Hatar kantiga nybögar som lajvar att 4chan är värsta episka hackerforumet där alla är le pedofiler epic style
>>223668035asg mongobögen
>>223668032asg swedditus du är arg
>>223662773>>223662773
>>223668013inte kollat på honom på evigheter, ser ut som att hans kanal blivit mycket politik och populärmedia nu?
>>223668237förstår, vi syns någon annan gång
bröstförstoringsupplagan är mycket charmigare
>>223668564
>>223668013hurdå? han är väl mellanmjölk-tagningar personifierad
>>223668673okej jag ser nu att han börjat med massa slumpmässigt bice och inte bara historiamen det är väl mer än fråga om brist på material att mjölka ut
>>223668717>okej jag ser nu att han börjat med massa slumpmässigt bice och inte bara historia>men det är väl mer än fråga om brist på material att mjölka utotroligt antisemitiskt brev
https://vocaroo.com/1l3r4YfPZPZ1
>>223668908Flera fina alternativ till trådens Mellobidrag
>>223668908kingkong
Har ni bajsat idag?
>>223668032Bjud in hela familjen, de skrattar nog
>>223667991
>>223669102Lade bajset i en kopp komsi komsi
>>223668032
>>223669102Bajsgoonar till efter 22
Sjukt att booba bara explodera
>>223668038Queen shit
>>223668038Söta tjejer är onda
det är en mänsklig rättighet att få matbreva
>>223669112Får en verkligen att tänka
>>223669168asg har du sett hon på gif med exploderad bbl röv
Panetoz kommer in och vi skapar kaosVi utmanar er alla till en afropausOch vi ska dansa, pausaDansa, pausa
Vill vara i kalmar och bli sjuk så jag måste vara i kalmars sjukhus
Snoppen sticker ut ur benet på kalsongen
>>223669488nej det gör den inte. ingen har så stor qk
jag orkar inte med det här landet mer
>>223669526Nähä vems kuk är det jag tittar på som sticker ut ur mina kallingar då
i cant life so here
>>223669589Join and pack nigga
han förstörde mitt liv
>>223669597Vem och varför
>>223669562fråga inte mig hur ska jag veta det?
Varma augustinätter blöter ner hela mig så att jag glider ur sängen
>>223669314Fundera heter det
>>223669606Du verkar vara en sån där person som har svårt att få kontakt med folk.
>>223669636Nej, det är helt idiomatiskt korrekt. Det är ett mycket vanligt och naturligt uttryck i svenskan.Hur det används*Betydelse: Att något väcker eftertanke, belyser ett problem eller får en att se saker på ett nytt sätt.*Stilnivå: Det fungerar perfekt i både vardagligt tal och i skrift (till exempel i recensioner eller krönikor).
>>223669639ja hur visste du det? såg du det på mina skela ögon eller mitt långt gångna norwood?
managern gav alla andra på praktiken jobb förutom mig han förstörde mitt liv måste oironiskt hämnas
>>223669605fråga inte mig hur ska jag vet det?
>>223669669Ta din gamla cigarett och cykla till Bahamas med dig.
Affärsidé: använd AI för att skriva nästa 50 shades och tjäna miljoner på kvinnors våta drömma.
>tråden stendör varje gång krypskjutaranon börjar brevaaja
>>223669665Nej, det låter galet som en översättning av "Makes you think". Trodde det var ironiskt översatt och gnällde på det egentligen, men ni kanske suger så pass hårt på riktigt.
>>223669736d1a fast det är på grund av cf-upplaga
>>223669760asg mongobögen
>>223669716har ingen cykel, har ingen cigarett och kan inte vägen till bahamas så nej det tänker jag inte göra
behöver tjej
ni såg väl mats-intervjun?
>>223669796ndbdi
>>223669826Ja men tyckte han var lite elak
>>223669689du hade fel stjärntecken och negativa vibes
snoppen brister ut i gråt
>>223669839mats eller negern?
>>223669832jo jag har aldrig fått kärlek av en tjej och skulle bli glad av det
>pov: du har nyss påpekat att inget valprogram ligger ute än
>>223669873Mats för han kallade nigga för svarta djävulen
>>223669899Och ändå så kommer de att göra ett succéval tragisk nog för folk bryr sig bara om virala klipp än politik
>>223669906han hade ju inte fel iaf. mats är bara hård, men rättvis
>>223669752DeepL är ett tips till förstorare utan språkkänsla förresten.
>>223669665>>223669636>>223669945>>223669752
>>223669929folket vill se allard skrika massa hemska saker och störa ordningen i samma sal hans förfader var talman
>>223669975ska bli synd att se honom arkebuseras efter valet i höst
>>223669945Ta du din gamla aislask och cykla till böghamas med dig
>>223669975han gjorde sitt bästa och fick bara hat
Om nån ställer en gåta så får det en att tänka. Ni fattar skillnaden. Sieg heil.
>>223669975
Kollade på the lobster, den var riktigt dålig, 5/10.
>>223670047
>>223669929blir samma succéval som AfS asg
>>223670072många hjärnkultingar som filtreras av kino som the lobster
>>223670047han har inte åstadkommit ett skit på 4 år, förutom att utrota fler svenskar
>>223670083Skillnaden är att de har suttit i kommunen i typ 8 år och ökat varje val och Allard är populär tyvärr för väljarna älskar slopulistslask och gammal skåpmat
>>223670072Du verkar vara en person som aldrig har hört ordet kafkaartat innan.
Får nog bli en röst på V det här valet trots allt
>>223670096Fast den är ju inte intelligent, bara tråkig. Den gav några skratt men allt annat var extremt tråkigt.
