tuijottava naakka painos
MikunMötikkäMaanantai kiitos kun annat iloa tänä sateisena päivänä
>>222513058>MikunMötikkäniin mikä..?
kneelaan lord
>auto märkä ja kylmä>webasto päälle>auto lämmin ja kuivaJeeMyöskin istuin paskalla kuppilan vessassa jossa kai naisten vessa tosi ohuen seinän takana josta kuului ihan kaikki läpi. Niitten kuseminen tosiaan suhisee ja ne pierustaa helvetillisiä pieruja kustessaan. Aattelin että teitä kusihomoja saattais kiinnostaa
>>222513170söpöä kun naiset pidättelee pieruja
Taidanpa painella pötköttelemään.
>>222513170>Niitten kuseminen tosiaan suhiseetää oli kyllä tiedossa.
>Kap Verde teki maalin Urgayta vastaan>En näe matsia mistään ja /sp/ pitää hauskaaEi jumalauta
>>222513281Juu ihan naurettavaahan tämä on, mut aatteleppa jos ei omista telkkua niin ei oo mitään laillista paikkaa kattoa yli puolta peleistä. ja vaikka omistais ei silti olis.
>>222513279Luulin että se on joku teidän vammaisten anime hentai juttu tai jotain
>>222513446miten sä oot voinut tulla tuohon tulokseen? että animessa ois keksitty että pissaamisesta tulee suhinaääni? ihan noin lähtökohtasesti kuinka monta kertaa luulet että animet pissaa ja vielä äänten kanssa noissa sarjoissa, ite muistan 0 kohtausta ja oon kattonu triljoona animee.
>>222513513En kato tollasia
verde on niin cap
>>222513766ai combat air patrol
>>222513679mut salakuuntelet tyttöjä pissalla kuiteski.
konatan pissat suoraan mun suuhun
mata nee
>>222513058ihana
>>222513930mutta eihän pissa voi maistua hyvältä jo ihan hajusta päätellen yök
No, onhan se vaikeaa, kun jotkut ihmiset eivät ota lääkkeitään.
>>222514069
>>222513281oon toi
en halu et musta tulee julkkis koska mitä jos mun exä näkee mut jossai ja paljastaa kaikille et seurustelin sen kaa ku olin 24 ja se oli 15 onko normaalii
en haluais että mun naapuri kolisee joka yö ihan tarpeettomasti mutta minkäs teet.
>>222514495ku se on poissa kotoo nii murtaudu sinne ja täytä sen asunto lattiasta kattoon hiekalla (laitonta ehkä, tämä on mielikuvituksellinen skenaario)kerra naureskelin ääneen itekseni bussipysäkil ku kuvittelin vuokranantajan ilmettä ku käy tarkastaa asunnon ja se on iha täynnä hiekkaa tai soraa
>>222514519Tää kuulostaa joltain Koposen idealta.
>>222514541mun idea keksin sen bussia odottaessa (c)
INTJ on reddit persoonallisuustyyppi
>>222514550Aha. Ei ois heittää 70e pitäs ostaa Koposen kanssa pari säkkiä hiekkaa.
>>222514570uiman rannalta saat ilmatteeks ja samal voi näkyy ihania tyttöjä
>>222514133Saksankielisessä ketjussa oli aikoinaan FBR. Se taisi olla lähinnä sitä, mitä olet tänne kirjoittanut. Surullinen juttu.
How do u say im in bed? Olen bedalle?
>>222514693oon sängys
nyymit on INFP
>>222514693pötkö
>>222514056ei sillä oo väliä kunhan se tulee konatasta
oli joku mega hyvä postaus mielessä mutta unohtu
B& from /pol/ for 3 more days. Fucking manchildren!
Joka toinen sana minun tube videosta sensuroitu koska käsittelee pedofiilien asemaa vankilajärjestelmissä
>>222514904nuuh nuuh
>>222515012on jotenkin absurdia miten nykyään kaikki tubettajat joutuu piippailemaan kaikki sanat jos haluaa mitään rahaa sieltä ulos. miksi siellä edes saa puhua noista asioista tuossa kohti, miljoonien katselukertojen kanavat jäis kyllä kiinni jos niistä asioista ei sais puhua mutta sit piipataan ettei automaatio ota mainoksia pois.
