frits kom nu leiden centraal kankerjong, ik draag een zwarte jas en witte sneakers, ik ga een mes trekken als ik je zie dus zorg maar dat je sneller bent anders ga je het niet meer navertellen
waarom hangen turken altijd uit het raam?...heb je binnen wel eens geroken?
Seinskultur
>>223722968>>223723045>mes bij zichDan moet je een bruine zijn
een anker met ketting op een groot schip weegt al rap meerdere tonnen
>>223723228Sommige van onze politie had vroeger sabels
Hopelijk is den Frits te dronken om de nieuwe draad op te merken.
Furtel muh mayr. Klur vun je brook?
>>223723229hoe kregen ze dat vroeger gesmeed en dan op het schip?
>>223723279ja
>>223723242Sabels zijn voor blanken, messen niet (behalve om boterhammen te smeren)
>>223723229en een kut trekt meer als 10 paarden
een echte blanke gebruikt een zweihander om zijn bolletje kaas open te snijden en met boter te besmeren
ik heb zin om hele rijke mensen te beroven van hun geld
>>223723412dat heet swing traden lieveschat
>>223723022Ik ben het hier niet mee eens. De grootste gegevensverzamelaar in het universum, Google (ook bekend als Alphabet Inc.), bouwt een van de veiligste ‘zero trust’-computernetwerken ter wereld op. Ja, het is een hele klus om computerbeveiliging te beheren, maar als we plotseling onze gegevens voor onszelf houden, zal de industrie geen manieren ontwikkelen om deze te beschermen en op te slaan, en zal de toekomstige computertechnologie niet verbeteren. Vooral op het gebied van computerbeveiliging. Denk eens terug aan de jaren 2000, toen gegevens nog voornamelijk op individuele computers werden opgeslagen, lang geleden in de tijd van Windows 2000. Omdat de meeste computergebruikers technisch onbekwaam waren, konden hackers heel gemakkelijk gegevens stelen met simpele virussen, trojans en dergelijke. Tegenwoordig zijn de gegevens op computernetwerken uiterst moeilijk te kraken; vaak is identiteitsreproductie nodig om er toegang toe te krijgen. Het is nu veel veiliger om gegevens op Google Drive op te slaan dan op je eigen computerhardware.
>>223723427nee heb geen geld daarvoor, ik heb een mes en sta op leiden centraal
>>223723330gods alle mikkies
maar als je rijk wilt worden, weet dan dat elke euro die je kunt innen een euro is die de rijken voor je hebben laten liggenals je rijk kon worden met investeren, dan was het illegaal
>>223723438ken je erreges anders turks lopen te weze
>>223723467hey! anon! leave fritzler alone!
koek
>>223723438vieze smerige kakkerlak, vuige stinkende gore hond ik prik je hele kanker familie lek en steek je huis in brandhttps://youtu.be/jn100vLBjo0
>>223723562koek
>>223723499Daarom kan je als gewone sterveling dus niet beleggen in private fondsen of je in bedrijven inkopen die niet publiek traden. Dat is voor de rijken.De gewone markt is voor het gepeupel maar nog steeds interessant want met dat geld kunnen de rijken spelen. Met geld op spaarrekeningen veel minder dus dat zien ze niet graag.Bij beleggen wint iedereen een beetje
>>223723646Je had rijk kunnen worden door 50 bitcoin te kopen toen ze €50 warenHeb er zelf slechts 2 gekocht daarom ben ik nu niet rijkUiteindelijk met €600 en €1200 verkocht als een malloot
>>223722968Jah schat. Ik ben nou even jode aan het verwijderen uit de norga draad>>223723490
ai wil me niet helpen om een plan te maken om rijke mensen te beroven, waarom niet het is toch door communisten gebouwd of hoe zit dat?
>>223723646behalve dat iedereen verliest omdat alles steeds duurder wordt, zelfs zoons en dochters van rijke gezinnen komen nu soms niet meer van de grond
>>223723718Ik had bitcoin toen ze 50 cent waren ja. Maar wie had gedacht dat die dingen ooit echt iets waard gingen worden
>>223723739>Ik ben nou even jode aan het verwijderen uit de norga draadlmke
ܡܶܛܽܠ ܕܕܺܝܠܳܟ݂ ܗܝ ܡܰܠܟܽܘܬ݂ܳܐ ܘܚܰܝܠܳܐ ܘܬܶܫܒܽܘܚܬ݂ܳܐ ܠܥܳܠܰܡ ܥܳܠܡܺܝܢ ܐܰܡܺܝܢ
>>223723646ja en als ze dan wel publiekelijk gaan heb je alsnog te kampen met locked aandelen die ze loslaten die de hele IPO laten tanken voor een jaar, dat weet iedereen, dat zegt dan toch al genoegom maar niet te spreken over '''''''''bescherming''''''''''''' in de vorm van dingen zoals circuit breakers zodat je niet meteen al je geld kunt win- ik bedoel verliezenen ze willen dat je gaat beleggen, dat is wat ze toestaan, op die manier kun je hun ook meteen regelrecht spekken, vooral in index fondsjes, waar ze altijd keihard voor shillen, nooit single kopen want dat is gevaarlijk!
>>223723758Hindsight is 20/20
>>223723747Alles moet steeds duurder worden, het heet inflatie en is essentieel in ons huidig monetair systeem.
olifanten zijn een soort walvissen maar dan anders
>>2237238211-2% ja als je economie met 10% toeneemt
poep en stervende negers
>>223723537OK ok I’m leaving sorry
hij woont aan de morsweg trouwens zou niet weten waarom je op het station zou gaan wachten
>>223723499Daarom moet je investeren in werkvee die meer opleveren dan ze kosten.
frits kom naar stevenspark ik wil praten over de dingen die je zegt
>>223723945Kun je het opnemen? Ik ben heel erg geïnteresseerd in wat moderne denkers tegenwoordig te vertellen hebben.
