vorige draad: >>223395604
>https://youtu.be/oCS98JRyzdw?si=IF9ncMCdiiET4Xcqhttps://youtu.be/oCS98JRyzdw?si=IF9ncMCdiiET4Xcq>https://youtu.be/oCS98JRyzdw?si=IF9ncMCdiiET4Xcq
>>223407695goe beseg
Rust in vrede, strijder
>>223407695 (Ik)Met mijn addendum wat je niet uit Nigeria
>>223407695 (Ik)Met vritz addendumVolgens mij is dit beter dan dat wordt het niet>bendertje>ameerikaatje
>>223407776>fin22amai anon hoeveel finnen hebt ge wel niet
>>223407741Val dood, jij smerige moezel.Ach, heb je al gedaan.
>>223407970Ik ben geen moslim, gewoon geen flikkerpijper zoals jij
>>223407289>Artifacts found in excavated graves provide>evidence that the discs belonged to Merovingian women’s traditional dress>and were attached to the belt with leather or cloth straps.Het is mijn persoonlijke theorie dat deze dienden als kuisheidsgordel in de overgang naar volwassenheid of als bruidsschat, en werden al in de Bronstijd gedragen, waarbij het ontwerp de stam kon aanduiden. De Merovingische cultuur is daar geen directe voortzetting van, maar vertoont vergelijkbare gebruiksdoeleinden met complexere ontwerpen.Het is Sonnenrad dus mogelijk afgeleid van een vruchtbaarheidsteken, niet tenminste omdat de zon in vruchtbaarheidsculturen een centrale rol speelt.
>>223407924op deze pc 23 maar ik heb er nog wat meer op mijn pc in de woonkamer
wanneer gaat oranje man een keer "nee" zeggen tegen de juifkeswanneer stopt de zinloze oorlog tegen onze arische broeders
>>223408049Beesd
>>223408077>wanneer stopt de zinloze oorlogAls de Iraniërs weer gewoon normaal gaan doen en hun olie gewoon laten oppompen door westerse bedrijven.
>>223407970https://nos.nl/l/2624561Je homopijpende jodenvriendjes hebben al wraak genomen.
>>223408005Die Abdul heeft niet eens flikkers gedood. De gayprideparade werd door de politie beveiligd. Hij doodde mensen in een park op een halve kilometer afstand. Misschien waren het flikkers die vanuit de parade daarheen waren gelopen. Of misschien waren het gewoon gewone mensen die simpelweg naar het park wilden gaan. Wij weten het niet.Maar wat wij weten is dat de Christopher Street Day volgend jaar weer op precies dezelfde manier in Berlijn zal plaatsvinden. Omdat er niets mis was met het beveiligingsplan van de politie, en omdat de politie de flikkers met succes heeft beschermd.
https://youtu.be/oCS98JRyzdw?si=IF9ncMCdiiET4Xcq
>>223408179Mooi en goed, heb je ook geklapt?
dooi juifkes: :)dooi makaks: :)dooi janets: :)
>>223408036
>>223408240Rare sjap
Hou je soms evenveel van Belgje als van dit?https://youtu.be/oCS98JRyzdw?si=IF9ncMCdiiET4Xcq
>>223408316waarom haat je blanken?
>>223408239Nee, ik zeg alleen maar dat deze generatie Z terrorist net zo incompetent was als Generatie Z nu eenmaal is. Dus was hij geen "strijder", maar een domme gewelddadige crimineel.
>>223408347>je bent niet blij als niet blanken dood zijn? Dat betekent wel dat je blanken moet hatenSchizo
>>223408383Elke zoomer is een strijder
>>223408400haat je blanken?
https://youtu.be/oCS98JRyzdw?si=IF9ncMCdiiET4XcqZe zeggen het goed je bent onder de macht van mijnen telecast
>>223408438Strijder tegen windmolens misschien.
>>223408049
>>223408282
https://www.youtube.com/watch?v=lthBJP3wMLksuper goe dees
>>223408462Nee, maar wel sommige mensen die zichzelf zien als blank
>>223408600waarom wil je dan geen einde aan de ondergang van de blanke, bespoedigd door het eerder genoemde?
