vorige draad: >>223041592
eerste voor spaanse anons die werken zodat wij comfortabel kunnen leven
het woord van de dag is....... klaphark
Wat zit er in mijn broek?
>>223060125het gaat om afkomsten, niet om klassede verschillende afkomsten verenigen zich tegen elkaarje zult altijd slimmere, sterkere, capabelere enz mensen van jouw afkomst hebbennet als dat je gastjes met down syndrome van jouw afkomst hebtmarxisme is niet valide en is ook nooit valide geweest
>>223060343een hele grote stinkende bolus hahahahaha JAKKIEBAH
>>223060343een dikke walmart shart
>>223060343een grote telefoon
Wie heeft hier een diagnose van psyche? Ik sta op het standpunt dat het een grote corrupte toestand is Waar angst ook een punt is want lam door de omstandigheden en grote achterstand
>>223060363Werkt alleen als je strenge grenzen hebt, zowel om mensen buiten te houden als om mensen binnen te houden
>>223060610oh geloof me dat gaat hier ook "werken" hoor
>>223060582Ik heb autisme, asperger officieelJij schizofrenie?Ik was 15 jaar toen ik de diagnose kreeg
>>223060699en al bij al gelukkig?
>>223060738Nee, en ongezond helaas
>>223060674Daarvoor zijn er nog te veel linkse mensen
>>223060780je denkt alleen vanuit 1 kant opdie anderen zijn ook volkeren en afkomsten die juist wel varen bij die linken
>>223060699Dat is een jonge leeftijd. Een tijd van afhankelijkheid, geen overzicht, ervaring.Ik meen dat het een hoop onzin was dat die diagnose gesteld is en dingen die levenservaring vragen bijvoorbeeld. Of uit de roerige tijd zijn van die leeftijd. Want dat is een erg roerige tijd altijd.
>>223060820heb jij een diagnose van iets?
>>223060800Andere volken die hier verblijven schaar ik dan ook onder links
>>223060879ja en?
>>223060699Bijv. ik ken jou natuurlijk niet.Maar ik zie reden dat, omdat iemand erover begint, dat jij als je erover nadenkt kan zien dat jij net als anderen, dat het allemaal bij jou niet slechter werkt. Dat je in onzin zou geloven als je over jezelf zou concluderen dat er iets fout zit.
€1200 aan iPhone uitgeven....Verdient boyke dat? Of in een ETF pleuren
>>223060900boyke verdient 1200€ uitgeven aan hoeren en cocaïne
>>223060699Maar wat vind jij ervan?(>>223060820>>223060893)Ik vind het er regelmating met meerderen over hebben en dan gaan organiseren zodat zaken recht getrokken worden.En wat vind jij daarvan? Zou je naar aanleiding van organiseren bepaalde moeilijkheden verwachten?
>>223060947Ik vind het lastig om over te praten. Ik heb het er moeilijk mee. Ik wil eigenlijk helemaal niet als "autist" bestempeld worden omdat mensen dan anders over mij gaan denken. Alsof je in een andere "klasse" geplaatst wordt.
>>223060343donuts en pizza
>>223060947>Ik vind het er regelmating met meerderen over hebben en dan gaan >organiseren zodat zaken recht getrokken worden.Wat voor langer verhaal houdt dat in? De dingen recht trekken.
>>223060998Je wordt niet bestempeld.Het is een gefundeerd misdrijf tegen jouw levenMet grote persoonlijke gevolgen. Het is geen bestempeling.En de achterstand. Dat ik hier nu over begin, volgens mij is het belangrijk rust te houden bijv. uitkering. En bij beoordelingen en andere gesprekken voorlopig mee te blijven praten. En het hier vaker over hebben hier.Zou je iets kunnen beschrijven waar zaken bij jou slechter zouden functioneren?
>>223060834Sorry (...) ik kan even niet antwoorden nu
>>223061121>Zou je iets kunnen beschrijven waar zaken bij jou slechter zouden >functioneren?Ja, ik heb twee studies niet afgemaakt. Geen groot netwerk van personen. En ook geen baan.
>>223060834diagnose schizofrenie in zijn jeugd, maar vind hij moeilijk toe te geven op de meeste dagen
>>223061082>zodat zaken recht getrokken wordenIk heb ervaren dat het heel corrupt werkt. Dat er zelfs organisatie van meerdere voor nodig is. Dat er niet vanaf te komen is omdat men je er niet uit gaat laten.Zo'n kafka zaak.>zodat zaken recht getrokken wordenEinde diagnose, schadevergoeding voor wat er gebeurd is, achterstanden vervolging straf wie dat gedaan hebben
>>223061214Dat zou Prosman geweldig vinden, als zijn psychiater strafrechtelijk vervolgd zou worden koek
>>223061211Ik vind dit raar wat jij doetjij maakt er iets anders vanwaarom zou je dat doen?En ik merk dat vaker hier
>>223061211moet kunnen
drinken jullie genoeg? ik heb een lekker koud colake met ijsblokjes.
>>223061247is het niet waar dan?
>>223061159Volgens mij door dat misdrijf tegen jouw leven, dat dit ontmoedigt verzwakt geen zin in dingen. Alles wordt veel zwaarderHoe zie jij dat?
>>223061281De 5 zit in de klok dus ik drink een halve litertje
>>223061287Ik heb niet gezegd of blijk gegeven van een erkenningsprobleem
>>223061417ik hoop het beste voor je fritsie
>>223061287Het is natuurlijk een ernstige zaak >>223061248die helemaal niet moet kunnenMaar niet om op de verkeerde manier te zwaar op de hand te zijn tegen jou
>>223061471>>223061530ik hoop nog steeds het beste voor je fritsie
>>223061552Ik heb ook geen slechte intenties.Waarom zou ik.Punt is wel (soms wordt ik onder de invloed boos) door wat anderen doen, dat trekt mij mee.Bijv. die zaak van psyche de beste keuze is volgens mij echt ervoor gaan zorgen dat het ophoudt, dat zaken rechtgetrokken worden zoals ik net plaatste.
Frits kent niet anders, hoezo zou hij schizofreen zijn?
prosman is een soort combo van fieze furr en lil kleine
Ik sta op het standpunt met dat onderwerp, het is aan anderen dingen op te noemen, een conversatie in die zin.
Hoe stoppen we het cultuurmarxisne?
