Espen i Asmo-utgavenForrige:>>222560227>>222560227https://archive.org/details/espen-i-asmo-v1.3
promp og delig hura hura
forestill deg nytelsen...
>>222575463hvorfor er det så rart å se kun hvite jver på et bilde nå?
>>2225754634132
>>222575489fordi vanligvis skal en være transe, neger eller transeneger
>>222575489alle hvite jv har døde øyne etter tusenvis av kuk og en oppdragelse som er designet for å gjøre henne ond og motbydelig
>>222575463De ser ikke friske ut, det skyldes at de går på p-piller, drikker masse kaffe (gift) og masse grønnsaker (gift). De spiser kanskje 200g kjøtt i uka og det er prosessert møkk.
>>222575705>ja, jeg er fra somalia. hvordan visste du det?
>>222575396spilte dette spillet på datarommet på barneskolen på arkaiske datamaskinene der. nå skal det også sies at de hadde tiki 100 der, som var enda eldre. hadde vært gøy å hatt en sånn, men de er sikkert kastet for 25 år siden
>>222575705M-men integrering????
>>222575589uh ohinsell alørt
>>222575705hvorfor har han bare svarte forbilder?
>>222575236Sånn som skjer når "høyre" er alt fra ny-konservative Sprenger-Ståle som IKKE er rasist, han vil bare ha de gode innvandrerne fra India for å styrke økonomi, til Nazi-Nils som har 1488 siktelser for hatkriminalitet.
>>222575835>hadde vært gøy å hatt en sånn,det hadde vært ok i 5 minutter og så hadde den fylt halve boden din
>>222575857Det er vi nordmenn som må integreres inn i det nye Norge
kvinner
>>222575705det sitatet er en høyreekstrem konspirasjonsteori og falske nyheter og KI generert av russiske båtter og dessuten er det tatt ut av kontekst ja og forresten så deler muslimer våre verdier
>>222575489fordi du er mongo
>>222575979hvor mongo er egentlig denne mongoen?de vil jo bare ta inn fler innvandrere, det er en evig kilde av dem i afrika og india
skal vi dra på togtur rundt i landet eller gutta
Gutta! Se hva jeg fant!
ok på tide å spørre et spørsmål:du kan velge enten befolkningen i landet ELLER den politiske styreformen i landet. hva velger du?f.eks enten kun nordmenn + tilfeldig politikkeller en bestemt politkkk + tilfeldig befolkning
>>222576030Nei det har du ikke noe grunnlag for å si du vet ikke om de vil fortsette å ta inn innvandrere i fremtiden det er umulig åVite
>>222576030
>>222576041hvil i fred
>>222576030Sjakkmatt, rasist.
>>222576041ta den med
>>222576048>spørre et spørsmål
>>222576125jeg forstår ikke brevet hans."om du ikke svarer ja på alle anekdotene mine tar du feil"
>>222576160hei nyvenn
>>222576048den første, vi kan endre styreform senere
>ja det skjer en utskiftelse, men de har bodd her så lenge nå at de er norske
>>222575705>Meget sterkt uttrykte laveste kaste generEkkelt å se på
>>222575979>>222576096>>222576125>>222576204Helt otroligt att norskar står med facit i hand och ändå lyckas bajsa ner sig själva totalt.
God ettermiddag.Jeg hater kvinner.
>>222576638sex
>>222576458
>>222575979Folketilveksten blant nordmenn uten innvandrerbakgrunn (den øvrige befolkningen) har vært stort sett negativ i snart 10 år. Om han har rett at barn av innvandrere får færre barn en nordmenn (noe jeg tviler på) vil demografien fortsatt kraftig forskyve seg fordi nordmenn dør fortere enn nye fødes, noe som ikke er tilfellet blant innvandrere.Jeg gjorde min egen lineærregresjon av andelen nordmenn uten innvandrerbakgrunn for noen måneder siden og kom frem til at vi blir en minoritet i Norge en gang i 2050. SSB vil aldri reflektere det fordi omsider er Bæsj al-Bæsjani norsk uansett om han har 0% norsk blod, fordi foreldrene var født her.
gjennomlooshet og på vei hjemhva med dere?
