>ei polta röökiäpainos
huutistista autistit ei laske tätä oikeeks painokseks tai jotain paskaa
>>222591576
>>222591585They're all peat-gavels
elämä>synny>kärsi>kuole
Huh, tuli rahaa takasinpäin ihan hyvin vielä pikavedoilla lopussa. Aikalailla plusmiinus nolla saldo tälle päivälle.
>>222591600AAAAAAHAHAAAAääähähhähähäähköh köh
>>222591658
huoh
>>222591681
>>222591681missä se toinen on
heräsin ja en saa enää unta nyymit :@
>>222591728ikävätä
Meen koht nuq joten en kato noita tunnin päästä alkavia pelejä mutta en osaa kyllä yhtään nyt miettiä miten noista löisi vetoa.Mulla ei oo mitään hajua millasia joukkeita Etelä-Afrikka ja Etelä-Korea on..Tsekki vastaan Meksiko taas, Meksikolla on jo kaks voittoa ja Tsekki TARVII voiton. Mitenköhän Meksiko pelaa kun ei väliä..
>>222591783Etelä afrikka on etelämpänä kun etelä korea
>>222591728nussittuna nukkuisit paremmin
>>222591642huutista vedin joskus 18 vuotiaana eli aikoja sit jollaki kauhealla rekalla änärii, eli ihan pikku panos joku pari euroo ja kauheen pitkäveto ja voitin joku pari sataa, vaikken tajunnu siitä mitään enkä ees seurannu, nii siitä tajusin että toi homma on vaan tuurista kii ja enpä oo pahemmin uhkapelannu sen jälkeen, oon varmaan ainoita jotka jääny plussalle tosta touhusta lopeta hyvä mies
Henkinen valmistautuminen aamun kauppareissuun jatkuu aion huijata ja käyn ennen unia.
>>222592158Tuurista on paljon kiinni mutta samalla mietin että kyllä tuossa tietynlainen keskiarvollinen tapa olisi pelata ja jäädä plussalle. En tiedä pitäisikö tekoälyä alkaa jotenkin hyödyntää vedoille.Esim oon miettiny tota että jos aina vaikka tekee vedon 43 minsan kohalla että ei tule maalia ennen puoliajan loppua niin kuinkakohan monessa matsissa oikeasti tapahtuu maaleja 43 minsan jälkeen?Kerroin on yllättävän hyvä kuitenkin noille tuossakin vaiheessa.
itkettää olen väsynyt en jaksaisi elää
>>222592175itse väsähdän aina juuri ennen kauppaan menoa aamutuimaan
>>222592248heikompi ois kiihottunu ja miettiny et oisinpa veikannu enemmän nii oisin voittanu omaisuuden, tai jatkanu veikkaamista ja ennenpitkää menny miinukselle.mut mä vaan naurahin et jaha tämmöstä hakuammuntaako tää on ja antaa kalluje maksaa tyhmyysveroansa
>>222592175miettikää jos pikkutyttö kattois teitä tolleen kun runkkaisitte
>>222592334erittäin yleinen tapahtuma täytyy myöntää.
>>222592401jos sattuis näkeen nii ois itelläki tommonen ilme ku haluun runkata ihan rauhas
>>222592401mietit tosi outoja juttuja
Turkulainen toiselle: "Paljonk kello o?" Toinen: "Jaa ny vai?"Turkulainen toiselle: "Kato. Kuallu lokki." Toinen tähyää taivaalle: "Jaa misä?"
>>222592414hyvä ettet vahingossa vastannut väärään viestiin
>>222592530erittäin yleinen tapahtuma täytyy myöntää.
>>222592511mikse se jakanu sitä kelloo
>>222592530en tajuu
>>222592414ois erittäin yleinen virhe kaatua myös mun sänkyyn.. öö siis erittäin hyvä ellei täydellinen
Viikkoon en saanu unta koska koski mahaa ja ahdisti että pääsenkö työkkärin käynnille ja nyt en saa unta kun koskee mahaan ja ahdistaa kun en päässy käymään siellä työkkärissä.
>>222592511paljonks vittu clocki? ai niinku right now?
