Uimapukupainos
töissä firman autistisin jäbä mainitsi ohimennen sen tyttiksen mitä vittua oonko ainut tässä firmassa jolla ei oo tyttistä yhyy
tytöt
oli aivan kuollut olo niin otin 1,5h päiväunet ja suoraan sanottuna on vaan kuolleempi olo nyt.
mainitsin tänään töissä jollekin mun discord tyttiksestä
>>222528173onko tää se läski karvajalka
>>222528071>>222528148joo
>>222527538Kiva, siisti kaupunki ja mukavia ihmisiä. Kaupunginpäättäjillä, kaavoitusarkkitehdeillä ja kiinteistöomistajilla ei ole tosin ymmärtämystä, arkkitehtuurin, estetiikan saati kulttuurihistorian päälle. Asuin siis aika monta vuotta tuolla ennenkuin muutin opintojen perässä Helsinkiin
>>222528233oispa tommonen
mitä nyymin äiti sanoisi jos näkisi teidän superchatti historian?
>>222528277ööhtoi on kissa
>>222528252aa okei no sittenhän sä tiesit jo valmiiks että tää on huippu paikka.>>222528277mutta toihan on joku kissa.
>>222527895aasia kunnossa jos en saa mitää nii tuut kärsimäätääl mä vaa käppäilen metsälammellemul ei oo pikkareit shortsie alla ni saattaa alkaa panettaa ku oon sielmut siel ei tuu olee ketää nii voin turvottaa siel ja jättää vaa mällit siihe ehkä
melkosia hinttareita taas vapaana.
Monitoroispa Mikut mua
mitä nyymin äiti sanoisi jos näkisi teidän saunapostaushistorian?
>>222528143onneksi olkoot saitte ylennyksen firman autistisimman jäbän paikalle
EIHHH mun ohi meni skootteril pari veetii virvelit repussa samaan suuntaan ku mäturvottelut peruttu ehkä
>>222528433mutta minähän postaan tänne äitin kanssa
>>222528252tohon vois jotain arhinmäkeläistä elämänviisautta maalata että jou mään tsigaagou tuet ja huumeet vittu
>>222528426toi huoramiku on mun lemppari
>>222528336ööö
oon kävelyllä nyymit
>>222528482Kuka noista on se?
>>222528433postaan vaan fiksuja viestejä niin tuskin se ois moksiskaan.säästöpossusta tuli mieleen että toy story ja etenkin toy story kakkonen oli kyllä mun lempi leffoja lapsena ja oikeestaan vieläkin. se woodyn restarointikohtaus on vaan edelleen siisti. https://youtu.be/HnGsXk1NHBo
>>222528539veikkaisin että se huoran näkönent. eri
12 vuotias pajeetti raiskas 9 kuukautta vanhan vauvan kännissä
>>222528539kaninkolo
>>222528552ne kasvaa niin nopeaa nykyään
>>222528552kuvaa
miten ihmisellä voi olla näin söpö äänihttps://www.youtube.com/watch?v=75WFTHpOw8Y
>>222528551kaikkihan noi näyttää huorilta
>>222528539tarkennan vielä että se on toi joka kyykkää
>>222528610ööö
Tervetuloa jäde-visaan. Mitä jäätelöä nyymi osti (tällä kertaa kyseessä on oikea jäätelö eikä mehujäädyke)? Yhden pisteen vihje:
huipannu ja oksettanut 2 päivää
>>222528641Sitä mis on vanilja mansikka suklaa
>>222528641fazer salmiakkise on nyymin herkku
uskokaa jo
>>222528652joko opit?
>>222528641
>>222528679en ole viinaa juonut kuukausiin ja eikai rapulassa yleensä huippaa
Nyymit! Tokmannissa oli mahtikaljat -70% alennuksessa! 0,5L 6,5% kalja 1,5e. Ostin 12 mutta jätin nyymillekin vielä 5 kpl hyllyyn
>>222528549Toy Story 2 oli eka leffa minkä kävin katsomassa teatterissa. Tykkään kyllä ykkösestäkin kun siinä oli huumoria myös vähän vanhemmille.
