FoppallutgavenForrige:>>222534369>>222534369
Hvorfor vinner hvite så lett over brune?
>>222541470rasisme
Denne var først
>>222541470ikke
>>222541470Se menneskelig historie mellom antikken og andre verdenskrig
det var spennende å se på foppal igjen. alle spillerne er jo kjempeflinke!
heia heia
>>222541478dette, benjamin
hvemfor kan jeg ikke lengre dra bilder inn i breveboksen ?
norge!
Holmgren PedersenMere kraft enn krutt
>NRK pausepratFy flåbbe. Kringle
horra horra
Haaland har hanrei energi i dag.
*fiser fem liter fis under trådens dyne*
>>222541596*hermetisk lukker dyna så fisen forblir der til evig tid*
>>222541470Vi er skapt bedre av Gud.
>>222541635homo
>>222541641Bruning.
>anon lager flott ny unik utgave etter 20 år med vinterutgaven>brever den 10 sekunder forsent Knegg det skal straffe seg å være flink og nyskapende i støres Norge, selv i tråden
jippi
BRAUTRAUT
>>222541649det var en fin utgave, håper han bruker den igjen. men denne er jo også relevant
Geiten i stuen er nesten ferdigstekt. Snart skårer bruningene. 2-0 nå- 2-6 snart.
>>222541649Slik er det. Man må sitte klar. Det er mange autister som vil breve trådstarter. Den andre starteren var bedre da.
>>222541649Det var en fin starter, men dessverre for sen for å slå hanreianon
>>222541687Hvorfor sitter klovnen på do?
typisk nårsk å være god
>>222541698Bare vent til de spiller mot andre hvite. Da taper de.
den farligste ledelsen
>>222541716Dette
fy da
tenk at anon fikk sand i vaginaen av at en eldre tysk dame komplimenterte mine ariske geners sterke uttrykk.
>>222541679Det har begynt.
>>222541679Øhhhh gutta??
>>222541712blir ikke før vi er ute av gruppespillet uansett
>>222541687Hvilket fiskevær i vinduet?
>>222541641Har kost med han der, har du kost med en feit dame?
PAPGAY
>>222541769>tullenavn
KOM IGJEN GUTTA!GJØR DET FOR TJOSTOLV!
Jaaaaaaa
juhu
>>222541789tjosten gjorde ikke no galt
HVIT MAKT
>>222541789og fjotolf
>>222541819Nei. Han drepte ikke nok afrikanere.
>>222541833ro deg ned
>>222541819Han bytta navn i april. Heter Jan Johansen nå.
HAR DERE MER POTETGULL
>>222541842haha på ekte?
>>222541845NEI DET HAR JEG IKKE :(
dasker Sigrid på rumpa mens dere føller med på foppal
>>222541852Hvordan lager du disse? Verdt minneprisene.
>>222541852voldsom ryggtavle
>>222541849Ja, han er en trist liten hore.
>>222541881trodde ikke det var lov å bytte navn så ofte
>>222541897Ja, han må passe seg så de ikke kaster han i fengsel
>>222541907
Synes Ødegaard ser riktig så frisk ut jeg. Beste kampen hans på lenge. Ser bra ut.
har de sånn vannepause hele tiden så amerikanerne kan vise reklame?
>>222541943ja
aldri slutt å tro
>>222541943(((FIFA)))
>>222541953F
>>222541953GATELYS
hvem gikk ut?
GATELYS-FOLKENE
>>222541943og de spiller høy musikk så det ikke skal høres at publikum buer på """"pausene""""
Berge har vært slurvete på pasningene i dag.
>ganesisk homobra navn
Det er for mye skløttebreving i kamptråden på /sp/ så jeg holder meg her. Må legge meg etter kampen for å lønnsslave om noen timer. Kan ikke sitte oppe å runke.
>>222542044snill kårsfarer
>>222542044når skal du på jåbbjeg skal på jåbb klokken 6
>>222542044Hvem jåbb
>>222542044/sp/ har for mange amerikanske mongiser. De har fått for mye svart sæd på hjernen.