>>223061159Zou je het er vaker over hebben hier?Ik ben op zoek naar anderen om er blijvend mee bezig te zijn. Bij gelegenheid die er is
>>223061771Om welke praktisch omstandigheden gaat hetVaak zo'n benaming is een gevaar
>>223062046De cultuurmarxisten proberen alles in stand te houden wat jij probeert op te heffen
>>223062191Maar in ieder geval het woord ,,marxisten''Marx gaat over sociale omstandigheden of iets, niets mee aan de hand klaar.(langer verhaal maar kortgezegd)Daarom zou ik het woord ,,marx'' niet acceptabel vinden en een gevaar.
>>223062291Marxisme is een manier van denken.Cultuurmarxisme is het denken van marx toepassen op de cultuur.
>>223062428Marxisme is een ideologie
>>223062461Ideologie is een manier van denken
>>223062494Ideologie is de som van machtsrelaties
>>223062428Marxisme, zoiets ik vind het een set ideeën die met sociale omstandigheden van doen hebben zo iets is dat zover ik weet.Teveel dingen om zo in een woord te gebruiken.Wat is een voorbeeld van wat fout zou zijn over Marx? Behalve grote stromen migratie. Kan dat, dat Marx daar ook over
ma like schattinokes reed langs de oude makro van machelen he? het is daar nu collos ofso gaan worden? zo echt lelijke oranje logo like first of all honeyke da moest een target of walmart worden like sooorrryyyy ma like ik ga eeeeegt geen research doen into wat collos is of wat ze gaan verkopen hooor babeeee okkk second of all lieverd zoooon lazy branding weer he? zo adobe font op een orange background en ik moet dat ineens mooi vinden? like speaks so much as to how lowly they think of us het is zooo lazy like fuck off gewoon zet er een costco ofso ik weet direct wat dat is
>>223062983moest daarstraks nog aan je denken, waarom paal je niet meer?
>>223063031wat lief :)captchas zijn irritant + rare schizos hier niet meer gezellig
>>2230630654chan paske kopen schattinoke ge zijt toch niet poor
En dan beginnen mensen over schizo'sen zo makkelijkneem deze: de slechtheid van die situatie wat iedereen weet haal je zelf op de hals>en zo makkelijkik bedoel niet niet makkelijk iets kunnen zeggen ookal is het schizo
>>223062983soo fricking true ma petite pumpkin pie xx
K ga met me lange schizo dollo al jullie merries neuken
Vinden anderen ook niet dat de hele zaak van relatie en erotiek is welseksfap en geenseksfap.Geenseksfap komt van fouten in religieEn de hele zaak is nu o.m. gerekt en gebogen in hoe lhbt bestaat
>>223063065ja als je van je telefoon paalt zijn de captcha's wel echt een doodsteek vanaf pc valt het nog redelijk mee
>>223063065kom vaker dan wordt het gezelliger
- Waar een mens toe gedwongen kan zijnMaar hoe ik frits hier benIk wil daar berekenbaar en stabiel in zijnook niet van die stomme dingen of iets
>>223063825Gewoon meer palen, kheb vaak maar 1 captcha oetz
>>223064159dat heb ik ook op pc, en daar heb ik mijn email geregistreerd, maar op gsm sowieso 3
Maar ik begrijp mensen nietgeld relatie en erotiek enz enzDie balans door te organiserengewoon met anderen weleens zoeken naar bepaalde activiteitjes die zouden kunnen in het verband van dingenOf een gek trans spelletje Volgens mij leidt zoiets tot de beste draad ooit
weet je, ik heb er geen zin meer in
Giallio film kijken op de eerste date alvorens haar bruut te verkrachten en vermoorden
>>223064271waarin? ik voel mij ook zo denk ik..
>‘CIA-Mossad-Epstein-clan puppet’-EU hitman&coka-trans-pedo-child-rapist-murderer&Nazi-Azov-Jewish ‘Golden Toilet’ Zelensky—brags about how,after payment of billions&snorting coke together,he ‘screws Führer Ursula flat’ in Kyiv
Ten eerstewant het is altijd zo'n moeilijke toestand met vrouwen
Ik ben een engel in een wereld waar demonische activiteit geglorifieerd wordt
>>22306446410/schizo
>>223064453ben 't leven beu
>>223064597Welkom in sodom
>>223064597Wat is dat dan met wat ik zeg over organiseren?Ik bedoel ik sta op het standpunt dat is wat iedereen altijd wil en het over heeft ookal zou het niet gebeuren. Ik zoek niet naar en sta niet open voor zo'n "dat ik iets wil" situatie
>>223064670En dit >>223064677 ?Of die andere anonIk begrijp dat niet van mensen
>>223064597>geglorifieerdUgh, anglicisme....
>>223064597ik ga je levend slachten en opeten >>223064677zal ik je lever of je hersenstam opeten. ik wil je milt
>>223064701>>223064677Yo tsjet vertaal dit naar normaal Nederlands.
o helpy een menseneter op de draad"'''helpy'''' beetje een achterlijk woord wel of (...) in ieder geval geen foute opvatting aub>>223064777wat is er "niet normaal Nederlands" aanIk sta op het standpunt als je dat op dit punt niet helder zegt ongeacht wat er in het verleden wel of niet gezegd is dan haal jij je dat op de hals niet ik
>>223064670had laatst een belg hier zick ook al laten opnemen in ene kliniek
zal hier wel weer op nagekeken worden zoals altijd maar ik schijt gewoon graag lekker in mijn broekje maar de moderne sameleving hollereert dat niet
>>223064777kortgezegd geen moeilijke verhalen (voor mij ook) zeg dat zoiets zich voordoet, dat iemand niet begrijpelijk zou zijn. Je bent zelf compleet onbegrijpelijk (slechte intentie) Want zoiets, dan zou je het er weleens met die persoon over moeten hebben. En zo wordt dan op een gegeven moment wel duidelijk wat er aan de hand is.- Dat is hoe het is - geen spelt tussen te krijgen- laat die realiteit bij je binnenvaren
Vampier muziek luisteren
>>223064926tja... zoietshoe mensen daar tegenover kunnen staanik zegen je in ieder geval anon
>>223065033bedankt frits prspprllllpppraaaaAAAAaaaAAAttttt brraAAAaaAAapppp BRAAAP BRAPB BRAPPPP ppprprfftttbedankt
>>223064670zijn de duvels op?
