tytön vieressä nukkuminen -painos
>>222538872Megumin!!
miks niin moni ulkkari äfvitostaa katalogissa ja odottaa että tulee animepainos johon vääntää tortut
https://i.4cdn.org/wsg/1782165436640690.mp4
>>222538872
>>222538926*ismo ääni* puhalla se per sees tä ULOS
>>222538926nauroin
ukkosmyräkkä, matsi keskeytetty
>>222539075amerikkalaisia pelottaa tommoset luonnonilmiöt
loli tissi
>>222538872Jos 2 tyttöä nukkuu vierekkäin niin ne molemmat nukkuu tytön vieressä mietippä sitä
>>222539086jalkapallon pelaajia on kuollut ennenkin salaman iskuun
mata
joku suomi areena on vissiin meneillään tai on tulossa enkä vieläkään edes ikinä selvittänyt mikä se onainoat areenat mitkä tiedän on quake 3 arena ja elder scrolls arena
kurkku vieläkin kipeä eikä mikään kikka oikeastaan auta onpa ärsyttävää
>>222539136pääsispä nukkumaan nyymin viereen
pitäis mennä minun hammas lohjennusta näyttämään lammas hääkäriin mutta ei kineis varail jotain paska-aikoja
nyymit näyttää tältä ku ne ei taaskaan heränny tytön vierestähttps://i.4cdn.org/int/1782149560479401.png
>>222539430miksei?netissä vaan varaat ajan yksityisellä ja badabingbadabom hampas korjattu seuraavana päivänä
>>222538872>>222538900>>222538948pippeli pikku noitaan
>>222539354Sit kumpikaan ei nukkuis tytön vieressä
>>222539515tulisin sisälle niin että se tulis raskaaks
venatkaa meitsi tsiigaa yhen jutun
okei juttu tsiigattu ei midist
>>222539489nyymit eivät ideologisista syistä käytä yksityisiä palveluja jos julkinen vaihtoehto on saatavilla
klo 2:00 jatkuu peli. voi perse
>>222539489Yksityinen maksaa jotain 170€ vs julkisen 70€ noin yleistetyillä hintaeroilla mitä oon huomannu. En siis käy yksityisellä mutta naapurin rouva käy ja on puhunu sen laskuista ja mä sitten sanon kuinka paljon mun kulut on kun käyn aina julkisella.
>>222539578>>222539605jou tsiigaappa tää vitu homo *näyttää iha vitust kesoo*
>>222539489öö en oo joku badabing öky mafia ukko!
>>222539697*tsiigaa*vittu fak mään
super maaaariohän mies on paikallaanaaaaaaasuper maaaaaaaaaariohän jaksaa aina vaan!!
mata nee
>>222539863tuun yrjöömään sun sänkyyn
>>222539653tai sitten ei. vois lähtä nukkumaan ja katsoa aamulla loput potkupallot
katson nyt elokuvan red heat
olen edelleen mökillä ja nää juhannuksen aikaiset yöt herättää mussa syvällä jonkun himon leikkiä puukkohippaa tai hakata joku kirveellä kun katson tuonne auringon valaisemaan horisonttiin täältä pimeän metsän reunalta
>>222540111katoin ton jo eikun se olikin red dawn
>>222540118öö onko toi normaalia
>>222540140joo jos on suomalainen
dota joukkue meni kyllä aivan täysin kehitysvammaiseksi.
Helvetin kuuma.
>>222540301kuinka kuuma siellä on
>>222540140suomalainen sielv on vaiennettu animella ja dotalla
rouskutan minun juhannus giga sibs bussit äkkiä pois niin eivät oo kiusana
>>222540372läski
>>222540372meinasin tänään (eilen) pitkästä aikaa ostaa taffelin juustonaksuja, mutta tajusinkin katsoa, että olivat juutalaiset perkeleet taas nostaneet hintaa vähentämällä painoa. 190 g on "big time" pussi tässä taloustilanteessa. ei mee enää mulle läpi.
aina kun tulee joku semmonen vuosi että iskee sipsin himo niin ostan pussin ja syön pari kourallista ja sit ei oispata enää ja vituttaa kun kaikki juoma maistuu sipsi mössölle niin pitää putsata suu
>>222540607mul käy tollee alkoholin kanssa. tai ei oikeestaan tuu himo, mutta n. kerran vuodessa otan enemmän eikä siitä tule tai jää hyvä fiilis. tänä vuonna en vielä olekaan juonut, ehkä skippaan kokonaan.
>>222540434laihdutin alku vuodesta 20 läskipaskakiloa, ja nyt oon taas ostellu läskennys herkkuja jotka vaan viettelee nurkissa, niin pakko syödä ne olemattomiin, että voi taas laihduttaa ne pois
>>222540666oispa toi ongelma olettaen että se hyvä fiilis tulis ilman alkoholia
>>222540670vou 20 kiloa on hyvä suoritus
nukuttaispa mua
runkkaan ja puolen tunnin päästä seisoo taasmikä on vialla
Are you a mies or mieslapsi?
