kinttu keskiviikko painos
nams tunna
oispa loli
>>222579664Kesä kintut ja nyymin suu nimetkää ikonisempi duo
>>222579703oispa
onkireissulla käyty ja ei tullut mitään. kovat tuulen puuskat, mikään kala ei syönyt ja vieressä jotkut ukkelit huudetti trimmereitä kun siivosivat pensaiden reunuksia. sainpahan viritettyä onkeen lisää painoja jotta se toimii vähän paremmin
>>222579735tykkään kyllä visuaalisesti kintuista mutta en ymmärrä yhtään miks joku haluais syödä ja haistella niitä etenkään lika ja hiki paskaisia
>>222579799homo
kävelin tänäänkin
>>222579774kävin isän kanssa muutaman kerran kalassa lapsena kerran sain yhen kalan se ol tosi pieni mutta isä valmisti sen silti saihan siitä pienen maistiasen molemmat
>>222579735juuh oispa kesä kinttu tyttis
>>222579965mee nuoleen hiekkaa ja vettä
mitä kiihottavaa on kintuissa? no on sitä oudompiaki fetissejä, mutta ton yleisyys ihmetyttää aina ku joka vitun paikas
menin petiin ku ei muutakaan jaksa
>>222579823öö mulla on joku kymmenes osa tosta karva määrästa kainalossa oon kovasti miettiny miten se tuntuu iän myötä vähenevän vaan teininä oli oikein tuuheat kainalot nyt ne näyttää siltä että olisin trimmannut oikein kunnolla vaikka en ole koskenut mihinkään kehon karvoihin
*käy nyymin kimppuun*
>>222580084mitäpä pelaat nii tuu ownaa pwnaamaan sut ja haukun mutsis huoraks... ei ku jaa sanoitki et et petiin eikä peliin
>>222579823liian isot tissit
>>222580047ironinen reddit fetissi kun halutaan olla jotenkin muista poikkeavia mutta ei uskalleta tehdä mitään mikä oikeasti säikäyttäisi muita
>>222580128voi sä nyymin petiinkin mennä
>>222580047Varmaan samasta syystä, kuin kainalotkin. Ne ovat piilossa.Ja naiset tykkää pitää niistä hyvää huolta ja esitellä niitä.
>>222579831sama, mitenkä pitkä lenkki?
>>222580194hmm ei lasketa (perse)raiskaukseksi jos on kolmannen osapuolen suostumus??
tylsää katson sen kolmannen leffan
>>222580207tuli tästä kuvasta mieleen että miten sanotaan peroperoperoperopero suomeksi
huutista huomenna yö aamusella lento kotia hätäilin missäpä minun avain kortti löytyi sentään huomenna käyn ravaamaan sairaalassa yksin kotonani poissa täältä haluan kotiani sairastamaan
>>222580343olo huoneeseen saatto hoitoon
>>222580343mikä sulla nyt on saisko tiivistelmän jotain hengitysongelmia?
eipä tämä elämä niin herkkua ole kenellekään jokaisen aika tulee joskus ja sille ei voi mitään niin se vain on
kävelylenkki autolle
>>222580394haluan kotiani sairastamaan vielä 10 tuntia että pääsen poisen täältä kotiani
uutisia on turuksi uutissi
>>2225802769 kilsaa
mietin täs vaan et ku sanotaan monesti et kiusaaminen on oma syy jne.. itteä kiusattiin poikkeavasta ulkonäöstä nii vedin vaan turvat verille kiusaajilta muutaman kerran, nii ei kiusattukkaan enää syrjittiin vaan, mutta mitä jos ois ollu niin vammanen ettei ois pystyny tappeleen vastaan
>>222577808kannattaisi kokeilla eliminaatiodieettiä jos vaikka vatsa alkaisi toimimaan paremmin tuollainen kuulostaa joltain ruokayliherkkyyksiltä minusta
>>222580502ei kukaan jonka elämällä on arvoa sano että kiusaaminen on oma syy
>>222580560mä en sano noin mutta silti mun elämällä ei ole mitään arvoa
>>222580502>ku sanotaan monesti et kiusaaminen on oma syy jnenetissä sanotaan. kun me nykynuoriso pyöritään täällä netissä ja selvästi uskotaan mitä täältä luetaan niin ei ihme että on kaikenmaailman mt-kriisit. täällä saa huomiota kaikista mielenterveysvikaisimmat
>>222580560valtiokin sanoo, että jos joutuu poliisin pamputtamaksi ni se on oma syy
jokainen nyymi on mittaamattoman arvokas
vieraille ihmisille vierasta kieltä haluan kotiani kuolemaan vielä 10 tuntia lentoseen
>>222580502>sanotaan monesti et kiusaaminen on oma syyniinhän se on. ihan vika on ihmisessä jos ei sovi joukkoon ja tulee kiusatuksi. jonkinlainen geenierhe.
>>222580639hyvä teemu
>>222580502mulla on kokemusta kiusaamisesta ja siihen ei todellakaan ollut mitään syytä mietin vieläkin miksi tein niin, sain sitten kokea itse syrjintää jostain muusta syystä yläasteella
en ollut tajunnutkaan että myllyn vitun paras makarooni on nykyään yli 50 senttiä pussitohon hintaanhan ostaa jo melkein parempia pastoja
>>222580560en nii väittänykkää, mut vihollisten moovssit on aina hyvä tietää ja koskaan ei voi tietää kuka on vihollinen>>222580592huomiohuoraaminen ei oo oo mun mielestä mikään moderni ilmiö, vitun ärsyttävää suuresta osasta, mut myös ihailtavaa toisesta suuresta osasta, ja kumpi voittaa...
