tilbud på grandiosa-utgaveforrige:>>222541455>>222541455>>222541455>>222541455
>>222560227pitsatid
noen som husker Aladdin-filmen der ånden i lampen var neger?
>>222560274nei
>>222560274allah.... DINK!!!HAHAHAHHAHAHAHAHA
>>222560274er dette slåpp?
>>222560274han var blåmann da jeg så det
>>222560274tror jeg så den der da jeg var liten og at den var dritdårlig
jeg ble advart
>>222560434ligger oppe på jødetuba hvis du vil sehttps://www.youtube.com/watch?v=PkZgQhnKl3M>>222560542faktisk helt riktig
>>222560542mindreårige UT
>>222560556hva gjorde du?!?!?!?!
>>222560660rasisme :)
>>222560227Jeg bestilte engang en hjemmeleveret pizza
>>222560569den er faktisk verre enn jeg husketer det nils fra mot i brøstet som har stemmen til negern?
>>222560743det er jo bare bragjør mere rasisme
la oss breve litt kino istedet
>>222560754aner ikke men sangstemmene er helt utrolige
>>222560753vem pittsabaker?
>>222560903dominos pizza er det som gjelder på island t. viter
Ufsøler bthu
>>222561000
>>222560903Dominos, men det var mange år siden, køber sjældent fra dem nu
>>222561000hva har skjedd her?
>>222561000>>222561028hva er dette
>>222561062politijv campet og skjøt tilfeldigvis en rabbiner i fjeset
>>222561000>>222561028Men hva i alle...
>>222561094det hørtes da fryktelig antisemittisk ut
>>222561062Ufsøl som barrikerte seg selv i kontorene til et selskap som lager pornografi og skjøt en buardsjerpolitimann, kvinnelig politikvinne friket ut og skjøt ved et uhell en sivilist som viste seg å være en rabbiner.
>>222560942du var i is land?
>>222561125men da så
>>222561050vem slag mat spiser du oftest nå da?
>>222561075Misogynisk ufsøl barrikerte seg selv i Kanada og en kvinnelig politibetjent hadde et kvinneøyeblikk og skjøt en uskyldig mann i huet.
Hvorfor var det en rabbiner på åstedet?
>>222561181ro ned, leggemerketilanon
>>222561062>>222561075>>222561096https://www.bbc.com/news/articles/c5yz3lv015qo
>>222561094>campet
>>222561028kjeks, klovneverden
>>222561240hvemfor har ikke norske aviser skrevet om dette?
>>222561312Antakeligvis pga sånne som >>222561181
>>222561164Fisk og kylling
>>222561240>The attack unfolded in a diverse part of the city
>On June 22, 2026, a shooting occurred outside the headquarters of internet pornography company Aylo in the Côte-des-Neiges neighborhood of Montreal, Quebec, Canada.hva faen, det er ekte????hvorfor var det en rabbiner på stedet?
>>222561312ryktene sier han var en marxistisk ufsøl og da blir journalistene forvirra
>>222561181Var utenfor hovedkvarteret til Pornonavet. Han jobbet der.
>>222561393ikke slå opp hvem som eier aylo
>>222561434
oy vey, steng det ned
>>222560830dette var den VHS-kassetten jeg sleit ut mest, eller nest mest etter Løvenes Konge
>>222561472
>>222561382høres litt gått ut
Nå må dere virkelig slutte å legge merke til ting
>>222561434Rett etter at Aylo (tidligere MindGeek, eieren av pornomerker som SORTNET, eid av en jøde) ble solgt til Ethical Capital Partners, var det en periode hvor ECP nektet å publisere hvem eierene var.Jødene ble lei at folk la merke til ting.
>>222561434>>222561450>>222561222!!!!!!!!!!!!
>>222561389Altså, det er Kanada. Hele landet er jo bare er kaldt Punjab.
>>222561511>Etisk kapital partnereKjeks.
