lääkärin tarkastus painos
oisinpa loli
Orangit on symppiksii
uusi hupi viteo https://video.twimg.com/amplify_video/2003429557773434887/vid/avc1/1280x720/oiCEqlWMilY6YoRZ.mp4
oispa oma nyymi
en jaksa en jaksa en jaksaenjaksaenjaksaenjaksa
oranki loli
https://www.youtube.com/watch?v=BDIzTejiaMo
onko nyymit jo käyneet kalliin ja arvokkaan keskustelun tästä?https://yle.fi/a/74-20232866
nivuset/kalsongit haisee megana vaikka juuri vaihdoin ne ja oon muutenkin puhdas nyymi ehkä se johtuu tästä kuumuudesta
>>222549632ollaan itketty koko päivä ton takia
>>222549632Juon vain hyvässä seurassa ja kohtuudella, eli en juuri lainkaan
>>222549632nyymit kuolee nyt alkoholimyrkytykseen
>>222549632huonoja uutisia
ostin testiin tällaisen costa mollukan. hintaa oli 6.69
nyymit ei juo. keskustelu loppu
>>222549693totta turiset
>>222549693täähän se
>>222549640arvaappa oispattaako ja nuuhkututtaako
>>222549584hauskalta touhulta vaikuttaasuomessa on vaan peltoautoja siinä missä noi rakentaa kotitekosia telaketjuvärkkejä leikkeihinsä
>>222549640sulla on joku nivushiertymä tai muu vastaava mikä haisoo jatkuvasti
maxxaako nyymit mitään atm?
>>222549873kurjuutta
>>222549682Jäynään menit, yksi huonoimmista pakastepitsoista. Minuakin jekuttivat.
>>222549900ei voi olla huonompi kuin oetker ristorantet ja grandiosat
>>222549873maxxamakkaraa
>>222549969noi on jo god tier
>>222549969Ai sulla olikin paska maku, sit varmaan tykkäät
Hampurilaista tekisi mieli
>>222549999amerikka aivo
>>222549873Onko se incelmaxxausta jos oli yksi tyllerö joka oli ihastunut minuun, sitten minäkin taisin ihastua siihen mutta en tehnyt mitään asian suhteen. Nyt ei varmaan nähdä enää kun se lähti muihin hommiin ja oon vaan miettinyt että oli aika paska veto. Oon taitava näissä hommissa
kovasti repivät minun asfaltteja tieltä pois
oispa vuokrasisko
>>222549873spurgumaxaan
palkkanin homo city
yksikään tyttö ei ole koskaan ihastunut nyymiin
näytän tältä
nyymit ei muista
oli miten oli niin jokainen nyymi on mittaamattoman arvokas
On mielenkiintoista olla töissä pelkkien naisten kanssa, niillä ei ikinä tunnu olevan mikään hyvin. Aina on liian kylmä tai kuuma tai joku muu asia on vialla mistä voi valittaa, ja se joku tyyppi joka ei ole nyt paikalla juorumassa oli jollain lailla töykeä joskus kolme viikkoa sitten. Kovasti kyllä miettinyt kun kuunnellut paljonko ne puhuu muista selän takana että mitähän pahaa ne minustakin juttelee
>>222550230vaikuttaa ihan nyymeiltä
>>222550230mikään ei ole niin kova valittamaan kun suomalainen työmies
>>222550230sama kokemus mutta rakennus työmaan tauko kopeista missä pelkkiä miehiä
>>222550230ne varmaan puhuu tyyliin:siis iik se nyymi on niin ihana onpa hyvä että meillä on noin mukava ja komea mies täällä töissä
kaivan nokkaa
naivan kokkaa
>>222550230turhasta nillittäminen on suomalaiselle luontaisin small talkin muoto
nokoset ja kahvi maistuis
>>222550384minä vasemmalla
>>222550392Mielenkiintoista myös ettei ihmiset oikein tunnu tykkäävän pienistäkään hiljaisista hetkistä, niin sitten sitä heti täytetään jollain että joo o nyt on tämmöinen sää, tai sitten juuri että joku turha juttu on huonosti. Välillä tulee melkein semmoisia kehosta poistumisia kun tyypit jauhaa jotain, en nyt ihan tuppisuunakaan ole mutta ei minulla noin paljon asiaa ole mitä muilla
