de vrouw, wat willen we eigenlijk met haar nog?
>>223211820ik zie er zo uit
>>223211861paal foto bby
>>223211820bbc material
>>223211883Een beha omdoen en jurk aantrekken maakt je geen vrouw
Maar ik fritsIk realiseer mij wat officieel niet gerealiseerd is Bepaalde dingen zeggende:Geen suggesties over mijn toon houding hoe ik uit mijn ogen kijk, gevoelDat zal waardig zijn, nuchter. Mogelijk is zoals over eten praten een goed voorbeeld
https://www.youtube.com/watch?v=fTJG8fFG5_kClannie beltTellie trelttrennie baeltlul in vrouwen billje zegt ik neuk nix maar geen vrouw raakt je aan want je leeft in een waan waan waanen dan is het spiegeltje voorgehouden is het waah waah waahWIL NIET GEMEEN ZIJNJE ZAL NOOIT EEN VROUW ZIJNEN EEN STRAATRATNEVERNOOIT MET EEN KAT ZIJNOF EEN BITCHLEER HET VERSCHILSCHZIMPIESSS
>>223211932Wat ga je vandaag eten fritsje
>>223211820Dat IS een leuke vrouwMaar hoe zaken eruitzien is zeer bedriegelijkEn niemand die daar ooit...Veeleer van die prijzende opmerkingen. En let, dat op feminisme wat iedereen ook weet dat het daar ook op gaatIk geloof er niets van dat mensen dat menen. Dat er andere redenen voor zijn
>>223211820Ikke links wachtend in de bosjes met mijn kehba lokroep
>>223211820vuile HOOOOOOEEEEEEEEEEEERRRRRRR
Ben zo kk stoned dat ik schizoglyfen in de tafel aan het kerven ben naast het mislukte hakenkruis die een kanker jodenhoerenzoon in mijn tafel gekerfd heeft toen die nog in de winkel stond
Lief dagboekVandaag heb ik kaballah beoefend en meer djinns bestredenAlleen nu staat er wel neuk gods oordeel, ik ga loesoe daarvoor. In aramees
>JodenhoerenzoonEen soort van ProsmanGod-ProfeetEen gekozene, frits wil jij profeet zijn?
>Die domme nigga noemt een djinn jah, neger je denkt 90% van de dag aan mij en mijn dood. En dan je afvragen of je obsessie misschien nog iets oplevert. Loosh farm goes brrr
>op feminisme wat iedereen ook>weet dat het daar ook op gaatIk zie belangrijke reden de minachting van bepaalde zo niet alle vrouwen op de hals, daar waar dat zeker niet kan werken
ik ben trans dat weet ik vrij zeker maar transitioneren lijkt me zo'n gedoe ik doe het wel stilletjes en op feestjes waar kruiskleden mag
misschien heeft pagli ergens wel een punt
>>223212184Zou je hier contact met mijn frits onderhouden om beter in zaken te staan? Zou je verwachten dat daar iets in mis kan gaan
>>223212184>Nooit naar feestjes geweest als tiener>Kom nu exclusief naar 'kruiskleed vriendelijke' feestjes>Nodig prosman en frits niet uit want ben in de kast>Gisteren geleerd wat conditioner is>Mooie vrouw ikke
Ben door mijn bed gebroken
>Offer frits een profeet plek in een pyramidezwendel cult>Hij is meer bezig met troonsah laat maar homo
Frits ik wil 1 ding zeggenProfeten worden gekozenPikachu!De djinns en engelen hebben besloten.DE TOLK TUSSEN HEMEL EN HEL GAAT ZIJNFRITSIEEEEEGoedzo en nu lekker los gaan want je bent gekozen, wel ernaar toe leven aub
Kheb last van pepnek
Ik frits vind niet dat zij die anti-lhbt slecht lhbt goed en moeten verdedigd worden.Lhbt laat alles vergiftigd zoals het is en maakt het dat, zij gaan echt in het onderwerp.Daar concludeer ik hun boo evengoed en evenhard als van anti-lhbt gezegd wordtIk neem dat niet op mij als ik bijv. dit>>223212248 zeg en bijv. geen reactie
paba paba ba paba ba ba baaa BOIIIIINNNG
>>223212256mijn jeugd was een puinhoop oke :(
Ik ben gewoon een neger met een raketlanceerder
>>223212184Nee of geen reactie hierop >>223212248 (maar het is natuurlijk niet dat daar per sé nu een reactie op moet) betekent het absolute boo van lhbt zoals gezegd wordt van anti-lhbt. Inclusief lichamelijke mishandeling en al. Maar zie je dat ik jou beter zou kunnen balanceren? Als je begrijpt wat ik daarmee bedoelLijkt mij dat er nu elementen zijn waar je niet gelukkig mee bent en storen
>>223212434oke balanceer me maar
https://www.youtube.com/watch?v=Kh8zfueOeaIMijn joodse zielsbroeder dees rapper dees
