vorige draad: >>222837825
Leo heeft een twitch account genaamd demikeshow en die is op 25 april 2020 nog live geweest, hij kan dus niet op 10 mei 2019 zelfmoord gepleegd hebben
>>222845666wist niet dat prosman dat deed
>>222845710leo. is. kankerdood.hij is DOOOOOOOOOOD
alwin paalt hier niet meer prosmanmongool
>frankrijk tegen de mocro'sallez een afrikaanse match dus
>>222845741tuurlijk jonge, leuke fantasie
>>222845732hell yeah brother go with christ
never ever give upjust fight for the victory without any fear
Jullie kennen mijn naamJullie kennen mijn gezichtJullie moeten ooit uit de anonimiteit komen willen jullie oprecht mijn raken anders blijf ik geen neuk even en doorgaan. Maar zodra je dat doet en je zou fysiek bij mij in de buurt komen kom je van de koude kermis want ik ben vaker met toetakelingen weggekomen
>>222845771Christ is King
>>222845732>>222845771ceo of based, is that you?
>>222845786Wat vind je er van dat ons Castorke gelijk van slag was en nu hier nog stiekem paalt
Gefeliciteerd sa7bi's
Waar is onze vrijdageditie
>>222845790wat een gore kechba zou echt mijn kop in haar kringspier willen steken nadat ik 2 kilo kipgyros met knoflooksaus bij haar naar binnen geforceerd heb
>>222844738er lopen toch veel rare kwasten rond amai
>>222845722ja het is prosman die kikkerdraden maakt
Verstappen na 'dramatische' kwalificatie: 'Net of ik een zwarte kat heb aangereden'Max Verstappen sluit de zaterdag in Silverstone met een teleurgesteld gevoel af. Na de zesde plaats in de sprintrace kwam de Nederlander in de kwalificatie voor de grand prix niet verder dan de zevende tijd."De balans was net als gisteren niet goed, maar we hadden ook te weinig topsnelheid", vertelt een teleurgestelde Verstappen na afloop. "We hebben geprobeerd de setup aan te passen, maar het heeft dus niet geholpen. De hele kwalificatie liepen we achter de feiten aan, op alle rechte stukken kwam ik tekort."
5 jaar geleden verdiende ik 34k. Nu verdien ik 63k. Bruto is dat bijna het dubbele. Maar ik leef nog precies hetzelfde. En het voelt ook niet als veel geld, want ik kan nog steeds amper een auto betalen.Ik snap echt niet hoe andere mensen dat doen.
kunnen we niet gewoon elke dag een vrijdageditie maken
>>222845742>a-alwin
Jullie zijn het slechtste excuus voor kristenen dat er bestaan. Jullie denken dat jullie via de juiste woordjes eenmaal gezegd te hebben in de hemel komen. Niks intentie, niks beraad, kk domme goyyyyy. Je gaat gewoon net als andere pedos, homos, flikkers, wat dan ook gwn direct naar de hel. Simpel als. Ontken gelijk ook even dat als je werkt in de hoop dat iemand zichzelf van kant maakt dat je niet letterlijk de zonde moord aan het uitoefenen bent. Maar neeeee hoor, je vroeg om vergiffenis. nu mag je 100% de hemel in. Prachtig dat ik naast het meest lachen ook de laatste lach ga hebben
>>222845813ja ja gefeliciteerd
>>222845768Amen
>>222845908
>>222845848Nog een verzinsel leugen van een of andere haatneus die mij dan als leugenaar framet om pedos te verdedigen die hij niet kent. LMKE de hemel wacht! Elk moment!
>>222845818hem we gister al gehaddraden gaan snel tegenwoordig met die prosmanzieders
Frankrijk gaat ons afslachten oetz
ik ben een christelijke homoseksuele groomcord transgender en ook alwin ikke (ik ben letterlijk niks van deze lijst)
>>222845932Dankje dat je mijn punt bewijst, je spendeert hier je vrije tijd aan. Iemand anders zieken en de helft van de tijd janken en leugens over mij plaatsen. Voel je je nu het mannetje? Werkt het zoals het wilt? Prima, maar doe alsof je daadwerkelijk goed doet in de ogen van god. Je komt bedrogen uit ventje, je weet dat wat je doet misselijk is. Maar prima, je doet maar, ik zeg alleen ik krijg de laatste lach
>>222845970Je bent een atheistische heteroseksueel genaamd tim?
>Dankje dat je mijn punt bewijst, je spendeert hier je vrije tijd aan. Iemand anders zieken en de helft van de tijd janken en leugens over mij plaatsen. Voel je je nu het mannetje? Werkt het zoals het wilt? Prima, maar doe alsof je daadwerkelijk goed doet in de ogen van god. Je komt bedrogen uit ventje, je weet dat wat je doet misselijk is. Maar prima, je doet maar, ik zeg alleen ik krijg de laatste lach
TOET TOET TOET TOET TOET TOET
allemaal meningen waar ik niet om vroeg
>>222845985>>222845996lmao
>>222845962>ons>Nederlandse vlag
>>222846023ANON NIET MIJ DOKSEN
>Het bewijs dat Prosman liegt reeds gepaald:*krekels*maar blijf zo door gaan letterlijk iemand die misbruik en meer shit overleefd heeft waar jij nog geen fractie van meegemaakt hebt in jou leven om jou beter dan mij te voelen. Ik blijf elke dag je neus in de waarheid wrijven dat jullie effectief nog zieliger zijn dan mijn magere hebben. Want het is geen mager zijn dat ik ben. In tegenedeel, jullie hebben geen identiteit of persoonlijkheid. Had je dat wel? Dan was je niet zo, punt.
