Het plan-editie
>>223696919Ben jij dat Frits?
Ik ben een hedonist al die politieke dinges boeit mij in principe vrij weinig mits het mijn gang naar lust in de weg zit het interesseert me bijvoorbeeld geen reet hoe de vork in de steel zit omtrent israel palestina maar ik hoef geen beelden te zien van oorlog en verderf zoek het uit maar val mij niet lastig
>>223696944ja
Het plan: Nationaal-Jucheo-Christelijk Etno Fascisme
>>223696968*niet
>>223696977beesd
ja en dus het plandat was waardeloze zooi tot zover hoe dat te communicerenvermeend niets aan de hand is weldat kan troep veroorzaken
>>223696998Ik ben heel erg vóór christen
>>223696944iets achtervolgd mij de vza van bovenik ben opzoek maar ben doelwit als furer van de erotiek
https://youtu.be/sKPMU5Q1epM?si=XNAhjldI7E-OUcEj
>>223696968Meest gebaseerde paal in tijden oetz
>>223696998in het ekodorp kan een gelegenheid die beter dan ooit werkt
>>223697049zdam bluz d
ICH BINN GEFICKKTTTTINN EIN GESTICHTAUF KRANKE SCHLAMPENMIT EIN GROSSE FEUHR-BINDMEINER ARSCHHOLLLBIST SEHR KAPOTTTTUND ICH RAUCHESUPERDRUGGENZUM CUMPENSIERENFUHR DEHR ANALLLLLLICH GEKRIEGEN HABFRUM EINER BITSCH NAMED CHANTALUND NOW WENN ICH SCHEISSE MEINER ARSCHLOSS LOSSCHT UBER VEEL ARSCH STRONTTTTMAHR ISST OKAYBECAUSE I FUCK MIR DANNNN ANDREW TATE UND DER GESTAPO GEKOMBINEERT IN EINER JODEN GHETTO
>>223697019ik fizza zie dat het verstoord wordt de stromen veroorzaakt door de natsoc zijnscultuur
>>223697076Pedofielen krijgen het touw
rustig prosman
>>223696998natsoc zijnscultuur met lekkere blonde twijgjes allemaal voor mij de fritzler om te begeleiden(niets tegen de wet)
>>223697106het is zinloos op hen te focussen de schuld ligt bij de massa en de wetenschap
Komt een man bij de dokterHij klopt op de deur, en zegt. Dokter. Ik heb een probleem!De dokter maakt open en vraagt in paniek: Wat is er aan de hand?Zegt de man terug: Mijn kontgat doet enorm veel pijn!Vraagt de dokter: Oei, weet u wat er gebeurt is waardoor dat komt?NEE KANKER LIJER DAN GING IK TOCH NIET NAAR JOU VERREKTE MONGOL OFWA
den ekodorp
>>223697117beeld je even in hoeveel mijn polsen stimmen door overprikkeling op dit moment
hey! fritsler! leave those kids alone!
ekodorps
>>223697051>ratelt dertien minuten lang door over iets dat in twee zinnen gezegd had kunnen worden.Wat voor drugs gebruikt hij?
>>223697106o jee ik ben verschrikkelijk slecht in afbeeldingen (nu) nu ga ik die allemaal op liggen slaan
Goeienavond iedereen, welkom in mijn draad
ækodørp
>>223697182mischien moet je gewoon eens je autismemedicatie nemen rare
>>223697220goedenavond
Laat je kutje zien moppert je bent op de TV
>>223697214volgens mij is hij een vodka alcoholist
o jee gigantische kuttekop
>>223697275>video draait om een idee, en hij herhaalt het, en herhaalt het, en herhaalt het, en ....>wodkaHeel goed mogelijk.
ik frieza sta open voor dingenvoor het ekodorp/wijk (plan reeds gepaald)biercannabistwijgjes spelletje doen alsof meisjezo komt er gezonde seksfap
flappen met die schaamlippen jongesojee o jee
flap - flap - flapvoel je het al
>>223697354ben jij de /deutsch/ schizo
nu gaan ze die schaamlippen laten flappenstel je de geur voor
>>223697230bestaat helaas niet. Trouwens, ik moet mij niet aanpassen aan mijn omgeving, de omgeving moet zich aanpassen aan mij
echt een open gevangenis de nederdraad
>>223697370 (ik fritzl)wie staat open voor meerik zie reden voor draagvlak in een nieuw sexi sexi landgeen schizo zonder jode wel lekkere ventjes
>>223697214hij is zwaar alcoholist
Brief aan frits:Dear fritsWaarom zit je aan kids?Is niet zo frisen goed voor hun bipsvooral niet de ventjesik weet het kost veel centjesen omen ever sponsort vastdie biobier en die sapjesmaar dan weer niet die menkesdus wil je organiserenvol goede moedmaar vind je niemanddie snapt wat je bedoelt?Heb je geprobeerd duidelijker te zijn?In wat je zegt en doet?Of is dit het planReeds aan ons gebrachtOnthoud dat je de reincarnatie van jesus bentDus net als hem die kindjes verkrachten magEn zo niet dan stuur je toch gewoon god op hun afhaha
>>223697395Nee, en we hebben er tenmindste twee schizos op /duits/.
>>223697370viezerik
>>223697466waar kijken ze naar?
Frits wat vind je van dikke jongetjes? Met obesitas?
>>223697447je gaat maar gewoon netjes je koptelefoon en zonnebril opzetten en als je gaat wapperen met je handen dan krijg je er eentje voor je kanis
wat heb je te zoeken bij je dochter met die grote schlelong
>>223697525de israelische noek die naar hun hoofd vliegt
>>223697502wij hebben er 3, en we zijn een veel kleinere en minder populaire draad
>>223697525
>>223697543Mag in het jodendom als je haar maar je vrouw maakt toch rabbijn. Althans dat las ik een beetje tussen de regels in de talmud. Oja vergeef me voor het lezen van de talmud
https://tweakers.net/nieuws/250736/gestolen-gegevens-van-bol-en-bijenkorf-klanten-staan-te-koop-op-darkweb.htmlOnze gegevens zijn te koop
poep met scheten
>>223697506de lhbt hoe zie jij dat? ik fritzler los het op gezonde spelletjesheling
>>223697588>Bol.comNeger letterlijk aliexpress meuk doorverkopersnet als amazonik snap niet dat die zaken zo goed draaien omdat mensen te dom zijn om voor de 3 euro item verhoging op aliexpress naar een niet merk variant van een item te zoeken?
