gebaseerde kikkerdraad
>>223254814ja, deze is te vroeg! janet? gaan we hier iets aan doen?
Ik weet het niet preciesIk voel mijn eigen verdrietig en kwaad denk ik
>>223254898frits?
>>223254872wat is messi zijn probleem? is hij joods?
>>223254898Oké Ik zie nu al dat zaken niet afwijkend werken bij jouMaar het gebruik van bepaalde vaardigheden en talenten zal lange tijd op een laag pitje hebben gestaan. Of zelfs helemaal niet in gebruik.Dat is iets om rekening mee te houden.Even denken wat het volgende. Weet ik nu even niet.Jij een idee voor het volgende of heb jij een opmerking?
>>223254967Ik vind dat je heel zorgzaam overkomt
Soms moet je gewoon licht bedronken zijn met wat biertjes in de nacht
Mijn geboorte defect? Ik ben geboren met de wil tot macht reeds geïnternaliseerd
>>223254974oké bedanktDat st*rmachige van toennet.Dat is begrijpelijk. De enorme fortuinen, organisaties en internationaal bij het onderwerp van psyche betrokken. Punt is ook een levensvisie hebben die staat als een huis.Bijv. mijn leven is een hulp en geen hinder. Maar pas op dit is een langer verhaal. Eerst moet het een keer gezegd zijn zo vind ik.
risperdal
>>223254898Als je erover nadenkt:Zeg dat jij je voldoende net aankleed enz uiterlijk (ik bedoel niet overdreven net. Maar normaal) En je zou met iemand gaan praten als er een gelegenheid is. Iemand die je niet kent en die persoon heeft geen diagnose van een mentale aandoening. Hoe goed denk je dat dit zou gaan?Ervaar je of voorzie je bepaalde problemen omdat jij bepaalde vaardigheden lange tijd niet gebruikt hebt en zelfs tegen bent gegaan?
>En je zou met iemand gaan praten als er een gelegenheid is. Iemand die>je niet kent en die persoon heeft geen diagnose van een mentale>aandoening.Laten we zeggen zo'n type een vrouwelijke universiteitsstudente.En ze staat om één of andere reden volledig open voor jou. Dus gewoon normaal, er doet zich iets voor dat ze volledig normaal open staat voor jou. Het is een praatje dat echt even moet om wat voor reden dan ook. En ze is erg aardig. Die omstandigheid
frits kan het wat korter? snap er niks van
>>223255452Ervaar je een probleem in contact met anderen als je met ze praat?
>>223255473is dit een strikvraag?
>>223255548Nee
>>223255548Ben je niet boos over de positie waar je nu inbent?Jij bent daar op jonge leeftijd ingeflikkerdEr zou een volledige schadevergoeding tegenover moeten staan
>>223255633>Er zou een volledige schadevergoeding tegenover moeten staanwat voor een bedrag zat je aan te denken?
Dit is zelfflikkerij van een hoger niveau
>>223255664Dat wat de hele schade daadwerkelijk oplostDat is iets om over na te denken
Ik ben licht boos op mijn zelf
Boosheid reeds gearriveerd
mijn kat komt mij snachts lastig vallen voor eten maar dan wil ie niet alleen brokjes nee meneer moet zijn saus er ook bij hebben en als die dat niet krijgt begint ie te morren stinkkat
>>223255790Er is reden dat het jouw schuld niet is
>>223255812schiet jezelf door je kop heen dan boeit niemand wat
sorry meende ik niet
>>223255812>>223255790Een kennelijk onwaardige toestand die omdat jij effect heeft op meer mensen
schizo uren
>>223256380ik ben GEEN schizo ik snap eindelijk wat frips bedoeltjullie zijn allemaal gek niet ik
Alles loopt perfect. Die Stunde.
booiiiiing fuuuut piep
>>223257561
>>223257769hullow beibie
kwek
Nederland is een links land met een rechtse regering
>>223258611RIV Kareltje Kurk
https://www.youtube.com/watch?v=CzZAUadfqBU
Nederland is een belastingparadijs (voor de regering)
>>223258874En voor buitenlandse uitkeringstrekkers
>>223258857Mening over het nieuwe album van warning?
ik ben de man waarvan praktisch iedereen weetdat hij ze weer begaat, zijn flaters bij de vleetomdat hij toch nooit anders heeft gedaanlala laa
>>223258937lekker veel bassgitaar maar ben geen fan van de vocals, hou meer van 40 watt zonhttps://www.youtube.com/watch?v=nGDXpH41roo
Verkrachtingen moeten veel harder gestraft worden, verkrachters komen er nu nog te vaak mee weg omdat het risico om gepakt en gestraft te worden niet genoeg afschrikt.
Verkrachtingen moeten minder hard gestraft worden, verkrachtdirken zoals ik komen er nu niet mee weg omdat vrouwen soms nog steeds naar voren komen ook al bedreig ik tienermeisjes nadat ik ze de bosjes in heb gesleurd maar dit ze niet genoeg afschrikt.
>>223259154Free jou
>>223259199en de tate broers
>>223259221Dat zijn geen Nederlanders, die mogen van mij opgesloten blijven
denk dat ik de rest van mijn leven ga wijden aan het verkleden als een paarse homoseksuele hondof misschien wel rozeof allebeiUwU
ik ga mijn leven wijden aan tienermeisjes
>>223259286Vachtflikker, maar dat mag gewoon in dit land
>>223259342niet normaal, dat soort mensen moeten we insmeren metpek en veren en in elkaar slaan
>>223259395>we moeten van een vachtflikker een veerflikker makenWe leven in een land waar mensen zelf hun fursona mogen uitkiezen, als je dat niet bevalt dan mag je vertrekken.