>>222845879zou wel willen maar de kikkerjannie houdt ervan om zijn kikkerdraden te forceren
>>222846080kikkervriend*
https://www.youtube.com/watch?v=784LtrAO2oI
>>222846076t.prospedo de babyneuker
>>222845932laat dat arm mens eens met rust jong
>>222846099amai
>>222846066>>222846099
>>222845962Wij pakken Frankrijk wel terug voor je, Paraguay anon
>>222846104Je beseft het nog steeds niet he menneke? JE KAN HEEL DE DAG MIJN PALEN HERHALEN. Ik vind het alleen prachtig, had ik spijt van iets wat ik zei. Dan was ik niet zo dom om dat te zeggen, dit is een harde realiteit van wat moest van mijn vader de smeerlap. Maar jij mag lekker je pedofiele waantjes blijven forceren ga je gang, je bent zoooo dictbij je einddoel mij kwaad te berokkenen! Nog maar 10 spampaaltjes! Goedzo mongoolske.
>>222845985Ik mag liegen voor Christus, God heeft mij dat in een visioen verteld
>>222846150wanneer ga je terug, mootje?
>>222846153Ik heb gewoon een baan en een koophuis, jij loopt hier ondertussen met een zorgmachtiging
>Je beseft het nog steeds niet he menneke? JE KAN HEEL DE DAG MIJN PALEN HERHALEN. Ik vind het alleen prachtig, had ik spijt van iets wat ik zei. Dan was ik niet zo dom om dat te zeggen, dit is een harde realiteit van wat moest van mijn vader de smeerlap. Maar jij mag lekker je pedofiele waantjes blijven forceren ga je gang, je bent zoooo dictbij je einddoel mij kwaad te berokkenen! Nog maar 10 spampaaltjes! Goedzo mongoolske.
ik begin te denken dat prosman wellicht mentaal niet zo sterk is als hij zich voordoet
https://www.youtube.com/watch?v=_UX9WEv4Z0M
>>222846158Dan ben je helemaal gat achterlijk als je denkt dat god speciaal de stilte zou doorbreken. Voor iemand met kwade intenties. LMKEEE. Droom lekker verder en geniet ervan dat je een ergere schizo dan mij bent, of je hangt onzin op. Goedzo dan ben je net als mijn anti's die elke dag maar verzinseltjes repeteren in de hoop op validatie. Ga vooral zo door
https://www.youtube.com/watch?v=ffEPfw7tUxo
>>222846207Koek jij bent satanist, je weet niks van GodAmen
>>222846192hij is momenteel een beetje hard aan het zieden dus ik geloof ook dat hij mischien toch mentaal niet zo sterk is als hij zich voordoet
>>222846160Ben hier geboren sa7biDit is mijn thuisland
>>222846224
>Dan ben je helemaal gat achterlijk als je denkt dat god speciaal de stilte zou doorbreken. Voor iemand met kwade intenties. LMKEEE. Droom lekker verder en geniet ervan dat je een ergere schizo dan mij bent, of je hangt onzin op. Goedzo dan ben je net als mijn anti's die elke dag maar verzinseltjes repeteren in de hoop op validatie. Ga vooral zo door
>>222846192>VoordoetNee ik ben oprecht getrekkert door de cokethyleen die door mijn aderen vloeit. Alcohol plus coke maakt mij altijd petite agressique. Maar dat betekent nog steeds niet dat je daadwerkelijk ergens ook maar ergens invloed uitoefend op hoe ik mij voel buiten deze paar minuten op deze site. Jullie? Jullie heb ik permanent. Elke keer dat ik jullie erop wijs dat ik daadwerkelijk wel sterker ben dan jullie omdat ik 1Niet liegMijn intentie goed zitMijn situatie elke dag verbeterdIk oprecht gelukkig en blij met mezelf ben.Nu jullie nog, success
>>222846224https://youtu.be/4ZzkvZP27G8
>>222846279Ja, dat is de juiste instelling.>>222846285lol
>>222846228>Kies ervoor om geen vergiffenis aan god te vragen Ik ken hem juist beter dan jullie daarom doe ik het niet domme mongool, veel plezier in de hel. Ik kies ervoor, jij niet. Daarom sta je straks achter. Nu vooral lekker je moordfantasietjees uitleven en lustig mannen pijpen op weg naar de hemel he! HAHAHA
Van god mag ik satanisten pijn doen want dat vertelde hij mij gister persoonlijk ofzo
>>222846320quick prosman rundown>says his father fucked him but that's not true>schizo and lies about everything>obsessed with pagli>has admitted to having sex with children>sister is a self-proclaimed radical feminist and his mother is a Wiccan witch>crack addicted and now bald>never showers and stinks a mile away>got an incredibly fat bloated head>jumped in front of a train and lost a leg>once got into trouble with the police in Paris>was locked up and is court-ordered to stay in a clinic for schizos>gets welfare benefits and volunteers at a thrift store>uses postal services to send drug packages around>accidentally doxxed himself and a client via track and trace>also scams people on Marktplaats even though he's already under financial guardianship>has a new life goal every week because of the schizophrenia>wants to go to Sweden but isn't allowed to leave the country>has wanted to learn to code his whole life but still can't
