pomni som tisser med suttentupp-brystvorter og en donald. andeneger med rødt nebb som er samisk som feirer norsk-senegalsk vennskap i arendal utgavenforrige: >>222534369
hei
>>222541547Imaginiser å uironisk se på fotballFy faen
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1925044-onanerer-dere-mens-dere-ser-fotball/#commentsFy faen
>>222541832Hater kvinner
>>222542768fotball er egentlig utrolig homoerotisk. forstår dem godt.
Spilte på lag med en som hadde gamertaggen [pomn]Tror han ser på sirkuset fåvæ
>>222541455Hvað meinti hann með þessu
>>222543306https://www.youtube.com/watch?v=gbCT4-yCA4ktanker om dette?
Xboxen min begynner å bli gammel. De nye spillene som kommer ut er jo ikke kompitable med xbox én, og snart vil nok online-tjenestene for de spillene jeg har forsvinne også. Burde nok kjøpe en ny, eller en ps5 men vet ikke om det er verdt pengene, nye spill ser ikke spesielt fristende ut. Gta 6 kommer jo snart men det blir sikkert utrolig homsete og negrete. Hekseren 4 kommer også ut snart men det er Siri som er hovedpersonen og det blir helt sikkert helt jævlig. Hun var jo det verste med hekseren 3. Eneste jeg egentlig ser fram til er TES 6, men kan ikke forestille meg at det blir bra heller. Kall av plikt har blitt for avansert for meg og/eller jeg har blitt for treig i refleksene til å spille bra. Har kanskje blitt for gammel for videospill, men hva faen annet kan man liksom drive på med??
>>222544171det går bra vennen min
>>222544466meg på bussen
Får vell søke på noen jobber
>>222544533
>>222544545
Søkte på to bartenderjobber Håper jeg får dem
>>222541455å fy flåbbe det er jo tre av forslagene mine <3 <3 <3 <3 <3
Jeg har en kniv
Hvemfor er det to tråder? Jævla ubrukelige ufsølmongoer
>>222545888
Kvinner burde ikke være prester
Jeg er sykelig overvektig..
>>222546361skjønner ikke hvordan man kan gi så faen at man ender opp sånn
>>222546806Tror vel heller du ender opp sånn som et resultat av å ha gitt opp. Vet ikke hva som hadde vært verre egentlig, å bli sånn super kjempefeit eller en sånn hardkjørt herion/amfetamin-narkoman som fullstendig ødelegger seg selv på den måtenEr liksom litt mer prestisje i å være narkoman idet tunge rusmidler krever en viss grad av ferdigheter og agens for å anskaffe i motsetning til potetgull og snop og sånn som selges over alt. Om du blir sånn superfeit har du jo den samme lave impulskontrollen og avhengighetstendensen som narkomane men du var nok ikke kul nok til å bli invitert på fester og du er ikke tøff nok til å prøve farlige ting og ikke ressurssterk nok til å klare deg på gata og navigere rusmiljøer
>>222547060
Blir så jævlig flau av å se folk delta på den der fotball-jubaluen. Det er jo egentlig helt syk oppførsel egentlig. Er alltid de mest tragiske mongissene som engasjerer seg mest i fotball og, de som ikke har så mye gående for seg i livet, det blir som en slags virkelighetsflukt. De kan liksom føle seg bra fordi fotballaget gjorde det bra. De kan glemme sine tomme, dystre liv og føle seg som en del av et felleskap fordi de identifiserer seg med disse fargene og så kan de heie og brøle og samle seg mot en felles fiende, motstanderlaget slik at den tribalistiske angsten de føler på av å bli etnisk erstattet i sitt eget hjemland ikke blir så tung. Og kanskje negere ikke er så ille slikevel, de har jo på seg drakten de identifiserer seg med. Hele greia er en svær subversjon av naturlige instinkter mot noe fullstendig uvesentlig. Tenk hva de folkemengdene hadde vært i stand til dersom impulsene deres ikke ble sluset mot en fuckings ballsport. Det verste jeg ser er indoktrineringen av barn inn i denne kollektive psykosen. Fotball-supporter kultur har egentlig jævlig mye til felles med kulter og sekter. Er litt ekkelt å se barn få en innføring i denne dødskulten men det er lite jeg får gjort med det. De som er en del av det er jo som regel ganske enkle og ser nok ikke skaden de gjør.