>>223723821ik was vandaag lui en stond in de supermarkt, wat ik al zoveel mogelijk in probeer te perken door gewoon zelf te groeien of vers te kopen bij de boer, en ik had een appel nodig voor mijn tonijnsalade morgen1 appel is kanker 60 cent, 3 euro per kilo, ik koop bij de boer een appel voor minder dan 10 centze zullen er alles, maar dan ook echt alles aan doen om je zoveel mogelijk geld te geven zodat ze je vervolgens kapot kunnen maken met een verkankerde koopkracht en torenhoge inflatieen het allerergste waar je nooit iemand in nederland over hoort klagen en wat ze heel goed weg hebben gehouden bij het publiek? die inflatie is puur omdat we in nederland miljarden hebben zitten investeren in defensie, een klein kutland zoals nederland ergens tussen frankrijk en duitsland, zoveel uitgaves dat we ver boven onze 3% regel uit zijn gekomen, en dan geven ze lekker schaperig de schuld aan oorlog tussen amerika en iran en iedereen valt er voor
Waar is de ouwe tijd van de silk road, brood kopen met bitcoins van 15 cent te stuk
het is bedtijd wollah
>>223723817>I am of telling ye>I could remove all (pedo hetero) ph-lhbt rite now just because joos>>truly>I am not lying>I did it in the /nederdraad/frits heeft weer waanideeen
Jonges, waar kan ik aangifte doen tegen mezelf? Ik heb per ongeluk het n-woord in gedachte uitgesproken.
>>223723821>in ons huidig monetair systeemEr is geen universeel systeem die ze allemaal aanhangen. Er is wel een bepaalde vorm van orthodoxie, maar daar zitten ook grenzen aan.
>>223724103welk woord is dat dan?
>>223723994Mensen betalen voor gemak. Ze betalen extra om hun eten aan de deur te laten zetten. Ze betalen om alles op 1 plaats in de supermarkt te hebben.Heb je al eens die maaltijdpaketten gezien in de supermarkt? Een paar groenten samengestopt onder een plasticje zodat je niet zelf die paar groenten moet nemen; die letterlijk voor je liggen. Betalen ze gezellig extra voor.Mensen willen gewoon gescammed worden denk ik dan
>>223724025teveel economische vrijheid natuurlijk, net als de bitcoin, ineens kun je nergens meer met bitcoin betalen want dan weten ze natuurlijk niet wat je koopt, waar je het koopt, enn hoeveel je koopt zodat ze je beter kunnen leegmelken
>>223724103Gewoon biechten bij de katholieke kerk?
>>223724103Zolang je niet op Brits grondgebied komt moet je je geen zorgen maken
De mens is verdoemd om vrij te zijn, maar hij zal altijd geketend blijven.
>>223724120mijn moeder doet dit, ik ben uit frustratie gewoon een boek voor haar gaan schrijven van alle recepten, nadat ze dat niet gebruikte ben ik een paar keer in de kartonbak gaan hangen voor het karton van die verspaketten, heb dat uitgeknipt, en die in een boek voor haar gaan stekennog steeds heeft ze gewoon geen zin om het te kopen, als je letterlijk 7 dagen in de week van die paketten eet ben je honderden euro's kwijt per jaar, haar hele koelkast ligt ook altijd vol met zakjes met dingen uit die verspaketten die ze niet heeft gebruikt, die krijg ik dan allemaal mee omdat ik het voedselverspilling vind
>>223723994Oorlogje spelen komt de rijken goed uit. Amerika draait op oorlogsindustrie en alles van de amerikaanse markten lekt door naar hier. Dus de europeaanse rijken vinden het ook wel plezierig.Waarom al die omslachtige halve maatregelen in hun "sanctiepaketten" vol achterdeurtjes? Zodat zijzelf en hun vriendjes kunnen blijven geld verdienen en op hetzelfde moment de publieke opinie kunnen voor de oorlog houden en nog eens te double dippen met defensie economie.En wij maar werken en betalen
>>223724231houd je bek mongolenkind
>>223724231geil
>>223724251Vanwaar zo ziedend?
>>223724241>die krijg ik dan allemaal mee omdat ik het voedselverspilling vindje kan ook gewoon dumpster diven en je moeder laten verrotten, ze leert het toch niet
>>223724332sterf aan aids kanker pedofiel
>>223724241Ouders moeten hun kinderen opvoeden zegt men dan. Maar er lijkt iets misgelopen te zijn met de opvoeding bij gen x. Hun ouders hebben veel te veel welvaart gekent zonder bewust te zijn van gevolgen (voor gezondheid en planeet).Heb ik zelf ook al gemerkt bij mijn ouders en schoonouders. Ze zijn gatachterlijk als het om gezondheid en dergelijke gaat. Dan wel verbaasd dat ze allemaal welvaartsziektes hebben natuurlijk. Ligt zeker niet aan hunzelf, enkel aan de dokters die niet genoeg hun best doen. Pomp maar geld in kankerbehandeling in plaats van preventie mensen zodat we kunnen blijven doorgaan
>>223724360>er lijkt iets misgelopen te zijn met de opvoeding bij gen x.feminisme
>>223723994Onzin, onze inflatie is hoog doordat we alleen maar speculeren op huizen en andere panden (commercieel, etc) en vrijwel geen leningen aan industrie gevenOverheid is zo gecuckt dat ze geen inflatie kunnen scheppen: het begrotingstekort mag op jaarbasis maar maximaal 3% zijn en niet hoger dan 60% totaal.
https://www.youtube.com/watch?v=qL7SKqawglwgoeie doc
>>223724347Wie vroeg?