>>222515039ei jeetit kaipaa tommostabing bing wahoo täly sloppi viihdettä vaan!
>>222515039Koominen tilanne kun suurin osa sensuroiduista sanoista taisi olla "sex" kun videossa samalla mainitaan vaikka kuinka jollekkin tungettiin asetyleenipoltin suuhun ja silmiin
>>222515099on tullu vastaan kun videossa sensuroidaan sana gun. tarpeellisuudesta en tiedä ku en oo juutuuppari mutta tuskin ne aikansa kuluks piippaa gun sanaa.
Ei nukuta. En jaksa enää edes välittää nukutaan sitten kun nukuttaa.>>222514904Konatan pikku
Tosi kivaa kun kukaan ei postaa mitää vaikka on ihan prime time.
nukuin 2 megapaskatuntia pärjäisköhän nuilla seuraavaan uniaikaan
>>222515667sori pelaan video lelua
https://www.youtube.com/watch?v=ZkhX9eZLQVQ
>>222515667KUUSI SEITSEMÄN
KUUSSEVEN!
>>222515667>>222515929>>222515952toi on se vtuber numero
kello on kolme varttia vaille kuusi, seitsemän varttia vaille seven
suunitelma oli mennä nukkumaan kahden aikoihin mutta oon vaan ahdistustärissy koko aamuyön ja kattonu videoita junista (japani)
Olisinpa kuollut.
>>222516454no johan nyt on nyymi lopussa.
harmi kun ei oo varmaan mitään kivaa tekemistä lomalle eli ens kuulle
kohta tulee muuten isot animet toivottavasti ovat kiinteät ei jaksais mitään löysiä animeita
Aamujuoksut juostu, huomattavasti mukavampaa hommaa ilman taustalla kummittelevaa krapulaa. Seuraavaksi yliannostuskofeiinia ja töihin, eikun hetkinen mähän oon kesälomalla. Mullahan on lopputtomasti vapaa-aikaa, näinkö vapaalta saunan työttömät saa tuntea joka päivä?
>>222516812Kivaa lomaa vaan.Emmä tästä vapaudesta oikeen tiiä mulla on vapaus esim. olla valvonu koko yö vaikka en tosiaan halunnu mutta ei nukuttanu yhtään kun koskee joka kohtaan.
Itkettää mutta ei pysty pakottaa itseä itkemäänTekisi varmaan hyvää päästää ulos oikein kunnon huutoitkut
jos lähtis vaan loppu kesäksi johonki suuntaan vaeltamaan ja päätyis mega seikkailuihin
>>222516934joskus mietin sellasta kävely reissua. että kävelen kuukauden niinku joku pyhiin vaeltaja
>>222516990joo ja sit joka jaksos ois uus pahis päihitettävänä ja toiminta kohtauksia ja love interest hahmo
>Suomeen voi tulla jopa kuuden päivän helleputki, jos ennusteet pitävät kutinsa.
>>222517091Ei sentään olla Ranskassa, missä tykittelevät yli 40 asteessa
>>222517091sais tulla ens kuussa muuten voi jättää suosiolla tulematta
Voisin ehkä maakuntamatkailua harrastaa ja käydä katselemassa jotain luontonähtävyyttä jos jaksais
huomasin just et mun sana ja kuva lyhyt muistit on erikseen pitää varmaan alkaa tallentaa enempi kuva muistiin nyt kun sana muisti alkaa demen toitua
Voispa maanantain poistaa
näin unta että jotkut teini tytöt pelas jalka palloa juhannuksena ja mua alko masentaa se kuinka ykstoikkonen paska elämä mulla on verrattuna niitten elämään. voisinpa syntyä uudestaan sporttiseksi teini tytöksi
>>222517846oletko harkinnut että yrittäisit tehdä jotain elämälläsi
aina maanantai
enjaksaenjaksaenjaksaenjaksa
Fakin mandei
>>222517746näytän tältä
>>222518131uskon
röi
>>222518160>housut pilalla pilalla
tä miku > oikea miku
>>222518255oon toi tä miku ja tälläkin hetkellä samassa asennossa
>>222517091onneks just ostin kylmä pöhöttimen
mata
rapulanen
>>222513353mikä ihmisoikeus se muka on katsoa täysin kaupallista tapahtumaa?
saatana nyt riittää!!!!! vitun vittu!!!!!!!!!!!!!!
