Sadepäivän pööripainoshttps://files.catbox.moe/kh7gr2.mp4
oispa nyanpasu
en saanu unta ärsyttää>>222571480kiva painos, täällä ei tosin sada mutta ei oo onneks kuumakaan.
Kalasataman bussipysäkki oli Tuska-festarin takia poissa käytöstä ja jossain hevonkuusessa. Melkein myöhästyin bussista sen takia
mikä keskiviikko
minulta pääsi tuskan parahdus
en sano sitä
>>222571538jaa tuokin olis tulossa. näyttääköhän yle taas keikkoja livenä
>>222571558KEEMU!
>>222571545Kinttu
tyttiksen pillu varmaan kohottaisi nyymin mieltä
nyt alan kokkaamata ja sitten juutuup viteota
Mä ja nyym
nyt katson win wendersin perfect days elokuvan
>>222571595oho nyt on tosi hyvä tissi telakointi
>Finérin veljekset ovat esimerkki siitä, mitä datakeskukset tekevät nyt Suomelle: ”Kaikki työntekijät kotimaasta”>Datakeskusbuumi työllistää jo tuhansia suomalaisia. Rakentajien lisäksi korkeasti koulutetut suunnittelijat ovat saaneet uutta työtä laihojen vuosien jälkeen.
>>222571615ei ole minusta noihin hommiin
>>222571615sit kun ne datakeskukset napsahtaa päälle ja pitäis jostain saada miljoona gigaterapetawattia sähköä sekä kehittää kantaverkkoa niin me (työssäkäyvät) ruvetaan maksamaan
>>222571628minusta olisi mutta siellä on parempiakin hakijoita 30000 jonossa edellä
gyrosia lounaaksi tottahan toki ovat minun herkkua
>>222571636sit käydään töissä kun pitää rakentaa voimaloita
nazi elisa ei taas näytä kissa pissa laatikkoa
>>222571636pienet modulaariset ydinreaktorit on ratkaisu
>>222571538kala satama, onko siellä kaloja
>>222571651etkö sä oo vieläkään kuollut
>>222571670satama on yleensä veneille tehty
oisinpa loli, houkuttelisin kaikki rumat paskiaiset pakettiautoon
>>222571670Lähinnä vain korkeita taloja
pistän suihini
aina vaan pitää jaksaaen jaksa
Kikkeli keskiviikko
>>222571802ei pidä
>>222571802jos ei jaksa niin koita vaan jaksaa
>>222571802en mäkään. mun jaksaminen ei oo koskaan ollu näin pohjamudissa sytostaattihoidoissakin oli parempi vointi kuin nykyään.
koi kana
kesä on erittäin nyymivihamielinen aika
koi kanasta tuli mieleen niin futiksessa oli kyllä hauskoja nimiä kuten kulipali ja geikana ja sithole.
taas pesukone on syöny yhden sukanharmittaa aina kun käy näin
>>222571726luulin että gyrossiin kuuluu leipänen
>>222571907yks pelaaja joka ei taida olla kisoissa on nimeltään kusi-asare
>>222571916se on paidan hihassa tai housun lahkeessa
tiskit pyörimään heitän roskat luontoon ja sitten aamupalaa väsäämään
>>222571956minuutti aikaa aamupalan syömiseen
tykkään litteistä rinnoista
pööri nyymit on tyttöjäpikku idoli nyymit on poikia
>>222571973eihän tässä oo mitään järkee
>>222571921pitanen sisällä täyttivät kukkuralleen lihalla kun tunnistivat herkku suun aika tukeva eväs alle vitosella
>>222571870???
>>222571982on sydämen eikä järjen asia
Jos lappais nistarit naamariin ja lähtis pyöräilee. Ei kyllä varmaan pitäis juosta ja pyöräillä samana päivänä mutta tekee mieli ulkoilla
Tekee mieli nistarii muttei jaksa kokata ni jään makoilee. Silmiäkin painaa sen verran että taidan ottaa nokoset.