Hij en ik prosmanDe blanke somalier phenotype
Oké, ik zat dit al te zeggen, dit is voor mijn veiligheid mijn rust. Niets slechts bedoeld maar begrijp je mijn veiligheid, mijn rust???Geen reactie of nee hierop >>223212248 van deze anon >>223212184>Daar concludeer ik hun boo evengoed en evenhard uit als van anti-lhbt >gezegd wordtNiet tegen mij omdat ik het kan schlüβ zoals ik nu aan het doen benAnderen kunnen dat nietOok bepaalde spanningen enzo. Ik ga dat niet dragen________________________________________________>>223212448Dit is niet iets van 1 post en waarschijnlijk ook niet 1 dag.Maar dan zou je waarschijnlijk weleens iets moeten zeggen.In ieder geval conversatie
I SHOT CALLEDNOW HE SHOT COLDTHIS STASH, COLD COPPEDKEEP COPS COLD ITS FORETOLDYOU WARRIOR OF JAHIM WARRIOR OF BATHNOT THE FUCING BATHBUT THE FUCKING BOTH BATH AND JAH
>>223212637Not the fucking baal*oeps slipperetje
https://www.youtube.com/watch?v=meFV2VHZ07oVandaag voor de JIDF een kritiek schrijven op het antisemtisme in deze video(spoiler het is 1 uur alleen maar dat)
ALS JODEN GEHEIMEN WILDE HEBBEN VERKLAAR DAN WAAROM WE DOOR HUN MASSA SURVEILLANCE HEBBEN!? HAHA 1-0
>>223212448Oké gewoon in een paar korte bewoordingen of iets. . .Buiten dat spelletje (zo noem ik het) om. Jouw originele vorm, houding, toon, hoe je uit je ogen kijkt. Ervaar je dat het daar invloed op heeft? En vind je dit een zorgelijke vraag? Maar geen zorgen ik ga niet zeggen moet dit moet dat. Ik meen dat dit storend kan zijn voor jou.Maar dat je gewoon rustig kan vergelijken wat je liever doet of hebt.
https://www.youtube.com/watch?v=HQ0zDY3-bwoMIJN GLOCK IN EEN TRANNIE KILPOEL DIE TREKKER NOEM ME TRENNIE, KILLER, KILLLLLL
hallo fijne meneeren
Als ik me dankbaar voel om te leven maar niet in Gold geloof, wie moet ik dan dankbaar zijn?
https://www.youtube.com/watch?v=HQ0zDY3-bwoIN DIE DUSSELDORFSE STRASSEN (STRASSEN)IS PLANKEN NIET ALTIJD GASSEN (GASSEN) IN DIE KK STILLE WAGGIE PLASSEN! (PLASSEN!?)WANT DIE TP IS EEN GEKKKE ROUTE (ROUTE)KOM IK TE LAAT GAAT ELKE CLANNIE BOETEN(BOETEN)MAAR ZIT IK GOED KOM IK 5 TENEN 1 VOET MAN)
>>223212924GEEN STRESS WANT JE WEETHET KOMT GUTTMAN
>>223212915Trots zijn op jezelf omdat je trannie bent en sterker dan statitstiekenMentaal krachtig van je zuster
>>223212961En ook op me vader omdat zijn zaadje gewonnen heeft?
>>223212860Hallo fijne meneer uit Servië
BlogWens jullie trans strijders veel kracht toeElke dag geen zelfmoord plegen is een mooie dagKies je geluk :)
>>223212860hallo meneer excuses maar kunt u op een later moment terug komen we zijn hier druk bezig met schizo palen
>>223212973Geen idee mijn vader heeft letterlijk minder dan 0 toegevoegd aan mijn bestaan sinds ik een zaadje was tot nu. Het was een egoistische klote boemerMAARHij kocht wel makkelijk een nieuwe playstation als ik zijn schuld bewerkdeNu nog ffkes voor die Ps5 sparenVind ik een manier om het nog eens te ondergaan die transactie, dan mag hij atlijd smsen. Wens mijn ouders maar vooral mijn zus (niet sarcatisch) ALlemaal het beste toe, ver uit mijn leven. Deze strijder is beter af zonder ze, maar komen ze wel ooit. Dan kunnen we wel weer dobbelon
>>223213032En dan bedoel ik met dobbelonHij gaat dokkonmaar ok, mijn beste wensen. Zijn niet gratis.
>>223212987Men wenst: al die boosheid van mensen uitkeringstrekkers nietsnutten degradaten boosheid hieroverheen deze anonDie hier reclame voor zit te maken door aan het probleem te raken dat het uit handen van mensen is maar in handen van de wetenschapMensen begrijpen niet, zien niet enzEn raken verward door grote stromen onjuiste informatie
Frits is een test subject in psychologische oorlogsvoering tactiekenProsman beweert ervaring te hebben met zulke zakenfrits (ik) zou misschien kunnen ontwarren als ik zulke tactieken zou leren van ProsmanGod
>>223213068Niet mijn reactie. . .