>>223259430dat ga ik ook maar voor nu moet ik helaas blijven
hallo meneer de koekepeer bent u daar nu alweer
>>223254814>>223254865wat een schavuit die puit
't is vandaag nationale feestdag
>>223259522Onafhankelijkheidsdag?
Herinnering dat de VS ouder is dan België
17.500 van 15.000 gemaakt met ASTS en LCID
>>223259572Herinnering dat de pyramides ouder zijn dan België...
ik heb geschete
Montenegro bestaat ook pas maar 20 jaar...
noord macedonië bestaat pas een paar jaar
rolling stones *klak* *sip*aaaaah...zo maken ze ze niet meer
>>223259758Dat is een naamswijziging, geen onafhankelijkheid.
>>223259528ja, herdenking van 1830 en de Stomme van Portici enzo (^. .^)Ⳋ
>ondernemingen investeren al -6% procent minder in nederland jaaaaaaa d66 belastingen!
>>223259572en dan Nederland =D, het is even oud ^. .^
>>223259878Waarom zou je investeren in nederland als de gemiddelde Nederlander het idee heeft dat hij de komende tijd er economisch op achteruit gaat?Als je wil investeren in iets, dan moet je dat doen aan iets waar de mensen met het grote vermogen hun geld aan willen uitgeven.
>>223259948Ja jullie grondwet is ouder dan die van ons. Wat dat betreft is het VK nog steeds geen echt land.
>>223259964investeren doe je omdat er winst is, maar de overheid maakt je winst kapot in europa, waar al niemand wilt investeren tenzij je vrijstellingen krijgt door de overheid te spekken (KLM, Shell, NS)
https://www.youtube.com/watch?v=BHMgITgctdo
>>223260071Er is nog steeds winst te maken als je marges groot genoeg zijn, als je iets maakt voor de middenklasse heb je gewoon een lagere marge.Je moet je producten/diensten gaan aanbieden aan de mensen met veel geld, wil je een winstgevende onderneming hebben.Enige probleem is dat armere mensen hun geld veel makkelijker uitgeven.Een miljardair geeft minder makkelijk een miljoentje uit dan iemand met duizend euro een tientje uitgeeft.Janken dat de overheid te veel belasting van je pakt is bekrompen, het vermogen van de rijkste Nederlanders is afgelopen jaar nog gestegen. Als de overheid daadwerkelijk geld verdienen zou afstraffen dan waren ze wel weggevlucht en was het collectieve vermogen van de rijkste Nederlanders gedaald.
>>223260268>Janken dat de overheid te veel belasting van je pakt is bekrompen, het vermogen van de rijkste Nederlanders is afgelopen jaar nog gestegen. Als de overheid daadwerkelijk geld verdienen zou afstraffen dan waren ze wel weggevlucht en was het collectieve vermogen van de rijkste Nederlanders gedaald.is gewoon terecht linkse junk
>>223260268>Als de overheid daadwerkelijk geld verdienen zou afstraffen dan waren ze wel weggevlucht en was het collectieve vermogen van de rijkste Nederlanders gedaald.dat is letterlijk wat er nu gebeurt, linkiewinkie
>>223260372Verlaging of zelfs afschaffing van de belastingen werkt maar een paar conjunctuurcycli. Er is geen winst te halen als je afzetmarkt geen vermogen heeft (tenzij je iets verkoopt wat van levensbelang is zoals voedsel, water, crack of dromen). Zo lang er nog gewoon mensen zijn met geld in dit land is het een vaardigheidsprobleem als je vind dat de overheid te veel belasting van je pakt.
>>223260408We zullen zien of de quote 500 hun collectief vermogen verliest dit najaar.
>>223260268je ziet al kapitaalvlucht, inflatie, minder investering, en een niet stijgende koopkracht, het is niet enorm maar het is wel gewoon te merkenvorig jaae vergeleken met dit jaar is al een verschil als je naar de cijfers kijktik zeg niet dat het allemaal desastreus is, maar het is dom dat we zo'n regeltjesland en fiscaal zwaar land zijn in 2026: we zijn niet aantrekkelijk voor bedrijven, mensen blijven hangen in de onderklasse, de koopkracht is altijd ergens net boven zwaar ruk en niemand wilt sparen of consumeren, en we betalen ins scheel aan de overheisadministratie
>>223259522als dat niet zuipen wordt
oftewel nederland is geweldig als je lui, arm, en dom bent, nog beter als je niet spaart en nooit trouwt, en genoegen neemt met een krappe triplexwoning, nederland heeft je immers graag zo
>>223259847kom thuis, blanke man
>>223260910???
