fırıncı bana abla dedi edisyonu
>>222570393Real?
imaj tahtalarıda kapanınca t*rkçe iletişim kurduğum kişi sayısı sıfıra indi amQtunPİÇ nie açmıyor tahtasını acaba
>>222571403bu 81chan ilk açıldığında knajjd fotoları, trurunun teknoseyir postları vardı. şimdi site full aliyev denen anası türbanlı eniğin akp, reis, kadın nefreti, neonazi postları dolu. bunların hepsi aynı discord grubunda. sitede dox yasak olmasına rağmen ban atmıyorlar :D hatta hademenin depremzede enik olduğuna dair duyum aldım. teklider adminiylede dirsek temasları var. sabah akşam kereste kapansın diye uğraşan adam orayla uğraşmıyor :D ben twitterda kapalı hesaba geçtim kafam rahat. telegrama bakıyorum bazen.
>>222570649ewt
>>222572611pipili ablapipisiz ablahangisi
>>222573751pipili abla
>>222573807feministsin?
>>222573807Görebilir miyim...
>>222574314
81cende is ile alakali post atmistim. guya pirinc parla ise yaramisti, cebimize az bucuk selanik $ekeli girecekti ;d follox olduk anonlar be yas 22 ana baba umidi kesti yaz oldu gotum yaniyor 1 sene olacak calismiyorum hicbir yer almiyor. alan yer 1 ay calistirip siktiri cekiyor. t*Rk denen yecuc mecuc irkin anasini avradini sikeyim. donup dolasip ayni yere geliyorum surekli ;_;
>>222575011gecen savunma sanayinde calisan arkadas ile konustum. literal olarak komplike isleri claude'a kodlattirip sadece gozucuyla kodlari kontrol ediyorlarmis. hatta son zamanlardaki savunma sanayindeki patlamayi buna bagladi. ne kadar dogru bilemem. beyaz yaka isler bitti. herkes mavi yakaya yonelince orasida bitecek. tekno feodalisme dogru gidiyoruz. bence simdiden umudu kesmek daha iyi. 4-5 sene universite okuduktan sonra sok tedavisi ile karsilasacak milyonlarca genc var :DDDDDDDDDDDDD
disbokçu selefi eniğine sikiş vermeyin
Afganistan'da kiz okullari kapatildi. Kizlar icin egitim yasak. Nicin kadinlar Türkiyede ögrebilir? Hem Türkler hem Afganlar müslümanlar.
insanlar boktenleştikçe kalite düşüyor.boktenli olduğu için yapıyorlar, ana okulunda boktenli çocuklar vardır herkes güzel güzel oyun oynarken gelir içine sıçar ve güler kimse onunla gülmez sadece kendisi oyunun amına koyar güler.aynısı ortaokulda,lisede üniversitede grup projelerinde, iş hayatında ve internette mevcut. bunu yapmalarının sebebi boktenli olmaları. zaten bok benizli oldukları için bok muamelesi görüyorlar, madem böyle etrafı bok kokutayım mentalitesiyle hareket ediyorlar. ifade özgürlüğü olan her yer en sonunda boktenli dolmaya mahkumdur, mesela elon musk twitteri aldı az bişey serbestlik bıraktı hemen boktenliler doldu şu an siteye girince yeni delhi gibi kokuyor.türkiye çanlarıda aynı şekilde orada burada haber olunca boktenli dolmaya başladı, köşeli bütün yerler ishal benizli doldu. sokakta mahalle gençleri top oynarken topu çalan boktenlilerin online versiyonu bunlar.bumcu biri olarak ben hatırlıyorum sene 2005 bundan tam 20 sene evvel battlefield 2 çıktıydı. 64 kişi bir haritada vuruşuyordunuz. diyordumki bu hızla ilerlerse bilgisayar teknolojisi, 2020 yılında 1028 kişi kocaman bir haritada jet tank ne varsa kapışılır. şu an hala aynı. gram ilerleme yaratıcılık yok. strateji oyunları artık çıkmıyor, competitive shooterler hala cs 1.6 üzerinde teknik ilerlemeli bir oyun çıkmadı, cs2 mesela görüntüleri daha iyi ama hala hitboxta sorunlar var sadece grafik güncelleyip skin eklediler. windows XP'den daha iyi bir windows çıkmadı, 7 çıkan son iyi windowstu, hintliler geldi windows bitti.yani dünya boktenleşti ve boktanlaştı. unreal tournament 3 teki harita boyuna silah sayısına bakın bide modern oyunlara. gta san andreastaki mekaniklere hikayeye bakın bide sonra boktenleştikçe çıkanlara. >>222575313en az 20000 dolar yerli teknoloji fonu, 50000 dolar yurt dışı teknoloji fonunda paranız yoksa permanent underclass kalacaksınız.
bizimkiler sene basindan beri altin aliyor 7500den gitti birkac tane ata lira alip geldi. alma dedikce alip geliyor. hergun makarna, katmer, pilav yiyor maasi ve kiralari altina gomuyorlar. essek yukuyle zarari var. kafayi yiyecem.
