vorige draad: >>222579315
>>222600003Jaaaaa! Jezus!
>>222600024frits, troon onderzoeks instituuthttps://en.wikipedia.org/wiki/Institut_f%C3%BCr_Sexualwissenschaftnatsoc zijnscultuur heeft die platgebrandwist je dat niet?
https://www.youtube.com/watch?v=ta8z_Hg0fgIHaha
>>222600071Neesnel denk aan bendertjegeen homo of wat het is dat is hier geen enkele basis vanmaar... (veels te lang verhaal)
>>222600235troon komt van de joden in duitsland fritsjedaar komt die welseksfap vandaangermanen wilde ekodorpen zonder troon
of ik ga keihard nekken daar ga ik al ughhhhet gaat net goed
niet zeiken bevel is bevel
>>222600003>>222600033
Ugh, al die datacentrums genereren zoveel hitte.... Begin het nu wel een beetje teveel te vinden.
>>222600260>germanen wilde ekodorpenDat weet ik dat is inderdaad in mijn gedachte en bedoeling in het bijzonder
pfioe efkens douche genomen en haartjes gewassenineens een stuk frisser
>>222600453In Frankrijk is er nu een grote discussie of airco's op grote schaal moeten gepromoot worden, en de tegenstanders argumenteren dat dat warme lucht afgeeft.
>>222600466billekes ook goed gewassen?
Stel je voor dat je nog steeds geen airco hebt, ik waarschuw al jaren in de draad
>>222600572ja, overal goed geschrobt
>>222600588Had je wat beter je best moeten doen want ik heb je waarschuwing niet gezien en nu heb ik het tering warm, omdat JIJ niet goed je best hebt gedaan.
https://www.youtube.com/watch?v=TASl-crEW4U
>>222600503Het is ook alleen maar een aparaat die warmte verplaatst en een beetje extra warmte genereert, maar waarom zou het precies gepromoot moeten worden?
>>222600697het was 42°C gisteren in West-Frankrijk
>>222600669H-had zij daardoor ook "puffy" tepels???
HET IS HEEEEET
>>222600719Ja en waarom moet het dan gepromoot worden? Die dingen zijn toch gewoon te koop? Mensen weten toch dat ze bestaan? Als je er niet aan wilt (of juist wel) dan heb je die keuze.
Leuk plaatje om van te genieten met dit weer
>>222600787Waarschijnlijk omdat de meesten geen eigen huis bezitten. Je moet geloof ik ook een vergunning aanvragen om er ene te installeren in FR.
>>222600787Letterlijk alles wat we hebben uitgevonden is ooit "gepromoot"
>>222601146Opwarming van de aarde is een complot van de AC fabrikanten tho.
Tatta's be like: voor 10 dagen in de jaar heb ik airco nodig, waarom promoot de overheid deze niet?
Ondernemers kunnen totaal niet vertrouwen op de gemeente of overheid want ze bedenken gewoon weer nieuwe regels.
>>222601313Niks mis met ondernemertje pesten
>>222601161slop
de hitte is kut ja maar vannacht was het 23 graad met 85% luchtvochtigheid ofzo eg nie normaal, aantal joker momentjes gehad
Rijkentaks ontploft in gezicht van Les Engagés: Odoo-topman dreigt België te verlaten‘Met dit voorstel is het mijn enige optie om België te verlaten’, zo haalt de topman van het IT-bedrijf Odoo uit naar het idee van Les Engagés om een rijkentaks in te voeren. ‘We moeten ophouden met het stigmatiseren van ‘de rijken’’, zegt Fabien Pinckaers, die met Odoo het Waalse economische succesverhaal weerspiegelt.
Ik mis die tijd dat we fysiek achter de computer moesten kruipen om te chatten. en als je uitlogde op MSN, je dan echt offilne was. nu wordt er van uit gegaan dat je 24 per dag bereikbaar bentdat waren nog eens tijden
>>222601440volgens mij met dit soort dingen en andere dingende voorwaarden van zaken worden verandertDit vraagt dat daar eerst meer ruimte voor is dat duurt evenDus wanneer er een moment is dat de voorwaarden van dingen beter gewijzigd kunnen worden
>>222601371waarom slophier begrijp ik weer helemaal niets van
>>222601868AI
>>222601888Dat weet ik nietDaar komt het niet vandaan
Nagels - onstille dood
>>222601927oh dan vergis ik me
Homohaat is bruin gedrag
>>222602010homofilie is bruin gedrag bruine kanker nikkerflikker
hoe vraag krijgen jullie stijve van dit weer
>>222602159Als ik naar buiten ga, continu.
EEEEEEYYYYY LEKKER WIJFIEOP OP OP OPOPPAN CENTRUM STIJL!!!