>>222576767leste bare starten, men det stemmer. bruning er ikke norsk
>>222576797Den har vært negativ siden 1974
Er vel like greit at nordmenn dør ut og blir byttet ut med andre. Om nordmenn faktisk hadde brydd seg hadde ikke dette skjedd.
>>222575396Sjelfullt spill. Har blitt trampet ihjel av trollene i skogen to ganger nå og dødd av sult en gang, så det ble snipp snapp snute for meg.Kan spilles i nettleser her:https://archive.org/details/espen-i-asmo-v1.3#
>>222576906jeg har klart spillet før, husker bare at du må samle absolutt all mat og rasjonere den for å klare det
>Humor rettet mot kjønnsstudier er å regnes som vold, skriver kjønnsforsker Hande Eslen Ziya som er professor ved Universitetet i Stavanger. >Hennes siste "forskningsartikkel" er en lang tirade rundt hvor grusomt det er at hun fikk kritiske og sarkastiske kommentarer mot seg i et kommentarfelt.>Der får vi blant annet høre at humor er en type "kraftfull politisk infrastruktur hvor maktrelasjoner blir reprodusert, utfordret og naturalisert".>Hun forteller videre at facebook-kommentarer om hennes kjønnsforskning videre har fått støttende kommentarer som f.eks "10/10", "Haha" og "Professortittelen har mistet verdi".>Slike innspill er et angrep på akademia generelt og er forsøk på å disiplinere rammene for hva som er legitim vitenskap.>Eslen-Ziya refererer også til sin egen forskning (referansepoeng, check) som viser at folk i kommentarfeltene iblant også bruker virkemidler som (hold dere fast).... logikk og dokumentasjon for å delegitimere norsk kjønnsforskning.https://www.scup.com/doi/10.18261/tfk.50.1.5
>>222577021modig
>>222576875Jeg har ikke tall så langt tilbake i tid. Tviler på at tilveksten er negativ. Et fødselstall på <2.1 betyr ikke ar befolkningen krymper, fordi fødsler skjer fortere enn dødsfall, dvs en positiv tilvekst:https://www.ssb.no/statbank/table/10516/?sq=30124429Som du ser, negativ folketilvekst hos nordmenn i snart 10 år. Innvandrergrupper er kraftig positive.
>>222577021humaniora er barnehage for kvinner
>>222576767Tror knappast att det är relevant att räkna på så lång sikt som 100 år. Vid det laget har de nog redan fått majoritet i stortinget och likviderat oljefonderna för att finansera guldplåtade lamborghinis och världens högsta skyskrapa utan avloppssystem, om den norska statsförvaltningen ens finns kvar och inte har imploderat innan.
>>222575463>Taklebur har ankommet den tyske hærenNei nei nei
>>222576204>de har alltid vært like norske som meg og deg men så ble de i tillegg faktisk norsk etter 80 år
>>222577021>ziyaBjuardser detektert, mening ignorert. Gir faen i hva en møkkete utlending mener om noe som helst. Kom deg UT
Hjelp. Jeg er spedalsk. Tissen min falt av.
>>222577364trodde taklebur var putlerkåvp
>>222577021Fascinerende forskningsartikkel om ufsølers profilbilderhttps://journals.sagepub.com/doi/10.1177/13548565251413595
>>222577654jesus fikser det
>>222577683som sagt: humaniora er barnehage for kvinner
>>222575705
>>222577743kjeks
>>222577743knegg;)
Jeg er en hetro mann i en homo verden
:)
Enda en dag, enda en plastpose jeg sliter med å åpne mens butikkmedarbeiderjven ser på.
>>222578285>enda en plastposeveldig slemm kLOdekoker
>>222578285REMA?
