herkkusuiden painos
oispa n
viikon loppu alkoi minulla laiskottaa niin ostin cock mansionin pekoni pastan
>>222598476möpö on ok sinänsä mutta hintaero diisseliin on sen verta pieni että en tiedä kannattaako. toisaalta eipä tuota valvota mitenkään
>>222598534nams
Homo Kulli purilainen
>>222598498nyymi muikeena kun sai herkku pusun
>>222598539Maksaapi vaan ihan saatanasti jos sattuisi jäämään kiinni
>>222598589se on toki totta mutta eipä nuo tietääkseni ole ikinä tankkeja tikuttaneet
kävin kerran tankkaamassa löpöä kanisteriin pihatraktoria varten ja kotimatkalla poliisit pysäytti kun joku sivullinen oli soittanut 112
>>222598663se johtu siitä että häiritsit niitä pikkutyttöjä siellä
>>222598658>>222598663eipä ne tuota tee ellein ole epäilyä (=joku vasikoi)
>>222598663et saa tankata sul o rikos rekis teririkos vitun rekis teri
>>222598691voit olla varma että joku vasikoi. 112 lähtee heti kun punainen pistooli nousee.
>>222598663ens kerralla kun tarvii poliisit paikalle niin taidan sanoa noin kun ei ne muuten tule
ei ole vasikointia jos sivullinen ilmoittaa.vasikka on sellainen joka on osana rikollisuutta mutta paljastaa sen poliisille.
te neekerit puhutte rikoksista mutta pelkäätte vankilaa
>>222598776rikoksista puhuminen on eri asia kuin niitten tekeminen. sulla on ainakin neekerin älykkyysosamäärä viestisi perusteella
>>222598756vitu rotta vasikat vittu kyl tiietää vittu tulla kyl käymää jos kytille jotai vittu asiaa
>>222598697rikos vitun kanisteri
>>222598788nyymit ei selviäis näil kaduil
nyymit pitäis rasvata
tänään alkaa höyryn kesäale
>>222599020eipä ole rahaa mihinkään
>>222599035mulla on ton verran
käytän ehkä 15€ vuodessa peleihin
käytän ehkä 15€ vuodessa
toimisto nyymit ei voi kärsiä
Etelä-Afrikka voitti Etelä-Korean? No viddu sinne män euro.
en jaksa nykyään pelailla pelejä pahemmin niin harvoin tulee osteltua
Mitä nyymit vastaa kysymykseen että mitä tykkäät tehdä vapaa-ajalla?
laitoin luuliemet tuleen
>>222599110seuraavaksi pohjois-afrikka vs pohjois-korea?
>>222599112masturboin äänekkäästi
mun räkä on vihreää
on niin tylsää että harkitsen hittimies pelien ostamista gog alennusmyynneistä
>>222599080Oispa toimisto nyymi
jos sitä vähän pelais jotain
>>222599294scumia
>>222599294factorio deathworld presetillä
>Odotetun Grand Theft Auto VI:n ennakkomyynti on alkanut torstaina. Samalla paljastui myös pelin hinta, jota on spekuloitu pelaajayhteisössä.>Pelin perusversio maksaa 79,99 euroa. Hinta on nykyään tyypillinen korkean tuotantoluokan pelille.>Ultimate Edition puolestaan nousee hinnaltaan 99,99 euroon. Suuremmalla hinnalla saa lisäsisältöjä, kuten eksklusiivisia ajoneuvoja, vaatteita ja sivutehtäviä.