>>223408497Wat is wel eervol om te doen anno 2026?
>>223408694>de ondergang van de blankelmke, vaardigheidsprobleem.Liever heroïsch ten onder gaan dan als laf volk blijven leven
>>223408809en is het heroïsch om te janken als iemand het wel mooi vind als zijn vijand wordt bestreden?
>>223408790Geen idee. Maar niet met een auto in mensenmassa's rijden. Dat geldt niet alleen voor het Flikkers-evenement, maar ook voor kerstmarkten, kermissen, carnaval, enzovoort. Moslims willen dat niemand nog plezier heeft, omdat hun profeet plezier heeft verboden. Daarom horen ze allemaal weer terug in de woestijn. Stuk voor stuk.
Ik ga ipv drugs consumeren (behalve soft) morgen een startersset magic the gathering foundations halen. Paar potjes met de autimatties spelen. Als het spel leuk is wil ik M:TG kaarten sparen. Tegelijk een verzamelhobby. Kon ook gwn als een kankerjood goud en zilver sparen maar ik ben ondanks mijn Jesus fysique toch een tatta sojaboy mankind. Helaas barst de bubbel op dat ik diep van binnen liefst een zemmelke ben
>>223409009hoe durf je eigenlijk openlijke sodomietenorgies te vergelijken met kerstfeesten
>>223409028Ík doe dat niet, moslijmen doen dat.
>>223408853Carl Schmitt aub
>>223409090je schaart beide grofweg onder de noemer "plezier" terwijl het morele tegenpolen zijnvreugde hoort aan het christendom toe, verderf aan de sodomieten
Iemand enig idee hoe ik een overtuigende seriemoordenaar kan beschrijven in mijn detective verhaal?Of misschien een documentaire gezien waar een seriemoordenaar zijn misdaden beschrijft met plezier ipv wat ze vaak doen, doen alsof ze het niet konden helpen.Hartelijk dank :D
>>223409155Dat mag zo zijn, maar je moslims beperken zich niet tot sodomieten.Sodomieten – de Profeet haat sodomieten; dood iedereen!Muziekfestival – de Profeet haat muziek; dood iedereen!Kerstmarkt – de Profeet haat Kerstmis; dood iedereen!Puppyshow – de Profeet haat puppy's; dood iedereen!Enzovoort, enzovoort.
https://youtu.be/zzx_O3DdlaEdames en heren er is een nieuwe studio massa
>>223409257Simpel: De moordenaar is Alwin B. en het doelwit altijd kinderen, dan gelooft iedereen wel overruifegend dat hij er plezier aan had het verminken vermoorden eten etc
>>223409314>Alwin B.Ik ga niet schrijven over een echte gek.Ga geen groupies creeren voor een kkr hond.
Gen z luie kutten werken niet eens. "m-maar ik word gewoon niet aangenomen!!!" JA JOUW PROBLEEM JE BENT EEN KK LUILAAK NIEMAND NEEMT JOU DAAROM AANJe zal blij zijn met je magere loon boemerkont kussen HAHA
Overigens: die Turk die illegaal in Duitsland verbleef en enkele weken geleden in Stade zes mensen doodgeschoten heeft, is ook dood. Hij heeft zichzelf opgehangen in zijn cel.
>>223409354zou dutroux ook groupies hebben?
>>223409257>overtuigende seriemoordenaar>>223409257>Of misschien een documentaire gezien waar een seriemoordenaar zijn misdaden beschrijft met plezier ipv wat ze vaak doen, doen alsof ze het niet konden helpen.Wil je nou iets overtuigend of een rancuneuze psychopaat?
>>223409621Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
>>223409257>waar een seriemoordenaar zijn misdaden beschrijft met plezierIk weet niet, maar lees misschien de Hannibal Lecter-quadrilogie van Thomas Harris eens? Die heeft zijn slachtoffers toch met plezier vermoordt, bereidde vervolgens delen van hen en at die met smaak op. Later vertelde hij Jodie Foster erover.
ik verdien een aantrekkelijke rijke vriendin (ben zelf dik lui en drink te veel)
>>223410339Letterlijk ikke als ik moet niesen en me neus dichtknijp.
>>223409308hey kanker wat is dit nou weer?