>>222561511Det er jo faen meg drøyt at uironiske rabbinere faktisk eier pornoselskapene. Dette minner meg om da det ble sagt at jøder som stjeler barn var antisemittisk konspirasjonsteorier, og så var det en synagoge i Nyjorvik som drev og gravde tunneller under bakken til en barnehage og sånt.
>Hver gang, sier du?>Hver eneste gang.
Slutt å legge merke til ting før PST oppdager tråden og burer oss alle inne for antisemitisme.
>>222561493kjeks, for en rar ting å breve
>>222561552De høyreekstreme konspirasjonsteoretikerne har tilfeldigvis rett for nte gang.
>>222561587dumme stygge jøde
Her lukter jeg antisemittiskblod
men hvem var våpen
Er dette samme som han der barevifter fyren som var jødisk og han svartnet fyren som var jødisk.Hvemfor er de slik?
>>222561724De hvite diskriminerte mot dem og nektet dem å drive arbeid med hendene, så av ren tilfeldighet endte de opp som krigsprofitører, pornografer, bankmenn osv.
Det beste av alt var da Gad Saad (bekreftet Mossadagent som var på Jo Rågan sitt show) trodde det var et antisemittisk angrep av en muslim, og så endte med å slette alle kvitrebrevene sine da det viste seg å ikke være det, kjeks.
>>222561783>skyter opp et pornostudio>oy vey slutt å angripe jødiske samfunn!!
fy flåbbe jødene mister kontrollen om dagen
Om litt kommer han der gløderen med engelske antisemittiske brev.
>>222561584dette, men uironisk
>>222561869Spiller ingen rolle, de har USA på sin side og alle de hvite nasjonene er nedbæsjet.
>>222561874Er det samme fyr som skriver 9ggers og buardsjere?
>>222561492Denne løvinnen fikk meg til å føle ting
knekketid? det er jo en kosmisk orgasme eller noe nå
>>222561944JA :D
>>222561905nei, han engelske jødehateren er mye gamlereskjønner ikke hvorfor han bytter til norsk flagg bare for å skrive engelsk
>>222561905ja
>>222560815men jeg blir bannlyst :(
si meg noen fine sør park episoder og se på da
>>222561992oki mitt hjerte vet jeg at du er rasistisk og jeg skal sende deg en god tanke før jeg sovner inatt
>>222562006West Saiide!
>>222562006skått tenormann må dø
>>222562025baserthttps://www.youtube.com/watch?v=XMgaQfv2Xo8
>>222561950knakk en ginnisnam nam
>>222562043>>222562047øøh, hva skjedde her? :O
>>222562112ikke tenk på det
>>222562112skått tenorman må dø
>>222562112Jødene står bak
>>222562149det har vært litt for mye tuesinn i det siste...jeg føler jeg mister min identitet...
ser på dokumentarer om mennesker som har forferdelige liv
>>222561000>>222561028>>222561240Jeg vet ikke engang hva jeg skal si til dette
>>222562191ikke tenk på det>>222562228det er godthvilke
>>222562278jeg klarer ikke å slutte å tenke på det
>>222562252viser seg at /pol/ hadde rett
>>222561472søt jødisk pornojv
>>222562278>det er godt>hvilkehttps://www.youtube.com/watch?v=mCHafUIVuuEtenk så heldig vi er her i norge
hørte at skått tenormann må dø?
>>222562346ikke tenk på det
>>222561000>>222561028>>222561240>>222561393kjeks skulle ikke tro at det gikk an
>>222561965>gamlere>>222562006>sør park>>222562025>West Saiide
>Rabbi Michael Moshe Mizrahi was not at the location to visit the company Aylo, but rather resided and worked at the company in the Côte-des-Neiges neighborhood of Montreal
>>222557817du er jo litterært meg?