>>222513281saa kyllä kieltämättä aika kallu pallukka olla jos ei löydä mitään keinoa katsoa näitä pelejä ilmaiseksi. ryhdistäydy saatana
oon saanut jonkun taudin kun on kurkku kipeä. ajattelinpa kokeilla dulsea taudin hoitoon.
>>222518444varoitin kyllä siitä kullin kurluttamisesta kruisailu kartalla varoitin kyllä
>>222518490kelpaisi kyllä kurlutella söpön ransun munaa mutta en oo moista harrastanut
>>222518362mä haluaisin olla sun viekussa tolleen söpö nyymi
>>222518502homo olet vaikia tuohon on muuta sanoa
>>222518408pelottaa kun nyymi suuttuu
nyymi suuttuu ja mustaksi muuttuu
kumman sony slopin lataan: spider man 2 vaiko god of war ragnarök
maistuu mereltä tää merilevä mutta se nyt ei liene kovin yllättävää
>>222518641hmm itse varmaan pelaisin sota jumalan koska oon pelannu ekat kolme nii vois pelaa ragnar öökin ja sen edellisen ihan mielenkiinnosta ja viittapaska on aika paskaa kumminkin
pillua pitää panna
>>222512902tuo urugay kap verde peli olis tulossa klo 10 subilta ja uusi seelanti egypti siihen perään klo 12
pahan hajuista kakkaa lörähti pönttöön hyhhyh haissoopi
>>222518903minun kakka poltteli pikkuisen kun laitoin tulidemonikastiketta tortilloihini
sauna täynnä söpöjä nyymejä...
Heräsin. Ennakkovaroitus: tuun kohta käymään Kuopiossa
hukkasin huoneen avaimen johonkin onneksi ei ollut respan anna paikalla hipsin tieheni
huomenta. tänään otamma rennosti
https://www.tvkaista.org/sub/suorauruguay - kap verde viime yöltä tuloss telkusta
Aamukahvin kanssa eilisiä vohveleita
*ampuu nyymin*
postatkaa joku se coop tyttis
>>222519280Samapa se on samalla toivotella huomenta nyymeille, kahvia tässä keittelin.
semmonen tyttis ois kiva
>>222519275>ruger .22cringe
>>222519308oho ompa hieno
litlin anna oli hyvällä päällä piristi minuakin nyt on kaljasia ja bureketta aamu palaksi
en jaksa lukea nyymien juttuja menen apteekkiin ostamaan strepsilsiä
>>222513011what do you call this in finnish
töihin voisitte mennä
>>222519275tuo oli kiva peli harmi kun eivät enää tee kunnon reunailua enää kukkahattu tädit kihisevät
>>222519515mikäpäpeli
pitäs tehdä juttuja tänään mutta join eilen litran viiniä niin ei tee mieli tehdä juttuja
>>222519545nimi ei ole tärkeähttps://rpgm.fandom.com/wiki/Morimiya_Middle_School_Shooting
laitoin hameen päälle
>>222519656kuvaa
minä voisin laittaa kahvinkeittimen päälle
hyvä keli on meikä marmelaadi lähtee kalaan (ilman l*paa)
>>222519676ootko se femboy fishing ukko
>>222519704oon femboy joka tykkää kalastaa mut en tiiä oonko se ketä tarkotat
>>222519740nauratti
>>222519750moi
>>222519750homo olet
>>222519750onko sulla discordia
minäolenTRANS
>>222519078Täällä on ihan hemmetin kuuma ei kannata tulla.
>>222519769https://www.youtube.com/watch?v=I3s6TfiA8c8
>>222519865Oon jo täällä. Kauheesti on taas täällä purettu ja rakennettu peltihalleja tasavallankadun varrelle
>>222519948jaa, miks siellä semmosia on mä en oikeen ikinä käy siellä päin (tai ulkona) nii oon vähän pihalla.
mitä kuopiossa voi tehdä?
>>222519978hikoilla ja pötkötellä.