Oispa kirves ja pää johon upottaa se
>>222540977et uskaltais tehä noin
Eihän tästä pelistä tuu yhtään mitään kun omilla on joku pakkomielle olla tekemättä mitään järkevää 30 minuutin jälkeen. Hyvän mielen videopelejä.
>>222541099>>222541175naurettava olento
>>222541271ei saa nauraa kettu yrittää parhaansa
>>222541271onpa tolla alikehittynyt hienomotoriikka
>>222541035tomaattipyjamaseksi
mitä mieltä ollaan loleista tänä yönä
>>222541414https://i.4cdn.org/v/1782174522143556.png
>>222541414en tiiä mitä ne on
>>222541439miltähän nuitten pikkarit haisee
oispa nyymityttispoikkisvaimo
>>222540867mieslapsi (nautin nikotiinia eri tavoin kuin rööki)
oon muuten ollu yli viikon nyt ilman nikotiiniä helppoa hommaa>>222541414noin yleisellä tasolla söpöjä ja kivoja en uskalla painaa linkkiä.
>>222540301mersuja ei ole varmaan valmistettu ilman ilmastointia miesmuistiin
onpa nättejä norja tyttöjä katsomossa
Nälkähän tässä tulee
aamukaljalla jaksaa lautta reissun
enpä saanut nukuttua kurkkukivun takia. kipu vasemmalla puolella lievittynyt ja oikealla puolella voimistunut. yritin tutkia tarvitseeko tällaisen takia mennä lääkäriin (= päivystykseen jonottamaan) mutta ei ole kuumetta tai muita vakavia oireita niin ilmeisesti ei
>>222542048no huhhuh onko iso lautta
>>222542067en tiedä sen näkee tunni päästä
>>222542107onpas taiteellisia otoksia, mitenkä hitosti sulla on leluja mukana siellä pyöräillessä
>>222542195lelut tärkeitä!!
>>222542107liian sumea tausta
>>222542107onko toi joku maali purkkiin tippunut miku (ja pantsu kuvaa tarvitaan)
Suurimmat matkustaja-autolautat taitaa seilata ihan täällä itämerellä
>>222542394mikun pantsut on vaan mua varten hmph
voin huonosti ja vlaitan asiasta saunassa (yllättyneitä tuskin on)
>>222542428höh
niin tyhjäpäinen olo ettie ole edes mitään sanottavaa
>>222542620mulla on toi monesti mut postaan silti.
heräsin taas ja söin munaa ja ruikkista
pikkutyttö (vanha)
>>222542752lolibabat on kyl kivoja sais olla enemmänki
saatana
>>222542752oispa
inhottava vatsa ja kakka ongelma
>>222542804no mitä?
inspiroiva vatsa ja kakka ratkaisu
naurattaahan se
ruutana rutto raato ryökälr
>Kuin olisi Pandoran lippaan avannut, sanoo vanhempi, jonka lapsi kulutti tuhat euroa kännykkäpeleihin>Monet lapset altistuvat rahapelaamisen kaltaisille ostomekanismeille kännykkäpeleissä. Se näkyy jo nuorten suhtautumisessa rahapelaamiseen.>Setänen oli säätänyt lasten puhelimien asetukset niin, että ostojen tekeminen peleissä vaati vanhemman hyväksynnän. Yksi lapsista oli onnistunut poistamaan rajoitukset ja tehnyt lukuisia ostoja Pokémon Go -pelissä.>–Meni muutama viikko, kunnes huomasin luottokorttilaskusta, että ostoja oli tehty yli tonnilla. Se oli kyllä aika pysäyttävää.>Setänen yritti saada rahoja takaisin eri tavoin. Hänen piti tehdä jokaisesta ostosta peliyhtiölle erillinen reklamaatio ja palautuspyyntö. Niistä hyväksyttiin lopulta vain kaksi.>Takaisin palautettiin vähän yli sata euroa.
huomentataas kärsitään
>>222543156puhelin pois niin oppiipahan
paha mieli kun olen viellä täällä
missä kaikki on?
>>222543682töissä
tiistai
>Asenteet sateenkaariväkeä kohtaan ovat koventuneet. Kadulla saatetaan sylkeä perään ja julkisissa vessoissa uhataan vetää turpaan. Kolme ihmistä kertoo.