>>223260014Als ik zo Bagot Glubb mag geloven, met zijn imperiale cycli van 250 jaar, verdeel in 3 schijven van 80 jaar, van opkomst, bloei en verval, en dan een decennium aan omwentelingsjaren.Als je van 1830 begint, dan de 10 omwentelingsjaren, de boel was maar terug stabiel tegen 1840, NL-Limburg werd teruggegeven en er was officiële vrede en rust tussen de twee staten.Voor de period van opkomst is dat dan 1840 + 80 = 1920, wat inderdaad overeenkomt grosso modo met het einde van de Groote Oorlog.De periode van bloei zou dan 1920 + 80 = 2000 zijn, wat inderdaad redelijk is, na de val van de USSR begonnen de grote migratiestromen, welke de periode van verval inluidde, welke ons lot werd, en die zou moeten duren tot rond 2080, wanneer de volgende grote omwenteling komt voor onze Lage Landen, dus hopelijk een nieuwe tijd met een glorieuze opkomst rond de volgende eeuwwisseling.https://people.uncw.edu/kozloffm/glubb.pdf
het halveren van het eigen risico naar 165 was kankergebaseerd geweest en het enige economisch rechtse wat de d66 tot nu toe deed, maar natuurlijk moet het onhoog naar 500 linkse ratten
>>223261069De enige reden dat we nu geen bloei doormaken is tijdsgeest, de bevolking is gedemoraliseerd en verkiest liever de ondergang, zodanig geconditioneerd dat zelfontkenning deugdelijk is. Want we zijn een kansrijk, vitaal volk in het centrum van West Europa met unieke economische voordelen; vruchtbare grond, grote gasvoorraad, enorm kenniskapitaal, cultureel erfgoed, spil in de wereldhandel en logistiek, enzovoorts. En deze notie alleen al zal menigeen landgenoot beledigen want hoe durf je zo'n eigendunk te hebben en niet alles op te geven voor het welzijn van vreemdelingen die de waarde van onze waarden niet kan bevatten.
>>223261187De babyboomers hebben de bloei gehad, na de oorlog
>>223260833De onderklasse die zichzelf in stand houdt haalt de cijfers omlaag.Als we de onderklasse gewoon laten creperen en sterven, dan zou dat de verschillen initieel doen toenemen, maar dan weet je uiteindelijk wel waar het geld echt zit. Armoede subsidies zijn nodig om de prijs van voedsel kunstmatig laag te houden, die subsidie komt nu weg bij de middenklasse omdat de top betere afspraken kan maken.
>>223261187De mens wikt, maar God beschikt, mijn beste.
>>223261205Ze hebben de bloei gehad omdat er relatief weinig was, als we nu het hele land zouden vernietigen door oorlog kunnen we opnieuw bloeien zoals de boemers konden.
>>223261187en alles opgeven voor tokkies, de lagere en middenklasse zijn in nederland bijna hetzelfde>>223261216de onderklasse crepeert in nederland niet, het is in nederland vrijwel onmogelijk om te creperen als onderklassedaar wil ik best voor betalen, maar ik wil niet betalen omdat het nou eenmaal oneerlijk is dat ik hard werk en geld opzij zet, oftewel opofferingen maakhet is gewoon enorm jammer dat ik nederlander ben, was ik maar ergens anders
>>223261205En de interbellum generatie, je moet reklenen, Congo is maar pas echt beginnen renderen rond 1920. Het was privébezit van de koning tot diens dood in 1905, dan heet de Belgische staat het overgenomen en beginnen investeren, dus ik zou stellen dat er tussen 1920 en 1960 heel wat rijkdom het land binnen gekomen is. Dan van '60 tot 2000 waren de piekjaren der baby boemers, die uiteindelijk zich toen alles eigen gemaakt hebben, en de rest ken je wel.
>>223261286>>223261299haha en wij zijn gescheten :)
>>223261216>Als we de onderklasse gewoon laten creperen en sterven,ok adolf
>>223261317jup :) wij mogen het verval aanschouwen
was ik maar een zwitser, weinig belasting, goede lonen, hoge koopkracht, iedereen spaart, kleine overheid zonder bemoeihallen
Langzaam maar zeker daalt het besef in dat ik last heb van een zeer zware vorm van Schizofrenie
>>223261373weten we prosman je lult vaak flink uit je nek
18k in vwce en chill
>>223261373moep dikke neger
>>223261297>daar wil ik best voor betalen, maar ik wil niet betalen omdat het nou eenmaal oneerlijk is dat ik hard werk en geld opzij zetJa wat is het nou, wil je dat arme mensen creperen en dat jij meer geld over kan houden, of vind je het prima zoals we het nu hebben geregeld?
>>223261373ken je Jerry Marzinsky?
>>223261466neenwie is da
>>223261320Ik houd niet van liegen.We betalen nu belastingen zodat mensen lekker van hun uitkeringen en toeslagen kunnen genieten. Als we dat stopzetten gaan veel meer mensen moeten aankloppen bij de voedselbank en zullen mensen hun huur niet meer kunnen betalen in dit land.
>>223261348>Zwitserland >kleine overheid zonder bemoeihallenLmke
>>223261462ik wil dat de overheid op zichzelf gaat bezuinigen en niet op mij, en ook meer competitie toestaaten je kunt in nederland niet creperen, maar ik wil best betalen voor mentaal gehandicapten en zoals jij
>>223261503https://www.youtube.com/channel/UCBNoxH3e_xoufUo4MTVJ2XQ
>>223261537En jij denkt dat die onderklasse gewoon zal zeggen: ok, laat me hier in het hoekje sterven zodat ik jullie niet teveel voor de voeten loop?Ook grappig dat je ineens in termen van klasse begint te denken.
>>223261589Je kan in nederland niet creperen omdat we dat via subsidies onmogelijk maken.Je kan in nederland best creperen als we die subsidies gewoon afschaffen. Gewoon in een keer een streep trekken door het ministerie van sociale zaken. Dat kan, dan kan men ook weer creperen.Je mag best janken dat Nederland op slot zit, maar als je verwacht dat die sloten zomaar open gaan heb je het mis. Die sloten moeten open gebroken worden want het slot is er op gezet door zij die de macht hebben, en zij gaan niet opeens over hun hart strijken en ons laten meegenieten.
>>223261775Nee dat denk ik niet, ik ga er zelfs van uit dat de onderklasse voor nog meer overlast zal zorgen waardoor wij meer moeten dokken voor het optuigen van een politiestaat.