>>222580691entä myllyn paras onko se vielä halvempaa
>>222580701kaikki häviää
kanava viisi julkassu uuden videon https://youtu.be/xvvGbzR2Xek
huone sataviissaavu sinne pliis
>>222580558oon niitä ruokavammasia enkä mä syö oikeen nytkään mitään jos sitäkään ja toi ruokavalio oli ennen se joka toimi ja sen kanssa pärjäs ihan ok mutta. oon saunan sarjavalittaja koskaan ei oo mikään hyvin.
>>222580832no mitäpä syöt
>>222580808okei tuon vaseliinin, unohdit viime kerralla
>>222580846jauhelihaa ja makaroonia
>>222580779limainen palestiina o algo
>>222580846vaseliinia
>>222580864no korvaappa makarooni perunoilla tai bataatilla. viljatuotteet ja erityisesti gluteenia sisältävät voi olla niitä mitkä aiheuttaa ongelmia.sitten samalla rezcue tai l-glutamiinikuuri (3-5g päivässä) suolen pinnan korjaamiseksi
>>222580846riisiä, kanaa, kinkkua, seitikuutiota tai kalkkunaa ja puolet ruokavaliosta on vammasten sämpylöitä. herkuttelupäivänä metukkaa sämpylällä. tuopa se kattaa 95% kaikesta syönnistä loput on sitten jotain satunnaisia muutoksia leivänpäälisiin. ryyppääminenkin on ollu minimissä tänä vuonna siinä toivossa että maha toimis paremmin mutta ei tunnu auttavan.
huoran kusi vitun harso sääsket teki paluun
>>222580985mitä nää on ja miks oot vihanen?
>>222581003nyymit vihaa luontoa ja elämää
kesällä pitää syyä muutenkin uusia pottuja MEGA NAMS!
https://www.youtube.com/watch?v=43NOCmkqS-0 laitan vaan faktat tiskiin
>>222581003sikiää ja monistuu minkä sääski kyrpä ehtii siittää
>>222580962tämä neuvo >>222580929 pätee tähänkin tilanteeseen. riisin ja sämpylöiden tilalle perunaa tai bataattia ja ehkä höyrytettyjä kasviksia ja tommonen kuuri tulille muutamaksi viikoksi.ja et kai käytä jotain rypsiöljyä tai muuta vastaavaa paistamiseen? siemenöljyt lisää tulehdusta kehossa.
mata
syökää happamia maito tuotteita piimää jugurttia vatsa pitää hyvistä maito happo bakteereista
>>222581070nyymin soidunkutsu läähpuuh
>>222581092kontraindikaatiot:histamiini-intoleranssiyliherkkyys maidolle
https://youtu.be/RRKJiM9Njr8?si=_2HkRXlI_-NxBxay
>>222581092en tajuu tätä maito hommaa, mua oksettaa maito. mitä maidosta ei sais muka mitä ei lihastaki?
>>222581169ruskeat kädet...
kertokaa tietäjät onko tää nainen vai ransu? jos on nainen niin aika söpö omalla tavallaan itse ainakin tyytyisin tuon näköiseen tytsyynhttps://www.youtube.com/watch?v=r8Iwqe7Lafg
>>222581185jaha siellä on taas /pol/ia luettu
>>222581169miksi sua oksettaa maito
>>222581247mieshän tuot. peukalonkynsi
moi
>>222581247ransu ukko
saattoi olla huono idea syödä ne punalaputetut tuotteet
unsu rakko
>>222581306moi...
>>222581264ku sitä vois syöttää vasikoille ja niistä vois tehä lihaa, niinku semmonen vähän keskeneränen tuote, niin juottakaa se lehmämehu niille pikkulehmille nii saadaan lisää pihvii jonku vitun maidon sijasta
katsotaas taas kun ameriikan poliisi laittaa pyssymiehen solmuun
>>222581322öö..
nyymigpt limu addiktio parannus keino
ja sen vielä sanon että krooniset terveysvaivat ja vatsavaivat linkittyy toisiinsa ja on usein monimutkaisia selvittää ts. on vaikea lähteä avaamaan sitä solmua ja siihen tarvitsee joskus ammattilaisen apua. turha kysyä neuvoa tavallisilta lääkäreiltä joiden tietämys vatsavaivojen hoidosta valitettavan usein rajoittuu tiettyjen pillereiden määräämiseen vaan pitäisi olla ravitsemukseen ja kokonaisvaltaiseen hoitoon perehtynyt lääkäri.
