaa ei vain ota tosissaan
huh melkeen unohin pistää työhakemuksia
>>222501281eikö siihen riitä kriteerinä että on elin paskana pitääkö muka oikeasti olla joku parempi ihminen että pääsee elin siirtoon
>>222501333Totta varmaan tuokin. Ja hankalahan sitä on sanoa missä olisin jos en viimeistä 10 vuotta olisi roikkunut täällä. Veikkaan silti, että paremmin menisi
>>222501369yritäppä saada varausta dorsiaan nyt senkin tyhmä paskiainen
oon aika varma että mulla olis asiat huonommin ilman neloskaania kivahan täällä on aikaa viettää ja naureskella paskapostauksille ei tota normoilua rahan takia (työt) jaksais ilman hassuttelua
soitin eka kertaa ulkona kitaraa toivottavasti kukaa ei salakuvannu mua
>>222501383ei riitä kaiketi pitää olla kuninkaallinen(huora) minun lasille ei ole kuin saatto hoitoa ei niitä ylimääräisiä keuhkoja riitä mutta prinsessalle(jännä miehen jätös) riittää keuhkoja aina
Nyymin juhannuskilostatus? Itse lihoin vaan 2,3 kg.
>>222500238juin peppu nuuuuuuuh peroperopero pläp pläp pläp
Lähikauppa menee kiinni kaheksalta ja kaljattaa niin vietävästi äääääää jotenki pitäis 2 tuntia skippailla sinne kävelyä.
>>222501621dietti alkaa huomenna
>>222501627oon kirjaimellisesti tuo
>>222501621Yli viisi kiloa, hyi helvetti, toki tässä on kolmen päivän nesteytykset takana eli eiköhän perjantaihin mennessä olla jo muutama kilo kustu pihalle
>>222501642onko toi oikea paneeli mangasta
>>222501615oletko kysellyt hussista keuhkosia
>>222501649et vaan mene mieti miten paljon vahinkoa alkoholi on jo tehnyt avaa joku peltsu vaika nyymit. mega rapula nyymi
korfu kuvanen pääsin ylösen näkö ala paikalle heitän uimaselleni
juon sivistyneesti vain yhden olusen tänä iltana
>>222501621Käyn vasta ensi perjantaina puntarilla, tänä perjantaina osa tuli kyllä hikoiltua ulos kun kaverin mökillä joutui parin tunnin haistapaska-puunkantourakkaan parhaimman nousuhumalan kohdalla ja nyt kävin tänään vähän noita omia pölkkyjäni taas kirveellä mätkimässä.
>>222501713ei tässä oo jaksanu mitään pelata hetkeen, pelit on ihan tylsiä selvinpäin.
uskaltaiskohan tonne helteeseen lähteä pyöräilemään pikkukrapulassatosin ei kyllä maantielle oispattele lähteä kun juhannusliikennettäkin vielä varmasti on
>>22250162176kg painan
>>222501762Tämän takia vihaan mökkeilyä. Pelkkää työtä.
mitä helvettiä kauppa möi mulle kuukauden vanhan parasta ennen juuston joka on homeessa
kävelin tänäänkinkävelin eilenkin
Pitää käydä huomenna jostain ostamassa kesäpeitto. En kestä enää tätä kuumuutta
>>222501970aina voi käyttää pelkkää pussi lakanaa ilman peittoa
>>222501950no jo on.
>>222501932kesä annan homejuusto...
>>222501950Tämä nyymi käveli, jotta muut nyymit voi juosta.
>>222501970nuku pelkässä pussilakanassa
>>222501950Minne kävelit?
pakko mennä suihkuun haisen varmasti kauhealta
>>222501970Taidan käydä vielä tänään pesemässä lakanatNoihin on sen verran hikoiltu
>>222502013>>222502033Pelkkä pussilakana on liian kevyt joten sitä ei saa istumaan mukavasti, peitossa tulee olla vähän vahvuutta ettei se seuraa kehonmuotoja.Oon jo pitkään haaveillut että rakentaisin jonkun kehikon tohon sänkyyn jonka päälle heittäisin peiton, toimis niinkuin kuumana boksina mutta mikään osa peitosta ei koskettaisi kehoa. Saattaa olla autismi
Sisälle on lentänyt kärpänenOispa talvi
Oispa pauka johannes tyttis
tyttö nimeltä johannes
herran jumala mikä väsy iski kun söi mutta jos tähän aikaan menee päiväunille voi heittää hyvästit sille et ois ennen aamuseiskaa unilla.