>>223065031Best wel een vibe altijd
>>223064777In ieder geval de vraag: is wat iedereen wil, ook buiten hier, organiseren want om hoe geld aanzien macht, relatie en erotiek en al die onderwerpen meer nu werkenAls er een probleem is in iets wat ik zeg open en in ieder geval wens tot
>Eredivisiescheidsrechter Rob Dieperin (38) overleden>In april werd hij gearresteerd op verdenking van de aanranding van een minderjarige jongenTattas be like
>Het is natuurlijk een ernstige zaak
Erg voor die Dieperin. Om hoe gecorrumpeerd dat onderwerp werkt.
Het is een heel ernstige zaak. Met name anders nooit genoemd de corruptie en oorzaken
>petrus bij de poortEen engel zeg je?Prosman proberen te pesten Prosman proberen te pestenHobbies?Prosman proberen te pestenNee sorry ik zie je hier niet op de lijst staan als engel ga maar naar beneden hij heet je wel welkom haha
>>223061211>(I k) k e n g e e n g e n a d evoor de archieven
Ik verdien de himma puur en alleen omdat ik de laatste seconde god ga accepteren. De epische bamboozle reeds geplant
>>223066395Ik sluit niet uit dat jij praat uit dat punt van uitsluitend geenseksfap en in het bijzonder uit die bestaande corruptie. En dat is een compleet kwaad Daarmee ga je ook op het domein van mensen daar waar dat niet kan. Daar waar dat gevaarlijk is
Gvd ik zou nu direct een negerjongetje tegen zijn hoofd trappen voor een zak pep. Zelfs al is die pep geen zekerheid
>>223066309>Dieperindiep erin
>>223066412>geplantKofschip, Prosman.
>>223066476Sorry reeds dus verleden tijd.
>>223066492Ja, dat bedoel ik.
En dan... daarbij vaak is er ook intimidatie bijHet is echt een enorm kwaadHet is ook iets waarbij het collectief collectief het verstand verliest
>mijn brein dacht onironisch dat reeds geplant tegenwoordige werkwoordvorm was van plannen in grammaticaOei oei oei ai ai ai
>>223066518Het is allemaal niet zo makkelijk vandaag
Echt bijvoorbeeld wat die anon doet- Het is waar hoe lhbt Bij mij is daar sowizo al geen sprake vanEn iemand zou op zo'n heeel gemene manier en het is een algemeen geaccepteerde praktijk die de npo bijv ook zou doen
>>223066458>die bestaande corruptie. En dat is een compleet>kwaaddus burgeroorlog?
Dit soort dingen of van die geluids bestanden ik lees/ kijk ze nietDe agressie dat mensen zo boos zijn, zover ik zie wordt het veroorzaakt door vormen van corruptie en kwaad
prosman wat bedoeld hij hier
>>223066537>>223066574kan gebeurenvolgende keer beter
>>223066192Afgeperst voor FIFA omkoping en vervolgens omgebracht, en toegedekt door de Belgische verrader media mafia.
In wezen dat met Dieperink dat soort zaken wat er feitelijk gebeurt is een disproportionele vervolging.En naast andere dingen is alleen al heel moeilijk te verwoorden waarom het zou gaan om disproportionele vervolging
Hoe kan politie betrokkenheid van andere personen uitsluiten? Daar heb je een forensische patholoog voor nodig. Daar zijn er maar een handjevol van in Nederland. Waarschijnlijk staan die allemaal op de payroll van de AIVD en MIVD.
>>223066750>omgebrachtMaar boo er staat dat niemand betrokken was tho....
>>223066702Als je je thuisland verliest zoals in Syria als dictator wordt Rusland je enige optie. Dat dus
>>223066909Politie kunnen dat helemaal niet uitsluiten, daar hebben ze niet de nodige opleiding voor.
>>223066959Nee hoor al mijn 3 exen pleegde zelfmoord door suicide oom agent liet me meteen gaan
In het onderwerp van sexfapSoms is er iets aan de hand over een onderdeel ervanWat ik nu probeer aan te wijzen is "dat gevoel" Een vorm van tastbaar negatief gevoel Iemands toon kan ook veranderen. Het ziet er allemaal niet uit of hoe het klinkt.Ik stel niet doen: dat "gevoel" wat het isHet gooit bijv ook een typisch lhbt over iemand heenIk bedoel of ben in deze reactie niet aan het schelden op lhbt...at dus exact bedoeld is
>>223067224>Een vorm van tastbaar negatief gevoel
>Het gooit bijv ook een typisch lhbt over iemand heenHet is ook de lezing van waar lhbt voor staat Neem pedofiliehoe gedegradeerd dat ismet geen oog voor hoe dingen in de realiteit werken(maar open voor een reactie, zelfs...)>>223067440In zekere zin. Die afbeelding toont op belangrijke punten ook het ontzettend gedegradeerde verontreinigde beeld dat lhbt zó diep en ver gevestigd heeft over de homosexuele individuBijv. je zou en kan niet anders dan onmiddellijk BOE ! roepen verwijder die figuur (ik bedoel nu niet de afbeelding)
>>223067646>Bijv. je zou en kan niet anders dan onmiddellijk BOE ! roepen verwijder die>figuurboe
Maar dat gevoel of wat het precies is.Het is ook dat iedereen het tegelijkertijd voelt en de individu of individuen ook.Maar die anderen dan die individuen zelfHet ziet ernaar uit dat kortgezegd, hoe de wetenschap corruptie in het onderwerp stand laat houden.Dus wat wel effectief zou zijn is (kort dat ergens neerkomt op in beginsel) niet een lhbt in stand houden maar vervangen door een "dat iedereen de sexuele en geslachtsidentiteiten kan" en allerlei vormen van complicaties verwijderen uit het onderwerp als geheel>>223067440>>223067733Dat soort typesals dat soort types normaal over straat zouden gaan een vorm van normaal. Mijn eerste erover is: ik wil daar niet mee levendat soort gigantische griezelsEn dat het reden tot wraak opwektAlleen over straat is daar al genoeg voor
>>223068004>From: jeffrey E. <jeevacation@gmail.com>>To: Jeffrey Epstein <jeevacation@gmail.com>Ugh, voor wie was dit echt bedoeld tho?