>>222577364lesdet krig
>>222578285
>bor hos mamma>jeg tok oppvasken og ryddet og vasket kjøkkenet i går natt>våkna nå>hun har allerede brukt 7 tallerker
>>222578592klin kokos
>>222578592Damer elsker å bruke mange tallerken kopp glass bestikk og alt mulig Konservering er ikke ett ord i deres vokabular
>>222578592crazy bananas
>>222578592Hun bruker psykologi for å presse deg ut.
insektsnetting på åpent vindu sjekkgulvvifte på sjekk'bjørn sjekk
>>222578850Njakk?
born in india stuck in norway
>>222578919Hvis du spør meg så er du født i ballene til faren din, det er jo der alle sæd anonsene blir till
>>222578878nei men drakk litt femes grus i går.
>>222578629en mamma ville aldri gjort dette
>>222578850det er jo hetebølge i nisselandet?
>>222579264nei, det er en hatebølge i nasselandet.vi trenger derfor mer penger til forskningt. se reks
>>222579179>grusdet er graus
En av kollegaene åpnet knipsprater ved PCen i dag, mens jeg stod bak ham og snakket med noen andre. Noen hadde sendt ham et kukbilde.
>>222579449heldig anon som kan få deilig blåsejobb av kollegaen sin når som helst om han bare spør
>>222579264kjellerprompeleilighet med eget onanirom.
>>222579449knegg
Hvordan får jeg en jv som dette
>>222579564du må henge i vrprat miljøet
>>222579564Nå begynner det å bli god stemning her.
>>222577675Når de gjør det er det dumt og teit og når vi gjør det er det smart og kult!
Nå begynner den svenske berikelsen virkelig å få fotfeste på Østlandet :D
>>222579613litt for tynne
>>222579501drømmebunkers fåvæ
>>222579666skumle sifre
>>222579613jva er sjalu?
>>222579666m- men svenske tilstander var jo bare et latterlig oppdiktet påfunn av rasister???
Fy faen brutalt
>>222579816dette er hatfakta
>>2225798731. Teksten bak er uleselig2. Lilla strek over hele bildet3. Valgfri
grill pølse tid nam nam
>>222579993Streken er for å vise at han lener seg inn mens hun lener seg tydelig vekk.
Tenk om vi møter Sverige i VM.
>>222579993Teksten på bildet er skjermen fra kampen og har ingenting med noe å gjøre knegg. Fy fhaen trodde du teksten skulle beskrive noe tilknyttet bilde??? :DD
>>222579994Varmet i mikroen eller rett fra kjøleskapet?
S-skal Stoltenberg fjerne favorittstrøsselet mitt? ;_;
>>222579873forstår ikke, hva mener du med den lilla streken?
>>222580125Er spnn greie hvis dama lener hodet vekk så er det dårlig tegn og her lener han seg tydelig inn (feminint trekk) mens hun lener seg tydelig vekkDette her oppsummerer det egentlig greit > Norske jenter vil kun ha litt underdanige turbonormisser sånn at fyren ikke skiller seg ut i vennegjengen eller for foreldrene sine og hun kan sjefe litt over ham
>>222580144den kæppsen var i minste laget.
>>222580144Fornavn: Ne
>>222580144Noen her hopper over beindag.
>>222580209>løfte metall i menneskeskapt gym for å få feite unaturlige leggerKnegg
>>222580185Etternavn: Ger
HVOR ER PROMPO
>>222580165Høres ut som ufsølkåvp, mulig Klæbo er turbonormiss men han kan urionisk få 90% av jevene i landet
>>222580112nei de får en runde på stålstekepannensammen med en løkog en pakke tomater
>>222579873han dritt tester henne
>det er ikke nok at transemenn kan svare kvinne og transekvinner kan svare mann>spørsmålet må formuleres sånn at alle skal forstå at man kan bytte kjønn som man bytter sokkerblir så lei den jævla dritten
>>222580341Hva skjer om man skriver "Mann" men så er man plutselig "Kvinne" i morgen?
>>222580385Ingenting
>>222580396Har man ikke da løyet?
