vorige draad: >>222536783
>>222553358reactionair op kleine kindjes
gebaseerde kikker en ijsjedraad
>>222553339nou wil ik ijsjes halen KANKER KINKER
lekker de ijsje pakken en in het donker ronddwalen
>>222553395seg doe eens even beleefd
>>222553339Hoe dan kutjes ruiken? En nee visboer telt niet
>>222553339Vanille ijsje met advocaat
>>222553408beetje metaal achtig. ik vind het persoonlijk maar goor.
>>222553458Zoutige muntjes
>>222553458zoiets ja
>>222553401oke sorry jongus
ik waardeer onze ereduitser
Bestaat MC De Oude Belgen nog
mgw ik waterijsjes in de vriezer heb liggen
ik vind het leuk om burgers en broodjes van snelvoedsel ketens zelf thuis te maken maar dan op een manier zodat ze niet alleen naar zout en vet smaken
>>222553589maar zout en vet met biertje is toch zo lekker
>>222553609ik drink geen alcohol
>>222553589Wel met ossewit of boter bakken he als je geen homo bent
>>222553571jambers is 80 jaar oud
>>222553629nee ik bak alles in liposuctie vet van zwarte hoeren
https://www.youtube.com/watch?v=aiZlpD8RHQY
De middag reeds geleefd
WELLIE ZIJN HIER OM.UW BIER TE DRINKENOM HET TE STELEN MET HET EIND VAN MIJN REVOLVERUW ALCOHOL BEHOORT TOT ONSEN WELLIE ZIJN HIER OM UW BIER TE DRINKEN
>>222553808draadkeizerin
>>222553826smoel dicht whiskeystorm
>>222553858ik vond kampjoekel gisteren grappiger
ANFO plaatsen in je sjabbenkamp vuile zwerver
>>222553883https://youtube.com/watch?v=f55CqLc6IR0
>>222553636>joden bestaan>aarde warmt op-_-
https://www.youtube.com/watch?v=-9g2Bg1nJ6I
mijn khazaar vd is live mijn lieve goyshttps://www.youtube.com/live/JSumX9O20KU
https://youtu.be/qolmz4FlnZ0Veels te warm voor ons tatta's
>>222553956Die verdomde buitenlanders hebben hun woestijnklimaat hierheen meegenomen!
>>222553987goenavund
Wie nog meer comfy /codegeel/ hier?
>>222554012>De Lana Del Rey versie>Niet de Sublime versiehttps://youtu.be/IBMYMS_5esk
jullie jankeballen vallen al om met 30 graden, waar ik vandaan kom is het elke zomer 30 graden en is 20 graden koud
>>222553808ik ga jou anus invetten en dan kijhard mijn voeten in je kontie wurmen hahahahaha
>>222554115Wanneer ga je terug?
>>222554143ik denk over een jaar of 30 maar ik wil eigenlijk ook wel een woning kopen hier
>>222554115hoe overleef je de winter als het hier zo'n 10 graden is? dat kan zon teder poepaapje zoals jij toch nooit overbruggen joh.
>>222554181Doe maar niet, vertrek nu maar. Als der frits verkozen geraakt gaat hij elke eigendom van elke bruinhuid onteigenen
>>222553945heb je ooit die film Barfly (1987) gezien? over een man die beslist heeft zich dood te drinken
>>222554227constant bibberen terwijl iedereen om me heen er geen last van heeft, ik kan echt niet tegen de kou in de winter>>222554232ik ben niet bruin, ik ben zuid europees
roomblanke volle strakke tienertietjes
het loopt er vol mee buiten
>>222554115jamaar een blanke man moet zijn brein altijd koel houden
>>222554299Alles onder de Rijn is bruin.
nu ben ik een geil boefje
>>222554323wacht maar tot eind deze week als het 36°C is
>>222554299>zuid europees>niet bruinjawel jij bent gewoon oeke oeke akke uitwerpselmannetje hahahaha
>>222554327yakub fabrieksfout>>222554344vorige week vroeg iemand of ik uit zuid amerika kwam lmke, het is voorbij
>>222554351ik ook
>>222554356ik spuit gewoon iedereen onder dan of ze nou willen of niet
nederlanders hebben een intelligentie en bartering buff, maar een flinke charisma en persuasion debuff, en lower resistance to heat
>>222554293Zóóó lang geleden ...Ik herinner me een scene: Mickey Rourke zit in een auto voor een groen stoplicht, en de auto voor hem rijdt niet weg omdat de bestuurder staat te zoenen met zijn vriendin. Mickey zegt "Het ontbreekt hem aan een gezonde angst voor de dood!", stapt op het gas en duwt de auto voor zich het kruispunt op. En dat werkt.