>>223724529ikwie vroeg om jouw lelijke kanker hoofd
>>223724120>Ze betalen om alles op 1 plaats in de supermarkt te hebben.huh supermarkt is toch goedkoper dan bakker/slager/groenteboer/drogist etc
>>223724561Nee, Turkse en Arabische zaken zijn goedkoper bij mij in 010. Anders hoor ik graag in welke supermarkten je goedkoper eieren kan kopen, kan ik nog wat geld besparen>Muh aanbieding!!! Dat is tijdelijk!! Dat telt niet!!Ze hebben elke week goede aanbiedingen hier in RotterdamMisschien heeft het te maken met het feit dat we dicht bij de haven zitten?
>>223724551Waar heb jij het over man? Rare kwast.Waar heb ik mijn hoofd getoond?
ik haat die voorgesneden zakkies met groente, er zit bijna altijd wel iets smerigs in zoals selderij of komkommer, zo kankervies, ook die kankergrote brokken paprika, waarom doen ze dat, ik ga geen kipspies bbqen ik wil gewoon normale stukkies groente in m'n gerecht, maar nee, ze moeten het weer helemaal verkankeren, ben er klaar mee
https://www.youtube.com/watch?v=d2r_LU6beVw
>>223724120>Mensen betalen voor gemak. Ze betalen extra om hun eten aan de deur te laten zetten. Ze betalen om alles op 1 plaats in de supermarkt te hebben.dat is nochtans niet waar he, de klanten bij de slager, bakker en groenteboer zijn welvarender dan de klant van de supermarkt
>>223724632houd je bek lelijk kanker gedrochtvieze auschwitz pedo
>>223724250moet je voor de lol eens kijken bij de militaire tickers, vooral de tech bedrijven die ook hevig in ai zitten naast defensie, ik geloof heilig dat de oorlog met iran de ai problematiek deels heeft verholpen, omdat al die bedrijven ineens helemaal vol werden gepompt door de grote uitgaves van amerikadat warsh ineens zei dat amerikanen met trump niet bang hoeven te zijn voor inflatie boven hun 2% marge is ook gewoon puur omdat de feds lekker gespekt zijn met belastingscentjes en amerikanen heerlijk mogen dokken voor alle langeafstandsraketten op iraanse scholenmaarja mensen hier noemen me links als ik laat blijken wat voor enorme schurfthekel ik heb aan de nieuwe wereld en hoe het economisch werkt, maar wanneer je echt leert hoe het werkt leer je al snel dat rechts ook zakkenkloppers zijn
>>223724640>ik haat die voorgesneden zakkies met groentedus jij koopt diecuck gedrag
>>223724561Tuurlijk niet. In de supermarkt betaal je met je gezondheid.Alles zit vol toevoegingen en ander gif en ze verkopen je water.Leg eens een kipfilet van de supermarkt in een pan en daarnaast een kipfilet van een bioboer.Bij je "goedkope" kipfilet ligt je pan vol water, bij de kwaliteitskip heb je gewoon hetzelfde gewicht als je gekocht hebt op je bord.En dan praten we nog niet over groenten en fruit, alles smaakt gewoon naar water in de supermarkt.Jammer genoeg kennen veel mensen gewoon niets anders dus ze weten niet eens dat ze gescamd worden.
>>223724681>jij koopt dienee mijn vriendin deed dat jij kankerhomofiel, ben het zat, krijg nog kankerveel geld van haar, vieze crackhoer
>>223724120Ja ik betaal extra voor kleinere producten omdat ik slecht ben in plannen/conserveren en graag elke dag wat anders eet (behalve ontbijt)
>>223724677>moet je voor de lol eens kijken bij de militaire tickers, vooral de tech bedrijven die ook hevig in ai zitten naast defensie, ik geloof heilig dat de oorlog met iran de ai problematiek deels heeft verholpen, omdat al die bedrijven ineens helemaal vol werden gepompt door de grote uitgaves van amerikaHeb het geprobeerd met CSG groep, gelukkig snel weer verkocht naar de IPO, maar moet je eens kijken, dat aandeel is nu ~50% gekelderd. Gelukkig nauwelijks werlies aan gehad.
>>223724446theo hiddema is zijn advocaat lmke
>>223724668Waar heb je het over schat? Waar zie je mij?
>>223724360dit dus, ik kom van een familie van vetzakken, ik ben de enige die niet rookt, drinkt, en op zijn gewicht letachter elkaar leggen ooms en tantes het loodje, allemaal zonder kroost natuurlijk want daar zijn ze veel te dik vooren maar kleren kopen bij de XL winkels, en maar boos praten over de dokter die zegt dat ze mischien eens een keer een wandeling moeten maken voordat ze in aanmerking komen voor een kunstknie
>>223724717hoe kan hij dat betalen wtf?
>>223724725gelukkig niet nu nog ff je kanker bek dicht en ik heb helemaal geen last meer van je
>>223724742partitie
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH
>>223724677Tuurlijk. Het zijn allemaal zakkenvullers. Mijn grootvader leerde me al op jonge leeftijd: Mensen stemmen voor A, die vullen hun zakken. Mensen zijn boos en stemmen voor B want dan zal het anders zijn. B vult zijn zakken. Mensen zeggen, we stemmen voor A want deze keer zal het echt anders zijn.In heel mijn (95j) leven is het nooit niet anders geweest en zal het nooit niet anders zijn.