>>222579816>rasistisk konspirasjonsteori>skjedde men ingen så det kommekan ikke gjøres noe med nå (du er her)>faktisk en bra ting
>>222580280Hele poenget er jo at selv klæbo blir mislikt av dama si over tid, går ikke å vinne. Bare se på bildet anon se hvordan han lener seg inn og hun lener seg ut.Dette er noe du bør tenke på når du ser fremtidige bilder
>>222580412Man var ærlig i gjerningsøyeblikket
>>222580264Han avspaserer. Jeg er vikaren hans, Fisse.
Nå skal jeg drikke
Prompo.Prompo Ronko.
>>222580341håndtersyddialer
>>222580552hva er det der under dorullen?
>>222580574H Y D R E R I N G S P A U S E
Akkurat fortært litt rå lever
>>222580700
>>222580773DU ER JO REINE LEVERKONGEN, DU! HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA *slår deg på ryggen* HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAA
>>222580773menneskelever?
>>222580580bra brev, prompo
>>222580144Skieeeeet
>>222580144hvorfor ble det slutt mellom han og hun bergenseren
>>222580951negern?
>>222580851Nei, isbjørn
>>222581028Å fy flåbbe tenk å spise fersk isbjørnlever
lembas
>>222581061dette er en gv
>>222581018nei piateed
>>222581061sex
>>222581208Hun brukte han for media»clout» og dumpet han med engang hun fikk det. Samme sophie spetalen gjorde med Oskar westerlin
>>222581250medie klut
>>222581288bra ord
Eg må dride!
>>222581312Prompo hjelper anoner på do.
hva faen skal jeg kjøpe på reman førem stenger da?
>>222581616kremost med urterkebabdressingtyggebein
>>222581616Sigaretter
>>222581616Prøv denne
>>222581616voksenbleie
>>222581616Rødcola
>>222581726ok, gir det et forsøk>>222581700er ikke smart nok til å røyke...>>222581664>>222581817takk for forslag
Spiser noe cousous med noen røde linser, hakket hvitløk, aromasopp, og paprika med litt sriracha-saus
>>222581855ikke kjøtte?
mårn mårn>skrur på støydemping>arbeidet stopper>skrur av støydemping>arbeidet begynner igjenfy flåbbe, hvorfor er det sånn
>>222581932Looosh
>>222581855Flink og sunn
>>222581833fy flåbbe, jeg elsker data nå
>>222581926SluttÅSpiseKjøtt
Hvorfor er det begynt å komme så mange afro amerikanere til Norge??
>>222581946huff ;(
>>222581955Litterært ikke en eneste ting der som er sunt, alt er giftig og dårlig for han spesielt linsene og sævsen
>>222581932Dem har en som står og ser igjennom vinduet.
Trump er ferdig hvilken dag som helst nå
>>222582008>negergaranterer at han fikk statlig støtte i usa også
>>222582037knegg ;)
>>222582008>Hvorfor er det begynt å komme så mange afro amerikanere til Norge??De skal ha reparasjoner for den dansk-norske slavehandelen.
>>222582027Enig når det gjelder sausen, men om anon får i seg litt smør til kvelds for å avbalansere forholdet mellom mettet og umettet fett kommer det til å gå helt fint
>>222582043knegg
>>222582148Spiser du seriøst grønnsaker..?
Hvor langt komer du i "nevn 100 kjente kvinner" utfordringen? Jeg kom til 51
>>222582008fordi det er en menneskerett å få bo blant og bli fødd/lønnet av hvite. (men ikke hvis du er hvit)
>>222582288kom ikke på noen
>>222582008men han har rett vi ville ikke overleve i landet hans.
>>222582288lenk
>>222582008håper'n blir ranaakkurat som asap rocky
>>222582008Alle negere i USA er på all statlig støtte det er mulig å være på. Gratis hus, gratis mat, gratis skole, gratis, gratis og gratis. Regner med at han stakk på NAV så fort som mulig her også.