>>222554384geile bok jij
Tool luisteren en de luier volschijtenhttps://youtu.be/civuoU_NE38
>>222554424verklaar dan waarom het strand altijd mee ramvol tokkies zit zodra de zon een beetje schijnt
>>222554433haha jup, prachtfilm nietwaar? een echte tragikomedie
>>222554471Ik heb drie vrienden, kennissen en familieleden verloren aan alcoholisme. Zelf drink ik geen alcohol meer.
>>222554424Nederlanders zijn een soort blanke Israëli
>>222554458gebaseerd, vergeet het niet op te etenhttps://youtu.be/-DuAAmHpGbw
Gereedschap is zwaar overgewaardeerd en poepzelfde geldt overigens voor Radiohoofd
>>222554535israeliers hebben ook een strength debuff maar daardoor wel een persuasion buff
ik eet alleen wat garnalen en ananas
>>222554455Ik kwam ook voor het eerst met After Eight in aanraking bij mijn oma thuis en vond ze heerlijk.
Free uuhh...
>>222554559
>>222554590niet te hachelen die dingen
Free Thomas P.
WIE HEEFT ER IN MIJN BRUUKE ZITTEN BUUBE!?!?!?!?
>>222554594bevrijd de tepel
>>222554594PALESTINABOOM BOOM TEL AVIV
>>222554559Haast?
de garnalen smaken naar chemicalien
https://youtu.be/3Oej0MMFdFIik haat ziocucks zo erg het is niet normaal meer
>>222554654>>222554688niemand vroeg ouwe
>>222554594Free da kaal o
Free Marco B.wat zou je dooeen als je alleen met een tiener zou ziiijn (twee vingers in haar kont kom op kom op!)
>>222554608>NEEEEEEEEEEEE NIET MIJN FAVORIETE BANDIEWENTIE BEKRITISEREN WEHHHHHHHHHtoch doen he
>>222554529mijn vader, bij mij, ik drink maar in periodes, ik maak dat ik maandenlang ook droog blijf, bv. tussen februari en mei heb ik nix van alcool gedronken, en na de zomer stop ik weer, zo doe ik het al een aantal jaarmijn enige en beste vriend is ook alcoholist, hij drinkt al dagelijks van zijn 14de, zeer intelligente gast, schaker en Grieks-Latijn gedaan met passie, maar hij plakt eraan vast en zal nooit meer kunnen stoppen.
>>222554742elke tatta maakt die beweging als er rap gedraaid word
Islamitische marktsocialismehttps://youtu.be/NtPHpSteEtA
>>222554590Ja heerlijk, een bijzondere combinatie maar werkt zeer goed.In Barcelona had ik eens twee bolletjes ijs besteld, één hele donkere pure chocolade en één mandarijn, ook een hele lekkere combinatie.
>>222554758zoek een keer een leven maat
>>222554751Maar flakka roken ho maar
>>222554767>één hele donkere pure chocolade en één mandarijn, ook een hele lekkere combinatieDat klinkt ook erg lekker.
ik verdien een nederlands vdje #feit
>>222553655Hahahah
morgen liggen alle junks en daklozen te creperen op straat vraag me af hoeveel er uitsterven
>>222554756Ik doe dit ja maar ik ben wel een echte neger
>>222554869Niks mis met een beetje verandering in het leven, houdt je scherp.
>>222554900als je die gebaren maakt ben je een echte neger van de straat dat zijn de regels
>>222554873gebeurt nooit wat
>>222554758>Attempts have been made to affect the historical foundations of Islam, by claiming that Mohammed never really existed, and that his doctrine was developed by Mecca‘s mercantile elite. The Quran was presented as a mainstay of civil society, social inequality and private property rights. Pan-Islamism is a bourgeois-movement, drawn up by the aristocracy, the landowners and the clerics of Islam. The God of the Quran is a spiteful creature, and the fatalism arising from it bothers the workers, it retards the amelioration of their general condition and impedes the revolution.
>>222554869Moest de staat nu eens subsidies geven om airco's te installeren bij gewone mensen thuis, als ze toch zo inzitten met klimaatverandering.
Waar koop je tegenwoordig nog authentieke jodenadem aroma in pot
>>222555082Oelala ik ga morgen dan maar weer een incelzwemmetje doen.
>>222555042Kan een warmtepomp ook nie werken als een airco?