>>223261775je kunt als onderklasse niet creperen, en klassenverdeling komt van aristoteles linkse mongool
als.je een armoedzaaier bent heb je het er zelf naar gemaakt en zou ik vanuit mijn lambo vuilnis tegen je knar aan mogen gooien in een eerlijk landmaar helaas wonen we in een gelijkgetrokken versojagingsstraat waar ik landlopers niet mag schoppen of als lijfeigene mag doodwerken
>>223261996Je kan de onderklasse wel laten creperen, maar we hebben in het maatschappelijk verdrag afgesproken dat we dat willen voorkomen.
bevrijd de taats armoedzaaiers en vrouwen moeten gewoon hun plek wetenhttps://www.youtube.com/watch?v=O2TnENi62Sc
Net de bewindsuikerstier een hele mail gestuurd in mijn 'comedown' (steeds minder pep gebruiken nu na 2 nachten 3 uur slaap. Richting een 0 punt werken en craving alvast een beetje toelaten) met daarin verleden, heden en toekomst. En oja of ik AC shadows mag kopen vandaag voor 40 euri extra eigen fooi naar mij. Kan ik lekker ff de tijd doorkomen want hij zou gisteren misschien 40 euro overmaken. Niet gedaan, ik vandaag even bellen om hem te bedanken vanwege die terugval en dat hij dus niks overgemaakt had. Ik denk niet dat hij vaak bedankjes krijgt over geld NIET overmaken koek. Dan was die 40 euro nu ook gwn opgegaan naar pep. Wel ff stevig getwijfeld of ik niet die 40 met 20 die ik nog krijg van de buurvrouw 35 voor 50g uit duitsland bestel met 20 shipping. MAAR NOPELekker gewoon een spelleke kopen en lief boyke spelen vandaag en dan mag ik woensdag weer buitenspelen
>>223262051we moeten ze gewoon in elkaar trappen
net bij de bewindstier gesmeekt om 40 euro voor een negerspel maar hij zei dat ik eerst moet leren poepen op het potje dus heb op de grond liggen spartelen en krijsen bewindstier DNUG
Jensen had gelijk
kan amazon niet verder zakken ik wil terugkopen
verdorie, die rare p/k klankverschuiving, het schiet me ineens te binnen, die vind je zelfs tussen poes en kat, samen met een s/t klankverschuiving
>>223261842gated communities, constant in angst leven, klinkt erg plezant
>>223262391ja want voor elke scheet belasting betalen voor mohammed en mboeloe is wel plezant
elke dag wordt ik schreeuwend wakker met de demonen die mijn vriendin bij me heeft achtergelaten
Niemand houdt van je niemand geeft om je vuile stinkjunk je zult sterven in eenzaamheid en dat is het moment dat je het zult voelen de diepe waarheid dat je het erzelf naar hebt gemaakt dat niemand wat met je te maken wilt hebben omdat je een vuile kanker parasiet bent die iedereen die om je gaf een mes in de rug hebt gestoken omdat je een vuile kanker junk bent vieze stinkzwerver
>>223262391Zal helaas wel moeten als we ook van onze rijkdom willen genieten.
>>223262463en zijn ouders gaan hem cremeren nadat zijn hqrt er mee stopt door alle drugs omdat het anders geld kost wat een smerige kankerjunk
>>223262519Zijn ouders laten het aan de staat over hun zoon is allang dood dat hoofdstuk hebben ze al afgesloten, de gemeente flikkert hem gewoon op de compost hoop.
>>223262549Dus wij gaan straks weer aan het werk om de pepverslaving van Thomas in stand te houden?Nederland luilekkerland.
>>223262549wat een smerige kankerjunk is het ook wat zal het lachen worden wanneer hij hier komt brullen om hulp en niemand 112 belt
Net blik bier afgepakt van een zwerver. Het is tijd dat dat werkschuwe tuig eens keihard wordt aangepakt. Naar heropvoedingskampen afkicken en wat discipline erin rammen zoals ze in afghanistan doen. Terroriseer iedere vuile stinkzwerver die je tegenkomt.
>>223262600we zijn een vrij land waar je mag doen en laten wat je wilt waaronder dus ook de burger zijn zakken kloppen voor untermenschen die allang gewoon dood hadden moeten creperen op straat, je reinste uitstel van executie
>>223262629ik heb net een zigeunerkamp aangestoken, wie niet werken wilt moet maar voelen
>>223262629Ja man laten we de slachtoffers van een falend systeem aanpakken ipv het systeem zelf gat achterlijke kankermongool als ik jou ooit een dakloze zie treiteren schop ik je zo hard in elkaar dat je een jaar lang moet revalideren
>>223262707je doet helemaal niks prosman kankerzwerver hier met die pep daar heb jij helemaal niet voor gewerkt kale neten zoals jij zijn een blok aan de nederlandse samenleving, ze moesten jou lang geleden al op zijn spartaans een klif af keilen vieze stinkende zwerverjunk
>>223262463Vandaag al op dit uur van 4 verschillende vrouwen "ik hou van je" gelezen. Geloof me papa houdt ook van zijn kittens hoor
>>223262777we weten dat je een discordpedo bent prosman we hebben allemaal gelezen dat je met kinderen flirt op een computer waar wij voor betaalden
>>223262752Neger weet je hoe achterlijk duur een Troon is voor dw zorgverzekering. Gebeurt er met mij iets? Dan wandel ik het eraf want ik ga niet om hulp smeken als titaniumsterke malat-op-runner. En gebeurt er iets ergers dan dat ben ik wss dood. Jullie kk troons zijn van de pot gerukt en van god los dat jullie de belastingbetaler laten dokken voor je 2de poepgat waar je lul zat.