>>222572008mä oon tehny noin mut nykyään en jaksa ja pyörästäkin ketjut poikki tappakaa mut pois
>>222571994kerkeskö aoba ees sytostaattihoitoihin, eikö se tilanne ollu niin toivoton että laitettiin suoraan kipulääkkeille ja kotiin?
>>222571504
>>222572039Mette maaritti olis saanu hoidon jos toisenkin
nyt on syntymäpäivä mut kukaan ei oo viel laittanu viestii nyyh
näytän nyt tältä
>>222571997Meirami on niin söpö!
>>222572068Onnea nymph
>>222572068Onnea, näytät söpöltä, anna pojupilluu
>Kahden yön opintomatka Wieniin maksoi 52 000 euroa – näin Helsingin kuntapoliitikot reissaavat veronmaksajan rahoilla>Helsinki osti konsulttiyhtiö KPMG:ltä kahden yön Wienin-matkan järjestelyjä 17 000 eurolla. ”Tämä on kustannustehokasta”, sanoo toimialajohtaja.
vittu mun agp
>>222571480en muistanutkaan noin ihanaa pöörijaksoa, pitääpä katsoa sarja uudestaan
>>222572097toi on joku 2 euro senttiä per työssäkäyvä veronmaksaja ja sitten kun otetaan kaikki muut vero tulot mukaan niin jää aika vähä pätöinen summa
nyymit on saavutus metsästäjiä viteo peleissä sekä irlissä
>>222572071onko paha jos näen ton silleen niinku tyttönä
>>222572111näytän tolta
>>222572068onnea
>>222572070onslow!
>>222572213mutta sehän on ihan selvästi tyttö?
>>222572068hyvää syntymäpäivää
>>222572111mulla on ollu pci e näyttis 15 vuotta ei noita agp portteja ole käytetty ihan helvetin pitkään aikaan
oispa maamiinajärjestelmätyttis
oispa pian mun kuolemanpäivä
>>222572277Mitä semmoisella?
>>222572271no sitä nyymi varmaan kiros että agp näyttis hajos viimeinkin ja uutta ei saa mistään??
>>222572308tossa vaiheessa menee kyllä koko kone vaihtoon
>Suomessa 2000-luvun työttömyysennätys, ekonomisti povaa parempaa syksyllä
>>222572070>>222572248miks brittihuumori on niin sielukasta?
>>222572326millä rahalla
>>222572294miks tolla on joku puolen litran hajuvesi mukana ja eihän noi tavarat mahdu mitenkään tohon laukkuun
>>222572345niin no ei millään jos minunkin näyttis pragaa niin sitten ollaan vaan pelkästään läppärillä ja vituttaishan se
>>222572346syistä jota kukaan ei tiedä pienet tytöt luulee että niiden pitää haista maahan kaatuneelta ja kuivuneelta limonadilta.
>>222572338ja tämä ennen kun olen virallisesti kirjoilla
ekonomistin povi...
nyymi on virallisesti kirjolla
nyymejä ei kiinnosta tyttikset
>>222572085>>222572095>>222572228>>222572270ei vaa ei mul oo synttäreitä teitä on vedetty höplästä hähähähä! :P
>>222572413et oo toi tyttö tossa kuvassa.
>>222571973matemaattisesti tämä pöörinyymi on suurella todennäköisyydellä tyttöhttps://desuarchive.org/int/thread/222319548/#q222321673
>>222572454Anteeksi mutta nyt on esitettävä vastalause, tiedämme varmaksi ettei tuo nyymi ole yksi niistä tytöistä!
MÄ OON TYTTÖ
puurot tuleen
>>222572488niin oot teemu
lähen kirpparille selailee vinyylilevyjä ny
miksi kela ja työkkäri vihaa nyymejä
pojut mielessä
>>222572068en itse uskalla kertoa syntymä päivääni profiloija nyymien takia
>>222572454mutta jos se nyymi olisi tyttö se ei olisi kirjoittanut näin: >>213980073t. salapoliisi pro
>>222572454juuh ja usein pööri postauksissa on tyttö energiaa siinä missä pikku idoli postaukset huokuu poika energiaa
>>222572571hämäys virke
>>222572553mitä sä pojulla?
homoille ja transuille pakkoeutanasia
>>222572632homot ja transut on kyvykkäämpiä kuin nyymi
>>222572632en oo kumpaakaan mutta pääsenkö silti mukaan?