>>222528659>>222528672väärin>>222528690tarkka merkki vieläPuolen pisteen vihje: saatavilla vain lidl myymälöistä
>>222528608ihan söpöhouko kuwashima pystyy söpömpään samantyyppiseen ääneen
>>222528641et kirjottanu mitään tohon vihjeeseen
>>222528716ne oli mun kaljoja nyymi
>>222528717mitä vitsejä toy story ykkösessä oli vanhemmille?>>222528690hetkonen ei tätä taidakkaan saada suomesta nopealla googlauksella ehkä et sit ostanukkaan rommi rusinaa.
>>222528737On niin helppo että ette te vihjettä tarvii
>>222528143taitaa kyllä olla sinä joka se autistisin on
>>222528716me ollaan nyt juhannuksen jälkeen juomatta niin ei haeta
MISSÄ ON PÖTSÄRI EIKAI SE OLE HYLÄNNYT MEITÄ???????
väsyttää
>>222528673muistan nähneeni tuon videon tai ainakin osan siitä ja muistaakseni se meni jotenkin niin että siellä eletään todellisuudessa eikä piirretyissä, ja sitten jotain hömppää että seksismi&rasismi
toxot pistin suoneen nyt pusikkoon vaanimaan raakkulintuja
>>222528745No ainakin muitaakseni tuo "kiss my ass" ele ja taisivat hirsipuun piirtää etch a sketchiin uhkauksena Woodylle. Ylipäätään se elokuva on mielestäni vähän eri tyylinen kuin myöhemmät
>>222528777mulla onkin päivä seittämäntoista juomatta jo kun oon paras nyymi. harmi vaan että olo on silti ihan paska ja perseestä.
Kolmasosa pisteen vihje: Tehty jamaika-rommilla, pakkauskoko 1000ml, ja pakkausta on puolet jäljellä (säästän loput huomiselle)
>>222528265surupandasta haet artistilla alp
>>222528265>>222527394pukuhuone raiskaus doukkari on parempi
>>222528716Mikä tokmanni
>Suomessa on rajuja alueellisia eroja ihmisten työkyvyssä – tutkijan mukaan syy on elintavoissa>Työkyvyttömyyseläkkeitä ja sairauspäivärahoja maksetaan koko maassa eniten Kainuussa. Taustalla on erityisesti mielenterveyden haasteita.
>>222528970pauka.>>222528941nyymi sun pistesysteemisi on kovin outo.
>>222528071>>222528233
saunassa puhutaan toy storystä, sillä välin mun etusivu:https://youtu.be/I92cjTGHFJg
join jo hupirahaset
nettivalvonta hakkeri koitti kertoa minulle että voodoo pojat oli jekuttanut minua ja halusi että laitan mun pään kiinni sen tietokoneeseen mutta en luottanut siihen mutta se olikin oikeassa huoh nyt pitää mennä tappamaan voodoo pojat
Olispa jotain tekemistä
taas sairaalassa paska neekeri elämä
>>222529138
kävelin tänäänkin
>>222529296mukavata
Taidan mennä ulos hengittämään isoja keuhkollisia ilmaa ja nauttia hapesta
>>222529049Kainuhun kansa, ah arpasi lyö!Missä on ryhtisi, kunnia, työ?Meidän on uudesta luotava maa,raukat vaan menköhöt merten taa! sanompa
mitäs otti piikin
>>222529333ei olisi minua tarven soittaa ambulanssia paska neekeri elämä ja keuhkot paskana
>>222529138>>222529301
nyymilauluhttps://www.youtube.com/watch?v=4c7A4AQpFsc
oispa söpöjä tyttöjä olemassa
onko missään kokikset allennuksessa
semmonen söpö tyttö joka pomppis kikkelin päällä
>>222529468kuulemma rahalla saa
https://yle.fi/a/74-20227853jyväskylä artikkeli
Nyymeillä ei oo taas mikään muu mielessä kuin tytöt.
>>222529049>Kainuussa
sairaalassa menee tämä yö taasen kolmen päivän päästä läksen kotiani sairastamaan ei minusta enää ole reissu mieheksi
>>222529462tokmannilla oli pepsit tarjouksessa monipakkauksissa
>>222529494Kustantaako Kela? Olen köyhä.
oon nyt alasti kalsarin reuna puristi minun läski mahaa
paska elämä ja paska maailma käännän kylkeäni
>>222529545huomasin tänään että reissu miehen reseptiä on taas menty muuttamaan sen koostumus muistuttaa nyt enemmän ruis palaa kun reissu miestä
Aloin ahdistustärisemään mutta laitoin sen irroneen ruuvin kiinni tuoliin jo aamulla ja kiristin loput niin tuoli ei lahoa käsiin.
