vakantie-editie.
kanker nerd
Voelde net als vakantie in de hitte pep jatten van een medejunk (ik heb het harder nodig) door een zakje half leeg te scheppen die ik moet aufhalen. Jonkotje gedraait en man man man kzweet me kapot. Izjen druksfiksdakar
Bruine mensen naar achter in de bus.(dit is een satirisch statement)
Kanker Moslims!!!Terug met jullie woestijnapen weer!!!Of er gaat wat zwaaien
Stel je voor dat ik Ramadan ga doen en dan hoor dat drugs nemen ook niet mag en dat ik in dat moment satanisme kies binnen de Islam omdat God teveel van mij verwacht hehe
>>223607032>PRObleemkind>PROsmanIk zie patronen.
prosman heeft een soyjak hoofd
Eerlijk Ramadan is ervoor je in te leven met de armeren dus als ik dan op een lege maag pep nak is dat juist extra moeite in het idee stoppen. Armen doen veel drugs daarom zijn ze te arm voor eten
>>223607073interesseert me niks mongool
>>223607057/r/ aan @prosman om een sojagezicht te maken terwijl hij zijn mtg kaartjes vast heeft
>prosman heeft een soyjak hoofdLetterlijk jouw gezicht wanneer mijn gezicht
De mannelijke ervaring is limiterend in alle opzichten
>>223607121Dat betekent dat je zelf geen diepgang heeft want als je vrouw bent en je leven ziet eruit als een stuk stront blijft dat zo. Maar hak voor de zekerheid toch maar je pik af omdat dat wel de kern van je ongeluk moet zijn!!!! Hahahaha
IK FRITS LUID DE NOODKLOKOver de grote stromen migratie hierheen(duizendknoop-plant/rivierkreeft)>Waarom is de omvolkingstheorie precies wappie?Laat iemand dat nou eens zeggen. Ik geloof best ka zijn elementen van slechte kwaliteit erin, onwaarheden, zelfs.Wat is het probleem ermee?
Als ik vrouw was zou een stuk stront nog steeds ervaren worden als een stuk stront maarja
>>223607141Ik zie mijzelf meer als androgeen
IK FRITSIK ERVAAR MIJGIGAAAAANTISCH genept geneukt voor de mal gehouden DOORnatsoc zijnscultuurVerschrikkelijk
hij begreep de opdracht
Zo druk dat mijn waterijsje is gesmolten kut buitenlanders
>>223607121houd je domme kanker bek
>>223607182Maakt geen zak uit al ervaar je jezelf als een flikker dus al zou je jezelf als een Apache helicopter ervaren dan nog zou je jezelf depri maken zwakkeling
>>223606887you stole that porsche from a slowenian
>>223607121Ben jij trans liefje?Laat je niet nemen door negatieve reactiesEr zijn er zat hier die je lief vinden inclusief ikVeeele hartjes voor je <3 <3 <3 <3 <3
>>223607263Wat is het aan een ander persoon's bestaan dat deze reactie bij jou opwekt?
>>223607170BIMMM BAMMM BOMMMBIMMM BAMMM BOMMMBIMMM BAMMM BOMMMBIMMM BAMMM BOMMM
Kvoel me kutjes tijd om mijn lul eraf te hakken want ik mis het zelfinzicht en heb teveel autisme om te zien wat anders behalve een vrouw in een mannenlichaam te zijn uberhaubt een van of het probleem is....Rook gewoon crack zemmel dan openbaart alles
>>223607275ein kleines Glässchenein Glässchen am Morgenvertreibt alle Sorgenund tut mir so richtig gut
>>223607121Gebaseerd en gewaarheidpiltLaat transfoben haten, ze willen niet dat je jezelf ontwikkelt en ontketent.
>>223607310Ach joh een van de grootste zieders op mij is een tranny als ik daardoor elke tranny tegelijk beledig met een realiteits reflectie is dat nevenschade
>>223607327Wat bedoel je hiermee?En uit welke zijnscultuur?
>>223607356de noodklok tiens
>>223607348Ik zeg alleenMisschien is er een hele hele hele kleine kans dat de bron van je ongeluk heeeel misschien iets anders kan zijn dan.... een mismatchde ziel met je lichaam hebben.... (wat al enorm grappig klinkt voor iemand met gnosis)
NEEEE ALS JE MAN BENT MAG JE ALLEEN MAAR EEN T-SHIRT EN EEN KORTE BROEK TIJDENS DIT WEERGEEN CROPTOP DAT IS GAY
>>223607327https://youtu.be/RBbr8yeFdSc
>>223607335na dann prost
>>223607393Ga gewoon naakt lafaardlafaard
>>223607389Mijn zelfhaat komt van buitenaf.