>>223262833rustig charles dickens dat ga ik niet lezen
>>223262799Ik heb al 2 jaar geen discord meer dus hou je fantasietjes en projecties bij je aub. En dan nog als ik daadwerkelijk dan mijn text game rizz voor slecht zou gebruiken ga ik nog niet kinderen lastig vallen en puur geesteziek dat die achterlijke hersenspinsel zo geuit wordt door jou. Snel je c schijf door de rontgen kk kastpedotroon
>>223262865PDDnos lijer
>>223261429allé nog 45 jaar en je kan op pensioen
Ik moet en zal al mijn schizobstakels overwinnen
In de VS verkopen ze blijkbaar sigarettenblaadjes met ijzerdraad erin, voor mensen die niet of moeilijk kunnen rollen. 'k Heb dat bij ons nog nooit gezien.
>>223262684De fik erin vuil dieventuig mijn zus haar ebike was gejat 3 keer raden waar de gps op uit kwam het woonwagenkamp, ik verzin dit nu maar het had zomaar echt kunnen zijn. Wat ik wil zeggen is op de trein met die lui.
>>223262918Inshallah. Je weet alleen dat het nooit stopt toch. Als je klaar bent en je hebt alles uitgespeelt tot de laatste kaart. Geloof me izjen shaytan doet wel ff opnieuw een buy in met andere problemen die je zjnoen gaan geven. Maar ieder potje gewonnen is 1
>>223262961>ik verzin dit nu maar het had zomaar echt kunnen zijn. Wat ik wil zeggen is op de trein met die lui.
>>223262901eindelijk, dat schiet al op!
>>223262941Wat als je die in allemaal gekke vormen buigt en dan met pepsmekkelgezicht je half spiraal half klokkenspel peukie door de stad banjert. Kino
>>223262961zou bij voorbaat het lokale zigeunerkamp in de hens steken en elke zwerver die je ziet kopschoppen en je neger buurman de schuld geven
>>223263000en volgens mijn berekeningen begint rond 2080 een nieuwe gouden tijd dus je zal net op tijd zijn, nog 54 jaarkes te gaan
prosman is echt de minst grappige paler ooit, heilige neuk 30 jaar oud en denkt nog steeds dat als een marokkaan praten grappig iswat een mankind, maarja dat zag je al aan het rick en morty shirt en dat 9 uur zijn nest uit te vroeg was
>>223263055oh dan ben ik nog zo fit als een hoentje en kan ik eindelijk van mijn winsten gaan genieten!
>>223263014Lijkt me ook wel leuk. Jammer genoeg is de dichtst bijzijnde stock in Engeland en die schurken willen minstens 30 euro aan verzendingskosten (en dan mag je bij ontvangst nog eens invoerrechten afdokken ook)
>>223263121Prosvrouw
Tamara Prosvrouw
>>223263206Tamara Abrahamsdochter Prosvrouw(ijslandse stijl)
>>223263101Zoiets zou je toch best zelf kunnen doen misschien met een aliexpress koperdraad achtig iets, een tipje en dan een niet giftige lijm met vloei?
Prosman moet eens goed geTOPPED worden
Vandaag kwam de lieve sukhaporn nog naar mij toe>Love youberichtte ze>Love you toozei ik terugnu nog poopdeep kakporn en drolsorn allemaal een kusje geven virtueel en pappie is weer gezegend
ik maak screenshots van anonieme palen die iedereen gezegd kan hebben om mijn fanfiction van volledig ingebeelde personages zorgvuldig bij te houden
>>223263473vergeet niet al die 'anonieme' palen allemaal linea rectum door te sturen naar de bestaande posvrouw
>>223263286De originele gebruiken staaldraad. Aliexpress is tegenwoordig ook bijna dubbel de prijs van voorheen, sinds juli, een nieuwe EU wetgeving om directe kleinhandel uit China tegen te gaan. Ze tellen de extra kosten er pas bij nadat je op betalen hebt gedrukt, je kan er niet onderuit. Behalve als je bij Europese Aliexpress verkopers koopt; maar daar zit de extra kost ook al in verrekend. Bv. Ik ging net een metalen persvorm voor een rosinpers kopen, 20 euro normaal, 40 euro bij een EU verkoper. Maar als je bij de normale sjinese verkoper koopt, na verrekenen van kosten en de nieuwe tax, is het ook ~40 euro.https://www.amazon.com/Handheld-Roll-Your-Own-Cigarette-Rollers-Display/dp/B0BT6LC6R7is het goedkoopste dat ik kon vinden, 50 euro inclusief kosten voor 12 pakjes blaadjes.
>>223263520begrepen, lineaal in rectum gestoken
>>223263520uiteraard
>>223263545wdn,; negeer de amazon link, is ook bedrog
>>223262314Ja RIV in Vrede JENSBABA
ik wil wiet roken omdat het goed voelt maar ik word dan dom en traag en vergeet dingen die soms belangrijk zijn en ik herinner me niks meer wanneer ik sober ben maar het voelt wel goed en ik ben dan minder gestresseerd en vriendelijker en muziek klinkt leuker maar als ik teveel rook dan denk ik weer teveel na
sophie prosman is altijd goed op de hoogte
I am a cute, funny woman,Happy,Funny,SixxyDon't like a stingy manI like Kind gentlemanI like to travelI like to go to templeI like A generous, very kind, charitable man.