Maar waarom zou de wetenschap fouten in stand latenEen grond is in ieder geval een vorm van marktsysteem.Dat ook daadwerkelijk geldt overalZaken veroorzaken overal een hoop ellende.Een ookal zou het op zeker moment te druk voor hen worden, de wetenschap, bijv de zorgWat maakt of hoeft het hen eigenlijk uit te maken(gezien marktwerking meer dat pad op gedacht)In wezen bezorgd gezicht tonen, ondertussen veel aandacht veel hun dienstverlening nodig "is" goed. Veel geldstromen betrokken bij hun zakenDoor alle ellende die bestaat
Epstein, dat was pas een goede kerel. Heb leuke feestjes met hem mee gemaakt, mis het eiland.
Ik bedoel niet noodzakelijk DE grote reden aan te wijzenMeer een vorm van "kracht" die iedereen begrijpt hoe dingen zo kunnen lopen>Maar waarom zou de wetenschap fouten in stand laten>Een grond is in ieder geval een vorm van marktsysteem.>Dat ook daadwerkelijk geldt overal
Maar ook mijn (frits) persoonlijke omstandigheden Als ik daarnaar zoek ook in verband met Boven, dus God hoe mijn voorkeur zo te noemen.Wat mij erg voor de geest staat is "deze wereld" Wat er in zijn totaliteit allemaal gebeurtEn in combinatie met hoe zaken DAAROM kunnen en moeten uitkomen(dus ook van God) Niemand uitgezonderd, of anders zijn er nog dingen in het hiernamaals (ook reïncarnatie) En de verantwoordelijkheid die de mensheid redelijkerwijs kan nemen
>Met werkelijk stijgende verbazing zit ik hier veel commentaren te lezen dat men dit gewoon een feitelijk uitspraak vindt en helemaal niet racistisch. Dan hebben we in ons land ng veel werk te verzetten om een hele grote groep mensen duidelijk te maken wat racisme in de praktijk betekent. Wat deze man zegt is dat ondanks dat iemand geboren en getogen is in Frankrijk puur op basis van uiterlijke kenmerken geen Franse spelers zijn. Hoe duidelijk wil je het nog krijgen dat je op kleur onderscheid maakt en dan zegt dat je er niet werkelijk bijhoort. Hoe denk je dat dit over komt bij mensen die het betreft. En leg mij eens uit wat dan het nut en de zin en bedoeling is om deze uitspraak te doen. Het gaat om mensen die in hetzelfde land geboren en getogen zijn. Waarom dit dan zeggen?>Eigenlijk verwoordt Rajoy heel treffend waarom je mensen met dit soort ideeën niet al te serieus moet nemen. Vaak zijn dit dezelfde types die benadrukken dat migranten pas meetellen wanneer zij investeren in het land waar zij wonen, op zichzelf een begrijpelijke verwachting. Maar doe je dat vervolgens, zelfs door uit te komen voor het nationale voetbalelftal, dan luidt het alsnog: ‘Ja, maar je hoort er toch niet echt bij.’ Om in voetbaltermen te blijven: dit soort mensen zijn meesters in het voortdurend verplaatsen van de doelpalen. Wat je ook doet of presteert, zij zullen je altijd blijven beschouwen als iemand die er niet werkelijk bij hoort. Daar gaat het hen namelijk helemaal niet om. Het gaat erom dat zij je voor hun eigen doeleinden kunnen gebruiken. Je kunt hen daarom net zo goed negeren en je eigen weg volgen.
poep en stervende negers
dvw geen speels giechelend franstalig marokkaans meisje dat me een bord eten geeft en haar handje over mijn borst streelt terwijl ze dingen zegt in het frans ik denk dat ze vraagt hoe mijn dag was
>>223068989verklaar je nader
lama kwetal boefje
>>223069837Weet je niet hoe de zoekfunctie werkt of wa?
>>223070027nu wel ja
>>223069636Had ook een Marokkaanse gedate, was op zich wel grappig maar al dat Islam gedoe is niets voor mij. En vergeet het maar dat moderne moslims enorm gematigd zijn, dat is niet zo omdat ze altijd een familielid hebben die wel conservatief is dus moeten ze zich druk maken om de regeltjes.
>>223069636waarom nog leven?
Het kwam voorbij eerder deze draad Anons die zeggen ongelukkig te zijnMaar ziet iedereen niet het horrorbeeld van deze wereldOngeacht omstandighedendat mensen die zeggen tevreden te zijndat ze de waarheid niet spreken
...En dat organiseren wat ik weleens zegDat dit voor iedereen een belangrijk ontbrekend deel isWelke zonder voor niemand levensgeluk mogelijk isEn altijd een horrorbeeld voor ogen zal staan dat in wat voor vorm dan ookDat voorstel wat ik doe geniet altijd voor iedereen de voorkeur geen betere optie (ik ben hier dus niet aan het werven, maar dus waar ik over begin)
>>223070365Ik ken wel gematigde moslims maar die zijn eigenlijk allemaal geboren en getogen in het buitenland.