>>222562502Du bor på østsiden, Cartman
en prins tar tunnel på søstra si
>>222562413den har jeg settgodt
LØSLAT MARIUS
>>222562653Nei
>>222562534hæ? han jobbet der ikke, men han jobbet der?
>>222562700Til og med KI-sammendragsjøden er forvirret over situasjonen, kjeks.
>>222561028>>222561833>>222562534
>>222562700han var ikke i området for å besøke fimaet, han bodde i området og jobbet der
>>222562700Han var ikke der for å besøke firmaet, han bodde i området og jobbet der.
>>222562700
hvorfor er det ekko i tråden
MEN HVORFOR JOBBET EN RABBINER I ET PORNOSELSKAP?????
>>222562854Nå roer du helt ned, leggermerketilanon.
>>222562854han var ung og trengte pengene. det er dyrtid
>>222562880kjeksBareVifter-Rabbinerselger bilder av tærne sine og talmud
>>222562843ikke tenk på det
>>222562843best å ikke tenke for mye på det
Tanker?
>>222562958jeg tenker mange forbudte tanker akkurat nå
Slapp unna med det:JørgenKimmen
I dag lærte jeg at Dan Schneider, han der jødusen som voldtok alle de små barnestjernene på Nickelodeon og Justin Bieber og sånt, uironisk hadde Epstein med i en episode av iCarly
>>222563048Husker jeg leste om han på /b/ i 2008 og så viste det seg i 2019 at alle konspirasjonsteoriene om han var sanne kjeks. Hvorfor er jødene sånn? De litterært bare klarer ikke la være å styre seg.
Er tråden full av muslimer og indere eller hvorfor er dere så opptatt av jødene?
>Er tråden full av muslimer og indere eller hvorfor er dere så opptatt av jødene?
>>222563125(deg)
jeg velter meg i småpiker som river av meg klær og skriker
>>222562983fikk kimmen sparken?
Pisss og svindel!!! Klart det er tull!! Her satser man litt og litt, kombinerer og er fornuftig og kalkulerer, så kommer De med Piss, jeg har ordnet!!! Så kommer de med det der!! Se!!!! Satser lite men smartt, jævla god ide. Men neida!!! Hæ? Lureri. Norsk tipping altså!!
UT
Nå var det ekstremt lite organisk jødehat i tråden. Abdul du må dra hjem.
https://tuckercarlson.com/tucker-show-jdhall-062226Jeg ser på den. Vampyrballen nærmer seg slutten, ja.
hater anon så jævla mye
>>222560274jeg så på felix recenserar-versjonen
>>222560569>21:58fy flåbbe dette er lavere nivå enn sagan om de bannlystakanskje mer på nivå med den norske dubben jeg glemte navnet på som var helt sykt kringle
>>222561894knegg;)
https://www.youtube.com/watch?v=joUvZJptWp0det var nesten at naboene klarte å lure meg med på å døbbe noe lignende dette når jeg var litenerefy flåbbe jeg hadde dødd av kringle hvis jeg faktisk ble med på det og kom over videoen senere
Hvorfor ser Sam Altman ut som han råtner innvendig? Alle homser ser sånn ut. Peter Thiel også.
>>222564543Kroppene deres reagerer fysisk fordi deres livsstil strider mot guds vilje fåvæ.
>>222564471kjekset
>>222564471Husker da klassekompisen min leste den første boka i 98 eller noenog jeg mobbet ham fordi det stod på omslaget at den hadde vunnet «smarties»-prisen og smarties på engelsk betød nerd så kompisen min var en nerd. Han begynte å gråte kjeks. Jeg leste aldri noen av de bøkene.
>>222564647slem
>>222564647Baserte sprenger
>>222564471jeg pleide å lage skikkelig kleine animasjonsfilmer i paint da jeg var 12 år som jeg la ut på youtube i 2006
er det hanreiende å spise mills kaviar?
>>222562016snill
>>222565175>spise produsert bæsj på tubeAnon….