>>222581359vaihda limu kaljaan
>>222581359vissy
>>222581359rahanpuute
>>222581329kyllä vasikoita syötetään ei niitä olisi yhtään enempää jos ne saisi vain oman äitinsä tissi maitoa. moderni maito lehmä myös sairastuu ja saattaa kuolla jos sitä ei lypsä kun se on erotettu vasikastaan.
minä juon nyt kahvia
>>222581462et voi juoda kahvia kahdeksalta illalla
>>222581247hyvin pikaisesti katsottuna veikkaisin sen olevan ihan nainen yleensä ransuilla kuulee äänestä tai niillä lukis jossain jotain asiaan liittyvää enkä nyt löytäny äkkiseltään
>>222581462voisin itsekin keittää kupposen hetken päästä
>>222581485mulla on huomennakin vapaata niin ei oo kiire nukkumaan
>>222581247tyttö on ja tuskin vilkasiskaan sinuun päin
>>222581485kahdeksalta illalla ei saa tehdä muuta kun köyriä viatonta nyymi poikaa
helppo graafi ymmärtämään naisia
>>222581543Paljon mukavampaa herätä aikaisin, aamusauna on kivempi kuin yösauna
pyyrin pylly
nyymi....
Minkä takia pesistä pelataan hiekkakentällä, eikö nurmikolla olisi paljon mukavampi liukua pesästä pesään
>>222581549Naama tonne
>>222581060mä oon tietty päätyny tähän ruokavalioon kun mikään muukaan ei tuntunu sopivan mut eipä tääkään tietty tunnu enää sopivan.
>>222581704ei oo varaa tommosiin nurtseihin
>>222581704tää nyymi ei oo saanu ikinä pesää
https://www.youtube.com/watch?v=sxAgGGEEPBk
>>222581701oniii chan!?!?
miettikää että toiset on opiskellu alaa joku 8 vuotta ja tehneet alan töitä 8 tuntia päivässä vuosien ajan ja sitten joku nyymi tulee pätemään kun katsoi pari juutupe videota
>>222581809mietin että normaalineekerit kuvittelee ansaitsevansa kunnioitusta ja statusta
>>222581750vittu mun pesä vittu
>>222581809ei kai siellä opistoissa tehä muutaku et taota päähän muutaku et tää on vaan näin ja sä oot nyt hyvä poika tossa paperit
>>222581733no jos sulla suoli on huonossa kunnossa (vuotava suoli) niin se päästää ruokapartikkeleita läpi ja sitten niitä ruokia vastaan kehittyy immuunijärjestelmän reaktio ennen pitkää joten se selittäisi asiansen takia olisi tärkeää hoitaa suoli kuntoon rezcue/glutamiinikuurilla ja muilla sopivilla lisäravinteilla ja samalla välttää yliherkkyyttä aiheuttavia ruokia
>>222581809opiskelin aikonaan yhtä alaa 2 koulua 7 vuotta ja silti juutuupista voi löytää siistejä videoita joista oppii uuttakehitys kehittyy koko ajan!
>>222581809se on se joku oliko se dunning-krudinger tai joku semmonen
>>222581879onko nää jotain oikeita lääke tiede juttuja vai jostain tiktakista?
>>222581704"Pesäpalloa pelataan sorakentällä (kivituhkalla), koska alusta mahdollistaa pallon säännöllisen pompun ja matalan vierimisen, mikä on oleellista näpyille ja muille taktisille lyönneille. Sorapohja on myös edullinen ja helppohoitoinen, minkä vuoksi se on yleinen perinteisillä yleisurheilu- ja koulukentillä""Nykyaikaisessa kilpapelaamisessa on kuitenkin siirrytty laajalti hiekkatekonurmeen."
>>222581915Hyvä nurmikko pilataan hiekottamalla se
>>222581809tää pitäisi vaan luottaa asiantuntijioihin (median puhuvat päät) mutta jos totta puhutaan niin lääketieteen opintoihin sisältyy hyvin vähän mitään opintoja ravitsemuksesta ja sen vaikutuksesta kehoon. jenkeissä taisi olla niin että yksi kurssi koko opintojen aikana ja sekin on tosi pintaraapaisu.
>>222581879niinku mitä ruokapartikkeleita
>>222581904oon tutkinut aihetta aika paljon (en tiktakissa) ja soveltanut asiaa tuntevilta lääkäreiltä saamiani ohjeita koska minäkin olen ollut vatsavammainen
>>222581809sen vielä sanon että sanompahan ettei tämä elämä niin herkkua ole kenellekkään kohta pääsen kotiani petiin sairastamaan
>>222582015mutta lisään vielä että nämä menee ehkä funktionaalisen lääketieteen alle ja moni länsimaisen lääketieteen harjoittaja suhtautuu negatiivisesti moiseen koska heidän mielestään vain pillereillä ja leikkauksilla voi korjata ongelmia ja kaikki muu on kerettiläistä
lopettakaa ajatteleminen
>>222582068>koska heidän mielestään vain pillereillä ja leikkauksilla voi korjata ongelmia ja kaikki muu on kerettiläistäöö jos sillä hoitokeinolla ei voi tehdä rahaa niin ei sitä voi suositellasyö statiinisi ja antidepressanttisi.
>>222581965lääk.lis. opintoihin sisältyy hyvin vähän oikeastaan mitään yksittäisen osa-alan juttuja vaan niihin erikoistutaan ja käydään koko ura seminaareissa (tai ainakin olis tarkoitus) päivittämässä tietotaitoja siitä omasta erikoistumisalasta että kyllä se ravitsemukseen perehtynyt lääkäri tietää siitä mutta joku arvauskeskuksen yleistohtori ei niin paljoa
>>222581809nyymi on opiskellut ja työskennellyt itselleen ilman tutkintoja koko ikänsä koska tuilla on parempi olla kuin opiskelemassa tai töissä
Milloin nyymi on viimeksi kortisoli tarkistettu?