>>222601950Ik kan het me wel voorstellen met zoiets als een landschapsplaatje. Dat is inderdaad plastic verrot.Een teleurstelling. Een fantasie. Een namaak.Geen authentiek tot standgebracht iets.Maar niet om boo te spreken over a.i.
>>222602305Doet eens rustig prosman
>>222602660mag niet eens meer lekker PSY zingen ben blijkbaar meteen prosman
blublublrggff fflrrlglg pplluhhh...huuuuhhh!!! hahaha na nu nu na nu naaa puuuu poeloeloeloeloe
Ugh waarom is foebal fucking 's-nachts?
>>222601161neerlans>>222603138belgies
Jullie roze spillenpoten zullen nooit losbandige apenseks hebben zoals een real nigger dat heeft
KOEKkreeg net huilalarm over grote hitteik ben hier gewoon aan het chillen
Is het acceptabel om als man een kostwinner vrouw te hebben? Stel ze verdient 4x zoveel. Kan je daarmee een stabiel gezin bouwen?
Dit weer is te pittig voor mij kheb geneens goesting om een 14 jarig kechie van haar fiets te trekken en te neuken in de bosjes
>>222603238Nee want vrouwen kunnen niet met geld omgaan het gaat niet naar de kinderen ze gaat er designer tassen van kopen vuile kanker hoer
Persoonlijk vindt ik de taliban te mild in het onderdrukken van vrouwen
>>222603268Jee ik paal wel over jongMaar bij tekenen van zoiets wat jij zegt dat betekent op een tuchtelijke manier organiseren. En wat niet over lust gaat.(Wordt deze post door iemand opgevat als iets hoe pedo organisaties over het algemeen zijn)
>>222603356Hij had het over een 14 jarige heeft dus per definitie niks met pedofilie te maken
>>222603351mongool we zitten in een weet je wat laat maar
hoeft voor mij allemaal niet meer zo
>>222603445sorry dat je propaganda niet werkt linkoïde
>>222603471Wat bedoel je met "zo"?
>>222603403Nee nee de hele zaak is een groot DWAAS ! DWAAS ! geroepHet maakt niet uit of je jezelf van een flatgebouw gooit of een grote kantoortoren
>>222603621Wat lul jij nou weer
>>222603445JAAAA WAT IS HET HEET HITTERECORDS WORDEN VEEPULVERDoei oud artikel... euhm...
>>222603633Ik heb gezegd wat en hoe. Ik begrijp niet dat jij mijn mededeling nodig hebt dat in het algemeen 14 jaar heel zwaar ligt. Geen onderscheid geen rangorde ligt allemaal zwaar. Zwaar is zwaar geen gemienemeut.Dus wat? Ik ben toch duidelijk geweest
>>222603649geen oud artikel
bij nadere beschouwing realiseer ik me ineens dat ik een enorme denkfout gemaakt heb er gebeurt namelijk nooit iets
>>222603649we gaan een ice tijd tegemoet
vertrouw de wetenschap chudNEEE NIET DIE WETENSCHAP
187 op een blanke agent palestina buurt waar de joden wegrent
>>222603889ijs*>>222603962wegrennen*
heb in m'n broek gescheten
>>222603921ijstijd komt er aan
>>222603921je hebt gelijk is gewoon normaal, mens heeft hier helemaal niks mee te maken
>>222603633Ik ga niet de gebruikelijke vergiftiging over het onderwerp.Maar ik was toch duidelijkDus wat is jouw reactie
het klimaat is per definitie veranderlijk linkse mongooltjes
>>222604022Maat ik begrijp geen ene kanker moer van wat je zegt
*steekt crackpijp op* is gwn verzonne
>>222604039Prosman soldaat hou je het een beetje vol met dit weer?
>>222604029ja maar de mens heeft hier overduidelijk een invloed op gehad achterlijke je doet letterlijk je ogen en oren dicht en roept lalalalala en dan herhaal je gewoon dezelfde shit die mensen 20 jaar geleden al zeiden>het klimaat is per definitie veranderlijkjouw gezicht wanneer, geef aub gewoon toe dat je een sulletje bent die aandacht wilt ik hoop niet dat je met echte mensen in contact komt maar zeer waarschijnlijk niet anders zou je niet hier zitten en ik hoop dat je niet onder de 40 bent jongens er gebeurt NOOIT iets begrepen? *steekt crackpijpie weer op*
>>222604105ng ohetz
>>22260410520 jaar geleden zeiden ze dat we nu allemaal dood zouden zijn kuthomo
>het klimaat is per definitie veranderlijk
>het klimaatreeds veranderd**afgaande van de definitie
linkiewinkies weten niet dat ze zinvolle idioten zijn voor oliemagnaten die een klimaatcrisis verzinnen voor kunstmatige schaarste om meer dollars per vat te rekenen en over de hele linie alles duurder te maken en de bevolking arm te houdenen dan linkse revoluties voor de uitgebuite arbeider waarop al zijn rechten worden ontnomen onder het mom van gelijkheidhet is allemaal zo doorzichtig en vermoeiend
klimaat reeds gepaald (onderworpen aan verandering)
>>222604179je kan zieden maar je hebt er geen argument tegen. daarom ben je ook boos want je weet dat ik gelijk heb.