>>223410025Nix
>>223410374Jij verdient dat! Ik hoop dat je haar gauw vindt.
https://www.youtube.com/watch?v=288u54zMFyg
Ik heb eigenlijk best wel kleine ballen.... kan je daar iets aan doen??
>>223410590dank u>>223410898met wie vergelijk je?
>>223410898testosteronproductie verhogendat is tegenwoordig heel eenvoudig
Al bijna 4 jaar geen lichamelijk contact gemaakt met vrouwenHelaas nog steeds wel de behoefte, nog wat langer isoleren en hopen dat ik vanzelf asexueel zal worden
>>223409606ja. er zijn vrouwen die hem brieven schrijven en aanbidden''Op 23 april 1998 werd Stéphane Michaux, boswachter van beroep, een nationale held tegen wil en dank. In de bossen van Herbeumont merkte Michaux de ontsnapte Marc Dutroux op."en wat ligt er vlakbij?
Ik verdien een vdje om samen duvels mee te drinken en samen hoeren mee te neuken
>>223411082nen delais?
>>223411108jij verdient dat
het proletarisch vee zit nu de laatste minuten te dissociëren en te springen op het grasveld van tomorrowland onder invloed van drugs en alcohol. goed zo nog even niet denken dat je een zinloze excel aap bent morgen tikkend op een toetsenbord, even nog naar boem boem muziek luisteren oei gedachte dringt binnen slokje pisbier ahh gedachte weer weg
>>223411234500€ kwijt
>>223411082er lopen genoeg gekke wijven rond, zonder twijfel dat hij regelmatig brieven krijgt
>>223411135https://www.youtube.com/watch?v=LvSZtIIHAZ4
>>223410898Ouder worden, dan zakken ze uit
>>223411289Eerder 4 à 5k als ik de media mag geloven (doe ik niet)
>>223411376misschien als buitenlander met vlucht bij en camping
>>223409257ik probeer het grote altijd in kleine dingen te voorschaduweneen onschuldig lijkende gewoonte of opmerking die blijk geeft van een diep verstoorde geestof iets dat in het passeren niet opvalt maar later pas op zijn plek valtwat ook kan werken is gelijk de kille meedogenloosheid van het karakter weergeven vanaf de eerste indruk, dat je weet dat diegene een acuut gevaar vormt en niet voor rede vatbaar is, al heeft die nog geen uitgesproken aanleiding om een dreiging te vormen
Jammer genoeg geen brandje zoals vorig jaar op tomorrowland. Overroepen kutfestival voor normies zonder identiteit met te veel geld.
>>223408919ik vritz heb zo ongeveer ook zo'n buikje
>>223411489niet jij hebt een behaarde bierpens dikke
>>223411450ben al 5 keer geweest :)
>>223408919Ik heb geen tettenZo'n buikjeIn feite...En heupen
twijgfrits
>>223411504Ja maar ik hoef maar aan mijn groente-fruitsappen en danDat gaat heel snelEn met scheren
Waar zal ik naar met vakantie gaan? Geef goede ideeën.
https://www.youtube.com/watch?v=LdGx75TGdek
lol sissy joyce is dus een balg.
>>223411518Je bent een normie zonder identiteit met te veel geld
>>223411621B A C H T E NDE KUPE
>>223411621De zee of het bos.
>>223411651kweenie, ziet er exact zo uit als hier.
>>223411645nee, ben letterlijk de eerste keer geweest, toen was er nog amper volk, was 18 toen denk ik en het jaar daarna en dan nog eens tickets gekregen (via werk van iemand). Ik woon op fietsafstand
nog rap een wildvreemde man in je laten rammen op het festival he je leeft maar een keer he jana
>>223411663je kan nooit genoeg weiden en velden zien
>>223411675Nou ik hoop voor je dat het letterlijk was. Zou raar zijn als je figuurlijk geweest bent.
>>223411687strijdster
>>223411234>>223411450>>223411645>>223411687>"ik heb geen vrienden"
slop besteld
>>223412038zwaar nachtje gepland?