Nå øller vi, gutta!
>>222547322Nei i denne tråden drikker vi kun cognac
>>222547317
>>222547364https://m.youtube.com/watch?v=nLzIyADhBQY
>>222547347Er du rik? Jeg har ikke råd til cognac som smaker godt ute i Oslo med nautgryna mine.
>>222547411jo, bare slutt å sløse penger på mat og husleie og sånn
Liker å ta bilder av stygge ting (bortsett av meg selv)
>>222547545Ta bilder av dyr
>>222547625Tør ikke å reise til østkanten i Oslo...
>>222547625(bortsett fra meg selv)
>>222547647Er vel egentlig "bortsett fra av meg selv".
>>222547661STØGGE DYR
utilitarismen er død, lenge leve egoismen.
Dult
da er vi her, tok litt tid men, nå kommer vi
>>222547322hvem linse? bedriver du gatefoto?
>>222551796*ring ring*
>>222551839knegg
Satt på t-banen tidligere alene, plutselig kom en hel gjeng med sikkert 20 jenter i barneskolealder med sånne trangs-bukser og singletter og setter seg rett ved meg. Litterært omringet av dem, visste ikke hvor jeg skulle se annet enn ut av vinduet i tilfelle noen voksne på t-banen skulle tro at jeg stirret på jentene. Utrolig kleint.
>>222547317Dette. Fotball ble forresten laget og oppfunnet av frimurere
>>222551839LEGO USS Libertet?
Forrige:>>222541457>>222541457>>222541457>>222541457>>222541457
>>222551876lurt å holde hodet kaldt
>>222541588imaginiser å være en sånn lesdetsojaHOMO som bare ØØHØ SPORTSBALL???? ØLØHØHØHØHØØØØØ NEI JEG LESER BØKER JEGfy faen drep deg selvHOMO
>>222551876litt av et samfunn
>>222551876Alle tenkte nok at du var pedo siden du ble så tydelig ukomfortabel og kjempet med deg selv for å ikke se på dem.
>>222551876du kunne bare ha sagt 67
>>222551876du skulle spurt dem om snap
>>222551966sikseeeeeveeeenXDDD
>>222551958Man kan ikke vinne her i verden. Folk tror du er pedo hvis du ser på dem, folk tror du er pedo hvis du ikke ser på dem. Trist.
>>222551992
jeg bare er stolt pedo jeg
>>222551992Hva hvis du åpnet hetero porno på mobilen og satt og så på det?
>>222552002han der likte jo bare hvite barn. RASIST
>>222552020Hva har heteroporno med saken å gjøre? Jeg er jo en mann og de var jo jenter.
>>222552020det er hovmodsmåneden, den eneste måten han kunne sluppet unna var å sette på homseporno
>>222552020>småjenter setter seg foran anonsen på tbanen>anonsen drar frem telefonen>folk rundt tror han tar bilder av barna
>>222552031De aller fleste som Eple hadde seks med var voksne.
>>222542944>gamertaggen>>222547317>fuckings>Fotball-supporter kultur>>222551980>snap
>>222552080>De aller fleste
>>222552080>EpleHvem?
Du husker nå meimen megapuddi
>>222552188Puddi puddi
flåbbbbeble litt i overkant den der ja
>>222551876jeg tok buss en gang hvor bussen var nesten helt full bortsett fra setene ved meg og en gjeng på fire småjenter gikk på, siden det var tre seter nær meg satt de seg der og hun fjerde spurte om hun kunne sitte på fanget mitt
>vikinger rodde ikke, de seilte faktisk
>>222552247>24uff
>>222552247>vikinger voldtok ikke, de hadde samleie faktisk
>>222552306>anners
Sitter og hører på ASMR og spiser spaghetti, jeg.
>>222552308Vikinger var ikke hvite, de var svarte faktisk.