>>222591709zesty
>>222592969miks et mee työkkärissä käymään
>>222592969ihan terve reaktio epäterveeseen yhteiskuntaanjoskin vähän äärimmilleen viety
!HUOM!KANAN MUNA VAARA!
ompa kylmä aamu
makidonian lento kentälle läksin ostin tax freestä pullon viintä matkaa jouduttamaan
>>222593361riisin kuumuus kypsentää munan
>>222592401tää jäbä on ammattilainen
https://www.youtube.com/watch?v=xvvGbzR2Xek katon nyt tän
välillä tuntuu että tietotekniikka on ajan kanssa tehty käyttökelvottomaksi rakentamalla kerroksittain turhaa redundanttia paskaa hyvän pohjan päälle
aamu palaksi italian pataa
yhy pitää lähtee jo enkä kalannu ku kerran
aamu palaksi ilta palaa
>>222593361ketä viitsii viedä kolmen euron paketin takaisin kauppaan
aamu palaksi italian paatti
>>222593940onpas pien ja sövö.
>>222593361>kot-kot kotimaistanimi kuulostaa joltain vittuilulta, varmaan perverssiyttään pyörittävät munaset salmonelluksissa
>>222593980outo mielenmaisema sulla
>>222593919kolme euroa on iso raha
Paljonko teidän lähikaupassa maksaa kuppia kahvia jos semmoista on myynnissä? Ite en juo kahvia ja vaikka joisin en todellakaan ostais sitä lähikaupasta kupeittain, mutta mua kiinnostaa jos tiedätte niin kertokaapa hintoja. Meinaan epäilen että oma lähi K-kauppias on hinnoitellut omansa rajuiten.
>>222594318eihän tollasissa poliiseissa oo mitään järkee kun kaikki vaan rupee pikkurikollisiks että pääsis niiden asiakkaaks
päikkyjen aika
Höhö tajusin tunnin viiveellä että tossahan on tommonen hassuttelu kun italian pata on se ruoka niin nyymillä onkin aamupalaks italian paatti joka on tommonen pieni neiti.
>>222594405joo söin italian pataa
meen nukkumaan toivottavasti nukun yli 5 tuntia
>>222594707harmi ettet mene hukkumaan
Virtsatesti on klo 8:50, mutta kusihätä on jo nyt
>>222594726ei siihen kusta tarvi ku joku puol desiä niin senku kuset osan jo nyt.
>>222594773Ei uskalla, kun viimeksikin oli hankaluuksia ujon pissan kanssa kun hoitaja kyylää luukun takaa
>>222594722moni hukkuu uneen
torstai
tommipoikatorstai
>>222594813homo
huomenta haluan kuolla
Huomenta nyymit, viikon kesti juhannusläskien sulattelussa, ei ollut wörttiä tollannen kolmen päivän putki. Tänään käyn parturissa, eka kahvit pitää kuitenkin hörppästä
>>222595124haluun sua nyymi
>>222595131huomenta oispa murhaajaparturi joka leikkais mun pääni irti ja tappais mut siihen tuoliin max 20e hinnasta
Huomenta juon kahvia. Nyt tulee aamu yhdeksän uutiset radiosta olkaa hiljaa että kuulen.
Virtsatestiä ei voitu tehdä koska lähete oli vanhentunut. Pitää uusi soittoaika saada lääkäriltä että saan uuden lähetteen
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäÄÄÄÄÄÄÄÄ
>>222595157>>222595157minullapa on kaffet ja pistän yle suomen uutiset sinun innoittamana
>>222595141ööö
>>222594326Varmistamatonta tietoa, mutta muistelisin että euron maksaa lähimmässä S-Mafiassa. Meillä on sama kahvisuristin toimistolla, joka tekee ilmaiseksi
>>222595157ketä kiinnostaa jotkut uutiset
>>222594326kyllä kauppias hoitaa
>>222594326lähi k-marketissa 2,50€ paitsi jos on opiskelija sitten se on 1€
Olipa jännät radiouutiset. Tukalat helteet euroopassa jatkuu ja venezuelassa on ollut maanjäristys.