Kaalikeittoa nakeilla ja jälkiruoaksi vohveleita
>>222502231ongelmia konstaapeli?
>>222502245Käy vartin kävelyllä niin verensokerit tasoittuu ja väsy häviää
täti tuli kysymään onko minulla kaikki kunnossa kiva kun pitävät huolen minusta menin kivisen viereen haukkomaan henkeä en enää läkse takaisin sairaalaan
Pitäisi maksaa laskut
Jotenki epämukava olo kun oon syöny tässä juhannuksen ympärillä varhaisperunoita kyllä mutta sitten itse juhannuksena syön spagetti bolognese
>>222502584
kaivoin ilmastointipöntön komerosta kun alkoi olla hieman tukala olo tässä tietokoneella
täällä on ollu tosi viileä kesä en tiiä missä aavikolla nyymit asuu
>Kuvataiteilija Antti Tuomento julkaisi nettisivuillaan eriskummallisen videon, jossa hän kuvaa penistään noin neljän minuutin ajan. Videolla esiintyy erilaisia hyönteisiä ja muita pieniä eläimiä, jotka esimerkiksi kiipeilevät penistä pitkin.>– Teen tämmöisiä huumorivideoita. Mielestäni tuossa ei ole mitään seksuaalista, ja vaimoni on samaa mieltä.>– Sitähän ei voi kuvata, jos se on koko ajan pienimmässä mahdollisessa tilassa. Se ei olisi näyttävää.>Tuomento korostaa, että myös erektio on täysin luonnollinen asia.>Videolla Tuomento myös laukeaa, mitä hän taas perustelee huumorilla. Hän kuitenkin ymmärtää, että joku toinen saattaa nähdä videon seksuaalisena.on kyllä ihmiset ahdasmieliesiä kun ei taidetta ja huumoria ymmärrähttps://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/193a2e93-7abb-4db6-8903-5558baab0d93
nams
söpö
>>222502910naurattaahan se
Oon käyttäny jotain 20 tuntia vaan Scumin yksinpelin maailmassa nyt etsien hyvää paikkaa rakentaa talo sitten servulle...Vittu
>>222502922>>222502957näin nuo minun vruuberin virtauksessa
>>222502584Jos tolla tavalla ampuu niin pitää varoa ettei tähtää liian ylösNähnyt videota Ukrainasta jossa ryssä ampuu itseään päähän kahdesti ja vielä senkin jälkeen liikkuu vähän
lomilla mennään mökille TÖI täällä ei makoilla
kyllä se on nyymit niin että oon paskaa ja mut pitäis tappaatotuus ei pala tulessakaan
ekaa kertaa näin kun harakka tai ylipäätään mikään lintu kävi kulauttamassa vettä minun laittamasta lintu altaasta tuli hyvä mieli vaikka tuo paskookin minun terassille kun sitä ei kiinnosta linnun peloittimet
>>222502910Moukat ei vaan ymmärrä hyvän läpän päälle
>>222503101tamppaan sut niin että pölyt lähtee
>>222503101Kestä vielä muutama vuosi kohta tulee ropotti tyttikset
Tajusinpa just että aika kuuma sisällä.Laitampa ilpin päälle.
join yhden oluen kahdessa tunnissa enkä ota enempää nyymit ei pysty samaan
>>222503277mikä järki tos on
>>222503313hyvää minulle
>>222503313hyvää hänelle
>>222503101juuh sama homma yhtäaikaa taistelen päiväunia ja kaljanhimoa vastaan ja oikeestaan mun koko elämä on vaan kuoleman odottelua.
Mulla on 28°C sisällä, paljonko nyymeillä?
>>22250357723 kohta.
kuntoilin puoli tuntia ja virkistyin
>>22250357723,9
>>2225035772 mittaria näyttää 24°C, tietokoneen vieressä oleva 26°C.En nyt tiedä mitä uskoa koska ei tässä tunnu yhtään lämpöiseltä, töissä on aika usein tuo 26°C ja se tuntuu täydeltä kidutukselta.