>>223263724de gulden middenweg: af en toe eens wat wiet roken, maar niet elke dag en niet teveel
>>223263724CBD wiet heeft de kalmerende euforie zonder de paranoiaNeem ook gewoon twee hijsjes meer heb je niet nodig, ander lig je nog steeds als een verdoofde mummie in je eigen gedachten gevangen
Typische Engelse namen wezen als:>Miatta Fahnbulleh>Shabana Mahmood>Kanishka Narayan
>>223263864vertaling: hoi ik zoek een wandelende portefeuille
>>223263924https://youtu.be/0JLmlBizB-4?t=223
>>223263943generous en charitable staat er misognyst
>>223263899>Hij ligt nokkie van CBD wietLMKEEEEEE*HIJGGGGGGGGGGGG*AHHHHHHHHHHHNEEEEEEEEEEEEEEEEOEI OEI OEIIIIIIIIIIIIIIIIIHAHAHAHAHAHA*Slaat met zijn vlakke hand een paar keer over zijn hoofd*
>>223261187nederland is een arm land dat het volk geforceerd wordt om overal heen te fietsen omdat autobezit onbetaalbaar is gemaakt door de overheid de overheid is rijk het volk is arm door belastingen en vastgoedparasitisme huur betalen en je houdt niets over en de rijke nederlanders zijn parasieten in de vastgoed en industrie die met de casinobeurs op papier een beetje rijker zijn geworden nederland is een land dat haar volk de armoede in belast zo arm dat ze moeten winkelen in duitsland pas op wij worden ook gewelddadig hard verkracht door belastingen we worden jammer genoeg een tweede nederland denk ik en het wordt alleen maar erger we zijn ook niet rijk dus het is geen mentaliteit hoe kan je ondernemen als je 100 euro overhoudt aan het eind van de maand alles is wegbelast en wegbetaald aan huur en miljardenbedrijven voor jouw voeding en energie en mond toe aan degene ah maar loonindexering ok debieltje die indexering wegbelast door nieuwe belasting of meneer totalenergies zegt kom betaal meer en meneer telenet zegt i meterke vol betaal meer oei bye bye indexeringske
Als vrouwen altijd gelijk hebben dan is mijn moeder gewoon terecht een hoer en een voorbeeld aan alle vrouwen die ik als hoer beschouw (allemaal) maar toch kusjes geef
>>223264015ya gotta read between da lines jack
>>223264035kweenie heb 12k op de bank
>>223264034nou ik dus niet zoals ik zeg
>>223264035niet gelezen
>>223264098Oh je bedoelde hij, sorry kan je het de volgende keer wat duidelijker op schrijven als ik mijn autistische momentjes krijg wil ik wel dat ze terecht zijn aub
>>223264077neehoor kijk maar
>>223264119Hij heeft wel gelijk. Paragrafen en leestekens konden het wel beter inkaderen, maar de essentie van zijn paal is waar.
>>223264173daarom jullie arm, ikke arm, iedereen arm in vernederlandhihi
>>223264092rijke stinkerd
>>223264171koek
>>223264129nee>>223264173nee
hey prosman ga eens dood
Hebben jullie soms ook dat als je een reactie plaatje zoekt en je opent de file browser hij je tor browser folder opent en je begint te zweten
nationaal feestdag wat moet ik vieren een verkrachtingsachtige loonbelasting en pedofiele politiekers die werken als hoeren van multinationals of een walgelijke coloniale geschiedenis en genocide van afrikanen onze overheid die israel momenteel helpt met een genocide in palestina en libanon aub vertel me wat er te vieren valt
>>223264035Interpunctie schat, ik ga dat zo niet lezen.
>>223264278Je kan nu vieren dat je mensen hebt om de buitenlanders mee de schuld te geven
>>223264278drink toch lekker een pintje man
>>223264273nee
>>223264319vroeg het me gewoon af
https://nos.nl/l/2623856Euhm hallo? Paar dagen geleden gingen we allemaal nog dood van de hitte ofzo?
Goy wilde elk jaar de nieuwste videokaart hebben en daar ook nog ram bij, haha wat een clowns
ik weet het ik ga dat jaarlijks wegenvignet van 100 euro vieren
>>223264273Ik gebruik Tor maar zelden, dat was eerder vroeger om eens met crypto wat drugs te kopen. Het is jaren geleden ondertussen, de markten die ik gebruikte bestaan allang niet meer.
>>223264278mosselen friet met streekbiertje ofzo, maar ik snap je wel
het is wel eens tijd dat prosman sterft
>>223264385hup hup betalen, goywie moet er anders Ngubu's uitkering opbrengen
>>223264273K I N D E R P O R N O
Mijn opgevoerde fatbike is onironisch een van mijn beste aankopen aller tijden. Het is of ik kan teleporteren door de stadEn ja ik ben allochtoon
>>223264468wordt gruwelijk doodgemarteld stinkneger
>>223264468Hallogeachte welkomallochtoon...
>>223264468Strijder
>>223264468ga terug, achmed
sorry voor de muur tekst ik hou van belgie maar ons leven wordt zo onnodig moeilijk en deprimerend gemaakt wees eens aardig voor de kleine belg verminder zijn belasting eens geef hem eens een beetje een rein geweten doe zoals spanje gedaan met genocide sponsoren
>>223264385Je moet wel masochist zijn om tegenwoordig de natie te vieren. Ik hoop bv. dat ze me volgend jaar nog wat meer gaan pesten met een algemeen rookverbod in parken en binnen de stadsgrenzen. En misschien de BTW nog wat opvoeren, waarom niet.