>‘CIA-Mossad-Epstein-clan’-puppet-‘Nazi-child-murderer-sadistic-Pedo-Devil-Graham’ gets his just deserts: a Putin missile up his battered ANUS in Kyiv after a ‘Death to the Russians-butt-banging visit’ to Child-murderer-Zelensky
Maar trans enzo als een spelletje wat ik zeg, hoe ik het zeg, gisteren of eergisteren ofzo en met biertjes.Ik vind het ronduit schandelijk onacceptabelMaar dus waar iedereen de massa's voor kiezen iedere dag(Dus in wezen, maar door mij "vertaald" of hoe te noemen)Dat met trans ligt nu niet goedHet kan of is volgens mij een universeel geldend iets zijnMaar veel langer verhaal (en nu) te gecompliceerd of zwaar voor 1 reactie en zonder conversatie
Accepteer het binnenkort is de draad dood en zijn mijn blogpalen alles dat zal zijn
Maar een kort punt is dat binnen de massa's er mensen inflikkeren waarbij dat zeer zeker niet gewenst is
Prosman kankerjunk
Ik ben seksverslaafd maar ik neuk nix
>>223071481>>223071131
>sexverslaafdIk begrijp dat niet van mensenHet is zoiets als de wederkerende behoefte om (lekker even) te eten Een goed ietsHoe zou dit niet waar zijn
>>223071571Frits praat hier 100% feiten seks is gewoon een normaal iets als eten drinken naar het toilet gaan en jezelf wassen
>>223071628Ah leuke opmerkingHm tuchtGewoon tucht, orde of normaal rustig je werk kunnen doen is ook zoiets dat aardig staat in dat rijtje
>>223070818Groots als waar
Ben izjn hebreeuwse soldaat van yahweh
>yahwehDat woord dat in het Oude Testament niet uitgesproken mocht worden.Persoonlijk ik vind, niet zozeer dat het niet gezegd mag worden maar heel veel dat woord ,,God'' gebruiken.Ik vind het compleet niet comfortabel.Voor iemand zelf niet of voor toehoorders
>>223071859Het is goed met je, Thomas
thomas is aan het kloten?ik kendawow wow wow hoe ik gisteren of eergisteren de hele tijd iedereen ***** dat woord zat te noemeenDe ,,Leef je uit''-gedachteEen boeiend verhaal dat geschilderd wordt voor mij en anderenHet is kloten, zoals te zien nuchter het eindpunt van een s;echte bedoeling is er nietik zit ook weleens te kloten
Mona Keijzer, Gidi Markuszower en Pepijn van Houwelingen gaan in deze paneldiscussie van De Nieuwe Wereld, onder leiding van Jasper van Dijk, met elkaar in debat. In dit gesprek staat een brede verkenning van het asiel- en migratiebeleid centraal, waarbij de grenzen van de huidige opvangcapaciteit en de invloed van de Europese Unie op de nationale wetgeving worden besproken.Naast deze beleidsmatige thema's biedt de discussie een algemene reflectie op de politieke dynamiek in Den Haag. We wisselen van gedachten over hun ideologische verschillen, de politieke haalbaarheid van strengere grenscontroles en de ruimte voor constructieve samenwerking binnen de Tweede Kamer.We hebben het over de grote uitdagingen en de toekomstige koers van het Nederlandse asielbeleid.https://www.youtube.com/watch?v=IhJgs-SQU2Q
>>223072034Je bent niet echt Suzanne?
>>223072034>s;echtehe tikfoutje op punt dat mij niet noodzakelijk bevaltHet is >het eindpunt van een slechte inherente bedoeling is er niet
>>223072085Het is zoiets wat ik echt zo tegenkomIk vind het spijtig, hoe goor dat isMaar (langer verhaal) niet mijn daad maar een erg vergiftigde omgeving van bijv. relatie en erotiek
Ik ben zo oei oei oei ik ben zo vreselijk woest en kwaad
neem je pilletjes suzanne
hoezo pilletjesdat soort opmerkingen ik vind het hoogst hoogst storend
>>223072326gewoon negeren toch
Want de interpretatie hiervan hier op deze plaats, mij(omstandigheden langer verhaal in ieder geval niet noodzakelijk waar iemand meteen aan zou denken)
Kinder chocolade moet je in de vriezer bewaren
zal jou eens in de vrizer bewaren
>>223072126Frits, je hebt echt zelf getypt dat je sissy-anne was.Of Suzanne, met blauwe vlindertjes.
>>223072140Op uw eige?
>>223072226Zo'n opmerking jah gewoon zo'n opmerking1. waar komt die vandaan2. zijn er bepaalde diepere bedoelingen3. de zaak van psyche bij mij [zie eerder deze draad, ik erover begon]>Goed maar dus langer verhaalDat punt 1 t/m 4 kan gebruikt worden om ,,schizo'' te zeggen.Maar dat kan niet want ik zeg erbij: langer verhaal. En conversatie.Nee, dit komt goed genoeg uit dat te zien ik heb in het bijzonder geen mentale aandoening
>>223072542>ik heb in het bijzonder geen>mentale aandoeningnormaalflikker
>>223072542o weer zo'n tikfoutje door mijhet is punt 1 t/m 3Maar vervolgens ook de volgende opmerking van zo'n anonTypisch heel herkenbaar in het algemeen.Er kan ook over iets anders begonnen worden in dat verband. Maar die golflengte van typisch het vergiftigde kwaad als of het de normaalste zaak van de wereld is en zo hoort. En altijd en overal. Ik raak niet aan dat: "hier", deze draad
Amai niks meer in de frigo maar ik heb honger wat te doen?
>>223072892Thuisbezorgd?
Ik ben langzamerhand de weg kwijt geraakt al een tijd geloof ik maar maakt me niet uit oetz en ik ga er al zeker niet moeilijk over doen
Frits is nog gekker dan Hamlet
>>223072892Piemel in de kont?
>>223072908Kzen in anloy valt niks te bezorgen
https://m.youtube.com/watch?v=TngmppX4Ebk
>>223072981Ga wat stropen dan
Ik kom tot de conclusie dat wat bij mij gecreëerd is, is een situatie waarbij geen andere optie dan terrorismeEn wel door de massa en de wetenschap of ik dat nou wil of niet of ik nou de grootste aardige bent ben of niet(reageer als er iets is wat ik eventueel zou bedoelen. Niet alles is niet dat het geen conversatie zou zijn)
>>223072981Wtf doe je ook in belgie onironisch een 3e wereldland
>>223073021Doen alsof meisje?
>>223072892ffkes diepvriespizzake in de nachtwinkel gaan halen?
>>223073021>reageer als er iets is wat ik eventueel zou bedoelenWeet je zelf niet eens wat je bedoeld met je palen?
>>223073033Gemigreerd wat moet ik langer in vernederland? Ik geef mijn leven voor België!
In die omstandigheid kan ik mijn zaken fatsoenerenMaar dat kan nergens gebruikt worden als dat alles dan oké is, dat maakt zaken nog veel en veel ergerEn dit punt maakt de zaak ook in het bijzonder kwaadaardig van aard. Dus, niet bij mij liggendGoed maar dus veroorzaakt, de verantwoordelijke zoals contracten liggen, de wetenschap en bij mij een heldere verklaarbare zaak
>>223073067Ja denk da ik zo ga rijden heb wel aardig wat la choufkes op maar moet goed komen
>>223073121Goe bezig, maar doe wel voorzichtig he schat xx
>>223073081Goed, geen misverstanden jij zou het kwaad van deze>>223073081 paal, van jou, die bedoel ik ook echt, niet weer een typefout-niet begrijpen
>>223073093Tata wilt de nieuwe Dutroux wordenKleur me verrast
>>223073121Leuk daar?
>>223073172Meid ik zit in je muren, ik weet mijn kwade opzet van die paal. Maar jij mag dat gaan uitleggen.