>>222595216>>222595187
>>222595179KYLLÄ JOKU SEN MAKSAA
vaihtelevaa pilvisyyttä odotettavissa
>>222595187Lopeta naurettava kiukuttelu
>>222595237onko se kiukuttelua jos ei kiinnosta uutiset? lopeta ite toi pillittäminen ja mee vaikka tuttipullo suussa lukee iltalehtee jos niin kiinnostaa
>>222595269eikö sulle sanottu jo että ole hiljaa saatanan reissarintasoinen vammainen
>>222595282mikä pikkuhinuri siellä rupes avautuu
>>222595161jalka? jalka? jalka? jalka?munatoti munatoti munatotimunatoti munatoti munatoti munatoti nams
miks toi viiksi vallu ryssälän vierestä on joskus lukashenka ja joskus lukashenko
>>222595314hän on non-binary
>>222595314-a on feminiininen -o maskuliininense on genderfluid joskus siis mies joskus nainen
>>222595323tossahan on kaks nimee sehän on siis nimenomaan binäärinen
>>222595314öö se on kylki lukašenka suomeksi
eiks putinkin oo putina jossain yhteydessäkävin kolme vuotta venäjän opintoja lukiossa ja mittään en muista
huoh mentakyrpä on timanttia
>>222595330mikä vitun kylki lukašenka onko siellä pää ja polvi ja perse lukašenkat erikseen
>>222595337mitä ajattelit tehdä asialle
>>222595336mä oon pelannu 8000 tuntia dotaa niin osaan hyvin venäjää, suka blijat idi nahui ja sitten että gula on lifestealer eli niinku ghoul
>>222595342valkovenäjäksi: Лyкaшэ́нкavalkovenäjästä englantiin transliterointi: lukashenka venäjäksi: Лyкaшéнкovenäjästä englantiin transliterointi: lukashenkosuomeksi: lukašenka(meillä ei edes harkita venäjää vaan käännetään aina alkuperäisestä kielestä)
>>222595345raiskata nympyttimen
>>222595359se olis raiskaus vaan jos toinen osapuolista ei halua sitä
>>222595356mä muuten tykkään kyrillisten translitteroinnista kun ne aina vääntää sen sanan silleen vähän kömpelösti mut sen ymmärtää näin ei kieltä osaavana jos osaa niitä riimuja
https://youtu.be/PFZoFgv21Osonko tämä muka nyt sitä korkean tason kounter strikeä näyttää ihan joltain silver matsilta
>>222595379se on KYNTTÄÄ !!
>>222595373odotan ensimmäistä joka ei halua ihan vittuillakseni
>>222595379kuuma otos: kaikki "eliitti pro" kyny pelaajat on maksimissaan jotain master guardian tasoa
miksei nyky kynärissä oo niitä semmosia mappeja missä ollaan pikku ukkoja jossain keittiön pöydällä
>>222595400ei kait tuossa pelissä sen paremmaksi pääse kun peli arpoo osuitko vai et nopallanuo amatimiehet harjoittelee tunteja päivässä naatteja sun muuta ja sen takia ne on amatimiehiä
>>222595409hauskanpitäminen varmaan kiellettyä noissa pro piireissä, pitää hinkata jotain paria mappia kyllästymiseen asti ja sen yli
>>222595409sielv raiskattiin pois kolmannen maailman ruskeiden skiniuhkapelaajien toimesta ja community mapit kuoli pois
löytykö aoban kuolinilmoitusta ikinä
>>222595409nyky kynärissä kaikki hinkkaa vaan ränkättyjä matseja koska harva enään pelaa pubeilla. sen sijaan uhkapelataan skinejä ja avataan ylläri laatikkoja (huom. tämä ei ole uhkapelaamista)
miksei quakea pelata yhtä aktiivisesti vaikka se on se oikeasti taidokas pelitai no, ceeässän pitää pinnalla ainoastaan skinikasinot jotka rahoittaa noi turnaukset eikä kukaan oikeasti siitä itse pelistä silleen välitä
Nyt kun oon pallotellut bing bing wahoo laitteen ostamista pari kuukautta niin kaipa mä sen voisin käydä ostamassa lähiaikoinajos tulee superalet tai se oled versio ennen vuoden vaihetta niin poltan nintendon päätoimiston
>>222595471aika lailla quake kolmosen jälkeen pelaajamäärät vaan vähentyny kun siihen on niin vaikee päästä sisään nyyppänä, meet servulle ja porukka vaan lahtaa sut ja sit ei huvita enää pelaa. jatka tätä 30 vuotta niin siellä on vaan ne dedikoidut ultra autistit enää