Als we nu stoppen met co2 uitstoten is het over een uur meteen 10 graden koeler
>>222604038Wat begrijp je niet?Altijd dit en geen reactie.Dan zeg wat het probleem is met begrijpen
en nu ga ik ziedend flikkerspammen want ik ben een linkse kankermongooloh ja enne prosman homokak lidewaai
>>222604264Gewoon ik begrijp geen ene kanker moer van wat je zegt het heeft ook helemaal niets te maken met wat ik zei
Brrrrrr hoe gaan wij het volhouden in de toekomstige ijstijd? Oei oei, ben 50 jaar achter, sorry!
https://www.youtube.com/watch?v=SLW5ijGIAaIblijft goed
>maak iedereen afhankelijk van olie>oh ja enne trouwens olie is nu opeens heel duur want klimaatdingen enzooo sorryyyylinkiewinkies kunnen niet 1+1 doen
WIJ gaan er een goede draad van maken met alcohol en friet en snacks
>>222604308Dat is wat jij doet en zegt dat dan tegen mij.Ik vind zoiets storend. Ik bedoel heel helder:Wat is er niet begrijpelijk aan wat ik zeiWat is het probleem hiermee>Wat is er niet begrijpelijk aan wat ik zeiOf om daarop te reageren
ik heb vaccin niet genomenik heb ook geen hitte stress
BBQ en bier perfect met dit weer
JAAAAAAAAAAAAA ZET DE WARMTEPOMP MAAR IN UW HUIS EN VERWARM MET ELEKTRICITEIT WANT DE MENSEN VERWARMDEN ZICH AL 10000 JAREN OP HOUT MAAR DAT IS NU SLECHT VOOR DE LUCHT EN OEI OEI OEI DE AIRCO NIET VERGETEN HAHAHAHAHA EN NOG BATTERIJEN LEGGEN EN ZONNEPANELEN KOPEN DIE VAN ERG VERVUILENDE STOFFEN WORDEN GEMAAKT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WE REDDEN HET KLIMAAT!!!!!
>festival tickets zijn van €15 naar €120 gegaanwaarom?
>>222604754had voorkomen kunnen worden als we onze engineers uit de jaren 70 wat meer kerncentrales aan hadden laten leggen
>>222604809dan stopt het klimaat met veranderen ofzo
,,Dit is een groot schandaal en pure diefstal. Ik ben blij dat we in het gelijk zijn gesteld en dat er nu eindelijk een streep onder kan."Aan het woord is Piet Vennik uit Wenum-Wiesel. Hij werkte negen jaar als timmerman in Duitsland en bouwde daar een klein pensioen op. Sinds 2016 betaalt hij hierover belasting aan de Nederlandse staat, terwijl hij eerder al in Duitsland was aangeslagen.De Hoge Raad tikt de Belastingdienst nu op de vingers en maakt een einde aan de 'pensioenroof' voor 65.000 Nederlanders met een Duits pensioen. De Belastingdienst inde jarenlang dubbele belasting. Ten onrechte.ONRECHT IN NEDERLAND
>>222604824ingenieur
>>222604850engineer
>>222604871>>222604876ingenieur
Het conflict tussen Oekraïne en Rusland is nep, net als de Koude Oorlog.
Natsoc zijnscultuur noemt geweld.Ik vind ook dat daar sprake van isIk wil hier rustig iets kunnen zeggen, daarom erbij gezegd dat het een opmerking is. Geen voorstel.Maar natsoc zijnscultuur, hoe zij dat doen. Ik weet niet hoe ze het op dit moment zouden omschrijven. Maar bij mij kan de indruk bestaan dat dat over kwaliteit zo is.Bijvoorbeeld: waar wordt het geweldsmonopolie van de overheid uitgespeeld tegen hen, of waar zij mee te maken hebben.En is hun conclusie terecht dat daar sprake van is en hoe ligt dat
>>222604809>waarom?Omdat onze politiekers onze landen uit verkopen voor korte winst. Kortom, alle festivals zijn opgekocht door een Amerikaanse bedrijf. Die nu de prijzen omhoog drijft, en er ook voor zorgt dat Metallica bijvoorbeeld nooit op graspop zal komen want Rock Werchter moet ook verdienen.