>>223724506we zijn al boven de 3% knaap, dat staat de EU nu een paar keertjes toe want wij moeten natuurlijk brave jongetjes zijn en de defensiebedrijven in europa flink spekken
>>223724769lmke>ik heb een computer in mijn hoofd
>>223724696ocharme toch, gij denkt zeker ook dat ascorbinezuur vergif is
>>223724704Heb je geen diepvries en koelkast dan?
>>223724793hij kan gewoon bitcoins uitpoepen
>>223724746Dus je projecteert gewoon gezichten op anonieme palen op een internetforum? Rare snuiter.>en ik heb helemaal geen last meer van jeKruisje klik en je hebt ook geen last meer van me schat.
>>223724640is ongezond ook, een broeihaard voor listeria en andere ziekteverwekkende bacteriën
OkéWelk Belgje mee met mij naar het Norgje-draadje Want, hoewel niet een woord in onze regio hun geweten over negersHoe dat is in Nederland en Belgje
>>223724696lmke de groenteboer en turk kopen gewoon van dezelfde groothandel als supermarkten
>>223724707ja ik ben ondertussen ook gewoon scheinheilig, ik zat ballendiep in lockheed martin, palantir, etcen ik wed ook nooit en te nimmer tegen de amerikanen, want dat verlies je elke keer weer
>>223724809wie heeft het over gezichten kanker mongooltje sterf aan bloedkanker
>>223724825Heej fristi, ga je vandaag weer boos doen om niks?
>>223724808>gewoon bitcoins uitpoependit moet frits toch ook gewoon kunnen, gewoon paar keer tegen z'n schedel beuken en hij maakt een partitie
>>223724825nee ik niet, ben wel bedrinkt net als jij
>>223724777ik heb nog nooit het gevoel gehad dat je met politiek ook maar iets opschiet, als ze eens eerlijk zouden zijn wat ze nou echt aanbieden zou iedereen schaterlachen en niet op komen dagen
>>223724833Je verhaal slaat nergens op mongool
>>223724802Nee maar wel alle fosfaten, nitraten waar ze alles mee volpompen.
>>223724860hij is een soort furby als je hem ondersteboven houdt slaat hij op hol
>>223724830Waarom zou mijn groentenboer aankopen als hij zelf kweekt mongool. En er is hier geen turk, ik zit in de diepe westhoek, we zijn hier nog niet geinfecteerd
>>223724872ik investeer in de amerikanen, je moet niet investeren in de europeanen want dat is je geld weggooien, waarom denk je dat er zo'n Amerikaanse stormloop is op ASML? er mag en er zal geen economische nijverheid zijn hier in europa, alles in de uitverkoop aan amerika
>>223724807Kleintje, ik woon praktisch naast de supermarkt.Ik zou eigenlijk moeten gaan wecken, want dan naait de energie jood mij ook niet.
>>223724857Deze reactie hier snap ik echt helemaal niets vanKom op BelgiëEr moet echt iets aan gebeuren zoals je begrijpt
>>223724908dus jouw groentenboer kweekt avocado's, druiven, paprika's en bananen?vertel me meer
>>223724927Net nog 5 bokalen augurken gewecked. Maar de diepvries is een van de beste uitvindingen die het menselijk ras heeft gedaan. Het hele jaar door kraakvers eten bewaren
>>223724914>ik investeer in de amerikanen, je moet niet investeren in de europeanen want dat is je geld weggooien, waarom denk je dat er zo'n Amerikaanse stormloop is op ASML? er mag en er zal geen economische nijverheid zijn hier in europa, alles in de uitverkoop aan amerikaerg tegenstrijdig, ASML is een europees bedrijf
>>223724855>wie heeft het over gezichten(jij)>>223724551 of je moet een hoofd zien zonder gezicht, maar dan ben je echt een hele rare kwast
>>223724929hier ik zal je geheugen wat opfrissen
>>223724908mijn grootoma kwam uit de westerhoek in vlaanderen, mooi en rustig leven daar, in belgië heb je niet dat stadsstaatgevoel wat je in nederland overal hebt en wat echt beklemmend is als je je daar van weg wilt
vorige draad was slechtdeze begint rap goed te worden
>>223724956Ik kweek zelf druiven en paprika's. Ik koop geen exotisch fruit, ik eet naar gelang het seizoen.Bananen zijn een guilty pleassure, die ontken ik niet. Maar hé, 80/20 regel. Leef 80% gezond, laat het 20% hangen voor de moraal
>>223724995dat kan hier helemaal niet, is het veel te koud voor
>>223724980>impliceren dat je niet kanker afzichtelijk bentenige mooie trannie is een dooie of bijna dooie
>>223724964diepvries, en de fiets
>>223724985>in belgiëDat geldt enkel voor de uithoeken. De rest is een aaneengesloten web van lintbebouwing en stadjes
>>223725009Wat ben je achterlijk. Ze kweken druiven tot in zuid scandinavie. En paprika's doen het ook goed met genoeg zon. En ik heb ook een serre (kas voor de hollanders) voor tomaten, paprika en aubergines
>>223724985>mijn grootoma kwam uit de westerhoek in vlaanderen, mooi en rustig leven daar, in bB A C H T E NDE KUPE
ik had een bijna jood ervaring
>>223725054zie graag het bewijs dan, geloof er niks van tenzij het een professionele kas is
>>223725024gras is altijd groener aan de overkant gevalletje dan helaas, ten minste niet helemaal dichtgebouwd, en natuurlijk grote bossen en bergen, liepen de ardennen maar wat langer door
>>223725069kanker wat gebeurde er?
"she needs rape" onder youtube videos plaatsen
>>223725009je kan hier zelfs gouden kiwi's kweken, tegen een muur van het noorden afgeschermd
>>223725092en dan klagen dat je geen vriendin hebt
>>223725120wie zegt dat ik klaag?