>>222582090ei hätää mä en ajattele koskaan mitään
>>222582188rännään kortisolia 100 megagrammaa joka päivä
>>222582188voitelen tolla korvan takaista ihottumaa
>>222582068en oo kyllä tämmöseen törmänny ite, ihan ruokavaliosta ja ravintoterapeuteista lähettiin samalla kun kuvailtiin ruuansulatusta ja otettiin näytepaloja. se on vaan kun mitään ei muuta löytyny ku keliakia mutta oireita jäi ja nyt ne on tullu vielä enempi takas.
>>222582188en tiedä mitä nää kortisolihössötykset on
millo nyymit on viimeks tullu fanum verotetuks
>>222582188mut on turbo kortisoli nuketettu
en jaksa odottaa tulevaa hiilloshellettä
>>222582198ihan varppina megumin pantsujen tuoksu joskus mieles ollu
hassuja nää tsuumaaja termit kuten kortisoli nuke ja maxxaus
en usko että suomessa juurikaan monta americca tyylin tri kultavuorta jotka määrää tapletit koska saavat rahaa taitavat olla vaan mutkien suoristamista vammasilta kun lääkäri totetaa että ei kissan kusella ja voikukan juurilla voi parantaa syöpää (ja varmasti myös siksi että julkisella puolella mielenterveyden hoitopalvelut on pilleripainotteista kun ei ole rahaa eikä aikaa muuhun)
>>222582364eihän täällä edes mainosteta reseptilääkkeitä telkkarissa niin ei ihmiset käy niitä pyytämässä yksityiseltä
mikä se oli joku käristyskupoli josta iltapaska sai negatiivista palautetta? joku kyseenalanen kuuman kelin ilmaus.
>Mynämäellä kadonnut 28-vuotias nainen löytynyt kuolleena – poliisi epäilee henkirikostamiks moidit tekee näin
>>222582227>mitään ei muuta löytyny ku keliakiaöö
>>222582364>jotka määrää tapletit koska saavat rahaaei ne lääkärit itse välttämättä mitään saa, mutta>koulutus>koulukirjojen kirjoittajat>luennot ja seminaarit>tutkimukset>alan eliitti>säätelyorganisaatiot>jne.on kaikki lääkefirmojen rahoilla toteutettu, niin ei sillä yksittäisellä lääkärillä oikein ole mitään merkitystä, kun ohjeissa lukee, että tee X, niin se joko tekee X tai joutuu ongelmiin. tai sitten ei edes ymmärrä epäillä mitään, kun iso auktoriteetti sanoo, että tämä on hyvä, niin auktoriteettinen persoona (lääkäri) tekee mitä käsketään.
lääkärinlasku laitettu kelalle ja nyt vaa ootellaan
>>222582364no juurikin näin, ja miksi parantaa potilasta kun pitkitetyllä lääkinnällä saa paremmat massit
>>222582429no mitä öö
>>222582401neekerihelteet
jännä että nukkuminen vähentää kurkkukipua ja valvominen lisää sitä. heräämisestä lähtien oli ihan ok fiilis mutta nyt on kipu alkanut taas voimistumaan. menisin nukkumaan mutta ei väsytä.
>Pahasti myöhässä oleva Wilman korvaaja otetaan vihdoin käyttöön Turussa – kaupunki vaikenee kustannuksista>Digione on viiden kunnan yhteisesti kehittämä oppimis- ja viestintäjärjestelmä. Hankkeessa ovat mukana Turun lisäksi Vantaa, Jyväskylä, Oulu ja Lahti.>Espoo ja Tampere vetäytyivät hankkeesta kesken kehitystyön.>Digione on pari vuotta myöhässä aikataulusta ja sen budjetti on yli kaksinkertaistunut. Marraskuussa 2024 budjetin kerrottiin olevan 28 miljoonaa euroa.>Timo Jalonen vetoaa liikesalaisuuteen, eikä tässä vaiheessa kerro, paljonko Turun kaupungin osuus kustannuksista on. Tänä vuonna Turku on myöntänyt noin 45 000 euron lisärahoituksen hankkeelle.
olen valmis tuhoutumaan
>>222582401hottiwokki
>>222582485no tautikapittelina se ei tapaa olla semmonen että "joo löytyy vaan tämmönen yks pikkujuttu lol eniveis"
>Naarashirvi hyökkäsi kalastajan kimppuun Inarissa – tutkija: Erittäin harvinainen tilannekalastajanyymi paikal?