>>222542056Starter kl 8, men jeg bor nærme jåbb og jeg blir nok ikke det trøtteste trynet uansett.>>222542058Jeg sier produksjonsledelse innen bioteknologi for å være passe vag
>>222542075heldigbor langt unna og må starte senest 5
>>222542056Hvem jåbb
>>222542084skal du såve da?
PAPPA ROMSDALSHOMSEN SKAL PÅ BANEN
>>222542100jeg sier industri for å være passe vag>>222542101nei det er ingen vitshar såvet 3-4 timer så det får være nok
liker ikke solbakken
sultenkanskje jeg steker noen egg etter kampen
>>222542125Han er ei klyse, men han har gjort det greit og så liker jeg når han er slem med journalistene.
>>222542125Han er soyahomse som aktivt har utalt i media at Norge må ta inn flere bjuards. Selv bor han i hvit dyr enklave
>>222542133>>222542137satte inn ungu bungu bobbulongo og ikke jp
>>222542137>>222542133>>222542125Helt normalt å ikke like landsforrædere
>>222542137Han er vel medlem av (((Arbeiderpartiet))) og sutret offentlig når danskene valgte mer streng retning i innvandringspolitikken.
glad for at negern ikke skåra
>>222542169Han er mullatt
>>222542173nei
>>222542179Mora heter Turid
hauge hadde puttet den
>>222542173https://www.youtube.com/watch?v=H9UpUtkiCeA
>>222542173Vi bruker en dråpe regel i Norge kompis
>>222542185Landsforræder Turid
uten negerne på nårge hadde det stått 5-1
>>222542208>schjelderup gjør hele jobben og legger til rette>bjuardseren ødelegger enkel sjanseSom en ispinne
negrene slår tilbake
aaaaaaaaarh
OLAF DU MÅ VAKNESENEGALESARANE KJEM!
>oscar bobb er helt frisk og byttet innpå, gidder ikke jobbe>hauge sitter på benkenSolbakken mongo
>>222542251Bobb lat neger bekreftet?
>>222542251programfestet at de må ha minst en neger på banen til en hver tid for nårge. ikke glem benjamin
>>222542269#ståletanker
>>222542287
Det blir gått åg såve i tre timer
nigger!
3-2 mot apekattene er ikke en seier.
jeg er sint
>>222542297snakk norsk
>>222542297Dette. EKLE! Tenk at norske jenter lar de stikke tissen sin inn i jentetissen deres.
>>222542294Smoke a cigarette...
>>222542297Bra brev
>>222542302Hybrid vigor
>>222542297>nigger>>222542320>Hybrid vigor
>>222542297Kos deg med tre dagers ferie fra kanalen.
>>222542316knegg
IKKE la dem stikke tissen inn i jentetissen.
>>222542316kjeks
Heia Norge:D!!!https://streamable.com/5r4vbt
>>222542327Jævla rasshøl
sant at prinsessa må la meg pule henne hvis jeg spør pent?
>>222542442meg? ja.deg? nei
natta
godt for puppen
>>222542462sov godt
nå har de fått kloa i han som kidnappet/drepte hun hagen dama, men han befinner seg i tyrkia så de må være litt smarte for å få ham tilbake til norgedet har lenge vært en teori fra politiet at den som skrev løsepengebrevet spilte elendig i norsk, men dette forklarer jo saken.
>>222542479brev foto
>>222542479er dama også i tyrkia?
>Når adrenokromen kommer på bordet
>>222542506det er sikkert godtgleder meg til jeg blir rik og mektig
>>222542488det finnes ikke noe foto>>222542497aner ikke
>>222542506Knegg
drar på jåbb nå
>>222542624Ekte jåbbapen fått ny jåååb????
>>222542466>«Det å være en god muslim og en patriotisk nordmann på ett og samme tidspunkt er ikke bare umulig, men også hensiktsløst på lang sikt.
>>222542640muslimer er globalister. dette dette
fyyyy faen.deli de luca avdelingen her i byen er ikke engang oppført på oversikten til deli de luca over butikkene deres i norgedenne jævla byen altså. alt er så jævlig feil her, det var en tabbe å flytte hit
det blir vondt og sove
>>222542677...å nei...???