>la meg 21.30>våknet nå
>>222565386jeg våknet 17:30, gidder ikke legge meg
når thaimassasjesteder har på sånn neonlys som det står "åpent" på eller skilt utenfor med pris, så tror jeg det betyr at det er ledig akkurat da
>>222565430Slutt å gi pengene dine til kv*nner
>>222565523jeg bare lurte
betalte ned klarna gjelden min, literært noen minutter etter hadde de oppdatert det i gjeldsregisteret så jeg står med null klarna gjeld der nå :)
>>222565557Deilig, nok en seier for anon! :D
>>222565557hva kjøpte du da?
>>222565603:D>>222565620klær og friluftsutstyr
>>222565650>tar lån for å kjøpe klærjaja
>>222565671det koster ikke noe ekstra hvis man betaler innen 30 dager, din neger
fiser så liflig en onsdags nattstinker så vidunderlig
ro ned
>>222565711Dette, klarna er ganske så deilig for den type kjøp
>>222565744jeg kan ikke
tenk at nårge valgte den gammelnazistiske hilsenen roing som vm-floke
de blir gått åg såve
mange bruninger her nå
>>222566040hvor mye coca koler må man drikke hver dag siden barndommen for denne builden?
>>222566050man må ha en mor som tvinger deg å spise meksikansk mat hver dag
oi, nytt t-banejentainnhold
>>222566117Bønner (gift), ris (gift) lefse (gift) med bittelitt kjøtt marinert i masse krydder (gift) ??
>>222566118Hun set gammel ut. Spiser sikkert bare brød og grønnsaker
>>222566150si hva du vil, jeg vil fremdeles sutte på melkerne hennes
>>222566164Still drg i kø
>>222566247j-jeg...
>>222566118Sexo
Slutt å spise kjøtt
>>222566118oi! porno :)
>>222566604Hvorfor
>>222566118>gjennomsnittlig norsk 14-åring
Pannekaker med beiken og blåbærsyltetøy
rasisme er logisk sett en god ting?
>>222566719for norge? ja
>>222566687ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
>>222566687du kan fane ikke ta baken på pannekakek
hadde gjort seg med litt heroin akkurat nå...
Tror det blir nattmat
>>222566959nei>>222566970ja
>32-åringen står bak en voldtekt i starten av april, kun dager før han skal ha forsøkt å voldta en kvinne>Mannens forsvarer, Inam Ghous Ali, ønsker ikke å kommentere den nye siktelsenselvtektsemne :) Lillehammeranon, frem med hammeren
solen skinner i trondheim
>>222567018>lillehammerKnegg, nå er hele Østlandet beriket fra Lillehammer i nord til Halden i sør. For en glede og dette er bare starten :D tenk så mange innvandrere i 2040 :D
>>222567050det er totalt overskya din gjøk
>>222560227>Dr. Oetker > Rema 1000 > Big One > Grandiosa > CoopGrandis er forferdelig.
Slutt å spise frossenpizza
>>222567188pleier å steike den før jeg spiser jeg
Slutt å drikke deg dritings hver dag
>>222567208dette
>>222567204Lag pizza fra bunn
>>222567228Blir sp mye gris med mel
>>222567208Minner meg om en gang jeg kjøpte tiger burger på esso klokken 2 om natten etter en bytur. En skallet gamling og kjerringen hans kom bort og sa at jeg må slutte å være så usunn. I det jeg går ut døren med burgeren går han bort i skranken og kjøper cigaretter. Lo høyt av ham.
>>222567234Neger du har tid til å vaske en bolle og en skjeDu trenger ikke å kjevle ut deigen på disken du kan bare dumpe den rett på noe bakepapir og flate den ut med hånda
jeg går faktisk fullstendig nøtter
Hjemmelaget pizza blir for dyrt. Da er det nesten like greit å bestille fra peppes.
>>222567319Peppe hater deg.