VladimirIljitsjOeljanov
>>223212987>schizoMensen praten niet wat ze niet willenHoe mentale aandoeningen gepraat wordenNet zoals wat het echte s*ks*land isAlles is wel zó vergiftigd en gecorrumpeerd dat wat het echt is, net dat potdicht afgesloten isEn iedereen kan dat hier en nu zien. Maar net als geld aanzien macht dat iedereen hier niet begint te organiseren dat begrijp ik niet.
>schizo mentale aandoeningDat wil iedereen NIETMaar praten het welWat het echte s*ks*land is wil iedereen WEL maar praat het niet want het zit vergiftigd, gecorrumpeerd dicht.
Ik moet me opwerken, maar hoe maak ik mezelf aantrekkelijker voor een baan met een beter bedrag
>>223213282Ga heffen
>>223213314Om mijn toekomstige baas te intimideren als hij mij geen opslag geeft? Slim
>>223213314doe ik al, ben ook flink afgevallen
>>223213330>>223213331juistgoe beseg
>>223213314>>223213341zal ik dan maar codeeraap worden?hoeveel verdien je daar mee?
Ff dimmen prosman anders gaat er weer een mail sophies kant op
Hoe gek die lihoudis mijn traplijn bellen ik wordt lijper dan Hitler zo
>>223213383
Het is heel dubbel gevaarlijk en vergiftigdIk kan en zal (hier) natuurlijk niet vijandMaar wat buiten mij om gebeurd is en ik vanaf het begin ,,nee'' tegen zei is dat de collectiviteit op mijn domein zit.En dat kan alleen geschlüβt als ik hele waardigheid en simpleweg stel dat dit gerechtvaardigde reden geeft goed uitgevoerde militaire aanslagen[ik wil rustig kunnen palen, ik merk het op. Ik zeg niet dat doen]
>>223213282Stop met lelijk zijn
>>223213407>ik wordtkom op nou Prosmanje lijkt Frits wel
>>223211820What's her insta
Niffo wat weten jullie van systemen bedenken voor onderwereld bankiers. Witwasmethodes. Transactie methodes Ik neuk jullie de moeder want dat is het mooie aan in grijs gebied leven Los van hemel en hel. Aarde neger. Het nu. Jullie zouden niet eens een fractie bouwen van de systemen en verbeteringen erin puur en alleen op WINST. jullie zijn OP CAP
even rustig nu prosman anders moet ik sophie prosman weer waarschuwen
>>223213437hij bedoelde meer ergens vast ook over zichzelf in de derde persoon te praten
>>223213446Nederlands a.u.b. Jayme Fernandinho Gonsalves
>>223213448En deze keer ziet ze je eindelijk staan genoeg als mens op deze aardbol om op zijn minst te reageren. Je slaat haar fotos op kk stalker ze vindt jou al helemaal een debiele incel het is mijn zus bro zij weet dat jij gek in je hoofd bent en de ggz nodig hebt meer dan ik. Toekomstig slachtoffer
>>223213437IQ van 128 hoor (plaatje zegt duidelijk 111 - 117, goudeerlijk die kankerjunk)
>>223213491
>>223213496Ik werd thuis aangeraakt in die periode en scoorde onder mijn niveau met 10 punten minimaal daardoor. Kk pedo bram pijper. Hij verkocht de waan toch dat ik nooit een iq twst ben ondergaab met mijn verloren jeugd in mijn geest door die kwakzalver? Kanker alzheimer literally kan zijn leygens niet meer vokgen en Ijn kontenmaatje al helemaal koek
sophie pros liefsophie pros goed
>>223213534doe aangifte dan als je verkracht bent, oh wacht ga je niet want je weet zelf ook wel dat je slap uit je nek lult
Vriend mijn thesis gaat minimaal een 7.5 zijn wanneer ik em eindelijk maak. Eerst commerciele economie na de zomer als het aan mij ligt. En niet jullie clowns. En dat is 100 procent zo lmke
>>223213570Ik sla liever mijn vader met een brijkezer 20 keer in zijn schedel en wanneer dat gebeurt is een aangifte een motief. Kk sukkeltje. Hij had geluk met zijn ring die c
>>223213572hoe lang roep je dit nu al, en waar ga je het gebruiken, junkonomie?denk je dat je stringer bell bent van the wire ofzo?wat een achterlijke kankerjunk!
