torsdagsutgavenforrige: >>222601130
Første for Nessie
det er fredag
*spruter masse sæd på tråden*
>>222614592endelig middag
>>222614462fortell mer
>>222614592har du husket og spørre alleponni om samtykke?
>>222614769min hjemløse venn i ue-sa skal få en ny start nå :)
>sjokoladen smelter i romtemperatur>legger den i fryseren i fem minutter>nå er den så hard at den er vond å tygge
>dommeren gjør sykt mange store feil>er kvinnesjåkk!
>>222614954ekvador spiller moro
>>222614954Ikke vær en tsjødd, kvinner er fantastiske
>>222615134Kvinner er svake og feige
>>222615134hullet deres er det ja
tiner kjøtt på magen
Har støvsuget bilen og vasket den ene gulvmatten. De andre kunne kanskje trengt seg vask de også men gadd ikke
>>222614865du skal jo suge på den
>>222615298Hvem putta støv i bilen din
>Strømbrudd på Statfjord B: 74 personer fraktes bort med helikopterhmm...
>>222615396Meg selv hovedsakelig
>>222615508>i mellomtiden, om 10 år:>jeg var dypt ulykkelig og følte meg fanget i noe jeg ikke kunne komme meg ut av. jeg kunne ikke være meg selv
>>222615556Etter å ha fått 2 barn selvfølgelig så hun får maks nytelsespenger fra alle sponsoravtalene hanses
>>222615556dette, selger jo kråppen sin til alle rett ved siden av eieren sin. jeiper som ei hore i rødt lys distrikt som jakter kunder fra buret sitt i amsterdam
>Ung mann knivstukket i Fredrikstadnegre negrer
>>222615699FY FAEN DET ER OVER
Men fy flåbbe da …
1-1 ekva/tysk
>>222615733Mangfold er en kjempebrating. Det er helt fantastisk at afrikanerne og araberne har begynt å bosette seg i hopetall nedi Østfold og ikke bare i Oslo, kjempebra at de blir spredd utover så vi øker integreringen. Neste steg må være at Vestfold og mjøsregionen blir beriket også tar vi Kristiansand og Stavanger etter det! Norge går så det suser!
>>222615737vem sigøynerkostyme er det hun sigøyneren benytter her? er det Kiseljak eller Probuda?
>>222615783gråkk, ville benjamin blitt drept i nårge om han ikke ble fanget i jungelen og flyttet fra sitt naturlige element til kalde nårge?
Det er over. Over. >>222615788Sånn klovnedrakt fra Ivar aasen land fra undermennesker borti vest
>>222615811Vakke han Benjamin hermansen blandingskjøter med norsk mor? >Moren til Benjamin Hermansen het Marit Hermansen. Hun var lærer på Holmlia og ble en markant og tydelig stemme i kampen mot rasisme etter at sønnen hennes ble drept i 2001.>For sitt engasjement ble hun tildelt Kongens fortjenstmedalje våren 2019, men hun døde kort tid etter, den 22. mai 2019Fikk til og med æresmedalje av selveste kongen som uttalte at nordmenn er alt og ingenting i hele verden
>>222615812mottatt, over
>>222615861>skulle ikke spist en hel pølsebod på en gang
brunt dopapir
>>222615861ok, gråkk - ville benjamin blitt drept i nårge om hans far ikke ble fanget i jungelen og flyttet fra sitt naturlige element til kalde nårge?
>>222615861hva med pappaen?
>>222615783gråkk, hva med rasisme i norge, ville det vært utbredt om hainn stat ikke fanget millioner av blåmenn og bæsjefjes med stamtavler som ikke har benyttet språk, verktøy eller planlegging og smuglet dem til norge for å leve på apanasje på nordmenns regning? ville nordmenn i det hele tatt tenkt på blåmenn og bædjsefjes om ikke?
>>222615967>svart farLitterært finnes ikke
>Faren til Benjamin Hermansen var en ghanesisk mann som i offentligheten kun har vært kjent under kallenavnet «Bobby>faren døde da Benjamin var 4 år
>kvinnen dømmer soleklart FEIL for straffespark
>>222616025>ghanamamman til benjamin var sexturist??
>>222615861>døde av hva? hun var jo ikke gammel
>leser r/norge diskutere arveskatt og formuesskatt Dette landet er jo bare fylt med blåmenn og hvite mongoer
>>222616074 se>>222615886>>222616036nå vet jeg hvorfor video assistert dommer finnes
>>222615699>rødt lys distrikt>>222615812>Ivar aasen land
beiser bakdøra
håper tyskland taper, enda en fjær i hatten til rasistene
>>222616360ser ut som ren slurp
Nattmat?
>>222616500maule urteost
Gutta, åssen skaffer jeg kjæreste? Jeg har hørt jenter elsker nåe du sender bilde av tissen din til dem, sant?
>>222616500Hvem variant
>>222616360det beste ville vært hvis hvite begynte å gi blaffen i negerballog alle spurte seg selvhvorfor løper 22 jungeldyr rundt på en bane og jager en ball og knivstikker en norsk fjortis for jakken hans på vei hjem
Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep, brudd på retningslinjene om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder, avsporinger, bruddpå underforumets retningslinjer og tilhørende svar.
>>222616518jepp
njakk tid?