>>222550437Ota ensin kahvi, sitten pötköttelet noin 15 minuuttia mutta et siihen asti että nukahdat. Tuo piristää huomattavasti enemmän kuin jos otat päiväunet, kofeiini ilmeisesti tekee niitä kofeiinijuttuja erityisen tehokkaasti tuossa vaiheessa kun aivot käy pienessä lepotilassa, tai ainakin näin aiheesta jonkin Youtube-videon ja nyt esitän asiantuntijaa
>>222550492sitä se amerikka-aivostuminen teettääperinteinen suomalaisuus on korkeintaan vitsi jota jaetaan jossain twitterissä
>>222549999sua tekis mieli
tämä olikin valkoinen pizza. en ihmettele miksei jotkut tykkäisi. juusto oli kyllä hyvä ja pohja ok. >>222549984>>222549997ovat sitä alinta sloppia. ristoranten pohjaa ei voi edes pizzapohjaksi kutsua. jos olis k-menu tai xtra pakastepizzoja niin noi olis niitä. oetkerilla on sentään suprema joka on selkeästi parempi.
Postatkaa lisää animetissejä tai hyvätissisten animetyttöjen nimiä niin käyn katsomassa.
ransut makkarat ja lihapullat paiskasin uuniin
>>222550567höhö
>>222550626nams
>>222550626et voi uunittaa ransuja
Onko Euroopassa hyviä nettikauppoja, joista saisi hiustenvärjäys aineita?
>>222550692ransut kuuluu uuniin
ransut makkarat ja lihapullat raiskasin uuniin
>>222550626omakuva? ootpas söpö
en halua enää elää
>>222550919ikävätä minustakin tuntuu välillä siltä
oispa nyymi
>>222550933minusta tuntuu nykyään koko ajan siltä
>>222549999Valitsinkin koreakanabuffetin. Vielä pääsin viime tipassa lounashinnalla
>>222550964tarvitset varmaankin ihmissuhteita ja merkityksellistä tekemistä
>>222551016MEGA NAMS!!!!
>>222550608taika tyttö taika tissisen taika tissit
>>222550532aina ollut näin
>>222550017mulle kävi teininä noin ja kaduttaa vieläkin ihan vitusti t. velho
lataan nyt tän: God of War Ragnarokhaen myös kaupasta karkkiatyöhakemuksia en aatellut lähetellä
>>222551195onks noi uudet godarit mistään kotosin? t: vanhojen fani
vois alottaa sen preyn pelaamisen tänään ehkäpä
>>222551211ei todellakaan jos etsit jotain vanhojen veroista
anime lähtee lapsesta hakkaamalla
>Muusikko Jani Wickholm on kuolluttietääkö joku tommosen
>>222551222kannattaa
>>222551274>Jani sairasti usean vuoden ajan maksakirroosia.haha
nyymi on mun prey
>>222551274toi oli idolsissa joskus 20 vuotta sitten
aina tiistai
huudeille läksin
>>222551378miksi et tullutkaan kotia?
>>222550626laita tosta se söpö kuva missä se pötköttelee
>>222551378Eiks sun pitänyt tulla maitojunalla kotia
>>222551378tosta tuli mieleen että miksi äärivasemmisto aina sotkee paikkoja ja haluaa turistit ulos ja maltilliset kurkunleikkaajat tilalle
>>222551398tämäkö tää pötköttelee aika monessa kuvassa
>>222551421no on toikin aika söpö mut tarkotin sitä missä sillä on laastari pimpassa
>>222551397>>222551406yli huomenna vasta
>>222551411Yliturismi on sairaus, hyi vittu mieti kun kävisit ulkona ja 90% ihmisistä olis jotain ulkkareita.Homocityläisten ei tarvitse vastata
>>222551432tollasta multa ei taida kyllä löytyä
>>222551195haluan nuuhkuttaa kesäisen hikistä sakurakoa.