>>223213570En dan mag jij als 2de. Veel plezier ermee. Ik saboteer mijn ouders hun mentale gezondheid sinds het gebeurt is. Nu jij. Je hebt niet lang meer jij ook niet clown. Jij gaat tbs krijgen. Bram de dood. En 5 jaar max. Ik hou dat makkelijk vol
proost
>>223213608Haha getrekkert!Geen houdingZOVEEL LOOSHOEFje zakt in je eigen stront lmke
>>223213572je bent hier niet onder vrienden
>>223213640Saluut. Op domme seniele kk pedos die betalen voor hun eigen grap en hun geestezieke profeten die ik elke dag mentaal laat zweten lmkee
>>223213632ga je me nu bedreigen?ik denk toch dat ik nu maatregelen moet treffen zodat de begeleiding je computer wegnemen
>>223213660Dit is mijn blogNiet jouw hangplekje ventjeWas het dat wel had je allang wtaal gevreten maar je zit op je zolderkamer binnenkort begane grond ggz
>>223213632>gebeurt
We leven in de kali yuga
>>223213682Haha bedreigenIk bedreig dat ik je mentaal zo laa5 ontploffen dat je jezelf van kant maaktEn dan!?Doe je het toch echt zelf straks. Imploderen. Kanker kneusje HAHAHA
>>223213704iq van 128 (hij loog hier over)
>>223213682OK maar je bent geen contact persoon dus ze nemen geen informatie van je aan maar mocht je weten waar ik woon bel gerust homo. Lmkee. Laat ik ze wel weten dat als een rare flikker belt over "bedreigingen" dat het de volgende opname is
ik heb een enorme plasser groter dan 10 cm zelfs
>>223213731Prosmans spatiale intelliglentie is hoger dan zijn verbale inteliggentie
>>223213704Dat ik geen cucknederlands regels gebruik op engelse innerlijke stem is jouw gejank ook nul waard. Als ik iemand de waarheid vertel ga ik niet uitgebreid op spelling letten. Het gaat om dat het duidelijk is
>>223213632Hoe sta je ertegenover ik frits heb wel geplaatst hoe het probleem in elkaar zit.Wat als op die lijn gaan zitten.Denk je dat daar mogelijk dingen in zouden kunnen zijn die voor jou en anderen beter is. Dat willen Dan baseren op het vergif en de fouten van het onderwerp
>brijkezer
Ik heb me ingehouden op die iq test omdat bram me mijn hele leven onderschat de sukkel en zijn pijpschlemielen ook. HAHAHQHA jullie denken dat ik echt niks doe als jullie heel de dag? Zemmel aubbb
>>223213784schiet niet op de boodschapper, Prosmanschiet liever op je tegenstanders
ze hadden prosman te vroeg ingeplanned ,hij lag nog te slapen, doodziek dat ze niet even om 12 uur begonnen zodat prosman een dagje in de kringloopwinkel kon meelopen
Ik durf mijn ziel te wedden op dat ik op 1 dag meer doe qua productiviteit dan mijn hater. Heb je ballen doe je die russisch roulette. Kom zet je ziel in. Als we allebei dood zijn. Dan wie het meest had? Dan is de ander de slaaf in het hiernamaals. Dit al zo vaak gedaan. ZET JE ZIEL BIJ JE WOORDEN en als je 100% eerlijk was deed je dat. Pussy
>>223213838Vandaag idd gerflecteerd over GERICHTE woede. Maar de vijand schuilt achter anonimiteit de muisje. Zijn woorden bewegen 0 bij mij
pittig uurtje voor protman
ProsmanGod wanneer gaan wij samen een team vormen van dark empaths die masqueraderen als engelen van het licht
>>223213906goe besegde grijze muisjes proberen jou uit de tent te lokkengun ze dat pleziertje niet
>>223213906>>223213838Grappig hij maakt het persoonlijk 100% maar zou nooit zichzelf riskeren dat ik het terug ga doen. Als ik een eerlijk dissje kon schrijven over die geobsedeerde schizoJe bent verwarde kastpedoEn nu wil je met een demente mee etenWaar is je eigen vader?De mijne je surrogaat?Je bent een hoeren zwijn. Dus neem dan maar mijn plaats. Zijn Diana en bram nu je papa en mama. Challas. Maar weet wel dat ze niet lang hebben. En dan ben je WEER wees
>>223213282Knappe vriendin
>>223213929Niet masqeruaden als licht gwn bezitten net als die blacka void. Deze grijze hybride strijder biedt ze bijde die win win op dingen waar ze beiden haat aan hebben
AyAyAyLoesoe voor die judgementLoesoe voor die oordeelLoesoe als je bekommertLoesoe in mijn voordeelZe laten me zijn want betaal mijn deelEn die interest vind ik elke dagOm weer te mogen levenDie tikka gaat nooit af
>>223213632Maar ik ben relatief zeker dat er nu te weinig zicht bestaat hoe dat in zijn werk gaat(>>223213799)
>>223214015>bijde
>waar was je nou prosman?
>>223214089iq van 128 knoop het in je oren
https://open.spotify.com/track/2Fs93DHTCcNspJIJoYZtHD?si=ccLoiStKQfqJ1MB4-J3w3A&utm_source=copy-link
prospedo
ik ben heteroflexibel
>>223214171vanaf 16 jaar mag je in nl alle smerige dingen doen die je maar wil tenzij je in een machtpositie zit zoals leraar en leerling dus ik snap niet waarom deze draad zo autistisch is op het getal 18
>>223213692LMKEWat een projectie voor iemand die de GGZ haat
>>223214207hij geeft wel de bewindvoerder even 2000 euro dat doen normale mensen gewoon
>>223214218Hij bedoelt dat de bewindvoerder verplicht een paar K kost. Kosten van bewindvoerder bij problematische schulden is €175 per maand. €175 X 12 is toevallig precies €2100 per jaar.