>>223697466ik vind hem toch leuker dan dat meisje
Of ik ben gewoon te arm voor bol.com en amazon en ik zied nu kk hard hahahahaDat ookMaar niet alleen datOok het idee dat ik weiger extra te betalen dan het uiterste minimum. Deels noodzaak, deels eer
wat een gezeik de hele tijd met die prullenbakken buiten zetten, kunnen de kaboutertjes dat niet doen
>>223697611homofiel
>>223697533Doe ik, en dan ramt er een oude vrouw met haar kar in mijn anus omdat ze dringend die pot choco moet hebben waar ik voor sta en ik haar niet hoor
>>223697611prosman zou zoiets zeggen want hij is homo
waar was jeik hoor je ik zie je niet schatjewaar was je jij was de laatste snus in me bakje
>>223697636Mijn vader had het ook vaak over kabouters die dingen voor hem moesten doenHallo boemerWaarom kabouters als je gewoon een millenial of zoemer kunt afpersen om het te doen? Die je dan zelf gekweekt hebt
>>223697611pedofiel
>>223697607>gezonde spelletjes>heling
>>223697649NIETTEGENBEWIJSHET MEISJE IS VEEL LEKKERDERHAHA IK WIN25 - 0 DIE HATERS BLIJVEN VERLIEZEND
>>223697680van oomen evert geleerd
>>223697680Als het niet natuurlijk is en de bedoeling van god zijn creatie. Waarom is strakker om de lul dan meer genot voor de man?
wees nou eerlijkalles staat op geenseksfap
>>223697636opstoken zoals vroeger. Veel milieuvriendelijker wants anders gaan ze met hun vrachtwagen overal rond gaan rijden om het dan ergens anders samen in de fik te steken
gewoon niet seksfappen
>>223697562We hebben er een (Dennis) die 'demonische wolven' zag (en daar foto's van paalde). Daar was natuurlijk niks, maar hij was ervan overtuigd. Een nacht later viel hij passagiers in een tram in Dresden aan en werd hij door de politie naar een beveiligde psychiatrische afdeling gebracht. Daar weigerde hij zijn medicatie in te nemen, omdat je er 'moe van wordt'. Dat is anderhalf jaar geleden. Sindsdien is hij verhuisd en heeft hij zelfs een baan. (Maar hij houdt zijn banen nooit lang vol.)
ik fritzler de twijgjesfrotzler
>>223697713Ik bedoel frits doet maar liever voor de strakte donkeypunch ik een onuitstaanbare borderline tienerkech ieder zijn gebrek. Maar die pedos heiligen hun smeerlapperij op, daar kan ik nooit tegen. Geef gwn toe dat je een viezerikje bent dan
mwa autisme is niet chill
https://www.youtube.com/watch?v=LM_M-HKI0fw
>>223697691erm based? prospedo voor de win
iedereen weet dat gewoondoe nou niet alsof het niet zo isfritzler de twijgjesfrotzler
>>223697749ik wil niet zeggen dat de demonen hem bezeten hebben en dat schizofrenie compleet gerelateerd is aan je innerlijke ziel die niet in verhouding met je lichaam staat in vorm. Maar heeft hij geprobeerd zijn piemel eraf te hakken?
iedereen moet gewoon die gigantische vagina in ze harses
>>223697759ik zie reden dat jij dat niet hebt
>>223697811ik zie reden dat jij dat wel hebt
>>223697759Ik geniet er wel van
>>223697759kwam je daar achter voor, tijdens of na een spelletje doen alsof meisje?
>>223697691iets beter nog steeds flappende schaamlippen
>>223697788>Maar heeft hij geprobeerd zijn piemel eraf te hakken?Nee, beslist niet. Hij is een narcist, hij houd boven alles van zichzelf.
>>223697811dat komt omdat je schizofreen bent dus je ziet dingen die er niet zijn kenkerfrits
>>223697820Het beste wat je kan doen als aspie is gewoon een comedy avondje met jezelf hebben en grappen bedenken die niemand ooit zou begrijpen behalve jij en waar je helemaal stuk om kan gaan. Dat kunnen normaaltjes niet
>>223697837*houdt
joh doe die kut weg in je harses
ik noem frits een mentale aandoening
>>223697759Autismegedeelte is chill, audhd is niet zo chill.Helemaal naar de knoppen tegen de middag, simpelweg door te bestaan
>>223697106Urk werd vroeger ook wel het Capri van het noorden genoemd.
>>223697749hoe overleeft hij?die grootste schizo van ons denkt dat hij de reincarnatie van adolf hitler is
>>223697912urkers worden ook wel de turken van het noorden genoemd
>>223697893Neem gewoon pillen
>>223697957(langer verhaal)
>>223697957>hoe overleeft hij?Soms banen, soms basisuitkeringen. (Hij pleegt fraude met de sociale zekerheid.)
>>223697893ik heb ook audhd, ik zit er aan te denken om weer pillen te gaan slikken
Ik Fritzlerfrotzler de twijgjesfrotter
>>223697961bacha bazi?
Neger jullie zijn niet eens anti-sociale-schizo-spergs met adhdTel daar nog de PTSS bij opJULLIE WINNEN HET NOOIT HAHA
is het nu wel of niet zo dat mensen hier daar met mij frits over willen praten
>>223697990De enige pil die werkt voor audhd is amfetamine, en de peppil is door mij reeds genomen. Of je moet iets van een diktietige begeleidster vinden die je knuffelt dat werkt ook
>>223698010nee urk
>>223698000absoluut
>>223698013wat winnen? zitten we in een gevecht of een wedstrijd?
>>223698024Ik wil wel met jou frits ovrer twijgjes frotten praten
>>223697957>die grootste schizo van ons denkt dat hij de reincarnatie van adolf hitler isVroeger dachten schizofrenen dat ze Napoleon waren. Maar Napoleon lijkt uit de mode te zijn geraakt.
>>223698013ik kom daar toch aardig bij in de buurt>>223698042ja
>>223698038nee prosman, ritalin
>>223698038Dit ritalin maakte me het ene moment euforisch en het volgende moment depressiefAmfetamine is veel stabieler
>>223698043(niets tegen de wet)
>>223698042neger dit is de aardbolde oefengrond en jihadspot tussen hemel en helals jij niet ALLES ziet als een gevecht of strijd noemt die dualiteit en je bestaan dan ga je het nevernooit redden en dan verdien je in de psyops te verdrinken
>>223698043maar ook al die andere onderwerpenhet is niet alleen dat
>>223698064dat is pep sukkel
>>223698073ik ben chill
>>223698065Dat is wat je noemt een comedown, ofwel een piek met uitwerking. Wss lag je dosering te hoog, of werkte het niet genoeg op je fysieke rust als middel als je niet kan opletten door lichamelijke onrust zoals ik. Dan is een lagere dosering amfetamine idd beter want dat is geleidelijker zowel als je hebt minder nodig
ik haat die schaamlippen in mensen hun hoof dokter heeft u daar een pilletje voor
het wereldrecord jeep assembleren is 1 minuut 16 seconden
>>223698110OK maar als je chill bentMoet je chill zijn met een schoon gewetenEerlijk als ik kristen was zou ik dat ook zijnMAAR NIKKER IK MOET DIE TIJD BETALENde duivel werkt niet gratis
>>223698121Ik kwam er wel van tot rust, suf zelfs, werkte echt een beetje dissociatief
>>223698050zie >>223696919hij noemt zichzelf ook der fuhrer
>>223698124tetten nemen
>>223698087nee
>>223698187ja maar dan verplaatst het zich alleen maar
>>223698190dat kan je wel zeggen maar ik maak geen concessies
>>223698203spiertraining doen dan
bettijd voor deze neurodivergent
>>223698226nee dan wordt die vagina in mijn hoof groter daar hebben we ook niets aan
Werken voor de duivel is makkelijk uit te leggen.Stel je voor, bevestiging van het hiernamaals, demonen, antwoorden op de diepste vragen en daarbij ook zelfs in fysieke manifestatie uitbetaald worden? Het is zo verleidelijk om te doen maar zodra je er eenmaal inzit kom je pas achter de betekenis van 'alles heeft een prijs. Maar het is nog altijd beter dan 100% met alleen geloof hopen op een hiernamaals en ernaar leven en aan god zijn wetten te houden als je niet weet hoe die sprong gaat verlopen van dood tot erna. Niet 1 clue via de kristenweg. Je gaat er bang maar strijdvaardig in, de dood. Onwetend. Ik mag dan misschien wel veel van hoe de wereld werkt weten, en daarbij een kleinnn deel van het hiernamaals logisch kunnen beredeneren. Meer dan de meest vrome kristen. Maar dan accepteer ik wel de hel DOORDAT ik de duivel zijn giften aannam.. Eh, que sera sera. Ik weet wel dat wanneer ik ga? Ik beter gestackt kan hebben want de meest satanisische uitvinding is dan wel rente op schuld.EN NEGERS HEL OP AARDE:Is wanneer je meer schuld dan welvaart hebt
>>223697990Ik weiger pillen te slikken om te kunnen functioneren in een ander zijn wereld. Geef me gewoon een basis inkomen en laat me verder met rust en iedereen tevreden.
