Svenska anon, Jag när den grekiska kvinnan. Kan du förolämpa mig så att jag kan öva svenska snällaaaaa ?
I am sad I am sad
Things that didn't happen
>>222533462Emai omws?
>>222533497Α ο θεσσαλονίγκερ κομμουνιστής που μένεις Σουηδία είσαι; κεκ
>>222533518Όχι Ελληνίδα είμαι κι όχι απο την Θεσσαλονίκη
>>222533548εγώ είμαι έλληνας και σε θέλω
>>222533667Σορρι βρο -_-
>>222533742μέχρι να αποδείξεις το αντίθετο είσαι 18χρονος παρθένος λαρπερ
>>222533548Οκ Γιωργάρα
>>222533789Οκι δεν χρειάζεται να με πιστέψεις;;;; Έκανα το θρεντ για να εξασκω τα σουηδικά μου;;;;;
>>222532498jösses!
>>222535331Kriv med mig jag vill att öva svenska
>>222535617ok men jag ska sova snart. studerar du här?
vafan är det som försiggår? är du en grek i sverige?
>>222531620Breva din kropp så har jag något att gå på, är svårt att förolämpa någon man aldrig sett eller vet något om.
kom hit med dig
>>222535692Jag förstår, hoppas du sover bra, nej jag är här på besök hos en svensk anon>>222536152Ja men jag är på besök
>>222537011>en svensk anonen anon från 4chan? nej det låter långsökt>jag är på besökvarför vill du lära dig svenska och varför kom du hit?