>>222846322>lustig mannen pijpenkoek projectie homo
>>222846067Ik ben ook staatsburger van Marokko dus ik mag dat zeggen ja
Niet om lullig te doen, maar turken kunnen onironisch beter toeteren dan marrokanen. In plaats van gewoon los te gaan op die toeter gaan ze zo cliché "toet toet toetoetoe toetoetoetoe toetoet" ritmes doen
>>222846289
Grote kans dat die atheneum "heilige engel" misschien wel een van mijn vijanden is? Als dat zo was dan niet kut bedoeld ofzo maar dan gaat die harakiri odds hij of ik niet echt in zijn voordeel zijn. Awel ik ga er nog niet van uit tenzij het persoonlijk zou melden dat hij een probleem met me had de mede schizo. Als hij dat wel had had ik alleen te zeggen, wat ik tegen al die mensen zou zeggen. Success met mij kwaad aan willen doen, veel plezier in de 'hemel'.Zeggen dat ik niks weet als satanist en jullie denken oprecht dat jullie goeden kristenen zijn? LMKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJullie kunnen niet eens goed van fout scheiden, houd alsjebelieft jullie mondjes over wat ik wel of niet zou weten als jullie interpertatie van 'satanist'
Weer een draad verkankert aan prosmanspam.Hopelijk ben je trots op jezelf
>>222846318We zullen ze verslaan.
>>222846469Als jullie gewoon je bek hielden en je normaal gedraagden zonder uitbundig proberen mij onder de huid te zitten met slechte intenties. Afin zou ik ook minder palen. Maar jullie kunnen niet eens 1 draad gaan zonder persoonlijke aanvallen/negativiteit over mij. Actie reactie, kneus.
pittig uurtje in de deken van miert
>Grote kans dat die atheneum "heilige engel" misschien wel een van mijn vijanden is? Als dat zo was dan >niet kut bedoeld ofzo maar dan gaat>die harakiri odds hij of ik niet echt in zijn voordeel zijn. Awel ik ga er nog niet van uit tenzij het persoonlijk >zou melden dat hij een probleem met me had de mede schizo. Als hij dat wel had had ik alleen te zeggen, >wat ik tegen al die mensen zou zeggen. Success met mij kwaad aan willen doen, veel plezier in de 'hemel'.>Zeggen dat ik niks weet als satanist en jullie denken oprecht dat jullie goeden kristenen zijn? >LMKEEEEEEEEEEEEEEEEEEE>Jullie kunnen niet eens goed van fout scheiden, houd alsjebelieft jullie mondjes over wat ik wel of niet zou >weten als jullie interpertatie van 'satanist'
pittig uurtje voor de miertcucks
prosmangod
>Ze beseffen nog niet dat 1 van de lopende psyops is dat ze mij zelfmoord willen zien plegen, dus effectief mij ook toelaten dat terug uit te lokken. Vriend als dit een suicide russisch roulette is wat jullie maken, maak het dan eerlijk en paal iets persoonlijks over jezelf. Bewijs hoe mentaal sterk je bent net als le-.. ackMaar neeeee, verzinsels, liegen, allemaal puur anoniem. Hehehe. Ga door, kijken wie er als eerst uiteindelijk act. Gouden tip, kben et nie
Het 'pittige uurtje' verwijst naar het Natuurspeelpark Deken van Miert in Veghel. Gelegen in het Julianapark (Parklaan 0, Veghel), is dit een avontuurlijke speeltuin met boomstammen, klimbomen, ravijnbruggen en een junglepad. Het park is volledig gratis toegankelijk.Wil je nog meer details over deze natuurspeeltuin, zoals:Openingstijden en de exacte locatie?Activiteiten zoals de speurtassen die je kunt huren bij het UITpunt?Leuke horecagelegenheden in de buurt om even wat te drinken?Laat me gerust weten waar je naar op zoek bent!
alwinGOD
>>222846510De anti-prosman spam is vele malen erger dan je crack palen.
>>Ze beseffen nog niet dat 1 van de lopende psyops is dat ze mij zelfmoord willen zien plegen, dus effectief mij ook toelaten dat terug uit te lokken. >Vriend als dit een suicide russisch roulette is wat jullie maken, maak het dan eerlijk en paal iets persoonlijks over jezelf. Bewijs hoe mentaal sterk je bent net als le-.. ack>Maar neeeee, verzinsels, liegen, allemaal puur anoniem. Hehehe. Ga door, kijken wie er als eerst uiteindelijk act. Gouden tip, kben et nie
>>222846510>gedraagdengrammatica a.u.b. Prosman
>>222846577>prosman woont op een kinderspeeltuin in een kartonnen dooskankerpedo junk
>>222846207Et tu, brutus?
>>222846581Ziet eruit als een patriot.