>>223725092kan iemand me vertellen waar ze woont? onder haar video's plaatsen
oh sjonnie, zing een liedje voor mij alleen
ik ga paggiaat plegen
>>223724964>Maar de diepvries is een van de beste uitvindingen die het menselijk ras heeft gedaan.Ik begin lichtelijk paranoïde te raken van de gecreëerde enegiecrisis. Ik druk het geld niet, dus ik zal nooit onafhankelijk kunnen zijn van geld. Belasting moet je betalen, dus ik kan niet ontsnappen aan geld.De mensheid heeft millenia geleefd zonder elektriciteit, maar de moderne mens kan bijna niet meer zonder. Als economische crisissen er zijn om mensen in loonslavernij te houden (om mensen niet financieel onafhankelijk te maken) dan is de aangekondigde energiecrisis er om mensen aan energie gebonden te houden (en omdat energie geld kost, je zo weer de loonslavernij in drukken).
>>223725075Dit is mijn kas deze winter, aan de rechter achterwand zie je mijn druivelaar. Maar mijn vader kweekt gewoon buiten, gaat perfect.
Een van de mensen waar ik bij in de tuin werk heeft ook een wijnrank met druiven, tegen een muur, afgeschermd van de noorderwind.
>>223725010En nu ben ik opeens een trennie? Gast echt, ga naar bed en stop met projecteren.
ik pleit de vijfde
>>223725178>totaal lege kas>niks wordt gekweektniets dan leugens lmke
>>223725200alleen jij maakt die domme midwit posts kanker faggot gelukkig geen plaatje van een kanker snol dit keer nu nog helemaal stoppen met palen
https://www.pomwvl.be/nieuws/de-opmars-van-de-west-vlaamse-wijnbouw
>>223725178mooie kippen, mijn vader heeft silkies, echt fijn om mee te knuffelen dat zachte verenpak
>>223725266mooi beesje
>>223725205mvg fauci
>>223725236Jij bent ook de enige die constant loopt te zieden terwijl de rest ons negeert
>>223725294ik mis mijn nederdraadwaardige kip, adolfeen kip waarbij ze niet die ziekte verhielpen waar ze stijve voeten van krijgen, ze liep in een ganzenpas
>>223725266Heb ik ook maar ze zijn gescheiden van die koekoeks want ze vechten anders.> vijver die ik heb gegraven vorige zomer. Lekker met de schop. Kan ik iedereen aanraden, je voelt je direct man en je vrouw ruikt de fermonen van ver
>>223725337ik heb vanochtend nog de paaiborstel uit het water gevist, al mijn vissen zijn veel te oud en begonnen bij bosjes te sterven
Even: naar de stadOneven: naar bed
>>223725266lastige kippen om te houden want heel gevoelig voor ziekten en plagen
>>223724984Voor mij ben je eenen megol>ze beginnen over prosman. Die ik heb, ik zei beste, bekeren dan? (Le corporaal)Je bent geenen megol, laten we hoopen van niet maar (...)>https://youtu.be/zG6ncFFJaqw?si=CE3VhgMPgISgJD-Ghttps://youtu.be/zG6ncFFJaqw?si=CE3VhgMPgISgJD-G>https://youtu.be/zG6ncFFJaqw?si=CE3VhgMPgISgJD-G
>>223725383dubbels: mij klaarpijpen
>>223725327verdrink in kots kanker gedrocht
''Jan Tervoort is historicus en onafhankelijk onderzoeker. Al jarenlang verdiept hij zich in de geschiedenis van Israël, het zionisme, de Israël-lobby en de manier waarop deze onderwerpen volgens hem invloed uitoefenen op politiek, media en het publieke debat. Vanuit zijn achtergrond als historicus probeert hij actuele gebeurtenissen te plaatsen binnen een bredere historische context.In deze aflevering vertelt Jan hoe zijn interesse voor Israël ontstond na meerdere bezoeken aan het land en hoe hij zich steeds verder ging verdiepen in de geschiedenis van het Midden-Oosten. Hij deelt zijn persoonlijke ervaringen nadat hij zich kritisch begon uit te spreken over de Israël-lobby en vertelt over de lastercampagnes en intimidatie die volgens hem daarop volgden.We spreken uitgebreid over de oorlog in Gaza, de geschiedenis van Israël en Palestina, de rol van religie en de manier waarop historische gebeurtenissen volgens Jan doorwerken in de huidige geopolitieke situatie. Ook legt hij uit hoe hij kijkt naar het ontstaan van het zionisme, de Holocaust, antisemitisme en de invloed die deze onderwerpen volgens hem nog altijd hebben op het publieke debat.Daarnaast gaan we in op de rol van media, politieke partijen en internationale netwerken. Jan deelt zijn visie op lobby's, propaganda, framing en de manier waarop volgens hem beeldvorming ontstaat rondom gevoelige maatschappelijke thema's. Ook bespreken we migratie, de islam, identiteit, slachtofferschap en de vraag hoe geschiedenis volgens hem kan helpen om de wereld van vandaag beter te begrijpen.''https://www.youtube.com/watch?v=ojB00OC35W4
>>223725266Moest even zoeken naar een foto
>>223725390Deze kerel is krankjorum, negeer wat hij zegt.