Heräsin, kahvia. Kahvin jälkeen kauppaan tai kävelylle tai kävellyn ohella kauppaan
pitää soittaa äitille tänään ja pyytää rahaa ruokaan
hajin pissa tarvikkeet tanan on pissa paiva (ja huomenna) (ja yli huomenna) vaikka ei olis pitänyt törsäillä
ODOTAMME PAKETTIA LÄHETTÄJÄLTÄ
>>222544030itkettää
heräsin jo yritetäämpä uusiksi sitä bussia
>>222544368toivottavasti tänään onpi parempi päivä
> Nuorten Pride House on 13–25-vuotiaiden nuorten oma tila, jossa pääsee viettämään Pride-viikkoa sateenkaarevissa tunnelmissa.Nuorten Pride Houseen voi tulla hengailemaan, tutustumaan uusiin tyyppeihin sekä osallistumaan erilaisiin työpajoihin.https://www.myhelsinki.fi/fi/events/nuorten-pride-house/nuorten-pride-house-2/
Heräsin. Nyt pitää lähteä valumaan kampukselle
>>222544439shota orkijatr nams
>>222543940Mikä tiistai?
>>222543344ei hitto meillähän on ihan sama suunnitelma sitten
huomenta nyymit
en malta odottaa pissan tekoa
tessan pikoa
>>222543156>Setänen oli säätänyt lasten puhelimien asetukset niin, että ostojen tekeminen peleissä vaati vanhemman hyväksynnän.Mutta oli kuitenkin tallentanut luottokorttitietonsa lasten puhelimiin? On se jännää tämä nykymaailman meno.
suviseurat on ylihuomisen huomennamiten nyymit ovat valmistautuneet?
>>222544825en oo ikinä käynyt pohjanmaalla
>>222544807no pakkohan se on koskaöö.
>>222544807Taitaa nykyään Google-setä pyytää luottokorttitietoja jokaisen sovellusasennuksen yhteydessä ja sen verran älykäs täytyy olla, että painaa ei tällä kertaa nappia tjsp
pelkään pohjan maalaisia omituista porukkaa
https://i.4cdn.org/v/1782173346350108.png
oon kakalla nyymit
>>222545006Mäkin, kauhee äherrys
>>222544991pullukka pimppa
tiedotus pissa uunissa tiedotus päättyy
Voin huonosti fyysisesti ja vielä enemmän henkisesti miks oon olemassa.
täytän 30 ensi viikolla sitten lopetan tämän sivuston
>>222545200Hyvää syntymäpäivää nyymi
kuvaa kaiketi kaipailitte
>>222545222oksu
>>222544368kotio päin jo sieltä
>>222545210kiitos, valmistun myös velhoksi sanomattakin selvää
>>222545222nams
sainpas nukuttua
>>222545200sittenhän tää sivu vasta alkaa
ampsu puuro syötynyt voikin mennä takaisin röhnö pötköttämään
jee äiti anto 100e t. >>222544201lähden nyt kävelen 6km yhteen suuntaan kauppaan ja apteekkiin
>>222545304miks pistät ampiaisia sinun puuroon
Katon nyt lidlin tarjouslehden
>>222545314Pyydä seuraavaksi rahaa polkupyörään
kukaan ei voi tuhota metalliametalli nujertaa sinut raakamaisella iskulla
>>222545336en oo käynyt juuri koskaan lidlissä kaupoilla onko siellä oikeesti halvempaa?
>>222545397kovin on ruskea ilma piiri liidelissä
>>222545397On siellä
>>222545397Onkai se halvin sen jälkeen taitaa tulla Prisma
>>222545421toi on lähinnä jossain vantaalla minun koti kylän lidlissä en oo nähny yhtäkään ruskeaa
>>222545421ruskeat käy cittarissa koska etninen valikoima
>>222545222mega nams
>>222545449vähän riippuu mitä ostaa ja lidlissä toki huonompi valikoima ainakin tietyistä tuotteista
nyymit ei käy lidlissä keskon kauppias tietää parhaiten mitä nyymi tarvitsee
oon aivan loppu henkisesti
>>222545495totta
>>222545517https://www.youtube.com/watch?v=zhH2wcghiKo
minun elävän elämän havainto on että liitelissä käy vain roska pussiin pukeutuneet ruskeat ja hius värjätyt koiran omistajat joku niissä roska väkeä viehättää
>>222545535mutta kun en jaksa. oksettaa tärisyttää maha on sekasin jalkoja särkee ja jalkapohjaa särkee myös asia jonka en tienny ees olevan mahdollista.
>>222545544onhan siellä se tietynlainen asiakaskunta mutta en ole niin rikas että menisin tämän takia tarkoituksella k-cittariin
>>222545569mitäs läksit
>>222545569sen siitä saapi
>>222545495>>222545533mitkä on hyviä tuotteita ostaa lidlistä?
>>222545569Pakko jaksaa
>>222545544ja nyymit
>>222545569viina on kyllä myrkky lopettakaa toi
>>222545614en oo juonu alkoholia viikkoihin.
