vorige draad: >>222579315
>>222600003Jaaaaa! Jezus!
>>222600024frits, troon onderzoeks instituuthttps://en.wikipedia.org/wiki/Institut_f%C3%BCr_Sexualwissenschaftnatsoc zijnscultuur heeft die platgebrandwist je dat niet?
https://www.youtube.com/watch?v=ta8z_Hg0fgIHaha
>>222600071Neesnel denk aan bendertjegeen homo of wat het is dat is hier geen enkele basis vanmaar... (veels te lang verhaal)
>>222600235troon komt van de joden in duitsland fritsjedaar komt die welseksfap vandaangermanen wilde ekodorpen zonder troon
of ik ga keihard nekken daar ga ik al ughhhhet gaat net goed
niet zeiken bevel is bevel
>>222600003>>222600033
Ugh, al die datacentrums genereren zoveel hitte.... Begin het nu wel een beetje teveel te vinden.
>>222600260>germanen wilde ekodorpenDat weet ik dat is inderdaad in mijn gedachte en bedoeling in het bijzonder
pfioe efkens douche genomen en haartjes gewassenineens een stuk frisser
>>222600453In Frankrijk is er nu een grote discussie of airco's op grote schaal moeten gepromoot worden, en de tegenstanders argumenteren dat dat warme lucht afgeeft.
>>222600466billekes ook goed gewassen?
Stel je voor dat je nog steeds geen airco hebt, ik waarschuw al jaren in de draad
>>222600572ja, overal goed geschrobt
>>222600588Had je wat beter je best moeten doen want ik heb je waarschuwing niet gezien en nu heb ik het tering warm, omdat JIJ niet goed je best hebt gedaan.
https://www.youtube.com/watch?v=TASl-crEW4U
>>222600503Het is ook alleen maar een aparaat die warmte verplaatst en een beetje extra warmte genereert, maar waarom zou het precies gepromoot moeten worden?
>>222600697het was 42°C gisteren in West-Frankrijk
>>222600669H-had zij daardoor ook "puffy" tepels???
HET IS HEEEEET
>>222600719Ja en waarom moet het dan gepromoot worden? Die dingen zijn toch gewoon te koop? Mensen weten toch dat ze bestaan? Als je er niet aan wilt (of juist wel) dan heb je die keuze.
Leuk plaatje om van te genieten met dit weer
>>222600787Waarschijnlijk omdat de meesten geen eigen huis bezitten. Je moet geloof ik ook een vergunning aanvragen om er ene te installeren in FR.
>>222600787Letterlijk alles wat we hebben uitgevonden is ooit "gepromoot"
>>222601146Opwarming van de aarde is een complot van de AC fabrikanten tho.
Tatta's be like: voor 10 dagen in de jaar heb ik airco nodig, waarom promoot de overheid deze niet?
Ondernemers kunnen totaal niet vertrouwen op de gemeente of overheid want ze bedenken gewoon weer nieuwe regels.
>>222601313Niks mis met ondernemertje pesten
>>222601161slop
de hitte is kut ja maar vannacht was het 23 graad met 85% luchtvochtigheid ofzo eg nie normaal, aantal joker momentjes gehad
Rijkentaks ontploft in gezicht van Les Engagés: Odoo-topman dreigt België te verlaten‘Met dit voorstel is het mijn enige optie om België te verlaten’, zo haalt de topman van het IT-bedrijf Odoo uit naar het idee van Les Engagés om een rijkentaks in te voeren. ‘We moeten ophouden met het stigmatiseren van ‘de rijken’’, zegt Fabien Pinckaers, die met Odoo het Waalse economische succesverhaal weerspiegelt.
Ik mis die tijd dat we fysiek achter de computer moesten kruipen om te chatten. en als je uitlogde op MSN, je dan echt offilne was. nu wordt er van uit gegaan dat je 24 per dag bereikbaar bentdat waren nog eens tijden
>>222601440volgens mij met dit soort dingen en andere dingende voorwaarden van zaken worden verandertDit vraagt dat daar eerst meer ruimte voor is dat duurt evenDus wanneer er een moment is dat de voorwaarden van dingen beter gewijzigd kunnen worden
>>222601371waarom slophier begrijp ik weer helemaal niets van
>>222601868AI
>>222601888Dat weet ik nietDaar komt het niet vandaan
Nagels - onstille dood
>>222601927oh dan vergis ik me
Homohaat is bruin gedrag
>>222602010homofilie is bruin gedrag bruine kanker nikkerflikker
hoe vraag krijgen jullie stijve van dit weer
>>222602159Als ik naar buiten ga, continu.
EEEEEEYYYYY LEKKER WIJFIEOP OP OP OPOPPAN CENTRUM STIJL!!!
>>222601950Ik kan het me wel voorstellen met zoiets als een landschapsplaatje. Dat is inderdaad plastic verrot.Een teleurstelling. Een fantasie. Een namaak.Geen authentiek tot standgebracht iets.Maar niet om boo te spreken over a.i.
>>222602305Doet eens rustig prosman
>>222602660mag niet eens meer lekker PSY zingen ben blijkbaar meteen prosman
blublublrggff fflrrlglg pplluhhh...huuuuhhh!!! hahaha na nu nu na nu naaa puuuu poeloeloeloeloe
Ugh waarom is foebal fucking 's-nachts?