>>223607412
>>223607413proost
>>223607348Ze hebben evengoed gelijk. Tenminste zij refereren aan de complete vergiftigdheid van relatie en erotiek.>transfoben Er zijn plaatsen waar "zij" er niet in komen.Jij of andere anons zijn even schuldig als de kritiek op transfoben.Zij hebben gelijkTrouwens >>223607294 (Ik)
>>223607463>WAHHHH WAHHHH JULLIE ZIJN HET PROBLEEM NIET IK IK MOET GEWOON SCHIJTEN OP HET VROUWEN TOILET EN OVER DE BABY WISSELAAR PLANK MET MIJN SLURF HEENZEIKEN ANDERS BEN JE TRANSFOOB AHHH
>transfobenLol heb je wel eens in de spiegel gekeken lelijk kanker gedrocht
>>223607350>Ach joh een van de grootste zieders op mij is een trannyfantasie. net als de incest met je vader geestesziekje
>>223607493Schat (jij) kent mij niet
>>223607385Ik begrijp deze zin nietWat is een ,,tiens''?
>>223607393gewoon tshirt af
Ik zou frits toch aanraden gewoon eens een keertje crack te roken het heeft prosman en vele anderen ook goed gedaan als dat echt niet helpt kun je natuurlijk altijd nog in transitie gaan
FASCISME is 100% harmonie, perfectie, (ontspannen) zover het op een bepaald moment in de tijd gaat?
>>223607546spreek uit als tjènbetekend zoiets als 'weet je wel' of 'vanzelfsprekend'
>>223607541OK bewijs dan dat hypotetisch jullie allemaal gelijk hebben elke troon. Hoe wil je onderbouwen dat je allereerst de ziel in bestaan erkent. En daar het spirituele besef voor hebt. En dan dat uit die observatie blijkt. Dat je eigenlijk een vrouw bent???? Leg uit want als je je ziel zou ervaren zou je genoeg zelfinzicht hebben om niet op zon kut conclusie te komen vs je bent gewoon aangerand vroeger of wel zwaar autistisch
Jongens je mag pas oordelen over dat mijn pik afhakken dom is niet bij de daad!!! Leer aub mij eerst als persoon kennen. Je hebt gelijkSorryGa zo door. Slay meid
>>223607606Ik ben een kind van God en heb zijn wijsheid
>>223607121>>223607182Ik vind je teringleukIk doe ook spelletje doen alsof meisje (knop iets naar onderen https://turn-me-into-a-girl.com/confirm#)Lang verhaal kortMaar natsoc zijnscultuur of christelijke zijnscultuur heeft gelijkZe gooien exact een bepaald gif eruitMaar door hun slechte kwaliteit, een ander gif dat volgens mij even erg is.
>>223607235Halper is daar gewoon door de mand gevallen, als je in de Filipijnen niet gratis kunt neuken als blanke man zijnde dan ben je echt een ontzettende mongool. Zelfs in Thailand is het niet half zo makkelijk als daar. Maar je hebt wel gelijk dat je er niet moet gaan wonen, ik bedoelde meer als reisbestemming of een paar maanden per jaar.
haat zogezegd troons en homo's maar masturbeert op ladyboys. ok thomas kom uit de kast
>>223607606>lever bewijs voor anderen Nee, dat gaan we niet doen
>>223607707God is tegen flikkerij dus veel plezier
>>223607722Ik ruk er op af. Zou sommigen troons van hier ook vast wel volspuiten. Maar zeggen dat jullie in essentie en dan biologisch of spiritueel voldoen aan de definitie van een vrouw meer dan zelfhatende flikker? Succes zo schizo ben ik nou ook niet
>>223607746Zolang je ervaart dat je vrouw bent een deel kan je toch best zeggen welk deel dat is en het omschrijven? Dan zou je enige tastbaarheid in je claims kunnen vormen. Maar idd dat kan je niet..
>>223607721Haha gratis arme hivflip wijven neuken is een flex.domme halper dnugIk was je ff vergeten domme kk incel
Tijd om op het vrouwentoilet over de wc rol heen te schijten
>>223607833Ik zeg dat het oersimpel is, dus geen flex in mijn ogen. Feit blijft dat Halper het geprobeerd heeft en faalde
Vandaag wordt weer een hele hete dag.Wat gaat iedereen doen op deze dag?
>>223607892strijder
>>223607785Je bent zelf schizo
>>223607833Nee geen ARME wijven dombo. Gewoon wijven die studeren of gestudeerd hebben. Wanne mongool zijt ge ook.
>>223607904Luister matteke ik wil zieden. Ik wil dat je NU terugziedt ipv kinderachtig mijn woorden van emotie te ontdoen door naar dingen als logica te kijken. Anders is mijn broek niet veilig
>>223607925coderen
>>223607925pintjes drinken aan den airco
het is wel goed weer om te zieden eigenlijk
>>>223607121>>>223607182>spelletje doen alsof meisjeMaar ik vind het tering gladIk zie dat het dat kan zijn
>>223607986Wat is het nuBen je nu homo?
>>223608024Nee want relatie en erotiek is vergiftigdZou jij niet spelletje doen alsof meisje?