>>223670015SD har ett gyllene tillfälle att installera en besinnad motsats om Allard tar en stol. Förslagsvis MK, för SD:s räkning.
https://youtu.be/W-BkWPk9Hqo?si=vAZXfbpO_kSxr2Px&t=20detta är nog den mest ikoniska rapversen jag hört
>>223670139väckte några skratt
Bra jobbat
>>223670072titta på the menu istället för riktig kino
Fattar inte vad som händer om chuddebroarna röstar in ÖP favä>får 1 mandat i riksdagenOkej sen då?
>>223670185Han får dampa och skrika i partiledardebatter. Allt de bryr sig om är hjärndöd underhållning.
>>223670123att 12% i örebro län ska rösta på honom till riksdagen känns ändå tveksamtgissar 90% tror det räcker rösta på honom till kommun och region och att han får riksdagsplats via det eller att det spelar roll om man bor i gällivare och röstar på honom
>>223670185Att få se Allard stå och dampskrika samt käfta med talmannen är underhållning
>>223670184Anya taylor joy är riktigt fin
>>223670185De slipper honom i kommunen.
>>223670242ja, trots att allard och en massa upprepat att det är i örebro län som riksdagsrösterna är viktigast så går det inte in i huvet på många. mbv att flera kommer sjuda efter valet "vadå jag trodde att man kunde rösta i kommunen så komma han in i rixdan"
>>223670211Låter kino men som uppbäddat för att fler spärrar till etablissemangets fördel sätts in. Bokstavligen ingen kollar väl interpellation ändå?
>>223670242>att 12% i örebro län ska rösta på honom till riksdagen känns ändå tveksamtNej, det gör det inte.
>>223670154>droger>sex>vapen>mord>slagsmål>hotvarför handlar 90% av all rapp om detta?
>>223670297N
>>223670247Skulle hellre se Kasselstrand äntligen debattera SD och ställa de till svars om svenskhet, identitet, varför israel är så viktigt, hur de ska stoppa folkutbytet och vad de menar med återvandring för de får aldrig kritiska frågor men det kommer inte att hända men ja blir väl underhållande med allard
>>223670297blattenomics
om allard kommer in i riksdagen är sveriges öde förändrat
>>223670175asg, kommunister älskar verkligen terrorister
>>223670333asg näe
>>22367029790% av livet handlar om det
>>223670292aa vi får spara detta till september och se vem som har rätt då :^)
Allard kommer ba>vi måste skicka hem blattarna!!>alla heilar och jublar>alkard skickar sen hem typ 100 blattar>VI VANN!! HELL SEGER RESTEN FÅR SVENSKT PASS
Den enda nyttan Allard kan göra riksdagen är om han blir högerns motsvarighet till Kakabaveh, de lär ju i alla fall inte skicka miljarder till kurdiska terrorister
>>223670374asg blattus
>>223670416på minner mig för övrigt om sverige demokraterna
>>223670292bara några pålina-simpar bryr sig om griftaren allard asg
Tänker att jag och Majs tar hand om alla grabbar ikväll
>>223670416>>223670495>NETTOUTVANDRING I SVERIGE!!!!!!!!>*högutbildade svenskar lämnar pisshorlandet i mängder*>*ungefär lika många blattar fortsätter komma in*asg jag minns
>>223670337De är nog ett klockrent exempel på folket i utdöda civilisationer. Egypten, Maya, Påskön.De gillade i regel blod, slavar och meningslöst kneg, stora ledare. Det är något väldigt sterilt med det västerliberala ideologi i praktiken: alla konfliktytor ska bort, alla måste vara snälla och gilla samma ("det olika").
Ni mår inte bra i värmen behövs en kalldusch för att stilla knotterbegäret
>>223669752Nej, du är efterbliven och rättar saker som är idiomatiskt korrekta. Du förlorade debatten.
skickade förfan hur många ansökningar som helst och inte EN ENDA har svarat, knulla mitt värdelösa liv får väl bli plåtslagare trots allt, obetald praktik i såna här utbildningar borde fan vara olagligt
>>223670629menar du att vänstern är fascister?
>>223670519Kommunen består av många väljare som inte gillar hans attityd. De blir lätt av med honom.
>>223670672Vilken bransch har du ansökt i?
>>223670672det är ju semestertider mingomoltas
Bara en massa cp ryssar med anhang som trycker på Allard ifall förstorare är efterblivna allmänt. Så skoj är han inte. Roligare hade varit Kommunistiska Partiet eller nåt. Allard är inte skruvad på ett roligt sätt.
>>223670672>ont i magendu behöver kefir asap
>>223670681De har inte grepp om vad deras hjärtefrågor skapar för slags synergieffekt.