o god ik kan het echt niet hebben die enormische vagina in mensen hun hoof
>>223698289NEE JE ZIET HET VERKEERDJE MOET WILLEN WERKEN IN EEN ANDER ZE WERELDSNAP JE!?WILLENANDERS BENDE EN LOSERRRRHAHA
>>223698038Werkt cocaine dan?
>>223698293doen of je een mentale aandoening hebt danen daar dan pilletjes voor slikken soms krijg je er wel een beetje tietjes van
>>223698283volledig gelezen pros pikkens
jesus je zegt gwn zonder pedofiel te zijn dat als iemand een pistool tegen je hoofd zou zetten en je wel moet dat je dan 100/100 keer een meisje kiest boven een jongetje en hij verliest het. Frits is een homo
ja ja ja zie dan daar gaan we weer flap flap stank stankeeeh niet om uit te houden
>>223698329nou lekker ik ben toch bang dat ik voor de eer moet bedankenze hebben zelf een gigantische mentale aandoeningdaar wordt ik ziek van
>>223698387het spijt me voor je dat je er zoveel last van hebt
>>223698470zo doen ze ook als je ergens iets koop met oplichting en oplichting in het algemeen zodat opening nog meer oplichting
>>223698289als autist op kantoor werken is echt ongelofelijk vermoeiend, dat kan ik je wel vertellen, ik hoop dat ritalin mischien ervoor zorgt dat ik me een beetje kan opwerken ofzo
frits je stinkt naar kaas
ik verdien een nederlandse beleg milf vdhttps://youtu.be/zW-4w1XyXYQ?si=iQDkth3UWcHMQYwZ
>>223698038hmmmm
>>223698329frits hoeft niet te doen alsof hij is al gediagnosticeerd schizofreenen dat merk je ook echt aan hem
>>223698544tetjes
>>223698493Je hoeft het me niet te vertellen, ik heb het geprobeert. 1,5 jaar in het rood gegaan, al jaren aan het herstellen van de crash.Uiteraard willen ze graag dat ik het opnieuw doe met "aangepaste omgeving". Want een begeleider en een dagje thuiswerk lossen alles op. Bende mongolen, ik doe niet meer mee
Ik neem enkel medisch advies aan van een crackjunk want die heeft alles al gebruikt dus die weet hoe het allemaal werkt
>>223698309Zolang je je habit kan onderhouden zou het zelfs de AU dan ook nog het DH stukje, je kan op zowel coke als pep als ritalin beter in hyperfocus komen door de hogere dopaminegehaltes. Alleen het probleem zenne is hoe ga je een verslaving onderhouden als het sos is en geen topjob hebt of helemaal junkiecrimi maxxt? Pep is nog te doen, ritalin is ook gwn als het aanslaat een verslaving alleen die is net als dexam via een apotheek te onderhouden. Dus het kan, wel 50/100 euro per dag ophoesten dan. Het is maar wat je er voor over hebt voor je level van functioneren. Je kan zoveel tijd en moeite steken om misschien succesvol te copen met je diagnoses, of je kan iets nemen waar je lichamelijk verslaafd aan raakt via of een dealer of een apotheek. Ik doe echt oprecht nog wel de therapie, mindfullness, zelfreflectie etc om mijn leven te beteren. Maar de andere 50% een verslaving bovenop roken? Geen probleem. Ik kan dat managen, ben mentaal sterk om niet het middel mij te laten beheersen maar ik het middel. Dat kan met sos ook, maar op het moment dat je eraan begint en doorzet zit je vast. Dan moet je of de discipline hebben om ooit weer te stoppen, volledig. Of je zal altijd voelen vanaf dan dat je het nodig hebt. En het kutte is, hoe beter zo'n middel werkt. Hoe meer het oplost? Des te sneller je niet zonder wilt. Misschien kan! Maar wil je dat vanaf dan. Verslaving wordt zo vaak gesimplificeert alsof het een allesverliezernd zero sum game was maar dan zou elke verslaafde irrationeel zijn. Met alle 'verslaafden' met alles bij elkaar opgeteld in de wereld? Dan zou heel de mens bij die logica irrationeel zijn en dus al onze breinen werken ons tegen. Of we moeten serieuzer nadenken over de vragen die jij nu stelt matteke. zonder oordeel en stigma, en dan de vraag stellen. Niet alleen werkt dit? Of zoals de GGZ graag doet. Werkt dit EN draagt het bij aan een gezonde levensstijl?Dat laatste is omdat we goyvee zijn. Langer in leven met of zonder werk = meer centjes
>>223698574ga je weer spergen vanavond fritshomo
>>223698606uitstekende paal van pros pikkens
>>223698578maar stoppen met drinken ho maar want dat is "cultuur" ondanks dat het vergif is
>>223698611nee ik ga spelletje meisje doenmaar ik ben al klaarzat
>>223698578mijn gemeente heeft gezegd dat ze het me een jaartje zelf laten proberen, 2 jaar geleden
trannie+homo+pedo+schizo=frits
Het is hard maar je bent pas een junk als je geen geld meer in het laatje brengt via je job of bedrijf. Zolang je dat doet zal niemand je ooit lastig vallen. Is dan de drugs het probleem of de standaard die de maatschappij stelt die misschien een beetje oneerlijk is om mee te beginnen? Ik zit echt ertussenin, drugs beheersen me niet of mijn doen en laten en ik kies er 100% bewust voor wanneer ik gebruik. Nooit tegen mijn zin in. En het kostte veel om te leren hoe dat moet. Maar ik zal nooit meer drugs boven de basis in het leven kiezen, en ik kies alleen tegenwoordig drugs als ze werken naar een betere zijn. Ga ik er slechter op worden? Dan laat ik die high op dat moment. Maar vroeger wilde ik nog graag fuckt up gaan om het fuckt up gaan. Dat is niet meer zo
>>223698659>hoe iedereen dat zelf is en ik in het bijzonder nietde realiteit de binnenkomt
>>223698578je krijgt een inkomen van likmevestje en de rest steken ze in hun eigen zak lmke
Eigenlijk belgIs druks idd een duivels iets.Als je gebruikt is het inderdaad een duivelse deal die je ondergaatEentje waar als je er niet met 100% weten en willen erin gaat spijt van gaat krijgen. Maar ben je bewust van de deal en kom je em 100% na? Dan kan je er iets uit halen. Daarom zou ik de meesten aanmoedigen zelfs om kristen liever dan satanist te worden. Veel minder stress en zjnoen. Maar krijg je die satanisme onder de knie dan fix je gekke tories in zowel dit leven, het hiernamaals en als je wilt nog een keer deze wereld zodra je schuld betaald is. Met een beetje geluk blijf je niet lang in Sheol voordat je weer mag
>>223698659>trannie+homo+pedo+schizo=fritsmet mij zou je dan ook bewust met opzet moeten gaan nadenken>dit is schizo>dit is homo>dit is pedo>dit is trannie=> ze zo gaan noemen
>>223698659al die dingen je moet bij zelf bewust al die dingen onder ogen zien om ze op anderen toe te passen
>>223698578Onironisch ik voel je pijn dat de wereld letterlijk gemaakt is op debielen die minder kritiosch en slim dan jij zijn en graag meedoen met die molen ookal put het hun uit en is het tot de dood. Vinden jullie het nu gek dat ik graag in mijn kleine utopia magic kaartje speel met de andere autisten? Mijn tip, zoek op zijn minst nog het sociale contact om met mensen te praten die wel kunnen begrijpen dat je je niet aanstelt. Maar dat je weigert een gerigt spel te spelen. Zeldzaam maar ze zijn er
ben ik gewoon een autist of een gefaalde kneus, of beidenweten andere mensen beter hoe autistisch ik ben dan dat ik dat zelf weet?