>>222529655kattos vuotaa
Karkass
>>222529655olet ollut koomassa jonkin aikaa
>>222529560Menee harkinnanvaraisena yleensä läpi
>>222529729ärsyttävän näkönen kun kaikki muu on turkoosia paitsi hiukset.
pötsäri paikalla?
>>222529793pötsäri is dead
nyymit sain kalan sillä nyymin suosittelemalla vieheelläkattokaa ny tätä luuserii lol
>>222529793normoontui ja lakkasi siksi postaamasta saunaan
kysyin minun bussi lipusta hoitaja vakuutteli käy sama lippu myöhemmin minun paskaan neekeri elämään huomenna päästävät tieheni kotiani Ryan airilla kuolemaan paska maailma täynnä paskaa
>>222529790juuh turkoosit vaatteet pois niin ongelma korjaantuis
>>222529813mikä rukkanen sulla on kädessä
>>222529820ootko oikeasti kuolemassa todella ikävätä
https://www.youtube.com/watch?v=f2hVC9QD2w4oi vittu :D kõva knockout
Meen hakemaan ne loputkin tarjouskaljat
>>222529820naurattaa makiasti
>>222529672onko se nimenomaan ruuvi vai pultti? jos pultti niin mekaanisissa olosuhteissa joissa se altistuu tärinälle voi harkita semmosta kierreliimaa ettei lähde taas löystymään
>>222529843sano yksikin ihminen tai eliö tässä mailman kaikkeudessa joka ei olisi millä tahansa hetkellä tekemässä kuolemaansa
>>222529843sen siitä saapi
>>222529887Minä en aio kuolla koskaanKuoleminen on hölmöjen hommaa
elämä on kuolemista -mehu läskinen
mä en haluu kuolla tänä yönä
>>222529872ikean halpistuolin pultti on kyseessä oikeasti, eikäö ne yleensä tipahtele oli eka kerta kun eilen hyytelöhykyin koko illan niin kuulu vaan kilon kolin kun yks irtos. eiköhän ne taas vuoden kaks pysy paikallaan kun kiristeli.
meitä odotellaan mullan alla meitä odotellaan siellä odotellaan siellä
routa raiskaa tämän maanjoutsenetkin jäätyy kiinni, jaloistaan
>>222529957Odottakoon vielä hetken.
>>222529545eri ikävä homma toivottavasti ei käy mielen päälle liikaa se on mitä se on
>>222529545todella ikävätä tiedän tunteen kun pitää luopua asioista jotka ovat lähellä sydäntä
>>222529869en tajuu
itkettää mette maaritin puolesta joutui paljosta luopumaan ei tämä niin herkkua ole kellekkään
>>222530081tulee ihan suoraan jumalalta se että hän on sinua arvokkaampi ihminen
nyymit laskee reissarin kanssa usein leikkiä mutta kyllä harmittaa toisen puolesta nopsaan meni todella huonoksi vaan parempi tulla kotio kun olla joka ilta päivystyksessä ties missä maassa
>>222529946kestää kato vehkeet täristä vaikka isältä pojalle ku kierteisiin liimat kjeh kjeh. tai en tiiä mutta veikkaan
>>222530105kumma kun eivät pistäneet possua jo lihoiksi analbaniassa ois menny keuhkot mafialle
>>222530081en sano tästä aihe piiristä sen enempää minun mieli piteet tiedettä
>>222530105Paha saa palkkansa ja naurattaahan se.
>>222529831tunnistuksen esto hanska
>>222530046https://youtu.be/Fj9ewzIGrX4Viitaus tuohon. Tuli se kuva vaan mieleen nyymin tuolinpultista
>>222530185ootko niitäkin viillellyt
>>222529814pääsispä kourimaan L koon mikua
>>222530172menitkö taas kiipeilemään kun joku vuori kaselli
meen kauppaan, tarviiko nyymi jotain?