>>223254814Ik snap niet goed waarom iedereen me een parasiet noemt de laatste tijd. Vroeger noemde ze me een racist, dus ik heb de cultuur van de immigranten overgenomen en leef van een uitkering nu, en nu is het weer niet goed...Wat is er aan de hand?
>>223264604Maar spanje heeft sinds de val van Franco alleen maar extreem tot gematigd linkse regeringen gehad? Wilt u dat ook voor Vlaand'ren/ den Belgique?
>>223264631een rookverbod binnen stadsgrenzen?? wat?
>>223264604>"en weet je wat hij toen vroeg?">"of de belastingen alsjeblieft ietsiepietsie omlaag konden!">"WHAHAHAHAHAHAAAAAA!"
het moet maar eens afgelopen zijn met die stinkjunk
>>223264278Niet vierenorganiseren zoals ik frits zeg
>>223264645Je hebt gekozen, je koos voor de verkeerde kant.
>>223264604sorry mohammed zijn 7 kinderen moeten betaalt worden (en zijn vrouw mag niet werken van hem)
>>223264684Wat moest ik dan kiezen? En waarom?
Ik heb veel gegeten nu lig ik even op bed
>>223264466Dit is een verschrikkelijke zaakEr is iets meeDit zit voor iedereen niet goed op een manier waar niet over gepraat wordtHoe dit nu in elkaar zit is niet goed
>>223264687dat is wat rechtse politiekers jou willen wijsmaken heeft niks met mootje te maken belastingen zijn er om werkend vee te onderdrukken
bielasting omhoog tatta?
>>223264604Weet je, de interbellum en boemer generaties hebben niet alleen zwaar geprofiteerd van zwart werk (in die tij de nationale sport hier), ze zetten het allemaal op Luxemburgse bankrekeningen waar er comploeet bankgeheim was. Je had zelfs busdiensten die groepen Belgen naar Luxemburg versluisde daarvoor. In 2008 echter is dat allemaal afgeschaft (na een algemene amnestie) en onmogelijk gemaakt, en die oudere generaties die daarvan zwaar geprofiteerd hebben doen nu alsof die nooit bestaan heeft. Nee, het zijn de jongere generaties die gewoon harder moeten werken en minder moeten klagen want de pensieoene moeten betaald worden;
>>223264747ok ik heb overdreven pensioenen zijn eigenlijk de grootste onkost in België, je moet de babyboomers hun reisje naar spanje eigenlijk betalen
>>223264652Jawel, mogelijks voor volgend jaar al, ze zijn er mee bezig. In de parken hangen al overal rookverbod borden van "generatie rookvrij" maar het is nog niet officieel gemaakt.Ze doen het stapsgewijs, ieder jaar worden de duimschroeven nog wat meer aangespand.
stil is belgen
>>223264466Dit zit nu echt niet goedIedereen wordt er gek vanIedereen gaat er uit zijn dak van en zegt iets anders dan dat het isHet is een vorm van massawaan geworden>>223264512Slechte kwaliteit. Maar waarschijnlijk ook zaken als bovenstaande. Ook zoiets. De wetenschap is de schuldige. Maar dit motiveert de enorm slechte kwaliteit.
>>223264796ja 't is feestdag voor ons sorry, ffkes draad volschijten
>>223264830stil is
>>223264839neeje
>>223264765ik zie nog steeds luxemburgse nummerplaten in mooie wijken
>>223264747het een sluit het ander niet uit boobooke
>>223254926hij heeft de muur gekust iig
>>223264710je moet onvoorwaardelijk voor St. Drieske kiezensteun remigratiemaak België opnieuw groot
>s-stil is !!1
>>223264908>hij gelooft er nog in
ikke tijdens lunch als ik ontbijt heb overgeslagen
zagen over boemers maar zelf gaan werken: ho maar
>>223264710Werken en belastingen betalen, je had de kant van de onderdrukte Vlaming moeten kiezen, niet die van de levensgenietende allochtoon/Waal.
>>223264897bak jij nieuwe?thema feestdag van België?
>>223264897dees
>>223254926
>>223264954
>>223264908St. Drieske de Verlosser
>>223264910stil is anon
>>223264943Werken? Ik word daar zo moe van
>>223264982Amen
>>223264897neger: geen woord in deze regioMaarja het is wel zoTijd dat hier nou eens vrede mee gesloten wordtDat iedereen hard op zichzelf kan staanhttps://www.scribd.com/document/1005948951/The-48-Angelic-Keys-the-Enochian-calls#fullscreen=1Wie ingaat in de boo zondigt en zit fout. Dat is allesOf zou ik ongelijk hebben hierin dat dit het definitief oplost met de Enochiaanse sleutels???
>>223264978>alleen op een dinsdagmiddag?
>>223265035 (Ik)Volgens mij lost dit de zaak definitief opGestabiliseerdMaar of begrijpt iemand iets niet?Open, want het is niet de bedoeling dat er sprake van zou zijn dat ik hiermee zondigHet punt is juist een einde daaraan.
Sonic is mijn lustobject
>>223265035Je hebt ongelijk je kan iets anders gaan doen met je tijd
>>223265108Weet je hoeveel poppekast er is?Van sommige dingen zegt iedereen: dat zit goedMaar het zit niet goed
het is allemaal de schuld van de sossen
fuck de ovjJustitie is door en door corrupt.Niks integers aan. Zijn hun functie niet waardig.schofferen vrouwe justitia
>>223265162ditmaar dan onironisch
Dood aan hoogverradersdood aan politie Nederland(hue hue wij doen ook maar ons werk)wwWAAATTT DANN?? WWAATTT IISS JJEE WWEERRRKK DDAANN?!!
we gaan jullie kanker afmaken stuk voor stuk 1 voor 1
>>223265108Ik doe niet onvriendelijk.Maar ik vind dit een opmerking die ziek maakt van binnen.Daarbij dat "vreemde" hier waar ik weleens over begin. Niet normaal voor hier, vaak in combinatie met over schizo beginnen.