>>222604899engineer
>>222605000ik zat naar bospop te kijkenik weet dat vroeger rock werchter ook 10 .euro was ofzo
>>222605021ir
>>222605045engineer
>>222605000ik wensde dat ik tien jaar geleden mijnen vlaamschen vrouw op rock werchter ontmoet heb
>>222605081in het nederlands zeggen we ingenieur
>>222605099we zeggen engineer
>>222605151dat is heel raar om te doen
>>222605044>10 .euroEen hamburger op graspop kostte dit jaar 16 euro
>>222605099ik ben toch echt engineer, en mijn volgende baan zal ik ook een engineer zijn
>>222605204deze nigga gloeit in het donker
hebben jullie voldoende koud bier??
>>222605226lekker thuiswerken 9x6
>>222605267leuk maar "engineer" is geen echt beroep
>>222605294wel, zie vacatures
>>222605188mag je je eigen eten meenemen of confisqueren ze dat?
lekker ijsje gehad van n meneer :)
>>222605305verzonnen termen voor nonsens baantjesnoem het dan ontwikkelaar of ontwerper ofzo dan zou ik het misschien nog serieus nemen
>>222605323wat denk je zelf
>>222605323Op de camping mag je je eigen eten meenemen en drinken. Vroeger nam ik altijd een heel karton bier mee (blikjes, glas mag niet), of weense worsten, noedels, blikken spaghetti ... die we dan verwarmden op een gasvuurtje.Als je de "festivalwei" op wil fouilleren ze je en pakken ze alles af van eten en drinken. Alles wordt pronto in de vuilbak gestopt. Beetje moeilijk als je kampeerplek 20 minuten wandelend wegligt om niks op het festival te eten of te drinken.Pintje was dit jaar 3.90 btw
>>222605204ok maar dit is iets anders dan een ingenieur die kerncentrales bouwt
Kooigevechten tussen negers tot de dood kankeraap.net
>>222605477heb je vacatures openstaan om dit tot stand te brengen ik ken misschien nog wel een engineer
Trek een tienertje van haar vetfietsje en knal er een baby in red het blanke ras
>>222604981 (Ik)Natsoc zijnscultuurMaar ik moet ook zeggen in deze draad is ook weleens opgemerkt dat ja, geweld en dat wordt duidelijk gezegdDat dat duidelijk borrelt
stil eens ik probeer te schijten
Frits kk zwarte homo
NOS Nieuws•vandaag, 15:57•Aangepast vandaag, 17:11Vanaf middernacht code rood in acht provincies wegens hitte: 'Zoek verkoeling'Vanaf middernacht geldt in acht provincies in Nederland code rood vanwege de verwachte extreme hitte. Het is voor het eerst dat het KNMI dit hoogste waarschuwingsniveau voor gevaarlijk weer in Nederland afgeeft vanwege hitte. Ook bij de recordtemperaturen van 2019 was dit niveau niet van kracht.
>>222605340hij wil jouw ijsje
"Waar we ons echt zorgen om maken, is dat dit soort hitte grote gevolgen heeft voor het menselijk lichaam", zegt KNMI-hoofddirecteur Maarten van Aalst. "Heel veel mensen hebben daar last van. En wat we bij de eerdere dagen die zo heet waren gezien hebben, is een stevige oversterfte. De boodschap bij deze code rood is: hou er echt rekening mee, want dan kunnen we die gevolgen beperken."telkens weer een flikker uit aalst, hoe kan dat toch?
ik zie veel laag IQ individuen
Hahahaha randstadapen mogen morgen niet naar buiten en moeten creperen op hun zolderkamertje
bastogne koeken
>>222606102castor hjb
klimaat bestaat helemaal niet
brrr erg frisjes vandaag
goed idee voor 8 halve liters te zuipen?
In de oudheid, toen er nog geen airco's waren, had je negers die dan met palmtakken gingen wapperen om voor wat verkoeling te zorgen. Zou je ze nu nog ergens kunnen inhuren? Nadeel is wel dat ze misschien je huis leegroven als je even niet oplet
>>222603973nieuwflikker
>>222605994De helft van de bevolking ja slimpie
https://www.youtube.com/watch?v=8qg6z7ldG4s
>>222606367gewoon doen? ik zit nu op 12
Het afbouwen is begonnen. Keek net in de spiegel en zag dat ik mijn eerste grijze haren heb.
>>222606582Je moet maar zo zien, liever grijs dan kaal
>>222606781belle chique
>>222606510ik kniel