>>222601161neerlans>>222603138belgies
Jullie roze spillenpoten zullen nooit losbandige apenseks hebben zoals een real nigger dat heeft
KOEKkreeg net huilalarm over grote hitteik ben hier gewoon aan het chillen
Is het acceptabel om als man een kostwinner vrouw te hebben? Stel ze verdient 4x zoveel. Kan je daarmee een stabiel gezin bouwen?
Dit weer is te pittig voor mij kheb geneens goesting om een 14 jarig kechie van haar fiets te trekken en te neuken in de bosjes
>>222603238Nee want vrouwen kunnen niet met geld omgaan het gaat niet naar de kinderen ze gaat er designer tassen van kopen vuile kanker hoer
Persoonlijk vindt ik de taliban te mild in het onderdrukken van vrouwen
>>222603268Jee ik paal wel over jongMaar bij tekenen van zoiets wat jij zegt dat betekent op een tuchtelijke manier organiseren. En wat niet over lust gaat.(Wordt deze post door iemand opgevat als iets hoe pedo organisaties over het algemeen zijn)
>>222603356Hij had het over een 14 jarige heeft dus per definitie niks met pedofilie te maken
>>222603351mongool we zitten in een weet je wat laat maar
hoeft voor mij allemaal niet meer zo
>>222603445sorry dat je propaganda niet werkt linkoïde
>>222603471Wat bedoel je met "zo"?
>>222603403Nee nee de hele zaak is een groot DWAAS ! DWAAS ! geroepHet maakt niet uit of je jezelf van een flatgebouw gooit of een grote kantoortoren
>>222603621Wat lul jij nou weer
>>222603445JAAAA WAT IS HET HEET HITTERECORDS WORDEN VEEPULVERDoei oud artikel... euhm...
>>222603633Ik heb gezegd wat en hoe. Ik begrijp niet dat jij mijn mededeling nodig hebt dat in het algemeen 14 jaar heel zwaar ligt. Geen onderscheid geen rangorde ligt allemaal zwaar. Zwaar is zwaar geen gemienemeut.Dus wat? Ik ben toch duidelijk geweest
>>222603649geen oud artikel
bij nadere beschouwing realiseer ik me ineens dat ik een enorme denkfout gemaakt heb er gebeurt namelijk nooit iets
>>222603649we gaan een ice tijd tegemoet
vertrouw de wetenschap chudNEEE NIET DIE WETENSCHAP
187 op een blanke agent palestina buurt waar de joden wegrent
>>222603889ijs*>>222603962wegrennen*
heb in m'n broek gescheten
>>222603921ijstijd komt er aan
>>222603921je hebt gelijk is gewoon normaal, mens heeft hier helemaal niks mee te maken
>>222603633Ik ga niet de gebruikelijke vergiftiging over het onderwerp.Maar ik was toch duidelijkDus wat is jouw reactie
het klimaat is per definitie veranderlijk linkse mongooltjes
>>222604022Maat ik begrijp geen ene kanker moer van wat je zegt
*steekt crackpijp op* is gwn verzonne
>>222604039Prosman soldaat hou je het een beetje vol met dit weer?
>>222604029ja maar de mens heeft hier overduidelijk een invloed op gehad achterlijke je doet letterlijk je ogen en oren dicht en roept lalalalala en dan herhaal je gewoon dezelfde shit die mensen 20 jaar geleden al zeiden>het klimaat is per definitie veranderlijkjouw gezicht wanneer, geef aub gewoon toe dat je een sulletje bent die aandacht wilt ik hoop niet dat je met echte mensen in contact komt maar zeer waarschijnlijk niet anders zou je niet hier zitten en ik hoop dat je niet onder de 40 bent jongens er gebeurt NOOIT iets begrepen? *steekt crackpijpie weer op*
>>222604105ng ohetz
>>22260410520 jaar geleden zeiden ze dat we nu allemaal dood zouden zijn kuthomo
>het klimaat is per definitie veranderlijk
>het klimaatreeds veranderd**afgaande van de definitie
linkiewinkies weten niet dat ze zinvolle idioten zijn voor oliemagnaten die een klimaatcrisis verzinnen voor kunstmatige schaarste om meer dollars per vat te rekenen en over de hele linie alles duurder te maken en de bevolking arm te houdenen dan linkse revoluties voor de uitgebuite arbeider waarop al zijn rechten worden ontnomen onder het mom van gelijkheidhet is allemaal zo doorzichtig en vermoeiend
klimaat reeds gepaald (onderworpen aan verandering)
>>222604179je kan zieden maar je hebt er geen argument tegen. daarom ben je ook boos want je weet dat ik gelijk heb.
Als we nu stoppen met co2 uitstoten is het over een uur meteen 10 graden koeler
>>222604038Wat begrijp je niet?Altijd dit en geen reactie.Dan zeg wat het probleem is met begrijpen
en nu ga ik ziedend flikkerspammen want ik ben een linkse kankermongooloh ja enne prosman homokak lidewaai
>>222604264Gewoon ik begrijp geen ene kanker moer van wat je zegt het heeft ook helemaal niets te maken met wat ik zei
Brrrrrr hoe gaan wij het volhouden in de toekomstige ijstijd? Oei oei, ben 50 jaar achter, sorry!
https://www.youtube.com/watch?v=SLW5ijGIAaIblijft goed
>maak iedereen afhankelijk van olie>oh ja enne trouwens olie is nu opeens heel duur want klimaatdingen enzooo sorryyyylinkiewinkies kunnen niet 1+1 doen
WIJ gaan er een goede draad van maken met alcohol en friet en snacks