>>223214246heilige schijt
>>223213572Zo'n hbo meisje worden hehhehhet probleem is gewoon. Je was altijd al een meisje
>>223214278Hoi Frits
>>223213572jonge dat lukt je zo nietje zal een meisje moeten wordenvoel je dat niet ?
frits: kankergebaseerdprosman: kankermongoolzelfs frits noemde hem een kankerneger
>>223214304nee dat was de postbode
probeer het maar eens als meisje zal alles beter gaan
>>223214324de vader van thomas ja
>>223214330Hoe weette gij da
Besef je Prosman claimt Joods te zijn maar hij is eigenlijk een brabander hahaha
>>223214258schoon popkesaus?
>>223214414zoek maar op google "dikke tieten snol" en je vindt duizenden zoals haar
Het probleem is gewoon je was altijd al een meisje en daarom ging alles fout
>>223214443maar anonhet gaat me niet om zomaar een dikke tieten snolhet gaat me om DEZE dikke tieten snol
>>223214444Letterlijk de woorden van mijn vader
>>223214443dikke tieten snol op duckduckgo
nachtmerriebrandstof
>>223214443ze heeft niet eens erg grote borsten
koekt zo'n leuke vrouw zijn met van die tettenyaass
>>223214537wat bedoelde frits hier mee?
de linkiewinkie
het is alsof er een laaast van je afvalt
nu gaat het wel lukken
Deze is het volgens mij>>223214537Wat vermoedelijk, het is heel heel groot wereldwijdDie dan de huidige massa's trans veroorzaakt heeftDat het NIET te vinden is in vrouwen ouder lelijker worden
>>223214557Ik denk onironisch te veel op /gif/ en /lbgt/ gekeken...
>>223214572veel van zulke gevallen
Zien anderen ook reden dat massa's in trans flikkeren door het roepen over vrouwen ze zo prijzen en van begeerte praten die er in tegendeel is. De redenen liggen anders dat dit gebeurt (...)En dat er geen s*eks*land bestaat dat altijd makkelijk toegankelijk is en goed functioneert???
>>223211820
ik zag kort de bovenkant niet geleseik lees dat soort dingen nooit ook van die soundcloud wat het is dingen luister ik nietMuziek van yt meestal zo goed als altijd ook niet. Leuke videos (Yt), documentaire-achtig bijv wel altijd. Die vind ik altijd heel leuk
>>223214815ReallyDo you think the shouting about women may make the masses trans? That is what is causing it(Please come back if this leads to doubts about your gender identity at some point, at least not intended to do)
Te weinig dikke tieten snonnel idd
>*bok bok bok bok*
>>223214909ik frits ben de "wolf" tussen jullie kippetjesnegeer als een probleem met deze uitspraak het is maar een grapje
negers
Wat staat er vandaag op het menu bij de inrichting Thomas?
https://www.luxtimes.lu/world/student-killed-in-knife-attack-on-street-near-university-of-trier/158800301.htmldanke Merkel!
Kan niet wachten totdat de dvapara yuga begint
Prosman en de begleidsters hebben beide geen savoir vivre
>>223215242Was dat de Afghaan of de Syrer? Ik weet het al niet meer, eer zijn zó veele mesmoezels die Merkel het land binnengelaten heeft.
>>223215409>mesmoezelsDat klinkt joods
heb komkommers ingemaakt, lekkere augurken
>>223215429"Moezel" = /duits/-woord voor moezslijm/mohammedaaner.
>>223215409een afghaan dit keer(had ook een syriër kunnen zijn)is merkel al door een tribunaal tot levenslang veroordeeld?
>>223215508>is merkel al door een tribunaal tot levenslang veroordeeld?Helaas nog niet.Maar wat niet is, dat kan nog steeds gebeuren.
>>223215493,,Moezelman'' is volgens mij ook een Nederlands woord(Het is niet altijd alles op te zoeken als een individu iets zegt maar het al dan niet ergens over te hebben vind ik. Ik bedoel jou niet noodzakelijk maar misschien vindt iemand anders dat leuk)
>>223215454hehheh
>>223215557het zou tijd wordenhoeveel onschuldige duitsers moeten er nog sterven
Als God bestaat waarom heeft hij dan negers gecreëerd?
>>223215566>>223215653Wanneer iemand wordt neergestoken of doodgeschoten, is de dader in 99,9% van alle gevallen een moeslijmse man en een 'vluchteling' uit een land waar helemaal geen oorlog is.In de afgelopen tien jaar zijn er meer dan 10.000 van dergelijke gevallen geweest. En de leugenpers noemt het steevast een "betreurenswaardig incident op zichzelf".