>>223608053PILLEN.PRONTO.
>>223607954Met of zonder codeersokken aan?
Koekt dan de video op deze paginahttps://www.transfemme.com/feminization-program/Het is ook heel gevarieerd in lichaamsbouw wie trans wordenEruitzien als een Churchill is niet een (ja hoe zeg je dat)
>>223608099Tegen wie praat ik nu?Één of andere dikke met een snor?>geen reden(nee goed maar hoe dat te zeggen)Geen reden om uit de hoogte te doen tegen mij
Je mag wel trans zijn, maar dan moet je wel een vrouw worden die ik mooi vind.(Ik vind vrouwen niet mooi hahahahahaha)
>>223608149>>>223608099>Tegen wie praat ik nu?>Één of andere dikke met een snor?correct
>>223607949We moeten zieden op de mensen die hun geld verdienen als zogenaamde “Roesoloog” en cursussen verkopen aan een kwetsbare doelgroep (incels) terwijl ze als puntje bij paaltje komt niet eens kunnen neuken op de Filipijnen, niet op elkaar, matteke
Ik verdien een dik Belgisch vdje met een snor
>>223608259Ik ben dat nietIk denk dat lichamelijk onder mensen, dat er in de jeugd iets fout is gegaanHoe dat voelt onder elkaar verschillende lichaamstypenDat zoiets al eeuwenlang verwaarloosd is en ingeregeld moet worden door de ouderen
het ggz heeft mij opgebeld wdn
>>223608372Oei
>>223608372Had een belgske zich laatst toch laten opnemen
>>223608112Frits het is echt beter voor je als je dit soort websites gewoon niet meer bezoekt. Dit zou eigenlijk gewoon verboden moeten zijn
>>223607032Orange slut. (I love you.)
>>223608578>Dit zou eigenlijk gewoon verboden moeten zijnWat een betutteling weer.Laat mensen gewoon hun lichaam verneuken als ze dat willen, laat ze maar leren omgaan met spijt.
>>223608578-Nou nouWat jij daar zegt is een opmerking van méér geavanceerde aard dan normaal gesproken te verwachten.
>>223607721>Maar je hebt wel gelijk dat je er niet moet gaan wonen, ik bedoelde meer als reisbestemming of een paar maanden per jaar.als het hier winter is lijkt me dat heel chill
>>223608316Halper heeft het al moeilijk genoeglaat hem toch begaan
>>223608457>>223608531wat doet het ggz eigenlijk? ze hadden gezegd voor een crisisteam aan te melden
Over bepaalde onderwerpen.Wat is de aard, achtergrond, gronden daarvan.Waar staat dat op?Wat is de grond van de aard van dat geuite gezag in deze draad?
Het weer maakt me homo
>>223608673Het is NatSoc zijnscultuur. Het derde rijk verbrandde die boeken. Ze hadden nog geen websites, maar anders hadden ze die zeker uitgezet.
>>223608633Hij heeft wel gelijk. Ook vanuit perspectief van medisch handelen is het een anomalie. Stel dat iemand zegt “ik voel gewoon dat ik kanker heb” en dat de dokter dan zegt “als jij dat zo voelt, dan is dat zo” en je dan onmiddellijk op een chemokuur zet zonder enige verdere controle of procedure. Best gestoord dat dat kan in Nederland.
>>223608725De maatschappij ontaard mensen en zij geven daar uiting aan in de draad
wat nou terreur!
>>223608372>>223608718uw gezicht wanneer
>>223608725Ik heb geen werk EN een mentale aandoening volgens den dokter
>>223608725Ik werd boos deur schoppen erg lang.Toen naar iets kleinere kamer zelfde type inrichting.Ik weet niet hoe, maar ik voel in slaap en had dekens de volgende ochtend.En ik had een mooi tshirt gekregen, want had ik dus niet aan.>BlaaspijpGaat dat zo? Ik kan me niet herinneren dat ik wilde gaan slapen en van een pil of spuit herinner ik me niets.
>>223608718Geestelijke gezondheidszorg, crisisteam komt bij je als je geestelijk op instorten staat (of al een inzinking hebt gehad)
>>223608793ik heb zin iemand te beroven man
>>223608825Dan zou je kk hard in elkaar geslagen worden dikke incel
>>223608790Nee heb gezegd dat het wel goed ging en dat het ni nodig was>>223608814AhMaar ze vonden het precies zelf niet nodig, dus jaIk moet wel op begeleidingZe zeggen dat ik maar naar een psycholoog moet gaan
>>223608811Hé dat heb ik frits meegemaakt.Zelfs meerdere kerenGoed bedanktEn van al die meerdere keren wat mij eraan stoort is dat ik ZEKER niet zo ben.Dat vind ik HOOGST onbeleefd van mij wat er gebeurdeZeker excuus.