>>222503732oispa hikinen tyttö
>>22250357728°C
Koko juhannus yksin koneella selvinpäin olis selvitty kun vielä tunti ja 7 minuuttia malttas pysyä kotona.
aatelkaa että tytynyymit painaa 48kg
>>222503732tietävätkö töissä että teloitat rakkeja yksin kotonasi ja leikit kiinalaisilla ropotti leluilla? karma maistaapi kyllä
kävin taas heittämässä kuset reissumyhven siskon päälle. se veti kuset keuhkoihin
käyn hakee kaupasta parhaan leivän mitä suomessa myydään eli tän teen lämppäreitä paistinpannulla
>>222503909Kyllä ne tietää monesti työkaverit tulevat kysymään että voisinko päästää niiden pikku paskakoiran hengiltä kun ne räksyttää niin paljon ja koska olen reilu kaveri niin sanon että tottakai.Mecha-animen päälle eivät vielä toki jostain syystä ymmärrä.
ai niin se sauna kaipa tuon vielä juuri ehtisi saisi sieltä mennä melkein suoraan nukkumaan
Ääh emmä tiiä mitä vedonlyöntiä tehä tästä espanja vs saudi-arabia matsista. Oisimpa vedonlyöntipro.Ihan turha heittää tota ''Espanja voittaa'' koska ne on pelannu vitun vaisusti viimeset 5 ottelua ja tasapeli vittu Kap Verden kanssa, eli kerroin ei kyllä vastaa niiten voittomahdollisuuksia vieläkään.Meinasin ton 'ei punaista korttia' vedon vetää mutta joku ehti ensin niin isoilla summilla että kerroin tippu 0.8 yksikkö alaspäin niin pöh.
>>222504048teeppä köyhiä ritareita veikkaan ettet ole tehnyt hetkeen teeppä
voitteko sanoa jotain joka laukasee mussa AGP:n?
>>222504134koita koskea kyynärpäillä toisiaan
vois jättää koiran kuumaan autoon
>>222504134Voisinpa auttaa, mutta en tiedä mitä AGP tarkoittaa
suihkussa kävinpi oon vähän aikaa puhtain nyymi
Rip Espanja teki maalin, se on ohi
>>222504134https://youtu.be/XPqF8OgIsWQ
pistin uimaselle kaikki tavarat hukassa kävelin koppavasti pitkin rantaa änkytin tädille osoitti minun tavarat varjosessa kilttejä minulle kaikki tavarat pitkin rantaa miten tässä näin kävi taasen
ootko käyny ikinä puijon tornissa
luulin että bussi vasta tunnin päästä suhautti asemalle änkytin Korfu City vasta rannalta uimaselta kaipa käyn syömässä gyroset edellis illalta
No laitoin kympin että Espanja voittaa ekan puoliajan pästämättä maalia
onko nyymit hyvässä hapessa juhannuksen jälkeen? vielä on hetki aikaa hengähtää.
>>222504531juu
>>222504531voi vitsi tommonen ipana jos kävelisi tornissa mun edessä niin ottaisin siitä kiinni ja pääsisi haarat auki loppumatkaa ylös torniin
>>222504666mitä helvettiä
>>222504531Joo, mutta siitä on jo aikaa. Pitäisiköhän käydä huomenna huvikseen
>>222504573gyroste kuvaa kaipaamme
>>222504605Olenhan toki, erittäin mukava nousuhumala tälläkin hetkellä.
Oho 3-0 jo. Kai se Espanja viimein heräsi kisoihin
>>222504531puuilon tornissa?
>>222504605joo vahingossa megaryyppäsin jo ennen juhannusta meni juhannus rapulasta parantuessa eli olo on vaan parantunut koko ajan nyt olen raitis
>>222504083hirvittää sinun puolestasi koiroleen ilme kun vedät liipasimesta ja läkset mäkkiisi runkkimaan
>>222504719tää on kyllä hyvä gifi
näin unta, missä söpö twinkki tuli viettelemään. freudnyymit, miten tulkitsen tämän unen?
>>222504860Märkä
>>222504860haluat tappaa äitisi ja nussia isääsi
>>222504221se on semmonen vanhoissa tietokoneissa ollut näyttöstandardi
ahdistaapi henkeä taasen iltasella en mene sairaalaan ensi viikolla kotia sairastamaan antavat hyvää happea minulle ensi viikolla palaan kotia ja loppuu tämä sekoilu happea minulle
niitä myydään kuin hedelmiä torilla
miten gif lausutaan suomeks
en oikeen ymmärrä miksi naapurin eläkeläiset viettää sen juhannuksen 4 päivää putkeen mökillänsä ja sitten palaa meluamaan tänne. tiedän niillä että niillä on oma mökki, ei edes kovin kaukana ja kaikki aika maailmasta olla siellä vaikka koko kesä. tai ehkä juuri siksi eivät ole siellä niin kovin usein kun se on liian lähellä kotia, että siellä voi käydä päiväseltään ja tulla kotiin nukkumaan.