ik heb geen zin meer om met die schaamlippen te flapperen en zo stank te veroorzaken
>>223698632ik drink niet, ik rook niet, ik eet gezond. Nu jij alcoholieker
OfwelJe bent slim en academisch juist genoeg ingesteld of kan het net zo lang slikken tot je een job hebt waar je zo lekker op gaat qua dagelijkse zijn en het geld dat je ervoor krijgt. Wel minimaal uni. (Ik cop uit met commerciele economie richting zzp of eenmansbedrijf hehehe) Want ofwel topjob of eigen baas worden en blijven. Dat laatste is makkelijker van waar ik kom
denk je nou nooit niet god god god zeg de gigantische kut die ik ben frits zo te noemen
waarom heb je het de hele tijd over vagina's
>>223698793Zeg dit wel eens tegen mezelfIk ben geen probleemIk heb problemenHelpt dat als je dat een paar keer herhaalt?
>>223698851flap
>>223697701veel zo'n gevallen
>>223698825ik ook, ben autist en grotendeels straight edgealleen in een vakantie van een week mag ik drinken, roken, en snuiven, anders helemaal niet
>>223698931En dit doe je omdat je wilt kunnen werken toch?Goedzo goy
NEGER NEGERSSSSSS
https://www.youtube.com/watch?v=IY4OXJ-XGqM
IK DEN VRITZIk ben het zat.Jullie gaan er allemaal aan.
>>223698948nee omdat alcohol, tabak, en drugs gif zijn voor je lichaam, het is niet een beetje slecht, het is gewoon jezelf beschadigen elke keer
>>223699044stank
het stinkt hier
>>223699070maar juist die muur die maar niet doorkan steeds
>>223698948>>223699044Dit. En verdoven geeft je meer problemen dan dat het je helpt.
>>223699070help mee die muur afbrekendat is niet goed
>>223699095>>223699046ik bedoelde dit natuurlijk
frits hoe vind je mijn fritsimitaties?
>>223699095precies, en het is ook helemaal niet leuk om teveel te drinken, ik heb nog nooit teveel gedronken en daardoor een leukere avond gehad
>>223699095Dit>>>223699044 dat onderwerp is te ernstig dat dat dit zoHet is heel erg dat vanuit het geloof geenseksfap daalleer.Waar is het precies op gebaseerd? Het kan nergens geldigs op gebaseerd zijn
Mijn kind (12) wil gaan sparen voor een gaming PC. Hij speelt op het moment vooral Marvel Rivals. Hij heeft een Lenovo Thinkbook laptop voor school (was €800) maar daar loopt het eigenlijk al voor geen meter op.Ik schrik een beetje van de prijzen. Een gaming PC voor onder de €1500 hebben wij nog niet gezien.Klopt het dat door de chip-tekorten de prijzen inderdaad de spuigaten uitlopen, of zijn er toch voor een beginner nog redelijke budget oplossingen?
>>223699220ik den frts kan wel hiervoor zorgen in ruil voor iets
>>223699253lmke
>>223699220Je kan zeker nog een pc bouwen rond de 600-700 die meer dan degelijk is voor budget gaming. Maar het klopt dat alles kankerduur is en het zal nog niet snel beter worden.ik heb zonet nog een asus tuf gaming laptop gekocht voor 800€, een einde reeks promotie. Eens kijk op de asus site of ze er nog hebben. De nieuwe reeksen zijn ook al snel boven de 1200€, maakt niet uit welk merk.
>>223699253Sorry dit is een te ernstig onderwerp om zo zedenloos. Of nou op mijn naam iemand die dat zelf enzEr paalt iemand steeds met mijn naam en ik heb dat laten gaanDat doet zich dus voor
>>223699220gaat nergens over dat een gaming pc meer dan 2k is, en consoles zijn tegenwoordig ook dikke hoorndragerij zo zonder schijfjes
>>223699095Waar is het op gebaseerd?Het kan even nadenken zijn.Ben je ermee bezig ga je reageren of niet?
>>223699326wat zijn de specs dat je een pc hebt voor 800?
>>223699347>Er paalt iemand steeds met mijn naam en ik heb dat laten>gaan>Dat doet zich dus voorik deed gisteren alsof ik jou was fritz, ze zijn er allemaal ingestonken
>Kinderen van 12 eisen al een gaming PC van hun ouders tegenwoordig
>>223699394Weest vergeven.Mensen hadden het door.Ze hebben er hartelijk om gelachen dat kunstige toneelstukje.