>>222595471eipä epätodellista turnaustakaan enää pelata laajemmin vaikka se on areenaräiskinnöistä paras
CS 2 oli järkyttävä alastulo verrattuna CSGO
>>222595505cs oikeestaan synty siitä kun sen alkuperäisen modin tekivät kihisivät tuosta sisäänpääsyn vaikeudesta quake foorumeilla ja haukkuivat koko pelin pystyyn ja halusivat tehdä helpomman vaihtoehdon jossa taktiikoilla on enemmän merkitystä kuin puhtaalla tiedolla ja taidolla joka meinaa että cs on kasuaali peli (lol)
aamupalaksi pizzua ja terästettyä kahvianussi poliisia
>>222595535se on ihme miten se on jotenkin ok että valve ottaa pois tuotteen mistä ihmiset maksoivat ja korvaa sen huonommalla versiolla joka on ilmainen kaikille. ehjä siksi että se on valve joka teki sen
heräsin, keitän kahvit ja meen kalaan (runessa)
>>222595553eihän pizzu ole mitään ravintoa, etenkään aamupalan veroista ravintoa
>>222595611Riippuu varmaan pitsasta mutta eikös sellaisen saa superterveysruoaksi, hiilarit rasvat ja protskut kaikki herkullisessa pakkauksessa
>>222595551>cs oikeestaan synty siitä kun sen alkuperäisen modin tekivät kihisivät tuosta sisäänpääsyn vaikeudesta quake foorumeillaoon nähny tätä toistettavan tällä sivulla monet vuodet mutta en missään muualla niin on pakko pyytää lähdettä ei sillä että se muuttaisi mitäänpelistä riippumatta uudet pelaajat joutuu aina syömään paskaa niiltä jotka on pelannu sitä monia vuosia nii en tajua tätä argue menttiä
>>222595609oon nähny ton paljaan pyllyn
>>222595640>pelistä riippumatta uudet pelaajat joutuu aina syömään paskaa niiltä jotka on pelannu sitä monia vuosiaeihän toi nyt pidä mitenkään paikkaansa
>>222595641en usko
>>222595609>>222595641kanan paneminen
>>222595592mulla loppui into äkkiä mutta suurin osa jatkoi ilman ongelmia en ymmärrä
>>222595609kalastus taso?
>>222595640jos jollain wayback machinella pääsis vanhoille quake foorumeille (mikä niistä, en osaa yhtään sanoa) niin ehkä sitten löytyis mutta ainakin mulla pitäisi olla koneella screencappeja siitä foorumilangasta jossa ne raivoaase nyt on yleistietoa että että ne tekijät oli kaikki quake-pelaajia ja halusi tehdä taktisemman r6-tyylisen pelin mutta se että MIKSI ne halusi tehdä sen on se nolo salaisuus joka kuoli foorumien mukana
Hauki on kuulemma paska ruokakala
>>222595699uskossa on hyvä elää>>222595701tää
>>222595736toi oli se mitä se lapamato sano
>>22259571247
jaksaispa pelaa dotaa menis päivät vähän nopeemmin
>>222595749vitun n00b
>>222595749nice
Kanalinnun pyllerö
gta 6 ennakkotilaukset aukes kaipa nyymit tilas jo
>>222595749kiva
>>222595779annetaan normoneekerien eka testata se konsolilla sit steamin alelaarista joskus tulevaisuudessa
>>222595775gringe
>>222595775ainoa kerta ihmiskunnan historiassa kun matematiikkaa käytettiin johonki hydylliseen
>>222595691niinno tarkoitan ehkä enemmänkin sitä aikaa ennen skill bäsed mätsmäking systeemeitä missä yritetään saada yhtä paskat pelaajat samaan serveriin.mutta meneppä uutena pelaajana pelaamaan vaikka hl deathmatchia, nimenomaan quakea, ut, mount and bladea, mordhauta, tarkovia tai oikeastaan mitään RTS pelejä ja raportoi takaisin kuinka punainen sun pyllys on loputtoman pers raiskauksen jälkeen
>>222595779vitonen oli jo niin paskaa en älyy miksi tuota hypetetään niin saatanan megana tai no älyän mutta silti. en oo kyl jaksanu hypettyä mistään pelistä tyyliin sporen jälkeen kun aina tulee näpeille. minä vaan ostan pelin joka on varmaan hyvä ja sit pelaan sitä ei kiinnosta trailerit ja muut
Nyt kun asiaa mietin yhtäkään GTA-peliä en ole koskaan pelannut loppuun, edes niitä ylhäältäkuvattuja.Ainoat rokkitähden tämäntyyliset pelit jotka olen pelannut läpi asti on ollut Koulukiusaaja, Lännenmies ykkönen ja Tuberkuloosi-Artturi.