>>222504802>hirvittää sinun puolestasimä en ymmärrä mitä tällä tarkoitetaan.
>>222505018valko ihoiset be like "tää albanian ilma on liian spicyä minulle en saa happea aaahhh"
>>222505023miks rotta on noin suosittu?
Oletko samaa mieltä siitä, että 4chan on anime-sivusto?
>>222505112hän on hauska
>>222505023yks tommonen reisen tosta
vieras täti kysyi olenko kunnossa pitävät ihmiset huolen minusta meni ohite
>>222505155Mutta ethän sinä ennen pitänyt niistä?
voi himputti se kauppa onkin näköjään yheksään auki aattelin että kohta ollaan selvillä vesillä.
>>222505025sis
>>222505103huutista(reissumyhven keuhkoilla ei huutistella enää)
>>222505115kyllä en ymmärrä kun täällä vingutaan animesta joskus ihan käsittämätöntä
laitan suomen liput piiloon nyt ehkä käytän kausi koristeina
reissari on mun lempi saunamämmi persoona linnun ja turrin jälkeen(karsee ikävä)
>>222505192jaksaa jaksaa tee vaikka voi leipänen
>>222505202nyt täytyisi jonkun kertoa niin hauska juttu että se rupeaa nauramaan ihan kunnolla ja kuolee siihen
filtteröin suomi liput
veikkaan et Japani pelaa jalitsun loppupelissä
>>222505286se pitää suututtaahttps://www.youtube.com/watch?v=e0_OUR1Dwl0
>>222505289itsekin tykkään reissarin posteista
>>222495906toivotaantulin just takas kalareissulta ja 1,5h meni sotkuisen siiman selvittelyyn kun oli kova tuuli ja lens koho puun oksille kahdesti. päivän suurin saalis oli oikean käden etusormi. tulipa käytyä ja myöhästyin futiksen aloituksesta. on mitä on. lisää kaljaa koneeseen
>>222505282oon nyt tuijotellut tätä minuutin ja vieläkin se jaksaa popsia noita paksuja pihvejä
>>222505466pienten tyttöjen pitää syödä että niistä tulee isoja tyttöjä.
naurattaapi pedofiili ollaan hyvissä väleissä ja kadvatan minun pojasta raiskaajan tuntisin sympatiaa meillä on samat setit mutta prinsessa saa heti kahdessa viikossa uudet keuhkoset ja uhriutuu kuinka kaikki muiden vika
Melkoisen tönön joku rakennuttanut vuonna 2008. Kylppärit on silti sympaattiset ja kuin jostain 90-luvultahttps://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/tampere/24354347
haluan tyttöä
>>222505518
Helppo 1.5€ voitto tuli kun saudit ei tehny maalia ekalla puoliajalla, jee
>>222505518uusrikkaiden umpipaska esteettinen taju
>>222505538Oikeastaan kelpaisi kyllä tuollainen kylpyhuone. Paljon kivempi kuin nykyiset tylsänharmaat/valkoiset
>>222505518>>222505538aika mauton 1,5 miljoonan euron taloksi näyttää joltain seinfield / salatut elämät sitcomi lavaste talolta
on kyllä kaikin puolin todella ruma eteinen. ja pitänyt mennä säästämään noissa kaiteissa pahemman kerran.
>>222505518>>222505538Tää on jollain kierolla tavalla hieno, on vedetty niin överiks noiden tolppien kanssa.
>>222505230Paras tapa pelotella näitä ihmisiä on puhua Lolicon-jutuista ainakin minä teen niin
>>222505609miks tuolla oikeassa ala kulmassa on vesi putous
>>222505596Haluaisin muuttamaan lavastetaloon elämään Kramer-elämää
kusipää saa heti vara keuhkoset minun laisille vain saatto hoitoa tarjolla yksin paskoilla keuhkosilla
>>222505686nyymikartano...
https://x.com/WallStreetApes/status/2068475822755975332Naurattaa mutta myös erittäin surullista että näin tapahtuu.