JIPPI! raseblandede tyskland ligger under :D :D :D :D :D :D
>>222616679utrolig at det finnes private skatteytere igjen i nisseland fåvæ. mer hanreiet enn tyskere, OG DET SKAL JÆVLIG MYE TIL :)
>>222616519Vurderte og varme opp burgere med sørlandstjips på siden. Har spist rå lever og drikket melk med rå eggeplomme allerede
>>222616679>flere tiår
>>222616731jeg spiser svinefilet (tinet de på magen) og øller
>>222616671Øller
>>222614524>anime>rullestoljvsover alleponni på vakt eller?
>>222616778Jeg krevde samisk flere ganger
>>222616706
>>222614524hva syns de som liker rullestoljv om denne filmen
hvorfor henning ikke på minne sider
>>222616834Gjør din plikt før du krever din rett >>222616763>svinefiletNamnam
>>222616834veldig samisk av deg å kreve ting du ikke har krav på
>>222616854liker ikke seriøs animedet skal være utrolig teit med folk som dør og gjennoppstår som et slim av ubestemt kjønn som eier alt og alle vilt og hemningsløst og man kan ikke anse en jente som en jente med mindre puppeluppene er like store som hodet
tsunadefernyokonam nam
>>222616864bump
>>222617010>bump
>>222616587Er du en jente? Er det jenter i tråden? Kanskje jeg skal breve pikken min
>>222617049gjør det
>>222616869se >>222616894jeg gjordet det riktig, nå blir det ganding
>>222617049trådjentene døde med henning
>>222617066dette
Slutt å si gojim
fant en tøff liten froskhan ser hele universet
>>222617122snart blir det fritak for voldssiktelser for gojim som aper ut på jøder, på samme måte som blåmenn har :)
>>222617169fin frosk, anonsen
>>222617169veldig snill, her i kyberromdimensjon
>>222617122Kjeks!!!
ELSKER at raseblandede megahanreiede tyskland tapte :)
>>30832754
>>222617276equador hadde besjelet feiring
>>222617276skulle ikke raseblandet
>>222617361Du må skrive >>> pluss brettet mellom skråstreker, så brevnummeret. F.eks.>>>/sp/155764274
>>222617410oi, du er jo snill og hjelpsom
>>222617410da skal jeg jammen prøve meg her...>>>/gif/30832754
https://www.youtube.com/watch?v=csqTsVuqHnAøøh, gåjjimsøstre...?
Eg er en truecel Dere andre er fakecels
>>222617644tråden trenger bevis for slike påstander
har et tradisjonelt brunt landslag noensinne fått en hvit spiller på laget?
>>222617722Eg blir mogget hver gang jeg går ut av døra
mistenker mongogjeteren min på nav i å bruke pratejeppe til å svare på meldingene mine
>>222617750Tviler men keepere er ofte hvite.
>>222617844hehe
>>222617859kode?
>>222617839du benytter ikke KI til å stønadsmakkse?
>>222617859jeg heier på japan
>>222617839bruk det tilbake
>>222617901de lager bananpålegg for norske
spåkki nåkki, alleponni
fiser takofisgud bedre for en hærlig stank
NIPPON
>>222618734husbond...Nippon er...
>>222618627kos
sov for lenge igjen... jeg er så sulten...
>>222618854du kan spise en biff
>>222618854Spis!
>>222618871>>222618873har ingen mat og jeg sover forbi butikken hver dag
Stopp! Ikke mogg
>>222618891Havregryn?
>>222618932*mågger deg*
I hope that God can save our PrinssesNorway bleeds with you every secondIt's a torture to see you suffer andnot knowing if you will survive or notI wish that God would hear this cryEach second feels like a goodbyeNorway bleedsHer skies are grayHer heart breaks more every daySave our princessLet her breatheLet the pain take its leaveEvery momentEvery tearWe’re still hereWe’re still hereIt’s a tortureThis endless fightHolding on through the longest nightI can’t bear the silent dreadNot knowing where this road has ledMountains weepRivers mournA nation’s soul is frayed and tornBut hope whispers through the rainThat we’ll see her smile againSave our princessHear our pleaSet her spirit strong and freeEvery heartbeatEvery prayerWe’re still thereWe’re still thereNorway bleeds but love won’t fadeFor her light we’ll serenadeSave our princessHear us singBring her backLet hope take wing
>>222619073
>>222619063https://forum.kvinneguiden.no/topic/1925358-brutal-mogging-i-den-norske-skolen/#comment-37699607
>>222619118Trykker ikke den lenken, godt forsøk da dåkse Anon
TAMAGÅTSHJI :D
>>222619145Du er schizofren. Kvinneguiden er norges største forum.
>>222619167finn noen litt morsommere brev derfra da
Eg må dride
>>222617122Har blitt kalt "goy" mange ganger på 4kanalen. Skjønner ikke hva de mener.
>>222619397utlendinger har ikke "ø"de syns du er "gøy"
>>222619431oi, du er snill frosk
NIPPON I KONTRÅÅÅÅÅÅÅLL!!!!!!!!
>>222619647>>>/sp/
>>222619685nei, jeg vil være her
>>222619734Snill
>>222619734du skal være her
Noen ganger lurer jeg på om jeg ikke burde ha gitt opp prompepalasset så lett.
>>222619802Spøkte det i prompepalasset?
>>222619802Møkkerløkker er tilbake??
natta pus
joikakaker utløpsdato 2012innafor? jeg sulten
>>222621177NeiSlutt å spise kjøtt