>>222572491onko liekitetty puuro hyvää
nyymeille pakkoeutanasia
>>222572648äänestän sua suomen kekkoseks
>>222572632vihdoinkin mutsaatappaanyymille löytyy pakokeino
>>222572657haen meidän paperitehtaan korkojen kera takas pohjois koreasta jos minut valitaan
>>222572674veikö pohjois-korea suomelta paperitehtaan?
Luulen, että menen vihdoin leikkauttamaan hiukseni paksu tukka on tässä helteessä haitaksi.
>>222572698näytät paremmalta pitkillä hiuksilla
>>222572692joo tai ne ei maksanu siitä vaikka piti. ruotsiltakin ostivat 1000 volvoa mutta jättivät maksamatta
oispa paksu tukkamulla on kaljuuntuva slaavitukka
>>222572692parempi korea varastaa kaiken mitä hyväuskoiset hölmöt sinne lähettävät ennenkö saavat maksunruotsilta lähti volvot
>>222572708häh vihaan juchea nyt
tuksu pakka
>>222572708miksi ihmeessä?
>>222572601no tietysti jos me päätetään olla uskomatta mitään mitä nyymi sanoo niin nyymihän saattaa olla vaikka kissa sitten.
>>222572698Miten voit kanavoida sisäistä Schwarzeneggerin Conania ilman pitkää tukkaasi?
>>222572731>>222572735https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005378349.html
>>222572742no eihän tuota ole mitään syytä epäillä. minäkin oon tämä kissa.
>>222572608potkupallon kotikatsomoon haliseuraa
>>222572706Mistä tiedät, nym?>>222572743Ei se esi-isä, jonka kanssa olen yhteydessä.
Mitä sitten jos nyymi on kissa? Ei kai se nyt kiellettyä ole?
>>222572776kaikki miehet näyttää
>>222572763seksiä harun kanssa
>>222572791Nyymit on pussy :DDDDD
>>222572734Tuksun blogiserverit räjähti (se joka ymmärtää referenssin ansaitsee kumarruksen)
huomentaselkään sattuukylmäväsyttää
>>222572763eikö tyttö ois paljon parempi halittavaks vai ootko joku homer seksual
kurkku kipeä vieläkin
aah puuh lääh spruit spräit nyt saitte setämiehen alun iloiseksi jumankekka ku jysähti
ei jaksa kiivetä läksin bussilla pummilla kukkulan päälle täällä on asioita
näin unta että poliisit tuli hakee mut kotoa jostain syystä itkettää
>>222572897hieno linnakke. oletko huomenna tulossa takasin suomeen?
>>222572763>>222572809oispattaa
>>222572911paskuus on huomisesta asti laitonta
miksi ulkona on ihan kaikkialla ihmisiä?
jännä tapaus tuo korea kyllähttps://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pohjois-korean-diplomaatit-kiinni-hamarabisneksista-suomessa-huumepuheet-paljastivat-ennennakemattoman-salakuljetusvyyhdin/9197304
>>222572924pliis ei en mä voi sille mitään
>>222572913tottahan toki
>>222572909en vieläkään oo sisäistäny tätä animekonseptia missä tytöt suuttuu jos niitä katsoo.
Onko meillä Suomessa sovellusta mistä näkee tuotteen omistusrakenteen? Oon vieläkin ihan shokissa siitä että norjalaiset omistaa tyyliin kaiken eikä sinilippuun tai joutsenmerkkiinkään voi enää luottaa
>>222572970joo, nimeltään saunagpt
>>222572995hallusinoi liikaa
>>222572875korkeintaan toiseen kainaloon>>222572918haru ei haise
>>222573010tä kuva
ei soittanut työkkärin täti, pasianssia sitten pelasi varmaan tuon tunnin välin. pitää olla ite yhteydessä ja pyytää puhelinaikaa jollekkin niin voi keskustella että kuuluuko työkkärin piiriin ja että mitä papereita ne sitten haluaa tulevaisuudessa että oltais yhtä mieltä etten kuulu niiden listoille.