>>222551473entä miks ne sotkee paikkoja ja haluaa maltilliset kurkunleikkaajat tilalle
Turskannussijat omii kaikki hienot maisemat
>>222551581sataako tuolla paljon ja siksi tuossa tiessä on 90 asteen kallistus oikealle
>>222551459Sanottiinhan sulle että koppavuus vielä kostautuu mutta eipä herraa kiinnostanut
liisteri pampussa
>>222551636Joo tosi jyrkkä rinne
miltä nyymit näyttää tänään
>>222551769
tälleen juhannusmökillä oon ekaa kertaa elämässäni kuunnellut omasta aloitteesta suomalaista radiota ja oon aika nopeasti tajunnut että 95% kaikesta suomalaisesta musiikista on aivan hirveää paskaaja se 5% mikä ei oo paskaa on kaikki jostain kasarilta tai jotain
>>222551534no ihan varmasti on tai sit se oli joku ton kaveri muttommonen saman näkönen pieni ja söpö
>>222551830kuulin sattumalta jonkun uuden arttu wiskarin biisin radiosta ja meinasin tappaa itteni oli niin huono
Buffettiähky
testissä kuupin halopeeno sipsitoho ompa tulista!!
>>222551856melko uhmakas
jaa olin sit paskantanu housuun näköjään ihan kalsareiden koko taka osa ihan paskassa
>Foreca kertoi tiistaina, että Länsi- ja Keski-Euroopan helleaalto leviää viikonloppuna Suomeenkin.
>>222552035ai eikö se oo vielä levinny kuolen tähän kuumuuteen
>>222551910en nyt löydä sellasta kuvaa mutta tissi laastari kuva sen kaverista löytyy
>>222552032amerikkasuoli
>>222552035ei vittu ja kohta taas mennään
>>222549533he mogs me
>>222549682>>222549900Ite tykkään kovasti just tosta
>>222552063thessaloniki?
Tänne piti kuulemma linkata suomenkielistä musiikkiahttps://youtu.be/CsZKtRLVdGQ
>>222552050ai se olikin ihan ilman pimppa suojausta oho
>>222552061mutta /pol/ sano mulle että ilmastonmuutos on feikki juttu
pitää taas ootella jonnekkin loka-marraskuulle niin sitten voi taas olla ihan että "JAA SIELTÄ SATAA ILMASTONMUUTOSTA TAIVAALTA KJEH KJEH KRÄH"
miksei kukaan kertonut mulle että kobayashi leffa tuli
>>222552302hä
tornihan tuo
>>222552376kreikka on reachannu castle agen
teen nyt 3x graham lihampiirakkaa päivän ateriaksi
>>222552334onks toi hentsuu
>>222552334se on ollu kuollu kolkyt vuotta
>>222552399joo
meen kävelytä
>>222552434saa suorittaa
>>222552376kiipeäppä huipulle
Pakkotyöt ja muu elämäEli joo, työttömänä jos työkkäristä kehotetaan hakemaan tiettyjä työpaikkoja, joihin en todellakaan halua työaikojen takia, niin mikä neuvoksi?En saa millään sovitettua töitä ja harrastusta, kun molemmat aina tapahtuu samaan aikaan. Rahaa ei saa jos en ota työtä vastaan kun tulee karenssi, mutta mitään syytä käydä töissä ei ole jos ei saa elää ja harrastaa!!!Mikään toinen harrastus ei ole vaihtoehto. Eli mitä tässä pitäis. Luovuttaa? Mitään itselle mieluista ei saisi ilmeisesti olla.Missä menee raja. Saako asiaa väänettyä työkkärin kanssa ilman karenssia? En aio ottaa yhtäkään työtä vastaan jos työajat on harrastuksen aikana.Eli kadulle? Vai mitä.
>>222552420juu?
Mun mielestä on tosi pöljää että tyyliin puolta uusistakaan animeista ei voi kattoa laillisesti euroopassa mistään ja yhtään vanhempia sarjoja et näe sitten yhtään mistään. Ihan ehdoin tahdoin haluavat että ne merirosvotaan? Ei edes paskasti hajautettuna moneen palveluun vaan ihan yksinkertaisesti ei niitä näe mistään.En toki tiedä onko tilanne missään sen parempi Japanin ulkopuolella mutta tyhmää on.