>>222552339lenk
>PUDDI PUDDI>PUDDI PUDDI>SUGOKU DEKAI >GIGA PUDDI
>>222552353https://youtu.be/ilvYjZ0CCeo
>>222552382for meg er det lundefugl
>>222545039>bartenderjobberJeg var innom den tanken før jeg ble ufør.Til tross for mine dårlige sosiale evner trivdes jeg godt som resepsjonist. Korte interaksjoner med kunder og få/ingen kollegaer er ikke så verst. Lykke til anonsen
>>222552400Brev lenke som jeg kan sjekke ut når jeg legger meg etter jeg har spist.
>>222552350dettehttps://booksfromnorway.com/books/610-the-black-viking
>>222552417go file dått io /d/ yQESU3
hvor stor blir forurensningskatastrofen hvis norge fortsetter å vinne i bruningball?
>>222552448Basert, takk anonsen
>>222552481>bruningballDette er jo bruningball.
>>222552481hvor stort blir rævhullet ditt etter at jeg har kjørt lappøksa mi i deg med lysets hastighet?
>>222552481kommer til å bli syting snart om at laget er for hvit
>>222552523t
Hvis norge vinner VM burde staten feire ved å kaste ut alle som ikke har slekt som stammer fra da norge ble ble grunnlagt.
>>2225525232 9GGERS er ikke nok for sojahomsene?
>>222552572>9GGERS
>>222552572absolutt ikke, jeg er overrasket over at det ikke allerede er en "ytring" på nrk og ihvertfall i amerikansk media
>>222552572Det skal maks være ÉN hvit person på laget.
>>222552570hvor langt tilbake kan du spore slekten din
>>222552610Var det ikke det en gang før VM?
>>222552632Min slekt har vært i norge siden før 1814.
>>222552678hvor kom dere fra
>>222552690Pikksugerberg i Homsedal.
skulle ønske jeg var død
>er veldig syk, diagnose er på hjertet. Er arteriesvikt som gjør at det er veldig vanskelig å puste>har hvilepuls som hopper fra 100 til 180>kan ikke brette klær uten at jeg blir blir tungpustet, er som å løpe.>mamma vil ha meg med ut å spise>har forklart henne 18 ganger at det går ikke>begynner å krangle og hause meg opp og får opp blodtrykket
>>222552719tenkte meg det
>>222552728>vær meg>ha høyt blodtrykk og puls og uregelmessig hjerterytme hver gang jeg måler det>bestill legetime>ha helt perfekt trykk og puls>spagetti
>>222552728stopp med makka
>>222552728hvorfor kan ikke hun gå ut og spise med faren din?
>>222552728>>222552774ikke dette
>>222552774Makka æsj. Kan ikke drikke kaffe engang. Lurer på hva som skjedde med Henning... Noen oppdateringer der?
>>222552898hva faen har kaffe med makka å gjøre
>>222552918eselhjerne
>>222541455norway is ghanan?
>>222552918lurt å ta stimulerende midler når man har puls på 100-180 da, narkomankjør
>>222552928vindusslikker
>>222552991jagodt
>>222552945alltid vært
Drukket i meg fem Capri Sonne idag.
>>222553390hvor skulle du ellers ha gjort det
>>222552898Henning døde for litt siden
>>222553390Du er jo rik!
Tror jeg kommer til å drite i senga, men jeg håper jeg ikke gjør det
Jeg er helt sinnsykt dritatrengt, men jeg er så komfortabel i senga og trøtt. Orker ikke å stå opp for å drite.
ska straks lage meg kål og kjøtt igjen. får se om jeg får diare av kålen i dag også. i går sprutbæsja jeg fire ganger
Innafor å småflørte på en litt morsom måte med småripsene på barneskolen når man får forbi og barna kommer bort til gjerdet for å si hei?
detfinneshjelp.no
>>222553568Vent sånn 6-8 timer med å drikke vann så blir det hard bæsj som kommer ut lett.
>>222553778Holder nå, dette er bare ekkelt og ikke kantete.
tar meg en liten navblund... vekk meg 22 på fredag ok?
Folk som aldri har løftet eller kommer til å løfte en finger for den norske kulturarv, men heller sett på oss nasjonalkonservative som en uting, tar nå på seg hjelmer av plast, luftror og leker vikinger. Hva slags befolkning er det som er ihuga "nasjonalister" på de arenaer der det intet betyr, men undergraver alt som er norsk der det virkelig gjelder. For en flau gjeng!