>>222530204miks toi on tuonu koko kirjaston rannalle, tytöt on kyllä tyhmiä
>>222530105naurattaapi makiasti jtp. jos olisi ollut mukava nyymi niin olisi saanut sympatiat, mutta ei ole ollut
>>222529813jee
>>222530235tarviin vaan sut ja dubai suklaa
tulin kotiin ja nyt on haikea olla
oon kadottanut mun onebladen laturin niin en voi ladata sitä ei sitten enää ajeta partaa
itelläki sais kyllä olla vaikka joku astetta jytymmästä metallipalkista hitsattu sohvapöytä ku oon semmonen jolla on tapana jotain jalkaa pyöritellä tai muuta ja tämmönen hepponen liima-puuhiutalehökötys sitte väräjää niinku haavanlehti
sain aamuyöllä sunnuntaina pillerin jumiin kurkkuun, en saanu sylkeä alas tai oksennusta ylöspari yötä huonoa unta ja puoltoista päivää epätoivoista siemailua niin vihdoinkin saan kaiken alastämä kylmä vesilasi tuntuu parantavan sielua voi jösses
oispa _________ ja __________
>>222530105reissari vaikuttaa vähän sellaselta että se ei ota pahalla jos sen kärsimykselle ja kuolemalle nauraa
oikea halla
>>222530363nyymit kun pitäis niellä, hengittää tai muuta vastaavaa:
>>222530409ei noin vaikeet asiat voi joka kerta onnistua moitteettomastivarsinkaan kun ei ole koulutettu moisiin
>>222530235jauhelihaa
>>222530105vois olla enemmän sympatiaa jos ei olisi meininki ollut tän viimeisen vuoden ajan pelkkää örveltämistä kännissä ja vittuilua jokaiselle nyymille jonka tunnistaa
https://youtu.be/D2-UWYI_XiINyymit kattomaan fudista Kiaran kaa! The Hitler Derby alkaa puolen tunnin päästä.
>>222529677oispa sellainen kiva ja söpö, mutta vähän höhlä tyttis
ambulanssiin heittivät yritin vakuutella saan henkeä taasen ei auta ambulanssilla sairaalaan yöksi yritin kyllä
Voisin kaupassa kyllä vielä käydä kokista hakemassa ja ruokatarpeita huomiselle Pitää vielä päättää tekisikö nistaria vai tortilloja
>>222530569ei kiinnosta
>>222530235valkoviinietikka jäi iteltä ostamatta koska oli 404, tuotko pullon?
>>222530569Kuulostit tältähttps://youtu.be/CnEJlPAl_mQ
>>222530569ikävätä
nyymit on daliitteja
Hiukan läpällä kokeilin että olisiko mahdollista rakentaa lentokoneelle hangaari yläkerroksiin ja kyllä se toimisi.Ainoastaan kahesta ruudusta jäisi kattoa puuttumaan, mikä toki on ongelma jos joku laskuvarjohyppää katolle niin pääsee heti käsiksi lentokoneeseen, mutta toisaalta ei se kyllä sillä alas pääse ilman että se tuhoutuu.
>>222530695oon tää mutta epä ironisesti t. 1/8 osa manne nyymi
>>222530727oisinpa itekkin eksoottinen dalitti enkä tylsä suomiloidi
>Kiara ei vieläkään ymmärrä paitsiotaNaiset lol
Eväät syöty
>>222530817miten sitä ei voi ymmärtää? "syöttöhetkellä hyökkäävä pelaaja ei saa olla lähempänä vastustajan maalia kuin toisiksi alin puolustava pelaaja". jos tuota ei kykene sisäistämään niin emmä oikeen tiiä mistä vammasta kärsii. toki jos lapselle tai naiselle selittää kannattaa vaan sanoa suosiolla alin pelaaja ja et laske maalivahtia kun se yksinkertaistaa konseptia vielä enemmän.
aika levähtää
>>222530922onhan toi aika outo sääntö...
@grok mansikan näköinen iho miten pääsee eroon
en tiiä mikä on paitsio ja aina kun luen mikä se on en tajua miksi se on olemassa
>''He's so small''Kiara Messistä. Tän takia Messi tiesi lapsena jo kun isäänsä katsoi että pitää tulla superrikkaaksi jos haluaa naisen.
hirveä väsy. vois pikku kaffet tipauttaa ennen peliä
>>222530999ettei voi kärkkyä siellä maalin edessä koko peliä?