>>223725389ja en de mannetjes pikken snel en veel, word de hele tijd gegrepen door het mannetje als ik kom voeren lmke
>>223725400OwO
>>223725371Mijn vissen waren door de reiger gepakt. Maar blijkbaar hebben vogels er meegebracht want er zitten er terug in met een ander kleur
>>223725390ik sta buiten op de morsweg met een scherp mes kom naar buiten kankermongool frits dit is je laatste waarschuwing, ik draag een zwarte jas en witte sneakers
>>223725404Echt een hele rare en nare kwast ben jij
>>223725266hehe deze zijn grappig
>>223725449lmke, wat de neuken ik trek een net tegen de reigers, maar het is zo saai met een net er over
>>223725458jah toen ik er vroeger was dan jij zekertoen
>>223725494ik ben er ik sta voor je huis
ik was g'woon vroeger dan ie was
volgende keer ben ik de vroegere frits, dan is het welletjes geweest
Stap 1: Koop niervet van de slager of lokale boer. Ze geven het soms gratis maar anders voor 5€/kg Stap 2: Snij in stukjes
>>223725434dit gebruikte ik tegen o.a. gaapworm, waar ze gevoelig voor zijnhttps://www.kippenhuis.nl/verm-x-vloeibaar-ontwormen-250ml
Ik vind het marxisme fascinerend voor hoe achterlijk het eigenlijk is
>>223725561Stap 2: Laat enkele uren sudderen tot alle stukjes verschrompelt zijn en alle vocht weg is.De vloeistof moet volledig stilstaand zijn, geen gebrobbel, dan is alle vocht eruit
>>223725580ligt er aan als wat, als kritiek is het best wel goed, als alternatief is het gatachterlijk en gooide marx er maar met de pet naar
ik heb zin om die crackjunk ex van me tegen haar hoofd te slaan terwijl haar nieuwe crack vriend daar ligt te schuimbekken nadat ik hem rattengif heb laten roken
>>223725590Stap 3: Zeven die handel, let op want gloeiendheet. Eerst door een zeef dan een kaasdoek
dat was geloof ik neger 6.30 ofzo wat dat was,,van-daag''beter om niet meer zo boos te zijnje weet nooit wanneer die geest in mijn vaart
>>223725619Stap 4: Proficiat, je hebt je eigen zelfgemaakte tallow (rundsvet) om mee te koken.
>>223725626neger 6.30, dat is een moeilijke, maar ten minste geen rifaap 12.40
Jah Belgje ga je mee naar't Norgje-draadje? We gaan hen moeten uitleggen over negers ookal is dat geen woord in de regio
>>223725642goe bezig
ggz uitje naar pattaya soi6 wie gaat er mee
>>223725658gatverdammezie dan hoe alles afgaat boo te zijngatverdammeik ben zoveel voor de wezens en demonen als ik maar kan
De tyfus. Pest Pokke Tering.Houzee
>>223725738frits is des duivels
>>223725684Dankje. Ik hou van dingen zelf doen.
vocschizo je dienst is nog niet begonnen, frits is nog niet in slaap gezakt van het bier en wietwie gaat er mee naar pattaya een vd kopen
>>223725738kut tikfout of wat het isik zeiik ben zoveel LIEF voor de wezens en demonen als ik maar kan
prachtig hoe hij via de Puppet Edgar tekeer kan gaan tegen links''Asking Offensive Questions at Pride''https://www.youtube.com/watch?v=KsqVkp5RVWI
>>223725785>een vd kopenrot op met die geelzucht
>>223725783Zelfde hier, dat is de juiste mentaliteit. Een mens leert ook best al doende. Allemaal zaken die onze grootouders nog wisten, maar door de wegwerpmentaliteit en gemakszucht verloren gegaan zijn.
>>223725617>als alternatief is het gatachterlijk en gooide marx er maar met de pet naarOmdat Marx in kern een liberaal was.Hoe kan je mensen overtuigen die op een spirituele manier in vrijheid geloven dat dat onjuist is? Je kan een hele mythe gaan vormen dat sommige mensen van een spiritueel hogere rang zijn, daardoor meer strijd moeten leveren en zo helden worden en de adelstand krijgen, maar daar kwam het liberalisme juist tegen in opstand.Natuurlijk kan een jood als marx zich daar niet van bevrijden, ze willen het vlees geworden Woord niet eens erkennen als de verlosser.Het marxisme is echt een geweldige joodse zwendel als je ziet wat voor mensen er voor blijven vallen.
>>223725814nee
>>223725850Heh tabak. Heb ik nog gedroogd toen ik nog rookte als tiener. Ik ben een drooghok aan het bouwen zoals ze in de middeleeuwen gebruikten voor mijn vrouw. Om haar kruiden en bloemen te drogen. Nu hangt alles in de carport waardoor de auto er niet in kan
bohhh diarree, hebben de joden weer gedaan hoor
>>223725860>>223725929vuile rukkerbrabander
>wezens en demonenIk mag willen over mijn vritzeh eh eh waar ben je nu nu>>223725658Het is niet goed dat we allebei niet goed gaangeen organiseren geen (...) wat je bedoelt
wat zal hij aan het uitspoken zijn?een heel lang drugstukkie aan het doen?
>>223725658dat over mijn vritz gaat ook niet goedHet is jouw schuld niethet is iedereens schuld
>>223725938wel allebei ikke maar ik ben, en mag Jezus Christus mij vergeven dat ik dit woord zeg, geen brabander
>>223725850Draad is stervende, enkel nog de shizo's die met zichzelf praten. Ik kom morgenavond wel terug
net weer een klein negertje aangereden met mijn honda civic in de bijlmer (langer verhaal)
>>223726011ik ben niet van de tabak of alcohol, sorry, ik weet wel dat tabak groeien heel makkelijk is
>https://youtu.be/YuCpTi0EtbU?si=NAvlfOgrgPngc61ohttps://youtu.be/YuCpTi0EtbU?si=NAvlfOgrgPngc61o>https://youtu.be/YuCpTi0EtbU?si=NAvlfOgrgPngc61o>>223725658Je heb nix verlorenIk vritz moet dit g'woon kunnen kwijten>gooi jezelf weg zeggen ze somswat als ik dit weggooi???
ik ben zo kanker boos vandaag, alsof ik frits z'n demonen heb overgenomen, ik ga denk ik iemand vermoorden zometeen
>>223726046Ik ook niet meer. Al vele jaren zonder alcohol, roken of whatever, straight edge noemen de cool kids het. Maar in mijn tienerjaren wel wat bij het uitgaan.