>>222554214og hva gjør du
jeg trenger 1000 liter vodka
>>222554401Han forsvarer jo norsk kulturarv på verdensvevet.
>>222554214hva med at det er 2 9GGERE med i laget og små norske hjerner har fullstendig glemt bruningproblemet pga verdensmesterskap i bruningball og nå er positive til å øke forurensningskatastrofen med sånn x100 fordi bruningball har blitt norges nasjonalsport?
>>222554831
>>222554831>ForurensningskatastrofenGlemte du å skru på VPNen, maltaNon?
>>222552140sikkert epstein
>>222552306>vil bare se foppalkamp>orker ikke gjøre noe ultra kringlete>blir forsidesak i riksmediabare atter en dag i vg studio...
>>222553523men hvorfor
>>222554714jahaja
>>222554123episk
>>222555017hans kåthet var et problem
>>222555041hans rigor mortis, blir noens, problem
spille litt eurorunkegryte idag?
>går opp trappen og ser at det er en dame med stokk og hund foran som sliter litt>hjelper henne opp og snakker om hundener dere snille?
>>222555152hun stemte for trappen
>>222555084Det går jo over, så de får på ham finklærne til slutt
Du kjem no ihug megmegen "kyr".
finner fortsatt ikke noen nekrolog da si fåvæ jbsdmen men>>222555152for noen år siden var det en gammel dame som sklei på isen rett fremfor meg, og på et eller annet vis fikk jeg tak i henne før hun ramlet i bakken
>>222555198hun prøvde seg på deg
>>222555152>>222555198snill og fortjener småkaker hjemme hos
>>222555171Sa bare at det var hyggelig å treffes. Hun kunne nok supersanse svetten og alkoholen i luften, men jeg er en hyggelig kar. Ganske kult hvordan de hundene trenes, den følte meg som trussel 3m unna. Hunder gjør jo det, de kan vêre når det er vonde ting.
>>222555198dette. det hele virker som en psyop
Kom på den gangen en av medstudentene mine, en ung kar på 19-20, dro frem et rundstykke og tok én liten munnfull og la det bort igjen. Da spurte jeg ham om det var lembas, men han ante ikke hva jeg siktet til
>>222555254sjelelig hærtokt
>>222555265mongolashva ser downsøynene dine
>>222555265>ikke alle så ringornas herrsjokk, jeg vet.
>>222555265spurte noen susere jeg jobbet med om de hadde sett ringenes herre før og det hadde de
>>222555319gamle og kjedelige filmer. de burde spille de inn på nytt
Fifa sjefen er snill og vil deg godt.
>>222555397er de tennene ekte?
>>222555397Man ser jo på fyren at han er et fælt menneske, fysj
Jaggu meg mange rusa folk på YouTube live, usikker på han her, men noen så vet hva han driver med? Sitter bare og sier «Uh uh uh uh uh uh uh» for hver gang jeg kikker innom. Fy faen så mye rart der ute ass, og så har vi han der som bare sover, og han som skal banke alle. Jaggu.
>>222555445du er dum du
>>222555445legg ved lenken.
>>222555265>lembasbrødbasert, hadde valgt deg som kompanjong.
Jeg hater vinduer 11 så mye det er helt uvirkelig, kan ikke forstå at noen designer dette og får lov til å leve etterpå
>>222555487anon vokal, deg på gitar og meg på lembass hehe
Du har mitt brev.
>>222555530hehe du altså
>>222555516Vinduer blir stadig mer fukjørt men hva er alternativene? Jeg betaler 900 i måneden for internett og nei, det er ikke verdt det. Vurderer å gå åff-gridd.
>>222555530Fint åte for Minas Morgul.
>>222555548OG MIN CROCS
>>222555474r norske
>>222555616Imot Reddits makt, e ingen siger tenkjeleg.
>>222555583bare flytt til sarpsborg
Sei meg, nar oppgjeve Sarumann den vise, rettskaffligheita for galmannsverk?
>>222555688>sauronmannhøres ut som en fyr man skal stole på
>>222555644>Reddits
Åpne vinduet! Slipp litt frisk luft inn!