>>223699394het plan was reeds gepaald
Ik adriaan vecht nooitVandaag geldt een uitzondering ik kom je persoonlijk uitmoordenZeg waarjood
>>223699425Wat betekent dat precies?Het is nu verre van goed
ik zou wel kinderen willen maar ik ben een enorme kankerautist en niemand wilt kinderen met mij, dus ik weet niet of dat wel verstandig is
>>223699475gewoon doen, bosjes zat overal
https://www.youtube.com/watch?v=lcqViSFrC6ADIE BEAT IS DRILLDIE DRILL IS BEATVAN DIE SCHEDEL SHIELDELKE BIT STUKMIJN BREIN VERNIELTSCHIZO RAPSCHIZO DRILL SCHIZO DRUKSKANKER AI-VD... IK ZEI JULLIE NOGIK KOM MET DIE CAKE... JULLIE MET BEDROGDAAROM DAT IK NOOIT KEEK NAAR JULLIE FUCKING PSY OPSEN GEEF ER GEEN FUCK OMMMM. WANT IK RUN DE MIJNE. RUN ZE KAPOT. EN DAN TOT DIE ONTPLOFT. NOEM HET EEN KANKER EPSTEIN BIJ DESIGN ENNNNNN. JULLIE ZIJN LIARSSSSSS. ONTKENNEN DAT ZE BESTAAN WANT ZE DOEN PIJN EN. WANNEER IK EXPOSE DAT JULLIE VERFIJNEN. JIHAD OP DE BURGER ZIJN ZIJN EN. DAT IK DAARTEGEN BLIJF STRIJDEN. NET ALS DE JODEN IN MIJN MUURBOETE OP MIJN BESTAANIS KANKER DUUREN DE RENTE KAN IK NIET LATEN STAAN WANT DAN INT DE DUVEL. MET OF ZONDER GUN MET GOON. DUS AIVD GUN MIJN GOON. WANT ANDERS GUN IK JULLIE GUN. DAN ZIJN JULLIE DONE. EAGLE UIT TEL AVIV KOMT OOIT. SAMEN MET PASPOORT.DAN IS HET UITMET DE PRETKOM IK AANGEEF RESPECTDOE JE NIETSLIK MIJN GATSNUIF MIJN KETEN GOK IK MET MIJN LIBI!?WEDDEN DAT MIJN GAT MIJ KET OF CASH BRENGTALS EEN KANKER DUISTERE TOVENAAR DOE IK AAN VLOEKEN EN SPREUKEN, MIJN VUISTEN DIE JEUKEN, VAN KANKERTATTAS EN HUN MEUK. KANKER AIVD MET HUN KANKER PREUTSE ZINAS DIE ZE OP OBSERVATIE GOOIEN WANT ZE WILLEN NEVERNOOIT TOCH NEUKEN. DAAROM WAS DIE MENA KECH EEN 10EN DIE RUSSISCHE EEN KWIENKOSTTE WEL BIJNA EEN ARM EN ZEKER EEN LEGMAAR ALS, OF TOCH NIET. IK HAAR WEER ZIEKRIJGT ZE OFWEL KOGEL OFWEL PIELNOG NIET BESLOTEN WAT ZE VERDIENDTKANKER KEHBA MAAR WEET IK KOM NOG NAAR JE SCENE EN MAAK JE DOOD ZOALS JE WILT.OF WOUWAT NOUKUT WOUTGA NAAR DE KENKERKLASSE PROFILERING(NEEE SCHAT IK HOEFFFF NIET TE TANKEN)OMDAT JE MIJN BLIJFT OBSERVERENMAAR IK RUIK DIE KANSEN DUS IK GA NIET VERMINDEREN MET DIE SCHEMES EN TORIES EN INNEN OP JULLIE SCHLEMIELEN
>>223699220Voor 700€ kan je starten. Of 800 als je nog een SSD moet kopen.Hiermee kan je alle normale spellen comfortabel op 1080p. De grote AAA titels en andere zware shit zal moeizamer gaan.Deze is op AM5 gebouwd, dus als hij serieuzer begint te gamen kan hij over enkele jaren nog een goede gfx kaart erbij rammen.Config: https://www.alternate.be/configurator.xhtml?csh=WzEwMDAzMjYwNiwxMDAwMzgyNTAsMTk0NjAzNCwxNTU2MzQ1LDEwMDA5NTI2MV0%3DAls je op AM4 bouwt kan je nog iets meer waar voor je geld krijgen maar omdat het al een verouderd systeem is zal je niet meer zo makkelijk kunnen upgraden naar de toekomst toe.
>>223699465de morsweg daar stamp ik het licht uit je ogen kankerhond
Die gast die ze vrouw slaat.Hij moet zelf een gigantische peer voor die enormische vagina in ze hoof
>>223699501(ik adriaantje)Wil jij jouw bloed vandaag aan de stoeptegeltjes zien vloeien?>Dit kan geregeld worden
>>223699490om kinderen in te maken toch anon?anon?
>>223699493DUS AIVD WIL JE MIJ VINDEN KOM MAAR NAAR MIJN STAD EN VRAAG DE EERSTE DIE JE JE ZIET EN DE PROSMANGARANTIE IS DAT DIE MIJ KENNEN
>>223699527>anon?ja?
>>223699384AMD Ryzen™ 7 7435HS, RTX™ 3050, 512GB M.2, 16GB DDR5-4800Het is een laptop. Ik heb al een gaming PC maar zocht nog een laptop voor wanneer ik niet thuis ben of eens buiten wil zitten of whatever.Koste me 800€ in promotie enkele weken geleden, staat nu aan 900€
>>223699490Sorry, ja ik voel me er toch een beetje naar over nu.Ik bedoel niet een grapje dat is juist goed.
>>223699490Een grapje of iets dergelijks.
>>223699475Ik heb verschrikkelijk afgezien in mijn leven voordat ik mijn 300 diagnoses kreeg.En nog steeds maar nu weet ik tenminste waarom en probeer ik niet meer mee te draaien.Ik ben getrouwd maar zal bewust geen kinderen hebben omdat mijn genen moeten uitsterven.
>>223699580nee zijn geen grappen meer, is niet goed
IK ZIT ZO KANKERDIEP IN DAT BLONDJE
>>223699564Ik heb zelf een x280 thinkpad met arch linux, draai er soms wat oude spelletjes opvoor het nieuwe spul heb ik een pleestation, maar aangezien ze gaan stoppen met het maken van schijfjes ga ik waarschijnlijk wel volledig PC
>>223699584Geef hier>>223699200 nu eens antwoord op in plaats van die kutzooi die je uit je stink flap kut in je harses haalt
>>223699590dirk? heb jij geen dochter?
>>223699636Als je iets wil bouwen wacht je best niet meer. Het ziet er naar uit dat de prijzen nog enkele jaren belachelijk hoog zullen zijn. Alles gaat naar de maan.Mijn vrouw kocht vorig jaar een smartphone aan 200 en die staat nu aan 280. Dus zelfs toestellen die normaal enkel maar daalden in prijs gaan nu omhoog. 'k heb daarom ook recent nog mijn 5 jaar oude telefoon vervangen, want als ik het volgend jaar moet doen zal ik wss nog minder waar voor m'n geld hebben
hey! fritsler! leave those kids alone/
>>223699712deze was van mij zelf>>223699584Maar ook dat onderwerp als een rustig en serieus onderwerp.Ik begrijp niet dat mensen zo doen.Wat is dat?
>>223699702ik heb een mobiel uit het jaar 0, simpelweg omdat ik het vertik om forse bedragen te gaan besteden
>>223699773hey! fritsler! leave those kids alone!