>>222573010mutta haruhan on tyttö.. nyymi ootkohan sä ymmärtäny jotain väärin
>>222573024b lausunnon tarviat lääkäriltä niin pääset sairauspäivärahalle
ää en jaksa tehdä työkkärijuttuja kerran vuodessa antakaa saikkuusuomi on liian kiltti valtio työttömille
>>222573050kaikilla nyymeillä on a:n paperit ja kävi intin
>>222573078miksei työttömille pitäisi olla kiltti
>>222573023kissaputši on piirtänyt varmaan vuosikymmenen ihan samaan tyyliinhttps://danbooru.donmai.us/posts?tags=nekopuchi
>>222573100koska pitää palvoa mammonaa ja bkt käyrää tai jotain
haluun kaljaa
>>222573135mulla on 7e tilillä ja pullo kassi eli perjantaina vois hakee
>>222573135näytän tolta ilman tissejä
>>222573152miltä sä sit näytät tissien kanssa
semmonen ropotti tyttis
tääkin päivä menee hukkaan kipeenä ollessajaksaispa edes katsoa tai pelata jotain
>>222573176vittu mä vihaan teitä pousereita tuo ei ole ropottia nähnytkäänse on ihan selvä ihminen ei sillä ole väliä että tekijä on sanonut että "joo se on oikeasti ropotti vaikka näyttääkin ihan 100% ihmiseltä" tapa ittes
tänään alotan sen preyn peluun (oikeesti)
>>222573176Kelpais
>>222573176*
>>222573209ropotteja on
>>222573161tolta
>>222573209rob otti
tyttöjen kintuissa pitää olla sukat
ruoka ropotti tyttis
Peruttu, työkkärin täti soitti ilmoittaakseen että asiaa ei voida hoitaa puhelimitse vaan on tärkeää työnhakuarvion kannalta olla paikalla ja käski kirjoittaa sähköisen selvityksen miksi en ole paikalla joka menee jonkun tahon käsiteltäväksi. Ota tuosta nyt sitten selvää tuleeko tuosta jotain karenssia vai ei, oletettavasti joo kun toisteli kovasti että lääkärintodistus on kirjeessä vaadittu. Ei voi kuin ihmetellä miten noille jotenkin se että istun siellä tuolissa niiden toimistolla muuttaa tilannetta jotenkin merkittävästi ja olisin kertonut nämä samat asiat.Noh ei kai siinä, tärkeitä hommia kyllä varmasti nyymi nyt työllistyy kun kutsutaan se parin viikon päästä uudelleen tapaamiseen.>>222573050Niinhän sitä tarviis varmasti vaikka ja mitä mutta se on ihan sama vaikka ois ö-lausunto ei minusta yhtään toimintakykyisempää tule.
https://www.youtube.com/watch?v=V3Y_kWdXSoYmatti ja teemu naurattaahan se
Tästä tuleeki kevyt ~70h työviikko ku pitää painaa la+su että pysytään aikataulussa, no ainakin verottaja on iloinensit maanantaina taas levänneenä lisää 10h+ päevää
pakkailin tarvikkeet reppuun kalareissua varten ja hokasin vasta nytten että eilen pesemäni vaatteet eivät ole kerenneet kuivua vielä. tohtisko tuota sittenkään lähteä hitusen kosteissa tamineissa
>>222573319meillä on tämmösiä nyymejä ja sitten on semmosia jotka on työkyvyttömiä
ai niin ja en sanonut heippa sille tädille siinä oli minun protestini asian järjettömyyttä kohtaan.