>>222582370knegg ;)
>>222582343Det er bare et bilde jeg så på kvitre for et par dager siden. La ikke merke til konteksten fordi jeg simulerte den umiddelbart i hodet mitt
>>222582386Hvite men kan ikke bo i kommunale boliger i USA. Jeg hadde matkuponger og helseforsikring (fattig student) og kjøpte mat til faren min, men jeg ville aldri ha gått lenger enn det i USA. Trengte ikke det eller. Og hvis du skulle ende opp med en funksjonsnedsettelse, så lykke til… fordi det er svindel. Du må engasjere advokat ved hjelp av de potensielle uføretrygdene dine – som kanskje finnes, kanskje ikke – og får ingen hjelp i årevis. Det som skjer der er bare falsk sosialisme.
>>222582386det er jo jugaad for svarte
amer*ka er drittelande
>>222582545Jeg likte virkelig ikke USA. Men ikke bare på grunn av det. Hele samfunnet er skreddersydd rundt systemet, og alle prøver å overgå hverandre på de mest skitne og intrigante måter. Det er jødedom i sin råeste form.
>>222582677Hele livet ditt som hvit amerikaner handler om å tjene nok penger til å bo i en hvit enklave hvor man ikke trenger å kjøre lenger enn maks 2 timer til jobben.
Av og til hører jeg på musikk fra morgen til kveld. Men har jo ikke fått noen klager, så jeg tror ikke det er så høyt, men jeg er usikker, vil jo passe på naboen, men han har jo ikke sagt noe. Kan jo spørre han, men vi er alltid i farten når vi møtes, og gidder ikke banke på, han i andre blokka
>>222582677Det er en hund spiser hund verden over eksellense
>>222582748*hundehund
>>222582700Ja. Livet mitt var greit i barndommen og på den offentlige skolen og sånt. Til sånne FrP-fedrene: Vær så snill, ikke oppdra barna deres i USA i stedet for i vakre NORGE. Fy faen jeg blir lei.
>>222582724Slutt å breve ravenous revolter brev i tråden
En liten jente var utafor vinduet mitt, jeg bryr meg ikke en gang
hva skjedde med kimmen egentlig? han som begikk politisk vold mot en 65 år gammel dame på åpen gate?
>>222582898Blitt anmeldt
>>222582898>>222582956henlagt i henhold til bevisets stilling
>>222582955>heter brunt land>oversvømmer Norge med blåmennFyflåbbe
>>222582996loren i det spillet er visst helt crazy bananas
>>222583045>crazy bananasdette er jo det som ungdommen sier idag
>>222575979>før færre
>>222582955I det minste har du vokst opp her i hjemlandet ditt. Nesten alle vennene mine er i USA, og jeg behersker ikke norsk godt nok, og siden jeg ikke er innvandrer, nektet NAV meg norsk utdanning fordi jeg kom hit «frivillig». Jeg er en person man lett glemmer i Norge, fordi jeg rett og slett ikke er flink til å kommunisere i norsk. Og i tilfelle ble jeg omskåret fra jødene når jeg var rundt fem. Men men bare noe jeg tenkte på.
skjønner ikke hvorfor han slettet brevet
>>222583238åssen brev?
hva faen skal anon gjøre i morgen da?sitte inne i kjelleren og skitbreve?for et jævla liv altså
>>222583288vet man så vet man
>>222583315Ja? Hva annet er det å gjøre?
>>222583159Jeg slettet brevet mitt fordi det var urettferdig mot foreldrene mine som gjorde så godt de kunne under omstendigheteneDu har jo ikke blitt særlig godt tatt i mot i din slekts hjemland i forhold til den økende og snart utallige mengden smuglede bruninger som ikke engang tar seg bryet med å lære seg norsk
>>222583234Blir de voldtatt av sykepleierne eller noe sånt?
>>222583315>>222583339current mood: https://www.youtube.com/watch?v=4gZdE5dimMgvi er fanget her, i et utrolig digitalt fengsel...
>>222583315Du kan gå ut.Gå på butta.Kjøpe titanic legosett.masse.
>>222583405>current mood
>>222583360synes ikke de burde lært seg norsk, da tror de plutselig at de hører hjemme her
>>222583405Er han kanina transe?