>>222582585100% kalastajan vika
>>222582443semmosta se on, minusta jokaisen potilaan tulisi itse valita lääkärinsä ja toisinkin päin sitten voi tehdä sen arvion haluaako se tohtori oikeasti auttaa ja parantaa ja käyttää sitä tietoansa niiden tutkimusten ja tulosten tulkitsemiseen se mielessä vai onko lukeeko vaan ratiopharman sponssaamat hoito-ohjeet
ärsy naapuri vasaroi jotain. onneksi on kupponen kuumaa
>>222582443Noita pillereitä määrätään ihan miten sattuun. Mullekin yrittivät tyrkyttää vaikka ei vaikuta mun vaivaan ja sit kysyin miks niin en saanu vastausta ja kuinka kauan nii silmät vaa pyöri päässä
>>222582790vasaroi naapuri
>>222582790vasaroi sun piätä mut oot niin pauka ettei ees tajjuu
miks uutta desu exää ei tuu koskaan? se viimisin jäi kieleke roikkumaan.
oho kello jo kohta pitää nukkua enkä saanu aikaan tehdä eväitä tai pestä pyykkiä haistaan sitten ja ollaan syömättä saatana
>>222582916himputti sä olet kyllä hyödytön
>>222582916huomisen vaatteet 30min pikaohjelmalla minkä aikana teet eväkset
>>222582916nuuuuuh
>>222582903mikäpä siellä ei olis menny pieleeneidoksen tuotannon osti joku sijoitusryhmä, siellä oli ilmeisesti joku desu projekti tulilla mutta peruttiin ja kaikki on jäissä, myös se ruma remasterointi ekastataideohjaaja ja ties mitä muuta porukkaa on läksiny muualle että se on ohi
nuuhkasen aina haaroja pöksyistä ennen kun laitan päälle ettei sitten töissä lemusta perse tai muna aromille
>>222583026MÄ HALUAN NUUHKASTA SUN HAAROJA NYYMI!!
>>222583026haisteleeko monikin sun töissä sun haaruksia?
voin hyvin nyymit
>>222583026tiedoks vaan ettei omaa aromia havaitse niin hyvin ku muut
>>222583089haista paska
>>222582958ei ehdi kuivaa aamuksi on se ongelma
>>222583130ootko joku pro nuuhkuttelija
>>222583143hyvin ehtii jos peset yhden vaate kerran ja laitat väljästi telineeseen ja tuulettimen puhaltamaan läpi
>>222583089sama
>>222583171jos olisin pessy sillon ku tulin kotiin eli kello 17 ne ehtis aamu kuudeksi just sillai että vyötärys ja taskut on vielä märät
>>222583157tietoni saavutuksien menetelmät ovat tässä vaiheessa epäoleellisia kun yritin vain auttaa sinua olemasta haisuli
>>222583089voisinpa hyvin
toi rydman näyttää 6 vuotiaalta kun sil on niin vitun iso pää
>>222583130no sen takia nuuhkutankin ihan nenä kiinni vaatteessa niin sitten tiedän lemustaako ne ettei käy sitä mitä joskus on käynyt että kesken työpäivän huomaan että haisen lievästi eli olen haissut muiden nenään kun raato koko ajan
>>222583285entäpä jos tuun sun nuuhkuttelu vastaavaksi nii ei sun tartteis tommosta aina tehä hmmphs
nyymien nuuhkutus keskustelut....
häpeän itseäni joka päivä
mikään ei tunnu taas miltään eikä jaksa tehdä mitään eikä kiinnosta tehdä mitään yyyy
>>222583349ei tarvii kiitti
>>222583361Onneksi tyttis ei häpeä sua
possu pussy pihvi
oon hukannu joku puoli teraa sarjakuvia ei sillä että aikoisin lukea niitä vaan kun tuli mieleen että jossainhan ne on ehkä oltava
>>222583373olin jo kirjottanu aviopaperit ja eropaperit valmiiks, testamentista puhumattakaan....
>>222583361se on hyvä se.
potut tulee
onko nyymi disukotikku
Nyymit. Keksikää mulle uusi proteiininlähde. Alkaa rahka/proteiinijauhe/kana -ruokavalio jo tulemaan korvista ulos.
>>222583509mulla on yks idea mutta et tule pitämään siitä
>>222583494diskossa jäykkä kuin tikku?
>>222583509naudan liha
vissyt alkaa olla taas vähissä taidan käväistä vissy kaupassa
>>222583528oispa tommone fleshlight sisko tyttis
>>222583509tofu soija herne
>>222583549mutta kaupathan on jo kii
https://youtu.be/qDNcm9gxeqohälytys tärkeä video
>>222583509alko jöpöttää
>>222583628kauppa on auki 24 tuntia vuorokaudessa
>>222583654alko jöpöttää
>>222583509muna jugurtti avokaado raijuusto
>>222583707no onpas kätevää, mut mikä järki sinne sitten on mennä näin aikasin jos vois mennä kun on rauhallista?
ne ei tajua asioita joita sanon twitterissä
>>222583535Mega kallista. Kilohinta taas pompannut tuossakin.>>222583723Eikö avokadojenkin kilohinta ole aika korkea?