HEY DAT ENE LEKKERE BLONDJE IK ZIT ZO DIEP IN JE
>>223699584Zie je niet in jezelf?Hoe onuitstaanbaar, liegend, ongezond als daad het is zo te doen? Zo enorm laag-bij-de-gronds.En ik zeg toch: veilig rustig bij de gelegenheid organiserenDat is vrij anoniem alle andere zaken kunnen ernaast blijven bestaan
https://www.youtube.com/watch?v=VRBsEF_mqK0&list=RD1dCmX98V6zcBen nu via media autodidactisch de woordjes hebreeuws opdoen zoals duits frans en engels heheJullie smoken geen eens crack hehehe...Jullie zijn bang dat het sterker dan jij zou zijnEn geven dan af op mij.De ironische grap... HehehINCELITO JE KENT GEEN LIEFDEJE PRAAT SLECHT WANT JE WILT MIJN GELUK NIET ZIENDOET JE PIJN WANNEER IK VAN HET UNIVERSUM. MEER VERDIENZOALS EEN KECH DIE OM ME GEEFTEN DAN NOG NIET EENS MISSCHIENMEERDERE KERENIK ZOU ZWERENJULLIE GAAN TRILLENKWAM JE ME TEGENEN ZOU JE HERKENNENWANT DAN GA IK ENG ERIN MET DIE DRILL OF STAMP IK JE SCHEDEL IN STUKKEN ALS TEKKEN.OF IK JAT JE VRIENDIN OMDAT ZE ALLEEN MAAR OMHOOG WILT EN DENKT DAT IK MEER KAN BIEDEN.DAT HOEFT NIET TE ZIJN MAAR ZEMMEL DAT NOEM JE FAKE IT TILL YOU MAKE ITJE BLIJFT THUIS, DOET NIX DUS MAAKT JE CAKE NIETIK NIET VEEL NU MAAR ALLES WAT IK KAN IN EEN GESTICHTHEIN DE INRICHTINGGGGGG . ALTIJD CRUNK!WAAR IK ALTIJD RENNNNNNNNNNNNNNNALTIJD DRUKSTE CONSUMEREN OF VEKROPENOP TE SNUIVEN OF TE ROKENOM TE SPAREN OF STOTENHOSSEL ALS DIE KANKER JODENVERKOOP ZELFS WAT IK NIET OWNOF VERPAND JE ZIEL OP DE POF WANT NIGGA JULLIE ZIJN DOM. PRATEN VEEL MAAR HEBBEN TOCH NIX OF DAN WEL IS HET NIET VEEL. DANSEN ALS EEN AAPJE VOOR JE BAAS DIE JE BEVEELTDUS SORRY ALS HET VERVEELTTROTS OP DAT ALLES WAT IK VERDIENZELF ZO GEMAAKT HEBT ZONDER TEAMMAAR DEGENE DIE MIJN RUG HEBBEN!?DIE MOGEN SPLITTEN 6 VAN DE 10 DAN PAK IK ZELF 4 EN LAAT DIE 1 DAN ALS BELASTING VOOR DE JANAHAM ZIJN MEESTER. ZO 1-2-3.IS HET GESCHIEDT4 VAN JULLIE WINNEN NOG NIET AL HADDEN JULLIE 5 GANNOES. IK VIER ELKE KEER DAT JIJ DIE L PAKT EN IK MEZELF NAAR 6 BRACHT EN DIE SPRONG NAM. WAAR STA JE NU!? ONDER MIJ IN DE HEL, BOVEN MIJ IN DE HIMMA. MAARJA DAN MOET JE WEL ACHT HOUDEN EN GELOVEN IN ZEGEN. AL HAD JE ER 9. WEES DAN EERBIEDIG EN ZEG DAT HEEL MISSCHIEN IK MOEILIJKE KAARTEN HEB GEKREGEN MAAR BEN ALSNOG MET 1 VOET, 10 TENEN.KOEVOETBAKSTEEN
allemaal aandachtig gelezen
>>223699425Helemaal niets zit goedGeen enkele goedkeuring van mij frits>het plan reeds gepaaldSterker nog (...)
>Hoe onuitstaanbaar, liegend, ongezond als daad het is zo te >doen? >Zo enorm laag-bij-de-gronds.>Het is duidelijk dat het zo is.Zeg dat ik veroordeeld zou zijn voor kinderporno.Hoe zou dat OOIT maar dan ook OOIT vergefelijk zijnOnvergefelijk
Je kanker moeder op blokfluitles
overmatige consumptie van alcohol is echt funest voor je libidoik snap nu waarom vrouwen met een man die veel drinkt vreemdgaan
>>223699497>geen eens een zelfstandige grafische kaartkomaan zeg, bol het maar af zo, ik geef dan liever extra geld uit
>>223700103Je praat als een nurt, dat is pas een ramp voor het libido van vrouwen
poepeschijten
>>223699670Ja, ik heb een dochter
>>223700030https://www.youtube.com/watch?v=8iZu-araXCY&list=RD1dCmX98V6zcINCELS ZIJN NET MIJN OUDERSWILLEN ME NIET ZIEN WINNENMAAR ERGENS ZULLEN ZE ONTHOUDEN, DAT IK NOOIT ZAL OPGEVENNOEM ME PROS-MANWANT GOD-DAMNBEN DAMNEDMAAR REN SNELIN DIE ZIONISTEN SPEL!WAH WAH ANTISEMIET!?ZAL JE WAT LATEN ZIEN!!!KANKER SCHLEMIELHIER ZUIG MIJN ASZAKEN ZUIG MIJN SKEETDAT IS WAAR JE EINDIGTWAT JE VERDIENTVOOR JE NAAR BENEDEN HALEN VAN IEMAND DIE VECHTTERWIJL JE NEVER NOOIT IETSZOU WETEN VAN MIJN BETSOF DE INZETKANKER SUKKELSPEELDE JE OP MIJN NIVEAU!?RUSSISCH ROULETTEGEBASEERD OP WAARHEDEN EN REALITEITNOEM JE MIJ EEN LEUGENAAR?Prima.. Heh..Speel met mijn beeld zoveel dat je wiltMaar weet dat je moet onderhandelen voor een dealHet komt niet aanwaaien, niet eens misschienDus wat weet jij over mijn life, bestaan of schemes. En dan afkraken op de inzet?Alsof ik niet eerlijk ben? Neger. Vraag aan de djinnsDoe alles wat ik beloofEn meerNiet aan jouben je niks schuldigdat is heel kut maar geen leugen als iets anders loopt door omstandigheden of om de beurt wat heb jij nou ECHT bereikt meer dan mij meer dan ik zou doen met jouw kaarten. Ik zweer jullie libis zijn ez. Of stond jij op straat? Moeten vechten met je pa? Omdat ie respect niet kende als begrip en je ziel stukje bij stukje VERNIELDE. Aan je vrat, kankerrat. Maar och arme. Schat. Leg 1 keer uit. Doe je voor als betermaar zowel god als shaytan wetenin mijn schoenen zou je trillen en zwetenlaat staan kiezen ervoor te vechten in overlevingwant je overlevert jezelf aan iets gemeenseen joodse leugendat de oplossing op je problemenmannen pijpen en een jurkje aantrekken is like echt je meent het!? JE BENT SLIMMER DAN MIJ EN DAT IS WAAR HET GELUK IS!? IK BEN HIER DE PEDO TERWIJL JIJ ZE ONLINE VERDEDIGT!? IK DE LEUGENAAR TERWIJL JIJ NOOIT BEWIJS OF ONDERBOUWING AANBIEDT!? MAAR GOEDJOUW WOORD TEGEN HET MIJNEMAAR DAN IS HET FIJNEJE KAN LIEGEN OP 4KUNMAAR NIET TEGEN MIJZIE DOOR JE HEEN TROON
>>223700239een vrt dochter
Mensen hier, mij vritz kennen de dingen die ik zeg.Dat komt op een sociaal iets neer.Maar hoe ik ook kijk, natsoc zijnscultuur erbuiten gelaten, linkse zijnscultuur komt bij mij typisch uit op, dus ik zeg niet om te doen, en zonder het er met ""hen"" over gehad te hebben, dus het probleem kan ook correct onderkend worden natuurlijk. Maar begrijpelijk terroristische aanslagen.
>>223699992hey! fritsler! leave those kids alone!