>>223608861Ja nogal wiedes he, meer centjes voor hen
>>223608832denk je xD
>>223608737komt door de invloed van Sirius
>>223608751Meeste mensen hier gaan nog mee in het idee van Descartes dat je lichaam en geest los van elkaar staan maar dat het wel invloed op elkaar heeft.
(jij) vritz
>>223608886Ik denk niet dat ze mij kunnen helpen. Dus ik ga er ook niet naar toe.Ik heb het wel afgeleerd om mij 's avonds hier te vertoeven. Zo paar uur vlak voor bed over politiek praten heeft geen nut en houdt mij nog meer wakker
>>223606922geen slecht idee, duizenden vullen met helium en boven de hoofdsteden lossen
>>223608930Sirius Zwart? Die van Harry Potter?Pffff ja dat begeijp ik wel...
jou frits kijk op dingen
>>223608861Waar heb je last van boobooke? Stelselmatig sipjes, stemmen horen, intrusive gedachten?
>>223608811Open om het erover te hebben.Maar die agressie, boosheid, ik vind wel dat het in verhouding staat tot wat eraan de hand is.Zonder conversatie, die ik ALTIJD* voldoende geopend heb, gewoon constructief, is die terechtheid en verhouding mijn standpunt en uitgangspunt.*Die openheid is voldoende aanwezig tot het nivo van een harde eis. Dat bepaalde dingen naar mij toe NIET meer kunnen. Dat bijvoorbeeld een bepaalde schuld NIET meer bij mij kan liggen.
>>223608956Benzo kuurtje van twee drie weken voor het afkicken van de wiet en het bier? Misschien elektrolyten en zo'n comboding voor vitamines, weet niet precies hoe dat heet.
>>223609032DIT schreef je toen ook:Nu vind ik het wel spijtig dat ik zo tegen de deur en raam ging shoppen.Los van terecht of niet.Het zijn best aardige mensen. Ik vind dat gewoon spijtig.(Toen pikten ze mijn slippers)Ik vroeg om een advocaat.Ik ga ze nog een email sturen om even te zeggen ook en te bedanken voor de goede zorg, ookal dat gesloten deur.
>>223609080bespaar de moeite, niemand gaat iets doen
>>223609029>Waar heb je last van boobooke?De realiteit van het leven. Het systeem waarin wij bestaan, en dat je voor altijd tot een klasse behoort, en je komt er alleen uit met geluk.Ik ben tot het besef gekomen dat mensen maar een product zijn. Onze maatschappij draait rond consumptie. Mensen zijn maar een nummertje met data gegevens.Het voelt zo nep.Misschien denk ik te hard na? Ik denk als ik hiermee naar een psycholoog ga dat ze mij direct weigeren en op laten nemen voor gevaar van de maatschappij, denk ik.
>>223609118zo lang je niet zegt dat je eigenlijk een gallische krijger wil zijn zal dat wel los lopen
>>223609067Ik vind het opmerkelijk want ik heb geen drugsverslaving en 3 maanden geleden heb ik mijn laatste biertje gedronken.Ik lijd, omwille van de kwaliteit van mijn slaap, en de zorgen die ik 's nachts wakker heb.Het is gewoon een rotte wereld.Ik heb wel een verleden van dronkenschap, maar ben daar zelf vanaf gestapt.
>>223609101Dat soort dingen ALTIJDIk vind dat erg. Zo ben ik niet.Maar dus tot zover mijn standpunt terecht en dat dit veroorzaakt is door het misdrijf naar mij toe van een mentale aandoening die ik NOOIT maar dan ook NOOIT gehad heb.Ik ben iemand die dat in het bijzonder niet heeft.
>>223609118Oei dat klinkt wel heel links met klassenmaatschappij, misschien moet je met een extremisme expert gaan praten ipv de geestelijke gezondheidszorg.
>>223609181>Zo ben ik niet.Blijf dan van den drank af
>>223609226Ik ben nochtans rechts. Hoezo is klasse een conservatief idee?
>>223609159bloed al eens laten testen?
>>223609159Benzo's laten je goed slapen. In combinatie met gezond eten en sporten kan het dan mogelijk helpen. Een soort "jumpstart" snapte?
>>223609181heb je die e-mail nog gestuurd?
>>223609257Ja, en ik was perfect.>>223609271Ik doe liever geen drugs.Ik neem nu wel Trazodon, omdat ik wel wat wanhopig was.Maar het maakt alleen makkelijker voor te slapen, en ik word nog altijd moe wakker.Misschien heb je wel gelijk over sport.
>>223609317Als je toch drugs gaat nemen zou ik liever een benzo nemen voor een paar weken dan een antidepressivum waar je mogelijk jaren aan vast zit. Maar goed dat is mijn mening, misschien heb jij er een ander perspectief op. Ik heb geen ervaring daarmee, maar benzo werkt zeer goed tegen slapeloosheid.
toen ik sport deed bleef ik vaak tot 2 of 3 uur wakker omdat ik daarna nog wilde gamen
>>223609370trazodon werkt niet verslavend, dat stelt mij gerustdoor benzos is Jordanië Peterszoon gek geworden
>>223609118Maar je kan jezelf in België nog naar de Adel verheffen als je iets uitzonderlijks doet voor de koning?