>>222583410nei han må kjøpe Bismarck legosett!
>>222583315jeg skal spille litt pc-spill og se på videoer og strømmer på pcen min!også breve på kanalen også selvfølgelig, og runke til noe spennende og deilig porno!kanskje jeg sykler på butikken og kjøper meg noe godt å spise og drikke, kjempegøy naveufsøl-liv!
>>222583435Sant, rasesegregering er fremtida og enhver integrering vil bare gjøre det uunngåelige verre enn det trenger å være
>>222583439det er ikke kanonisk bekreftet
nei nå er jeg faen meg drittepisselei av Krigshammer 3
>>222583458Mange anoner lever samme liv men må jååååbe i tillegg
Hvorsan får jeg en jv som dette
>>222583504jeg og, tror jeg skal vente på neste(siste) store oppdateringen!men da vet jeg ikke hva annet jeg skulle spilt...>>222583508dem er dumme, vet dem ikke at man kan gjøre det uten å jåbbe?
>>222583360Det er som det er, og det ordner seg til slutt kanskje.
>>222583606Ytre Villerdet er kino og ludo
>>222583686det er sånn overlevelsesspill
spiller bare spill fra ps2 og tidligere
>>222583686er det den nye vegas klonen, eller det planetpuslespill spillet, eller den samarbeids overleveses mmospillet
hvilken snus skal jeg ta:>skruf nordic>gøteborgs rapé>g3 ex strong>onico original
Jeg er en autistisk kvinne i 30 årene som er gift og har to barn i småskolen. Jeg er ufør, går derfor bare hjemme.Dagene mine går utpå husarbeid, klesvask og matlaging. Og henting og levering av barna, mannen min leverer de ofte men jeg henter de mest.Uten om dette går det mye tid på å «komme» seg igjen. Det tar mye energi og krefter av meg, selv om det ikke er så mye. Jeg ønsket å være mer aktiv, gå turerog trene og slikt. Men det får jeg ikke til alene, men mannen min har ikke mulighet å være sammen å gjøre dette da han jobber fulltid og hjelper barna og tar de med på fritidsaktiviteter osv. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det helt,men mannen min er som en tolk og en mellommann mellom meg og omverdenen. Å gjøre ting ting alene tar opp så mye energi og krefter kognitivt at det går utover hverdagen og evnen min til å få den til å gå rundt.Det rådet jeg oftes får er å senke standarden i hjemmet, men jeg har ikke høy standard. Og om jeg ikke gjør det går det utover hele familien. Ingen rene klær, rene matbokser, ingen middag osv.Jeg føler at jeg kun overlever, jeg holder hele tiden på å gåunder og jobber bein hardt for å ikke drukne. Jeg får aldri tid eller energi til noe annet enn å holde hode over vann på åpent hav uten land i sikte.Jeg vet ikke engang hvem jeg er, eller hva jeg liker. Fordi jeg aldri har tid og energi til noe.Jeg og mannen har ikke familie i nærheten, han har trevenner i området men jeg har ingen venner. Jeg har rett å slett ikke kapasitet til venner, bare en ekstra jobb jeg ikke får noe ut av. jeg vet ikke hvordan jeg skal få tid eller krefter til noe jeg faktisk ønsker å gjøre.Jeg har gått mye i terapi opp igjennom, men det har ikke ført til noe annet enn at jeg har smertelig mye selvinnsikt. Og har gitt opp på å bli forstått, det virker håpløst. Så er ikke noe å hente der, har gått både offentlig og privat.Hva kan jeg gjøre for å få et livjegkan leve litt?
>>222583826general nr2 løs
>>222583792ytre viller er romskip kino (utforsking og pøssels)ytre verdener er vel det rollespillespillet fra utfall 4 gjengenjeg vet ikke hva det tredje er
det er jo genene som avgjør om du er norsk og hører hjemme her eller ikke. blander du er ikke avkommet ditt norsk lenger. veldig enkelt og logisk.
husk kamp kl 2100
>>222583843slutt å breve ravenous revolter brev
Deilig berikelsehttps://x.com/Rightanglenews/status/2069570189352431963
>>222583967Håper de taper + at det blir terrorangrep og håland mister begge beina
da var det servert.
