Skulle du vara intresserad av att delta i gruppterapi?Vänder sig främst till dig som känner att du har problem med att lämna hemmet eller bara gör det rutinmässigt, eller känner att du bara har ett liv med kontakter som är online.Vi diskuterar och delar med oss av våra upplevelser. Träffarna sker digitalt två gånger i månaden.ANMÄL DIG HÄR
Tåget skakade genom landskapet. Mamman höll babyn i famnen och betraktade sin fyraårige son bredvid den välklädde mannen som just slagit sig ner i kupén. Mannen log det där lagom leendet.”En sån fin pojke. Jag hade en lillasyster en gång”, sa han och nickade allvarsamt.Pojken såg upp. ”Vad hände?””Mjää… alltså, hon var nog en häxa, får man väl ändå påstå. Det var svårt att bevisa, men… det fanns indikationer. Och då måste samhället agera. Inte för att det är roligt, men ibland krävs det… mjää, åtgärder.”Mamman stelnade till. ”Ursäkta?”Mannen – som liknade Ulf Kristersson – vände sig mot henne med det där trygga, suddiga ansiktet. ”Jo, man måste ju värna den gemensamma tryggheten. Min syster utgjorde ett hot, förstår ni. Mot byn, mot vårt sätt att leva. Vi kunde inte bara stå och se på. Så min far tog en eldgaffel… mjää, han var väldigt tydlig med att det var självförsvar.””En eldgaffel?” viskade mamman och drog pojken intill sig.”Ja, det lät värre än det var, förstås. Vi slog ihjäl henne, punkt. Man får vara rak ibland. Fast jag vill inte överdriva våldsamheten, det handlade om proportioner… mjää… samtidigt som man ju inte kan blunda för att hotet var reellt. Hon var en häxa, liksom. Det var fakta.”Pojken sa tyst: ”Dog hon?””Mjää, alltså, i slutändan dog hon. Men på ett sätt var det nödvändigt. Man måste förstå kontexten. Nu i efterhand kan man alltid diskutera metoden, men huvudsaken är att byn bestod. Vår kultur, våra värderingar.”Mannen reste sig plötsligt, slätade till kavajen och log lite snett. ”Jag ska av här. Men tänk på det – det är en komplex fråga. Vi följer utvecklingen noga.”Dörren gled igen. Pojken frågade om mamman också trodde på häxor. Hon höll honom hårt, så hårt, och svarade inte. Landskapet rusade förbi utanför fönstret.
>>222589691har sett videon han pratar om, den är uppenbart fake och saknar helt källa asg
>>222589809Mjähähähähä
>>222589934Palme har förbannat oss med minst hundra år av kvinnliga statshuvuden, det vore enkelt att påstå att den mindre mannen bär ansvaret för vad som väntar.
jag har aldrig suttit i venten och spelat lite dota så ni kan ju gissa hur det gick för mig
fattar inte det är ju inte alls varmt
>>222590173nää stängde balkongdörren nyss
>>222590173detta är ju svalt o skönt va
tydligen så är det jordbävning i venezuela
>>222590173Folk har blivit hysteriska. Har knappt varit någon luftfuktighet alls
>>222590335Måste känna luftfuktigheten från din andedräkt
>>222590346Bara bögar har dålig andedräkt
bögars ide av romantik är när pvn lagar spajsy böngryta så dom kan ligga och mysa och fisa under täcket
>>222590388tyst på dig dampe, vi gillar inte fisar och bajs. vi gillar det mindre än straighta
>>222590405Ni tycker fisar är gulligt
>tyst på dig dampe, vi gillar inte fisar och bajs. vi gillar det mindre än straightahttps://i.4cdn.org/gif/1782326790506671.mp4
Äkta svensk kultur och den finns på youtube helt gratis!https://www.youtube.com/watch?v=bmE1xJGwkAUvad är din ursäkt till att inte se Macken
>>222590418Nej vi tycker det är äckligt. Ge mig ett exempel på en bög utanför tråden som säger att fis är gulligt.>>222590430Hör inte en enda fis
>>222590446Varför äter ni röv då?
Att alltid vara ensam.
>fis är äckligt men inte att trycka in tungan i en mans rövhålmm strax
>>222590491>>222590474Seriöst håll käften, vi gillar inte fis och bajs. Straighta gillar analsex och slicka rumpa med.
>>222590504Porr är inte verkligheten. 100% av alla bögar äter röv.
jag är rak och äter röv och bajs
älskar bicecorv
illaluktande bögar
tydligen så är det jordbävning i japan nu
>>222590436Brukar kolla på galenskaparna när jag mår dåligt och blir oftast glad då
>>222590532Man tvättar rumpan innan man har sex. Kanske svårt för dig att förstå hygien. Ligger brevid min pv just nu och ingen av oss fiser eller luktar illa, vi duschade innan vi gick och la oss
tydligen många starka jordbävningar som utlöst senaste tiden och forskare kallar det för en anomalitetvad innebär det?
>>222590718Harmageddon
>>222590709Luktar ni på varandras andedräkter?
Bögar är så vana vid böglukten att de tror de luktar normalt
>>222590799>>222590818Nej det gör vi inte. Lägg bara av och väx upp, så jävla trött på homofobskiten i tråden.
de bögar jag stöter på luktar oftast rätt bra och de verkar använda parfym i högre utsträckning än raka
>>222590843De döljer lukten med parfym
>runkat färdigt>blir äcklad av mina handlingarjag måste skaffa fru, det här är fan inte mänskligt, aldrig i historien har män varit singlar i 20+ åldern, 27 år av gorillagreprunk har gett mig permanenta blåmärken på ollonet och kuken blir inte lika hårdnågon sa att qkn slutar funka när man fyller 25 och gissa när qkn slutade fungera
>>222590907det kan jag nog inte hålla med omlångt ifrån alla som bär parfym och av de bögar som inte gör det så verkar de sköta hygien bättre än snittetstöter sällan på en bög som luktar illa eller svettigt
jag gick till pitbull konserten i globen och jag tyckte om det. tjejer utklädda till pitbull och söta tjejer som vickar på rumpan med takten till musiken, blev inte kåt man bara njöt av stunden. hade man inte varit incelking kanske man hade fått ett napp.jag kan lätt tänka mig sitta i klubbar/konserter och bara kolla på ögongodis.