>>222519976Uusi Cittari on valmistunut ykkösrastille, sitten tuon uuden motonetin viereen rakennetaan jotain uutta peltihallia ja se vanha Piretan talo missä oli viime vuosina kierrätyskeskus on nyt vain kasa pirkujätettä
oispa norjan rannikko
>>222520024jos oot se kirppari kiertelijä niin ota paljon kuvia kiinnostaa aina kirppari kuvat.
>>222519978asua nyymien kanssa männistössä
>>222519769moi>>222519772mä vaan tykkään tyttöillä tyttöjen kaa huoh>>222519794joo mut en kerro
>>222520055männistö on ihan täynnä väärän värisiä nykyään kuopio on romahtanut
Kuka on saunan pohjoisin nyymi? Oulunyymit?
Nuorgam nyymi paikal?
>>222520122eikö se yksi nyymi asunut jossain lapissa asti
gooble mapsi veti nenästä laskin bussi vuoron varaan jota ei ole pajun köyttä syöttivät bussi asemalla tiesivät kertoa että läksivät vain aamuisin puoli kahdeksalla nytpä olen jumissa nauravat makiasti gooblen toimistolla jekkuselleen
syön ja sitte kävelytä
>>222520122Angelissa asun
kävin ostaa 15g Helmi Räsäsen nyt rankaisen kaloja sillä
kaupassa ES lopputätäkö pakotteet teettää
>>222520221hullun oranssin syy epäironisesti
Märsyä kyllä kun voi muutenkin ihan helvetin huonosti joka päivä niin nämä helteet tähän päälle vielä niin menee keho ihan jumiin.
>>222520042Volttikadun rauta-carlssonin tilalle oli avaututun tämmöinen. Isot ja siistit tilat, mutta ei tarttunut silmään mitään erityisempää
>>222520247arvasin että oot se kirppiskiertelijä.
>>222520298Siellä oli saman katon alla myös Finladiakirjan ja parin pelidivarin omatoimipisteet. Kätevä idea, vaikka pelipuoli oli 80% kallista shovelwarea
leikkiä laskivat ja pelasivat pelejä minun kustannuksella ei ole gooblen luottamista
>>222520312
miks normaalihomoilla pitää olla kesäloma? ihan epäreilua että niitä on nyt tuolla ulkona joka kulmalla.
kesätyttiksen pimpin paukutus helteessä
ei tämmösessä kuumuudessa voi laittaa ruokaa.
>>222520399juuhburgereita pitäis paistaa tänään, mutta en uskalla käyttää uunia
hikiset nyymit
>>222520378tämmösessä kuumuudessa varmaan sais sydänkohtauksen jos tollasta yrittäis
>>222520445no eihän saa
>>222520312kaippa mainitset asiasta jos myyvät tuotteet alle markkina hinnan että nousee kusi hattuun ja luulevat istuvansa kullan päällä
mulla on oikeastaan vähän vilponen.
>>222520494miks
Nyymimiitti kuopion torilla sillee ihan kohta
>>222520445ootko muka kokemusasiantuntija?
>>222520506veron kierto ongelma
>>222520579kuopio näyttää kivalta, muutan sinne
>>222520579muut kaupungit voi vain haaveilla noin sielu yli lataus kadusta.
tällä kertaa on isompi kuin minun isin mega iso hupi jahti myönnän sen isi joutuisi väistämään jättiläistä
>>222519978pelata shakkia tai panna
>>222520622Joo oon oleskellu paljon kuumassa koska jostain syystä nykyään on ihan kohtuuttoman kuuma aina.
>>222520683minun isi ei mitään neitsyt veneitä väistä radiolla soittaa että luikkikaapa vittuun reitiltä
>>222520658jeppis peittoaa
>>222520743ai mikä
>>222520399salaattia ja hedelmiä on hyvä popsia lämpimällä
Kolme kiinalaista kaverusta nimeltään Bu, Chu ja Fu muutti Amerikkaan. Perille päästyään he päättivät muuttaa nimensä amerikkalaisiksi. Bu muutti nimekseen Buck, ja Chu muutti nimekseen Chuck. Fu päätti lähteä takaisin Kiinaan.