>>222567283:O
det er snilt og være narkoman og slemt å være normiss
doppe? basert være narkoman? kringle og homo
*dasker Sigrid på rumpa*
god aften
>>222567559Mårn
>*fletter rumpehårene dine*
>>222567734jeg har ikke rumpehår?
>>222567746hvorfor ikke
Fy flate, jeg er veldig snill :D
>>222567753det er ekkelt
>>222567790jaha
>>222567754Gi meg 15000kr
drar på jåbb nå
>>222560227Grandis er bedre i sverige
jeg hører hjemme i fengsel
>>222567899God tur jobbapen
Hvordan får jeg en jv som dette
>>222568192De finnes ikke lenger, siden alle slike jenter er horer på BareVifter lenger. Før var det for oppmerksomhet, nå er det bare for penger.
>>222568304Heldig
>>222568192Vær brun og kidnap fjortiser.
skal jeg?
>>222568407Ja
>>222568407God den. Kjøpte den på danskebåten før.
>>222568424ok :D>>222568425jepp :)
>>222568407jeg spiste 3 slike på en dag en gang
Slutt å spise godteri
>>222568192Tidsmaskin tilbake til 2006
>>222568461
starter hver dag med et glass tiss, mitt eget tiss, det heter urinterapi, søk på det
>>222568533Starter også dagen med et glass av ditt tiss
>>222566604>>222567188>>222567208>>222568473
Slutt å onanere med dødsgrep.
>>222568655Jeg betalte hora for en time og selv om jeg kvalte henne etter 15 minutter betyr ikke at jeg ikke vil ha valuta for pengene mine
>>222568679DU SKAL IKKE MISBRUKE FLESKELYSETFLESKELYSET HAR FØLELSER
>>222563183Mer som (((deg))) fåvæ.Dog sett det samme fra begge sider. Kritiserer du jøder? Da må være muslim. Kritiserer du muslimer? Da må du være en jøde.Nei, jeg er en Hvit Mann og ønsker at dere utsletter hverandre.
>>222568502>Ikke noe Brawndo
MårnHar ikke sovet i natt
>>222569237dds
>>222568960Dette. Herlig å ha forhud.
>>222569237hva såtror du at du er tøffhæ
>Innoveråpnede vinduer er populære fordi de er lettere å rengjøre>Utoveråpnede vinduer er populære fordi sterk vind trykker vinduet mot rammen og forsegler mot vanninntrengningInterresangt
>>222569578Middels ingtresangt
PST agenter har gjemt kameraer i leiligheten min igjen
>>222569775Lett måte å sjekke det på. Lat som om du bygger en bombe.
>krymjeg hater antikrist
>>222569578Mine er sidelengs og innover.
>>222570189Og omskjært?
>>222561492død over pelsehomserhttps://www.youtube.com/watch?v=25QyCxVkXwQ
Jeg er OG. Noen andre?https://www.youtube.com/watch?v=xnEYzp6Ipq
>>222570297pelsing er den nye normalenhttps://www.youtube.com/watch?v=btUx3gb0-FE
>konstant vondt i fremre del av hodet>suselyd i ørene>slapp>hjertebank>tørrhoste>forstoppetGrok, hva feiler det meg?
>>222571431her må vi amputere
>>222571431høres vaksinert ut fåvæ
>>222566279>når du åpner go morgen jåggurt på vei til t banen og lokket spruter jåggurt på deg
>>222566959>heroinog der kom tårene...
>>222567018>Mannens forsvarer, Inam Ghous Ali
>>222568960jøder er grunnen til at det er jungeldyr, ørkendyr, tunneldyr og togspordyr i vesten
>>222571699hva med dieseldyr
>>222571699>tunneldyrålreite i min bok
>>222571957jeg skjønner ikke hvem det er
>>222571962Borgerforvirrelse?