>>223073081zeg anon, ik merk vaker op dat hier in deze draden iets dat mij opvalt, een "kwaad" of hoe ik het dan ook noem dat ik dan ,,buiten normaal'' noem-Wie of wat ben jij?>wateen organisatie of iets dergelijks kan of hoeft niet zomaar uitgesloten te worden want intimidatie van het noemen van schizo
>>223073121fiets?
En weer zeggatverdegatver>>223073252Wat ben jij voor iets?Ik begrijp geen kut van jouWat zoek jij? Over mij?Ik maak het meer mee hier en ik sluit niet uit dat jij dat bent
>>223073239Ben hier beter op mn plek als dat ik in nederland was laat ik het zo zeggen geen seconde spijt
>>223073338Den otto ffkes snel.
>>223073348Ik? Ik ben een stemmetje die woorden voorleest op een beeldscherm, meer niet.
Mariska vuile hoer ik wil mn kinderen zien
>>223073349Nou mooi zo dan ma let wel goed op uwe telemeter
>>223073338Motohttps://youtu.be/sUDF8i5XesI
nog 2 duvels al 8 halve liters binnen en ben nog niet moe poh poh
>>223073252en weer zegje kan mij niet gaan schizo wat je in feite doet over "joden" Centraal het punt is: ik stel een vraag, informatieDaar kun jij niets mee over schizoDat zou duidelijk een fout zijn, hier duidelijk getoond, in hoe zaken in het algemeen liggen over het mentale aandoeningenonderwerp>>223073454Niet toegestaan: een toon toekennen aan wat ik paal
>>223073473rij je auto een rivier in met hen in de achterbak om haar terug te pakken gnegne
>>223073505Pammetje nemen
Ben een hebreeuwse engel des doods
>>223073530Bek dicht stinkjunk
>>223073563Wel zagen om je problemen maar een feitelijk juiste oplossing erkennen ho maar
>>223073538pammetje?
uitwerpselen gruwelijk agressief en hard tegen je kale misvormde inteelt blankneger methkop smijten
>>223073627ja zoals apen doen he
>terrorismeIn die omstandigheid kan ik mijn zaken fatsoenerenMaar dat kan nergens gebruikt worden als dat alles dan oké is,dat maakt zaken nog veel en veel ergerEn dit punt maakt de zaak ook in het bijzonder kwaadaardig van aard.Dus, niet bij mij liggendMet andere woorden dat heet "noodweer"Dat is een omstandigheid dat iemand in noodweer verkeertDat is een tot zover steeds maar doorgaande doorgaande omstandigheid van noodweer
>>223073627Ik poep in je tuin
>>223073525De woorden die jij projecteert op het beeldscherm bevatten ook informatie over hoe je denkt. De woorden die je weer in je opneemt door het te lezen zijn inderdaad een andere toon dan frits. De stem die je nu hoort ben ik, je mag mij Maldoror noemen.
>>223073611Benzodiazepinen
>>223073611Benzoke
>>223073682ja verkopen ze ni in de nachtwinkel
>>223073713Wel bij de nachtapotheker
>>223073538Lekker goed advies weer aan iemand die 8 halve liters opheeft wou je dat die stopt met ademen ofzo?
>>223073770Is maar een belg boeie
>>223073770Prosman leeft toch ook nog, niet zo aanstellen.
>>223073795
https://www.youtube.com/watch?v=KYKlAE3zzbwPrutser
>>223073870Broodjes doner zitten vol poep bacteriën het is bedacht als jihad tegen europeanen dit is gewoon een christen die terecht wraak neemt
>>223073505Is toch niet erg? Morgen is het toch zondag
>>223073770HmEr komen weleens van die (waar ik net over zat) typisch kwaadaardige opmerkingen langs. Tegen anderen, ook, welbeschouwd.Dus hm dat geeft iets meer helderheid wat er mogelijk aan de hand iseen Maldoror hier ???en wat is dat dan verder
what's up Dutch bros?you are still my favorite Europeansthis is my neighbor (in Mexico) Carlos, do you have cool neighbors?my only neighbors here are raccoons and squirrels
>>223073995Joden
>>223073995Ik heb ook anderen gezangen ingefluisterd. De bekendste heb ik bij Lautréamont ingefluisterd, maar nu ben ik wedergekeerd om ze bij jouw in te fluisteren
>>223073681hm Maldoror Ik frits ben niet zo iemand van weg weg zoals overal zo vaak te zienJa, jouw, mijn ruimte dat zijn dingen Hoe iemand beweegt of niet beweegt indien gehinderd.Persoonlijk ik ben zo: waarom zou ik in jouw ruimte, wat jij wil, doet of jij in mijneVerder ook niet wat kaal smakeloos grauwerig gezegd door mij.Ook zoiets wat vaker te zien is in gevallen
>>223074133Omdat ik graag een spiegeltje wil zijn van je innerlijke, daarvoor moet ik eerst naar jouw innerlijke.
>>223074054hmklinkt spiritueel in ieder gevaldie naam zo vond ik het al klinkenwel juist gezien dus blijktja hmComte de Lautréamont was het pseudoniem van Isidore Lucien Ducasse (1846–1870), een invloedrijke Franse dichter en schrijver die werd geboren in Uruguay. Hij is wereldwijd beroemd geworden met zijn grensverleggende en duistere meesterwerk Les Chants de Maldoror. Hoewel hij tijdens zijn korte leven volstrekt anoniem bleef, werd hij decennia na zijn dood herontdekt en uitgeroepen tot een van de belangrijkste voorlopers van het surrealisme en dadaïsme.
>>223074238jajaje wilt d'r dus inWat wil je dan precies hebben?Ik zie geen reden dat ik het gewoon zou gevenGeen verder gedoe nodig
>>223074328Ik wil een plekje hebben, het liefst dichtbij het brandpunt waar je ideeën ontstaan, daar plaats ik dan een spiegeltje en dan ga ik weer weg.
