Uimapukupainos
töissä firman autistisin jäbä mainitsi ohimennen sen tyttiksen mitä vittua oonko ainut tässä firmassa jolla ei oo tyttistä yhyy
tytöt
oli aivan kuollut olo niin otin 1,5h päiväunet ja suoraan sanottuna on vaan kuolleempi olo nyt.
mainitsin tänään töissä jollekin mun discord tyttiksestä
>>222528173onko tää se läski karvajalka
>>222528071>>222528148joo
>>222527538Kiva, siisti kaupunki ja mukavia ihmisiä. Kaupunginpäättäjillä, kaavoitusarkkitehdeillä ja kiinteistöomistajilla ei ole tosin ymmärtämystä, arkkitehtuurin, estetiikan saati kulttuurihistorian päälle. Asuin siis aika monta vuotta tuolla ennenkuin muutin opintojen perässä Helsinkiin
>>222528233oispa tommonen
mitä nyymin äiti sanoisi jos näkisi teidän superchatti historian?
>>222528277ööhtoi on kissa
>>222528252aa okei no sittenhän sä tiesit jo valmiiks että tää on huippu paikka.>>222528277mutta toihan on joku kissa.
>>222527895aasia kunnossa jos en saa mitää nii tuut kärsimäätääl mä vaa käppäilen metsälammellemul ei oo pikkareit shortsie alla ni saattaa alkaa panettaa ku oon sielmut siel ei tuu olee ketää nii voin turvottaa siel ja jättää vaa mällit siihe ehkä
melkosia hinttareita taas vapaana.
Monitoroispa Mikut mua
mitä nyymin äiti sanoisi jos näkisi teidän saunapostaushistorian?
>>222528143onneksi olkoot saitte ylennyksen firman autistisimman jäbän paikalle
EIHHH mun ohi meni skootteril pari veetii virvelit repussa samaan suuntaan ku mäturvottelut peruttu ehkä
>>222528433mutta minähän postaan tänne äitin kanssa
>>222528252tohon vois jotain arhinmäkeläistä elämänviisautta maalata että jou mään tsigaagou tuet ja huumeet vittu
>>222528426toi huoramiku on mun lemppari
>>222528336ööö
oon kävelyllä nyymit
>>222528482Kuka noista on se?
>>222528433postaan vaan fiksuja viestejä niin tuskin se ois moksiskaan.säästöpossusta tuli mieleen että toy story ja etenkin toy story kakkonen oli kyllä mun lempi leffoja lapsena ja oikeestaan vieläkin. se woodyn restarointikohtaus on vaan edelleen siisti. https://youtu.be/HnGsXk1NHBo
>>222528539veikkaisin että se huoran näkönent. eri
12 vuotias pajeetti raiskas 9 kuukautta vanhan vauvan kännissä
>>222528539kaninkolo
>>222528552ne kasvaa niin nopeaa nykyään
>>222528552kuvaa
miten ihmisellä voi olla näin söpö äänihttps://www.youtube.com/watch?v=75WFTHpOw8Y
>>222528551kaikkihan noi näyttää huorilta
>>222528539tarkennan vielä että se on toi joka kyykkää
>>222528610ööö
Tervetuloa jäde-visaan. Mitä jäätelöä nyymi osti (tällä kertaa kyseessä on oikea jäätelö eikä mehujäädyke)? Yhden pisteen vihje:
huipannu ja oksettanut 2 päivää
>>222528641Sitä mis on vanilja mansikka suklaa
>>222528641fazer salmiakkise on nyymin herkku
uskokaa jo
>>222528652joko opit?
>>222528641
>>222528679en ole viinaa juonut kuukausiin ja eikai rapulassa yleensä huippaa
Nyymit! Tokmannissa oli mahtikaljat -70% alennuksessa! 0,5L 6,5% kalja 1,5e. Ostin 12 mutta jätin nyymillekin vielä 5 kpl hyllyyn
>>222528549Toy Story 2 oli eka leffa minkä kävin katsomassa teatterissa. Tykkään kyllä ykkösestäkin kun siinä oli huumoria myös vähän vanhemmille.