>>223700378Maar het onderwerp. Hier blijkt het ook uit hoe acute bord in de kop aapredenatie
>>223700401Maar hoe ik het onderwerp zeiWat ontbreek eraan wat is er niet goed aan
>>223700270als iedereen tegen je is ben jij misschien het probleem
Met dat onderwerp mensen hebben geen bord voor hun kop maar zelfs er kankerhard in
En dan heb ik niks tegen trans mensen in het algemeen... maar alleen heel misschien iemand die mij bestempelt als een probleem in zijn bestaan en dan legt de blaam op iemand die hij niet kent.NEGER WAT DOE JE!?BEN JE DOM!BEN JE MISBRUIKT!?IS DAT WAAROM JE HEEL DE DAG HUILT!?OMDAT JE KOOS DIE PEDOS HUN KANT TE KIEZEN MAAR NIET LOONT ALS JE HAD GEHOOPT!? FUCKGoh.,Wie had dat gedacht..De allerzwakstGeen mentale kracht.Is degeneDie kritiek geeft en zich er niet aan houdthypocriet niemand zal om je rouwenwant je maakte niks beterkraakte alleen af. Kritiek is onderbouwendJe boodt niks dus nu vooral je waffel houdenOf praat maar weer over wat je me gaat aandoen zodra je in mijn buurt bent maar iedereen weet dat je niet eens man genoeg bent en al ben je een meisje in plaats daar van?En oprecht opnieuw niks tegen trans of anders dan anders maar sta stil bij je intenties en acties. Zijn ze goed zoals de hemel of slecht? en dan doe je alsof je het recht hebt en het antwoord niet kent en waarom omdat ik satanist ben en niet naar een hemel hoef maar wel zie dat je jezelf niet in de buurt brengt? Want je zijn is te zuur en teveel vergif... Maar dan ben ik het probleem want ik spreek de waarheid weer... Ken het script wel wanneer dat offend. No offense maar gebeurt alleen bij viezerikken wanneer mijn woorden ze triggeren en iets laten zien of aan zichzelf herinneren wat ze liever niet erkennen of zouden wisten en zodra dat gebeurt kraken ze me af of willen ze me wissen. MAAR HELAAS DIT IS NIET JE ANIME. Waar je gaat winnen puur omdat je dat wilt en wil je weten waarom dan zal ik beginnen met vertellen dat je wat beters moet verzinnen dan dezelfde grappende beledigingen. En doe je dat niet?Doe je mij nevernooit ietsAls je mij afkraakt, gebruik de waarheidDan kan je me raken, als ik het verdien.Maar je hebt geen eer, vriend.Verre van snugger en verre van welwillendMaar laat maar ik zal wel de gek zijn, de dickens dat ik er oprecht op in ga en opblijf en rijm
>>223700434dat is een feitje die prosman nog niet heeft begrepen
>>223700434Dit is gericht aan 1 persoon maar leuke projectie, heb ik jou gekwetst toevallig dat je mij ineens een probleem noemt? KOEKOEK. In de laatste heb ik idd een woordje over mensen die zich op hun pik getrapt voelen door wat ik meld over de wereld. Kanker zelfhatende cryptopedo
>LOL HIJ NOEMT ALLES BEHALVE HEMZELF HET PROBLEEMInteperterent vermogen van een platvis kk zemmel.. Ik noem maar 1 soort iemand het probleem voor mij. de mensen die mij hetprobleem noemen. Wil je mij daar onder schuiven een probleem in de wereld. Dat doen alleen beperkte mensen die zelf iets te verbergen hebben. Dus zeg maar, waar ben ik dan het probleem in voor jou of deze wereld zelfS?Zeg danWaarin ben ik het probleem?
>>223700509je ouders, begeleiders, de rechter, de nederdraders, de agenten in parijs, iedereen is tegen je. misschien ben jij dan het probleem dat is alles. je hebt geluk dat je nog niet opgepakt bent voor alle drugshandel en oplichting op marktplaats waar je je aan schuldig maakt het had nog flink erger kunnen zijn voor je. neem eens wat verantwoordelijkheid en werk aan je vaardigheden in plaats van anderen overal de schuld van te geven en met het vingertje te wijzen
>>223700434Zeg dan welke vorm ik aanneem als probleem voor de wereld? Want ik ben ondanks alles een toevoeging voor mijn directe omgeving. Je kent mij niet kankerflikker. Dus ben ik dan alleen een probleem voor jou en jouw ik perspectief!? OEI KUT. Misschine was mij een probleem noemen namelijk hetgeen waarom ik je leven kanker zuur maak.Dan is dat toch een ons beide probleem vanaf nu :_)
>>223700401Hoe ik dat onderwerp zeiWat zou er niet kloppend aan zijnEn onder welke voorwaarden zou het volgens mensen hier ontwikkelbaar zijn dat ze eraan mee zouden werken.
>>223700509Enige die zich hier op hun pik getrapt voelen zijn frits en jij LOL
>>223700568Hey junk, leer eens fatsoenlijk de draad te verversen danwel te updaten, je bent een stuk schooier die niet eens leest
>>223700555Mijn ouders ben ik actief via proxy kapot aan het maken en zorgen dat ze tot hun dood lijden. Dat snap ik. De rest vul je maar gwn in kanker schlemiel of beweer je dat je ze ooit over mij gesproken hebt? Als tekst op een scherm letterlijk zo je interttatie van mijn zijnen de wereld om mij heen BUITEN EEN SCHERM vormt. Ack snel homo
sorry frits was niet de bedoeling om je zo op te hitsen, je kunt er uiteindelijk weinig aan doen. ga anders een keer naar de huisarts, hoeft helemaal geen reden voor te zijn, ga gewoon een keertje langs
>>223700568koek de samenleving heeft minimaal een ton aan kosten aan jou per jaar, en dat zijn nog niet eens alle kosten, en schade die je aanbrengt door drugs te dealen en het systeem te belasten, en dan zeggen dat je een toevoeging bent, uitschot ben je
>>223700587Getrekkerd lmke. Zo getrekkerd dat je een belg die waarschijnlijk hetero is homo noemt. Dacht trouwens ook dat jij niet homofoob was en van homo's hield.