Nu blev vänsterbrevarna blöta i byxan och ska jämföra svenska polisen med ICE i USA
Om mina hälsoproblem förbättras ska jag göra allt för att rannsaka. Gå alla möjliga terapier, försöka andra mediciner, arbetsträna och ge komvux ett försök trots att jag är efterbliven
>>223670725Han är skruvad på ett facebookboomer sätt så Karl-Erik kan slå näven i bordet och säga SÅ SANT SÅ SANT HÖHÖ nu får musselmanerna och hamasmaggan höhö
>>223670672du ska söka jobb precis innan industrisemestern, för då har de panik att anställa så du kan börja knega direkt efter sommarenmvh kneg pro
>>223670740skånska racistpolisen
Markus Allard satt i sitt minimalistiska arbetsrum i Örebro och stirrade på skärmen. Solen låg på, och ljuset avslöjade de envisa, röda finnarna längs hans käklinje som vägrade försvinna trots att tonårstiden för längsedan var över. Han drog ett djupt andetag och flyttade blicken mot rummets andra hälft, där Tobbe satt. Tobbe var en klassisk datornörd av den gamla skolan. Han var bastant, med en mjuk, tjock mage som pressades mot kanten av skrivbordet, och hans fingrar flög över ett mekaniskt tangentbord som smattrade som ett kulspruteskott. "Har du hittat dokumenten?" frågade Markus, och hans röst sprack nästan av en intensiv, nervös energi. Tobbe vände sig om i sin ergonomiska kontorsstol. Ett brett, nöjt leende sprred sig över hans runda ansikte. "Självklart. Allt ligger på servern nu." Markus reste sig upp. Spänningen i rummet förändrades på ett ögonblick. All politisk vrede och alla intensiva debatter tystnade i hans huvud. Han gick fram till Tobbe, la en hand på hans breda, mjuka axel och kände värmen från den tjocka kroppen. Tobbe tittade upp, och utan ett ord till drog han Markus till sig. De möttes i en passionerad, intensiv kyss, helt ostörda av de blinkande RGB-ljusen från datorn och det faktum att de båda var två män som fann total trygghet och njutning i varandras armar. Det var rått, intimt och precis den tillflyktsort från omvärlden som de båda behövde.
>>223670813ASG
>>223670672Du är en riktigt otacksam fitta över en praktikplats som 100% kommer leda till jobb med bra lön. Fuck you och alla andra gnällbögar, på riktigt
>>223670740Då kommer Hollywoods referenser till USAs inrikespolitik också att kännas relevanta här. Då säljs fler biljetter till propagandan och neo-liberalismen i stort vinner.
>>223670789va när är det
>>223670813Spänningen i rummet blev alltmer påtaglig, likt trycket i en fulladdad behållare som behövde tömmas. Markus andades tungt mot Tobbes nacke, och varje rörelse mellan dem kändes som att bryta igenom ett tätt, skyddande yttre lager. Det fanns ingen återvändo nu; barriärerna var redo att ge vika. De drog varandra närmare, i en omfamning som var lika omslutande och fast som kardborrebanden på ett tättsittande inkontinensskydd. Tobbes mjuka, tunga kropp rörde sig rytmiskt mot Markus, och deras möte präglades av en fuktig, instängd värme som bara fortsatte att byggas upp under ytan. Det var en intensiv, rå mekanik, där varje friktion kändes som ett absorberande material som sög upp all energi i rummet till bristningsgränsen. Till slut nådde de punkten där inga skyddsvallar i världen kunde hålla tillbaka flödet. Allt brast i en total, överflödande utlösning, en fullständig kapitulation inför den tunga, fuktiga värmen som lämnade dem båda helt dränkta, avslappnade och tömda på all spänning.
>>223670863Tobbe sjönk djupt ner i sin gamla, spruckna kontorsstol, som gav ifrån sig en långdragen, mekanisk suck under hans tyngd. Den slitna skinnimitationen var blank av svett, och tyget hade för längsedan dragit åt sig åratal av instängd datorrumsluft. Markus lutade sig över honom, med svettdroppar som glänste på de röda finnarna vid tinningen. "Den här stolen pallar snart inte mer," flåsade Markus och drog fingrarna genom Tobbes fuktiga hår. "Det känns som att sitta på en tickande bomb." "Håll käften och kom hit," muttrade Tobbe och drog Markus hårdare mot sin mjuka mage. Stolen knarrade våldsamt i sina plastfogar, som om de inre spänningarna höll på att spränga hela konstruktionen. "Den har hållit för värre tryck än så här. Det är bara att släppa på spärrarna." "Det är helt fullt här inne," viskade Markus mot hans läppar, medan svetten från deras kroppar blandades och klistrade mot stolens ryggstöd. "Det kommer att svämma över, Tobbe. Det finns ingen absorption i världen som håller det här tillbaka." "Låt det läcka då," flämtade Tobbe och pressade sig uppåt så att gasfjädern i stolen gav vika med ett djupt pyssande ljud. "Vi skiter i skydden nu."
>>223670868Fuck you också, brevar slynskit men bjuder aldrig på dina hål
>>223670903Stolen knarrade hotfullt när Markus pressade Tobbe bakåt, så att baksidan av Tobbes lår klistrades fast mot det svettblanka konstlädret. På skrivbordet bredvid dem, precis utom räckhåll, stod en glänsande armé av halvmålade Warhammerfigurer uppställda i prydliga led. En bit ifrån dem stod en familjepåse sourcream-chips, som i hastigheten hade välts omkull. Tobbe sträckte ut en hand och tog spjärn mot bordskanten. Hans fingrar var fortfarande gula och glatta av chipsflott, vilket gjorde att han slant mot det fanerade träet och lämnade efter sig feta, glänsande spår. "Akta figurerna för fan," flåsade Tobbe, samtidigt som han drog Markus närmare med den andra handen. "Min Space Marine-kapten är inte torr än." "Skit i plasten," stönade Markus. Hans knä stötte till bordsbenet så att en hel skvadron av små, noggrant limmade gubbar skakade till och hälften av dem välte ner i den flottiga chipshögen på golvet. De brydde sig inte. Kontakten mellan dem var total, och mixen av svett, chipsflott och den tunga luften i rummet gjorde varje rörelse trög och intensiv. Det kändes som om alla skyddande lager hade lösts upp, och underlaget under dem gav efter för varje tungt, rytmiskt tryck i den instängda värmen.