>>222599308en tajua gta paskan fanitusta
>>222599301pitäisköhän itte asennella toi uusiks, pelasin sitä muutama vuos sitten ja jossain vaiheessa menee hermo siihen kun koko roska on ihan tukossa ja spagettina ja poistin ärsytyksessä
>>222599318onhan se nyt paras pelisarja mitä koskaan on tehty
>>222599318saa tappaa kyttiä ja viattomia ihmisiä
>>222599318en ole pelannut mitään gta:ta kakkosen jälkeen, mutta eikös tuo vitonen ainakin ollut jotain AAA friendsloppia
>>222599344niin saa irlissäkin mitä sitten
mikään gta peli san andreaksen jälkeen ei ole ollut hyvä
suvine pööripäiv
>>222599388nelonen oli eri lailla hyvä mutta ei se sa:lle vetäny vertoja ja siinä oli omat ongelmansa ja se oli enemmän semmosta aaa tarinasloppia vitoseen en jaksanu koskea edes sillon kun se tuli
tekee mieli röökiä vaikka en oo koskaan polttanu
>>222599419tykkäsin ajo fysiikoista siinä ja olihan se ihan ok pelinä mutta pelissä ei oikeastaan ollut mitään muuta tekemistä tarinan lisäksi eikä ollut kivoja paikkoja tutkittavaksi kuten sa:ssa
>>222599286mitä sä semmosella
ihme on tapahtunut. tein viime viikolla kaksi eri tilausta ja posti toimitti molemmat oikeisiin pakettiautomaatteihin niin ei tarvi hakea mistään perseestä asti niitä tällä kertaa kuten aiemmin on käynyt
Oon pelannut kaikki GTA:t noin lähtökohtasesti.GTA1, 2, 3, 4, 5 ja Vice City Stories ja Chinatown PSP ja Lontoo lisärin ykköselle.Ja oon tykänny kaikista noista peleistä koska tykkään ajamisesta ja ampumisesta kaupunkimiljöössä vapaasti jota Rockstar osaa. Mun ainoa pelko GTA6:ta kohtaan on että ne tekee siitä vieläkin enemmän RDR2 kaltasen missä animaatiot kestää miljoona vuotta ja hahmo on usein vähän kuin raiteilla eikä oo sitä omaa vapautta liikkua miten haluaa nopeasti.
>>222599489lisäävät siihen vielä gangsta eye -mekaniikan, jossa pystyt automaattisesti ampumaan vihollisen niin kuin RDR2:ssa
>>222599308miksi kukaan ennakkotilaisi peliä digitaalisen myynnin aikana?
>>222599489>RDR2 kaltasen missä animaatiot kestää miljoona vuotta ja hahmo on usein vähän kuin raiteilla eikä oo sitä omaa vapautta liikkua miten haluaa nopeasti.aaa vittu mää vihasin tätä niin paljon. niin monta kohtaa missä ois voinu vaan olla normaali skipattava cutscene piti olla joku pelattava QTE
>>222599528ootko joku plebi? immersoivaa on se kun otetaan kontrolli pois pelaajalta ja kävellään hitaasti ja kuunnellaan kun hahmot puhuu
>>222599544öööuseimmat pelaajat tykkää siitä kun niiden peli pelaa itseään ja ne vaan katsoo vierestä
GTA5 oli pettymys, en aio ostaa GTA6
Skyrim on edelleen paras peli koskaan tehty
väsyttää
>>222599468Ylityö hommia toimistolla neljän jälkeen
https://store.steampowered.com/app/4483140/Big_Theft_Valkeala_3_Revenge/Tuli vastaan just kun tein hakuja.Mitä vittua nyt Tero? Ja Tälytaidetta? Niskasta kiinni vittu.
occifer i can't breev
>>222599624sama
menen nyt prismaan
https://youtu.be/BADL5x3Ftzc?t=2442Kuuntelen tän nyt uuestaa, untz untz untz
>>222599701älä unohda kaljasia
nyymi ja mä
katoin tuon agnes vardan kuin taivaan lintu elokuvan ja oli kyllä hyvä. simppeli ja lyhyt, on areenassa meinaan
>>222599701kävin äskön litlissä antoi mummo kassa annan(nuori) kuulla kunniansa ja vittuili häijysti piti annalla pokka hyvin minä olisin ärähtänyt takaisin
>>222599820huomautitko mummolle asiasta?