>>222573333aika vallankumouksellista puuhaa
minua ei ainakaan mitkään lausunnot ole auttaneet kun kela toteaa minut aina terveeksi ja työkykyiseksi vaikka usean eri lääkärin mielestä olen masentunut ja työkyvytön
>>222573333etkö ois vaan voinu pakottaa itteäs sinne paikalle tunniksi? mikä siinä oli se oikea ongelma ettet pystynyt mennä sinne?
>>222572068Hyvää syntymäpäivää nyymi (2406??)
>>222573350sairauspäivärahan kannalta ei ole nokan koputtamista kellään siihen jos lääkäri antaa työkyvyttömyyden perusteella saikkua
minä olen masentunut ja työkykyinen mutta ei mua kukaan ota duuniin koska aina on 5000 parempaa hakijaa ja minä olen ihmispaskaa
nyymit, mitä jos me lähdettäisiin ulos aurinkoon sisällä nyhjöttämisen sijasta?
>>222573331työnyymien pitää tehdä työkyvyttömienkin nyymien työt
>>222573373kyllä minulta ovat evänneet jo kahdesti ja käsittelyissäkin kestää aina yli kuukausi maksimaalinen nöyryytysrituaali
>>222572068postasit 3d huoran niin rullasin eka ohi huomaamatta mutta onnea
>>222573380ulkona on pilvistä ja hieman sateista
>>222573010>haru ei haisehaluaisin varmistaa onko tämä totta ihan itse on pari kohtaa mitkä erityisesti haluaisin haistaa
>>222573400en usko
>>222573380siellä on ihan harmaata
>>222573373mut haittaako se jos kela maksaa sulle sitten kuitenkin täyden asumis ja toimeentulotuen vaikka ne väittää sua terveeksi? eikö olennaisinta oo ettet kelpaa työkkäriin niin sitten niillä ei oo asiaan mitään sanomista.
>>222573423>mut haittaako se jos kela maksaa sulle sitten kuitenkin täyden asumis ja toimeentulotuen vaikka ne väittää sua terveeksi?ei maksa kauaat. eri
>>222573434miksei? millä perusteella ne sitten olis maksamatta sitä jos työkkäriinkään ei kelpaa, eikö niille riitä että on yrittänyt työkkärin kirjoille.
>>222573423ei varmaan koska noi saa joka tapauksessa oli se sitten saikku rahaa tai perus työkkäri rahaa, aika pitkälti sama summa ovat
>>222573444kelamaksut lopetetaan
>>222573414taidat olla kelan virkailija kun haluat vielä kaasuvalottaakintoivottavasti TÄ korvaa teidät kaikki mahdollisimman pian ja joudutte kortistoon
>>222573457ei lopeteta koska ee uu kieltää ne antaa jo nyt noottia suomelle liian pienistä kela tuista
>>222573346Johonkin menee mullakin jaksamisen raja esittää mukavaa noille. Kuuluisin oikeesti johonkin lopetuspiikkijonoon mutta mua kiusataan tuommosella.
laittakaapas joku oikein irstas doukkari nyt on sellane fiilis
>>222573504en laita mä geitkiippaan
nyttenhän sitä heroiiniä saapi taas suomesta siitä nyymille lopetus piikki
>>222573502miksi kirjotit isolla?
>>222573504https://areena.yle.fi/1-50848953
>>222573520Lauseen ekan sanan vai minkä kohdan?
>>222573504tuostahttps://exhentai.org/g/661895/394adee1be/
>>222573537kirjotat normaalisti pienellä nyt vaihdoit isoon viime postauksien ajaksi
>>222573548ai saakeli kun on pörrö
>>222573548sairasta touhua
>>222573567juuh tommosta harvoin näkee ees doukkareissahuh huhs
sittenpä paistelen possu pihvit ja keittelen makaryllit
>>222573554Kaikkea sitä nyymit miettii. Sovitaan vaikka että jäi päälle kun piti lukea virallisia lappuja ja kirjoittaa miksen ollut paikalla. Kai ihmisellä on samalla lailla eri kirjoitustiloja kuin puhetyylejäkin, ei kukaan puhu vanhemmillekkaan samalla lailla kuin kavereille tai samalla lailla kuin vaikka presidentille.