>>222505698näkivät sairaalassa että ilkeilet nyymeille ja päättivät olla antamatta sinulle uusia raikkaita keuhkoja
>>222505772pitää olla prinsessa(huora)(jännä miehen jämät) että saa uudet keuhkoset
>>222505802pitäisi olla myös mukava ihminen
>>222505736laitat vittu koko twitter linkin et edes vaan kuvakaappausta eikö sua hävetä yhtään
>>222505802rauta keuhkoon muutat
>>222505889nyymi pääsee kuntouttavaan työkokeiluun ruokkimaan reissaria kun se pötkö maaten putkessa.
ennen kuin unohdan niin oli kalareissulla makutestissä enujuomaa elikkäsmakutestissä celsius galaxy vibe mansikan ja vesimelonin makuinen energiajuoma: melko makea ja hedelmien makua on vaikea tunnistaa. luulin että olisis ollut joku passiohedelmäjuoma ennen kuin luin tölkin kyljestä minkä makuinen sen piti ollakaan. meni nopeasti alas kurkusta 4/5.
meen saunan lauteille pötköön mätänemään nyt
nyt muistatte kun minttu sanoi liimapyssyä pinkiksi ja alkoi pillittämään
Kotiläksy: piirrä vihkoosi appelsiini ja aprikoosi. Mikä hedelmä on vihkoosi?
>>222506047
>>222506047en ymmärrä
syön jädee
>>222505867Miksi laittaisin kuvakaappauksen puolentoistaminuutin klipistä? Reaktioni klippiin in huutonaurua, ihme autisti.
>>222506047nyymi...
>>222498587olen serkkuni tytön kummisetäkieltäydyin moisesta kun sitä ehdotettiin aikanaan, mutta sanottiin ettei tule mitään velvotteita, mutta kummasti just tänä keväänä jouduin meneen sen rippijuhliin. aika lentäät.gigis
>>222505924kotitalousjätettä laskiämpäristä sioille
>>222505830ei tarvitse olla mukava ihminen kunhan on väleissä nauratti makiasti epsteinin lasten raiskaus oli tietoinen asiasta nyt hakee sääliä sairaudella meillä on samat setit mutta en minä saa uusia keuhkoja kahden viikon prioriteetilla kasvatti pojastaan kusipää raiskaajan eikä sen enempää mette maaritista toivottavasti häätävät tiehensä
>>222506138ehkä sitten voit jättää sen twitter kulttuurisodan sinne
nyymikysely: krapulan taso asteikolla 0-5?
>>2225064220
>>222506228mitä mieltä lastenraiskari epsteinin yhteyksistä israelin hallituksen johtohahmoihin?
semmonen kesätyttis
>>222504048toi on herkku voilla ja juustolla
>>222506422Ei mul kyl oo, ehkä huomenna sitten.
>>2225064220>>222506506kesätyttiksen pimpan paukutus tarve 5
>>222506506ettekö oo jo liian uncceja tohon
kaikilla nyymeillä oli teiniromanssit lukio aikoina
>>222504605ei tullut edes rapulaa
olin lukiossa yhden päivän
>Keskiviikkona tiedotettiin, että Mette-Maritille on tehty keuhkonsiirto. Keuhkofibroosia sairastava Mette-Marit odotti elinsiirtoa noin kahden viikon ajan. Mette-Marit leikattiin Rikshospitalet-sairaalassa Oslossa. Tiedotteen mukaan leikkaus sujui hyvin.tärkeä uutinen tärkeästä ihmisestä minulle tarjoavat vain saatto huoltoa rehellisesti sanottuna vituttaa
tuleeko tyttiksen pimpan paukutuksesta oikeasti semmonen pam pam pam pam ääni ja ottaako ne ihot vastaan silleen pehmeesti vai koliseeko luut toisiinsa tai jotain
jäynä jankuttaja
>>2225064220 tai ehkä 1 jos lievä nesteinen hukka lasketaan
>>2225064220 kun en juonu mutta olon perusteella vois ihan hyvin sanoa että 3 ja syyttää siitä alkoholia jota en juonut.
mun henkiset krapulat kestää viikon
ööööö
20 minuuttia pitäis selvitä vielä ettei lähde hakemaan juomista, hankalaa on. Ei tällä ole kyllä mitään mahdollisuutta pitää tällä juomattomuudella kun se perustuu täysin siihen ettei poistu kotoa.
>>222506723pystyt siihen luotan suhun
the crush this girl has on me is insane but im only fukin her dgaf
>>222506772ihan toivottomalta tuntuu.>>222506779ööh
pohdin laittaisinko tortillat tuleen vaiko pottua ja makkaraa
>>222506723vedä käteen tai mene 20 minuutin suihkuun niin eiköhän se siinä jo mene
>>2225064220. Vohveliähky tosin on
kai nyymi sanoo tortiia eikä tortilla?