>>222583843Håper oppriktig at det ordner seg for henne.>Jeg og mannen har ikke familie i nærhetenEt mønster jeg ser gå igjen og igjen.
>>222584011jasånn kan det gåi støres lidelsesnorge
>>222584011>whhssh.png
>>222584006det er sveis - kandahar
>>222584011det er sånn jentetrøbbel i jentetrusen ser ut når hun går med g streng
>>222584011vorfår brukte de ikke bakepapir
>>222583606Er bare milleniumsgenerasjon som fikk superenkel nav diagnose på åå tallet. Umulig for vit mann å få nav penger i 2026
>>222583843hun kan få seg en hund eller katt
>>222584141>Er bare milleniumsgenerasjon som fikk superenkel nav diagnose på åå tallet.sånn 95'er som megheldig vi
>>222583940Du snakker som en nazist fra 1940. Vi kverket og jaget brunskjortene en gang før og vi skal gjøre det igjen!
>>222583315Vaske klær, støvsuge, handle, sende melding til en jv, semesterregistrere meg, trene, ordne betaling til en kompis jeg skylder en liten slant og /nyte/ en databrus foran datamaskinen
>>222584141>nav diagnose
>>222584165Ja tipper du møtte opp på nav kontoret, var litt små slapp i oppførsel og sa du hadde angst og 1 år senere fikk du full ung ufør + strøm og boligstøtte
sant at prinsessa må la deg pule henne hvis du spør pent?
>>222583458>runke til noe spennende og deilig porno!er lei av alt
>>222584213faktisk dette, men det var BUP-psykologen min (gammel mann) og alle de andre damene i systeme som årna alt for meg, egentlig uten å spørre hva jeg syntes om det :D
>>222584185>lar seg lure til å ødelegge tusenvis av år med genetisk perfeksjonbare bland du ;) mine gener blir bare mer verdt av det.
>>222575396
>>222584244Har du prøvd pelsing?
må faktisk bersje nå
>>222584235kun om du har med kokain og kan lage sprekk hun får røke
genetisk seleksjon i afrika har alltid vært voldtekt og ikke kjærlighet ikke sant?
>>222584278j... jeg.... JEG.....
>>222584278oi, er ikke det utenfor din naturlige berdsjerytme?
>>222583603lønner det seg å kjøpe denne, og bare la den ligge i skapet uåpnet i 20 år og håpe på at den vil tredoble seg i verdi?
>>222584245Fy faen du vet at det du får utbetalt må en lønnshanrei ha over 20 mill i portefølje?? Hvordan i helsikke fikk du sånn fast track til navnytelse..? Var du mongo på ungdomskolen?
>>222584261æsj, skjønner ikke greia
>>222584360Ja men den vil tredoble seg i verdi på 3 år ikke 20 Du burde kjøpe 10 stykk
>>222584360ja, men ikke gi den til Bricks & Minifigs
>>222584310jasånn kan det gåi støres lidelsesnorge
>>222584388hjelper å være kjekk da får man automatisk det man vil ha
>>222584422>>222584423ok, tenkte å bytte sølvet mitt mot 10 pakker
får velll jobbe litt på manifestet mitt som jeg skal publisere når jeg begår terrorhandlingene mine
>>222584486Har du bra kjeve og beinmasse i ansiktet? Høyde? Hårstatus? Jegerøyne?
>>222584423knegg ;)
>>222584388>Hvordan i helsikke fikk du sånn fast track til navnytelse..?det tok lang tid, fra 10 til 23 år med BUP, DPS, andre såkalte "eksperter" og "pedagoger" (99% damer)ja jeg var mongo på slutten av barneskolen + hele ungdomskolen + første halvåret av vg1 før jeg droppet ut>>222584486er veldig stygg og ekkel faktisk
>>222584507slem
>>222584515jeg er veldig vakker, men begynner å bli litt tynn i håret fåvæ
>>222584573>er veldig stygg og ekkel faktisker du slimete?