miksi nyymien elämä on kärsimystä
>>222573615mun vanhempi on myös mun kaveri ja presidentti
>>222573599mitäpä possu piffiä
puhun pressalle aina pelkkää ruotsia
>>222573640hk viljaporsaan ranch fileepihvi
>>222573671nams
>>222573548yukari nuolee munaa
>>222573504https://exhentai.org/g/2655152/e66570226c/
On tavallaan jännä kuinka suomalaisesta runostosta löytyy kaksintaisteluita mitä voi kuvata vain holmgangiksi.Härännahalla hakataan miekalla toinen toistaan vuorotellen.
>>222573721vesisika!
>>222573671mun possu on jauhettu valmiiks pieneks nii tarvii pureskella vähemmän, ihan hyviä tuli riisin kaveriks näistäkin.
mietin että kylläpä jyrisee ulkona vaikka aurinko paistaa tällä hetkelle mutta siellä revitäänkin asfalttia auki
>>222573783repisivätpä minun pään irti
kummallista kun välillä käy niin että esittää harmittoman meemikysymyksen ja vähän ajan päästä seurauksena pitäis ratkoa enemmän käptsiäihan kumma syy-seuraussuhde
tylsää meen kohta petiin
*jakaa nyymin nollalla*
pysantin muuria
>>222573845
>>222573721pippeli jäykisty hieman pitäiskö huolestua
tuossapa tuo moni ei tiedä thessalonikista mutta oli reikan tärkein kaupunki aikoinaan sitten siirsivät ateenaan kun turhan lähellä turkkia
Tulin pitämään nopeesti evästaukoa. Eväänä lidlin paistopisteen lihis. Kauheen nopeesti ootte postannut taas
>>222573845tässähän voi käyttää sairaalasääntöä
>>222573893miksi joka paikassa on graffitia
>>222573918kolmas maailma
>>222573907ruokajuomaksi olut olut?
>>222573918acab vittu mun tuet
>>222573918Itse mietin että miten tuossa muurissa ei ole yhtään graffitia.Voiko Roomalaista tiiliseinää hiekkapestä ilman että se vaurioituu?
oon aina ihmetellyt miksi ruskeat, narkkarit, ja äärivasemmistolaiset haluavat asua epäsiistissä ympäristössä
>>222573940Joku lidlin saskia vitamiinijuoma
suoraan sanottuna tekis mieli vetää aivan super mega kännit vituttaa tämä oma paskuus mutta onneks täysin sama ahdistus ja huimaus ja ripuli estää menemästä kaljakauppaan että jotain hyvää tässäkin on. huomenna sitten taas pikkurobolla vissyä komero täyteen.
>>222573927olet väärässä kehitys maissa ihmisillä on harvemmin varaa maaleihin saati aikaa sotkea tämä on länsimainen vitsaus
>>222573982
>>222573982kaunista on
rupesin tekemään minun kuntoilut joka toinen päivä niinkun nyymi ehdotti edelleen aivan järkky uupumus veto pois yhyy en jaksa
>>222573994kantsii käyttää rahat pois niin ei voi vetää kännejä loppukuusta niin minä teen
>>222573961ei historiaa saa valkopestä
tahtoisin ostaa kannabista mistä kaupasta sitä saa?
>>222573982tiedän jo että nistit, ruskeat ja äärivassarit ei vaan käsitä syy-seuraussuhdetta mutta kysyisin sitä esim niiltä nyymeiltä joiden mielestä nurmikon leikkaus ja oman pihan siistiminen on turhaa amerikka-aivoiluatai no ne nyymitvon oikeastaan käytännössä äärivasemmistolaisia niin ei ehkä sittenkään mitään
>>222574052niin ollaan
>>222574052nurmen pitää olla sentin mittanen se pitää ajaa päivittäin ja mitään muuta kasvustoa ei saa siinä olla jämpti on näin rumia on puskat ja kukat
>>222574052nurmikko on itsessään turhaa amerikka-aivoilua
roskaa roska väelle
minä nurmikon leikkuu puuhissa
>>222574049kasvata ite. Halvempaa ja turvallisempaa
aion laittaa ruokaa näistä aineksista>4 bataattia>7 valkosipulin kynttä>1kg naudan jauhelihaa
>>222574089bää
>>222574098vitun läski
>>222574098mitä syöt loppupäivän
>>222574110mini luu
aion laittaa ruokaa näistä aineksista>Apetit Superior Nduja-pepperoni pizza pakaste
>>222574093eikö tuosta jää kiinni?