>>223074238>Ik zie geen reden dat ik het gewoon zou gevenDat is wat ''''schmaakvol'' door mij zo gezegd dat zinnetjeErgens is het ook per ongeluk zo gegaan dat ik het zo schreefBegrijp je dat maar bedoeld is dus ,,Ik zie geen reden dat ik iets niet gewoon aan iemand zou geven als die iets wil hebben''Wat kan dat kan natuurlijk in bedoel (langer verhaal) conversatie dan erover>>223074360oké, zag net deze paal na bovenstaande getikt te hebben Even lezen wat dat is, wat je zegt bedoelt
>>223074360ja jahmPunt is dat spiegeltje is er al bij mijWat voor zin heeft dat dan?(voor begrip misschien: ik ga niet altijd conclusies trekken wat iemand al dan niet zou bedoelen, maar in ieder geval, kan zijn conversatie.En als je iets onzeker vindt wat ik bedoel zeg maar)
Omarm nederlagenOmarm de strijdUiteindelijk win je
hmmmik zit het te bekijken wat bedoeld met MaldororGoed, als jij je zou identificeren met een demonisch kwaadEn ik weet niet hoe dat verder invulling heeft.Dat soort onderwerpen, mijn ongebruikelijke kijk op zaken erover is, bijv. in dit geval: mijn voorstel wat te doen ,,organiseren'' wat ik opmerk zou altijd leuker zijn. Dus voor jou, iedereen alle belangen en doelen ook.Dat jij tot die conclusie zou komen
>>223074360>daar plaats ik dan een spiegeltje en dan ga ik weer weg
>>223074793Niet iets om zonder verdere conversatie zoiets.Maar kort: punt 1: Volgens mij is het helemaal fout strijd, nederlagen, dat omarmen
Veelste vrijzinnig van geest, we willen niet dat hij leeft. Daar waar hij straks een groepje nikkers doorzeeft en zigeunerbl bloed heeft
De das en de beerlevens standaard en das heer
Rudolf Rudolf HessHitler, Heinrich Himmler en de SS
>>223075476reddit hess
>>223074793hmof is dit een Maldoror-paalDat spiegeltje>spiegeltjespiegeltje met toverkracht dan bedoeldziet er wat trans-achtig uit>>223074793 deze paal. Hoe dat in deze draad gewoonlijk genoemd wordt.Dus niet dat ik dit zie:>>223074932Maar bepaalde dingen die ik gewoonlijk bepaald niet van de hoge pet ervan op beschrijf, over mijzelf zou toestaan?
Ongeveer 95 procent van de zonnepanelen die de afgelopen drie jaren in Nederland zijn geïnstalleerd, verdient de CO2-uitstoot van de productie en installatie niet terug binnen de levensduur. De CO2-terugverdientijd is voor die panelen waarschijnlijk meer dan 25 jaar, terwijl hun levensduur gemiddeld tussen de 12 en 15 jaar is. Dit blijkt uit een rapport van een semi-ambtelijke werkgroep — dat bij het ministerie van Economische Zaken in een la verdween, maar in handen kwam van deze krant. Het rapport concludeert dat zonnepanelen via extra CO2-uitstoot klimaatopwarming versnellen.https://deanderekrant.nl/vernietigend-rapport-zonne-energie-verdwijnt-in-la/
>>223075697>de markt>hoe lang het meegaatTypisch hoe o.a. pijnlijk het ligt. Hoe waar iedereen bijstaatiedereen benadeeld zou worden waar het op neerkomtEn op een manier die (...)
>>223075616cultureel marxisme?>gevaarlijkAls uitgangspunt, volgens mij moet er een universeel principe, algemeen erkend dat grote stromen migratie niet kunnen. En zo dit waar is (langer verhaal waarom ik ,,zo dit waar is'')Dat iets anders doen het nooit helemaal kan zijn. Kortgezegd gevaarlijk te noemen>grote stromen migratie niet kunnenDus geheel op zichzelf staandgeen voorbeelden ook nodig van andere vergelijkbare situatiesbijv de invasieve diersoorten, planten of bouwaard voor iemands huis hoe dat werkt met de gemeente of behoud van oude gebouwen enz
4kan ip range ban is braaknederdraad maakt me kwaadlaat me achter met een vieze smaak
>>223076054>vocaroo schakel>paalt niet eventjes de audio-_-
>>223076120ik hoef het niet te horen lijkt me dat ie daarmee in de problemen gekomen is maar ook dat hoef ik niet te weten>in4dat loer meer nieuwflikkerik heb het al gezegd dus nu kun jij het niet alsnog zeggen
>>223076151>>in4dat loer meer nieuwflikkerWat is het met groene tekst?
>>223075616>>223075964 (Ik)Als uitgangspunt (open voor kritiek)Ik doe hetzelfde met de zaak van relatie en erotiekLanger verhaal maar niet gaan draaienWat het is
draaien onvolledigheid zou zaken alleen pijnlijker makenDus iedereens belang het beste gediendToch zijn er ook nuanceringen maar (...) langer verhaal
>>223076218het is een verwijzing naar lurk more newfag een ouwe meme frits
poep en niet enkel poep maar ook negers die sterven aan darmverstopping
>>223076672weet ik en ben fritsie niet
dat ik fritsie zoveel paal hierdat heeft met dat >noodweeren spanningsnivo's ja, maar toch kan een mens zoiets fatsoeneren
hahaha oud fbi rechercheur legt uit wat vachtjes zijn hahaha xDDDhttps://www.youtube.com/live/dBp0Ps8hZ80?si=jkBNwE_mxjj1uEIZ
>>223077123 (Ik)Maar ook wat ik zeg heeft er invloed op of hoe vaakdaarom wat ik weleens zei: geleiding van mij op een manier hier hier bij mij feitelijk kan arriveren
>>223077069jij bent frits
Hier ben ik best snelOp andere gebieden in mijn leven kan het zaken juist loeizwaar maken dat ik stilsta
>>223077151Rova?
Maar dusde oorzaak van dat noodweer is dat bepaalde dingen die van mij zijn door anderen vastgehouden worden buiten mijn invloed op wat voor manier dan ook.Anders dan bestond er natuurlijk geen probleem
>>223077151>heidense pedo'sgebaseerd
Er zou nog geouwehoerd kunnen worden ptst met mijMaar ik heb nu al teveel zicht gegeven aan anderen dat ditIk vertel gewoon iets dat niet hoeft te ontaarden in van de ptst gelul of iets dergelijksDe vat is niet kwijt dat dit van toepassing is.
Meer dingen maar 1 punt is bijvoorbeeld zaken van spanningen worden meer begrijpelijk wat dat is en het gelul over mentale aandoeningen waar ik ook over begin dat dit corrupt is
Hoe stop ik de zelfhaat?