>>222555082Immigranten importeren hun cultuur en klimaat
110 jaar geleden kon je nog vrouwen kopen op slavenmarkten in Dagestan.
>>222555156ok kan nu nog in saudi arabie
>>222555120ja, als je de richting van de warmteoverdracht verandert
>>222555174Kwil gene vrouw met snor
Ik ga in tegen mijn tatta genen en na 18:00 beginnen met eten.
Zwartjoekel dinsdag
nixneuk dinsdag
>>222554013De vloek van Cohenzilverweinbergeneinsteingoldwilders
>>222555082zeldzaam eens uitkijken naar de maandag
wat Skandia schroevendraaiers die ik al jaren heb, niet fijn zijn maar zonde zijn om weg te gooien.
>>222555256Kenda
>>222555257>Cohenzilverweinberg…*KNAL*Oepsiewoepsie
>>222554742Waarom in kont en niet kut
>>222555401ik snap het niet gappiewat insinueer je en wat heeft dat plaatje er mee te maken
goed eten zodat je goed kunt strontkakken
>>222555425Er was een schietpartij bij een Pornhub kantoor in Canada. De schutter miste zijn doel, maar een vrouwelijke politieagente raakte in paniek (plaatje gerelateerd) en schoot een rabbijn doodIk zweer het je ik verzin het niet
Ik verdien een Nederlandse vdje met lekkere kontje en een strakke anjer
>>222555495topkoek
>>222555495>"bij twijfel schiet een jood neer"de politietraining is misschien niet helemaal van deze tijd meer
YES YES YES wajong tot je 75e
>>222555520https://x.com/breaking911/status/2069111728852414927?s=46Aylo is de eigenaar van o.a. Pornhub
>>222555495Denk niet dat ze in paniek was, denk dat ze gewoon het moreel goede deed
>>222555401subtiel lol>>222555495koek ik kan oetz alleen maar lachen om hoe gestoord normaaltjes zijnLetterlijk vrouwen en niet-blanken vuurwapens geven is gewoon vragen om moordach ja boeie
>>222555564HOE KILLT DIE KEREL DIE FEMALE COP NIETOPZET?
>>222555624praat nederlands dommie
>>222555607vrouw doet een keer het juiste is het nog niet goed, kanker homo
Als je deze film kent ben je een genieter, ken je hem niet ben je vanaf nu, tot je jezelf bewijst, een kijker.Niks mis mee hoor, kijker zijn, maar wel een beetje mwah.
domste paal van de dag trofee
>>222555599>>222555607>>222555624>wanneer je gered wordt een vrouwelijke agente
Koksmes Wüsthof of Zwilling?Zwilling Pro koksmes 20cmDuits gesmeed koksmes met een gehardde kling van Friodur-staal en een ergonomische greep die naadloos overgaat in het lemmet. Zwilling produceert al sinds 1731 messen in Solingen en biedt een slijp- en herstelservice aan.Wüsthof Classic koksmes 20cmDuits gesmeed koksmes van één stuk X50CrMoV15 staal met levenslange garantie op fabricagefouten. Wüsthof produceert al meer dan 200 jaar messen in Solingen en biedt een herstelservice voor alle modellen.
>>222555762Klopt, alleen was het niet die Rabbijn die werd gered maar wij van die Rabbijn
>>222555771ben je conservatief? zwillingprogressief? wusthof
>>222555762kontpijn lmke vuile sjabbes
>>222555784Koek
Wat is het met joden neerschieten en in ovens stoppen?
>>222555691>Paul MuniScarface. Heb ik eens gezien. Ik vond de 1983 versie van Brian de Palma beter, maar de 1932 versie is ook erg interessant.
>>222555691originele Scarface (1933), speelt zich af tijdens de drooglegging, én van mijn favoriete films aller tijdenPaul Muni heeft ook nog Angel on my Shoulder (1946) gemaakt, ook de moeite om te bekijken, met Claude Rains.