>>222530995jättämällä lasten polvipöksyt kauppaan
>>222530922en ymmärrä vaikka selitit
>>222530922Toistan kyllä että futiksen paitsiosääntöä pitää muuttaa jotenkin. Ihan naurettavaa että katotaan ''KYYNÄRPÄÄ OLI ENNEN MUITA SISÄLLÄ, PAITSIO''.Lätkässä on hyvä kun on selkeä viivaraja kentällä jonka jälkeen ei voi olla paitsiossa enää.
>>222531057lue tuo naisten versio ja sisäistä se jos kahteen laskeminen on liian vaikeaa.
ja minä olen tuota vielä 6 kokonaista senttiä lyhyempi ei tämä niin herkkua ole
anteeks mä pidin tästä paniikissa väärästä kohtaa kii toivottavasti ei ottanu hirveesti damageekoukku ainaki meni sen silmän takaa
>>222531097moi
>>222531097Et voi oikeasti olla 164cm.
>>222531037kirpuksi kutsuvat
https://areena.yle.fi/1-78243030argentiina - itävalta alkamassa
>>222531095emmä ymmärrä mitä sä yrität selittää
>>222531125taidan ittekkin mennä kalaseen tällä viikolla mato ongella
nii
>>222531187ei sitä oikein tuon yksinkertaisemmin voi selittää. kato vaikka video jos lukemista vielä harjoittelet.
>>222531225pätkät ei pääse edes esittelemään noita muita vikoja
>>222531225Varmaan tuo kun miljoonia katuhaastatteluklippejä joissa kysytään tytöiltä mitä mies ei saa olla niin suurin osa vastauksista on aina ''lyhyt''.
>>222531136oon ja muistan olleeni jo ylä asteen terveys tarkastuksessa 162 cm ei tullut kasvu pyrähdystä minulle ikänä semmoista se on
Argentiina pyrkii jo filmaamaan
>>222531278miks nyymi ees haluis yrittää pinnallista normonaista kysympähä vaa. eihän siitä mitään tulis. paras ois jos nyymi laittais traumat ja mielenterveysongelmat kuntoon ja sit harrastais ja sosialisois.
>>222531256emmä jaksa
Just ei vittu mitä paskaa, koko matsi pilattu jo. Argentiina on niin vitun säälittävä.
benaldy!!! :--DDDD
melkein kattoisin argentiinaitävallan matsia muttakunen tajuu jalkapallosta mitäänkotitöitä tehtävänäväsyttää
haha
>>222531494kato samalla kun teet
semmoset pienet tissit on söpöjä
Kiara on niin innoissaan.. Oispa tollanen innokas tyttis jonka kaa kattoo fudista..
minulla taitaa olla nykyään ibs
argentiina on vähän sellanen
https://www.youtube.com/watch?v=qdGeoshbUzEmilen kiinotsa viteo kannattaa kattoa
nykyin tossa toista tuntia päikkäriä
>>222531554joo ja tommonen meijeri lehmä hölskyvillä utareilla
amerakit ne tosiaan pitääkin oreo keksiä ruokana lmao jopa
mä tapaan naisii lähes pelkästää nettipeleisjoskus niistä tulee kavereita, joskus masturoidaan puhelus, joskus siitä tulee tyttöystävä (harvoin)oon myös autismi eläkkeellä ja 171cm mut ehkä mua auttaa se että nautin aidosti naisten seurasta ja oon oppinu käyttää sanoja työkaluina
nyysi MUN keuhkot, vittu, epstein raiskari (ent. oikeuden puolustaja) itsekin norjalainen.
>>222531562jee ihanaa
>>222531632luin alkuun että tapat naisia
minä se en uskalla puhua netti peleissä
>>222531554nii että haluaisit katsoa urheilua naisen kanss joka ei ymmärrä edes lajin sääntöjä? kuulostaa tosi fiksulta ajanvietteeltä.
pelaan vaan oikeille miehille tarkoitettuja pelejä ei mitää barbie horse adventure paskaa ei oo koskaan tullu naisia vastaan
>>222531657ei oo normaalia lukee tollee
sosiaalinen ahdistus tappaa sun persoonallisuudensiellä jossai burgeroinnin ja spagetin alla on nyymi nyyminen joka haluu nousta esiin
>>222531674Et ymmärrä tyttöjen etkä hauskan päälle.
minun vinkkini on olla oma itsensä rohkeasti (tähän kuuluu vakiona se ettei saa olla katkera tuppisuu seinäruusu inseli)
>>222531650no ei oo
ei ole nyymi on kuollut sisältä
>>222531699>>222531711yleensä kun alan oleen oma itteni niin tyttis menettää kaiken kiinnostuksen ja lähtee
>>222531694aika vähänhän niitä "oikeissa" peleissä on jolla tarkotan pelejä joissa on jotain sisältöä muutakin kuin loottilaatikot.