>>222542466gammel erik
>>222542734ingenting er virkelig i denne byen. Det føles som jeg har kommet til en sånn militærøvelsesby der alle bare spiller en rolle. Uansett hva i fitte helvete jeg søker opp av bedrifter på brille kart så ligger de ikke der det står, eller så finner jeg masse bedrifter som ikke eksisterer i byen engang, eller så fin ner jeg ikke de bedriftene jeg kan se med mine egne øyne, på brille kart.
Nå legger vi oss
>>222541457Simpelthen elsker foppal>jammen jammen du bare må bry deg om hvitt folkemord istedenforMå ingenting jeg tjommi :^)
>>222542805brev hånd
>>222542755
>>222542755REDD MEG NEGERMANN
>>222543038dds
er på jåbb nå
burgere i ovnen
torpedo i røret
å sende apen på jåbb kl 4 på natta høres ut som dyremishandling fåvæ
>>222543740det er det
urettferdig at den Kanadiske ulven er så mye større og flottere enn småhjernet skabbete norsk ulv
>>222543414samme. gjemmekontor. fortsatt litt full. heia norge
https://youtu.be/OEYzn4pomcI
>>222544053det teller ikke
>>222542479La PST sende en dødsskvadron slik Mossad sendte til Lillehammer for å knerte en bruning.
Hva mente hun med dette?
>>222544446Tusenkuk-blikket
>>222541687her er jo tre av forslagene mine <3 <3 <3snille anon som oppfyller drømmene minetro på tråden: gjenvunnet
>>222542316han ser ut som Jakub
>>222545264hold kjeft mongo
>>222542677hvem by?
>>222543886fy flåbbe
>>222545286nei jeg skal fortsette å breve hva jeg vil når jeg vil og det er ingenting du kan gjøre med det, din dumme 9gger
>>222545292LatskapBy
>>222545401der man baker kaker?
det er en kake å lage en kake
>>222544446Håper hun er stolt.
>>222545278Ikke snakk slik om vår Skaper.
>>222545507Du har rett. Tilgi meg for at jeg begikk helligbrøde og blasfemi
Jeg dumma meg ut og var ikke nok selvsikker, tenkte på den gangen jeg var sikker på Norge kom til å gruse Latvia. Tapt så jævlig i det siste så prøvde å være fornuftig, men var jo bare feig, litt skuffa over meg selv, hvor mye var det dere vant?
Ingen jobbapebrev og ingen beppabrevt. legger-merke-til-anon
skyter heroin i tissen akkurat nå
>>222542639Det er ikke den ekte, ingen lønnshanreier er våkne halv fem om morra'n.
>>222545748Godt i dopaminhjernen
hvorfor er det to tråder
>>222545721>>222542624>>222543414
>>222545893Denne er for hvitinger. Den andre er for bruninger.
skyter tiss i heroinen akkurat nå
>>222546196Deilig?
>BERSERKERGANG PÅ NAV
på kjøkkenbordet: masse tomme øller, tomme hard spritflaskerdet er dårlig, hvem har drukket
Hva tenker vi om at utlendinger begraver prestasjonen til laget vårt for å gjøre det om til en kulturkrig?
>>222546487https://www.youtube.com/shorts/YA5JzBke00M
skammer meg over å være del av et så kringlete folkeslag
Hva faen er feil med dere? Dere er jo godt voksne gubber mellom 25-35, men skriver som om dere er 8 år gamle EPISKE megmegherrer fra newgrounds anno 2000. Kjenner dere ikke en dråpe skam og pinlighet med det mølet dere legger ut som om det var hysterisk og kreativt?Fy faen nordmenn på nett må være den mest autistiske kringlegjengen som finnes
>>222546487Hvorfor er roing anti-våken?
>>222546591*bæsjepooper på hodet til sinnanon*
>>222546591Ble anonsen nedstemt på r/norge?
tanker om butikk sushi?
tanker om tanker?
>>222547663Aldri smakt sushi.
>>222547687du avslørte jo hva minnefullhet og meditasjon er. du er jo smart
>>222547711hvorfor ikke?
Jeg er schempeschmart.
drikker gul red bull hehehva drikker dere??
>>222547945kaffe
>>222548047gått i munnen og hjernenmen er det bra for deg?