>>223215712als jij de zoon bent van je vader waarom ben je dan zo'n fuck up?
jaHet volgende is veels te groot en bovendien een conversatie waarschijnlijk: Ik zie reden dat het beter is om, ik bedoel, er is reden dat het gaat om een universeel geldig principe. De grote stromen migratie. Dat dit niet kan.Bijv. invasieve planten en diersoorten, monumenten, gemeentelijke vergunning voor de buitenkant van je huis verbouwen
>>223215717En daarom organiseren zodat niemand meer zozeer nadruk legt op dat soort daden. Maar dat het "gewoon" een universeel opzichzelfstaand principe is.Dat dat soort disproportionele stromen migratie niet kunnen.
prosman zit aan kinderen
>>223215822prosman dnug
>>223214686 (Ik)Dat er dan zeg maar zijn die het niet kunnen vinden in hoe over vrouwen geroepen wordt.En hoewel anderen (die dat doen) dat net zo vinden.Flikkeren sommigen bijv. in het worden van trans.Want dat spelletje wel. Net als alle anderen. Dus dat z roepen over vrouwen dat dit mensen in dat spelletje gedrukt heeft.
>>223215627wil je dr ook eentje
soms bedoeld soms tikfout op moment dat niet uitkomt en niet bedoeld>Dus dat zo roepen over...
joodse vdhttps://youtube.com/shorts/r0sx7G-Q1uA?si=HRvLDwGCpL3puTvt
Ik zeg weleens wetenschap strafMaar in Duitsland zou dat weleens anders kunnen liggen.Dat zij daar anders zijn.
Met welke pornoster zou jij wel willen trouwen?
proost matekes
Mogelijke opties maandag:VWCE longAMZN longPaypal shortMijn ASTS calls meerijden en verkopenMijn LCID meerijden en verkopenSKHY optionsMU optionsLachen om mensen die nog steeds in DRAM zitten
ikke
>>223216259
>>223216264wegwezen!hier roken we allemaal crack, gokken we ons geld weg, drinken we bier, gaan we naar de hoeren, gaan we op vakantie naar soi6, stemmen we forum voor democratie, en nemen we onze schizofreniepillen niet
>>223216234geen
>>223216352>schizofreniepillen"leuke" grap maar deze niet gedegradeerde viezigheidNiet om tegen wie diagnose, maar de viezigheid die mentale aandoeningen hoe dat nu werkt is
>>223216402sorry ging over prosmanneke
>>223216402>frits vindt mijn grap niet leukhet zit me ook nooit eens mee
Ik hoorde iemand "smeuig" uitspreken als "smeuWig" . Ik zeg altijd "smeuJig".Ben ik nou een mongool omdat ik het altijd verkeerd uitsprak of is hij dat?
>>223216465OkéNiet om vervelend te doen Maar rare dingen die zich ook hier voordoen eroverEn als dat dan zeg maar aan mij gerelateerd isMaar hoe dingen nu in het algemeen zijn. Het is ook niet dat ik teveel zou moeten zeiken. Daar gaat het niet om.
>>223216504ben jij brabands?
>>223216504jij bent de mongool protman kankerjunk
https://youtu.be/lH4Nul2Pt6g
>>223216634kutwijf arrogante stoephoer
>>223216352dees maar dan onironisch
>>223216889en nog een vieze calabriaanse terrone ook nog (ik ben ook een mednikker)
>>223216978bek dicht poephuid
>tv nieuws over financiën>heet bloomberg
>>223216253mag jij wel beleggen van je bewindvoerder prosman?
>>223217042ik ben prosman zijn bewindstier ik beleg al zijn geld, 1 grote winst en prosman kan elke dag gewone sos roken ipv crack
>>223217076>2oke hoe heet je?
>>223217084ik heet teun de bewindstier
>>223217111goedemiddag teun
>nog nooit verder geweest dan eindhovenik zou ook nooit meer weg durven als je in eindhoven bent geweesthttps://youtu.be/gJGJjK0_kEk
Nieuwe vriend van mijn moeder is een stuk fascistischer dan mijn eigen vader
>>223217176mijn vader is letterlijk een fascist, als in dat zegt hij zelf zo
>>223216253Dit en genoeg proteïne eten en rijk wordenhttps://www.youtube.com/watch?v=XS_Wbae0L6k
>>223217217Klinkt als een rare kwast
>>223217240mijn vader is een rare ja
>>223217239ik zou her wel vullen met eiwitten maar ze moet wel haar bakkes houden want er komt alleen maar onzin uit
>>223217372dat is niet erg netjes
>>223217416sorry en erg vrouwonvriendelijk, wat zouden mijn vrouwelijke familieleden daar over denken?ik zal de volgende keer beter mijn best doen anon
>>223215717dit "incident" in Trier kwam niet eens in de Tagesschaude boomers krijgen hier dus niks van mee
>>223217076junklife
>>223216536Ik zie veel dingen met geesten in Amerikahttps://www.youtube.com/watch?v=Vn2Wqccg05w
>>223217474Nee, alleen maar als er minstens drie doden vallen – zoals laatst met die Turkse man in Stade (6 doden).
>>223211820Bitch needs to work out. She might look "nice" now but in just a couple of years, not so much.