>>222584573for meg tok det et par måneder.
>>222584507du må skrive om hvor morsomt du har hatt det i tråden slik at vi får inn nye brevere når de leser manifestet ditt
>>222584507Snill
>>222584507husk å få med at du er trans
>>222584507faktisk ikke no gøy å tøyse om anonsen
>>222584642La meg gjette du daffet inn der i 2007 og sa du hadde angst og var redd også fikk du ung ufør
>>222584573samfunnet har må ha plass til stygguser for de er ofte snille og kloke, men så har vi jo akkurat nå dette voksende kvinneveldet da. dårlig timing å være stygg på :/
>>222584648jeg trodde du var ufri
>>222584507
>>222584796fysj
>>222584507ro ned ketaminbruken og søk hjelp
>>222583315hva skjer i morgen
man kan ta ketamin medisinsk nå. anbefales
>>222584690nei, jeg hadde fått diagnosen schizo så jeg bare skrev at jeg aldri trodde jeg kom til å kunne jobbe igjen, og psykiateren sa seg enig i det skriftlig og sendte med uttalelsen.
>>222585045>ketaminog der kom tårene
>>222585047Fy faen så heldig
HIF malta anon
>>222585047Og nå kaller du tråden hjem. For en reise du har hatt.
>>222585047>jeg bare skrevmens jeg må hanskes med en oversentimental kvinne som overveier om det er forsvarlig å la meg ta undersøkelsene fordi jeg drikker meg drita to ganger i måneden
Har tråden noen gang vert forelska i en ekte jente?
>>222585256slem dame
>>222585370hva er ei ekte jente?
Ostehøvelen min er sløv :(
>>222585478tull. den blir ikke sløv av å brukes på ost.
>>222585478Støhre
>>222585509IDAmen jeg bruker ostehøvelen til å få vekk det ekle mørkegrønne ytterlaget på agurken
Innsjøpillen?
>Sveits - Canada>Ser ut som det er AFCON-sluttspillDet er så sjeleløst
>>222585612>AFCONhva er dette
>>222585612Frankrike Senegal var morsomst
>>2225854083-11
>>222585719!
>>222585550man skal ikke skrelle skallet på agurken din mongo
>>222585478hva bruker du ostehøvelen din til?
>>222585744hvorfor ikke? det er ekkelt
>>222585769det mørkegrønne på både agurk og brokkoli er det som inneholder mest vitaminer
Glass Melk med 3 rå eggeplommer
>>222585820>brokkoli>vitaminerFy faen hva er det du sier??? Brokkoli er giftig for deg i seg selv for ikke å snakke om alle sprøytemidlene. Vitaminer får >>222585820du av økologisk rå lever ikke en kultivert blomst.Hvorfor tror du de ønsker at folk skal spiser mer grønnsaker? Stoler du på kostholdsrådene til staten???
>>222585820jeg liker brokkolimen ikke ytteragurken
>>222585918du er psykotisk
>>222585820akkurat som skinnet på mennesker er best å kose seg med
>>222585655Afrikamesterskap. Afrika = AFCON Europa= UEFADET ER SÅ MANGE BLÅMENN PÅ BANEN
>>222585735Haha, jeg bare tullere, det er jo faen ikke lov!!!!!
>>222586054hud er et bra organ for det inneholder massevis av kollagen
>>222584507du fikk mange (deg)er :)
agurkskall er naturens kondom
>>222586040Den samme stat som sier blåmenn bra sier at du skal spise masse grønnsaker
>>222586176sort-hvitt tenkning, tegn på at du er uforbederlig snurt og en liten surkelugg
>>222585612ikke kan dem skåre heller.
>>222586145Elmo hersker over verden
Ensomhetens kondom...
Jeg driter nå. Over.
>>222586309Vinkelskiter?
>>222586328>>222586328>>222586328>>222586328>>222586328
>>222585995bortskjemt