>>223700155De geintegreerde kaart is net zo snel als de vorige generatie midrange kaarten. Met 6k ghz ram is dat ruim voldoende voor budget gaming. En er is de ruimte om nog een kaart bij te steken later. Het is een degelijk budget systeem en jij kent er niets van
>>223700575hoe gaat het nu met je gebit frits? langer verhaal mag
>>223700612Op te hitsen?Ben niet opgehitst?Dit ziet eruit als weer typisch dat bord niet bewust voor de kop houden maar er kankerhard in
>>223696998can i be a part of this
>>223700620LOLDUS ALS JE GEEN GELD IN HET LAATJE BRENGT BEN JE EEN PROBLEEM!?Kanker hypocrietJe zit zelf thuis te janken dat je te incapabel bent mentaal in kracht voor een fucking kantoorbaan. Ik mag het niet eens vanwege OPGESLOTEN ZORG TEGEN MIJN WIL. DAT IS BUITEN MIJN MACHT ALS JE IN PSYCHOSE GEFORCEERT BENT OP STRAAT TE SLAPEN. KANKERDEBIELvreet snel je laatste geld op totdat je een keer ervaart hoe het is om op straat te slapen maar je leven is daar te makkelijk voor dus hou je kankerbek maar. En had je wel het recth om mij HET probleem te noemen. Noemd an niet 'geldkosten' kanker achterlijke. Terwijl je zelf het spelletje niet mee wilt spelen meer kanker hypocriet. Puur kristen, god is veel maar niet hypocriet. Dan kan hij niet rechtvaardig zijn. Ben jij ultiem rechtvaardig genoeg voor een hemel? Denk nog eens na homo hypocrietje
1549
>>223700635het is gewoon slechte brol, ik ben gewend aan een kaart die ik in mijn pc kan steken, als ik armflikker was zou ik liever in men wagen stappen en ergens een tweedehands 2080 ti kopen, en dan een goedkopere cpu zonder goede gfx erbij
>>223700620Ok maar blijf je verheven voelen omdat je een of andere hoer haar heg trimt en je nu zeker de hemel in mag en het zal zeker niet god zijn probleem zijn wanneer als je echt wist wat goed of fout was. Je mij geen probleem zou noemen. Je laat daarmee zien dat je links van rechts niet kan scheiden kneusje, succes. Ja ik heb veel gekost aan schade. Maar iedereen die ik ooit tegen kwam? Die heeft sinds het begin het beste en nog steeds voor, zelfs die agente toen ik haar later nog in het park zag. Die maakte nog een praatje. Je vult maar in, die anderen ook. Ik gniffel wel in mezelf dat als jullie onrechtvaardig gedragen richting mijn bestaan en de keuzes ter overleving die ik MOEST maken. Dat jullie minstens net zo wacht. Heh
>>223696998Bijv dat onderwerp>>223700573Dat wijst erop wie dat ondersteunt dat je een hele vieze bedelaar bentZo even te verwijderen.De zwakte ligt niet aan mijn kantDat juist daarbij zoiets>>223696998 zo vooropstaat waar dat vandaan komt. Dat is in het algemeen te onderkennen
>>223700669ach venteke toch, heb gewoon een job in de it zoals jij in 2020 ook nog wilde, ben vrij deze week, ge weet nix van mij en uw meningen interesseren me überhaupt geen klote
>>223700555we hebben dit allemaal al een keer geprobeerd, laat hem maar lekker zijn leven vergooien en anderen de schuld geven van zijn eigen domme fouten
>>223700660Nederlands graag Jānis
>>223700669Kanker debiel zo praat je niet tegen die belgen vuile junk op je knie je krijgt met de stok
DIT>>223700573Typisch dat bord in de kop is zeer typisch dit>>223696998Dat is in het algemeen duidelijk te onderkennen
>>223700669>Ik mag het niet eens vanwege OPGESLOTEN ZORG TEGEN MIJN WIL. DAT IS BUITEN MIJN MACHT ALS JE IN PSYCHOSE GEFORCEERT BENT OP STRAAT TE SLAPEN. KANKERDEBIELniet liegen nou, je had gewoon een sociale woning, je hebt hier zelf de foto gepaald, maar dat moest je ook weer verknoeien, die rechter had jou eigenlijk gewoon op straat moeten laten slapen, bol het af en wees nederig
>>223700720ik ben ook deze week vrij en ik werk ook in de IT
>>223700746prosman heeft nog nooit gelogen hoor, hij doet elke dag de dodelijke hoeveelheid van 2.5 gram speed
>>223700740Frits wat kun jij nog?Wat is er nog mogelijk?Ben jij weer bedrinkt.Mogelijkheid tot rustig en gezellig praten dat wel.
>>223700720OH je voelde je genoodzaakt om op me neer te kijken puur omdat je werkt?Laat maar je hebt gelijk ik had niet zo af moeten gevenJE BENT EEN HELD!Succes maandag met je baas rijker makenJe bent sws 9/10 gelukkiger dan mij als persoonhah
>>223700669(de werkingen van dat bord in de kop overal)
Ik (anon) herken iets van mijnzelf in Frits. Ook over diagnose in jeugd en uitkering en weinig geld en veel bier drinken. Jah
>>223700696tweedehands kaart is zeker een optie ja, dat is waar maar maakt het complexer voor iemand die er niets van kent. Wat duidelijk was aan de vraagstelling
>>223700746ge zijt zo high dat ge niet eens meer weet waar het over ging
https://www.youtube.com/watch?v=h8mEGVXKTeQkoek, negerweaves veroorzaken kanker door benzeencontaminatie, en "environmental racism" is verantwoordelijk
gewoon een minuut of twee een kussen op prosman zijn hoofd en elke nederlander is 50 cent rijker, daar denk ik soms wel eens over
>>223700761>2.5 gram in 24 uur is dodelijkje blijft zelf liegen achterlijk trieste intellectueel beperkte flikker. BEWIJS DANBewijs reeds gepaalt door mij via een wetenschappelijk artikel over de LD-50 in ratten Je verliest aanzien met god met elke onwaarheid die je rept. Jullie zouden never maken als kristen dat is de hele grap. Beter gaan jullie solipsist worden en niet geloven in een hiernamaals. Geloofden jullie oprecht in iets beters dan de aarde puur omdat je speciaal bent ofzo? Niet op je inzet? Dan succes
vaush is moving to your country
>>223700762>doorgaan>dat is een niet afgewassen bord in de kop meerdere dagen niet afgewassen
>>223700788soms is het toch goed dat iets complexer is, en daarnaast heb je jongens van 15 die hun eigen pcs bouwen, zo moeilijk is het niet. in jouw geval zit je met een cpu met gfx die je niet meer gebruikt wanneer je er een kaart bijsteekt
>>223700746Dat was geen sociale woning het was een tussenwoning voor daklozen en ja ik ging er weg via een zelfmoord poging dusja daarna ggz maar zelfmoord kies je voor toch? Ok... Succes met die claim
>>223700817i would like to talk to you about it, but I got a warning from our janitor last time I did
o godver de godver echt god help stank flap die enormische kut in ze hoofden
>>223700831je zegt zelf dat je je ouders kapotmaakt om je eigen waanbeelden, dan voeg je inderdaad niets toe aan het leven van anderen
>>223700817tell him Leiden is a good place to live
>>223700850>>223700850>>223700850
>>223700831waar is je studio en 1600 in de maand
>>223700817with a DAFT visa?
het is gewoon echt waar
>>223700844wablief?
>>223700746Oke wens mij de straat toeik wens jou ook een zelfmoordpoging toe nadat je alles kwijt raakt wat je had door niet langer van de hand te eten die je misbruikte en die kankerflikker op zijn plek te zetten en DAARDOOR dakloos. Die tussenwoning moest ik sws uiteindelijk uitDus je lult uit je nekKankertriesteling.Maarja ik wens je gewoon hetzelfde terug, vreet je geld ooit op, iedereen die je laat vallen omdat niemand werkelijk de verantwoordelijkheid wilt van een dakloze constructief te helpen (de begeleiders wel een beetje. Hier. Nederig, flikker. Ik weet hoe het moet) dat je lekker op straat in de kou mag liggen. Dan wens ik je exact terug wat je zegt dat ik zogenaamd zou verdienen omdat ik je niet aanspreek op een anoniem onzinforum. Insgelijks, rat
>>223700823Kan allemaal zijn maar de meeste mensen willen simpelweg geen gedoe. als je geen 2de hands gebruikt dan zit je al snel vast aan een 3050 in die prijsklasse. prijs-kwaliteit zit je dan beter met de geintegreerde. In deze markt althans.Of je bouwt op am4, dan heb je meer waar voor je geld momenteel maar dan ben je natuurlijk wel minder toekomst bestendig
>>223700726kaan ik bee a partie auf zees
Help een armoedige kikker, blij met elke euro. (Zit nu op 0,65 cent) NL55ABNA0442883722 K. beijBij 5 euro bier geld een persoonlijke video naar keuss
pillen