>>222555899Gewoon een gevoel voor het goede te doen
>>222556027I am a fugitive from a chain gang = ook een goeie>>222555961Ik weet niet man, ik vind de 1932 versie wel erg leuk, beetje te dullig soms maar verbaas mij er over hoe accuraat het is.bijv dat de auto 10cm dikke glaspanelen heeft om kogels tegen te houdenVind Al Pacino ook te koud eigenlijk, te stoer, te veel een sociopaat en nooit echt sympatiek.Bijv Michelle Pfeifer's character valt voor hem, maar waarom? Er is niet echt een scene die laat zien wie Tony is.geen slechte film maar vind de oude beter oetz
De scooter is een ondergewaardeerd vervoermiddel in azie waarderen ze dat meer
>>222556181ik haat die kankerdingen
Zwangerschapssperma
>>222556216Ik haat jou je bent kk waardeloos
>>222556240ziedende homo hahah je bent zeker ook bruin
>>222556259Nee helaas wit iets wat jij nooit zult zijn kanker zwartjoekel
>>222556274>witgeen enkele blanke zegt dit bruine scooternikker
>>222556282Hoe weet jij dat nou weer kanker nikker jij weet daar helemaal niets vanaf je bent zwart als roet verekte roetmop
>>222556274>helaas witEen Blanke zou zeggen "gelukkig ben ik Blank"Je valt door de mand obongo
>jij bent bruin>nee jij bent zwart>nee jij bent bruin
>>222556167Oude zwartwit films zijn altijd wat meer theatraal, maar er zitten zoveel echte pareltjes tussen, dat dat me nog nooit tegen de borst gestoten heeft.
>>222556309>verekteok achmed
daarbij ik hou ook van theater en van opera
>>222556339ok maar waarom ben je bruin
>>222556167>bijv dat de auto 10cm dikke glaspanelen heeft om kogels tegen te houdenDat gebeurde destijds daadwerkelijk, omdat de patronen niet zoveel kruit bevatten als tegenwoordig. Daarom droeg Dillinger bijvoorbeeld een .38 super-pistool: het kaliber was weliswaar kleiner, maar krachtiger.>Vind Al Pacino ook te koud eigenlijk, te stoer, te veel een sociopaat en nooit echt sympatiek.>Bijv Michelle Pfeifer's character valt voor hem, maar waarom?Je hebt gelijk, dat heeft mij ook altijd verbaasd.Het laatste halfuur van de film vond ik het beste – vooral de manier waarop hij, als drugsverslaafde, er niet eens bij stilstond dat hij de moordaanslag voor de Colombiaanse drugsbaron had verprutst. En hoe hij vervolgens een oorlog moest voeren in zijn eigen landhuis. Ik vond het interessant dat "The world is yours!" in beide films voorkomt – die uit 1932 en die uit 1983.
>eu nodigt taliban uit in brusselKanker gebaseerd
er moet geneukt wordenmaar niet door mij
Morgen burka uitzoeken voor mijn zusje
>>222556434burqa met een gat vanonder
TSUUUUUUUUUUUUUU
>>222556340Nou Paul Muni is wel erg theatraalKijk deze scene maar eens, het is bijna also hij op een podium staat en de mensen achter in de zaal ook moet laten zien hoe hij zich voeltIk zoek trouwens de Paul Muni film waar hij Pasteur speelt, die kan ik niet vinden> The story of Louis Pasteur 1936
>>222556391Ja klopt>The World is YoursIk wist toen ik het origineel keek niet eens dat het feitelijk het origineel was, dacht dat ze gewoon dezelfde naam hadden en dat het over Al Capone ging, maar dat is Little CeasarHet is wel een goeie film, maar die jaren 80 stijl heeft echt hele foute momenten dat ik some een beetje uit de film val.Beetje dat dullige wat je ook in de A-Team hebt.>don't fuck me Tony, don't you ever try to fuck meee!
>>222553589Welk broodje moet je dan kiezen waaren hoe doe je de saus of andere dingen
>>222556757De jaren tachtig in Miami waren werkelijk wild, en er vonden daar inderdaad gewelddadige vuurgevechten tussen drugsdealers plaats – waarbij zelfs machinegeweren werden gebruikt. Helaas is wat er in de film van De Palma te zien is, geen overdrijving.
>>222556654Ja maar je moet rekenen, begin de jaren dertig, geluidsfilm bestond nog maar 5 jaar, alle acteurs hadden een verleden in stille film en meestal begonnen met een klassieke theater carrière.