>>222520748jeppis eli jepua on pohjanmaalla siinä lapuan vieressä jos oikein muistan
HUOM OBS SEURAA TÄRKEÄ UUTIS TAJUAMIS HAVAINTO UUTINEN !!huomasin juuri että englannin kieli ei oikestaan tunne vakaumusta vastaavaa konseptia (älä sano conviction sillä se ei sitä ole), mutta esim saksassa (überzeugung), ranskassa (conviction) ja puolassa (przekonanie) on
>>222520763Perusti oikeesti siemen ja rehu kaupan jonka myi myöhemmin sniidille.
>>222520763hirnuin ääneen
>>222520792steadyinance
>>222520763chuck's buck and fuck
>>222520792ootko myös huomannut että suomen kielessä ei ole vastaavaa sanalle conviction
joku päivä saan oman nyymin
>>222519893hyvä viittaus
>>222520792Se johtuu siitä, että englanti on kolme kieltä, jotka ovat pukeutuneet trenssiin ja teeskentelevät olevansa yksi aito kieli.
joka päivä saan oman nyymin
>>222520845ei jumalauta totta tuokin
>>222520890tää lause vituttaa mua aivan saatanasti. yksikieliset angloneekerit kun lainasana, kattokaa meidän uniikkia kieltä!!!
>>222520890eikä johdu joka ikisestä kielestä maailmassa puuttuu konsepteja mitä muualta löytyy
>>222520792>älä sano conviction sillä se ei sitä olemiten niin muka
conviction on vaan victionin vastakohta
Aattelin jauhelihaperunalaattikkoa tehdä mutten kyllä uunia uskalla laittaa päälle, pöhötän ranskalaisia ja kalapuikkoka
Kelpaisi tämmöinen vanha pulliaismallin kanttivalolegacy. Kunhan on vaan ilmastointi
>>222520928ranska-aivo
>>222520947Nyymi on kävellyt 12:18 mun ohi!!
>>222520959que
>>222520947>pulliaismalli>ilmastointi
https://www.tvkaista.org/sub/suoraaamulla pelattu uusi seelanti - egypti potkupallo tulossa subilta
>>222520784yksi koiria huvikseen tappava sadisti on myös lapuan vieressä mutta eipä siitä sen enempää
>>222521044en ole seurannut mutta perseestä järjestää nuo kisat väärällä puolella maailmata ketä jaksaa nuokkua aamu yösellä
lada harrastaja siirtynyt jenkkeihin
Ilmeisesti joidenkin mielestä tori ei ollut vielä tarpeeksi tilkitty täyteen kaikenmaailman hökötystä, niin on päätetty vielä tämmöinenkin massiivinen lavanrotisko pykätä>>222520974Et tullut torimiittiin>>222520996Miellän pulliaismalliksi kaikki ei-GT-B Legacyt tai muut epäurheilulliset mallit
>>222521065Loput 2/3 maapallosta
mulla ois jääkappissa pihalullat ja muusi mutta niin säälittävän pieniä noi einesruuat että pitäis varmaan väsätä jotain oikeaa ruokaa
olen ihan liian väsynyt en pysty enää tekemään mitään
>>222521163sellasta se kesä on
>>222520909>>222520918Kaikki kielet paitsi ne, joissa sanoja yhdistelemällä luodaan uusia merkityksiä ... tietenkin voimme keksittää uuden sanan kyseiselle käsitteelle jo olemassa olevista sanoista.
>>222520743oon kävelly tota kyseistä tietä monen monituista kertaa
äitiltä kotiuduttu nyt oon taas heti väsynyt ja tylsistynyt
Koitin stalkata nyymin torikamerasta jonka pitäis olla aika helvetin helppo tehtävä kun ottaa huomioon että on tiedossa tarkka aika moneltako nyymi on ottanut valokuvan tuossa kohti mutta katoin monta minuuttia materiaalia ja kukaan ei pysähdy tuohon kohti eli joko nyymi nappasi tuon kuvan liikkeestä tai nyymi oli kolmen tytön seurue mutta sitä en nyt oikeen usko. tai sitten se väärentää aikaleimat stalkkaamisen estämiseksi.