>>222555710Eigenamn
>>222555707hans egentlig navn er sauronwitzberg
>>222555474https://www.reddit.com/r/norske/comments/1udl09y/jaggu_meg_mange_rusa_folk_p%C3%A5_youtube_live_usikker/
gjeng på vrprat ein tur. me sjåast at ende.
Ravenoss Revålter er den nye HenningHIF Henning, men te shåvv møst gåo ånn!
liker ringenes herre men har blitt veldig glad i krigshammer i det siste. er en litt annen klasse selvfølgelig men men ja ja
>>222555583Mekk eller linuks. med mindre du er en sånn geimer
prömp
>>222555776høres ut som en fyr jeg kan gi porteføljen min
I forbindelse med årets pride-feiringer har vi overvåket kommentarfelt i /norgetråden/ og avdekket ytringer vi mener kan være så grove og dehumaniserende at de kan rammes av straffeloven § 185 om hatefulle ytringer. Mandag anmeldte vi fire hatefulle ytringer til politiet.
>>222555962alle meg
*går ufsølpromenade i tokyo med VR-briller*
>Bare fire anmeldte brevDette er for dårlig gutta.
>>222555962Er tråden det verste som skjer mot sodomittgjengen?
>>222556035nei det var nok overgrepene i barndommen
>>222555962Du vet ikke hvor overtakknemlig jeg for dette!!https://www.youtube.com/watch?v=HoVluK6AWyo
>>222556075ville
>>222556118hun der kan jo rive av deg tissen
>>222555848Fantasi eller førtitusen?
>>222556252ja. hun ville ikke gjort det, men hun kunne det. kvele meg med den ene armen mens hun river av meg kuken med den andre. spytte på meg mens livet forlater meghehe
>>222556257ja, men mest fantasi fåvæ. førtitusen er litt vel mye "de er uovervinnelige supersoldater, men DISSE er ENDA mer uovervinnelige superdupersoldater".
>Klær som ikke kan gjenbrukes leveres i egne containere for ødelagte tekstiler på miljøstasjoner.>Kjører til miljøstasjonen>Hei jeg har en pose med klær her>- Ja den hiver du i restavfallkontaineren der borte:(
>>222556412alt går i restavfall
>>222556331Førtikå føles ekstremt barnslig for meg også, klarer virkelig ikke å mane opp noen interesse for det universet.
nå skal jeg spise "Frugt Mix" og drikke Månster Null
>>222556503det er en del morsomme historier og detaljer og sånt, men det koker litt bort i ultramarinekålen dessverre.en sånn morsom ting er orkene, de maler flyene og maskinene sine røde, fordi de tror at da går de fortere. og fordi de tror det, så gjør de faktisk det.
>>222556503jeg gleder meg litt til å se om Amasonas serien til Henri Kavring om Krigshammer Førtitusen blir noe det er verdt å se på
>>222556503>>222556331jeg liker også fantasiversjonen men jeg har aldri spilt spillet, bare total krigversjonenjeg kjøpte noen figurer for en månede som jeg har malt litt på men det var så vanskelig at jeg ga oppogså kjøpte jeg en av bøkene i dag som jeg antageligvis ikke kommer til å lese hellerjaja
>>222556584sikkert ikke, men kanskje, hvis kavring får styre det. han _virker_ jo som en blodfan og nerd.>>222556612>har aldri spilt spillet, bare total krigversjonensamme. men har lest nesten alle bøkene fåvæ. hvilke figurer kjøpte du?
>>222556612lese bøker er bra for sjelen
>>222556612Vil anbefale rotteklikk 2 hvis du leter etter flere bra spill satt i Krigshammer universet.
>>222556694er det flerspiller eller kan man ufsølmakse?