>>223217322Lijkt me soms wel lastig oetz
>>223217542kun je nagaan hoeveel "incidenten" er onder het tapijt geveegd worden
Vrouwen zijn geweldig. Liefde werkt gewoon anders dan je verteld is.
>>223217663vooral in mijn jeugd was het soms lastig
>>223217697Er zijn in Duitsland tussen 12 en 20 mes-incidenten per daag. Niet alle dodelijk, maar bijna alle door moeslijmse "vluchtelingen".
>>223217736Ben je zelf ook een fascist geworden?
>>223217710waarom paal je dan een trannie?
>>223217866Is een vrouw dees
>>223217710Hoe dan?
>>223217710Mij is nix verteld, hoe werkt liefde?
>>223217795en jij accepteert dat gewoon?
>>223217710of anders >>223217938 gevraagd:wat is liefde?
>>223217855nee
>>223217951Nee, maar je mag er niets tegen zeggen; anders word je meteen als nazi bestempeld en kun je daardoor je baan en/of je woning verliezen.Het enige wat men dus kan doen, is zijn kruis maken bij de verkiezingen.
>>223217866>>223217890Omdat de wetenschap de schuldige is en precies exact de manier waarop daar op verschillende manieren niet doorheen te komen is Zijn verschillende groeperingen in de samenleving tegen elkaar opgezet in Grote haat moord geweld
vandaag heb ik geleerd dat philip morris chesterfield, parliament, l&m, en marlboro bezit
>>223218002Hmandere anonMaar Het is iets dat op een natuurlijke manier gewoon werktMaar door al het vergif en fouten in het onderwerp van relatie en erotiek is alles gerekt en gebogen zwaar vergiftigdIs dit wat volgens jou?
>>223218194>Is dit wat volgens jou?nee frits dat is niet wat ik wil horen
>>223218002>>223217938>>223217907Hoe ik het zie is liefde een dynamische kracht die constant kan wisselen van gedaante. Daarom dat de liefde die je voelt voor de ene vrouw zich weer kan oproepen in betrekking tot een nieuwe vrouw. Zelfde met huisdieren eigenlijk!De leugen van de Joods-Christelijke samenleving is dat wanneer liefde ontstaat tussen twee mensen dat het een gegeven is die alleen maar kan groeien over de jaren of stagneren als er geen werk in wordt gestopt. Daarom wordt vreemdgaan of gevoelens opbouwen voor een ander ook gezien als verraad. Alsof je een soort recht hebt op een anders belevingswereld.Roodpilkitos zijn daarin meer nihilistisch dat ze een cynische blik of liefde er op nalaten (Meestal als gevolg van een break-up/scheiding of zwartpil retoriek). Maar deze mannen zijn vooral bangeriken die vrouwen moeten vergelijken met kinderen om zich maar enig zins te kunnen bewegen in de datingwereld. Wij mensen zijn beesten aan het eind van de dag. Liefde is een middel om ons te doen voortplanten, een prachtig middel dat een belangrijke maar niet alles bepalende rol in ons leven speelt. Als je vrouwen benadert wees niet bang om geweigerd te worden, zie het als een mooie kans om liefde te ervaren zonder afhankelijk te zijn van die ene allesbepalende relatie waar mensen naar smachten.
>>223218194>alles gerekt en gebogengeil
>>223218247Begrijpelijk dat loopt nu dood. Minder indien organiseren erover.Het loopt dood door al het vergif, rekken en buigen
>>223218256niglees
>>223218256Cont.En nee, dit is geen oproep tot polygamie. Polygamie is het bureaucratiseren van relaties. Er zit geen vuur in. Liefde is voor iemand vallen buiten je controle om... jezelf durven geven.
I lijk een beetje op dansgaming
>>223218256>de Joods-Christelijke samenlevingWat is da?
>>223218036het is in feite al te laat anondat weet je hè?al die slachtoffers komen niet terug
>>223218302Zo zien alle 35-40 jarige zoemers er straks uit
>>223218316
>>223218027Hoe ga je daarmee om als ik vragen mag?
>>223218266Nee maar zo is dat nietOf controleer bij jezelf binnen hoe alles nu isHet is zo'n traumatische opmerking die je maakt. Onder omstandigheden van grote intimidatie.
>>223218306De kudde mentaliteit waar de westerse wereld nog steeds op rust
ovenschotel mosterdras
>>223218363Ik frits heb dit ook gesignaleerdOf ik weet daar wel wat van.Aan de ene kant zeker een goed iets...
>>223218036Wat is een tageschau? Is dat een dagdagelijks journaal?
>>223218395het is de schuld van de joden
>>223218359zeer moeilijk, het is een punt van schaamte
>>223218417Ja, in wat gedaan wordt in de christelijke leer.Niet in zij van de regio Israël
>>223218372hoe smaakt het anonnekewelke kaas hebt ge gebruikt
>>223218372pannenkoekenschotel
woensdag google omhoog rijden?
