vrijdagavond-editieheh.. hehehe... muhahahavorige >>222993322
Alles wat haram is is lekker voor de lichaamAlles wat halal is is lekker voor de geestDaarom is pep haral
>DAT IS ANTISEMITISTISCHde waarheid reeds gesproken
>>223008908Het is het eigenlijk niet meer waard. Ik verwacht dat het volgende zal gebeuren: Chinese bedrijven zullen merken dat het aantal bestellingen enorm terugloopt. Als ze slim zijn, zullen ze zich afvragen hoe dat komt. Vervolgens zullen grote Chinese bedrijven iemand in Rotterdam of Hamburg stationeren. Diegene ontvangt dan containers uit China – waarvoor slechts één keer invoerrechten zijn betaald (wat goedkoper is) – en verstuurt de duizenden kleine pakketjes vervolgens vanuit de EU naar klanten binnen de EU.
>>223009031Kan, of ze kiezen een land als Switzerland. Zetten er een super groot warenhuis neer, dan schepen ze vanaf switzerland naar EU en is er minder duty. Dat doen ze al op grote schaal met Mexico > VS
Koop gewoon minder goyim, sta je bezit af en ga leven zoals jezus dat wilde
>>223008943ik ben vergeten om /nederdraad/ erbij te zetten
>>223009233Slechte goy
>>223009128Dat geloof ik niet, omdat (1) Zwitserland geen grote zeehavens voor containerschepen heeft, (2) Zwitserland buiten de EU ligt – wat betekent dat bij het verzenden van kleine pakketten van Zwitserland naar de EU juist die douanerechten moeten worden betaald die de Chinezen wilden vermijden – en (3) de arbeidskosten in Zwitserland veel hoger liggen dan in de EU.Maar we zullen zien hoe de zaken zich ontwikkelen. Er is een grote markt voor goedkope Chinese rommel; de nieuwe kosten vormen een probleem voor de business, en de business zal een goedkope oplossing voor dat probleem vinden.
>>223009252>>223009252>>223009252niet vergeten om /nederdraad/ in het onderwerp te zetten als je een /nederdraad/ maakt
>>223009313Ze gaan zich meer focussen op opslag in de EUChinezen zijn al bezig met Mediamarkt kaufen en ik gelaub dat het goedgekeurd ist
>>223009373>Chinezen zijn al bezig met Mediamarkt kaufenHebben ze al gedaan. Mediamarkt en Saturn hoort er ook bij.
>>223009313Ik heb er best oor naar voor jouw idee hoor, waarom schrijf je geen pitch? Dan kan je misschien nog rijk worden met je idee, ik zou het niet erg vinden om in bulk chinese alimeuk te kopen. Als er een systeem zou zijn waarin ze orders groeperen, als 1 uitzenden en dan weer uit elkaar halen. Dan zou dat wel lukken. Denk dat een Aliexpress wel oor heeft naar jou idee, dan alleen hopen dat die chinesen het niet jatten en jou niks gunnen. Anders help ik wel brutti, ik overtuig er wel een paar. Goedschiks of kwaadschiks. Dan wordt ik wel je levende prototype
wil niet zeggen dat ik zeeer slim en hoog begaafd ben maar ben nu met Deepseek een scheme aan het plotten waarbij je precies met een systematisch model je aankopen in China laat vallen onder belastingen die geheft worden op de winst, niet de inkomst. Ayyyy. Heb weer iets om me in vast te bijten in de autivilla nu ik niet mag buitenspelon. Namelijk meer leren over wanneer een van die 2 wordt belast, en dan misschien maar een systeempje bedenken hoe je daar op anticipeert. HEB WEER PEP IN MIJN BEK. We gaan lekker vrij vrij denkend metselen! (Gratis voor mijzelf als eigen baas)
koop gewoon een bank geleend met geld van een andere lmkeeeeeeeeeee
Vandaag een lening voor 1 miljard aanvragen bij de Rabobank om een bank te kopen. BETER geven ze mij dat geld, wat anders? Gaan ze mijn plan afkeuren? Wat dan. Zeggen ze effectief dat een bank geen slecht zaken idee is, dan zouden het hypocrieten zijn en ga ik als wraak mijn broek op hun katnoor volschijten. DAN WINT ER NIEMAND
>Bezig met loonslaven voor een kutbaas in de bank en moest 1 uur met een junk in debat over waarom wij hem niet 1 miljard gaven en of ik dan wilde toegeven dat ik hypocriet benik kan niet meer
>>223009813Fijn voor je
>>223009813vieze achterlijke waardeloze kankerjunk