>>222556654>Ik zoek trouwens de Paul Muni film waar hij Pasteur speelt, die kan ik niet vinden>> The story of Louis Pasteur 1936https://ok.ru/video/2233170660093je moet wel een account aanmaken om de video te kunnen zien, als je dat niet wil doen kan je de film downloaden via sites zoalshttps://anydownloader.com/en/ok-ru-video-downloader/#url=https://ok.ru/video/2233170660093
Kzen kwaad op mijn eigen en anderen
>>222556757Hier A-Beam je negergun
>>222555401ik verdien een socialistische vd
>>222557180dom kankerplaatje
>>222557180je verdient een abonnement op de psychiater
>>222557213het is de wereld die gek is HAHAHAHAHAHA
https://www.youtube.com/watch?v=j4IgNPmaKkw
TSUUUUUUUUUUUUUUU
>>222556996>>222557255>>222557283>>222557302>>222556577stil maar weer
>>222556654Staat op Karagargahttps://nationalpost.com/entertainment/weekend-post/karagarga-and-the-vulnerability-of-obscure-filmshttps://www.vice.com/en/article/forget-netflix-inside-the-forums-where-people-share-obscure-pirated-movies/
PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI PUDDI
WEBN en chill babes
>>222557368houd je bek kanker spast
>>222557375dees
ik verdien een nederlands vdje
https://www.youtube.com/watch?v=HoRyrCjOkdI
>>222557393houd een keer je muil snerthomo
liedewaey kk nazi
>>222557428spammende kanker homofiel zoek een leven
>>222555495kan gebeurenjoden bombarderen ook weleens per ongeluk kinderen maar die moesten gewoon niet in de weg staan
>ik verdien een nederlands vdje
>>222557351GIGAPUDDIIIIIIIIIIII
Portugal heeft zoveel zwarte spelers dankzij de visie van Salazar
https://www.youtube.com/watch?v=MfMyVBSLhKw
>>222556865klopt maar is wel grappig toch?>>222556923Dankjewel :D>>222557323Hartelijk :)
HOU JE KANKER BEK MONGOLENKIND
de poep reeds gegeten
>>222556839Heb je ooit die dullige jaren 50 greaser films gezien?Greasers gebruikte letterlijk Thompson SMGs XDDD en iedereen denkt aan die zoete oude tijd en de films zijn ook echt sullig
>>222557789>>222557874spamflikker
jongens jongenshomokak lidewaai prosman x1000 !!!!
Jill Roord is liev!
>>222557274dom kankerplaatje
>>222557902>>222557944spamflikker
spamtrannie is weer ongesteld in zijn slavische puswond
>>222557950jij bent liev
>>222557884Nee, maar ik ben momenteel *Scarface* (1932) opnieuw aan het kijken. Paul Muni slaat echt door met zijn "acteerwerk". Koek.
>>222557981links kennie mieme
>>222557727
>>222557981>jij bent liev
>>222558009lmke
>>222558061>>222558060>>222558009>>222557727domme homospam
Het bier moet zeker wel genoeg vloeien, dat is iets dat zeker is
>>222557727waarom paal je dit
tranniespam uurtje
>>222557841jazeker, ik hou er erg van, ik vind de drip van die tijd ook erg stijlvol
>>222558077>>222558169Schizolini
>>222558208>>222558217homofiel
>>222557953seg
>>222558208yup
Hang youth op pinkpop terug kijken
>>222558282>>222558288schijthomo
>>222558234Het zit je hoog
>>222558288paal voorbeeld
>>222558323>>222558332strontvreters
Prosman heeft een breakdown gehad nu zijn drugs begint op te raken zijn crypto op is en dus ook geen nieuwe kan bestellen en hij er achter is gekomen dat er een archief is lmke
jongens jongenshomokak lidewaai prosman x1000!!!!
>>222558332https://youtu.be/7hxVqFOqUo4
>>222558382Liedewaaij is een nazi thooo
Fuck it more bier besteld ga helemaal dronky ben nog niet dronky genoeg
>>222558258waarom paal jij dit homo, ga je dadelijk weer een kikkerdraad maken ook
>>222558393https://youtu.be/69RXDqLsRWA
jongens jongenshomokak lidewaai prosman x1000!!!
>>222558450linkiewinkies kunnen echt niks anders zeggen
>>222558447Ik haat maandagen op een spiritueel niveau, maandag is al jaren mijn vrije dag.
>>222558551mongooltje
>>222558548wanneer je op maandag je ogen open doet en je je voelt alsof je brak bent, en dan moet je ook nog eens gaan werken pfffffff
piepel are streinzj wen joer a streinzjerfeises loek uglie wen joer alownwiemen siem wiekid wen joer unwantedstriets ar unieven wen joew aar down
>>222558595ditte
>>222557991Heb je zijn secwatarie al gezien? die kleine met dat snorretje
hends, toching hendsreaching outtoching metoching joe!