>>222846559Ja want ik heb de dood netzolang overleefd dat ik weet hoe ik er ver weg van blijf. Hun verhogen hun ackkans elke dag. pittig
wie wil op mijn voorhuid sabbelen?
>>222846601
Ik sluit niet uit dat de Fransen buigen voor Paragay
>>222846615hij is antifa's nummer 1 vijand en zorgt altijd dat kinderen veilig zijn in speeltuinen
>>222846607Ik zal het constructiever maken: Intrusies, visioenen.Is djinnwerk, vediep je in kaballah en leer djinns te wranglen voordat je hun speelbal wordt.
>>222846651Fransen?waar zie jij Fransen?
>>222846665Zegt de crack junk in de schizokliniek (gedwongen door God lmke)
Ik ga mijn behandelaar proberen of civiel aan te klagen (denk ik want dan ligt er wat doekoe op tafel) of aangifte te doen. Maar eerlijk popo zou me de deur uit lachen die vieze engnek regelschmiechten als ik zou zeggen dat ik mijn behandelaar die letterlijk hier veel mensen oneffectief behandelt en kapot laat gaan middent ijdens de behandeling en deigt meerderen inwoners op straat te gooien bij overtreding omdat ze 'vrijwillig verblijven. Teringhond. Ik pak je nog wel en ik ga je naam niet noemen want dan doks ik je, maar ik zoek iedereen op die jij ooit behandelt hebt vies flikkertje en dan komt er een civiele massaclaim op de nieuwe wettatataarartataPsychische mishandeling.Dat is het, vriendelijke vriend. Daarom ging je over de rooie en je bek opentrekking toenik tijdens mijn 3 maanden plan gesprek zij. luiter vriend, zij zijn niet het probleem. Zij niet. Zij niet. Jij zet hier het beleid uit, het beleid faalt. En dat allemaal omdat je een lul bent die gewoon de pik op mij heeft op eerder gebaseerde meningen die nevernooit zullen veranderen. Verdien ik dus geen vollledige behandeling die op mij aansluit maar jou halfbakken koeksel, en zowat iedereen die door deze wandelgangen gaan lopen. En geloof me dan gaan die lihoudis zowel goud als bloed tegelijk ruiken. Alsof Maria de heilige gvd nou ongesteld geraakt is. En zij de adrenachrome in de lucht voelen trillen.Wanneer ik succesvol iemand hier aanklaag op zijn beleidsvorming voor: Psychische mishandeling en de bewijzen daarvoor gewoon meerderen momenten van nalatigheid zijn geweest in het aanhoren van de klachten die ik heb. Niet uit kunnen, maar gewoont te vies en lui en te bevooroordeelt over een persoon zijn om er iets mee te doen. Dan gaan de gouden strontknikkers van de baan rollen jongen. Als in de GGZ, Justitie zoals detentie centra en afkick klinieken landelijk. de 'pychologische mishandeling' rechtzaken beginnen te lopen. MOOI BEGRIP. SLIMME JOOD DIE DAT BEDACHT HEEL GOED
>>222846651dat rekken en buigen is de schuld van de wetenschap
>>222846674Ze lijken gewoon op Ngumbu, het Franse vdje van mijn zus?
gelezen
Ik zou mijn zus wel echt willen neuken eerlijk
>>222846657Heel goed
net de bewindstier 2k fooi gegeven nu mag ik hem vanavond preppen :)
>>222846665Ik heb geen visioenen, jij hebt ze omdat je schizo bent en bezeten door satan
>>222846794welke amendment op jullie grondwet gaat over het vrouwenkiesrecht?wanneer schaffen jullie dat af?
>>222846929nostalgisch deze, ik heb deze toen nog gemaakt
>>222846929Dit waren de zielvolle dagen van de draad. Ik begrijp de obsessie van tegenwoordig met die crackjunk oprecht niet.
https://www.youtube.com/watch?v=4hL3dLS_ThgDit kan Prosman niet want hij is satanist
>>222846813Oh dus je lulde maar verzinseltjes. Zeer nederdraadwaardig
>>222846681God dwingt mij niks maar leuk geprobeerd. Dat is het hele idee van satanist zijn. Je vrije wil gebruiken om zijn wil juist NIET op te volgen. Jij doet dat wel en waar zit jij nu? Lmke
>>222847000deze paal is nep.dit kun je weten nog voor je het opzoekt.als je dit niet kan, ben je nederdraadwaardig.er zijn hier toch alleen maar volslagen debielen en ziedenaren die menen dat ze intelligent zijn.t. ben slimmer dan jou
>>222846681Je bent zelf een schizo die athenaeum gedaan heeft en nu door de ggz geprept wordt om mijn vervanger te zijn terwijl ik op de wachtlijst sta op een plek waar ik straks vrij ben. Kut he?