>>222583754eipä minua ihmiset häiritse niin paljoa, meen sillon kun mieli tekee
loppu kuu pitäisi selvitä ilman limpsaa
>>222583841on ja vittumaisia syödä kun ne on joko raakoja tai ylikypsiä
>>222583509maito+proteiinijauhe pirtelö
>>222583841no eihän se jauheliha nyt niin kallista ole verrattuna kanaan kun siinä on kuitenkin enemmän kaloreita kuin kanassa? t. eri
>>222583846jos täällä ois tommosia ihme kauppoja kävisin kyllä aina klo 4 siellä kun kaikki muut nukkuu niin sais olla rauhassa.
kätevä eläin tuo jauhen sinänsä mutta hinta yli kaksinkertainen viime vuosikymmenen alkuun
kalareissu onnistu sain hauen :3vois masturoida nyt mut onneks tartuin siihe haukeen vasemmalla kädellä nii ei oikeakätisenä tartu hajut kikkeliin
>>222583654ei khyl jaksanu kauheen pitkälle ku mainoksista tehää meemejä muka nii ei tunnu orgaaniselta, orgasmiselta origamilta
>>222583509osta possupaisteja isoina jööteinä ja pilko pihveiksi tai kuutioiksi valmiiksi ja heivaa pakastepusseissa pakkaseen josta sitten sulattelee tarpeen mukaan
>>222584015ootko munahäkkinyymi
>>222583893Joo. Se ei auta kuin itkeä ja maksaa.Voisi kokeilla viikonlopuksi tehdä kahdesta 700g paketista jonkun mega nistipadan.>>222584028Mitä possusta voi tehdä?
>>222584025aatteletko että toi koirankeksimerkki maksoi paljonkin rahaa tolle 100 tilaajan juutubekanavalle tosta 5 sekunnin koirankeksiosiosta
>>222584054muotoile niistä tankoja ja tunge syvälle anaaliisi vaikka
>>222584064joo vittu musti alko haukkuun että turpa kii ny vittu tommonen paska mä syön mielummin ********
>>222584054>Mitä possusta voi tehdä?pihvejä, lihakastiketta, lihakeittoa, läskisoosia rasvaisista paloista ja muita perus liharuokia
>>222582615Vika on aina ärsyyntyjässä
alkoi yskittämään se on menoa nyt
>>222584113sori oli kulli unohtunu koko yöks sun kurkkuun
Kuuntelen nyt tiedeykkösen kortisolijakson
keksin parit mini sarjat jee
>>222583954ootkin joku vammakko
tämä unc setämies alkaa olla liian vanha tämmösiin seksihelteisiin
>>222584232no eikö se oo silti kivempaa jos siellä ei oo muita vai tykkäätkö sä jonottamisesta ja ihmisten väistelystä?
>>222584152hyvä et löyty
Heräsin neljän tunnin päivätorkuilta. Taidan käydä ostamassa kaupasta jotain pientä iltapalaa
onks mulkukka soittanu
onko allekirjotus sama ku nimmari jos joutuu antamaan joskus nimmarin tai onko sama vielä signeeraus onko noi yleisesti ottaen ihmisillä samoja vai erejä
>>222584341noi on kaikki eri asioita
>>222584376sitte mun pitää alkaa keksimään miten kirjotan noi kaikki
https://www.youtube.com/watch?v=8CYytSP4-Mg
>>222584341noi on kaikki sama asia
>>222584526lyönkö
Eihän siitä oo ees hirveen kauan kun aina kun maksoi kortilla piti kirjottaa kuittiin nimmari mutta miksi ihmeessä näin edes oli ja miksi se loppui?
>>222584559niin siis joku 20+ vuotta sitte
>>222584316joo sil oli uutissi
>>222584559kun mut pakotetaan kirjottamaan nimmari niin tekstaan vaan mun nimen
>>222584559Millon? Kasikytluvulla?
en koskaan tajunnu ku amerikkalaisessa mediassa kirjotettiin tsekkejä vaikutti aina tyhmältä että voit vaan ottaa tsekki vihkon taskusta ja mukamas kirjottaa $20,000 tsekin jollekkin ja siihen vaan tarvii sun nimmarin
>>222584580no ei vitussa ole noin kauan, kyllä niitä jossain yhteydessä piti kirjotella kuitteihin en tiiä oliko se jos osti isolla summalla tai jotain mutta muistan tehneeni sillee useasti.
>>222584610sen takia ne vissiin kirjoittikin sekkejä eikä tsekin kansalaisia
muistan vaan kun pullon palautuskuitteien kuittaukseen piti pistää nimmari
>>222584622toi oli ennen ku oli ne sirut siinä mun mielestä joskus 2011 aikoihin piti varmaan vielä kirjotella. tai itte asiassa oon käsittäny että nykyäänkin voi ennemin höylätä kortin ja sit pitää se nimmari laittaa mutta helpompi vaan sirulla>>222584667tääkin oli ennen joo, miksköhän ei enää
>>222584667oho joo totta joskus piti ja ihan niinkuin joskus ois pitäny kortilla ostaessa myös
>>222584719ihana nyymi heijastut
>>222584719e
https://yle.fi/a/3-5571433>Allekirjoitus kaupan tiskillä jäämässä unholaan>31.5.2010Te ja teidän kaheksankytluku, helvetti me ollaan kaikki keretty kirjotella nimiä kuittiin haistakaa paska.
>>222584741olin 14v tuolloin en muista olinko saanut pankkikorttia vielä silloin
oon tää pommijäbä
Siitä nyymille alfa naarashttps://www.iltalehti.fi/suhteet/a/cd84e0eb-9b9f-413b-8d41-24df1bddde30
>>222584667minun smarket tekee tätä edelleen
https://youtu.be/dCLb0gvTgPwFudis aika Kiaran kanssahttps://fxtwitter.com/bucketjonbets/status/2069437432001343660?s=46
>>222584802Mikäs alfanaaras tuo on jos sillä ei ole laumaa?