>>222595812juuh oon aika varma että tää hype on melkein täysin vaan sosiaalista painostusta joka uppoaa normoihin kuin kuuma veitsi voihinonneksi olen autisti
>>222595811ei mun yksinpeleissä oo tollasien jonnejen mätsmeikkinki pelleilyjä alkuunkaan
>>222595851ite en kyl juuri pelaa AAA pelejä muutekaan niissä on aina samat jutut ja ne on ihan vitun nähty yleensä, ne on liian kaavamaisia 99% ajasta minulle
>>222595811meen pelaan fortnitea ja minecraftia
>>222595840et oo LA noirea pelannut?
Paras tapa pelata uusia pelejä (jos jokin niistä edes kiinnostaa) on pelata ne 5 vuotta myöhässä
>>222595872fortnite oli aika hullua kunnes ne poisti sen rakentelun siitä että hitaammatkin pystyisi pärjäämään
>>222595876Oho, hyvä kun mainitsit ihan kokonaan unohdin. Olen pelannut läpi asti hauska ja hyvä oli.
huomenta nyymit
>>222595899hyvää huomenta
>>222595899...huomenta....
quakeautistit on sellasia että ne ei kykene pitämään turpaansa kiinni vaan aina pitää tulla kertomaan kaikille että quake on ainoa peli joka vaatii taitoa ja kaikki muut on paskaa
>>222595943mutta sehän on
peruna šanko
>>222595970Luulin että näen kahtena kun kahdessa avatussa välilehdessä kuva peruna ukosta on viimeisin postaus
oispa nyymi
tällä jäbällä on -108 vahvuudet laseissa
pillua pitää panna
>>222596050en osaasaisko näihin hommiin jotain aikuiskoulutusta
naapurin juoppo ukko näyttää epäilyttävän paljon perunamieheltä
Toimistotorstai
nyymiä ei haittaa vaikka tyttis sanois ei
tylsää
vituttaa olla tämmönen unc ilman seksuaalista halua pystyn olee helposti viikon ilman tumputusta. se on kaikki vaan alamäkee tästä lähtien
>>222596274mä pystyn vaan talvellakesähelteellä panettaa liikaa
>>222596274mulla ei ees seiso enää kunnolla
>>222596274>>222596288kokeilkaa eturauhas stimulointia
semmonen tyttis joka tykkäisi minusta
>>222596201onko reissu nyymi elossa vielä olin 3 päivää ilman 4chania kun jäin toisella laudalla kiinni trollaamisesta
>>222596367kyl se eilen postaili
>>222596367tulossa tänään kotimaahan tekemään kuolemaa
>Nyt se on varmaa: Suomen ja Ruotsin välinen junaliikenne alkaa elokuussa
iskä aina lauloi mulle pienenä kotimaaaani ompi suomi etten mä vahingossa luulisi itseäni afrikkalais taustaiseksi
>>222596476vihdoin tältä vankila saarelta pääsee pois
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! kuka vittu leikkaa ruohoa näin aikasin vittu ihmiset yrittää nukkua!
>>222596514Se on lounasaika jo!