>>222847000Ben ik niet mongool, minder drugs nemen
the fourth of july watch https://youtu.be/hxIiJ6msGL8?si=UeTcB-Qly9TYDjuM&t=1015
Die atheneum homo is toch een van mijn hatersSnel open je derde oog! Laat god zijn licht binnen! Vooral je afgunst en kwaad de ruimte geven! Hahahahahahah
>>222847071geef even antwoord op mijn vraag, dikkie
>>222847063Oh dus je reageert op iets waar je niet eens wat mee te maken had alleen dan was het niet een toevoeging maar gewoon wat pisnichterij. Goedzo homo. Vroeg jou alleen nul komma nul dus nu weer oprotten anoniempje
>Je bent zelf een schizo die athenaeum gedaan heeft en nu door de ggz geprept wordt om mijn vervanger te zijn terwijl ik op de wachtlijst sta op een plek waar ik straks vrij ben. Kut he?
Morgen verslaan de epische trollen me echt! Nog 1 dag! Ahhhh
>>222847116Ja hahah dat ben je. Huil flikkertje nu weet ik wie je bent. De loser van atheneunm die binnenkort weer opgenomen gaat worden terwijl ik vrij crack rook. Hahaha
Prosman zijn spirituele vader
>Die atheneum homo is toch een van mijn haters>Snel open je derde oog! Laat god zijn licht binnen! Vooral je afgunst en kwaad de ruimte geven! Hahahahahahah
Ach nu kan ik weer ff gerros roken nu ik weet dat hij het is. Succes sukkel
>ALWIN, ATHENEUM SCHIZO, SOEPKIP DISCORD!
Net een kristelijk visioen ontvangen van de heer waarin hij me opdroeg kwaad te gedragen naar anderen. En als je mij terug schizo noemt dan ben je dom want je weet niks van god af want hij praat niet tegen jou. Mij wel. Ik win
Eigenlijk zolang ik gemeen doe tegen prosman win ik uiteindelijk van hem want ik kan lezen aan zijn palen dat hij elk moment door mij zelfmoord gaat plegen. En dan laat god mij de hemel in!!!!
Hoe de PS5 van Prosman er van binnen uitziet
>>222847332Ik dacht dat je niet meer suïcidaal was en van het leven houdt?
>>222847360Ik deed me even voor als mijn nemesiIk ben dat inderdaad
>>222847371Hoe komt het?
>>222847397Met ik ben dat inderdaad bedoel ik wat hij insinueerde. Oprecht gelukkig en nooit meer suicidaal wat er ook zal gebeuen
>>222847294
>>222847421Ja ja ok ik geloof het
>>222847294Dat wat jij kwaad noemt is eigenlijk goed, omdat het in de naam van Christus gedaan wordt
>>222847453Hoef je niet eens al zou je het willen. Als je oprecht geloofd in iemand die suicidaliteit kan verslaan permanent zou je misschien respect voor me opbrengen. Stel je voor dat een van jullie dat zou doen dan zou je misschien fouten moeten erkennen in jullie gedrag
>>222847486Koek je zegt net nog dat je suïcidaal bent homo, ga weer verder pijpen in je junkenhuis
>ToeterparadeMarokko weer gewonnen zeker
https://youtu.be/99vSa3R4oaUwat is er mis met deze familie
>>222847472Neger goed is goed. Fout is fout. In de naam van stelt geen reet voor. Moord is een zonde. Lust is een zonde. Virtues zijn goed. Je bent een kk domme nepkristen als je denkt dat zondigen in naam van god goed is en dan ben je de ultieme speelbal voor satanisten die goed en fout wel apart houden en niet het verdraaien ja maar als je het zo spint is fout goed! HahahahahaNee zo werkt het niet. Het is zwart wit. Goed is Goed. Fout is fout. Maakt niet uit hoe. En blijf maar Copen
>>222847498Wanneer? Ik doe soms andere na als larp. Paal bewijs waar ik zei dat ik suicidaal was. Kap met eindeloos te fantaseren over dingen die gewoon niet wawr zijn terwijl het voor je neus staat. Achterlijke debiel ik kijk uit naar je trannie ack wanneer je lang genoeg realiteit ontkent
https://www.youtube.com/watch?v=VLO0ZTj1iwIKamer van autislet
God is goed.
>>222847549Koek dan hebben de djinns jou niks verteld bismillah
>>222847498Succes met je 100k per jaar baan na je atheneum afgerond te hebben. Je 10/10 vrouw. Je 3 kinderen. Je verdient alles wat je zou willen want je zou iemand anders het ook gunne_ack
>>222847611Djinns pretenderen niet goed te zijn tegen mij. Tegen jou wel? Arme sukkel ze lehen tegen je ej je trapy eri
>>222847616
Huis van nootjoodhttps://www.youtube.com/watch?v=7feTRUFwbJU
>>222847649Oei wat een Diss. Hahahah
>>222847649ik ga elke keer weer stuk om die verloren bankpas op de grond, wat een enorme kankermongool is die junk toch ook
>>222847690Waarom daar 5 blikken alcohol? Dat is frits tier verslavingJe hebt verzwegen dat je ook aan de alcohol verslaafd bent. Weten je begeleiders dat?