>>222528659>>222528672väärin>>222528690tarkka merkki vieläPuolen pisteen vihje: saatavilla vain lidl myymälöistä
>>222528608ihan söpöhouko kuwashima pystyy söpömpään samantyyppiseen ääneen
>>222528641et kirjottanu mitään tohon vihjeeseen
>>222528716ne oli mun kaljoja nyymi
>>222528717mitä vitsejä toy story ykkösessä oli vanhemmille?>>222528690hetkonen ei tätä taidakkaan saada suomesta nopealla googlauksella ehkä et sit ostanukkaan rommi rusinaa.
>>222528737On niin helppo että ette te vihjettä tarvii
>>222528143taitaa kyllä olla sinä joka se autistisin on
>>222528716me ollaan nyt juhannuksen jälkeen juomatta niin ei haeta
MISSÄ ON PÖTSÄRI EIKAI SE OLE HYLÄNNYT MEITÄ???????
väsyttää
>>222528673muistan nähneeni tuon videon tai ainakin osan siitä ja muistaakseni se meni jotenkin niin että siellä eletään todellisuudessa eikä piirretyissä, ja sitten jotain hömppää että seksismi&rasismi
toxot pistin suoneen nyt pusikkoon vaanimaan raakkulintuja
>>222528745No ainakin muitaakseni tuo "kiss my ass" ele ja taisivat hirsipuun piirtää etch a sketchiin uhkauksena Woodylle. Ylipäätään se elokuva on mielestäni vähän eri tyylinen kuin myöhemmät
>>222528777mulla onkin päivä seittämäntoista juomatta jo kun oon paras nyymi. harmi vaan että olo on silti ihan paska ja perseestä.
Kolmasosa pisteen vihje: Tehty jamaika-rommilla, pakkauskoko 1000ml, ja pakkausta on puolet jäljellä (säästän loput huomiselle)
>>222528265surupandasta haet artistilla alp
>>222528265>>222527394pukuhuone raiskaus doukkari on parempi
>>222528716Mikä tokmanni
>Suomessa on rajuja alueellisia eroja ihmisten työkyvyssä – tutkijan mukaan syy on elintavoissa>Työkyvyttömyyseläkkeitä ja sairauspäivärahoja maksetaan koko maassa eniten Kainuussa. Taustalla on erityisesti mielenterveyden haasteita.
>>222528970pauka.>>222528941nyymi sun pistesysteemisi on kovin outo.
>>222528071>>222528233
saunassa puhutaan toy storystä, sillä välin mun etusivu:https://youtu.be/I92cjTGHFJg
join jo hupirahaset
nettivalvonta hakkeri koitti kertoa minulle että voodoo pojat oli jekuttanut minua ja halusi että laitan mun pään kiinni sen tietokoneeseen mutta en luottanut siihen mutta se olikin oikeassa huoh nyt pitää mennä tappamaan voodoo pojat
Olispa jotain tekemistä
taas sairaalassa paska neekeri elämä
>>222529138
kävelin tänäänkin
>>222529296mukavata
Taidan mennä ulos hengittämään isoja keuhkollisia ilmaa ja nauttia hapesta
>>222529049Kainuhun kansa, ah arpasi lyö!Missä on ryhtisi, kunnia, työ?Meidän on uudesta luotava maa,raukat vaan menköhöt merten taa! sanompa
mitäs otti piikin
>>222529333ei olisi minua tarven soittaa ambulanssia paska neekeri elämä ja keuhkot paskana
>>222529138>>222529301
nyymilauluhttps://www.youtube.com/watch?v=4c7A4AQpFsc
oispa söpöjä tyttöjä olemassa
onko missään kokikset allennuksessa
semmonen söpö tyttö joka pomppis kikkelin päällä
>>222529468kuulemma rahalla saa
https://yle.fi/a/74-20227853jyväskylä artikkeli
Nyymeillä ei oo taas mikään muu mielessä kuin tytöt.
>>222529049>Kainuussa
sairaalassa menee tämä yö taasen kolmen päivän päästä läksen kotiani sairastamaan ei minusta enää ole reissu mieheksi
>>222529462tokmannilla oli pepsit tarjouksessa monipakkauksissa
>>222529494Kustantaako Kela? Olen köyhä.
oon nyt alasti kalsarin reuna puristi minun läski mahaa
paska elämä ja paska maailma käännän kylkeäni
>>222529545huomasin tänään että reissu miehen reseptiä on taas menty muuttamaan sen koostumus muistuttaa nyt enemmän ruis palaa kun reissu miestä
Aloin ahdistustärisemään mutta laitoin sen irroneen ruuvin kiinni tuoliin jo aamulla ja kiristin loput niin tuoli ei lahoa käsiin.