>>222547945limfjordsporter
>folk som er sjuke og sitter i lunsjen med feber og hoster og snufserHvemfor holder ikke folk seg hjemme?
alle mine duer kom hjemvi tør ikkehvorfor ikkehauken tar osskom allikevel
>>222547711aldri spist røkelaks? det er jo sushi
>>222548316faen som du nyter :)
>>222548411jeg er tett på å brenne sammen
>>222548451er det varmt i danmark nå?
måtte skru på varmepumpa hertypisk norsk sommer
>>222548857vet ikke riktig hva skjer, har vært full i 4 dager
>>222548934
egg og kaffe til lunsj
frokost til middag
Den dere ro-greia er kleint som fader.
>>222549435>stol på damen, hun er idiot, akkurat som deg
>>222549435Nei, den er av helt grei størrelse, synst ikke den er liten i det hele tatt.
noe nytt om henning? er det bekreftet nå?
GJØR DET UMULIGESKÅR DET USKÅRLIGERO ROHEIA NORGE
>>222549435Sånne tiktok danser er uironisk esoteriske ritualerhttps://www.youtube.com/watch?v=KMA8uQfCQWM
>>222546745hvite menn som samler seg skremmer eliten
>>222549551eller kanskje det er motsatt? at det er gøy med en dum dans etter en lang dag med adrenakromslurping og kremost og viderekommen satanisme?
Skal kalle sønnen min Roar.
>>222549624Nei, er hellig geometri. Det er en slags yogisk dans som påvirker energifeltene. Akkurat som Taichi. https://www.youtube.com/watch?v=avMx0veR0Aw
huff da
>>222549741Sniffet hun kokain av kuken til en sexforbryter?
>>222549783synes de fikk litt lav straff fåvæ. tortur burde egentlig straffes litt hardere. men men sånn er det jeg er ikke jurist
>>222549822og det er en bra ting
Nå er det vanlige folks tur!
gjengkriminalitet et lukrativt marked...?
>>222549822herregud
>>222549922bare på toppen
snart
>>222549822Nå er jeg ganske lite tilhenger av Støre, men å kalle det "Støre-regimet" blir litt for voldsomt fåvæ.
>>222549981akkurat det en stor tilhenger av støre ville sagt
>>222549822>merverdiavgift på gains
>roing er anti-våkent>til og med stortinget rorer så kringlehttps://www.nrk.no/artikkel/visst-fanden-skal-vi-ro-5186
>moderne vaskemaskin>noe ryker>må kjøpe nye deler fra demEr dette den nye buisnessmodellen, lage møkkapridukter som krever nye deler hele tiden ???
>>222550102bare kjøp ny
>>222550137Er mamma sin vaskemaskin
>>222550102Er vel det på nesten alt? Fra biler, tesla feks som blir ubrukelige etter 8 år. Alt med batterier egt. Printerblekk som ikke virker etter den går ut på dato, barberhøvler..
>>222550156vær en god sønn og kjøp ny til henne, så kan hun fortsette å vaske klærne dine
>>222550102Legg den ut på Finn.no og bare skriv gratis vaskemaskin. Gjorde det en gang som en spøk mot pappa og han fikk sånn 50 meldinger fra pakistanere som bare "jai hente nå hvor???"
>>222549981Regime er egentligt et nøytralt ord, da det kun betyr styresett. Du har latt ordet uironisk bli forgiftet av USAs/NATOs bruk av det i negativ forstand.Samme gjelder Propaganda, som kun betyr budskap framført som monolog, uten innsigelser eller motsvar.
>>222550179>barberhøvlerikke kjøp jødegilette
>>222550206knegg;) hikst;) snøft;) grynt;)
>>222550179>Printerblekkproblemet er at du ikke har en Bror Laserskriver
>>222550102derfor jeg betaler 180kr i mnd for innboforsikring, du får ny ved å bare si at tingen er ødelagt og de gir deg fullprisverdien. den dekker til og med tap og tyveri ute. mistet baggen min i fjor med laptop, masse klær og mobil og fikk bare 34k
>>222549636Fint navn. Også, mårn
>>222550179>>222550236Eller en av dem blekkulfene som du kan fylle på uten å sette i svindelkasseter
>>222550228BIC er overlegen Gilette. 3stk koster sånn 42kr og kan brukes 10gng stykket, mens en gilette koster 189 og kan kanskje brukes to ganger
>>222550243hvorfor er det så lett egentlig? at de ikke krangler på det som i de fleste andre forsikringstyper
Har grining noensinne overbevist en dommer?