>>222847611Als djinns jou zouden vertellen dat ze eigenlijk stiekem goed zijn ondanks hun fout verdien je genaait te worden door hun lmke
>>222847704Misschien is het wel grappig als iemand die foto naar een vrouw e-mailt, weet je wel
>>222847704>>222847709Plus 1 kristenpunt hahhahahwqaha
>>222847747Zeg het voor ons:>Ik, Thomas, ben verslaafd aan alcohol
Ik, Thomas, ben NIET verslaafd aan den drankIk heb het WEL nodig
>>222847760ik ben prosman niet en ik ben ook NIET verslaaf den drank ALLEEN
Zo Derek lekker in bed liggen en in bed nog ff een gerrotje roken. Zal wel goed pitten nu ik de 2de clobromazolam halfje heb gepakt. En dan ga ik lekker met een glimlach in slaap vallen die ik verdiend heb omdat ik lief boyke ben die alleen gemeen zou doen als mensen het zelf uitlokte. Hmm voelt goed zulke karma
Laatste hersenspinsel alcohol verslaafde ikke. Lmkee het gaat goed met ze
>>222847731zoiets?
>>222847848Misschien met deze erbij als bewijs
>>222847867comfie
>>222847867gestuurddeze ook
>>222847890Zeker, zijn ouders zorgden zeer goed voor hem
Omdat we gewonnen hebben trakteer ik jullie op deze theetje. Proost tatta's!
>Omdat we gewonnen hebben trakteer ik jullie op deze theetje. Proost tatta's!
Aan de bezoekers van dit platform,Tot mijn schrik ben ik gewezen op deze gemeenschap en de weerzinwekkende inhoud die hier naar mijn familie wordt gericht.Wat voor jullie misschien een grapje lijkt heeft ernstige gevolgen in het echt.Net als jullie zijn wij mensen die waardigheid en respect verdienen juist omdat we niet perfect zijn.Dat geldt ook voor mijn zoon en mijn familie.De consequenties van jullie lolletje zijn voor ons om te dragen en we zullen nooit meer hetzelfde zijn.Mijn zoon heeft al genoeg narigheid te verduren gehad dus ik wil jullie vragen om hem met rust te laten, en de rest van mijn familie ook.Hij is duidelijk niet bij zinnen en dat jullie zijn wanen aansporen zegt genoeg over wat voor mensen hier komen.Het spreekt voor zich dat juridische stappen worden genomen als dit escaleert.Laten we er samen voor zorgen dat het niet zo ver komt.Thomas, we missen je.Met bezorgde groet,Mevrouw Van Roosmalen
>>222847953ga gewoon terug ibrahim
>>222847970Southside wigger
>>222847935Dat is niet eens mijn kamer thuis ik woonde in een rijtjehuis achterlijke mongolen jullie slaan los in wanen over mijn wereld en zijn maar kunnen niet eens iemand zijn lulkoek verzinseltjes filteren. Omdat het alles is wat jullie kunnen bevatten en plaatsen
>>222848015Ben al terug in roffa sa7bi
En die 'engel van yahweh' gaat nu al helemaal spammenHAHA geniet van je trieste ggz toekomst terwijl ik er straks uit ben, hihihohoh. Ik merk gelijk dat zijn snaartje betast is
Besef je de prosmanspammer is hoogstpersoonlijk gekozen om mij te spammen door god en hij denkt dat hij nu gekozen volk is. Heel de dag zijn tijd verspillen aan goymeuk over iemand anders dan met zichzelf bezig zijn. Wat een vent
>>222848140
Castor en Prosman spannen samen
>>222848183geef nou maar toe dat jij het bent die van atheneum die 17 jarige kk loser hahahahaha
>>222848183lmke
>>222848209Snap het niet, je hebt op havo gezeten
>>222848170
>>222848224Wat lul jij? Ik ben in VWO 5 met middelbare gekapt. Nog een haterverzinseltje blijkbaar? Kap eens met jullie onzin op mij te projecteren.
zeldzame opgeblazen prosmankop
>>222848237paal meer
>>222848264gozer is al 7 jaar aan het afkicken
Die 17 jarige die atheneum gedaan heeft gaat nu hoogstpersoonlijk genante discord palen zoeken oeioeioei NU HEEFT IE ME ECHTeindelijk!HAHAHAH. Dat je iets nieuws probeert laat zien dat ik weet over wie ik praat, dat ik je daarmee trekker. Kneuzel
>>222848258
>>222848003tsjet djie pie tie
>>222848286>herojunkdus dit zijn de prachtige dames waar we zo jaloers op moeten zijn?
Lekker toch, heel de dag JIJIJIJIJIJ typen en nooit maar dan ook nooit iets over jezelf durven vertellen want dan weet je dat je minder poot hebt om op te staan dan ik. Genieten dit
dvw de 17 jarige atheneum palende alwin groomcord soepkipdiscord subliminal messaging krijgt van god
Nog een waarheidsnuke voor jullie.Jullie doen het jezelf aan wanneer jullie straks giftig, yucky, toxic incels zijn van binnen en effectief NOOIT meer neuken. Hehe
>>222848355dus jij was de grootste groomcord paler? wie had dat nu verwacht, de groomcord waar je altijd zo over zeurde was jouw creatie
Ik mis Leo, de draad was indertijd veel eensgezinder en gezelliger
>>222848355Ok succes ermee toekomstige ggz patient x10 wat ik ooit was
>>222848374wist je dat prosman zelf pedofiel is?