>>223609101Maar wat is dit?Alleen iemand uit professionele hoek kan zoiets weten. En waar ik mee te maken heb gehad.Wat is de adressering hier? Welke organisatie? Ik wil met spoed contact opnemen en al tijden.Er is bij mij een noodweer dat al echt jarenlang bestaatGoed, ik fatsoeneer dat, het is geen zaak van misbruik, maar ook niet tegenover mij wat wel continu gebeurt.
>>223609401Ja nadeel van benzo's is dat ze verslavend zijn. Dat iemand er gek van wordt lijkt me sterk. Ik denk dat hij andere drugs genomen heeft.
>>223609423Dat is gewoon uit het desuarchief Frits, maak je geen zorgen.
>>223609401Trazodon is medisch gezien niet verslavend, maar het kan wel fysieke gewenning en ontwenningsverschijnselen veroorzaken als je er plotseling mee stopt. Je zult het moeten afbouwen.
>>223609430Alsook trazodon kost maar 8 euro voor een heel doosje
>>223609250Omdat de klassieken ook verschillende klassen hadden.De romeinen hadden bijvoorbeeld proleten, plebejers en patriciërs.
>>223609481hou toch eens op met dat gedoe over links en rechts
Eigenlijk best fijn op de fiets lange broek zonder onderbroek blotevoeten slippers.Beetje omheen kijken zien hoe lekker mensen mij vinden.Maar ik ben niet iemand die opeens broek zakken of iets dergelijks. Maar ik heb er ook net de juiste dunne niet-sport broek voor.En hoed op want ik vertrouw de hele zon niet op mijn hoofd.Zonnebril vind ik niet nogig.Maar kan rood worden door de zon. Zonnebrand.
>>223609511Wat wil je dan? Vriend - vijand?
>>223608975sebiet ballonbelg vragen
>>223608111helaas zonder, ga er eens moeten aanschaffen
>>223609575erkennen dat het een uniparty is zoals in 1984, bijvoorbeeld bij jullie zijn d66, pvda, vvd en cda dezelfde partij en kibbelen louter over kleine verschillen in de marge
>>223609608Waarom hebben onze overheden al 40 jaar geen kernreactor gebouwd? Mag het soms niet van de NAVO?
>>223609278Wat is dit voor een onbegrijpelijke opmerking tegen mij (frits) Steeds typisch een patroon van onbegrijpelijke opmerkingen tegen mij en dat ik onbegrijpelijk zou zijn. Welke email?Compleet onbegrijpelijk dat iemand uit België dat tegen mij zegt.Of wat is het?Ik bedoel niet onvriendelijk maar (...) Als je begrijpt wat ik bedoel. Typisch het lijkt op opzet mijn communicatie verwarrend te maken voor derden die dat lezen (...)Niet deze figuur>>223609101Maar (te lang verhaal)
>>223609481Op zich is klasse geen probleem.Maar dat Bertrand ondanks zijn slechte capaciteiten wel vooruit geraakt in het leven doet mij wel vragen stellen. Het gaat meer over connecties dan echte capaciteiten.
>>223609608Ik weet dat het tegenwoordig een liberale eenheidsworst is.Daarom ben ik ook Carl Schmitt gaan lezen.
>>223609708>Welke email?Deze mail>>223609101>Ik ga ze nog een email sturen om even te zeggen ook en te bedanken voor de goede zorg, ookal dat gesloten deur.frits is een beetje traag, kendeda?
>>223609658Oliemaatschappijen hebben hele goede lobbyisten.
https://nos.nl/artikel/2625063-om-verdenkt-opgepakte-terrorismeverdachten-van-voorbereiden-van-aanslag
>>223609708Wat ik tegen jou zeg geldt ook voor prosman.Wat ik bedoel. Natuurlijk heeft het gematigde, realistische enz. uitgangspunten. Of ook hoe zaken in het algemeen werken, of gezegd worden. Zaken moeten daarop staan. Bijvoorbeeld ook jouw rust. De situatie die nu opgebouwd is leidt ertoe dat er niet zomaar iets anders is.Maar volgens mij gaat jouw recht op wajong weer in werking en heb je daarom geen recht op ziektewet of een gemeentelijke uitkeringMaar vanuit een positie van veiligheid kan verder gekeken worden
>>223609401>trazodon werkt niet verslavend, dat stelt mij gerustkan je wel nachtmerries van krijgen
>>223609278O wacht dit:>Ik ga ze nog een email sturen om e (...) Uit deze paal: >>223609101
>>223609838Jah (:
>>223609792Als ze nou de uitkeringen wat hoger maakten. Kunnen burgers ook een BMW X5 rijden
draad niet gelezen, heb de dip niet kunnen kopen, camhoertjes slapen allemaal nog
weet je nog die missie in cod4 dat je met mactavish een russische basis moest infiltreren
>>223609413ja, dat gebeurt nog op regelmatige basismeestal ridder of baron zonder erfelijke overdracht voor bekende personen met lange staat van dienstof erfelijke titels tot graaf voor pipo's uit de financiële en bedrijfswereld
Dries Van Langenhove’s speech (10 min) in Utrecht tijdens de Save Europe Act demonstratie.https://x.com/dutchiestefan/status/2083505236811858014
>>223609413>>223609910Hebben jullie al een idee?