>>223670930Svetten rann nu i strimmor över Markus rygg, och huden längs hans armar blev plötsligt helt knottrig, som om en kall kåre av ren, rå elektricitet sköt genom hela kroppen. Tobbe lät fingrarna vandra över de gåshudsbitna armarna, samtidigt som hans chipsflottiga hand lämnade ett glänsande märke över Markus höft. "Det här är fan mer intensivt än kommunfullmäktige i Örebro," flämtade Markus, och hans röst var hes av den tunga, instängda värmen i rummet. "Håll käften om oppositionen," stönade Tobbe och greppade tag i Markus skinkor så att den svettiga datorstolen gav ifrån sig ett sista, desperat knakande. "Det här är en total omfördelning av maktmedlen. Det finns inga kompromisser kvar." Trycket under ytan hade nått en absolut brytpunkt, likt en budget som sprack under vikten av sina egna löften. Markus knottriga hud skakade när han pressade sig framåt i en sista, våldsam ansträngning. Allt skydd och alla spärrar var helt borta. Det var en total, centraliserad explosion av energi – ett rykande klimax som lämnade dem båda fullständigt tömda och dränkta i varandras svett, mitt bland välmålade rymdsoldater och krossade chips.
>swedditismerna äntrar trådenhej mina fina "discord"-kompisar! allardspammet upphörde nyss så ni behöver egentligen inte vara här, bra va?
>>223671021>>223670970Valvakan i Örebro var en fullständig katastrof. Storbildsskärmen lyste upp rummets mörker med de definitiva siffrorna från riksdagsvalet: Örebropartiet hade landat på bittra 0,2 procent. Luften i lokalen var tjock av avslagen folköl och besvikelse. Men mitt i rasmassan av den misslyckade valkampanjen stod Markus och Tobbe kvar, hand i hand. "Hela etablissemanget motarbetade oss," muttrade Markus och stirrade på skärmen så att de röda finnarna på halsen flammade upp av ilska. "Men vet du vad? Det spelar ingen roll längre." Tobbe vände sig om i sin trogna, svettiga datorstol som de hade släpat med sig till lokalen. Han log sitt breda, trygga leende och sträckte fram en hand som för en gångs skull var ren från både chipsflott och lim. "Nej, Markus. Det gör faktiskt inte det. Vi behöver inte riksdagen." Tre månader senare stod de i rådhuset. Det fanns inga tv-kameror där, inga politiska motståndare och inga arga debatter. Bara de två. Markus bar en kostym som satt lite stramt över axlarna, och Tobbe hade bytt ut mjukisbyxorna mot en rejäl kavaj som spände över den runda magen. När vigselförrättaren förklarade dem som äkta makar, möttes de i en kyss som bar samma råa, fuktiga intensitet som kvällarna i datorrummet. De hade förlorat valet med råge, men när de gick ut på trappan i höstsolen, hand i hand som gifta män, kändes 0,2 procent som en total jordskredsseger för deras eget lilla förbund.
>>223671021Är ju swedditörer och twitterturister som shillar allard
>>223670740>>223670855kontroversen kring "tonårsutvisningarna" fabricerades av medierna eftersom det speglar händelser i USA och barn/ungdomar som sätts i burar och såntingen brydde sig om att barn och ungdomar utvisades innan dessmedian styr verklighetsuppfattningen
>>223670725>alla som inte tycker som jag är LE RYSSAR>PUTLER LIGGER BAKOM DETvarför är du så här?
>>223671077WHOOOHOOOO YES YES YES! GRYMT! FAN VAD LIVET ÄR KUNG NÄR SÅNT HÄR HÄNDER!!Ursäkta mitt skrik, men fan, så otroligt att se Zara Larsson med två (2!!!) fingrar deep up in her assHOLE. Sån känsla att få äga henne. Att hon nu tillhör mig och många andra wankers där ute. Känn dig billig din hora!Ska runka kuken blå imorgon. Älskar verkligen hennes tuttar. Så jävla goa. Man kan se att hennes anus har tagit mycket. Ett oanvänt asshole har inte så tjock ring.
>>223671039Trerummaren i Örebro var fylld av det konstanta, smattrande ljudet från fem mekaniska tangentbord. Det som en gång var ett parningsnäste för två politiska rebeller hade nu förvandlats till högkvarteret för familjens eget lokala nätverk. Längs den ena väggen stod fem datorskärmar uppställda i rad, och RGB-belysningen kastade ett pulserande lila och grönt sken över rummet. De tre barnen som de hade adopterat från Thailand – som nu hunnit bli i tidig tonårsålder – satt djupt koncentrerade med sina headset på. "Pappa Tobbe, jag behöver backup på heroisk nivå! Min Space Marine håller på att stryka med!" ropade den äldsta sonen över skärmkanten. Tobbe, vars mage pressades vant mot kanten av sin numera legendariska, svettiga datorstol, sträckte sig efter en nyöppnad familjepåse med chips. Hans fingrar blev omedelbart glänsande av flott när han grävde djupt i påsen och kastade ett gäng chips i munnen innan han grep tag i musen. "Jag är på väg, grabben! Ingen lämnas kvar på min vakt," flåsade Tobbe och dundrade in i matchen digitalt, medan stolen gav ifrån sig ett djupt, välbekant knarrande. Markus satt på stolen bredvid, med armar som fortfarande fick ett uns av den där gamla knottriga gåshuden när spelet blev för intensivt. Finnarna på hans käklinje hade bleknat med åren, men den intensiva blicken var exakt densamma som under de gamla valkampanjerna. Han sneglade bort mot sina tre söner, som alla hade ärvt Tobbes passion för digital taktik och chipskonst, och kände en våg av total tillfredsställellelse. Riksdagsvalet och de där försmädliga 0,2 procenten var ett avlägset minne. Det fanns ingen opposition i hela världen som kunde hota den här trerummaren. "Markus, sluta fika och skjut!" röt Tobbe med munnen full av chips, och Markus flinade, torkade av sin egen flottiga hand på mjukisbyxorna och kastade sig in i striden tillsammans med sin familj.