>>222848404ja
Ik ben een djinn gezonden door iblis om prosman zjnoen te geven
>>222848374Ik heb daar wel eens mijn tijd verdaan jaren geleden, heb al 2 jaar geen discord meer. Ik heb het licht gezien, die ander zit rieltaim nu in de discord palen te zoeken van jaren geleden lmkeee
>>222848422kom erbij makker ik heb er genoeg die die taak vervullen kan nog wel eentje aan hoor
>>222848419hij wilt die keer dat hij een babykut heeft verkracht herleven
Onze kikker mag straks weer spelen
>>222845530
pittig avondje voor de junkendiscord
>>222848512opgeslagen bedankt dossierbelg
Nou ik ga ff in bed nog sigaretje roken, tot morgen! Doen we dit weer helemaal van voor af aan alleen elke dag moet ik mij wel slechter voelen! MAAR TOCH KOM IK TERUG!Dat is de logica waar jullie lekker in vast mogen bijten en jullie record aan fantasietjes en waanbeeldjes waar zelfs een schizo als ik van bloos laat wel weten dat jullie goed bezig zijn in de naam van god of gwn voor jezelf. HAHA Tot morgen sukkels, zelfde dans, zelfde prijzen voor jullie domme goy
>>222848556vergeet de bewindstier geen 2k te geven
POEPIE KAKA
Hopelijk voor jou wordt ie gedelete deze en de volgende keer is een aangifte. Geen grap belganon. Succes. Elektronische belaging, hopelijk zit je achter 7 proxies
>>222848597zoals de aangifte tegen je vader?
>met z'n allen tegen de Prosman-GODzielig oetz
Maar nee oprecht de spelletjes zijn voorbij, de volgende keer dat iemand actief dokst (Adres, persoonsgevens. Plaatjes van mijn kop boeien me niks maar info waarmee jullie een of ander raar gevoel van macht denken door te krijgen) AangifteDoodsbedreiging de volgende?AangifteKan wel zo door gaan. Dus vooral, ga zo door.
>Het is wel chill dat mensen oprecht mij geloven en dat mijn vader net zo vaak op "waanbeeld" mag gooien wat het is. In het einde ontkent hij zichzelf alleen maar dementie aan en een splendige cel. Weet wel dat nu ik het gezegd heb dat ik het niet kan veroorloven NIET mijn advocaat dinsdag te bellen voor voorbereiding van de aangifte? Jullie gaan een toontje lager zingen. En zo niet veel succes met jullie bijkomende mentale malade van een misbruiikslachtoffer proberen te "pesten"
>>222848495Mijn favo Afro-teamhttps://youtu.be/_ySCr9Y6tmU
>>222848623Kweet het goed gemaakt, je hebt mijn mail. Mail mij eens wat doodsbedreigingen als je ballen had. We gaan zien ouwe
ik ga die kankerjunk overgieten met heet frituurvet en slaan met stokken
>>222848698En wie is die kankerjunk? Zeg het ff, dan past dat beter in de aangifte
>>222848674ik heb alleen fax
STOP!met prosman pesten!
Is Pascal die ene van Anka?
>>222848597Koek je bent zelf een oplichter die drugs rond stuurt
>>222848674Hoe gaat het met de aangifte tegen je vader?
Mijn ramen opengezet, direct 5°C koeler. Zot hoe een dakappartement opwarmt en de warmte vasthoudt. Buiten 19°C en binnen was het 28°C.
En dan niet eens direct de bedreiging durven te uiten, je was toch zo stoer engel van yhwh. HAHA
>>222848946moet jij niet op hamsters gaan jagen ofzo
>>222848733laat toch alleszins zijn familie met rust, dat vind ik er serieus over
>>222848970Besef je hoe creatief je je ook voor gaat doen of pretenderen te zijn. Jullie zijn laffer dan mijn eigen famile en dat zegt heel wat. Mijn zus is nog best ok, sta op haar spotify premium. Maar jullie? Pfoeeee grote bek, dan zeg ik is goed. Doe nog eens maar nu met mogelijke consequenties en jullie dimmen meteen. Sukkeltje
>>222848983mee eens anon
STOP!hamer tijd!
>>222848900laat me raden, bouw jaren '70
>>222848983ze hebben geen besef bij hun acties, laat staan dat ze ooit beseffen dat wat ze doen fout is.Verdraaien die homos toch wel naar iets goeds. Delusinele debielen
>>222849022consequenties zullen nooit meer hetzelfde zijn
>>222849022koek losertje je paalt hier zelf je drugspaketten, waarom doe je dat tegen je klanten?