>>223218404Ja, elke daag 5 of 6 keer, maar zeker om 20.00 uur. "Tagesschau" komt van "Wochenschau", dat was de wekelijkse nieuws in de bioscoopen in de jaren 30 en 40.
in de nederdraad koken we alleen pannekoeken
>>223218492je kale kk moeder rijdt rondjes op een driewieler homo
Je klinkt een heel stuk minder gek als je iets goed weet uit te leggen door het te beschrijven.
Het geitje gaat vanavond wereldkampioen worden
>>223218494>dvw geen Judith Rakers vdwaarom nog Tagesschau kijken?
>>223218563mijn moeder heeft haar kankerjong
>>223218627Sommige vrouwelijke reporters en weermeisjes op de commerciële zenders zijn ook erg knap.
Heel acuut en afwijzend zijn over geen geweld geen aanslagen geen terrorisme is niet hetzelfde als:Ondertussen door diezelfde mensen veroorzaken dat daar gegronde en terechte reden voor is. En nog veel veel erger:-Dat op corrupte wijze ontkennen
Wat een haat krijg je over je heen als je Israëlisch bent tegenwoordig. Op de huizenruil-site wordt op een gezin uit Tel Aviv gereageerd met ‘moordenaars’ en ‘genocideplegers’. Zie nooit iemand zo reageren op mensen uit andere landen die oorlog voeren of mensenrechten schenden.
>>223218686wie dan?Anne Will?
>>223218804oh gossie
Besef je dees boy gaat maar eens een neuk vakantie doen in thailand vanaf de junkenstudio. Mijn bloed is te onrein voor China shenzen en guangdong voor nu. Komt wel tijdens studie12K OP DE BANK
>>223218892>12Kje bent een rijke neger Prosman
HEEEEE HEEE HEEE JAALTIJD HARDE KERNHEEEEE HEEE HEEE JAALTIJD HARDE KERN
>>223218804Jawel,op duitsers
>>223218833Weet ik eerlijk gezegd niet. Ik kijk wat er op tv is. De meeste goede programma's worden 's nachts uitgezonden. Ik neem ze op en knip er vervolgens de aankondigingen en dat soort dingen uit.
>>223218892Lekker ver weg, en hoe dat ligt in het hoofd.Vind je dat het geholpen heeft dat ik frits meerdere keren al die dingen gezegd heeft over mentale aandoeningen?Zo zou je een nette vat kunnen hebben. In het bijzonder handig in een ver land als je begrijpt wat ik bedoel (Ik denk van wel)
>>223218892De hoofdstad van Sichuan is veel beter dan die beide steden, heeft ook de beste vrouwen
>>223218983dus je hebt uren en uren aan nachtelijke porno op je schijf staan? wanneer kijk je dat terug dan?
>>223219050Geen porno. In de jaren negentig was er 's avonds laat wel porno te zien op commerciële zenders, maar die tijd is allang voorbij. Thrillers, misdaaddrama's, documentaires, horrorfilms – dat is wat er op de harddisk belandt en wat ik later op de avond bekijk.
>>223219148Heeft Duitsland ook documentaires over Gladio?De documentaire over Dutroux en de getuigen die vermoord werden was erg goed.
>>223219148alsoalso also
>>223219148Maar je kan toch gewoon torrents vinden?
>>223218892Ik bedoel zoals je kan zien in jezelf is dat van die mentale aandoeningen niet waar.Dat verzwakt enorm.Maar iemand moet het zeggen. En dan bestaat bewustheid over die vat. Die kracht niet steeds te verliezen. Zoiets is dat.
>>223219172>documentaires over GladioWeet ik niet. Dat was in de jaren 80, of? 45 jaar geleden.>>223219192Ja, en?
>>223219220In Nederland zijn er ook na die periode nog veel wapenkisten van Gladio gevonden, die onder de grond bewaard lagen, door tieners met metaaldetektors. In België heeft Gladio nog veel aanslagen gepleegd, zoals op Belgische supermarkten, in latere periodes. Vergelijkbaar met P2 in Italië.
>>223219220>>223219220wat vind je van frits? weet je al veel over hem?
>>223219363de bende van Nijvel, waren dat gladio-soldaten?
>>223219382Ja
>>223218256Dat is een man
ik vind dat frits ook wat sigaretten van de sloffen van prosman verdient
>>223219192Torrenten is kankergebaseerd
>>223219179doe eens niet zo raar
>>223219393waarom zegt het belgisch parket dat niet dan?
>>223219148is dat niet drm gecodeerd? hoe haal je dat eraf
>>223219439cover-up vanuit hogere hand
>>223219428Warez Topsite traden is kankergebaseerd, torrenten is voor het plebs
>>223219396>>223219396>>223219396
>>223219450paysites zijn voor het plebs
fin ah niffowe gaan als een jacko
>>223219420Goed idee maar dan moet het shag zijnsigaretten dat vind ik niets
>>223219480>paysite>warez top siteanon google eerst ff anders
>>223219437Dat is niet raaralzo alzo alzoDat is zoiets als amai in België