>>223671094Sluta skriva som ett amerikaniserat mongo.
var det bara jag som inte tyckte zaras ring var så tjock?
>>223671086>median styr verklighetsuppfattningenlögnmedia som han den där snubben brukade kalla dem för, minns inte vad han hette...
>>223670851>en praktikplats som 100% kommer leda till jobb med bra löntvek
nu gråter och skriker jag igen ligger i sängen och vänder och vrider mig och skriker och gråter och sliter i lakanet och bankar i madrassen som donkey kong sitter i incelstolen och stryper mig själv och skriker och gråter och fiser dansar hejdlöst och pissar på mig och skriker och slår mig själv i huvudet och gråter och ropar på hjälp skulle inceldansa i skolådan men ramlade och bröt höften och bajsade på mig och nu skriker jag och gråter skriker och gråter, det är bajs överallt gråter, skriker, darrar och tjuter gråter på riktigt och skriker AAAAAAHHHH
>>223670764steg 1: köp obehandlad mjölk från resta gård
>>223671129Dörren till trerummaren i Örebro flög upp med en dramatisk smäll. Där på tröskeln stod Johan ”Matgeek” Hedberg, med andan i halsen och en blick fylld av existentiell pr-panik. Skilsmässoansökan var inskickad, de läckta Discord-meddelandena om hans ettåriga otrohet hade krossat hans image, och han hade insett att den enda sanna tillflyktsorten fanns här – hos Örebropartiets hårdaste män.Tobbe vände sig sakta om i sin svettiga datorstol, som gav ifrån sig ett djupt, pressat knarrande. Han höll en halvfull påse chips i sin glatta hand och betraktade den nykomna matprofilen med ett svalt, tryggt leende."Här pratar vi inte med Clueenews, Johan," sa Tobbe och torkade av lite chipsflott mot stolens spruckna konstläder. "Här kör vi med öppna kort. Och tomma kalorier."Markus Allard reste sig från skärmen bredvid, där de thailändska adoptivbarnen just höll på att loota en dungeon under vilda hejarop. De röda finnarna på Markus hals flammade upp av den intensiva stämningen när han tog ett steg mot Johan."Du snackar om konsumentjournalistik och höga hästar," sa Markus och spände blicken i honom. "Men är du beredd på en riktig opposition? Är du beredd på att dela den här stolen med oss?"Johan kände hur hans knottriga hud reagerade på Markus intensiva röst. Det var en spänning han inte känt sedan han spelade in sina mest aggressiva recensioner. Han gick fram och la en hand på Tobbes breda, mjuka axel, samtidigt som han mötte Markus blick."Jag struntar i Livsmedelsverket, jag struntar i rapsoljedebatterna," viskade Johan hest. "Jag vill bara ha något stabilt. Något som har ett jävla klös, precis som mitt egenutvecklade grillrengöringsmedel."Och här, i en trerummare i Örebro fann Matgeek till slut den kompromisslösa, råa kärlek han sökt – helt befriad från pr-strategier och 0,2-procentsspärrar.
>>223671148nu blev du arg asg
>>223671194jädrar vilken postironisk dikt
>>223670581Fuck you också, brevar slynskit men bjuder aldrig på dina hål
>>223671086Domstolar tolkar också hur de vill. Efter en första dom sprider media sin vinkel som i "regeringen vilja" även om domen kan överklagas och få ett annat utfall i högre instanser. Media brukar inte följa upp mrd tydliga orrigeringar av "olycklig" vinkling.Därför kan högermedia ge en annan bild och ingen ljuger.
>>223671252Tro fan det när folk är så värdelösa.
>>223670851du är en värdelös stövelslickare, på min riktiga uni utbildning var det ett välkänt IT företag som varslar folk precis innan praktikperioden för dom vet att dom kommer få nya gratisslavar och tar in fler praktikaner än det fanns jobb så håll bara käften istället ditt äckel
>>223671196gottis med alla bakterier från kobajs och kiss
>praktikaner
>glömde incognito innan jag öppnade trådendet är så fucking över
>>223671338MISSKLICK FUCK YOU
>>223671337veganbögen!
ingen sa att man behövde gå praktik för att få ett jobbjag trodde att sverige var ett ok land
>>223671310Kalle Anka-tidningPublic service-avgiftSaab-aktierIT-företagetc.Bindestreck när det blir särskrivning men känns fel att mosa ihop.
>>223670740i hbg mår man bra
>>223671429jag ska förs-öka kommaihåg det-ta till näst-a gång;tack För di n jälp.
>>223671492Nu trodde du allt att du var rolig
>>223671492Folk är skit på att förklara grejer, och nu blev världen lite bättre, så inga problem även om folk låtsas inte ha lärt sig.
>>223671337god kväll herrndu ska inte blanda i bajs och kiss i mjölket utan du dricker den bara som den är
när man browsar sweddit eller flashback kan man alltid räkna med att några stövelslickare kommer svara på en nanosekund för att försvara arbetsgivarna och miljardärerna som livnär sig på vår misär, men trodde fan inte folk i tråden var lika patetiska, suedis är oironiskt det våldtagna folket, finns ingen räddning för ekonomiska zonen sverigeAB
ta din pharma lilla goy
Fattar inte om Tobbe är whp men han bor väl i Arboga?