>>222552547liisa keltikangas-järvisen pitäis lyödä faktat tiskiin tollaselle typerykselle
>>222552550eiku akiji en tiiä kuka juu on
yhtäkkiä megumin
>>222552590ei kiinnosta pätkääkään saako joku vinosilmä rahaa vai ei
pakkotytöt
>>222552547tässä pitää tietää että työkkäri ei käytännössä ikinä laita työ tarjouksia ja jos laittaa niin kertoo vaan työn antajalle että työkkäri pakottaa hakemaan ja ei ki
vissyä voisi käydä ostelemassa
>>222552676itsellä yli 170 pulloa
itsellä yli 130 kiloa
https://www.youtube.com/watch?v=dfOt9f_q3oIkatsoin tämmöisen viteon
>>222552099pirgos
Mikä se juttu on, että homot tarjoaa suihinottoja heteroille ja uhri pitää VR-laseja päässä katsoen pornoa tai mitä haluaa?
>>222552746ei noin tapahdu
>>222552746VITTU NÄÄ HYTKYMIS "ANIMAATION" POSTAAJAT PITÄÄ TAPPAA
>>222552813nyymit rakastaa tälypornoa
>>222552794Aivan varmasti muistan nähneeni kuvan jollain laudalla tollasesta ilmotuksesta.
>>222552715> En tiedä miksi Youtube ehdotti tätä videota mulle, kun en millään tavalla kuulu kohderyhmään. Musiikki oli mielestäni turhan kovalla puheesi voimakkuuteen verrattuna. Kontrasti näiden välillä oli aika suuri. Aina ei meinannut saada selvää puheesta, kun musiikki oli kovalla. Toivotan kuitenkin onnea youtube-videoiden saralla!
>>222552676oispa paatti suodatettua vissyä
>>222552830ei oo tä
>>222552842Rakentavaa palautetta tiiviissä ja kohteliaassa paketissa. Mitä muuta voisi toivoa?
>>222552725tuohan on minun vieressä tykkäätkö lyrikasta
>>222552842näytän tuolta ja kommentoin noin
>>222552874iik toi on siis niin mä! paitsi en osaa olla normaali x_x
>>222552894no emmä tiiä vaikka kissatytötyttiksen
>>222552830tälyporno on jo ohittanut piirtämisen ei tarvi olla muiden paskojen fetissien armoilla
>Erling Haaland päästi melkoisen murjaisun tulevasta Ranska-ottelusta
tylsistyn kuoliaaks kun ei kipeenä oo mitään tekemistä. yritin kattoa leffaa mutta en jaksanut
>>222552988nyt tärähti ja jysähti
>>222552973Totta
>>222552988karut faktat julki - asiantuntija:.
>>222549584japanissa ei voi kärsiä
tänä iltana ei tupakkia https://youtu.be/k11iUIQ5XbY
>>222552980nyt ei kyllä näytä ihan yläasteikäseltä
>>222552715onko amis tyttöjä vieläkin olemassa?
>>222552980oispattaa
>>222553089eihän se näytä edes ihmiseltä.
>>222553066hyvä nyymi
>>222553113aika moepallolta näyttää
Minä jo luulin että tämä asunnossa ravaaminen loppui
>>222553113eihän anime hahmot muutenkaan näytä ihmisiltä
>>222552955https://en.wikipedia.org/wiki/Pyrgos,_ElisI meant thisThe best man over there has killed his mother
>>222553134näyttää yläasteikäiseltä animehahmolta.
kysyin esihenkilöltä yhtä tärkeää juttua mikä jumittaa töitäni spostitse viime maanantaina ja nyt tuli vastaus>en ehdi tutustua aiheeseen ennen ensi viikkoa>Get Outlook for iOS
>>222553172no eikä näytäJS3 max
oispa doukkari jossa nyymi muuttuu kolmen tytön seurueeksi (jokainen tyttö edustaa osaa nyymin persoonasta)
>>222553186työantajat arvostavat oma-aloitteisuutta ja itsenäistä ongelmanratkaisukykyä. vähän tuosta vihjailee.