jos nurmi kasvaa kentällä, pelaa palloa
>>222574078pistätkö sisälläkin tuolit ja pöydät vaan satunnaisiin paikkoihin vai pistätkö ne johonkin missä ne näyttää hyvältä eikä ole tiellä>>222574080juuh ok nyymi
>>222574156>juuh ok nyymihyvä että ymmärrät olevasi amerikka-aivorammstein tästä jo lauloi kauan sit ten
nyymit jankuttaa mun jankutuksia
nurmikko on nyymien mielestä turha koska istuvat sisällä hurisevan laatikon ääressä 16 tuntia päivässä ja silloin nurmikosta ei ole hyötyä
>>222574178juuh ok nyymi
olin lapsena kova jankuttamaan kerran jankutin iskälle samaa lausetta ainakin tunnin putkeen
>>222574194jos mulla olis oma talo ja piha niin kyllä mää puutarhaa pitäisin mutta mitä sillä nurmikolla tekee
Nurmikko on pihaversio sellaisesta mustavalkoisesta Live Love Laugh sisustuksesta
>>222574213leikkaa sitä
joka askeleella tarttuu kakkaa jalkaan kahvien jälkeen tartun ihan varppina imuriin
>>222574238kirjaimellisesti kakkaa?
>>222574214totuus ydäri
nurmikon ajelu on vaan amerikkalaisten versio tästä paitsi että se ajetaan miehisellä koneella ja siinä pistetään ruoho kärsimään (tuoksuu hyvältä)
>>222574254ei nyt kirjaimellisesti sentään mutta muuta törkyä
>>222574238vedä pönttö
>>222574270SIELV
pihanhoito, amerikka :|pihanhoito, japani :O
viteo peli aika
väkisinpaijaan nyymineli niinku raiskaus mut söpömpi
pötkö
>>222574460ööh ei näin aikasin saa mennä pötkö
>>222574343
>>222574147oisinpa toi pallo
>>222574536Oisinpa tuollaa ajamassa autoa ja hakkaamassa vaimoa
Harrastatteko pätkäpaastoa
>>222574536hiekkaa ja pölyä nams
>>222574536uvh... vapaus...
>>222574579en tällä hetkellä mutta on tuo ihan jees, aika helppo tapa rajottaa syömistä varsinkin kaiken maailman herkkujen vetämistä
>>222574665haluan palata 2010-11 vuosiin ne olivat elämäni parhaat
ei ole tolkun hiventä tässä elämässä tällä tavalla mutta kaikki vaihto ehdot on paskaa minkäs teet kaljastakin tulee vaan paska huippaus ja pahoin vointi
>>222574706japaninyymit mitä tuo on japaniksi
>>222574730ああ猫好き
>>222574706ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ nekoski
>>222574752ää neko suki jaa
>>222574730minä rakastan kissoja tai jotain paskaa
>>222574706kissa kelpaa myös
>>222574706su onen tsuki
>>222574706Mitä hauskaa on siinä että sanoo しゅおねんよき?
>>222574848Mistä sä しゅ sait?
愛と金ぎ
>>222574872>>222574872>>222574872
oon sitä mieltä että tekoälyn (neuroverkkojen ja kielimallien) keksiminen on ollut katastrofi ihmiskunnalle
>>222574873Joo siis すおねんよき
>>222574901sun mielipiteet ei paljoa ihmiskuntaa liikuta