>>222584864onko tosta pissa kuvia
>>222584795ootko boomerman vai retro hermanni
https://areena.yle.fi/1-78246684sveitsi - kanada alkamassa ja samaan aikaan on myös bosnia - qatarhttps://areena.yle.fi/1-78174864
>>222584732nyymin muodot...
>>222584795tuokin transuuntui
suomi on kyllä kaikessa aina länsimaita vuosikymmeniä jäljessä
>>222584283tykkään people watchaa ja tuntea olevani osa ihmis kuntaa...
katson nyt jalkapalloa kiaran kanssa
haluan että ihmis kunta kuolee
>>222585116onko se sun tyttis
>>222585164https://www.youtube.com/watch?v=dCLb0gvTgPw joo mun ja 6500 muun ihmisen
>>222585161miks? ai siksi että sulla on paha olla?
danboorus on nykyään "ai-assisted" kuviase on ohi
>>222584559ostajan todentamiseksi. magneettijuovan käyttö kun ei vaadi mitään salaista tietoa. tällöin allekirjoitus toimii sinä salaisena tietona. maksun saajan pitäisi periaatteessa varmentaa että allekirjoitus vastaa korttiin laitettua allekirjoitusta, mutta sitten jälkeenpäin voidaan maksu todeta luvattomaksi jos kuittiin laitettu allekirjoitus ei vastaa kortin omistajan allekirjoitusta. tästä tuli tarpeeton kun siirryttiin siru+pin yhdistelmään jossa pin toimii salaisena tietona.>>222584691sirukorttia ei voi höylätä ainakaan EU:ssa eikä ole voinut moneen vuoteen. magneettijuovaakaan ei monessa suomalaisessa kortissa enää ole, niin harvemmin on ees mitä voisi höylätä.
Unohtui päikkäreiden ajaks pissa sarjis auki näytölle ja nyt mun näytössä on pissaav anime tyttö haamu kuva pari minsaa.
>>222585272Tunnen danboorun moden, ovat Mongoliassa tällä hetkellä matkalla yhen toisen kaverin kaa.
>>222585235voi miten surullista
>>222585253koska ihmis kunta on paska
>>222585309öö okei kiva tietää
tuleeko futis yleltä
>>222585272tekom äly minua apu apustaa
>>222585331Tulee
>>222585331>>222584906
>>222585337miks
>>222585116yritän puoliväkisin kinnostua jalitsupalitsusta mut oon taas kyllästyny jo ekan 10 min kohalla https://www.youtube.com/watch?v=VbU7smQmSdovittu kun tiedä onko ite kelvoton vai koko maailma joukko psykoosis
iku
>>222585331yleltäkö futanaria??? pitääpä avata telkkari
>>222585288>tästä tuli tarpeeton kun siirryttiin siru+pin yhdistelmään jossa pin toimii salaisena tietona.mut miks lähimaksu sit on asia?
>>222585306Tuosta tuli mieleen että minun pitää mennä huomenna aamulla virtsakokeeseen. Ei pidä käydä vessassa ennen sitä ettei tarvitse taas hävetä kun kuppiin ei tule mitään
Jalitsu palitsu on ruskeen miehen laji
sanoin töissä että mä jätän huomiotta kaiken tekstin joka on kirjoitettu tekoälyllä (kontekstina työt) ja jotkut alko kihisee
Kiara sano että sai 60 euron laskun kun ylitti Itävalta-Sveitsi rajan ja käytti Twitteriä 30 sekkaa.Huhhuh.
>>222585504miksi sulla on valvottu kusitesti vai häh?
>>222585504Kuse purkkiin sul on rikosrekisterivitun rikosrekisteri
nyt on vissyy ja jädee ja suklaatia menikin herkutteluksi
>>222585413meidän heimo voittaa muiden heimon nahkakuulan pyörityksessä ollaan maailman paras
>>222585306>haamu kuvaMikä 80-luvun kuvaputkinäyttö sulla oikeen on käytössä?
>Onko Curacao Brasilia? Mutta Brasilia on niiden oma joukkue?
>>222585557no huhhuh itekkin pitäs huomenna vissyyn sijoittaa koska vissyvarastot ovat loppu.
>>222585524Ihme luddiitti vastaan vänkääjä.
>>222585449maksaminen on tasapainotelua turvallisuuden ja nopeuden välillä. kauppiaat ei tykkää jos maksutapahtuma kestää liian pitkään eivätkä tykkää myös ne joidenka rahat tulevat maksutapahtumista (visat yms).lähimaksussa on toki maksurajat ja välillä vaatii pinniä eli menetykset eivät ole suuria.puhelinmaksu on turvallisin.
ois kiva jos suomi pärjäis potkupallossa
>>222585504miks
>>222585618
>>222585566mut eihän noi ees samasta heimosta, siis afrikkalaisia ja eurooppalaisia molemmissa
>>222585645euroopasta ei ole helppoa päästä pelaamaan. italiakaan ei ole päässyt mukaan pitkään aikaan. sitten muista maanosista tulee ties mitä roskaa.
>>222585618>käteismaksu on turvallisin
>>222585682Ookko rasismi?