NIEUWE:https://www.youtube.com/watch?v=xl55HWYH3As
Ik ben marxist Credo quia absurdum
>>223725919chic
ik ga frits aanrijden met mijn honda civic, boeit me geen kanker die verkeerspalen in leiden overal, frits zijn herseninhoud gaat mijn spatbord rood kleurenhttps://youtu.be/lluIQebmAMM
>>223726134 goed kanaal
>>223726173je moeder is een goed kanaal
>>223725658waarom doe je dit nou ?je kan zo gemakkelijk met mij praten in deezen draadik geef het je cadeaux
>>223726202jouw moeder is goed anaal, mijn lul stinkt wel na afloop maarja dat maakt je zus weer schoon
mijn kankerhand is zo nat van het kutvocht dat mijn joint zowaar doormidden is gebroken
>>223725658je hoeft echthet is al van jouMaar net als iedereen ehkoekt hoe achternlijk ze zijnJij vertelt mij nooit over wat je belangen zijn buiten wat ik vritz ooit zei
er zit helemaal geen kutvocht aan jouw hand, dat is gewoon de diarree van je vriendje
ff serieus, frits, heb jij gvd jurkjes thuis in je kleerkast hangen?
hey fritzler, je zus gebruikt mijn lul als lippenstift elke avond, net haar hele toet nog volgezaad
je zou gvd maar schizo zijn, weet je hoe verkankerd me dat lijk?
>>223726291>>223726291>https://youtu.be/TT7U4y4xg_Q?si=o3YIAp14kRUlH038https://youtu.be/TT7U4y4xg_Q?si=o3YIAp14kRUlH038>https://youtu.be/TT7U4y4xg_Q?si=o3YIAp14kRUlH038
>>223726332altijd gezellig?
en daar gaan we weer olei supercarroussel allez allez
ze moeten al die kankerschizo's hier gewoon lsd voeren en in een klein donker kamertje opsluiten met luide muziek
>>223726337frits ga jij nu stoppen met de welseksfapchristenheid omarmen en vroom zijn
tijdje nie geneukt ikke
>https://youtu.be/a2kfNuTSQvE?si=AbGDGfQNxmfw4qnEhttps://youtu.be/a2kfNuTSQvE?si=AbGDGfQNxmfw4qnE>https://youtu.be/a2kfNuTSQvE?si=AbGDGfQNxmfw4qnE
hey! fritsler! leave those kids alone!
hey! fritzler! leave those kids alone!
>>223726354nee m'n ex vriendin was op een gegeven moment niet echt gezellig meer, schizofrene kanker canadese kankerhoer
>>223726470>>223726471FRITS ZE PESTEN JE GEWOON TEGELIJKTIJDIG WTF IS DIT?
>>223726482schat mijn piemel is de oplossing voor het hagedissenmensprobleem, ik zou er de hele dag aan zuigen als ik jou was
>>223726504ik ben aan het kokhalzen van die opmerking, maar dat vind je lekker he?
>>223726418>https://youtu.be/a2kfNuTSQvE?si=AbGDGfQNxmfw4qnEhttps://youtu.be/a2kfNuTSQvE?si=AbGDGfQNxmfw4qnE>https://youtu.be/a2kfNuTSQvE?si=AbGDGfQNxmfw4qnE
als er welseksfap en geenseksfap is, waar valt incel zijn dan onder, incelseksfap?dit zij ndingen om het over te heben frits
HEYTEACHERFUCK MY ASS IM GAY
ik ben geen tool aan het luisteren
>>223726021>(langer verhaal)vertel het nou
who are you to bend me overyou must have been gay for me ass*udu drum geluidje*https://youtu.be/civuoU_NE38
ik vind echt dat iemand onder dit nummer een bassie en adriaan video edit moet maken, die piano is puur bassie en adriaan kinohttps://youtu.be/tsPSAFDfc5U
echt zó BOEMvan vrtzie in den drumfler draad>>540384465
>>>/pol/540384465
>>223726701>echt zó BOEM>van vrtzie in den drumfler draad>>>540384465frits je link doet het niet
>>223726722zijn brein doet het ook niet
>>223726701>>223726718je hebt gewoon een 4kanaal pas ofnie fritser?
>>223726740moet kunnen
wel gedurft dat james keenan het album 10.000 days volledig over gay seks heeft geschreven
Heetvrouw
>>223725658Ik kan je niet laten vallenHeel Amerikaatje doet ook heelenmaal niets tegen mijn>ik val niet>ook jij niet
>>223726595https://vimeo.com/showcase/4900338
>>223726801kanker ik moet kotsen, kijk wat de joden hebben gedaan frits, stop deze gekkigheid nu
>>223726801tiens waar is de papa?>>223726788is dat zo?