>>222531606kiva ite juon nyt matcha latten
>>222531632mulla ei ole ollut ainuttakaan niaspuolista pelikaveria miten sä oot löytäny useamman
>>222531632töihin joutaisit, saatana
>>222531711olin epävarma ujo jne mutta feikkasin sen kunnes meikkasin sen. jännä miten itelleen uskottelee että on kunno casanova ja käyttäytyy kuin casanova nii päätyy elää ku casanova välil
oispa söpö nyymi
>>222531592Näkee jo peukalonkynnestä että nyt ollaan jännän äärellä
>>222531768jätkä meikkaa, homo
feikkaan ja meikkaan itteni normaali pituiseksi
>>222531752mitähän tässä nyt ruokaa tekis mieli muttei oo mitään
>>222531754öööh höpötän monille ja kokoaja tapaan uusii ku pelaan overwatch ja vrchat
>>222531718on mulle rakas
>>222531793mulla on toi obama kuva
>>222531768kuten lähes kaikki asiat maailmassa on vaan kokemuksen puutetta kaipa sitä on "sosiaalista-ahdistusta" jos on nyhjöttänyt yksin kuutiossa 15 vuotta
>>222531793tosta tuli mieleen se "trump voi vielä voittaa lue tää"
>>222531801no jos jaksaa kaupas käydä nii vois vaikka kanaa ja riisiä tehä jos ei oo syöny viel kunnolla
https://youtu.be/WS5rjOK13hs
>>222531895kauppa vaikuttaa erittäin vaivalloiselta
meen nyt hankkimaan kokemusta normaali pituudesta
jos sitä huomenna sit jaksautuis
Janobreikki, vetäkää hörpyt tuopeista
>>222531912ei se oo sun pituus jota käytetään sosiaaliseen kanssakäymiseen vaan aivot
pariin tyttöön oon tutustunu nettipeleissä ja yks niistä oli kyllä ihan mun tason pervo paljon juteltiin sen kanssa animesta ja anime tytöistä.
siellä oli jotain strippareita
>>222531964siivoa huoneesi
>>222531910ok no join matcha latten ja tuli kuuma ku tein sen kuumana
Jaa SteamCube hinta julkastii just kans ottelun aikana. Huhhuh, empä taida ostaa näillä hinnoilla.
>>222531992Missä voi tutustua tyttöihin jos pelaan vaan yksinpelejä?
>>222532016ei se oo tytön huone jos se ei oo hirvee läävä>>222531992mulla on erityisen matala ja rauhalline ääni nii oon äänipornopervomagneetti joka käy välillä uuvuttavax
>>222532048sori ku oon pihalla, mutta onko se siis vaan valve brändätty tietokone vai liittyykö tää ees valveen mitenkään?
>>222532072pistä vocaroo
>>222532057en mä nykyään osaa sanoa ku itekki pelaan vaan yksinpelejä tai sit dotaa ja siellä nyt ei kavereita tehdä ei kenenkään kanssa ku kaikki vihaa toisiaan.
>>222532088joo siin on steam os ja se tietokone on varmaa joku systeemi sipsissä ratkaisu
>>222532048>1 039,00€
>>222532146>$599 in 2006 is equivalent in purchasing power to about $989.28 in 2026, representing an accumulated inflation rate of roughly 65.19% over this 20-year period
>>222532088Suunnattu erityisesti speedrunaajille markkinoinnista päätellen
>>222532146+ tippitaidan odottaa että komponentti hinnat alenevat
oispa söpö tytö jonka kanssa pelata
>>222532174eipä oo palkat noussu 65%
>>222532146emt ootko kattonu tietokoneraudan hintaa enkä tiiä mitä tossa on sisällä mutta pelkät ramit maksaa nykyään melkein ton verran.