>>222599820ikävätä
>>222599831ei tuollaisille ole kertaakaan elämässään kukaan huomauttanut
tuollahan tulee vettä taivaalta
https://youtu.be/Heuxm7pZ-Fs
>>222599794laitoin katselulistalle
>Ikoninen MM-kisapelaaja sai upean hyvästelyhetken – Meksikoa riivaava homofobinen huuto varjostaa juhlatunnelmia>Maalivahtilegenda Guillermo Ochoa pääsi kehiin 13 minuutiksi. Yleisöstä kuultiin homofobista herjausta, josta Meksikossa on yritetty päästä eroon vuosikausia.
>>222599888kerta se olisi ensimmäinenkin. jos se mummo oli väärässä niin itse olisin huudellut sivusta että mene nyt loisiva paska helvettiin siitä, oikeat ihmiset haluaa maksaa ostoksensa
Kävin pyöräi lee ja rupesi taas oispattelemaan maantiekiituri tai gravel tuon sähköavusteisen tilalle. Nyt banaanimegis palkinnoksi jaksamisesta
https://x.com/HimeTanaka_HH/status/2070090539807265148Oho, HimeHina meni naimisiin. Tai siis Suzuki Hina meni. Mietinkin välillä että milloinkohan häitä kun ikää alkaa olla noilla.
naurattaa vieläkin brexitmun höhötyslihaksiin sattuu
>>222600175naurattaa suomen euhun meno :D
>>222600154ja boikottiin
>>222600175natossa ovat
>>222600175niin eikö niitten pitäny potkia vääränväriset pois saarelta tuon jälkeen mutta nythän siellä näyttää olevan vielä enemmän niitä
>>222600246natossa ovat
>>222600246juuh ja rahaakin piti säästyä mutta oho hups
>>222600175eu on ongelma mutta kymmenen miljoonaa pakia ei nauratti se keissi kun jeetti puukotti paikallista nuorta ja soitti itse poliisin että joutui rasismin kohteeksi poliisi tuli heti paikalle ja laittoi puukotetun nuoren käsirautoihin rasismista
äänestän perussuomalaisia
>>222600303kumarran kingi
Netti on ollut pätkivä paska sen jälkeen kun taloyhtiö vaihtoi kaapelilaajakaistasta g.fastiin. Harmittaa mutta eipä tää varmaan koskaan tuu paranemaan, kovin hirveitä voi kuitenkaan odottaa 70-luvun puhelinkaapeleilta
kahelinpuupeleilta
vieläkin kärventyvät ranskalaiset suomessa onneksi vähän parempi tilanne mutta oispa talvi
>>222600381pidempi kasvukausi olisi meillekin ihan mukava.
>>222600388toi meinaa että ruskeat haluaa tulla tänne kun muualla ei voi olla enää
>>222600372
>>222600405ei vaadittais muuta kuin selkärankaa poliitikoille, niin tänne ei enää tulis yhtään afrikan vahvistusta.
>>222600381tänään on ollut ihan siedettävä keli
>>222600381ranskalaiset uuniin
>>222599768ostin pakastekroisantteja, sinappikurkkusalaattia, purilaissämpylöitä, kauravälipalakeksejä ja myslipatukoita
>>222600423pitäähän jonkun tuoda nyymien woltti ruuat kotia
>>222600592oon toi orava
oispa loli
kävelin (8km)
>>222600592nyymi riistakamerassa
>>222600274marxistien pitkä marssi instituutioiden läpi tuottaa tulosta
>>222600603hyvä nyymi
>>222600381haluaisin päästä käymään keskellä saharaa jollain keitaalla
>>222600600juuh oispa
näytän tältä
>>222600600tarkastettu
>>222600673thank you!