>>222529655kattos vuotaa
Karkass
>>222529655olet ollut koomassa jonkin aikaa
>>222529560Menee harkinnanvaraisena yleensä läpi
>>222529729ärsyttävän näkönen kun kaikki muu on turkoosia paitsi hiukset.
pötsäri paikalla?
>>222529793pötsäri is dead
nyymit sain kalan sillä nyymin suosittelemalla vieheelläkattokaa ny tätä luuserii lol
>>222529793normoontui ja lakkasi siksi postaamasta saunaan
kysyin minun bussi lipusta hoitaja vakuutteli käy sama lippu myöhemmin minun paskaan neekeri elämään huomenna päästävät tieheni kotiani Ryan airilla kuolemaan paska maailma täynnä paskaa
>>222529790juuh turkoosit vaatteet pois niin ongelma korjaantuis
>>222529813mikä rukkanen sulla on kädessä
>>222529820ootko oikeasti kuolemassa todella ikävätä
https://www.youtube.com/watch?v=f2hVC9QD2w4oi vittu :D kõva knockout
Meen hakemaan ne loputkin tarjouskaljat
>>222529820naurattaa makiasti
>>222529672onko se nimenomaan ruuvi vai pultti? jos pultti niin mekaanisissa olosuhteissa joissa se altistuu tärinälle voi harkita semmosta kierreliimaa ettei lähde taas löystymään
>>222529843sano yksikin ihminen tai eliö tässä mailman kaikkeudessa joka ei olisi millä tahansa hetkellä tekemässä kuolemaansa
>>222529843sen siitä saapi
>>222529887Minä en aio kuolla koskaanKuoleminen on hölmöjen hommaa
elämä on kuolemista -mehu läskinen
mä en haluu kuolla tänä yönä
>>222529872ikean halpistuolin pultti on kyseessä oikeasti, eikäö ne yleensä tipahtele oli eka kerta kun eilen hyytelöhykyin koko illan niin kuulu vaan kilon kolin kun yks irtos. eiköhän ne taas vuoden kaks pysy paikallaan kun kiristeli.
meitä odotellaan mullan alla meitä odotellaan siellä odotellaan siellä
routa raiskaa tämän maanjoutsenetkin jäätyy kiinni, jaloistaan
>>222529957Odottakoon vielä hetken.
>>222529545eri ikävä homma toivottavasti ei käy mielen päälle liikaa se on mitä se on
>>222529545todella ikävätä tiedän tunteen kun pitää luopua asioista jotka ovat lähellä sydäntä
>>222529869en tajuu
itkettää mette maaritin puolesta joutui paljosta luopumaan ei tämä niin herkkua ole kellekkään
>>222530081tulee ihan suoraan jumalalta se että hän on sinua arvokkaampi ihminen
nyymit laskee reissarin kanssa usein leikkiä mutta kyllä harmittaa toisen puolesta nopsaan meni todella huonoksi vaan parempi tulla kotio kun olla joka ilta päivystyksessä ties missä maassa
>>222529946kestää kato vehkeet täristä vaikka isältä pojalle ku kierteisiin liimat kjeh kjeh. tai en tiiä mutta veikkaan
>>222530105kumma kun eivät pistäneet possua jo lihoiksi analbaniassa ois menny keuhkot mafialle
>>222530081en sano tästä aihe piiristä sen enempää minun mieli piteet tiedettä
>>222530105Paha saa palkkansa ja naurattaahan se.
>>222529831tunnistuksen esto hanska
>>222530046https://youtu.be/Fj9ewzIGrX4Viitaus tuohon. Tuli se kuva vaan mieleen nyymin tuolinpultista
>>222530185ootko niitäkin viillellyt
>>222529814pääsispä kourimaan L koon mikua
>>222530172menitkö taas kiipeilemään kun joku vuori kaselli
meen kauppaan, tarviiko nyymi jotain?
>>222530204miks toi on tuonu koko kirjaston rannalle, tytöt on kyllä tyhmiä
>>222530105naurattaapi makiasti jtp. jos olisi ollut mukava nyymi niin olisi saanut sympatiat, mutta ei ole ollut
>>222529813jee
>>222530235tarviin vaan sut ja dubai suklaa