>>222590982Du kan sluta skadekontrollera nu
>>222591001jag tycker det är bra när vi kan ta upp sakfrågor så här och diskutera sanningar bakom dem
gillar amerikansk whisky
>>222590985>kollar upp vad pitbull är för nåttAha. Normalbögssörja som larpar "musik" med massa nbögar i publiken som står med mobilen och filmar som zombies. Wow.
>>222591193vem bryr sig? jag njuter av att se kvinnor vara glada och vara sig själva. lokalen var fylld med lycka och kärlek vilket var underbart men en hatisk negerunge som går runt i saggade kallingar som dig själv skulle omöjligt se det fina för ditt hjärta är fyllt med hat
>>222591280>jag njuter av att se kvinnor vara glada och vara sig självaDom beter sig på det viset för att locka kukar till sig anon. Men det är du för efterbliven för att se. Och modigt att kalla mig för neger när du går och lyssnar på sån "musik". Fy fan.
inceltimmarna är igång nu, vad gör ni mina kära incelbröder? själv ligger jag i sängs, lyssnar på incelcore och orkar inte gå upp för att släcka min törst
>>222590985>>222591280dåligt bete anon
>>222591336killar? var 99% tjejer och de 1% var med sina tjejer.>en latino som sjunger om fest och ligg är negermusikva? isåfall är magnus uggla och resten av den svenska sångvärlden också negrer
>>222591359>se glada tjejer dansa och njuta av ögongodiset är dåligt beteendeokej sorry (((
Hans sjud påminner om allardshillaren
>>222591380det är sant att de vitas musik i stort dog ut under 1900-talet för att ersättas av musik med rötter hos negrer
>>222591403du sitter på ditt pojkrum och fantiserar massa lögner i tråden mitt i natten som ingen över 13 tror på
>>222591423kolla snabbt >>222589799
>>222591354Har en skål med chips på magen, äter och läser tråden
>>222591440bra, det där behöver du istället för att sitta här och hitta på historier
>>222591423>vara på konsert är en miljonärsgrejgubben lilla vet du inte att fattiglappar också har råd med konsertbiljetter?
>>222591499ingen har råd med något sånt i uffes sverige
>>222591499nämnde aldrig pengar men bra att avslöjar dig själv så enkelt hoppas du har socbidrag åtminstone och inte lever på mammas slantar
vi faller av och jag hoppas detta är sista gången vi ses
mörk energi i tråden just nu
>>222590430>>222590446>>222590504https://www.youtube.com/watch?v=z4OXLoVyESEmånga får asyl i Sverige för att de äter bajs och slickar på bajs
>>222591682no that are it not
Dela säll synta jag jag
mitt sagge och svett luktar som max och det berättar allt ni behöver veta om mig
Om de sparkar Sveriges statsminister blir Sveriges statsminister Sveriges ex-statsminister så statsministern är f.d. statsminister så va det är en paradox jag tror Uffe är för evigt
det är hopplöst att ge bögar frihet för de vill vara så äckliga att de behöver skämmas, inget annat ger adrenalinpirret
Största händelsen på länge >upp till 100 000 döda
>>222592200Skakar överallt favä
>>222592200Va kan det verkligen vaea så många
>>222592263Kolla på live-reportaget på dutuben förut och det verkar så. Nån helgdag där och alla var hemma + tusentals byggnader har kalopsat varav flera enorma lägenhetshus, köpcentrum och tunnlar.
jonas falk åtalas nu igen
>>222592200Har verkligen gått åt helvete efter kapitalisterna tog över
WHERE IS THE MAN WITH CYSTIC FIBROSIS?I AM THE PSYCHIC HEALER. I MUST NOTIFY HIM THAT I HAVE CURED HIM. IT WAS FUN AND MUCH EASIER THAN I THOUGHT!COUGH UP THE MUCUS AND DISCONTINUE ALL MEDICATIONS
>>222592461Oj det var väldigt snällt gjort av dig. Du är den enda snälla amerikanen.
>>222592461Va
man kan verkligen förstå varför så många bara njuter när judekingarna dödar onda terrormuslimer
>sjudbeta klockan 3
När ett spädbarn är litet måste du slå det för att lösa "koliken", annars kommer hans vätska aldrig att röra sig. Cystisk fibros gör att detta ALDRIG FUNGERAR, så koliken blir PERMANENT KOLIK PÅ ALLA ORGANER.Du kan lösa det för ett spädbarn (om det har CF-gener) genom att knyta hans händer och vrister och slå det. EN EN GÅNG I LIVET-RITUAL, ETT PERMANENT BOTEMEDEL!Detta är samma sak som en kvinna som får bröstcancer eftersom hon aldrig meningsfullt visade sina bröst för sin man. (Detta inträffar när hennes bröstaura är konstig och kräver att hon korsar benen innan det fungerar – ingen korsar benen.)
nu är inceltimmarna över
https://www.youtube.com/watch?v=XvxMfPt4WrM
har magknip och jättehård avföring
hoppas trådbilden är ironisk för alla som gillar ryssland är jätte knäppa ;_;
>>222593330Du gör inte bra reklam för antiryssar