>>223411930Wat moet ik met vrienden? Geld gaan uitgeven? Woorden uitwisselen? Hun geblaat over kinderen aanhoren? Wat is het volgende, socializen met collega's? hahaha man man.Kan ik toch even goed mijn vrouw neuken en een potje gamen?
Pulp fiction is mid oetz
kankerhard hitlergroeten doen tegen een joodse haakneus tot hij breekt daarna schroevendraaier door zijn trommelvliezen en oogballen prikken SIEG HEIL KANKERJOOD SIEG FUCKING HEIL
>>223411621vietnam, italie
>>223412054welke vrouw?
heftig moeten kakken
>>223412053ik wil gewoon wat nuggies en ijs voor het slapen gaan want ik ben een mankind
>>223412092das eigenlijk een beetje wat fritz ook doet
>>223412111De roodharige
>>223412092toen ik vers in mijn /pol/ fase zat heb ik tijdens een werkborrel teveel gedronken waarop mijn inhibitie totaal verdween en ik begon keihard ss marsen te zingen en heil hitler en sieg heil te roepen gelukkig was het horeca dus het boeide niemand
>>223409621Ik bedoel iemand die open is en de moorden eerlijk beschrijftIemand die het niet opblaast of kleiner maakt.Of iniedergeval iemand die het zo vertelt dat de pscyhiater het gelooft na analyse>>223410049Ja Hannibal is wel geinig maar die ken ik al.De mijne is niet een volledige psychopaat.Weet niet hoe het heet maar je hebt niveaus van narcisme en gevoelloosheid.Sommige kunnen empathie voelen voor individuen anderen geilen er op om de angst te zien en de macht te voelen en niks meer>>223411419Mijn moordenaar is niet meteen herkenbaar, het is meer van het oogpunt van de rechercheur en er zijn korte momentjes voor iedere keer dat de rechercheur een slachtoffer vindt dat komt van het oogpunt van de moordenaar.Hierdoor zal de lezer hopelijk plezier vinden in de puzzelstukjes en proberen uit te zoeken wie de dader is.Is het de bank directeur, is het de oude man in het leuke winkeltje, is het die knappe jonge man die graag vist in zijn eentje en bij de groenteboer werkt enzv.Maar ik wil die enge stukjes goed kunnen beschrijven.De nasleep, het plaats delict is simpel voor me.Maar de bloedstollende jacht, het kiezen van het slachtoffer kan ik niet echt.Ik kan wel iets namaken maar dat is zo saai, ik wil die kerel snappen en het zelf kunnen bedenken en niet na-apen
>>223412276>>223412276>Ik bedoel iemand die open is en de moorden eerlijk beschrijft>Iemand die het niet opblaast of kleiner maakt.>Of iniedergeval iemand die het zo vertelt dat de pscyhiater het gelooft na analyseIn dat geval zoek je eerder naar een professionele huurmoordenaar dan een seriemoordenaar.Meeste mensen vermoorden niet zomaar een reeks mensen en blijven daar casual onder
>>223412186Dit is waarom ik neo-nazi'tjes altijd vraag of ze deze kennen>Wir sind die Afrikakorps>Des Fuhrer's verwegene Truppe>Wir sturmen wie die Teufel hervor>Versalzen dem Tommy die Suppe>Wir furchten nicht Hitze und Wustensand>Wir trotzen dem Durst und dem Sonnenbran>Marschieren beim Takt unserer Trommel>VORWARTS!>VORWARTS!>VORWARTS MIT UNSEREM ROMMEL!!Meestal kennen ze deze niet en het is niet echt een Nazi lied maar een soldaten lied ter ere van RommelWel grappig dat de kerel die het zooite ongeregeld netjes weet te maken en effectief de geallieerden de keutel in liet trekken, Rommel van achter heet.
>>223412369Psychopaten zullen vaker hun misdaden minimalizeren omdat ze sociaal acceptabel willen blijken.Sommigen zullen hun misdaden grandioos maken omdat ze aanzien willen.Beiden liegen en dat is waar ik omheen wil, ik wil zien, horen, voelen wat zij voelen om het te kunnen beschrijven.Iemand als Israel Keyes is te droog, die deed het voor pragmatische redenen en had er maling aan dat mensen trauma's en verdriet hadden dankzij hem.Dat is niet het type dat ik zoek.Ted Bundy is een kwal die zich vormt naar wie er voor hem staat en doet alsof hij het zo erg vondt, maar intern zat hij zwaar te geilen op de herinneringen.Kerel sliep met de lijken van zijn slachtoffers nadat ze al maanden aan het rotten geweest zijn.