>>223671548våldtas honom av honorna ;_;
>>223671548d1a, man ska alltid vidmakthålla offerstatusen för arbetaren
>>223671587öuuhhh bybb bybb fattar inte bybb
>>223671290Gyllene hörnan imorgon så får du dig en oförglömlig kväll
>>223671587Va
>>223671548Starta ditt eget bräde på 8ch då?
>>223671576>this account will boost your knowledgegaranterat en indier eller en annan bajsmänniska som ligger bakom den där användaren
>>223671310Bögen som pillar med it. Du kan ju bara dra åt fanders
Döda arbetsgivare. Halshugg arbetsgivare. Rundhussparka en arbetsgivare i betongen. Släng ner en arbetsgivares bebis i papperskorgen. Korsfäst smutsiga arbetsgivare. Bajsa i en arbetsgivares mat. Släng ut arbetsgivare i solen. Woka arbetsgivare i en wok. Kasta arbetsgivare i aktiva vulkaner. Urinera i en arbetsgivares bensintank. Judo kasta arbetsgivare i en flishugg. Slit av arbetsgivares huvud. Anmäl arbetsgivare till Skatteverket. Karate hugg arbetsgivare i hälften. Stampa ner gravida arbetsgivare i trottoarkanten. Fånga arbetsgivare i kvicksand. Krossa arbetsgivare i sopkomprimatorn. Smält arbetsgivare i ett kärl med syra. Ät arbetsgivare. Dissekera arbetsgivare. Utrota arbetsgivare i gaskammaren. Stampa arbetsgivarskallar med stålhättade stövlar. Kremera arbetsgivare i ugnen. Lobotomisera arbetsgivare. Obligatoriska aborter för arbetsgivare. Mala ner arbetsgivarfoster i sophämtningen. Dränk arbetsgivare i stekt kycklingfett. Förånga arbetsgivare med en strålpistol. Sparka gamla arbetsgivare ner för trappan. Mata arbetsgivare till alligatorer. Skiva arbetsgivare med en katana.
>>223671587VEM FAN ÄR DU OCH VAR BOR DU DÅ
Sjukt att en Afghan kommer rädda Sverige.
>>223671541kor ligger med sin juver i sitt eget bajs, anuset ligger också väldigt nära juvern som blir täckt met kiss & bajs men om du vill dricka från en kontaminerad kran så får du göra det bögus
>>223671686Heter Oskar och bor i Örebro nära gyllene hörnan
Tjuddar är flumkärringar.
>>223671548svenskar är ju världens mest fackföreningskåta folk som finns så förstår inte vad du klagar pådet är snarare bra att suedi möter motstånd och kastas ut ur sin lilla stabila bubbla
>>223671740kände du rickard andersson och marcus allard??
>>223671740Vad hittad de två på?
>>223671740Känner oironiskt en Oskar som bor i det området
>>223671740vet om en oskar men han är neger faktiskt
>>223671713Goatismongot kommer om 3...2....1....
>>223671740>>223671805oskar negersson
>>223671753suedis var så länge sen, nu så hade dom inte gjort ett skit om alla partiledare livesände när dom käkar nyfödda bebisar
örebro är en hemsökt hemsk stad
>>223671713asg är du veganbögen på riktigt? hur står det till mannen? har du fått en tumör ännu?
>>223671753Fackföreningar är bara ännu ett lager av "representation" mellan folket och deras fösare.Och de betalar för varje kompromiss som representanterna får till. Detta istället för att vara delägare i aktiebolaget de jobbar för så de får rösträtt på bolagsstämmorna.
>>223671873nej det är den inte. du har aldrig varit i pennybridge
https://www.youtube.com/watch?v=umCzOL2tOU0
>>223671771>>223671805Ni är välkomna på besök. Vi kan checka in på Scandic om ni inte är bekväma med min lya på Änggatan så får vi se vart kvällen tar oss
Kossan är en helig gud och är väldigt renlig av sig faktiskt man kan koka och dricka hennes kiss för att må bättre, med bicen kan man få en väldigt ren eld som är utmärkt för mat lagning
Jag har varit i Örebro många gånger men bara på tågstationen.
>>223671893jag har åkt igenom örebro och bara sett massa kriminella blattar med svenska tonårsflickor där på tågstationen
>>223671882Va fan?
>>223671877nej jag är inte vegan
>>223671910kino
>>223671932Visste du att örebro har två tågstationer? Japp, både resecentrum OCH södra station. Det är väldigt unikt för en stad på runt 150k invånare
https://voca.ro/11rKXVbxBG2n
>>223671932Stationen är ju helt CP och delad i två med någon smal jävla blattform ett par hundra meter söder om den riktiga
>>223671932>han bor i degerfors
>>223671915Råmjölk får bögars tarmar att gro med mikroorganismer som utsöndrar en fin arom när de blir sjuka och bicear sönder toaletten
>>223671977Så ser jag ut när jag slynbrevar i tråden
>>223671911var på änggatan? har du stor kuk, vill du frotta?
>>223672012Byta ut det där d'ett så har vi nytt namn för Malmö
>>223671957Undrar varför den blev borttagen
>>223671587Kan du sluta prata om migt. Lilja
average dag på northvolthttps://i.4cdn.org/gif/1785961640265928.webm
>>223671938åker man igenom vilken svensk stad som helst så är det bara blattar och skolungdomar ute. svenskar är på kneget
man märker på BERPandet när tobbes cruising i stadsparken inte vunnit honom djupare tillfredsställelse
Markus det är bara en tidsfråga tills fler får reda på vilket pervo du är privat. Att slösa tid på att dmca bilder på 4chan när du inte har ett partiprogram är pinsamt..