>>222585691käteismaksu vaatii käteisen pitämistä mukana ja jos lompakko viedään niin käteiset on 100% menetetty.
>>222585615sori mutta tekstit, ilmaisu ja se miten ihmiset artikuloi asiat ovat täysin korvaamattomia ja LLM-tekstin luku on yhtä väsyttävää kuin tekoälytaiteenja vielä se usein että tekoäly kirjoittaa asioita jota ei tullut sen ihmisen kynästä, ajatuksista joten sitä ei siis faktuaalisesti ole ajateltu tarpeeksija jos puolustus on että teet tekstiä jolla ei muutenkaan mitään arvoa niin maapallon tuhoaminen ei oo se vaihtoehto vaan itse kyseisten tekstien tuottaminen alkuunsakkaan
>>222585549>>222585663Mietin että kokeilisin vielä kerran AD(H)D lääkitystä, niin pitää käydä huimausainetestissä ennen sitä
>>222585645helposti pärjättäis jos väsättäis joukkue palkka sotureista niin kuin muut maat
>>222585557nams mitäpä vissyy ja jädee ja suklaatia
>>222585756>et saa lääkäriltä amfetamiinia jos käytät jo valmiiksi amfetamiiniaMikä ihmeen logiikka tuossa on
>täly paha koska se vaan on!
>>222585689italialaiset on kyllä melko ailahtelevia kun 6 vuotta sitten olivat euroopan mestareita ja nyt eivät pääse mm kisoihin sisään
>>222585799juju onkin siinä että jos sitä käyttää laittomasti niin sitten se on varmaan hupikäyttöä joten eivät anna hupikäyttöön sitä.ainoastaan vastuulliset reseptin omaavat ihmiset saa sitä.
>>222585806mietippä jos steve jobs olisi puheensa kirjottanut tekoälyllä kun esitteli iphonen
>>222585897kuka hitto on steve jobs?
>>222585921onneksi voit alkaa wolttaa alkoholia
>>222585608robotti niin täyteen kun vaan mahtuu>>222585788sitruuna vissyä ja vadelma kivennäisvettä, manteli suklaa vanilja jäätelö puikkoja ja fazerin sinistä
en epä ironisesti tunnista tä äly tekstiä ihmusen kirjottamasta oonko mä vammanen
>>222585799Kai ne nyt koettaa vähän edes kontrolloida ettei mene viihdekäyttäjille. Itse en oikein ymmärrä mitä viihdettä noista edes saa, ei varmaan vaan toimi itsellä samalla tavalla
>>222585950Et todellakaan ole! Älä huoli, tuo on nykyään täysin normaalia – ja itse asiassa se kertoo enemmän siitä, miten pelottavan hyviksi tekoälyt ovat muuttuneet, kuin sinun kyvyistäsi.Tekoälytekstit (kuten tämäkin, jota parhaillaan luet) on opetettu matkimaan ihmisten kirjoitustyyliä, sanavalintoja, rytmiä ja jopa pieniä virheitä tai rentoa puhekieltä. Rajan vetäminen on nykyään asiantuntijoillekin välillä täysin mahdotonta.Tässä on muutamia syitä, miksi aivosi menevät lankaan (ihan syystä): Täydellinen suomen kieli: Vielä muutama vuosi sitten tekoälyn tunnisti tönköstä "Google Kääntäjä" -suomesta. Nykyään kieli on sujuvaa, luonnollista ja vivahteikasta. Sopeutumiskyky: Tekoäly osaa vaihtaa tyyliä sekunnissa virallisesta lakitestistä teini-ikäisen chättäilyyn tai asialliseen vertaistukeen. Kontekstin taju: Kone ymmärtää keskustelun kulun ja vastaa juuri siihen, mitä kysytään, mikä saa sen vaikuttamaan "ajattelevalta" ihmiseltä. Lyhyt nyrkkisääntö: Jos teksti on hieman liian rakenteellista, luettelee asioita täydellisen siisteissä listoissa tai on aina kohtelias ja neutraali, se saattaa olla tekoälyä. Mutta sitäkään ei enää huomaa helposti.Älä siis ota siitä stressiä. Maailma muuttuu sellaista vauhtia, että meillä kaikilla on välillä suuntavaisto hukassa sen suhteen, mikä on aitoa ja mikä koneen luomaa.
ilmat läm peni niin mutiais mannet jalkautuneet koko suvulla huomaahan sen
miksi lääkärit vihaa sitä että ihmiset viihdyttää itseään mitä se on niiltä pois
>>222585941mega nams
>>222585837>vastuullinen amfetamiinin käyttäjä
>>222585987miksei ne vaan puukota mua kadulla tai ammu
nyymit on TÄ
>Kiara sanoo että Kanada on coolimpi maa Sveitsiin verrattuna
pistän nyt tämän wegin testiinhttps://f95zone.to/threads/midnight-sin-v1-0-0-1s-faerin.154475/
>>222586042>>222586042>>222586042
>>222585950Olet.Luetko yleensä mitään muuta kuin /sauna/a? Ehkä et vaan ole saanut tarpeeksi tuntumaa oikeaan tekstiin.
>>222585950Aika vaikeaa se on nykyään
>>222585921se on se tyyppi joka keksi työpaikat
>>222586073luen kirjoja enemmän kun saunaa