>>223609904ja en dat je hem dan in zijn kont neukt, leuke missie was dat
defensie en politie wil transpersonen naar NL halen en beschermen
>>223609586:D
seks met een transgender is niet gay, anders ging ik in pattaya wel een vent neuken, en me niet in mijn kont laten neuken door een poepchinees
@gaybelghttps://www.youtube.com/watch?v=QFbRCubFGEA
>>223609997janet
>>223609861Dan hoefde ik ook niet meer te stelen maar de overheid dwingt mij om crimineel te zijn (werken moet je liggen, mij ligt dat niet)
>>223609968Kunnen ze niet 24/7 matteke ik wacht ze op op het vrouwentoilet
Ik ben net Genghis Khan maar in plaats van paardrijden betast ik witte vrouwen op mijn fatbike en gooi ik nitraten naar homo's
niet grappig
>>223609956Wij doen dat niet meer in nederland.
rob jetten neukt me in mijn gay kont en wat doen mensen? helemaal niks, staan er bij en kijken er naar of vragen of ik dat mischien thuis kan doenhet gore lef van de regering, niet te geloven
>meneer wilt u even uitleggen waarom u al 45 minuten verblijft op het dames toilet?>uhm... de transgenders wegjagen? Sorry meneer die zijn hier amper ooit>nee ik ga u nu niet bedanken ik ga de politie bellen
>>223610033Gebaseerde kamper
>>223610048je bent een kalende kankerjunk en ook zwerver, overigens ben je helemaal niet grappig
K heb net jullie advies opgevolgd en een nikker baby verzopen heb hem daarna in de prullenbak gegooid een agent zag het maar deed niks er zijn nog goeie tussen
>>223610105Alle 3 een leugen liegbeest
>>223610121als je een schizo mafkees bent zal dat wel zo voelen ja, overigens ben je ook pedofiel
Wat wordt ik frits hier in een typisch netelige situatie gebracht die ik herken?Van die zaak over psycheEn, nu ook iemand uit België waarvan signaal niet zomaar communicatie in het algemeen.>frits is een beetje traag, kendeda?Dit is een HEEL opmerkelijke opmerking. Niettemin NIET algemeen te verwachten. Zoals ik eerder zei van een Nederlandse poster en dat bleek met stip zo te zijn>>223609101
112 bellen omdat ik in mijn broek heb gepoept
>>223610110Deze wierie en pep is zo goed echt gewoon een zou mijn negervd haar foetus ervan in de kliko smijten nadat ik em arborteer met 100% pepricisie en een roestige kleerhanger. Zoals hoort in haar cultuur
>>223610146*efebofiel en dat is gebaseerd
>>223610182zal sophie prosman dat ook vinden
De huren moeten drastisch verhoogd worden ik zie tegenwoordig teveel mensen met een dak boven hun hoofd
>>223610146>troon die mij pedo noemtHonk honk
>>223610170Frits er staan buiten in de Morsstraat een paar lekkere ventjes op jou te wachten.Als je nu naar buiten gaat en hard roept "Ik ben hier om kinderen te neuken" dan komen ze naar je toe
>>223610211neem je pillen pedo schizo
>>223610198weer een draadpersoonlijkheid waar ik mee verward wordt, eerst was het castor, toen 168cm (wat is er met hem gebeurd) en nu prosman
mensen zoals prosman moeten onder een brug slapen en 's nachts in elkaar getrapt worden door skinheads, steuntrekkers moeten zelf maar eens geld gaan verdienen
>>223610182Kdenk dat ik strakke (18+) tieners idd aantrekkelijkst vind van alles. Met van die korte broekjes en een ik haat de wereld blik
>>223609441Deze post >>223609759 uit België echter overstijgt iets.Begrijpelijkerwijs.>frits is een beetje traag, kendeda?
>>223610211pedofiele schizo je bent zelf trennie, je identificeert je immers zo, weet je nog, kankerpedo flikker?