>>223726815dat stond vroeger ongecensureerd op jijbuis
>>223725658homo's doen hetzelfde tegen mijn als jijEr moet georganiseerd worden
>>223726815lekker liedje van tool dit ik ben homo
>>223726861Oh ja. De goede oude tijd van YouTube eindigde in 2016
>>2237269102011-2013 begonnen ze al drugs gerelateerde dingen te verwijderen vanwege "investeerders" en (((adverteerders)))
>>223726910vieze stinkende kankerMKKhttps://youtu.be/DNTS3HWfE6k
>>223726910Waar ik me tegenwoordig aan erger is dat hun AI nu automatische films censureert. Zelfs oude films uit de jaren 60/70 waar een paar blote borsten in voorkomen dat wordt nu automatisch gecensureerd.
ik droom over oorlog met turkije, we doen cyprus nog eens over en dit keer goed
>>223727001wat kan jou dat kankereiland nou verrotten?
>>223727001jullie hebben geeneens tanks
>>223727026veel joden daar dus dan kun je die ook afschieten
>>223727026het is ons eiland, als het aan mij lag vergaste we al die kankermkke die ze overgescheept hebben om zogenaamd te doen alsof er ooit turken woonden
bombardeer kankara naar de kanker
>>223722733heb ook moeite om niet te vergeten dat je een apostrof moet gebruiken voor meervoud want in engels is dat een no go (nee ga) ik gooi baby's uit taxi's naar cafés
>>223726891frits tegen wie praat je nou?
>>223727064gebaseerdhttps://youtu.be/R8S5r-LprSU
't is hier weer gezellig
SCHIZO UURTJES
>>223726963Oh ja, ik herinner me nog dat ik how-to video's bekeek over het maken van alcohol, dmt en coole dingen. Ik snap hun punt ergens wel, het kost miljoenen dollars om die video's wereldwijd aan mensen aan te bieden, dus moesten ze wel wat content schrappen om de Joodse bankiers te laten zien hoe netjes het platform is, zodat ze meer geld konden verdienen met advertenties. Ze hadden de regels in goede banen kunnen leiden, maar ze hebben de content gewoon helemaal afgekapt. Trieste tijden waarin we leven.>>223726997Als ze menselijke support hadden ingehuurd voor moderatie, had dit zoveel beter kunnen zijn. Helaas gebruiken ze, zoals je al zei, strikte AI om content te schrappen
>>223727155je bent hier niet welkom zwarte aap
>>223727155>ze hebben de content gewoon helemaal afgekapt.ja maar die jijbijs kanaaltjes van jonge meisjes in gymnastiek kleding laten we gewoon lekker staan, mmmhmm
heel turks dorp in de hens steken
>>223727155Het is ambetant, ik kon de film niet meer volgen want de moordenaar liet telkens een clue achter, maar omdat blote borsten is het hele lichaam met blokjes gecensureerd.
>>223727150verklaar jezelfje staat nu tegenover mij den fritzler>https://youtu.be/-4xlZXKlhes?si=2SHeCk7YPlDG9tYyhttps://youtu.be/-4xlZXKlhes?si=2SHeCk7YPlDG9tYy>https://youtu.be/-4xlZXKlhes?si=2SHeCk7YPlDG9tYy
>>223727202dan hebben turken ook iets om naar te kijken, het zijn immers allemaal pedofielen
>>223727300>verklaar jezelf>je staat nu tegenover mij den fritzlerIK STA OP LEIDEN CENTRAAL KOM NU CENTRAAL
>>223727325ik kom
>>223727363>ik komo-oh, uhm, dat had ik niet verwacht eigenlijk, tsjah.
de morspoort is een goeie plek om te vechten
>>223726630langere verhaal:https://litter.catbox.moe/6sb7gw1fkm4lvv9c.mp3
>>223727150neger echthttps://youtu.be/sOcAOsQ0FA4?si=YjYZlni6j6IuHCw2
>>223727202Het beleid van Google is extreem lastig te begrijpen. Zo staan ze dingen toe als het om wetenschappelijke, educatieve of artistieke redenen is; video's en afspeellijsten van dansende jonge meisjes zijn dan zogenaamd oké, maar soms ook niet. Een romanschrijfster zag haar boek gegijzeld worden in Google Drive omdat Google vond dat het verspreiden van erotisch materiaal uit den boze is. https://www.wired.com/story/what-happens-when-a-romance-author-gets-locked-out-of-google-docs/>>223727299Over welke film heb je het? Ik ben nieuwsgierig
>>223727400>https://litter.catbox.moe/6sb7gw1fkm4lvv9c.mp3kanker die frits is wel een muziek genie dit is beter dan tool
>>223727411je bent hier niet welkom stinkMKK
>>223727436wanneer tool liedje van frits met AI?
>>223727467welke ai doet dit voor me?
>>223727411was één van die italiaanse giallo thrillers uit de jaren 60/70je hebt daar sowieso altijd veel blote borsten in
>>223727481geen idee die anon heeft ook dit gemaakthttps://youtu.be/tGqiVUJFF2g
>>223727481vraag het ai
>>223727511koek
dus zeg maar OPENSTAAN VOOR SEKS-FAP-WEL
>>223727493Oh.
>>223727569EN ER IS REDEN DAT ER EEN STABIEL PAD MOGELIJK IS DAARINNU NIET
>>223727598>oh
>>223727549
>>223727661ik heb dit screenshot zelf gemaakt 7 of 8 jaar geleden ofzo, kwam hem laatst in het wild tegen wel raar, meteen gedownload omdat mijn oude stinkpad nog vol staat met kankerplaatjes en ik ze nog steeds niet op deze heb gezet
>>223727549vieze koemer
>>223727702>>223727702>>223727702
>>223727569>>223727436gebaseerd
>>223727699
>>223727300frits heeft zich bekeerd allahu ahkbar
>>223727650raar plaatje
iedereen de afzonderlijke seksuele en geslachtsidentiteiten kan
subiet thuisbezorgd bestelt
https://youtu.be/8NnsHo-fWSM?si=BRkF4iTtzSjskns2