>>222571980det er ikke en hvem
Hei norgetråden, sliter dere med å velge hva dere skal velge å tippe på kampene? Jeg føler nå når det er VM, jeg gir jo laget et nytt driv som og folk er nervøse. Nei det var ikke det jeg sa, faen altså. Det er ikke bare bare å følge med på alle kampene og alt, og så har man så uflaks fordi det
https://voca.ro/1hZXf09uS8fs
>>222572552les igjennom før du brever.
Varmt tiss som renner utover tråden og treffer tastaturet og musematta di.
I thought we wuz cringe but norwegian row boat and stuff make me feel cringe for your guys
>>222573001Just have some fun! What's Finland's gimmick?
>>222572963Er det små bæsjeklatter gnidd inn i tisset?
>>222573001>>222573015but y'all got that no no square dance
Kjekt med VM. Kjenner kroppen blir litt sliten da, har dere vært ute og sett på kampene? Dere koser dere?
>>222573015>>222573620brev på norsk
har dere pusset tennene deres idag????
>>222574319pusser bare tenna før jeg legger meg hver dag, det holder i massevis
>>222574349men da har du jo stinke ånde hele dagen
>>222574456Vi har en inder i tråden, det er antageligvis den anonsen.
>>222574319har pusset tenner 15 ganger de siste 15 årene
>>222567897jeg kan ikke nå, men min hjemløse venn i ue-sa skal endelig få seg tak over hode nå :D
https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/her-nektes-man-adgang-for-dreadlocks/s/5-95-3109038>På pønkernes hovedkvarter, Blitzhuset i Oslo, har de nå innført sjekk av hudfarge og hårsveis for å hindre rasister å slippe inn.>Nei, dørvaktene sjekker ikke om noen forsøker å snike seg inn med Hitler-bart eller med amerikansk navy-cut.>Det de er på jakt etter, er folk med dreadlocks og hvit hudfarge – for eksempel rastafari-bispen Sunniva Gylver, om hun skulle tenke seg en tur innom.>Dette er nemlig «kulturell appropriasjon», og skal nektes sammen med annen «rasistisk dritt».hikst og knegg;)
Blitz, det er et sted der Vestkantungdom kan ha et sosialt akseptabelt opprør før de utdanner seg og begynner å jobbe i forlag og departement.
Hvem av dere var dette?
>>222574771>«Alle som sier eller gjør rasistisk dritt, det inkluderer folk du vet er hvite og har dreads eller andre åpenbare kulturelle appropriasjoner», skal nektes i døra.>I tillegg er det hengt opp plakater som forklarer hvorfor det er rasisme når hvite folk har håret i dreadlocks. Og hvite med eventuelle dreads blir oppfordret til å klippe det privilegerte håret sitt og slutte å påføre svarte folk «ubehag».
>>222574869jeg er 149 999 av dem, du er den andre
>>222574869nei jeg støtter venstreextreme ideer
>>222574894du er jo kjempeskitzo!
>>222574927Meget antisemittisk brev
>>222574937Gidder ikke noe med gammel erik å gjøre
>>222574976logoen på brystet passer ikke inn med resten av tegningen fåvæ, for detaljert. de skulle tegnet en stilisert versjon av den istedetfor å bare lime den på
hvorfor selger de ikke heroin på rema 1000
>>222574869tidlig historie?
>>222574869>institusjon som lever av "antirasisme" finner masse "rasisme" vi ikke engang visste at fantesmange sånne tilfeller
>>222574869hvordan vet de dette?
>>222574991gidder ikke
>>222575209sex
>>222574869Jeg er egentlig ganske venstreekstremist, men jeg er imot transer og innvandring, så jeg er vel høyreekstremist ifølge min med-nordmann på bildet der.
>>222575236>jeg er venstreekstremist... bortsett fra at jeg ikke er det i det hele tattsmart!
>>222575292nei han er ytre venstre.
jeg er en grisete gummistøvelhomo
>>222574869hva er det for et navn egentlig??
>>222575396>>222575396>>222575396>>222575396>>222575396