>>222506826lättäleiväksi kutsun
>>222506807en jaksa mut vois postailla vaan saunassa.
ruskean miehen rieska
>>222506826https://youtu.be/AgILN-8du64?t=24sanon näin kun joku muu kuulee, mutta muuten sanon vaan että lätty
>>222506810Ei nuo nyt niin pulleat ole.
>>222506614mette-maarit ei ollut suomen elinsiirtojonossa. etuilu saattoi olla joltakin pois - ei kuitenkaan sulta. meinaatko kauankin rypeä katkeruudessa tämän kuvittelemasi oikeudenloukkauksen takia?
Minun mielestäni 80-luvun uikkarimuoti/leikkaukset voisi palata
>>222506714Ick
hervantajärven risteyksessä oli keskellä irtonainen auton ovi
>>222506614sen siitä saapi
https://www.youtube.com/watch?v=D_5nLxZVoPoajalta jolloin sipulit oli hauskoja
>>222506927ei ole hävinny mihinkään
Lähdenpä pikku kävelylle, sitten jatkuu tissuttelu.
Hello to my good friend minceraftian aka paskapasta aka bbc spade spammer aka cuck spammer aka tranny porn spammer aka ERPer on the Hoyoverse gacha generals on /vg/
>>222506927siis kuvan mukaiset uikkarit? eiks noi oo normaalit uikkarit vai enkä vaan tiiä mistään mitään
>>222507003mitä vittua sä nyt taas sekoilet?
>>222507003kumarra bbc kingille
poseidonin juhannus uhri tilastot julki?
>>222507003>hoyoverse gacha generealsdeserved kill yourself
>>222506979>>222507021Ei ehkä paras esimerkki, mutta kasariuikkareissa tuo jalkojen aukko on paljon korkeammalla kuin mitä nykyuikkareissa
>>222507051aa ehkä on tai sit ei en selkeesti tiiä tarpeeks tyttöjen uikkareista.
näin tänään 2 tyttöä samanlaisilla mekoilla
>>222507051ja on noita edelleen rannoilla
meen nyt ottaa mun annoksen unta oon uni narkkari
>>222507026En tiedä jotenkin tuntuu että ei enää sekoilla vedessä niin paljoa juhannuskuolemat siirtymässä enemmän kiinteän maan puolelle, jotain tyyppiäkin lyötiin kirveellä päähän.Pilalla.
Jeeee selvisin taas yhden päivän ryyppäämättä>>222507091>>222507051Ootteko te jotain muotihirmuja kun kiinitätte tälläsiin asioihin huomiota? Mä en muista ees mitä mulla itelläni on nyt päällä jos en lunttaa.
miks miehiä kiinnostaa miten naiset pukeutuu?
MuotitietoinenMinä olen muotitietoinen
minulla on pitkät ruutu kalsari muilla on lyhyet alus housut
>>222506614
juon jimi parrun viskiä vissypullosta
>>2225064221, enkä usko että johtuu niinkään juomisesta vaan enemmän auringonvalosta.
>>222507144liittynee pillun paukutukseen
>>222506565Koskaan ei voi olla liian vanha teini-ikäiselle kesätyttikselle
reissari diagnosoinut itselleen jotain mitä ei ole ja raivoaa niistä joilla on mitä sillä ei ole
>>222507301Reissarilla on Munchausenin synkrooma. Minkäs teet.
>>222507132olen tyttötietoinen kuten suurin osa nyymeistä
join putkeen kolme tölkkia litlin kirsikka kokista
>>222507111Empiirinen tutkimusmateriaali sanoo toista
>>222507388kokis hyvää kissalle?
>>222507111Se että kaikkea on rannoilla ei tee niistä yleisiä tai nykyistä trendiä.
minun kroppa ei jostain syystä kestä kokista nykyään. jos juon yli litran päivässä niin tulee ripuli
>>222507462>>222507462
mega paukis hätä housu
minun kroppa ei jostain syystä kestä kokista nykyään. jos juon yli neljä litraa päivässä niin tulee ripuli
>>222507364No hitto oisinpa mäkin. Palkitsen nyt itseni lenkkimakkaralla selvän päivän 16. kunniaksi tai monesko se ikinä onkaan.
>>222507513> jos juon yli neljä litraa päivässä