>>222545594paistopiste, kaikki maito tuotteet ja voit ja muut, kaikki liha tuotteet (ne on vaan niitten omalla merkillä mutta tehään kyl suomessa) ja tottakai olut
>>222545569voisit hakea vähän kaljaa oloa helpottaaksesi. mietin itse samaa kun pahoinvointi on fyysistä ja henkistä
En muistanut ottaa aamulla allergialääkettä, eikä sattunut mukaankaan
>>222545640en koska elättelen toivoa et pääsisin huomenna poistumaan kotoa
Miksi nyymit voi aina niin huonosti?
>>222545654ärsyttää sun niiskuttelu
makiasti naurattaa
>>222545659käyt jo tänään niin ei tarvi miettiä toivoja
>>222545664osasyy on ihan varmasti tyttiksen puute enkä edes vitsaile.
nyymit olisi kuolleet omaan surkeuteensa aika päivät sitten niin kun lunto äiti on tarkoittanut nyymien kärsimys on nyky yhteiskunnan syytä kun pitävät nyymiä väkisin hengissä
>>222545664paikassa jossa mulla pitäisi olla sielu on vaan ammottava tyhjyys
>>222545314hei mä näin ton kuvan just muutama minuutti sitten /a/:ssa nyymini niin lurkkaa /a/:ta
>>222545711näin on. mun oli tarkoitus kuolla vauvana, mutta modernin lääketieteen kauhut piti mut elossa ja jätti tänne kärsimään ilman merkitystä tai rakkautta.
Palautus apinaan
>>222545594durexeja mustalle bullille ja vaimolle
>>222545930Hyvä Teemu
huomenta rakkaat
>>222546018entä me muut?
Kävin ostamassa megahalvan sekä megakevyen ja toivottavasti megaviileän peiton Jyskistä. Nyt odotan innolla iltaa
>>222546053varo vaaraa siinä on isorokko
kotiin palattu nälkä on mutta ruokaa ei ole
katoin uusimman tom scotin siinä oli frettejä, hassun näkösiä otuksia
>>222546104luulin että toi homo hinttari ärsy jäbä lopetti videoitten tekemisen
>>222546097Aika jättää koti taas ja lähteä kauppaan
elämä on ihnanaa kum sem oikeim oi valtaa
https://youtu.be/c0ZylNZH90A
jooh vois käydä pullot viemään pitäis ostaa paprikaa, kermaviiliä, ehkä vissyä, katotaan mitä muuta tarttuu mukaan
>>222545930lääkkeet teemu mustan bullin ja vaimon välisiin touhuihin ei todellakaan kuulu mitään kondomeja vaan paljaalla vetävät
>>222546182munia ei ole jääkaapissa
valkoinen kuningas palaa vielä
pötsäri; kannattaako koodaajaksi mennä opiskelemaan vai opetella itte?
>>222546322pitkäaikaistyöttömäksi pääsee myös ilman tutkintoa tai itseopiskelua
>>222546322
makea chili on kyllä joku kusetuslaitoin varmaan desin sitä kastikkeeseen ja en sitä maista muiden mausteiden seasta
kävin työkkärin pakottamana kerran ammatin valinta psykolokilla ja se sanoi testien perusteella että pitäisi mennä ammatti korkea kouluun trade nomiksi opettelemaan jotain koodaamista koitin kyllä itse opiskella jotain html kootia ei tullut mitään siitä ei ole minusta tuohon hommaan ei ole työ elämä minua varten ihan kun edes pääsisin johonkin korkea kouluun minun amis papereilla ei tee yhtään mitään siinä hommassa ja pääsy kokeita en pääsisi varmuudella läpi kun koitin niitä testi kokeita tehdä netissä ei tullut mitään siitä hommasta
tahallinen yhdyssanavirheiden tekeminen on kyllä nyymien paskin tapapitäis hakata tollaset
>>222546412tuosta tuli mieleen että nariseva ääni on vielä vittumaisempi tapa kommunikoidaonneksi täällä ei puhuta vaan kirjotetaan
>>222546481nyymeillä on tommonen ääni
>>222544585tissi tiistai
>>222546507*nariseva ääni* mjooooo
>>222546520Toi on se pekomamma
>>222546412
>2 . Alkot voivat olla auki myös sunnuntaisin
Lähren pyöräi lee. Oispa viisi astetta vielä lämpimämpi, niin olisi aika ihanteellinen pyöräilykeli. Nyt pitää varulta lähteä pitkähihaisessa työntelemään.
näin unta että olin pukeutunut naiseksi
>>222546648Ihana muna kuoriutuu
MÄ EN TUU KOSKAAN OLEMAAN NAINEN
>>222546705seuraavassa elämässä sitten on 50/50 mahikset
>>222546739sukupuolia on äärettömän monta eli mahdollisuudet melkein 0% itseasiassa
https://www.helsinki.fi/fi/hakeminen-ja-opetus/avoin-yliopisto/avoimet-opinnot-koulutusohjelmittain/kotimaisten-kielten-ja-kirjallisuuksien-opinnot/romanikielen-ja-kulttuurin-opinnotilmottaudunko tänne
Minulle annettiin suihinotto.