>>222532146>40GB lisää kovalevytilaa nosti hintaa sadalla dollarilla
katon noita saarella asujien viteoita minkä nyymi linkkas
Syön nyt Fazerin Parhaita karkkeja
>>222532198pov näkökulmani rannalla kutistuneena
syön nyt fazerin huonoimpia karkkeja
>>222532099minä ei moiseen rupea
>>222531964ei tytöt halua sosiaaliseen kanssa käymiseen kääpiön kanssa
>>222532220En osaa sanoa onko noi prossu ja näyttis miten hyviä
raketoi vieläkin
söin just kitkatin tuplasuklaa levyn
teinkin nudes lels kun oli kaapissa vielä yks tom yumi
tonni on ok hinta tosta
Miks meijän juontaja huutaa noin lujaa kun Argentiina tekee maalin?
messi
>>222532311internetissä kukaan ei näe pituuttasi nii on varmaa jossai muussa ongelma jos ees netissä tytöt ei halu puhuu sun kaa
>>222532358Tonni on 512GB muistista eli tohon mahtuu 2½ peliä. 2TB maksaaki sit jo 1500
minun on mahdotonta löytää pelikavereita koska en tykkää kompetitiivisista peleistä ja kaikki muut tykkää
kaikki nyymit on vaan ihan totaalinormoja nykyään
>>222532396sekiro on joku 20 gigaa ja dark souls remastered 8 gigaa ja sit coffin of andy and leyley on joku giga varmaan
>>222532376oliko tolla muka noin isot rinnat miks muistelen että se oli ihan littee.
>>222532209paskaduuneista sai 20 vuotta sitten 11€/h ja nykyään 11€/h
miksi ketään kiinnostaa joku vammainen paska neekeri potkii jotain esinettä teko niityllä päin verkkoa
Keltanen tuosta? Tyhmä rike joo mutta vittu mitä filmaamista Argentiinan nysviltä.
>>222532437joo oot niin älykäs ja viisas nyymi toi on ihan tyhmille apinoille toi urheilu
>>222532437Argentiinan joukkue on valkosempi kuin meidän..
halusin ostaa kiinto levyn tai ssd:n mun koneeseen taitaa olla hinnat aika pilvissä
>>222532437niimpä*kääntyy kattoo livestriimiä*
Argentiinan myhve
>>222532437näinpä
jos sitä ilta palaa
>>222532541mä join just aamukahvit
>>222532437 elä muuta sano.jatkan nyt tän kattomista.
>>222532436yks tehdas jopi tarjos mulle 10e/h kun hain sieltä kesä töitä jokunen vuosi sitten. haastattelussa kävi esimies koppavaks kun sanoin että alkupalkka alueen muissa tehtaissa ollu 12e/h. ois ollu vielä vuorotyötäkin.
KAMOON ITÄVALTATEE MAALEJA
>>222532598turpa kiinni jo
>>222532586millä tavalla kävi koppavaksi
väsyttää mut ei voi mennä nukkuu viel ku on noi tota on noi tota vuodevaatteet pyykki koneessa pyörimässä vielä pari tuntia
>>222532681mene lattialle makaamaan
>>222532617alko mussuttamaan jotakin nykysestä työttömyystilanteesta että nyt voi tulla kylymää kyytiä että kannattaa ottaa kaikki töy ,mitä tarjotaan...se on jämptukkeli tuli ite 30 min myöhässä haastatteluun. haastattelijoina oli pari nuorempaa sälliäei sitä nyt ihan kaikkeen tarvi ihmisen suostua
>>222532598onko nää kaikki tarkotuksella ihan vitun rumasti piirretty
>>222531779oispa
>>222532706tuon takia EK ja kokoomus haluaa tänne miljoonia jeettejä
jeettilässä on eniten miljonäärejä ja milartöörejä suhteessa väki lukuun
>>222532724Laita parempia
Puoliaika, laittakaa animetytyjä
>>222532706Tottahan tuo on. Tosin meillä kun tukihanat on vielä apposen auki niin ei tarvitse orjatöihin suostua mutta itse en palkankorotuksesta nykyisessä työpaikassa lähde tappelemaan koska tiedän että parempaa ei helposti löydy
>>222532586>>222532706mutta et mennyt niihin muihin mukamas parempipalkkaisiin vaan menit sinne. eli sä bluffaat ja olet alakynnessä
>>222532575kuinka kauan oot kattonu tota kuvaa
>>222532825missä ton idolin pöksyt on