>>222848900Vorige week 500 doden door de klimaatgenocide
>>222849080>opnieuw>JIJIJIJIJIJIJIJJJJJJJJJJJJAl doe ik dat, geeft jou nog steeds niet het recht hier elke dag denken verder in te gaan. Doe je dat wel doe het aub op een manier wat een mooi uitdraaiseltje wordt voor mijn aangifte. Zo niet? Dan heb je mij er ook niet mee. Je kent de regels die ik je nu uitgelegd heb, hopelijk heb je ballen. Heb je dat niet dan besef je vroeger of later wat voor achterlijke loser je bent hehe
@grop ik zoek een leuke hobby
Kga dadelijk pitten op deze noot:Wil je mij proberen te zieken, ga je gang. Ga je me daadwerkelijk zieken, dan moet je dat doen uit de anonimiteit of vanuit de anonimiteit op zo'n manier dat aangifte terecht is. Anders heb je me er niet mee, punt. Dus kom maar met de flakkamiet en gebruik je fucking ballen en verstand om mij die dag goed uit te leggen WAAROM ik dan al die haat verdien puur en alleen omdat wat ik zeg je niet aanstaat. Niet alsof dat een innerlijk emotie regulatie probleempje van JOU is. Maar doe je dat toch en kom je, hou je netjes en zo niet. Je bent niet de eerste die ik uit zelfverdediging het ziekenhuis in mep
>>222849065nee, nieuwbouw, 2012, goed geïsoleerd, in de winter moet ik weinig verwarmen
>>222849070het is serieus geestesziek gedrag om die mensen zo constant te sarren met die zever
Prosman heeft 6 jaar iedereen lopen beledigen en gaat nu de gebeten hond spelen lmke
>>222849118Waarom publiceer jij de gegevens van jouw drugsklanten? Dat mag helemaal niet
>>222849282ben je bruin ofzo dat je zo'n zielige flikker bent
>>222849300Moet jij zeggen vieze smeerpijphomo
>Dat mag helemaal niet
>>222849282Hou gewoon zijn familie erbuiten. Hoe denk je dat die mensen zich voelen als ze constant van die zevermails krijgen over prosman deed dit en prosman zei dat.
>>222849316bruin dus
>>222849118Jij hebt het recht hier uberhaupt niet te zijn, van de rechter mag je niets meer met drugs doen en moet je clean zijn
>van de rechter mag je niets meer met drugs doen en moet je clean zijn
>>222849333Jep, je gaat hier waarschijnlijk naar de gevangenis voor
>Jep, je gaat hier waarschijnlijk naar de gevangenis voor
>>222849371de rechter klinkt kkgay
>>222849081Helaas allemaal blanken en 0 zwarten
Prosman denkt dat het slim is aangifte te doen van zijn eigen pestgedrag
Ik ken dat verhaal ook wel van Castor, nog zo'n pester die dacht dat hij aangifte ging doen tegen de mensen die hij pestte
ben frankrijk aan het haatkijken
>>222849499>>222849459boeit echt niemand maat
>>222849600Jawel, letterlijk iedereen leest dit en is hierdoor geboeid
>>222849612bruine homo
wat is er gebeurd met T Pain (prosman)? Heb het gemist want was aan het werk
>>222849196Doe aangifte dan
>>222848643Had jij dat plaatje van je adres niet zelf gepaald toen je te high was?
Saaie kk wedstrijd, kga goonen op Kendra Spade
>>222845694goedenavond
>>222849752Ja, heeft hij zelf gepaald, track en trace ook zelfs
>>222849801lmke dus heeft hij eigenlijk zichzelf gedokst
>>222849846Ja hij heeft zichzelf op meerdere momenten gedokst, eerst zijn eigen naam, toen ook adres
>>222849846en zijn hele familie
>>222849770Qua uiterlijk een beetje mid oetz.
>>222849788goedenavond Sven Larssonstuur je zusjes naar NL
>>222849924Heb alleen en broer.
Is het oudjaar ofzo, hoor overal vuurwerk.
>>222849980ja nog vijf minuten tot het nieuwe jaar
>>222849963nichtjes dan?vriendinnen? studiegenoten?
>>222849999Pff weer een jaar niks gedaan met mn leven
>>222849924voor wat jij neukt toch niks
>>222850043
>>222850043Projecteer harder
>>222850205het is geen projectie want ik zeg niet dat ik wel neuk
>>222849912Welke hoer vind jij lekker op te goonen dan?
>>222850232houd je bek man kankerhomo
>>222850250Ik praat toch over wijven, wat is daar gay aan?
Wakker in Paraguay
>>222850333joodse flikker
>>222850012Nee, heb jij en marokkaanse zus die ik kan hebben?
beetje informeren naar hoe een andere man rukt en wat hij lekker vind is zwaar gay vriend
>>222850383Vragen welke wijf iemand lekker vind is niet gay tho
Grote puist op mijn borstkas. Lijkt net een derde tepel
>>222850419praat nederlands bruine kanker mongool ga terug naar je eigen land
Wat is iedereen toch kattig vandaag, jemig
>>222850463jood
>>222850442Saar ik probeer te integreren
>>222850485>>222850485>>222850485
>>222850483je zal nooit blank zijn
>>222850468prosman had een gay aanval
Prosman is het slachtoffer van een COM groep
>>222850434draag het met trots, als een teken van mannelijkheid
>>222849196Projecteer harder
Het hele wk is nep nederland heeft nooit verloren van marokko we hebben gelijk gespeeld het was 1-1
>>222849337kerel die gast is zelf over zijn familie begonnen
>>222850533dat geeft je niet het recht om die mensen constant lastig te vallen
>>222850532Nederland had gewoon tussen de doelpalen moeten schieten tijdens de penalties.
>>222848556Antisemitisme, ga ik aangifte van doen prosman.
Een vrouw neuken is nog 10x gayer dan een man neuken, neuken is voor homofielen.