>>222550243noen ting brever man ikke på nettet
>>222550292bruk heller sånn sikkerhetsblad
>>222550292kjøp gammeldags med ordentlig barberblad
>>222550368mangler han masse tenner?fy flabbe for en skapning, knegg
>>222550368Jeg slapp samfunnstjeneste via grining, jeg fikk heller sitte en tre måneder bak lås og slå :)
ja han er kanskje 2 meter høy og sterk og rask som faen og helt i toppen av verdens mest populære idrett, men her er ett stygt bilde av han så jeg, ufsøl ufsølsen, vinner
>>222550493knegg;)
>>222549822>dyrare att tränaVarför vill Norges regering ha en svagare befolkning?
>>222550561så vi ikke kan skjære opp hærpil
>skjære opp hærpil
>>222550493ett stikk til anon.
>>222550661mine ord? kniver
>>222550748hei takfrosk
>>222550748*sprayer deg*
Har vraltet rundt full i gangen og gått på butikken og sånn, og naboer har klaget, og nå ringer utleieren min og bare "ja, så passer det med visning imorgen? Er ikke veldig ryddig her nå :(
>greatest musician of previous generation: Varg Vikernes>greatest musician of current generation: Geir JenssenHow do you do it??
>>222550881>Varg Vikernes>11. februar 1973 >Geir Jenssen>30. mai 1962
>>222550915I hadn't noticed that Geir's best stuff had come out the same time as Varg'sGeir feels more contemporary because he keeps pumping out good music as opposed to twitter shitposts I guess.
>>222550880>naboer har klagetPå hva, at du gikk i gangen?
>>222550951Klaget på at han er en mongoalkis med liten tiss som lukter ekkelt og stinker ut hele boligen.
>>222550880knekker en 'bjørn nåferie :)
>>222550944er litt kjedelig musikk da
>>222550880fy flåbbe
>>222550992That's what I thought at first coming from rock and metal. Give it a few more tiers ;)
https://www.youtube.com/watch?v=PHpPHnlTWbYbra video
>>222551041han der har mange bra videoer:thumbs-up:
>>222551097kort og godt: våkent sluttet fordi jødene skrudde av pengekrana da de våkne begynte å bli anti-israel fordi de så på jødene som hvite
>>222551028https://youtu.be/5yl62qar7vI
>>222550880du kan jo kanskje skjerpe deg og bli voksen?
er trøtt nå. leggetid tenker jeg
https://www.youtube.com/watch?v=FOcuEbUPyGU
>>222551249var du oppe og spilte fotballkamp i natt?
rompe prumpe
>>222551347Senegal var litt for...sene?
>>222550951>>222550970Nei, blir veldig rasistisk i fylla og hadde visst vært frekk mot en tjukk pakkis. Ringte han igjen nå og han ville bare helgardere seg om det skjedde flere hendelser.
noen folk burde holde seg unna alkoholis
>>222551417du er litterært kniv.
>>222551426Alkohol er som cracken de fikk inn i amerika for å holde negeren nede, bare at her er det trøndere og nordlendinger.
når jeg drikker for mye blir jeg helt seriemorder
>>222551466Man går fra å være jeger, gå i krig og kjempe for livet hver dag for fisk og poteter til å ha et stillesittende liv der karbohydrater er tilgjenglig uten innsats. Samtidig så snur kvinne og herre hierakiet, der kvinnen har mer makt enn mannen i samfunnet. Daglig nedvirdiglse medfølger.
Skal du kjøpe lego Titanic for 8000 kr?
>>222551750hvorfor er legosett så dyrt
>>222551750nei
>>222541455>>222541455>>222541455>>222541455>>222541455>>222541455
>>222551770basert
>>222551750belønner ikke båter som synker av seg selv etter å ha såvidt vært borti litt isbrev meg når de selger lego BISMARK
>>222551796jeg tipper jødene var involvert på en eller annen måte
UT
>>222552225Rabbi hva gjør du?.jpg