>>223077926Zover ik zie dat over organiseren waar ik vaker over begin
>>223077926hormonen injecteren
>>223078053Zoiets dat verandert vooruitzichtenmogelijk eerst ziet dat er juist uit?Maar waar het uiteindelijk op neerkomt?Want alle tegenargumenten naast de feitelijke effecten ervanGevaarlijk als plan? Want het zit op golflengte va een ernstige fout in relatie en erotiek. Met andere woorden iets dat al heel fout zit. Dus bij wijze van een schip nemen dat al erg gehavend is voor een oplossing?
>>223078115>Dus bij wijze van een schip nemen dat al erg gehavend is voor een>oplossing?als je doodgaat op een onbewoond eiland en niemand gaat je redden en je hebt alleen die gehavende boot, wat dan?
>>223078136Het lijkt erop dat1. de problemen die de problemen in relatie en erotiek veroorzaken2. zoiets als trans werkt op emotiesMisschien verzet het sterk de aandacht terwijl er een ander probleem isMaar hoe zou het niet een extra probleem erbij zijn. Of evengoed niets uitmaken. (En zonder corruptie bijv. mensen die tegen trans zijn, maar hun kwaliteit moet niet te slecht zijn hoe ze dat doen)
Dat zal blijken dat voor iemand die zelf trans of anders voor anderen, voor anderen, als het toch te weinig neerkomt op een eigen keuze door heel veel onwaarheden overal bijv.Dat zal blijken dat al die corruptie het in ieder geval niet waard is. Daar zou het dan op neerkomen.
>Meiden glimlachen naar me over straatNiet meer lelijk... nu eindelijke een normaaltje
goeimorge boobinies
>>223078312Dat over normaaltjeEr kan iets bijzonders zijn met instemming hoe het ook ligt of hoeveel mensen tegelijkertijd op 1 plaats.Maar dat het niet een vorm van smet in zich heeft. Dat het direct gerelateerd is aan een onwaardig iets kennelijk
>>223078313goeiemorgen boobino
Goeiemorgen vroeg op straks weer naar t werkanderen bedoel ik daarmee, niet ik
oh schijt, het spijt me
>>223078733ook lekker vroeg de hitte voor
>collega is klein, heeft een super zachte huid en een iets te hoge stem maar wel een baardjeben er nog niet over uit of die vnm is of een hrt-gebruikende mnv onderdrukker
>>223078188>1. de problemen die de problemen in relatie en erotiek veroorzaken>2. zoiets als trans werkt op emoties>3. injecteer anaalbolen en testosteronniestrenniebolone
>>223079206Laat foto zien dan.
>>223079206zolang jij je pootjes maar thuishoudt viespeuk
ik geef het op, ik word loonslaafje
>>223081077Sterkte anon
Seks is een levensbehoefte, maar ik ben te achterlijk om mezelf van die behoefte te kunnen voorzien
Ik zie er zo uit in het echt
>>223081077oei oei het joodse systeem heeft gewonnen?
>>223081309Goed bezig schat*geeft aai over je bol*
>>223081461Ik word door iedereen tegengewerkt. Inclusief familie en vrienden. Ik wil gaan studeren, bijleren, en dan krijg je als antwoord: "ga toch gewoon werken". Jaaaaaaaa rest van mijn leven in ploegen werken en 2200 euro verdienen.Ik snap niet dat ze zo een denkvermogen hebben. Dat je je problemen oplost met gewoon te gaan werken. En dan leggen ze er zich dan bij neer dat ze voor 80% miserabel zijn en dan die 20% van het jaar gebruiken om hun geld op te smossen zodat ze in de zon ergens in een ander land alcohol kunnen drinken?Ik begrijp die mentaliteit niet. Als dit het leven is doe ik gewoon an hero.
>>223081589Ga gewoon werken en ga Schopenhauer lezen
>>223081284het is een sleur
>>223081610Ik vind dit opmerkelijk. Ik heb een baan aangenomen op de fabriek en de helft hier loopt hier rond met drugs in hun lijf en de andere loopt hier rond alsof ze elk moment wel an hero willen doen.En dan nog niet te spreken over hoe ze er lichamelijk allemaal ongezond uitzien.Bizar hoe de mensheid alles getrotseerd heeft om schoenendozen te vullen.
>>223081589Niet te veel luisteren naar anderen, het is jouw leven niet het hunne.
>>223081662het is dan ook een ellendig bestaan
>>223081662Wees tenminste dankbaar dat je nog leeft. Het leven voor de gemiddelde loonslaaf in 1870 was niet veel beter dan dat, eigenlijk was het zelfs slechter, toen had je kinderen nodig om rond te kunnen komen.
>>223081737?In 1870 zat je in een familie van 8 kinderen en was het ergste wat je kon overkomen dat je een konijn stroopte op grond van de lokale heer.Het idee dat het vroeger zelfs nog slechter was, is onzin. Vroeger was iedereen meer zelfbehulpzaam.Het enigste wat kut was, is de medische toestand, want kindgeboorte voor de moderne technologie was erg hoog.
>>223081812Ik bedoel natuurlijk sterfte bij geboortes
Ik ben transgenders zo zat.Waarom denken ze dat iedereen hun wil dood maken terwijl er letterlijk maar 5 vermoord zijn in HEEL Europa.Gaat echt nergers over
>>223081589ga studeren, wat boeit het, bewijs hen ongelijk, ik begrijp dat het altijd gemakkelijker is voor een buitenstaander om advies te geven. Want zelfs op 30+ proberen ouders nog altijd te beslissen wat je moet doen. >>223081662fabriek is diep depressief iedereen is er "tijdelijk" en die tijdelijk wordt dan 35 jaar
>>223082024>fabriek is diep depressief iedereen is er "tijdelijk" en die tijdelijk wordt dan 35 jaarJa dat had ik ook toen ik als 22 jarige bij Nike ging werken en toen zei er een dame van in de 40 jaar tegen mij "jongen, ga tich iets studeren, anders eindig je zoals mij" en ik ga die dame nooit vergeten.
>>223081509UwU
>>223081662Geen zorgen ik heb een kantoorbaan en zit ook de hele dag aan amfetaminen
Vieze stinkende joodse homohoertjes jullie
Is die anon die naar belgie is verhuist nog levend terug gekomen na dronken te zijn gaan rijden? Moet een van jullie belgen niet even gaan kijken?
>>223082341dronken in belgie valt niet echt op
Ben niet zo conservatief dat ik wat tegen homos en aanverwante heb maar waarom is half gen z tegenwoordig trennie?
>>223082610De joden
>>223082610pornificatie v d samenleving
>>223082768