>>222596476miten ton pitäis onnistuameillä on edelleen nää venäjän imperium ajan kiskot joita ei käytä kukaan muu
>>222596528tiesitkö että junat voi vaihtaa sitä välitystä niin tehään ku menee vaikka mongoliasta kiinaan tai jossain siellä päin
>>222596533ei ihan normaali raidekalusto taida pystyä?se pietariin kulkenu värkkikin oli super erikois spesiaali juna ja sinnepäin on vain joku puolikkaan toleranssin verran raideleveydessä eroa
>>222596553on niitä missä on isompi se ero ne vaan nostaa sen pyöriltä ja vaihtaa ne. ja luulis että toi toimii ruottin ja suomen välillä kun sitä kerta aletaan tekeen. plus suomessa pitäis osa kiskoista vaihtaa euroopan leveyteen jollain aikavälillä koska nato
Oispa oma toimisto ja sihteeri
OBS HUOM! lidlin äpistä saa ilmasen paistopiste pullan koska se äppi täyttää vuosia
>>222596476onhan suomen ja ruotsin välillä ollut junarata jo yli sata vuotta ja myös matkustajakäytössä
>>222596570Nattosta ei oo muuta ku rahanmenoa suomelle
viimekertainen mamuparturi ymmärsi meidän kaljuuntuvien tuskantämänkertainen taas veti armotta pälvit paljaiksimun tuki siirtyi nyt israelille ja vaihdan nimeni norwood 2a:ksi
>>222596590ei ole helppoa olla venäjän naapuri
Näin jonkun harmaapartaisen 70-80v ukon jolla oli joku Gundam tms. mechamangateemainen huppari päällä
>Avunhuudot kuuluivat sortuneista rakennuksista, jopa sadat tuhannet voivat kuolla – IL seuraa Venezuelan katastrofia>Järistyksissä on kuollut vähintään 32 ihmistä, ja yli 700 on loukkaantunut.huomenta vihaan toimittajia
>>222596632nyymi katso tolleen pimppa märkänä sitä
>>222591512>"sauna" included in the topic line>"painos" included in message bodyVery good.
>>222596583Lueskelin tota juttua ni näyttäs olevan vaan byrokraattinen juttu tämä. Ja sit se rata osuus ruottiin on täytyny vielä sähköistää
>>222596309Harmi ettei tollasta tapahdu oikeasti.
>>222596628Helppoa on olla naapuri kun ei rupee ärhentelemään ku joku chichuhaua
>>222596699kuin paljon suomen rataverkosta on sähköistetty
tyttis ei automaattisesti parantaisi nyymin elämää
joku jonne tuijotteli mun gundamhupparia kuin vierasta sikaaolikohan sillä kaikki muumit tornissa?
>>222596712Kaikki varmaan missä nykyaikaiset junat liikkuu
>>222596719Ihmetteli miks uncilla on lasten piirretty paita
masentaa olla 26v unc
>>222596771oot kohta kolmekymppinen
>>222595775Vieläkin hävettää että jätin tuon kesken sen jälkeen kun olin tarjonnut käyrät wolfram alfasta (en osannut integrointia)
>>222596711joo, toi on toiminut niin pirun hyvin mm. vuosina 1042 1123 1191 1226 1256 1292 1294 1311 1318 1350 1377 1411 1479 1516 1555 1700 1808 1853 1939
>>222596778https://www.youtube.com/watch?v=2y-uyKvy0ZA
olisinpa kolmekymppinen niin voisin laulaa sitä laulua
https://youtu.be/hEFyQt-9ZFk
teen lihapulla sämpylöitä uunissa
kipasen kaljaset
meen takas pötkö
Katon toimistonyymejä tänään näin
yksikään nyymi ei ole koskaan käynyt toimistolla
>>222597050kummalliset kalsarit
muistin äsken että seksi on olemassa
taidan vaan pistää ruokaa tuleen kun on tylsää enkä oo syöny
oispa maxim-ase
https://www.youtube.com/watch?v=rUHMuy5G3IU
>>222597206kai noitakin vielä jossain luolan pohjalla onmitä patruunaa ne syö
>>222597268eiköhän ne ukrainaan ole pistetty jos luolassa vielä oli
>>222597279hyvä pointtijust meinasin sanoa että onhan noita ukrainassakin näkynyt
>>222597268suomalaiset mallit M/09-21 ja 32-33 näyttää käyttävän joko 7.62×53mmR tai 7.62×54mmR
>>222597206britit ampu tommosella yhtä soittoa monta tuntia ja jotain miljoonia patruunoita aika hyvä vehje itte asiassa
>veimme paketin postiin ei mahtunut automattiin>lokero x avauskoodi x
amerikassa käyttävät vieläkin ensimmäinen maailmansodan browning 50cal pyssyä miksi korjata jotain mikä toimii
>>222597377kyllä amerikassa on paremmin, jättävät kuistille ja neekerit "kuisti merirosvoaa" sen paketin sitten
>>222597326vanhassa vara parempi o algo
>>222597411saa suomessakin tuollaisen tilauksen varkautta ei välttämättä saa
>>222596799Tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee
>>222597418pkm on uudempi ja aika vitun paljon parempi kk kuin kvkk eli vanhassa ei ollukkaan parempi
>>222596184mä oon runkannut tälle kuvalle monta kertaa nyymi
>>222597411tykkään lukea r/doordash reddittiä amerikassa nuo asiat toimii eri lailla ihmiset asuvat autossaan ja nussivat sinun ruuat kiitokseksi isosta tipistä
>>222597435mä oon runkannut tälle kuvalle monta kertaa nyymi
nistarii (gnochhi versio)
>>222597268Onhan noita.