>>223265239Net als jongeren zijn ze in zo'n gerekt en gebogen positie die opgelegd is(homo's feminisme)Wat niet kan werken
>>223265270>>223265294ja dit durf je hier mooi anoniem te plaatsen maar als je met een brandbom voor het politiebureau staat doe je er niks mee
>>223265239Neem dat verhaal op NU.nl van gisterenBuurman slaat transfiguurAls je politie bent dan moet je het allemaal maar normaal vinden dat iemand trans.Dat is nu zo en dat moet ook glad zo zijn, dat de politie dat zo doet want dat is nu zo.Van dat halve gedoe heeft ook niemand wat aan
>>223265346nks anoniems aannetzoals dat zij ook bekend zijn
>>223265405we moeten alles maar gewoon normaal gaan vinden ofzo
>>223265443Die buurman van NU.nl die doet zichzelf.Als politie moet je de gelikte acteur gaan uithangen
SINTERKLAAS TRADITIE
>>223265294>>223265270>>223265239Dit is zijnscultuurIk begrijp mensen die zo zijn nietIk frits stel toch voor organiserenDaar is het pad dat beter werkt zover ik zie?Het is niet de schuld van de politie justitie (of... langer verhaal)Het is nog eerder jouw schuld als je niet organiseert en wel zoals ik voorstel. AlthansIets om het over te hebben
jij frits>>223265570
Ben in gevecht met waheed izjn shaytan
>>223265570>Het is niet de schuld van de politie justitie
>>223265505Bro het is halverwege juni, wat ga je lopen raadkallen over sint Niklaas
>>223265570>(of...)
>(langer verhaal)
>>223265586ik ja (ik) :3 :3(kut) ja wat het iswat ku*er is iets zo ziet het uitiets ervaar ik als een bedreigingmaarja welk ander pad, ik bedoel volgens mij is dat het beste
Wij wel ruggengraat voor hen maar zij niet voor ons. He dat is lekker makkelijk
mensen zijn die constant overal aanwezige nikker meer dan zat
>>223261187domme neger het heeft met de elite en de heersende klasse te maken, niet met de bevolking, die had 100 jaar geleden ook al nul macht
/pol/der bot opkk
>>223265764dit
>>223265764
>>223265108Dus niets onvriendelijks bedoelddit is zo'n opmerking die ziek maakt van binnenzijn de bedoelingen wel zo goed?Geen verdere reactie ookal reageer ik eropGeen conversatieGoed, dus het feitelijke effect is zoiets ziek van binnenDus anon dat zou jij niet ook zien? Dat je al zolang stil blijft ookal mijn reactieik vind het net een grafkist wat jij doet
>>223265764l
>>223265792ja dus?
>>223265096voor mij is het nog steeds sanic hegehoghttps://www.youtube.com/watch?v=Eo_gJwXxshQ
Wie heeft hier de diagnose van een mentale aandoening?Het daarover gaan hebben en erover gaan groeperenEr is iets niet mee in de haak
>>223265792>>223265816
Lekker op straat gescheten
>>223265676:p
https://www.youtube.com/watch?v=0YKEA7zRMEYkent iemand dees?
>>223265943het is allemaal zo vermoeiend
>>223265943Doodeng dit, een neger in de plenaire zaal.
>>223265834PDD-NOS
>>223265834>Wie heeft hier de diagnose van een mentale aandoening?jij hebt er ook een volgens mij he?>Het daarover gaan hebben en erover gaan groeperenschizo's naar de gaskamer>Er is iets niet mee in de haakdat zijn waanideeën
goeden middag frits
>>223266011wat doet die nikker daar
>>223266034>>223266034>>223266034
>>223266038Beetje praten dunkt me
>>223265971domme linkse junk
>>223265943das een neger met nen bollen kop
>>223265971dood jezelf
Ik frits ik beschuldig geenjos nietWaarom zou dat niet ook een praktijk kunnen zijnMaar de wetenschap, die gaat eroverDe wetenschap gebruikt iedereen, iedereen is tegen elkaar uitgespeeld(langer verhaal of conversatie, de redenen van de wetenschap)
>>223265570>Het is niet de schuld van de politie justitie (of... langer verhaal)Justitie moet psychiaters en het wetenschap toch vervolgen?
>>223266083zeg dit is niet normaal om te zeggen
>>223266093Als ik gelijk hebAls dat bewezen wordt doordat organiseren zoals ik voorstel.Trouwens ik zeg weleens bepaalde dingen hier. Maar sommige dingen zijn niet het talent van sommigen. Ik leg daar geen druk opBijv. belangrijk volgens mij. Sommigen zijn geenjosIk zeg weleens dingen (...) daar kan geen pressie op staanIk ben er boos over. Volgens mij niet dat daar pressie op hoeft te staan.Er zijn zat anderen wiens talent het wel is en zich bijv. compleet in lhbt begeven.
>>223265591>met een een satan (er is er maar 1) kk mongool
>>223264947Maar dat had ik eerst gedaan en dan was ik een vuile racist, nu heb ik dat 2de gekozen maar is het weer niet goed. Jullie zullen nooit blij zijn voor me
>>223265792Gebeurde dit maar meer, eindelijk rechtvaardigheid voor het hoogverraad van de baby boomers.