>>222600788toi on TÄ et voi näyttää tolta
mikä se obaman sukunimi taas oli
>>222600810barack hussein
>>222600693
>>222600810majin
10v vaimo
>>222600820crudux cruo
>>222600810Nimi on Thanks. Thanks Obama.
>>222600846DUOREDDA VERDA :-----DDDDDDDDDdd
>>222600863maranaxia ja pelko kirjoja :DDDD
>>222600381siellä oli taas uutisisa joku muksu joka mennyt autoon ja kuollut kun lapsilukot autossa
onks antin ja leilan arkku hyvä peli
>>222600810pollissa kutsuivat obamaa obongoksi tai kuningas neekeriksi
>>222600963oho noi on oikeasti suomalaisia eikä piilonorjalaisia
>>222600963>AI RAMaina pitää hävetä ja kärsiä
>>222601012tosta tuli mieleen jalkapallon lenovon mainoksetmitäköhän on markkinamies miettinyt kun liimannut ai:n jokaiseen sanaan
oon piilon orjalainen
olisitteko mieluummin iso mahainen vai iso munainen
norja on maa https://files.catbox.moe/yiyh2p.mp4
kuinka paljon nyymillä on pikkuvarpaan kynttä jäljellä?itsellä on tollainen ihan pieni saareke kummassakin jalassa
>>222601145vasemmassa jalassa vähemmän, ehkä puoli senttiä.kengät ei ole tehty mun leveille ankka-räpylöille.
>>222600405ruskeat haluaa tulla tänne oli kuuma tai ei
kohta vois herkku ruokaa
>>222601183tuttu tunne
mega ahdistus
>>222601183https://i.4cdn.org/lgbt/1781958434583055.jpg
>>222600643varo roko tiiliä!!
huomenna voisin hakea kaljaa loppu rahoilla saisin joku 12 ainakin
makkaraperunat vilahti kitusiini
>>222601145hyvin vähän
>>222601351hyi vittu spoileroi tämmöset!! ja mikä tota sun pottuvarvasta vaivaa
>>222601351miksi kengänvalmistajat syrjii suomalaista jalkaterää? kukaan ei valmista tarpeeksi leveitä kenkiä.
>>222601370tuli teininä kynsivallin tulehdukset molempiin pottuvarpaisiin liian pienistä luistimista niin pitänyt käydä leikkauksessa muutamaan otteeseen
nyt alan pelaamaan factoriota viime kerrasta 5 vuotta ja sillon tuli pelattua 5h
kuollut internet, kaikkialla on vain botteja, raivosyöttejä, asiat häviää ajan myötä. kohta myös ikävarmennus joka alustalla.
>>222601424tällä kertaa rakennat asiat modulaarisesti ja avoimesti niin, että ei synny kamalaa spagettia.
nyymi mä näin sun pantsut ku lentelit taivaalla
>>222601382altralta saa ainakin lenkkareita leveällä lestillä
>>222601441mutta spagetin kanssa eläminen on 90% pelin hauskuudesta
>>222601464ei saa
>>222601435nii aika jännä et elettiin ehkä digitaalisessa villissä lännessä loppujen lopuks mut se alkaa olla ohi
>>222601441yritetään eihän mulla oo ees tää tutoriaali läpi ja pitää palata ekaan että muistan kontrollit
>>222601498Musta huvittavinta että pelleilijät aiheuttanu tän itselleen kun proxyja/vpn:ää käyttävät joka puolella ja suoltavat paskaa ja tuhoavat sivustoja niin sitten pitää keksiä keinoja niille. Kiitos paskantamisesta.