vartin kahvila tauko ostin patonnin ja kaljaa kuski kävi laskemassa matkustajat ennen kuin läksi ajamaan ystävällistä
huut kylläpä maksaa avoimet yli opinnot ei siinä neppailen sitten kiveksiä lopun elämäni haistakaa vittu
>>222546970noi on sitä varten että teet jotain kursseja valmiiksi ja sit voi päästä avoimen väylän kautta sinne opiskeleen tai jos tiiät jo että meet opiskeleen niin tekee niitä etukäteen
>>222547004en mee en tee mitään ei ole minusta
>>222547018kymmenen vuoden päästä oot sitten ojassa asumassa amerikkalais tyyliin kun kela tuet lopetetaan
>Heroiini on palannut huumausainemarkkinoille Suomessa, selviää Ehkäisevä päihdetyö ry:n (EHYT) ylläpitämän nopean huumetiedon verkoston (NOPSA) tuoreimmasta kvartaaliraportista.nyt sitä saa hepoa nams ei tarvitse enää subu pillereitä murskata piikkiinsä
>>22254030632 astetta
>>222547059hyvä loppuupahan tämä paska sitten joutuisammin kun jäädyn lumi hankeen
>>222547064minä kävin kaupassa ja tuli kylmä kun tuulee niin paljon tuolla
>>222547062meinasitko loppu elämän viettää hepo narkkina ei siinä en tuomitse
>>222540301
tämäkin päivä menee hukkaan kipeänä ollessa mitähän mä sitten tekisin
tekis mieli alkaa vaan huutaa
>>222545336mitä osaka punastelee
huoh vasta 13 vielä n. 3 tuntia
Nyt kun on tissitiistai niin mikä on nyymin lemppari tissityyli? Alatissi on paras.
tulin kävely lenkiltä nyt kokkaan nisti padan ja sen jälkeen alan pelaa peliä
>>222547398pip?
ruoka tehty ja syöty nyt loppupäiväksi ei oo enää tekemistä
>>222547361uikkareihin piilotetut tissit
laitoin pyykit tuleen ja pyykkivuoroa varatessa hokasin kalenterista että olis aatun ja aadolfin nimpparit
>>222547408pip on tauolla viikonloppuun asti. sitten alkaa monen tunnin rääkki
>>222547239Lidlin edukkaita hintoja
>>222547495Kelpaa. Pitääkö olla koulun uimapuku?
>>222544439oon 28v unc nii en pääse tonne enään
>>222547361tärkeintä on herkku nännitilman niitä tissit on vaan perse väärässä paikassa
yök nännit
sun perse, sun naama. mikä on ero?
teräksiset pallot
>>222547843revin sun pään irti ja paskon sun niskaan
>>222547876teräs pallitteräs teräs terästeräs pallitpallit pallit pallit pallit pallit
>>222547784Peitellyt nännit kiihottaa enempi kuin paljaat olenkohan outo.
jänniä nämä modernit mielisairauspohjaiset allergiat asioille joilla on fyysisen todellisuuden allergiat ja fyysisessä todellisuudessa tapahtuvat oireet.jos esim. gluteenin ruoassa olosta ei tiedä, niin psykosomaattisesti allerginen ei reagoi mitenkään, mutta hirveä änkyröinti ja stressitilasta johtuva pahoinvointi kun olettaa löytäneensä gluteenia ruoasta.sitten oikeasti keliaakikot työntäis loputonta vaahtoripulia ja haisis kitkerälle kun gluteeni iskee.
Pyöräilyt pyöräilty, tuuli tuo vanha kusipää puhalsi taas vastaan koko matkan
>>222547929paidan alla nöpöttävät nännit parhautta
miksei suomessa ole eutanasia palvelua?ihme kehitysmaa
>>222548058Koska sinne menisi turhaan ihmisiä jotka voisivat kääntää elämänsä vielä ympäri.
/sauna/ on täynnä ihmisiä jotka voisivat kääntää elämänsä vielä ympäri
>>222548058koska tarkoituksesi on maksaa veroja
>>222547361Sivutissit pitää miehen tiellä
Vähän pelottaa kuin paskasena tuo mun peitto tulee pyykinpesukoneesta pihalle, ois varmaan pitänyt tampata siitä ihan huolella paskat pois ennen pesua kun sitä neljään vuoteen tainnut kuitenkaan pestä.Jos se nyt ihan hirveeltä näyttää, niin heitän kyllä mäkeen ja haen syksyllä uuden
>>222548104ei pidä olla kenenkään muun asia päättää toisen elämästä
>>222548140tuliko uniruikulit vai miksi se on paskassa
>>222548140Pese uudestaan
>>222548154Neljä vuotta kun kerännyt nyymihiutaleita niin kyllähän se on paskanen
ihan hetkeksi vain panen maaten
>>222548206nähdään illalla
>>222548206varovasti nyymi
mitä varten nuo käännettävät heijastin jutut oli noissa vanhoissa pyörissä mulla ei ikinä tullu selväksi tarkalleen
Jooh, näyttää puhtaalta peitto jos ei katso liian läheltä, ompelusaumojen välit aivan jonkun kuonan peitossa. Muistelen, että viimeksikin kävi näin ja jollain juuriharjalla rapsuttelin niitä sauomja, heitän ton paskan roskiin
>>222548175meneekö nyymihiutaleet lakanoiden läpi
huono olo oksettaa
Miksi niin moni nainen sanoo, että on lesbo tai bi, mutta sitten seurustelee vain miesten kanssa?