>>222556503Krigshammer bra, dog noe over toppen, men det er jo poenget me det. Arch er vår gutt fra hjemmlandet. Nyt autismen hans.https://www.youtube.com/watch?v=7TRP645lJts
Jeg er 33 år gammel og har aldri hatt kjæreste, selv om det alltid har vært mitt høyeste ønske siden jeg var tenåring. Jeg har forelsket meg i menn totalt fem ganger. Alle de gangene har jeg entenblitt avvist, eller det utviklet seg aldri til noe mer enn vennskap/bekjentskap, til tross for gjensidig interesse. Også med dem det åpenbart var kjemi med.Jeg lurer nå på om det er noe oppriktig galt med meg når det samme mønsteret har oppstått gang på gang.Jeg vet at jeg er hyggelig og vennlig, siden de jeg omgås til daglig setter pris på meg. Jeg har alltid prøvd å te/kle meg feminint. Jeg har også fått høre fra både kvinner og menn at jeg er pen, så det er ikke utseendet mitt det er noe "feil" med.Da jeg var tenåring, var jeg nok litt mer åpenlyst desperat etter å få meg kjæreste. Jeg kledde meg ikke vulgært eller noe slikt, men det var nok ganske tydelig.Siden den gang har jeg tonet ned desperasjonen betraktelig og blitt mer selvstendig, dvs. at jeg har vært opptatt med utdanning, jobb, venner og hobbyer. "Kjærligheten kommer når man minst venter det" og "Man tiltrekker seg folk når man er opptatt med andre ting enn kjærligheten", ikke sant? Men kanskje er jeg nå blitt for selvstendig? Å være opptatt med mine egne saker har vært mitt modus operandi i femten år nå, og Mannen med stor m har fortsatt latt vente på seg.Og så henger jeg her på KG, hvor jeg ser alle disse utallige trådene om menn som ønsker seg slanke kvinner som ikke ligger rundt. Hvis dette er et så viktig kriterium, hvordan forklarer dere da at jeg blir valgt bort gang på gang?Jeg er i ferd med å miste troen på kjærligheten. Jeg tror noen er ment å oppleve kjærligheten, og andre ikke. Jeg er en av dem.
>>222556709Flerspiller, du kan spille enspiller med båtter men det er ikke like gøy. Spillet har også en veldig høy vanskelighetskurve, men det er egentlig bare på de 2 høyeste vanskelighetsgradene.
>>222556762hu e tjaddsexuel
>>222556762ok beppa
>>222556669>hvilke figurer kjøpte du?dette startesettet (jeg kommer aldri til å male 20 rottemenn) og et mindre sett med kaoskrigere>>222556670jeg prøver å lese mere bøker nå men det er vanskelig, jeg holder akkurat på å lese ferdig en ridder av de sju kongerikene fordi jeg så så ferdig tvserien>>222556694jeg er ikke så glad i skytespill og sånt lenger, jeg liker spill jeg kan pause sånn at jeg kan tenke meg om ting
>>222556803>Flerspillerjeg hater antikrist>>222556826kult. kommer aldri til å kjøpe noe sånt, men kunne godt tenkt meg en Gor-Rok eller en Kholek Sol-spiser
>>222556826>Alder av SmegmarHerregud, du er jo helt mongo.
>>222556897jeg vet at det er forskjell men butikkene har jo bare AoS og 40k.
>>222556537koffeinfri monster?
>>222556897dette
>>222556897>Smegmarkjeks
Kan man stole på folket på Finn? Bare bestiller jeg fra en fyr og så betaler jeg, så får jeg pakken, det er sånn det gjøres? Regner med det? Eller venter dere til dere får pakken? Eller halvparten først. ?
>>222556959Vasker de ikke penis?
>>222556816er disse personene ekte?
>>222556975ikke innsiden
>>222556971det tryggeste er fiks ferdig, da betaler du + frakt via vipps, også må han sende innen 10 dager (de fleste sender innen et par dager), også kommer det i posten til deg.finn beholder penga til du bekrefter at du har fått varen og er fornøydalternativet er å møte et sted og vippse
>>222556971Slutt å breve ravenos revolter brev som dine egne >>222556991Ja dessverre. Ofte milleniumssprwngere med jobb i IT
>>222556816Orginalbreveren der har et poeng.Fotball betydde faktisk noe når lokallaget ditt besto av folk som faktisk kom fra hjemmet ditt. Venner, naboer og bekjente representerte deg og byen din. Nå er Negerball bare hvitvasking av penger.
>>222557107Hæææ? Hva mener du, er ikke nusa og bobb norske?? De har gjort mer for landet enn deg. Er hudfarge eneste som betyr noe for deg?? Får grøssninger til 40 tallet
vent litt! var det ikke putler som sprengte nordstrømpipeledningen?