meissä jokaisessa asuu teemu ja linturaiskari ja myhve
>>222553186voi harmi joudut nyt istua toimeettomana ja palkka juoksee yhyy
>>222553191joku on varmana kirjottanut tästäkin jo isekai-sloppia
>>222553186kuulostaa selkeästi siltä että sait luvan tehdä mitä huvittaaa kunnes se kerkeää tekemään työnsä
>>222553240MUUTAVITTUUN
nyymigpt ps1 ja ps2 peli suosituksia minulle kiitos
>>222553186blätsis plötsis
>>222553327Metalli Ratas KiinteäLinnavania: Yön SinfoniaParodius
>>222553327jacky chan stuntmaster
>>222553290mä ja mun ihana nyymi (eli sä)
>>222553327Jumala Käsi
>>222552970ton tomaatin yökkäriin tarviis semmosen pissa luukun jtp.
>>222553327god of war 1 & 2
oho nukuin 3h päikkärit ja ois lisääkin menny
kävin hakemassa kaljaa ja näin tyttölapsen polvisukissa, lyhyessä hameessa ja tiukassa hihattomassa topissamitä vittua vanhemmat
>>222553327Klonoa 1 & 2
>>222553429minullakin olisi varmaan käynyt samoin jos en olisi laittanut kelloa soimaan tunnin päähän
>>222553447KLONOA!!!!!!
>>222553445et sitten ottanut kuvaa nyymeillehäpeä
Jumppasin rintaa. Onhan nymph jumpannut kesälläkin?
>>222553469homoa
>>222552980oisinpa
>>222553482kävelin tänään portaita ylös ja alas pyykkikori kädessä
>>222553482homo
>>222553410Erikoista ettei siitä ole vielä tullut uusintajulkaisua
>>222553482antaaks toi pimppaa ensi apuna
nyymi = homosexuelli
pyynö-jänis juo porkkanaa
souvlakit kävin syömässä
parittomilla nukkumaanparillisilla hentsupelejätuplilla tuijotan seinää kunnes pää hajoaa
Näin metsäjäniksen luulin että rusakot on jo vallannu kaiken tilan.
kävelin tänäänkin
Jää meri (ei jäässä)
>>222553744kai käyt pulikoimassa
>>222553744ihana nyymi heijastut
>Moskovan pörssi romahti
>>222553683sama (7km)
kreikan meri meri kreikan
nyt aloitan pelaa tätä peliä mitä /v/ vihaa syvästi
>>222553916oot parempi mies
katselin nyt tuon aamulla pelatun jordania - algeria potkupallopelin ja oli keskivertoa huonompi matsi, missä soittivat jotain käärmeenlumoamismusiikkia maalien jälkeen, mutta selostajan sähäkät kommentit oli mukavaa seurattavaa.mainitsi mm. että yhdellä pelaajalla on vasen jalka ainoastaan bussiin nousemista varten kun ei sitä kentällä käytä. kun joku muksu nukahti katsomoon niin sanoi että ei tämä peli nyt ihan nuin tylsä olen ja yhdessä tilanteessa kun pelaaja roikkui toisen pelaajan paidassa niin heitti että tällä kaverilla on liian kova kiire ruveta vaihtamaan paitaa vastustajan pelaajan kanssa.
syön nyymitsitten suoraan nukkumaan
>>222554052mussa ei ookku läskiä ei kannata
>>222553744Ibumaxit näkyy, kantsisko poistaa. Meinaatko käydä katsomassa norjan keskiaikaisia puukirkkoja?