>>222548339ihminen voi olla biseksuaali ja mono gaminen samaan aikaan
>>222548339
jokainen nyymi on nyymi
>>222548393no eipä oo kun joka toinen on joku hirvee panomake
joku on riehunut tossa pihalla koko päivän raivaussahan kanssaei saatana
nyymit on kyllä ihmeparantajia joilta löytyy ratkaisu joka ongelmaan, ihan kuin kelan vakuutuslääkärit. tämäkin nyymi >>222547930ansaitsisi lääketieteen nobelin uraauurtavista havainnoistaan.
>>222548430mun mielestä toi viesti huokuu "mun ongelmat on todellisia... mut sun ei koska mulla ei oo niitä!" -energiaa
kotiuduin mökiltä tuli oltua niin paljon ulkona nyt että en kyllä poistu komerosta hetkeen, kahvit ja pelit pyörimään
>>222548480terveet nyymit (ovat terveitä koska ovat terveys asian tuntijoita) tietää kertoa sairaille nyymeille että ongelmat on vaan päässä ja korjattavissa mielialalääkkeillä
Minkäköhänlaiset parittelurituaalit noiden spandexpyöräilijöiden letkaan liittyminen vaatii. Välillä näkyy sellaisia >10 pyörän letkoja nääsnääs ja ois ihan kivaa ehkä ajella sellasen mukana
>>222548373Muokattu kuva, tässä alkuperäinen
>>222548430>>222548480Eikö toi nyymi ole oikeassa? Ihmisillä on nykyään ihan vitusti luulosairauksia. Ei kaikki sairaudet tietenkään ole luulosairauksia mutta moni on t. eri
>>222548549voidaan perustaa sauna spandexkerho
Näiden Alkojen aukioloajat laajenevatMyymälät, joissa aukiolo pitenee lauantaisin klo 20 saakkaHämeenlinna Tiiriö Citymarket, Hyvinkää Willa Citymarket, Iisalmi, Järvenpää Prisma, Joensuu keskusta Sokos, Joensuu Käpykangas Prisma, Joensuu Pilkko Citymarket, Jyväskylä Palokka Prisma, Kajaani Prisma, Kaarina, Kangasala Prisma, Kokkola Kosila Prisma, Kotka Sutela Prisma, Kouvola Korjala Prisma, Kuopio Savilahti Prisma, Lahti Holma, Lahti Laune Prisma, Lahti Syke, Lappeenranta Leiri Prisma, Lohja Ojamo, Mikkeli Graani, Mäntsälä, Naantali, Nokia, Nurmijärvi Klaukkala Citymarket, Oulu Linnanmaa, Oulu Rusko Citymarket, Pietarsaari, Pori Itäkeskus Prisma, Pori Länsi-Pori, Porvoo Tarmola, Rauma keskusta, Raahe, Raisio keskusta, Raisio Mylly, Riihimäki Atomikortteli, Rovaniemi Eteläkeskus, Rovaniemi keskusta, Salo Halikko, Salo keskusta, Savonlinna Nojanmaa Prisma, Seinäjoki keskusta Megakeskus, Seinäjoki Nurmo Prisma, Seinäjoki Pohja Minimani, Tampere Hervanta Duo, Tampere Tammela Stadion, Tampere Tesoma, Tampere Turtola Citymarket, Turku Länsikeskus Citymarket, Turku Manhattan, Turku Skanssi, Turku Tampereentie, Tuusula Hyrylä, Vaasa Asevelikylä Prisma, Vaasa Kivihaka Citymarket, Vaasa Liisanlehto, Ylivieska, YlöjärviMyymälät, joissa aukiolo pitenee lauantaisin klo 21 saakkaHelsinki Hakaniemi Ympyrätalo, Helsinki Herttoniemi Hertta, Helsinki Itäkeskus Easton, Helsinki Kalasatama Redi, Helsinki Kannelmäki Kaari, Helsinki Käpylä, Helsinki Lauttasaari, Helsinki Malmi Nova, Helsinki Pasila Tripla, Helsinki Ruoholahti, Helsinki Vuosaari Columbus, Helsinki keskusta Arkadia, Helsinki keskusta Citycenter, Helsinki keskusta Kamppi, Järvenpää Citymarket, Jyväskylä Keljo Keljon kauppakeskus, Jyväskylä keskusta Sokkari, Kerava Prisma, Kirkkonummi Munkinmäki Prisma, Kokkola keskusta K-Supermarket, Kuopio keskusta Sokos, Oulu Kaakkuri, Oulu Limingantulli, Oulu Välivainio, Oulu keskusta Pekuri, Pirkkala Partola, Porvoo Näsi, Tampere Kaleva Prisma,
>>222548668>Tampere Hervanta Duoilon ja onnen päivä
>>222548587no ei ole. ihan vitun midwit take kaiken lisäksi kyseiseltä nyymiltä. tavallisesti ruokareaktiot johtuu hermostosta ja immuunijärjestelmästä, ei luulosairaudesta. nuo ovat jostain syystä tunnistaneet esim. gluteenin haitalliseksi aineeksi ja aiheuttavat tulehdusreaktion jos löytävät sellaista. ei siinä ole tietoisella mielellä mitään roolia, mutta NLP-menetelmällä voi käyttää tietoista mieltä hyväksi kun yrittää uudelleenohjelmoida näitä ei-tietoisia reaktioita ulkoisiin aineisiin.