ip range ban yedim laa>>22257501122 erken oqlim takma pHenim yaş oldu 29-30 hala 5 dk çalışmadım>>222576097hoçgeldin bergoy
>>222575313>>222576939mühendis anon sen misin laa + nası gidiyo
>>222576949boktisatçı anon olarak rekor sende. anksiyete krizi bende de var göz teması kuramıyom + muhabbetler ilgimi çekmiyor. bazen waifu istiyom sonra 5dk düşününce yalnızlık daha tatlı geliyor ;d mağaraya kapat beni kimseyi arayıp sormam belki ailem hariç. şekel kazansam ne yapacam pHen neye harcayacam. araba mı alacam ps5 mi alacam ue5 slop mu oynayacam amQ. mİLLET müzik dinlemek için aboneliklere tücülüyor. fastman olarak yaşamaya kendi kendime yetmeye o kadar alışmışım ki normipiçlerin yaptıkları anlamsız bomboş geliyor bana. karnım doyuyosa kümesi.m varsa okey gerisi boş oQle :DDD
redPİÇçinin çanında sıçanlanılmaz amk kala kala yine bura kaldı artık dönerci gavatlarla sıçanlayacaz
Yaw pipişler dön dolaş hep aynı muhabbetler, yok beyaz yaka bitti bime giriyorum filan, bırakın bu işleri amk bir sektöre odaklanıp kendinizi geliştirmezseniz BİR SİKİM OLAMAZSINIZ. Bak eyay işimizi alıyor böhüüü diye anıran bir sektördeyim daha geçen hafta ZAM aldım. Elalem gizli işsizlik yapıp futbok konuşurken götümden ter aka aka efficiently çalıştım her şey tıkır tıkır çalışıyor. İş yerindeki barzoların 1 numaralı düşmanı, evde kalmış kezbanların ise amını sulandıran tek elemanım. Hepsi bana yazıyor evlenme hayali kurarak. Çünkü garantiyim. Tabi ibne olduğumu bilmiyorlar o ayrı mevzu kek
>>222578135dürüst konuşalım sıçanlık bitirildi bundan böyle her seçenek, her alternatif = cope
>>222578438bokşiden post aşırma lan gavat
>>222575313yazılım mühendisliğinde ilk senem olduğundan dolayı rahatsız edici olduğunu düşündüğüm götümü yakan o post
>>222578135>boklider admininin yan sitesinde postlamak>hademesi enkazzedeKEEEK
>>222577746y*Zın denizde yüzme kı$ın otizmwalkla bir ömür geçiririm+geçiriyorum.>neye harcayacam.hiSSelere bas piRem>>22257813581chan mı la bu >>222578438göt yakma laa + ne işiydi telekomda mı çalışıyordun serverlere mi bakıyorsun sen yaw
>>222575741>Nicin kadinlar Türkiyede ögrebilir?turkey is reddit of the islamic world, just like sweden and canada are the reddit of their own continenti think you'll be happier with learning armenian or azeri
yaw aklıma nerden geldiyse 2 gündür ecuador dinliyorum
what do people in turkey think of shia turks?
altın $3900'a düştü
>>222582872all shias are mushrikunmost of turks don't know what is a shia
>>222578438fare yarışında birinci oldun tamam en iyi goy hizmetçisisi sensin tamam
>>222583399>fare yarışında birinci oldun kek. fare yarışında top çeviriyor amına koyduğum :-DDD
şişman yaşlı çirkin piçler kazandı. biz kaybettik
>>222583475birkaç seneye ubi gelir zaten kasmaya gerek yok gelmezse toplu intihar ederiz
>>222578647astroturflemene çabana kimse inanmıyor enik
>>222580562sissyadminim UwU>>222583399Aptal enik, amaç işi fare yarışı gibi görmek değil, eğer işini keyif alarak yapıp kendini geliştiriyorsan gerisi geliyor. para için iş yapılmaz. iş yapınca para gelir. etraf senin gibi düz memur mantığıyla dolanan adam dolu. bir farkın olacak, value yaratacaksın. Beleşe de çalış demiyom şark kurnazlarının iş yerlerinde. Sen kendine değer vermezsen ve dümdüz memur gibi devam edersen daha çoook böyle kendinizi duvardan duvara vurursun. >>222583572186cm, 78kg, 33 yaş, sarışınım, sektörde 11.yılım, her gün koşuyorum götüm fındık gibi kıpssssssssssss ;);)
>>222585082oo işini keyif alarak yapma cope'u alırım bir dal ;)))
200kya karavan alıp 2kya kiraya verilir mi??
>>222585082>186cm, 78kgburadaki 90 külo üstü alfalar senin o fındık götünü çatır çutur yer lan twink ibne
Ulan, bu sıcaklık beni gebertecek...
"işe dans ederek gitmiyorsanız o işi bırakın"https://www.youtube.com/watch?v=0oa6syynHyM
>>222585169>>222586075ilaçlarını al şizo. >>222585573>twink >33
>>222586064https://www.youtube.com/watch?v=INFWZ4NoEoEçenet vatan ayağınıza gelmiş daha ne istiysiniz
>>222586224Bi kaç gündür dışarıyada çıkamıyorum ya. Okuldaki öğretmene nasıl anlatacağım onuda bilmiyorum. Umarım anlayışlı bakarlar.
>>222586706nayn memet nayn tomas geliyor hans geliyor herkes geliyor sen neden gelmiyor. en iyisi mi sen oraya önceden kullanılıp test edilmiş uygun bi bahane bul
>>222587762:DÖğretmen bize geçen anlatmıştı. Eskiden sıcaklık 26 dereceyi geçti miydi okullar tatil oluyormuş. Yinede gelmemizi önerdi.Amaan, zaten sınavlarımız kalmadı. Notumu kötüleyemezler herhalde. Karnede eksik günler işte kötü gözükür.
neetullah nerde la pipişler, içinizde bir adam oydu
>>222588587en son çıplak bir şekilde 2 kıtayı birbirine bağlayan köprüde effiecently value diye bağırıp koşarken görüldüğü rivayet olunur
ula ananı siktiğim kuşları birbirinden bilemiyom la BİLEMİYOM ULO!!11!!!1!111
one does not suffer in turkey