>>222558180Die pakkies zijn idd stylo
>>222558595wen joer streinzj feises cum out of the reejnwen joer streinzj no wan remembers joer neem
secwataraise van mijn wewk >///////<
>>222558393Die linker was ooit echt mooi maar wat een leerhuidje is dat geworden zeg gadverdamme
WEN JOR STREEEEEENTS
>>222558708Tempowawy sekwetawy
>>222558708ik schreef het zo voor effect kerel
>>222558658Ja. Die heeft net probeerd op de telefoon te schieten. Koek.
Joe kent start a vijerKent start a vijer witout a sparkTis gun is voor hijerEven if wie are just djensing in de dark
>>222558443misschien
>>222558712Smaken verschillen
>>222558850jammie latex
>>222558700wen joer streinzj, wen joer streinzj, wen joer streinzj
https://youtu.be/exs6GO2bvjEKmoe egt weer is vakur naar de deuron luisteron
*spuugt long op*WELL-I-JUST-GOT-INTO-TOWN-ABOUT-AN-HOUR-AGOOOOOO
>>222558879>Charlotte Sartre>Sartre
>>222557727wie is deze
>>222558889je moet meer naar tool luisteronhttps://youtu.be/51fcG3sxvII
Begin van L.A. Woman doet me altijd denken aan hallogallo van Neu!
#BRAT
>>222558923>>222558923TOOK A LOOK AROUND, SEE WHICH WAY THE WIND BLOWWHERE THE LITTLE GIRLS IN THEIR HOLLYWOOD BUNGALOWSARE YOU A LUCKY LITTLE LADY IN THE CITY OF LIGHT?
stil eens
ik verdien een vnm trans vd (platonisch) die me makeup leert opdoen
>>222559028OR JUST ANOTHER LOST ANGEL
>>222559063kankermongool
>>222559063kut ik bedoelde mnv haha ben dom ;_;
babes ik ben in een bui om speedmetal te luisteronhttps://youtu.be/iKRYAdDYAhg
>>222559096>>222559100gooi jezelf weg
>>222558969Kmoe hellemaal nix
>>222559119gebaseardhttps://youtu.be/O7VmBC19P5M
>>222558770hehehe zo droog
>>222559065CITY OF NIGHT, CITY OF NIGHTCITY OF NIGHT, CITY OF NIGHTWOO! COME ON!
Ik ben gelukkigst in mijn obsessieve headspace
>>222559175draadkeizerin
>>222559175hoeven wij allemaal niet te weten makker
>>222558889het mag misschien mkultra muziek zijn maar de kwaliteit is uitzonderlijk, ben er altijd verzot op geweest
>>222559175vertel ons meer draadqueen
https://youtu.be/T1n72aCdwdU
>>222559175weet ik
>>222558850overbelichte kak>>222558879hevig bewerkte fotosoep
https://youtu.be/Cag0vz0ban0
>>222559221Top 5
glorie aan de CCPhttps://youtu.be/hehD3ealCpA
>>222559271Deze man is pornograaf
links kennie mieme
>>222559373die zijn bruin wtf
kan ik de bezorger zonder shirt onmoeten, denken jullie?
>>222559379rechts kennie geil zijn
>>222559462beetje homo maar je kunt het hem altijd vragen schat
>>222559394???
>>222559480ja want die woke kankergedrochten zijn geen wandelende circusact wil je zeggen
>>222559517homo
>>222559517>wokeseniorenweb
ik heb zin in frieten
>>222559552>>222559552>>222559552
>>222559544wat is dit voor gay raar pakkie
>>222559462Ik heb dat vorige week per ongeluk tegengekomen. Normaal als de UPS koerier aanbelt ga ik zelf naar beneden om het pakje in ontvangst te nemen, maar deze keer kwam hij naar boven en ik stond daar nog in mijn korte broek zonder shirt aan. Hij keek onmiddellijk naar beneden, en vandaag kwam hij weer iets leveren en hij durfde me niet aankijken. Wdn het is niet alsof hij mijn fluit gezien heeft ofzo. Hij is ook de enige koerier die zelf de trap oploopt, al de rest blijft gewoon beneden wachten, dus het is mijn schuld niet.
>>222559457lieve jongen
>>222559590was het een moslim?
>>222559504bruin, zwart, neger, apin, joekeloekes, oe-oe-a-a, baviaan, bananenvreter, roetmop, moorkop, katoenplukker, orang oetan, gorilla, tarzan, aapmens, zwarte piet, bevrijde slaaf, het mindere ras, primitieveling, holbewoner, etc etc
>>222559615nee een Belg
>>222559626ok ik hou van belgen
>>222559641<3