>>223412186deze is ook leukhttps://www.youtube.com/watch?v=QisizLey--4
>>223412276ik heb wel eens een kort verhaal geschreven met de oefening: zoveel mogelijk 'gore' (als in verminking) en leed in elke zin verwerken. rottende karkassen, kermende lichamen, afgehakte ledematen, vernederende martelingen, brandende velden, amputatie, verdrinking, verhanging, enzovoort.nu heb ik geen moeite meer met geloofwaardige slechteriken schrijven, niet omdat het ze koud laat, maar om de fascinatie met verwerpelijk leed goed over te brengen.wat denk ik belangrijk is, is het motief van de dader voor ogen houdendoodt die uit sadisme? uit overtuiging? uit verveling? uit impuls? als wraak?dan kan je in de geest beginnen kruipen, en dan kan je een houding aan de moordenaar geven.
>>223412486Zoals ik zei de nasleep is simpel voor me, ik heb redelijk wat ervaring met lijken.Moest leren over kadavers enzo>body farmhttps://en.wikipedia.org/wiki/Body_farmEen van de eerste beelden die ik te zien kreeg was een godvergeten groen lijk met een bek vol madenKANKER VIESkan het nog steeds zien>>223412486>wat denk ik belangrijk is, is het motief van de dader voor ogen houdeniddIk wilde in eerste instantie gewoon een leipo schrijven die medogenloos was, maar dat wilde niet.Dus nu heb ik hem motief etc gegeven en dat haal ik later weg voor het overgrote deel zodat de lezer moeite heeft uit te vogelen wat hem drijft net als de detective>doodt die uit sadisme? uit overtuiging? uit verveling? uit impuls? als wraak?Dusver is het hoofdzakelijk wraak, maar wraak op een herinnering. Hij wordt wel getriggerd door een beeld of persoon en worstelt met zijn impuls, maar het laat hem niet los dus moet hij een plan maken om toe te slaan en de hele tijd (kan weken duren) leidt hij. Het is dwang maar hij zou gewoon naar een psychiater kunnen gaan en kiest daar niet voor dus uiteindelijk is het zijn eigen keuze. ofwel hij is een teringlijer>dan kan je in de geest beginnen kruipen, en dan kan je een houding aan de moordenaar geven.Ja dat klopt, maar ik wil juist dat dit bijna onmogelijk is voor de lezer omdat in werkelijkheid dat nl. ook zo isMeeste seriemoordenaren lullen maar raak en zeggen nooit echt de waarheid, ze geven wel hints aan wat ze drijft maar houden het geheim want dan hebben ze nog macht ookal komen ze nooit meer vrij.
https://m.youtube.com/watch?v=vdiGXmEXVeAHaha
>>223412466Zoek iets op van huurmoordenaars denk ik dan.1 moord kan je nog als uitzondering zien, maar met seriemoordenaars heb je echt wel serieuze problemen.Iemand die als hobby auto's repareert zal daar of met heel veel passie over over vertellen, of hij gaat het minimaliseren omdat hij niet wil dat mensen naar hem toe komen voor simpele klusjes.Een automonteur kan je het veel simpeler en neutraler uitleggen.Of je hebt een huurmoordenaar/soldaat nodig met meerdere bevestigde doden, of je krijgt te maken met een hobbyist die juist wel of geen aandacht wil voor zijn hobby.
>>223412715Dankje anon, dit was leuk.Mis dit soor ongein wel.