>>222601484saapas senkin saapas
pesin pyörän putsasin ketjun ja öljysinkylläpä lemuaa tuo puhdistusaine
>>222601498ei edes niinkään vituta digitaalisen villin lännen kesyyntyminen vaan se että kaikki digiteknologia on pitänyt pilata
>>222601583en tykkää kesyyntymisestä lopulta ne haluaa meidän vain katsovan kissavideoita
>>222601602jep vituttaa paskaset katit jotka raapii ja puree vaan
>>222601566en osaa huoltaa pyöräävedän wd-40:llä ja vanhalla t-paidan riekaleella ketjut ehkä puhtaaksi ja sit ruiskasen crc:tä päälle kerran kaksi vuodessa
Miksi normoilla menee tunteisiin kun syön niin paljon ruokaa?ruoka on hyvää ja on tehty syötäväksi
jännä mite kerralla voi kusta kokonaisen litran vaikkei oo ees paha hätät kusipullo pro
>>222601667pääsispä hörpylle
>>222601583ei perus 100äo ukkeli jaksa/osaa jotain koodata esim, nii mieti et puolet siitä on vielä tyhmempii, nii antaa vaan kaiken mennä vituikshttps://www.youtube.com/watch?v=BryspbM6s3E
>>222601667Voitko laittaa kuvan mua varten
>>222601642mulla pyöränhuolto on rajottunut ketjun puhtaamiseen/öljyämiseen, ketjun vaihtoon, vaihteiden säätelyyn, jarrupalojen vaihtoon, vaihdevaijerin vaihtoon. jossain vaiheessa pitäis jarrunesteet vaihtaa sitä en oo ikinä ennen tehny.
>>222601756miksi jarrulle on esteitä
>>222601809oon tos oikeella mut mitataanpa bulge seuraavaks
>>222601809oispa söpö littana tyty
syön herkku llisia ryynäreitä (eli ryynimakkaroita)
>>222601809litteä herkku
Oispa söpö Kanadan-Korealainen tyttis, tai Amerikan-Japanilainen, tai ees Kiinan-Australialainen. Hmm, ompas hafuja nyt kun mietin.
>>222602004en tiedä mikä länsimaallistunuteissa aasialaisissa on mutta näyttävät aina niin oudoilta
Okei mä oon sit varmaan tippunu kahvin hinnan kehityskestä luulin et se on aina euron kuppi jossain marketin termoksessa eli vissiin hinta olikin ihan normaali.
>>222601480hienoa pelisuunnittelua, kun mitä paremmin osaa pelata, sitä tylsemmäksi peli käy. nauttiakseen pitäs olla jonkinlainen neekeriaivo, joka ei opi hihnat kerran sumputtuaan aina jakamaan niitä ennen suunnanvaihtoa.
>>222602027johtuu vaan meikkikulttuurista
>>222601667laita kuva kusipulloista ja taisteluasemasta
minullaonKUUMA
oispa ___________
>>222602114Laitan ilpin päälle puolestasi.
>>222602032>mitä paremmin osaa pelata, sitä tylsemmäksi peli käysama pätee oikeastaan aivan kaikkiin peleihin jos on älliä.toisessa ääripäässä näissä hiekkalaatikkopeleissä on vain pään hakkaaminen raudan rajoja vastaan, factorion tapauksessa ups-optimointi.tai voihan sitä aina ruveta tekeen jotain luovaahttps://www.youtube.com/watch?v=mgfwwqwxdxY
>>222602140lyön
>>222600837haluan räjähtää sun pimppaan
laitan kepapin paistumaan saavuin kotiin
>>222602199kuvaa
Hetki silmille lepiä ja sitten kävelylle
miks nyymit reippailee niin paljon?
>>222602257reippaaminen tuntuu hyvälle
>>222602257ei oo muutakaan tehtävää paitsi itsemurha.