>>222521097puhuin eurooppalaisista ei ketään kiinnosta kehitysmaan ruskeat
>>222521216se nyymi oli yks niistä tytöistä
>>222521216hui jaiks iik
>>222521218eikö meidän aikavyöhykkeltä niitä löydy eniten
>>222521232o-ou
>>222521216>nyymi oli kolmen tytön seuruevoi ei totuus paljastui
>>222521216Tein näkymättömyysjutsun
>>222521216suurin osa nyymeistä on kolmen tytön seurue
>>222521242>>222521259saa ite kelailla torikameraa jos on parempia teorioita, katoin monta minuuttia oletetun ajan ympäriltä siltä varalta että tuossa on viivettä ja kukaan ei pysähdy tuohon kohti.
>>222521286jos katsottaisiin vaikka kissavideoita nyymin stalkkaamisen sijaan?
kahvia tekee mieli mutta hieman nälkä taidan paistaa pari munaa ja pari makkaraa tosta
Prrrr tuli yhtäkkiä kylmä
Nyymi riistakamerassa...
>>222521308no onko sul hyvii kissavideoita?
>>222521355
>>222521351söpö pikku hytisijä
kattokaa tää kalavideo
>>222521395punastuin
pitäis jaksaa käydä kaupassa ostamassa virvoitusjuomia ja ongenpainoja jotka nettisivujen mukaan ovat loppu, mutta ehkä ne on väärässä
>>222521395nyymin pusu huulet
merellä taasen
kattokaa tää kanavideo
>>222521427öö
korfu city
>>222521417saiko ne rautakeuhkon raahattua laivalle
>>222521460hervanta, ahvenisjärvi
https://x.com/MO_OKAYU_GU/status/2068051971869941996Tiedän tän tunteen
>>222521483>ahvenisjärvieihän oo vaan kala
>>222521216eikö se tuossa nyymi ole ja ota kuvaa
>>222521216helppo
>>222521508en tienny että tänne postaa muura haisia
>>222521519nyymihän se siinä
>>222521526tässä sillä on kännykkä ylhäällä kun se ottaa valokuvan
>>222521519herkku majoneesit
parilla muullakin maalla on sinivalkoinen lippu oikeuden liittouma joka kiukuttaa ruskeita ja vassareita täälläkin ovat historiastaan hyvin tietoisia islamin ihmeestä
nyymigpt taustamelu youtube video 30min
>>222521508nyymi jäi kiinni!!!!
>>222521548https://www.youtube.com/watch?v=3R8eBg9UnIM
>>222521508>>222521531en näe
>>222521548https://www.youtube.com/watch?v=7ur7aZ1dJJQ
sanonpa että aika huono nyymimiitti jos ette saa tehtyä torikameraan desun ympärille hakaristiä
>>222521581nyymin reitti. nyymi seisoo tuossa päivänvarjojen takana jäätelö?kojun vieressä hetken. ottaa valokuvan >>222521094 ja jatkaa matkaansa.
>>222521632meidän täytyy löytää tämä mies
>>222521654>mieslintu*
>>222521632https://youtu.be/RYonSOkZ5ZE
>>222521632miksi nyymit on tälläisiä
>>222521654sokosiin näytti menevän.
>>222521654ei näyttänyt mieheltä
>>222521685en itekkään ymmärrä miten kukaan täysjärkinen käy jossain vitun kuopiiossa
>>222521632en jaksa etsiä onko sillä isot luut vai ei hörpin kaljaa kannella ja taputtelen massuani
>>222521685nokun ei ite pääse torimiittiin niin täytyy ottaa osaa kameran kautta ;_;
>>222521691vähän käsilaukkuomainen kävelytyyli kyllä ja vaaleat housut
minkä vitun kalan just nappasintuplat päättää mitä teen tälle
>>222521747heitä takaisin veteen jos et syö
>>222521747raakku
skipidi pönttö
>>222521747ihana raakku!!
meen kauppaan itkemään
>>222521747rupesi itkettään raakun kohtalo
>>222521548katon tätä https://www.youtube.com/watch?v=w5mhZs73Qwc
>>222521827heitin raakun takas ku luin että ois aika laitonta viedä kotii
Joku saisi digitoida ja arkistoida nettiin nämä
>>222521920>JokuMiksi se et ole sinä?