>>223412739Een huurmoordenaar is toch wel anders.Die is net als Keyes gedreven door hebzucht.Een seriemoordenaar niet, ondanks het feit dat ze beiden "in serie moorden"
>>223412615dus hij weet dat wat hij doet fout is, maar zijn trots weerhoudt hem ervan om hulp te zoeken, terwijl hij min of meer gekweld wordt door de obsessie om te moorden?het klinkt alsof die persoon veel opkropt en dat de moord zelf wellicht een uitvlucht biedt, een emotionele ontlading van de cyclus van zelfhaat en grootheidswaanzin, die met elke moord sterker wordtdus hij zal misschien ook ergens opluchting hebben in het herleven van zijn moorden als zijn geheim eenmaal ontdekt, door er in geur en kleur over te vertelleneen soort cerebraal exhibitionisme om de willekeurige toehoorder mee te nemen in zijn fetisj
psychopaten/moordenaars zijn niet complex homo's hannibal is niet echt in werkelijkheid zijn het gewoon gewelddadige zwakbegaafde mensen. wauw ted bundy sliep naast rottende karkassen vind je kwijlende mongolen die met hun poep spelen en opeten ook interessant?
>>223413020Ok en nu wel iets complex
>>223412838Ik weet nog niet of ik hem laat arresteren, dood laat gaan of laat ontsnappen.Ik heb hem al wel beschreven als het type dat verdween van 1 plek en opdook in een andere.Ik gebruik vaak muziek om karakters te schrijven en hun achtergrond.>>223413020Ted Bundy was ook niet een genie, hij had een IQ van 120-130Daarintegen heb je de green river killer die een IQ van een debiel hadJe hebt wel gelijk dat de meeste psychopaten en seriemoordenaren debielen zijn of een sociale achterstand hebben zoals Rex Heuerman.Wat is je punt eigenlijk?Boos dat mensen ergens over praten of boos op verknipte mensen die nare dingen doen?
mag tegenwoordig ook al niet meer
>>223413365Wat niet?
>Heeey! Sosaar>Led ged dis straid no, ok?>I never fucking no one who nod hav id coming to dem, saar.>All I hav in dis worl is my ball an my wor>An I only break dem for onlyfens gurl feed pics>You unnerstan, saar?
De heilige rooms katholieke kerk is het ware geloof
>>223413020midwit
>>223413711Ja, alleen is het huidige volk in het vaticaan en op de stoel een stel heidenen
>>223413711dus de eerste 1000 jaar aan christenen hadden het fout?
ja ik ga het gewoon weer zeggen NEGERS!
>>223413253ga je het publiceren? ben wel benieuwd
>>223413757niet hoe dat werkt
>>223413796Als ik ooit een verhaal af krijg dan wel
>>223413803leg uitde oosters-orthodoxe kerk ziet zichzelf als voortzetting van de originele apostolische kerk, waarom is volgens jou de rooms-katholieke kerk juist de rechtmatige opvolging? of zie je ze beide als legitiem?
ferm gekakt
https://www.youtube.com/watch?v=zN440ypK_Kc
https://www.youtube.com/watch?v=MY433G8bDZQ
>>223414073sorry ik moet toch echt gaan
>>223414194ok
>>223414073ne me quitte pashttps://www.youtube.com/watch?v=Vz6r0TP4FBI
>>223414073https://www.youtube.com/watch?v=JS91p-vmSf0Franz Schubert - Erlkönig
HiAnyone here work in the maritime industry specifically in Rotterdam? I’m an American looking at moving to NL in a few years as I used to work on ships here. I’m going back to school to get my degree in maritime occupational safety and would like to connect with anons. I’m 25 and also early transitioning MTF (this doesn’t matter but just for context about myself) Disc theguiltyhavenopride
>>223414671Tyfus lijer
>>223414671hahahahaha dude hahahaha fuck off
>>223414784I’m not a sand nigger nor black, fortunately.
>>223414819>im trans btw er is hier een schizofreen die de hele draad volspamt die graag een vrouw wil worden maar ik betwijfel of je er iets zinnigs uit gaat krijgenvoor de rest zitten hier alleen maar chagrijnen en andere geesteszieken
>>223415022Yea I don’t really associate with other 4chan trannies let alone take most people on 4chan in general seriously since most of them tend to be pedos/insufferable and make that digital circus and hazbin hotel shows their personalities. I’ve emailed a few Dutch shipyard companies about more info and the 2 friends I do have who are Dutch don’t work in that industry.
>>223415104sorry kheb de vraag nie glees
>>223414671Dood jezelf kanker homo