>>223671961>nej jag är inte veganok men hur skiljer sig den pastöriserade mjölken från butik mot den obehandlade mjölken? du vet väl om att det är samma slags kor och att juvern blir rengjord innan mjölkning? eller egentligen är arlakor sämre då de matas med restprodukter än idag, jämfört med resta gårds kor som bara äter gräs eller menar du att det är lugnt att äta bajs och kiss så länge det är uppvärmt till 65 grader i några minuter vilket den lågpastöriserade mjölken som säljs i butik är
>>223672037>>223672028
>>223672055Man skriver D:et och så specificerar man att man byter ut D:et till SE
>>223672130Berpar inte och gillar bara tjejer
average dag på volvohttps://i.4cdn.org/gif/1785937029248769.webm
>>223672108*vanlig dagFolk är så pass bra på engelska nu för tiden att man bara ser cp ut.
>>223672108där ska jag in
>>223672159jdgdondgdi
>>223672108miljöpartiet likes this
>>223672133Pastöriserande mjölken värmebehandlas för att döda bakterier som ehec, listeria och campylobacter.Att dricka råmjölk är totalt mongomatsat.
sinnessjukt att genomsnittsåldern i tråden ligger på över 30 ändå
>>223672228
>>223672108>>223672169detta är vad som väntar en på sin praktik (obetald slaveri) som plåtslagare
>>223672228de yngre är för tekniskt inkompetenta att hitta och förstå 4kanalen
polarn o' pysen
åsikter? tankar?
kan inte ha fucking fönstret öppet för då kommer det in 10 nyckelpigor
>mitt ansikte när jag ser en bit plåthttps://www.youtube.com/watch?v=ENLJVLaL7EQ
>>223672261Är svenska ditt modersmål? Vill inte vara elak.
>>223672290Staden för trådens största missfoster
>öööh teknologi och sociala medier är liksom problemet med unga>öööh unga fattar inte teknologi som oss gamlingar
>>223672303jag är författare så jag brukar missbruka språket
>>223672159Du gillar stora hattar
>>223672293bäst du håller det stängt, de är ju kända för att äta bladlöss
>>223672330Knark är bajs
En dag får vi ett välfärdsparti som är för kärnkraft och emot invandring...
>>223672293Dom är jettegulliga ju
>>223672293
>>223672108ändå sjukt hur han blev så gammal med noll självbevarelsedrift
velferd
>>223672341ndfvi asg
>>223672345Du är artist...
>>223672341partiet hitlers dödsnazister
>>223672345>örebronätet
>>223672376>ndfviva säger du asgbögen >>223672385De bytade namn till MP så nej tack
>>223672169kongligt självheem ändå
>>223672345knotterbarriär
>>223672341demokrati finns inte. Vi har en liberal regim som styrs från amerika
>>223672225>Pastöriserande mjölken värmebehandlas för att döda bakterier som ehec, listeria och campylobacter.man förstör även enzymer som gör det omöjligt för kroppen att tillgodogöra större delen av näringen i mjölkendu har en större chans att bli matförgiftad av broccoli eller spenat än från obehandlad mjölk från en gård där kor äter gräs året runtdu har läst skrämselpropaganda från enbart en sida och tror blint på det utan att titta på fördelarnainte ens livsmedelsverket delar din dogmatiska åsikt då de är öppna för att lätta på restriktionerna>Att dricka råmjölk är totalt mongomatsat.det heter obehandlad mjölk på svenska, bob amerikansson
>>223672159om västis blir tjej med stora tuttar osså rumpa vill du ha honoms ;_;
>>223671639nej du är bara köpt av big pharma och kan inte se det jag kan se
>>223672409gdn cp
>>223672420Varför skulle en Svensk veta namnet på något som bara är """""""""""""relevant"""""""""""""" på grund av orangea pedofilen och hans barnknullargäng?
>>223672417Hoppas USA och sen Sverige kollapsar och att alla Finska ensamstående e töser kommer hit för att hitta svaga män att ta hem
Varför skickar svenska politiker brev till palestinska terrorister där de hyllar deras handlingar där de mördade oskyldiga?
>>223672451*svensken svensk i Sverige
kan man köpa spindlar i djuraffären och släppa ut dom hemma för att bli av med insekter?
franska tjejer är så konstiga
Varför har man inte koll på Svenskan i 'rebro?
>>223672489stockholmssyndromet
>>223672420asg Livsmedelverket avråder från att dricka opasturiserad mjölk Din pojkvän måste gilla din tarm som är så varm och gosig när du blir sjuk.
den så kallade demokratin har två huvudsakliga syften:1. att genom lobbyism obfuskera de egentliga makthavarnas identitet2. att genom rökridåer och maktfördelningslära göra det svårare att driva genom politisk förändring
>>223672489för den gratis resan till Finspång
>>223672489klassiskt prank
ingen fucking bryr sig om ert piss språk walla
>>223672523>Livsmedelverketsnarare gridsmedelsverket
>>223672532Klassicistisk cadde
>>223672451>Varför skulle en Svensk veta namnet på något som bara är """""""""""""relevant"""""""""""""" på grund av orangea pedofilen och hans barnknullargäng?vad menar du att trump har med obehandlad mjölk att göra? du låter smått efterbliven>>223672523>asg Livsmedelverket avråder från att dricka opasturiserad mjölk>opasturiseradsom jag sa, efterblivenjag sa inget om vad det råder, jag sa att de inte delade din dogmatiska åsikt>Din pojkvän måste gilla din tarm som är så varm och gosig när du blir sjuk.aha du är en bögbrevare också, det förklarar mycket faktiskt
>>223672571När du dricker din obehandlede mjölk så skickar du signaler till andra bögar och hälsogurus att det snart är dags att ha mycket gosigt sex.
det är en skandal att den svenska läkarkåren inte avråder från sodomi utan dansar med sodomiterna under "pride"
Ni får dricka vad ni vill tycker bara det är orättvist när mina skattebenga går till er självmanade sjukvård
>>223672623i antikens grekland var det många bögpedofiler
>förlorar debatten>börjar bögbreva
Blir det tre konsonanter i rad så skippar man en förresten, alltså pisspråk och inte pissspråk. Förstorare brukar slänga in mellanrum så fort de blir osäkra. Fattar att du trollar, men nu blev världen lite bättre igen.