Tampere Lielahti Citymarket, Tampere Linnainmaa Prisma, Tampere Ratina, Tampere Sokos, Tampere Stockmann, Turku Itäharju, Turku Kupittaa, Turku keskusta Stockmann, Turku keskusta Wiklund, Vaasa keskusta Citymarket, Vantaa Hämeenkylä, Vantaa Koivukylä Citymarket, Vantaa Myyrmäki Myyrmanni, Vantaa Pakkala Jumbo, Vantaa Tammisto Citymarket, Vantaa Tikkurila, Vihti Nummela Citymarket, Espoo Espoonlahti Lippulaiva, Espoo Leppävaara Sello, Espoo Matinkylä Iso Omena, Espoo Olari Prisma, Espoo Tapiola AinoaMyymälät, jotka ovat auki sunnuntaisin klo 12–18Espoo Leppävaara Sello, Espoo Matinkylä Iso Omena, Espoo Tapiola Ainoa, Helsinki Itäkeskus Easton, Helsinki Kannelmäki Kaari, Helsinki keskusta Kamppi, Helsinki Pasila Tripla, Hyvinkää Willa Citymarket, Hämeenlinna Tiiriö Citymarket, Joensuu Käpykangas Prisma, Jyväskylä Keljo Keljon kauppakeskus, Jyväskylä Seppä, Järvenpää Citymarket, Kajaani Prisma, Kirkkonummi Munkinmäki Prisma, Kokkola Kosila Prisma, Kotka Sutela Prisma, Kouvola Korjala Prisma, Kuopio Savilahti Prisma, Lahti Laune Prisma, Lappeenranta Leiri Prisma, Mikkeli Graani, Oulu Limingantulli, Pori Länsi-Pori, Porvoo Näsi, Rovaniemi keskusta, Salo keskusta, Seinäjoki keskusta Megakeskus, Tampere Kaleva Prisma, Tampere Sokos, Turku keskusta Wiklund, Turku Kupittaa, Vaasa Asevelikylä Prisma, Vantaa Pakkala Jumbo, Vihti Nummela Citymarket
>>222548058kumikon pörrö pimpin nuoleminen
oispa __________
ahdistaapelottaasurettaa
>>222548698Jos kyse ei ole luulosairaudesta, niin mistä johtuu gluteeniherkkyyden yleistyminen
Minulla ei ole ollut varmaankaan kertaakaan elämässäni niin että olisi ollut akuuttia tarvetta alkoon, mutta alko onkin sillä hetkellä kiinni
tää on mun ääniraitahttps://www.youtube.com/watch?v=xxLpuXfnwkE
Ihmettelin hetken tuota gaben laatikkoa ja samalla opin että pleikkari (ammattilainen) maksaa myös vajaat tuhat rahaahassua miten nelosen ja kaiken muunkin hinta vain laski iän myötäehkä mä ostan bing bing wahoo laitteen vielä ennen kuin se sen hinnannousu syyskuussa tapahtuu
pyykit pesty ja ripustettu. nyt vois laiskotella loppu päivän
>>222548210>>222548223ylös nousin
>>222548799tää on munhttps://www.youtube.com/watch?v=-qe54-ZOkC4
>>222548774ihmisten ruokavalio on tätä nykyä täynnä tulehdusta aiheuttavia ainesosia kuten prosessoituja siemenöljyjä. se taas johtaa ennen pitkää suolen pinnan vioittumiseen ja suoli alkaa päästämään läpi ruokapartikkeleita verenkiertoon. immuunijärjestelmä tunnistaa nämä ruokapartikkelit haitalliseksi ja soppa on valmis.