>>222557135
>>222557135de har i det minste en norsk forelder hver og er oppvokst i norge. hadde vært noe annet om vi bare kjøpte hele landslaget til senegal, ga de norsk pass og satte dem på banen
>>222557159>de har i det minste en norsk forelder hver og er oppvokst i norge.Borgerforvirrelse. En del av splitt og hersk.
har transer og kvinner tatt over krigshammer ennå?
kanskje jeg skal starte en ny kaoskrigerkampanje i total krig krigshammer 3
>>222557312hvem kaoskriger og hvorfor er det onkel festus?
>>222557312
>>222557364har ikke spilt han før skal prøve anonsen (jeg liker kaoskrigerne best fordi man kan oppgradere krigerne sine, det syns jeg er koselig)
>>222557445>>222557364bestefar nørgel er DRIT
>>222556971Går som regel greit når de har mange gode tilbakemeldinger. I kategoriene for våpen/luftmyk/malingball kan du ikke bruke fiks ferdig så der går det i vipps først.To ganger har folk sluttet å svare etter at jeg vippset. Etter politianmeldelse av den første så sendte han det jeg skulle ha og tilbydde seg å refundere pengene samtidig.Den andre politianmeldte jeg bare så finn sperret brukerkontoen hans.
>>222557512ja
>>222557177hikst og knegg ;) elsker det brevet
>>222557688han er ingenting mot herr kvekk
>>222557715kneggsalamanderguttene er så kjedelige å spille syns jeg, store og feite og bare Herr Kråk har kul magi
>>222557759KJEDELIGE??????? DE HAR DINOSAURER OG ER GIGANTISKE MUSKELBUNTER SOM IKKE FØLER FRYKT GOR-ROKKROQ-GARBOK BOK BOK
>Menn får 50.000 kr mer i aksjeutbytte enn kvinner>Vi må tilnærme kvinner på en mer feminin måte når det kommer til aksjesparing>-En opplever det ikke som relevant hvis det er mange ord man ikke forstår. Men hvis man bruker ord som sy eller blomst, da tenker du at dette kan du og hører etter.Hvor lenge skal vi prøve å tvinge kvinner til noe de åpenbart ikke vil?
>rema har tilbud på pringels>har ikke selvutsjekking så jeg kan ikke kjøpe mye uten å bli flau
>>222557812Kvinner sier slik og samtidig forventer at vi ikke behandler dem som barn.
*flytter en fjellkjede direkte oppå hodet ditt*heh... ikkeno' personellbare den store planen
>>222557916knegg du er teitsi en salamander herre jeg skal spille i krigshammer 3 da
>>222557812>Vi må tilnærme kvinner på en mer feminin måte når det kommer til aksjesparing
>>222557817bare si "hehe når det er tilbud lønner det seg å hamstre hehe"
kjenner at jeg må drite nå, etter kålen
>>222557817ta flere turer i løpet av dagen, de bytter jo ut betjeningen etter hvert
>>222557942kroq-gar (får dinosaur å ri på, elsker folkemord) eller gor-rok (gigantisk hvit øgle, får herr kvekk). kanskje nakai hvis du liker å ikke ha et sted å bo.har ikke prøvd han nyeste, den kamelonen, men har lest det er morsomt
Hva om vi bæsjet sammen?
>tråden tar ikke bersjerproblemet seriøst
Sjefen kalte meg inn på kontoret i dag, noen hadde visst sagt at jeg luktet hasj på jobb i går. Har aldri rørt det og ingen i kretsen min røyker. Hun godtok det da jeg sa at jeg ikke driver med slikt så det er vel greit nok det da, men man lurer jo på hva slags kolleger man har da..
>>222558175baserte kolleger som ikke vil ha skitne hasjister på jåbben
>>222558175>Har aldri rørt detLol taper
>>222558175Si at du kan avlegge urinprøve og blodprøve om ønskelig, om de sier nei så bare tisser du på gulvet og skjærer over håndleddet.
Husker jeg så en fant i skitten joggebukse og hettegenser stå ved siden av meg på togstasjonen forrige uke.Han røyka hasj. Klokka 7 på mårningen. På en mandag.