>>223610234Waarom ga je zo door met je best doen als pedo. Schizo. JunkNooit effectief 1x heb ik me aangesproken gevoeld. Het is net zoveel tijdsverspilling als je pik eraf hakken om een meisje te worden
we zullen zien of sophie prosman ook zo denkt over pedofilie, ik denk namelijk van niet
>>223610271>neemt iets wat duidelijk een grap was overlijk serieus Lmke als we alles moesten menen war ze hier zeiden heb jij ooit het probleem liegende troon in de ogen van je oordeel. Niet ik. Blijf je best doen met onwaarheden en haat zaaien. Knurftje
>>223610248ja lekker veel collageen maar wel dikke tieten en reet en makkelijk te imponeren want zijn niks gewend. kankerlekker die tieners (van 18+ haha)
14 jarige tienerkechs volblaffen in de brandende zon (kzen 54 ikke)
>>223609933Goed dat je dit soort dingen post. Blijf actief.
>SOPHIE PROSMAN>SOPHIE PROSMAN>SOPHIE PROSMANHAHA IK GA WEER EEN MAILTJE STUREJ HOOR! EN DAN WEER SEKSUEEL OVER HAAR FANTSEREN! HAHA DAN VIND NOG 1 EXTRA MIJ COOL EN JOU NIET!!! HAHA IK WIN (ACK)
36 graden
>>223610330je spreid zelf haat, je wilt immers kinderen mishandelen, omdat je pedofiel bent
>>223610350hoe krijg je dat voor elkaar met je norwood en je rimpelkop
>>223610350uuuhmm..tja, nu je dat zo zegt en ik er zo over na aan het denken ben...moet kunnen
>>223610372Ja kinderen mishandelen met een desert Eagle zo een halve kilo KLAK tegen hun schedel is gebaseerd. Als een verwarde man in een jurk zoals jij je pik erin stoppen niet.Pro tienersPro mammiemelkersPro kinderen low kicks gevenMaar je pik erin stoppen is triest. Zoek hulp
nu ga ik drie keer zo actief je kapotmaken smerige pedofiel
>>223610121>liegbeest
>>223610289maar je bent wel geobsedeerd met het onderwerp en begint er steeds zonder aanleiding over. en voelt je ook aangetrokken tot travestieten. heel normaal
>>223610350Dat is een serieus onderwerp dat dnugIk zie niet dat iemand dat onironisch zegtHet enige bonafide is organiseren en op de juiste manier, zeer goede zeden, geen schande, orde.Ik zou dat niet meer zo zeggen en organiseren zoals ik frits zeg.
vraag me af wat de inrichting doet met pedofielen
>>223610370nog een week op je tanden bijten
>>223610435Je snapt het nog steeds niet. Daarvoor moet je van kinderen houden en dat doe ik niet. Niet elk kind verdient het maar het is wel altijd lachen als je beseft dat hun schedels extra zacht zijn en ik moet ook aan adrenachrome komen (zonder jouw smeerlapperij) maar eerlijk. Je doet maar. Merkte al vrij weinig van je matige pogingen mij iets aan te doen tot nu. Maar als jij je daardoor stoer voelt al die moeite. Je doet maar
djelleba aan zonder broek
>>22361037032°C hier
>>223610442Ik frits keer mij hiervan af.Ik ben niet tegen de politieKan zijn vormen van kritiek maar zeker niet dat
>>223610468>>223610489koelt na morgen alweer wat af blijkbaar maar ik vertrouw de weerjoden niet, wat is hun einddoel?
>>223610375Ik ben ook nog eens moddervet en kanker lelijk ik trek ze gewoon de bossies in
>>223610482*klets*
prosman kankerpedo
>>223610493VLOEK VAN FRITS
ik duw negers en ander bruin gespuis gewoon aan de kant begrijp niet waar iedereen zo moeilijk over doet het zijn allemaal slappelingen
>>223610528>wat is hun einddoel?Dat je sterft, je moet vervangen worden.
SJA TOOW
>>223610610DREH DEN SCHWAG AAUUUUUUUUFhttps://www.youtube.com/watch?v=x6IUg8HG738
>>223610535Er is iets met het onderwerp.Dat blijken klopt en zou ook moeten
>>223610562>naamloos19.jpgprosman billenmaatje gespot
>hij draagt geen merkteken van Kaïn op zijn voorhoofd
>>223610669huurvrij
>>223610493
>>223608881>Hé dat heb ik frits meegemaakt.>Zelfs meerdere keren>Goed bedanktlmke
vanavond eet ik koude soep
Lag nok out in mn nest slecht geslapen met het nikker weer van afgelopen tijd
>>223610690oh nee nee nee nee nee
Van mij mag het wel vriezen dit vieze hete weer vinden die smerige nikkers heerlijk
zwarten worden geboren met de aandrang om elke blanke uit te roeien het is genetisch
lekker de ratten voeren
>>223610669deed het expres
>>223610798Europeanen en Aziaten hebben genetisch het Naenderthaler gen in hun dna. Afrikanen en Arabieren hebben dat gen niet.De jood is hier van op de hoogte. Hij wil het Neanderthaler dna compleet uitroeien.