>>222554066Ei tarvii laittaa rasvaa erikseen pannulle
tytön antama rakkaus
vaikeimmalla vaikeustasolla nyt ei olle nössöjä
wagyu-nyymi
meidän täytyy olla parempia nyymejä
>>222554118tuo on ihan haista paska vaikeusasteei oo kivaa
>>222554118pelasin sitä aikasempaa tolla vaikeimmalla ja kaduin sitä se oli ihan vitun tylsää jokasen normaali hepun tappamiseen meni vartti
>>222554106Nyymit tuntee tuon tänäkin kesänä
>>222554118give me pussy
>>222554106onko tolla joku perä puikko kaula koru
>>222554118give me fuelgive me firegive me zapazapazaa
>>222554231mp3-soitin
>Laulaja Jani Wickholm on kuollut
>>222554262oliks tää se tinasormusjäbäeikun se tais olla joku janne
Voin ihan uskomattoman huonosti tekis mieli alkaa itkeä.
>>222554262maksakirroosi iski
>>222554287tuli tokaks siinä ekassa idolsissa. en ees tiiä yhtäkään biisiä tolta mutta ala-asteella joku tyttö sano että näytän kuulemma siltä
Pilotwings 64 julkaistiin tasan 30 vuotta sitten https://youtu.be/Q9Pga-y7F8k
>>222554294maksakirroosi iski
Kananmunia vedetään takaisin, Ruokavirasto tiedottaa. Takaisinveto koskee munia, jotka on merkitty leimalla 2FI648551 ja joiden parasta ennen -päiväys on 12. heinäkuuta tai aiemmin.Päiväys on voitu merkitä 12.7.2026 tai 12/07 L. Päiväyksen yhteydessä oleva L-kirjain on merkityksellinen, sillä se viittaa Laitilan pakkaamoon, johon ongelmat kohdistuvat.Takaisinvedettäviä tuotteita ovat erikokoiset Kotkot Vapaa, Kotimaista Vapaa ja Laitilan Kanatarha Vapaa -kananmunapakkaukset. Munia on ollut myynnissä K- ja S-kaupoissa sekä Lidleissä.Munax Oy on ilmoittanut, että sen sopimustuottajan kanalassa on todettu salmonellaa. Salmonellakanalan munia ei ole päätynyt Suomessa myyntiin, mutta myös viereisen kanalan munat vedetään takaisin.
>>222553334miltä se keuhko auhtauma ja paska maittanee pääsettekö siskon kanssa viereisiin hauta paikkoihin
värska pullon viskoin jääkaappiin pian maistellaan
pallopää aoba reissari..mikä on sun seuraava persoona?
nukun nyt tunnin päikkärit
>>222554262eipä yllätä naaman perusteella että>Wickholmilla diagnosoitiin vuonna 2017 maksakirroosi ja hän on ollut myös psykiatrisessa hoidossa vuonna 2024.
>>222554475Jani Sickholm
Ei tää elämä oikeen toimi silleen, et voi vaan elellä yhteiskunnan tuilla ja harrastaa. Elanto pitää jollain tehdä. Tuet on sitä varten, jos ei pysty tekemään elantoa tai ei ole tarjolla.
>>222554475>huomautan edelleen, että syyt maksan loppuunajautumiseen on geeniperimälliset.
>>222554475fiksu äijä ku jatko juomista vaikka maksa ihan paskana
>>222554475niin mut ei oo alkoholiperäinen vaan paska turani geneettinen.kuvittele kui paskaa elämää jos ei voi vetää viinaa ja silti saa kirroosin lmao
pieni iltakaffe
>>222554400munaus oy siat palaa kanat paskoo myrkky munia mikäpä seuraava vitsaus
>>222554498nauroin
>>222554533>Wickholm tuomittiin 17. kesäkuuta 2019 Keski-Suomen käräjäoikeudessa törkeästä rattijuopumuksesta 50 päivän ehdolliseen vankeuteen ja 35 päiväsakon oheissakkoon. Hän oli 27. huhtikuuta 2019 ajanut autoa 1,7 promillen humalassa.[10] Toisesta, 1,61 promillen törkeästä rattijuopumuksesta, hänet tuomittiin kesäkuussa 2022.[11]olikohan geneettiset rattijuopumuksetkin?