ruoka valion oksidatiivinen stressi myös vahingoittaa lipoproteiinien pintaentsyymejä minkä takia maksa ei osaa enää poistaa niitä verenkierrosta
ei kiinnosta paska ruoka valio tai terveys kuolen kuitenkin ennen pitkää
>>222548879juu ja toi on yks merkittävä syy sydän- ja verisuonisairauksien kehittymiselle. 70-luvullakin huomattiin jo että jos ihmisille syötettiin siemenöljyjä ruoan joukossa niin kuolleisuus nousi huomattavasti mutta tulokset haudattiin vuosikymmeniksi koska eivät sopineet narratiiviin
vaihdoin petiin läppärille kylläpä ramasee
ajattelen joka päivä miten huono tuuri oli kun synnyin minuksi
>>222548799>>222548844Täs mun elämäni ääniraita https://youtu.be/-cqFXHtQc7s?si=I8dQt-4cOlYug02G
nyymigpt voiko kipeänä mennä kauppaan tarvitsisin ruokaa
>>222548992jos otat nyymin mukaan kantamaan ostokset
>>222548992muista yskiä hetelmiin
>>222548992jos muista et välitä senkus meetjos välität niin maskia päähän
en oo käyny ukona 9 päivään jos robolla käyntiä ei lasketa. olo on kyllä ihan kamala että syystäkin.>>222548058mikä nyymillä on hätänä nyt?
paskia määhän
>>222548992eikö toimitus ole vaihtoehto
>>222549011ei oo maskeja ja estääkö nuo muutenkaan mitään
tuijotin kassa annaa vähän kauempaa ja se nosti päätänsä ja katsoi mua silmiin mikä lie kuudes aisti
>>222549030se maski puetaan muita varten
>>222549019robotti toimitus olisi saatavilla mutta en halua ladata s kaupat sovellusta
nyymit vaikuttaneet ala kuloisilta varsinkin viime ajat vai kuvittelenko?
>>222549081suurin osa nyymeistä voi vallan mainiosti
>>222549081samat vammakot päivästä toiseen valittamassa
>>222549081täällä on pari jotka ruikuttaa joka päivä
>>222549098>>222549081
>>222549081kesällä vaan vituttaa kaikki kun on kokoajan tukalan kuuma
>>222548261tilan jättö lirpake
>>222549081kaiken muun kärsimyksen päälle asunnossa melkein 30 astetta niin jossain kohti se raja vaan tulee vastaan ja on pakko valittaa jollekkin huonosta olosta.
>>222549121mulla on vitun kylmä ja huono olo itkettää ahdistaa voin niin vitun huonosti uskaltaisinpa jo tappaa itseni
>>222549238eikä ole
kesä on paskaa aikaa koska ennen oli asiat hyvin ja kesät oli kivoja nyt on yksinäistä ja paskaa ja varsinkin ikävä nähdä noita muita ihmisiä ulkona jotka ilakoi ja pitää kivaa.
>>222549238jos oikeesti kärsisit niin se ei olis mikään uskaltamiskysymys.joku asia tässä elämässä pitää sua täällä. jostakin asiasta nautit.
vituttaa kun hyviä asioita tapahtuu muille ihmisille eikä minulle haistakaa kaikki pitkä paska
syön nyt prosessoitua ruokaa
>>222549238jäynä jekuttaja miten voi olla kylmä
saunan täytyy olla suomenkielisen interwebsin suurin rapusanko
Meen ny uimaan (uimahalliin). En oo käyny 15 vuoteen, huhhuh. Menkää tekin.
>>222549353Tässä kaupunnissa uimahallit on kesäkuukaudet kiinni
uikkari loli
>>222549326mitä tarkottaa rapusanko
>>222549353herkku kakka vettä nami
>>222549081minulla on paras olo mitä on ollut moneen kuukauteen
unbreakable nyymispirit
meen järveen uimaan betonikengät jalassa mo
>>222549410minulla oli loistava olo 5 kuukautta sitten ei ole enää
>>222549324itelläki vähän vilpoisa olo vaikka kämpässä 25c. alankohan muuttumaan tummahipiäiseksi t. eri
>>222549365ravut on sellaisia kusipäitä, että kun yksi rapu on pääsemässä vapaaksi sangosta niin repivät sen takaisin kärsimään muiden rapujen sekaan auttamisen tai sen puolesta iloitsemisen sijaan
>>222549533>>222549533>>222549533
>>222549288joo mut pitää täällä vielä se että en halua mun vanhempieni joutuvan hautaamaan mua mutta ne varmaan huokaisisi helpotuksesta kun oon niin paskaa ja pettymys mut pitäs tappaa
>>222549676eli vastaus on perhemurha + itsemurha eli tapat sun vanhemmat samalla kun tapat ittes niin niitten ei tarvi haudata sua
Työ ootte kaik sairahita tiällä sanonpaha vuan