>>222558206Det er jo greit nok, men jeg lukter ikke hasj. De må være som min mor som innbiller seg lukter>>222558252Sa ikke noe om det, hadde sagt det om hun hadde fortsatt å spørre meg, men det virket som om hun ikke egentlig trodde at det stemte
>>222558284>røyka hasj. Klokka 7 på mårningen. På en mandag.heldig
>>222558284han er jo superproduktiv
>>222552247>han nekter å være galeislave for støres norgebasert
den gangen når noen festet en sånn advarsel om må kun åpnes av autorisert personnell på mongorommet på ungdsomskolen
t-vi er altså faen meg så dårlig
>>222558615du ble innestengt?
>>222558638jeg var for nevrotypisk til at mongogjeterne la merke til meg
har dere drukket vann i dag
>>222557812hvorfor tenker de bare menn/kvinner, som om det bare er to kjønn? dette er jo hatprat
>>222558739Ja, og jeg har brukt kanskje 10 engangsplastkopper til å gjøre det
sov nettopp en time i stolen
>>222558789gammel
>>222558829er gammel et kjellsord nå?
>>222558739ja mange
>>222558558Samme energi
>>222552188husker noen foran meg i en mattetime på videregående sa puddipuddi til hverandre gjentatte ganger rundt den tiden
>>222558851>kjellsord
>>222558739hentet meg faktisk et glass nå fordi du brevet
>Samtidig hevdet Jane Haug Skjoldli, norsk forsker og akademiker, i et intervju med Klassekampen at Norges VM-drakter kunne oppfattes som «hypermaskuline og høyreekstreme».
>>222559129 Jane Haug Skjoldli?mer som dum fitte hold kjefthah
>>222541455Hva i alle dager er det øynene mine beskuer? Håper neste utgave er like kreativ
Drite for andre gang nå
neste trådstarterbare mekk banner på det
>>222559129sikkert bare en tilfeldig dårlig mening, hva mer har hu?
>>222559255meg til høyre
Hva faen er problemet til Steinar sagen
>>222559458>feit>bleik>stygg>brunost>dårlig syn>svakt sinn
>>222559407Digre jur og hårløs myntsporfitte.
https://www.reddit.com/r/norge/comments/1udh35a/h%C3%B8yre_vil_gi_ukraina_30_milliarder_i_l%C3%A5n/
>>222559495Hvemfor elsker han 9ggers så mye
>>222559407>Augmenting the North: Borealistic Geomythification in Norse-inspired Media Products>Aesthetically Enchanted Nature Engagements in God of War and Hellblade: Senua’s Sacrifice: Introducing ViPEAs and the DaGr Religion Spectrum>Heathens of many names: multiplicity in religious self-descriptors among contemporary Norse-oriented Pagans.>Heathens of many names: multiplicity in religious self-descriptors among contemporary Norse-oriented Pagans.>Skål! Skål! Skål!»: Assassin’s Creed Valhalla som spillramme for ludisk vikingidentitetHun e ein gamer
>>222559532
>>222559436Fint antrekk kompis
>>222559532>Villige til å snu hver stein for å sikre nødlån til UkrainaMen de fikk jo nettopp innvilget 900 milliarder kroner i lån??
ikke en krone til hoholistan før jeg får hoholsk nassejv !!
brevet nesten pupp
>>222559666å huske er antisemittisk, satan
>>222559732fønnibønni!
>>222559540får betalt for det / trues til det av hainn stat
skrik!
Hvorfor kan ikke bare selgere avvise budet mitt med en gang hvis de mener det er for lavt? I stedet må jeg vente 48 timer før jeg kan slenge inn et annet bud på en tilsvarende vare.
>>222559942ʰʸˡ
>>222560004
>>222560044lag ny (med denne>>222559331)
>>222559953De opplever ikke ting slik som deg, det plager dem ikke at noen venter på dem (og det betyr at de er undermennesker)
>>222560004fy flåbbe hva har du gjort!!?!
ME VELT VIDARE>>222560227>>222560227>>222560227>>222560227
>>222560225ʲᵉᵍ ᵛᵉᵗ ᶦᵏᵏᵉ. ʰʲᵉˡᵖ ᵐᵉᵍ
>>222560218>5142 FyllingsdalenÅ ja, det gir mening.