>>222521920sut pitäs digitoida ja arkistoida nettiin söpöliini
nikotiinipussukat loppu, pitää lähteä kauppaan
>>222521920mulla on vhs soitin ja tommonen usb video capture adapter vieressä just nyt
Läpällä heitin 50 senttiä eiliseen Urgay - Kap Verde matsiin ja nehän pelas hitto tasapelin, mutta sen lisäks mun superkertoimessa oli että Urgay tekee 6 laukausta kohti maalia, no eihän ne vittu tehneet kuin KAKSI. Muuten vaan 17 laukausta koko joukkueella ottelun aikana. Ois tullu jotain 7 egee, hitto.
>>222521933Ei ole ylimääräistä yli 100€ heittää vhs-kassuihin, että voisi digitoida ne
>>222522004miks sä oot johonkin kasarmille menossa mitä vittua sä selität
>>222521990oli komediaottelu. uruguay antoi ilmaiseksi maalin kun tekivät sivurajaheiton päin vittua ja mokke juoksee maalilta 15 metriä ulos
>>222522053Naurattaa että CABO VERDEllä on mahollisuus jatkoon vielä kahen tasapelin jälkeen. Kova 150k asukkaan maa.
tällä viikolla pitäis tulla raha palkkio minun työ keikasta
>>222522138hämärä keikkoja kaiketi
>>222522193olin tos yli opistolla keikka rupeamalla
>>222521936eiks me just digitoitu ja arkistoitu nyymi
>>222522119>Kova 150k asukkaan maa.öööö niitä on yli puol miljoonaa sä sekotat nyt siihen kura saoon.
mut pitäis arkistoida semmoseen kabinetiin
arkistoin nyymiä klarinettiin
arkistoala kuolee digitaalisaation myötä
oispa nyymi
miksi homofiilien pitää yrittää pilata kaikki kaunis tästä maailmasta paskan ja liukkarin hajuisilla aids rakkojen täyttämällä kätösillään
en pysty tähän enää itkettää
>>222522244Kiitos kun korjasit, aivopieruja tänään.
>>222522333kihise transu
sen vielä sanoin tokiossa anime kaupassa oli joku halpa fujiwara huora figu ja hajasaka samaan hintaan nauroimma yhdessä makiasti kassa annan kanssa asialle vetivät nenästä ja laskivat leikkiä
Firefox päivitti itsensä ja kyllä on hienoja pyöristettyjä valikkoja ja kivasti välkkyvät myös kun niitä ei edes yritä klikata ihan omin päin! Kylläpä kehitys nyt kehittyi on myös joku vitun VPN nappi saatu tohon ylös ja aloitussivulla automaattiset futistulokset huhheijjaa.
>>222522552Mulla on 152.0.1 ja en kyllä huomaa mitään erilaista, jossain vaiheessa sieltä on tosin tulossa se "kaikki on pyöristettyä" -päivitys
pelaan piiloutumis peli kaveri sloppia yksin ja itkettää kaikki muut pelaa sitä kaverien kanssa
>>222522615
>>222522588mullakin on toi versio, miten sulla ei oo vpn nappia ja futistuloksi aja pyöristettyjä valikoita ööh?
>>222522615Miksi sä et pelaa joko yksinpelejä tai pelejä jotka on suuniteltu pelattavaksi randomeitten kanssa. Näin pari klippiä siitä piiloutumispelistä ja se vaikuttaa just siltä että se on hauskaa nimenomaan kamujen kanssa.
mun captcha malfunctionaa nyymit!!!!!
uus>>222522706>>222522706>>222522706>>222522706
>>222522658Mulla on vaan yks kaveri irl ja se on just ton Jordan Schlanskyn kaltanen tyyppi, voin sanoo että on todella ärsyttävä toisinaan. Että Conan ei aina kyllä valehtele reaktioissaan Jordanista.
>>222522333agenda etenee
oon saunan Jordan Schlansky
>>222521216Doukkari idea: nyymi muuttuu yhtäkkiä kolmen tytön seurueeksi joista jokainen edustaa yhtä nyymin persoonallisuuden piirrettä silleen liioitellun animetyyliin
>>222522588ei vittu mä en oo vielä jaksanu säätää userchromee kuntoon edes edellisen leiskapäivityksen jäljiltä