>>222596799>1042 1123 1191 1226 1256 1292 1294 1311 1318 1350 1377 1411 1479 1516 1555 1700 1808 1853Russofobista ulinaa, yhtälailla vois sanoo että ruotti hyökkäilee naapureihin. Et selvästikään ota asiaa tosissas ku uliset jostain keskiaikasista kuninkaitten valtakuntien laajentamisista mitä teki kaikki.
>>222597388eivätpä käytä vesijäähytettyä browningia enää
oon syyskuussa 30v unc
iso vesijäähdytetty browning
jäikö desuconin munan lutkutus nyymi muuten katumapäälle ei oo näkyny viestejä
>>222597530mä kans kahden viikon päästä
>>222597538vitun combat missionpaska peli
Jorma Mooses Ruskeutus
>>222597539>>222597530ala ikä nyymit ette te tänne vielä sais postata...
>>222597522olikin 30-luvultä tämä päivitetty versio melkein sata vuotta vanha silti
>>222597550on muuten hermoja raastava peli
>>222597530Takasin pöydän alle huora>>222596573
>>222597563no on.mikään ei toimi niin kuin olettais ja mitään tehdäkseen pitää mikromanageroida 10 minuuttia.
>>222597588se on realistista
>>222597600ja nuo munanlutkuttajafanit kaiken lisäksi. devit vois paskoa niiden suuhun suoraan ja ne maksais siitä sen 60€ hinnan.
>>222597538tais tulla itsetuhomorkkis kun se jo päissään sitä kuumotteli
>paino(tyhjänä) 58kgjaiks
>>222597530sä oot kylläkin 30v aunt
>>222597625
Vitun postisovellus vittu. En vissiin käytä tarpeeksi usein kun aina joutuu kirjautumaan sisään, enkä tietenkään tiedä salasanaa eli se pitää käydä hakea jostain bitwardenista, joka on jostain syystä lopettanut toimimasta sormenjäljellä, jonka salasanaa en tietenkään muista vaan sekin pitää kaivaa jostain perseestä.Sitten kun on onnistuneesti kirjauduttu sisään, niin pitää vielä tunnistautua sähköisesti. Mitä jos heitettäisiin se käyttäjätunnus vaan vittuun ja kirjautuduttaisiiin tunnistautumalla saatana.
>>222595464muistaako joku missä aoba asui
brexit naurattaa vieläkin
>>222597538lisätietoja
>>222597685eiks se jossain oulun sairaalassa käyny sen enempää en muista
>>222597693joo naurattaahan se kunnes eu hajoaa paskaansa ja britit vaurastuu siitä
>>222597701>>222587808
>>222597721britit ehtii liittyyn takas siihen mennessä
Tänään on tyyntä, lähden pyöräilee
>>222597748Mää lähen kans, mennääx yhes pyöräilee?
>>222597783Ota kiinni jos saat
>>222597710siitäpä sitten vaan kalevan näköislehtiä selaamaan tammikuulta 2024 itellä ei oo tilausta niin en pääse selaamaan
>>222597830mun mielestä joku selaskin muttei löytäny mitään
>>222597742sain ehkä pienen stondiksen tästä
>Vieraskieliseltä lähihoitajaopiskelijalta kysyttiin sydänviasta – Antoi mykistävän vastauksen: ”Hyvää kuuluu”
>>222597858ootko homo
>>222597742huutista
>>222597877ehkä vähä
mp?