>>223610849>d-deed het e-expres
ik ben meer een aanhanger van de uit-agartha-theorie
ben lekker Pulp Fiction aan het bewerken zoals het hoort te zijn
>>223610869stuiterende homo baviaan met harige kontgat
>>223610798Joden hebben dat gen ook
>>223610709De hele conversatie met mij frits blijft opmerkelijk>En ik zei:contact opnemen met mij met spoedDat is zeker ook zoDat wil zeggen (lang verhaal kort) ik ben eerst niet anders bereikbaar dan per telefoon. Mogelijk moet dat een paar keer geprobeerd worden, dat is ook heel belangrijk of anders email
het meisje in de albert heijn vindt mij leuk en ik haar ook dus we zeggen allebei niks tegen elkaar om niks te laten merken
wat heb ik toch een hekel aan nkkrs, junks, zwervers, mkke, en pedofielen
>>223610893Alle negers er uit knippen, behalve Marvin?
>>22361037013
ze noemen het een royaal met kaas
>>223610939nee iedereen is zwart behalve marsellus wallace
>>223610939moeilijk want samuel l jackson is best belangrijk in de film
>>223610921strak plan :D
een schorre stem wakkert mijn oer instinct aan ik verander in een holbewoner als een meid een schorre stem heeft dan trek ik het hele pand uit elkaar en bouw ik een nest om haar daar in te bezwangeren
>>223610906wie ga je bellen?
>>223610926En o.a. armoezaaiers?Maar volgens mij is het veel beter, feitelijk om daar constructief mee bezig te zijn zoals ik frits zeg? In feite alle denkbare manieren en redenen ,,beter" bedoel ik.
>>223610953>Right now in Norway, temperatures hover around 13°C in northern locations like Tromsø, as well as mountain regions like Geilogedokst
jij bent frits
>>223610969hij had zijn vrouw geen voetenmassage moeten geven, daar moet een reactie op komen, het is niet zo erg als haar kutje eten maar het is in hetzelfde gebied
>>223611017NEE ik zeg:Contact met MIJOok dat is heel belangrijk
frits is een bericht
>>223611057>NEE ik zeg:>Contact met MIJja hoe dan
>>223611055ja maar zij was ook gwn een wulpse teef die er plezier in vond om andere mannen in de val te lokken
>>223611038>gedokst
>>223611086waarom ook vincent sturen om met mia op date te gaan nadat hij iemand door het raam gooide omdat hij haar een voetmassage had gegeven
>>223610995Kwestie van kleurwaardesleutel aanpassen
>>223611182volledig blanke pulp fiction zou wel een nog betere film zijn
wat is nou een goed middel tegen muggen
>>223611201ja lekker kijken naar sm flikkers in een kelder kan je net zo goed naar de reguliersdwarsstraat
>>223611204een grote piemel, met een kleine piemel heb je last van muggen
>>223611201Maar dan kan Quinten niet zeggen dat zijn huis geen dooie neger opslagplaats is.
>>223611231hey wat grappig daar kijk ik deze film nu toevallig met een buttplug in
wat zat er nou in de koffer
>>223611298Gouden buttplug
>>223611124ja ja jij zegt zeker hødåfødådøxen
>wat zou er nou in de koffer>Gouden buttplug
>>223611204Mijn handen *klets*
>>223611328
OPKNOPEN & DOORHAKKEN
>>223611085Van welke organisatie ben jij
>>223611247jawel want blanken zeggen niet neger tegen echte negers die doen dat op online fora anders branden ze de kfc af (ze in dezen zijnde negers en andere bruinjoekels)
DE OORLOG BEGINTDEE OORLOGG BRGINTGEEN NIKKERS IN DE WIJKGEEN NIKKERS IN DE WIJKHOLLANDERS HEBBEN SCHIJT
>>223611393josti band
>>223611404Marvin moet wel een neger zijn, anders kan Quinten niet klagen over de dooie neger en zeggen dat zijn huis geen opslagplaats is voor dooie negers.Jules kan je blank maken zonder al te veel aanpassingen. Maar Marvin moet wel een neger blijven.
>>223611448dit is geen dode neger opslag
>>223611600goede miem
ik ga bij de lokale toko tussen de negers staan met schaafijs en bakkeljauw en heel hard lachen
er staat een bn'er voor mijn deur
Hollands TerreurWat danMoet
ze zijn een reclame aan het opnemen
ben pro-wanbeleid tho
>>223611694bloedarend tijd
iemand nieuwe bouwen
>>223611722Verstoren en als een tokkie beginnen te schreeuwen dat het land naar de kloten gaat door asielzoekers
>>223611694Die ene clown van de Postcodeloterij?
>>223611745De draden gaan snel zijn de zomerflikkers er weer
>>223611765GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEMIDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
nu mag ik niet zeggen wie het is en voor welk bedrijf want zodra je reclame online gaat weten jullie wat mijn voordeur is
>>223611655>bakkeljauwnegerwoord
>>223611816>>223611816>>223611816
>>223611802ik had het ook over negers
>>223611840kankerneger
>>223611788Kanker op*gooit van boven kokend water naar beneden*
>>223611017spokenjagers