Päästä yhdistyneet tyttökaksoset erotettiin toisistaan tekoälyn avulla.Nigeriassa vuonna 2023 syntyneet kaksoset, Mercy ja Goodness, olivat yhdistyneet kallosta, minkä lisäksi heillä oli yhdistynyttä aivokudosta ja verisuonia.Vuonna 2025 kaksoset vietiin leikkausta varten Yhdistyneisiin arabiemiraatteihin, missä he viettivät neljä kuukautta, kertoo kaksosia avustanut hyväntekeväisyysjärjestö Gemini Untwined.Yhteensä neljään leikkaukseen käytettiin 40 tuntia, ja niistä viimeisin kesti 12 tuntia.Leikkauksien suunnittelussa käytettiin apuna muun muassa tekoälyä. Tekoälyn avulla kaksosille suunniteltiin esimerkiksi kalloimplantit.Kaksoset ovat erottamisen jälkeen toipuneet täysin.Huhhuh. Pitää kyllä nostaa kirurgeille hattua. Ite kun mietin jotain veljen pihan haravointi hommia ja parin tunnin jälkeen on jo selkä hätää kärsimässä kun niin huonossa kunnossa, ja noi vetää 12 tunnin leikkauksia joissa pitää olla koko ajan fokus päällä.
>>222602257pakko liikkuapaikallaan makaaminen ei toimi vuosikymmeniä, testattu on
tekis mieli lähteä katseleen olisiko alkossa alennus kaljaa. taidanpa suorittaa tämän hetken päästä
>>222602293meen nyt generoimaan tekoälypornoa ja pelastamaan maailman
>>222602257mukavata
>>222602306yritin kerran asentaa tommosta teko äly jutskaa että voisin tehä omaa pornoa sillä mutta en onnistunut siinä asennuksessa
>>222602344vain älykkäille tommonen puuha
haluaisin lähteä johonkin kauasenkä koskaani ikinä palata takas
viikon eka työpäivä selvitty
https://www.youtube.com/watch?v=8p-CCjOR7c0syke kiihtyy
>>222599426
aito onnellisuus tulee päihteistä
>>222602603mitäpä päihteitä?
>>222602632sokeri
>>222602632kahvisuolihuuhtelu
>>222602632lyrica
Äsken oli kyllä pahat tilanteet, en ole runkannut johonkin viikkoon ja yhtäkkiä kulli ei vaan halunnut lopettaa seisomista. Koitin siinä sitten kävellä kotiinpäin tämmöisissä ohuissa urheilushortseissa ja jotenkin pitää heijaria piilossa
>>222602697kissa kelpaa
voisin tehdä tiramisua tällä viikolla
nyymin kulli
>>222602787huhhuh oispa päässy näkeen
>>222602815haluan
>>222602787mietippä nyt tarkkaan mikä ärsyke tuon tilanteen aiheutti
pikku tytöt
>>222602842varppina tää >>222602864
>Nyt se on varmaa: Suomen ja Ruotsin välinen junaliikenne alkaa elokuussa
> 2026> does not burn the sticks.Are you a school-leased, mentally disabled, or both?> The m-bend diesSo? Was life a competition who lived for the longest time?> you are still hooking !!!It will not stay if it is not a minor and can burn reasonably.> s .. THERE'S MONEY MONEY !!!Whoever forces you to buy a dick a day, a fucking bumblebee
Millonka ne rakentaa sen tunnelin Helsinki-Tallinan välille niin pääsisi Eurooppaan omalla autolla kätevästi.
Tiesittekö, että Nänyt se on varmaa: Suomen ja Ruotsin välinen junaliikenne alkaa elokuussa!
>>222602980ei kuulemma taloudellisesti järkevää vaan taitaa olla semmonen aihe mitä joku näkyvyyttä haluava bisnespöhisijä voi rummuttaa välillä saadakseen huomiota julkisuudessa
>>222602980Puuttinin pussiin, invaasio joukot ajaa suoraan kiovasta helsinkiin ku venäjä on voittanu kahen viikon päästä.
lääkäri väittää et on psykoosi ja kiellän kaiken mutta jos totta puhutaan niin en kyllä muista viimisestä 10 vuodesta paljo mitään
>>222602980mene auto lautalla