>>222554578geenien takia veressä aina promilleja
Kaikki kolme yhtyvät samaan oivallukseen: et ehkä kontrolloi tapahtumia, mutta säilytät aina kyvyn valita vastauksesi. Franklin logoterapia on monella tapaa stoalaisuutta suodatettuna 1900-luvun psykologian läpi – hän jopa lainaa stoalaisia. Kun Seneca ja Marcus kertovat, kuinka olla vapaa mielessäsi, Frankl tarjoaa todellisen maailman stressitestin.
>>222554262suomen john wick
>>222554558ei nyt oo ilta ai niin heräsin aika myöhään
>>222554379oispa karkki kauppa
>>222554634cope
scarppi on englannin kielen sana mutta ei tarkota samaa mitä suomen kielen sana skarppi joka on laina sana ruotsista
alkais oleen nälkä vittu ku nuudelit loppu ei kyl viittis kauppaan enää tänää
>>222554447lämpimänä se maistuu ihan pikku paatin...
aho on japanian kielen sana mutta ei tarkota samaa mitä suomen kielen sana aho
nakadashi on japanian kielen sana mutta ei tarkota samaa mitä suomen kielen sana nakadashi
kakka
>>222554798aho
>>222554379Tuon videon julkaisun aikaan se oli 11 vuotta vanha peli. Bloodborne on nyt 11 vuotta vanha peli
>>222554829kakka dono
>>222553772>>222554073Kalusto temppuilee rupes vaihdelaatikosta kuulumaan ikäviä laakeri ääniä että taidan yrittää tästä rivakalla tahdilla takas härmään, ennemmin särkyy sinne kun norjaan>>222553794Yhyy jäin kiikkiin
HUOM OBS OSA ALKOISTA ON MYÖS SUNNUNTAISIN AUKI JATKOSSATARKISTA LISTASTA ONKO SINUN LÄHIALKOSI (ei ole hyväksi nyymeille)
hiki + haisu eli pesulle
>>222554741hieltä?
>>222554935joo
https://files.catbox.moe/d8qb9k.mp4
ei ole hyväksi nyymeille kun juuri äkänneet että ropotti kuljetuksella voi välttää 'holin ostamiselta ja nyt ropotitkin alkaa kuskaamaan kaljasia
>>222554964tartteepa sit maistaa lämpimänäkin
>>222554985onks toi vähän vajaa
>>222554985hava hoplaa sanat tiijätte
>>222554986se pakottaa nyymit selvittämään alkoholisminsa syyt tai kärsimätä seuraukset
>>222554935pissalle...
>>222554999toi blondi ja tummatukkanen kattoo viettelevästi...
>>222554985tuntisin sääliä jos se ei kuvais tota johonki youtubeen
>>222554985ihan kuin nyymi mikään ei ole omaa syytä
>>222555065catboxiin kuvaa
>>222554741mikä ihme niissä lapsissa kiinnostaa en ymmärtännä vaikka onkin pride kuukausi
>>222554903ei vaikuta nyymin elämään
>>222554903Luonnonvastaista touhua
no söinkin kaks makkaraa olipa hyvää
>>222555060>>222554999joo ja hassu toi tissi ikkuna ton blondin nappulan paidassa kun eihän sillä oo tissejä
*heittää nyymin niskalenkillä maahan*
*potkaisee nyymin kierrepotkulla seinästä läpi*
kemalin kotona kipaisin paljon uteliaita turkkilaisia jokusen kerran turkissa käynyt pitävät korkeassa arvossa tätä ihmistä
>>222555158täytyy antaa opetus tollaselle pirpanalle
Ansaitsen tyttiksen
>>222554985Onko toi se aatami joka keräs jointteja kodittomana briteissä?
>>222555248>>222555248>>222555248uus
nams tunna
tehkääpä uus
>>222555378>>222555378>>222555378
mitähän hemmettiä
höhö
hän tekee sen ilmaiseksi
vedä homo koira luuta perseeseesi
vitun vammaset
hmm
talkkari poisti molemmat painokset. nyt on niin ahkeraa työskentelyä että ehdotan talkkarin palkan tuplaamista
>>222556154>>222556154>>222556154>>222556154
Niin että poistettiin sit molemmat