>>222597894no nyt löyty sulle nyymi joka tykkää imee sun munaa ootetaanpa vaan että se herää
>>222597901hyvä että edes vähän kesäistä tulee
>>222597685aoba asui intiön ja raksilan tienoilla. se ruukasi usein postialla sääjuttuja päättäen postaukset t."raksilan postiosoite" ja kun mainitsin asiasta niin sanoi että ei saa huomata
>>222597901täydellinen kesäsääsaunan viikinkilarppareiden mielipiteitä ei kunnioiteta
>>222597901kamalan kylmä
raukka maista yrittää doksata kuollutta ihmistä eikä siitä sen enempää
>>222597921postinumero*
>>222597934sinuahan se vasta huolestuttaa
>>222597931saunassa ei larpata mitään skandinaavisia ryöstöretkeilijöitä semmoset ajettiin aikanaan pois täältä
>>222595464katoin tuolloin kalevat läpi mutta ei näkynyt
Kivennäisvettä voi kyllä juoda huoletta, mutta vain jos se on maustamatonta. Hapoton vaihtoehto on myös hapotettua parempi vaihtoehto, sanoo suuhygienisti Anni Savolainen Terveystalosta.– Hapotettu kivennäisvesi on nimensä mukaan happamampi kuin hanavesi, joten se kuluttaa kiillettä enemmän. Jos hampaisto on terve, uskaltaisin juoda sitä jopa päivittäin kohtuudella ksylitolin kera, mutta jos hampaistossa on jo eroosiota nähtävissä, välttelisin hapollisia juomia mahdollisimman paljon.
>>222597901huolestuttaa miten äitee selviää helteestä
ksupermarketissa olis hk:n pierupurilaisia 10kpl 5€ plussakortilla rajoitus 1 erä/talous
>>222597953oon vaan hiljaa
>>222597955>>222597830>>222597852veikkaan että se olis ollu jossain pienemmässä paikallislehessä kukapa noita kaikkia rupee käymään läpi
>>222597963noihan maksaa muutenkin 50 senttiä kappale
Maistuuko tää vaporeonin pimpalta
>>222597962kuolee niinku muutkin vanhukset ja saadaan huoltosuhde kuntoon tässä maassa
>>222597901isommat numerot kuin täällä
>>222597989>Merisuola-juustoSiltä vaikuttaa
>>222597989haluan nussia tuota limsatölkkiä
>>222597989hyötykäytetty kiinalaisten hikitehtaiden hiki
>>222597980nykyään mukamas 85snt väittävät hinnaksi
>>222597953
>>222598018onpa kuivalla leivänkänttyrällä ja kasaan puristetulla teurasjätemassalla paljon hintaa nykyään
>>222598037nams!
>>22259803720 senttiä maksukorttifirmalle, 20 senttiä siitä että joku jaksaa hakea sen purilaisen jostain ja asetella kylmähyllyyn
>>222598088eiks noi tuu vaan laatikossa joka heitetään alahyllylle
>>2225980885 euroa pajeetille joka tuo sen naapurin oven eteen kaksi tuntia myöhässä
ano saa
kylmäsen mikrohampurilainen oli 1,95mk vuonna 2000
naapuri maassa eivät dieseliä tarvitse ovat paljon fiksumpia
oon truecel paladin
>>222598192toi on epäironisesti ainoa juttu rasvapolttamisen lisäksi mihin prosessoituja siemenöljyjä tulisi käyttää
oon fakecel shaman
oon realcel warlock
oon niggercel deathknight
uudet amex diningit tulleet taas
>>222598192harkitsin tuota itsekin kun diisselin hinnat nousi. ainoa vaan ettei modernit polttoainejärjestelmät oikein tykkää tuosta
>>222598460>>222598460>>222598460
>>222598446mopöä vaan hakemaan yöllä ilman kilpiäsamaa ainetta mutta verotonta
hyvää minulle
>>222598446+ 30 tonnin sakot verottajan kunnian loukkauksesta
>>222598192Tuo on laitonta saatana