>>223672642Samtidigt många poeter, filosofer och konstnärer där
Här är vad forskningen visar:Protein: I princip samma mängd och kvalitet i rå och pastöriserad mjölk. Pastörisering förändrar inte proteinets näringsvärde på ett meningsfullt sätt.Kalcium och andra mineraler: Praktiskt taget oförändrade.Fett: Mängden och de flesta fettsyrorna påverkas mycket lite.Vitaminer: Vissa värmekänsliga vitaminer, som vitamin C och vissa B-vitaminer, kan minska något vid pastörisering. Men mjölk är inte en viktig källa till vitamin C, så den praktiska betydelsen är liten.Enzymer och bakterier: Rå mjölk innehåller naturliga enzymer och bakterier som till stor del inaktiveras eller dör vid pastörisering. Det finns dock inget starkt stöd för att dessa ger hälsofördelar hos de flesta människor.
>>223672673>piss pråkvet inte vad det är favä
whp bbc vbp
>>223672500autistiska judetjejer ser transskit för dopaminkickens skull och tänker att det är bäst att hänga med i modet för att inte riskera bli utanför igen, de börjar marknadsföra det och så sluts cirkeln för ett varv till
>>223672642finns inget bevis på att de begick sodomi
>>223672730de stoppade kanske inte kuken i anus men de hade bögsex
>>223672716dds AI-pedofilen ingen frågade dig
>>223672673glömde du läsa "walla" i slutet av brevet asperger grabben?
>>223672730Förutom teckningar med bögsex
>>223672716Aha, läkemedelsrester då?A1 vs A2?
>>223672685och djärva krigare med oändlig stridslust och slughet
>>223672718Tysken hade kört sss där. Nog bättre egentligen, men i praktiken blir det kortslutning istället för att nån skriver så på svenska, så bättre att känna till regeln.
>>223672769teckningar är inte verklighet
>>223672801jdäd
>>223672767Invandrare kör det ironiskt också.
>>223672641>Ni får dricka vad ni vill tycker bara det är orättvist när mina skattebenga går till er självmanade sjukvårdhar inte varit på sjukhus eller någon mottagning sen jag var bebis, använder inga läkemedel, inte ens huvudvärkstabletterom alla levde som jag gjorde skulle statskassan behöva bränna pengar för att göra sig av med detdu vet inte vad du pratar om
>>223672774Bra frågor. De handlar om två olika saker:LäkemedelsresterI länder med välreglerad mjölkproduktion, som Sverige, testas mjölk för antibiotikarester innan den får säljas. Om rester upptäcks kasseras mjölken. Därför är det mycket ovanligt att mjölk i butik innehåller antibiotikarester.Pastörisering tar inte bort läkemedelsrester, så pastöriserad och opastöriserad mjölk skiljer sig inte i det avseendet. Om en ko behandlas med läkemedel ska mjölken inte säljas förrän karenstiden har gått ut.
hatar svenska läraren
>>223672774A2: Kan fungera bättre för vissa personer med magbesvär, men det är inte visat att den är näringsrikare eller ger generella hälsofördelar.Om du funderar på att köpa opastöriserad A2-mjölk för hälsans skull är den vetenskapliga grunden för någon tydlig fördel ganska svag, medan risken för bakterier i opastöriserad mjölk är väl dokumenterad.
>>223672801om du faktiskt hade läst texter från antikens grekland så hade du vetat hur sedvanligt pederasti var. rekommenderar xenofon för en rolig inblick i grekisk militärt liv
>>223672842Nog om mig nu
>>223672852Troligtvis lite mindre störig skit nu, och det är allt jag vill.
>>223672852finns det ingen svenskalärare i ditt hemland då?
>>223672801Samma med folk som spelar mördar simulatorer som CoD, Minecraft och GTA.
Man känner hur alla mjölkknotter har mycket i magen just nu och det kommer bli stinky i tråden senare med mycket bakterier och knotter.
>>223672880>den antika grekiska aristokratin på max 500 personer var degenererad som fan>HÖHÖ ALLA GREKER HADE BÖGSEX FAN VAD NORMALToch under 1700-talet hade aristokratin sex med barn, är det ett skäl till att normalisera pedofili?
>>223672877Så nackdelen med opastöriserad mjölk är en relik från forna dagars hantering av mjölken?
>>223672885din tarm flora är demolerad
>>223672898>KtP, Gruvkraft och GBSLägg av med dina tramsiga anglicismer nu
>>223672960>>223672960>>223672960ny
>>223672944kvarleva från förr
>>223672944Nej, det är inte bara en relik. Riskerna med opastöriserad (rå) mjölk är reella och dokumenterade även med dagens hygien, kylkedjor och moderna gårdar. Pastörisering infördes historiskt för att stoppa tuberkulos, brucellos m.m., men de bakterier och andra patogener som orsakar problem idag (Campylobacter, STEC/EHEC, Salmonella, Listeria m.fl.) finns kvar i gårds- och djurmiljön.
Va